بهترین سرخ کن بدون روغن نینجا [برسی ۱۰ مدل منتخب]

برسی بهترین مدل سرخ کن بدون روغن نینجا

در این مطلب قصد داریم بهترین سرخ کن بدون روغن نینجا از لحاظ عملکرد، کارایی و ظاهر را خدمت شما کاربران عزیز معرفی کنیم. همراه ما باشید تا باتوجه به بودجه‌ای که برای خرید این وسیله کاربردی کنار گذاشته‌اید، ایده‌آل ترین انتخاب را داشته باشید.

بهترین مدل سرخ کن بدون روغن نینجا کدام است؟ آیا سرخ کن نینجا به نسبت سایر برندها قیمت مناسب تر است؟ در ادامه ی این‌مقاله سعی داریم به طیف وسیعی از سوالات شما در مورد برند نینجا پاسخ دهیم. لذا پیشنهاد می‌کنیم، خواندن این راهنمای خرید را به هیچ عنوان از دست ندهید.

نینجا ساخت کجاست؟

شاید کمتر اسم نینجا را شنیده باشید و برایتان سوال باشد سرخ کن بدون روغن نینجا ساخت کدام کشور است. برند نینجا تولید ایالات متحده آمریکا می‌باشد. این مارک در حوزه لوازم برقی خانه و آشپزخانه فعالیت دارد و توانسته است طی سالیان متوالی به عنوان برندی مطرح در جهان شناخته شود. گرچه محصولات نینجا مانند مارک هایی چون بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس و بوش شهرت چشمگیری ندارند اما باتوجه به تکنولوژی های بروز و همچنین ظاهر امروزی محصولات نینجا، باعث شده است این برند خیلی زود در سراسر دنیا مطرح شود. توجه داشته باشید چند سالی می‌شود که محصولات برند نینجا در کشور چین و تحت لیسانس آمریکا تولید و عرضه می‌شود.

برسی سرخ کن بدون روغن نینجا

قبل از اینکه به معرفی بهترین سرخ کن بدون روغن نینجا بپردازیم قصد داریم یک دید کلی از سرخ کن های این برند را برای شما ترسیم کنیم. از لحاظ کارایی و کیفیت تمام سرخ کن های بدون روغن نینجا دارای عملکردی مطلوب و رضایت بخش هستند. محصولات نینجا باتوجه به قابلیت های تنظیم دما، تایمر و قابلیت جدا شدن قطعات کاملاً همسو با رقبای قدرتمند خود یعنی فیلیپس و بوش پیش میروند و تمام قابلیت هایی که این برندها از آن بهره می‌برند را دارا می‌باشند.

بهترین سرخ کن بدون روغن نینجا باتوجه به ظاهر شکیل و همچنین قابلیت های متنوعی که ارائه می‌دهد قطعاً جزو گزینه های کارآمد وپیش‌رو در آشپزی سالم و بدون روغن محسوب می‌شود. از آنجایی که بهترین سرخ کن بدون روغن برای طبخ غذا از قابلیت گردش هوا استفاده می‌کند باعث میشود، محتویات غذا از یک قطره روغن هم بی نیاز شود و شما با خیالی آسوده اقدام به درست کردن غذایی سالم و رژیمی کنید. یادتان باشد استفاده از این وسیله در هزینه های شما بسیار صرفه جویی می‌کند و مصرف روغن آشپزی  را به شدت کاهش می‌دهد.

امکانات بهترین سرخ کن بدون روغن نینجا

بهترین سرخ کن بدون روغن نینجا دارای امکانات و قابلیت های کاربردی بسیار زیادی است که باعث می‌شود بهترین تجربه را حین استفاده از سرخ کن تجربه کنید. از قابلیت های سفارشی برای طبخ غذا گرفته تا شستشوی آسان ظرف در ماشین ظرفشویی و … اما اینها تنها بخشی از ویژگی های سرخ کن نینجا محسوب می‌شود. شما با استفاده از محصولات این شرکت معنی دوام و طول عمر را در محصولات این شرکت به وضوح مشاهده می‌کنید. بدنه پلاستیکی مقاوم این سرخ کن در برابر ضربه بسیار مقاوم است و از آنجایی که دارای المنت پیشرفته می‌باشد به مرور زمان دچار سوختگی و اتصالی نمی‌شود. گرچه مهم‌ترین اصل در طول عمر وسایل برقی مراقبت صحیح از آنهاست اما بدون اغراق میتوان از برند نینجا به عنوان باکیفیت ترین محصولات برقی آشپزخانه یاد کرد.

از شما دعوت میکنیم از سرخ کن بدون روغن گوسونیک مدل GAF-758 نیز دیدن فرمایید.

ویژگی های کاربردی

آنچه بهترین سرخ کن بدون روغن نینجا را از سایر برندها متمایز می‌کند، ویژگی های کاربردی است که در ساخت سرخ کن های این شرکت استفاده می‌شود. در ادامه به برخی از بارزترین ویژگی ها اشاره خواهیم کرد.

قابلیت قطع کن خودکار: این ویژگی هم برای امنیت و هم برای جلوگیری از سوختن غذا بسیار کاربردی است. این قابلیت زمانی که زمان زیادی دستگاه به برق متصل باشد به صورت خودکار فعال می‌شود و از برق رسانی به المنت ممانعت می‌کند. این ویژگی تنها در بهترین سرخ کن بدون روغن نینجا دیده می‌شود.

عملکرد نمایشگر: اکثر سرخ کن های مطرح دارای نمایشگر می‌باشند. در برخی مدل های نمایشگر لمسی و در برخی دیگر دکمه ای است. طبعتاً مدل های لمسی گران تر از دکمه ای هستند اما این‌ ویژگی صرفاً نباید دلیل شما برای انتخاب بهترین سرخ کن بدون روغن نینجا باشد.

قابلیت تنظیم دما: سرخ کردن غذا بسته به محتویات آن ممکن است منوط به دمای خاصی باشد لذا این قابلیت در انواع سرخ کن های نینجا دیده می‌شود. لذا شما میتوانید غذا را گریل، نیم پز و یا ترد کنید. توجه داشته باشید طریقه استفاده از این ویژگی در دفترچه راهنما محصول به صورت کامل آموزش داده شده است.

قابلیت جدا شدن قطعات: یکی دیگر از ویژگی های سرخ کن بدون روغن نینجا قابلیت جدا شدن ظروف داخلی دستگاه است. شما می‌توانید بعد از هربار استفاده ظرف را تنها با فشار دادن یک دکمه جدا کنید و آن را به صورت دستی یا ماشین ظرفشویی بشورید.

مصرف بهینه: از آنجایی که سرخ کن ها از منبع برق برای داغ شدن المنت تغذیه می‌کنند، لازم است توان مصرفی دستگاه متناسب با مصارف خانگی باشد. انواع سرخ کن بدون روغن نینجا کاملاً مطابق با الگوی مصرف بوده و از توان مصرفی بهینه‌ای برخوردار است. البته با افزایش دمای دستگاه مصرف برق سرخ کن نیز افزایش میابد.

بهترین سرخ کن بدون روغن نینجا

اگر قصد خرید بهترین سرخ کن بدون روغن نینجا را دارید، از شما دعوت می‌کنیم از محصولاتی که در ادامه خدمتتان معرفی می‌کنیم، دیدن فرمایید. آنچه باعث شده است این مدل ها در لیست منتخب قراربگیرند شامل؛ رضایت حداکثری کاربران، قیمت مناسب، کارایی و کیفیت بالای محصولات است.

۱.سرخ کن نینجا مدل AG301ME

سرخ کن نینجا مدل AG301ME
سرخ کن نینجا AG301ME

سرخ کن نینجا مدل AG301ME دارای برنامه های کاربردی چون؛ سرخ کن ، گریل ، میوه خشک کن ، کباب و پخت کیک است. برنامه گریل دستگاه قابل تنظیم در ۴ حالت پخت کم ، متوسط ، زیاد و خیلی زیاد است.  تمام ظروف پخت و پز نچسب با روکش سرامیک بوده و عاری از هرگونه PTFE و PFOA می‌باشد. شایان ذکر است این سرخ کن بدون روغن نینجا از تکنولوژی گریل smoke free (فاقد دود) پشتیبانی می‌کند.

مشخصات

ابعاد ۲۸x۳۲x۴۲ سانتی‌متر
وزن ۱۲۰۰۰ گرم
طول سیم ۹۰ سانتی متر
ظرفیت ۴ لیتر
توضیحات صفحه نمایش صفحه نمایش ال سی دی
حداکثر توان مصرفی ۱۷۵۰
ویژگی‌های نظافتی شست‌وشوی لوازم در ماشین ظرفشویی
امکانات آماده سازی غذا صفحات جداشونده

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲.سرخ کن بدون روغن نینجا مدل AF160ME

سرخ کن بدون روغن نینجا مدل AF160ME
سرخ کن بدون روغن نینجا AF160ME

 

مدل AF160ME دومین پیشنهاد ما برای بهترین سرخ کن بدون روغن نینجا می‌باشد. این محصول دارای صفحه نمایشگر پیشرفته بوده و از قطع کن خودکار نیز برخوردار است. همانطور که در تصویر کالا نیز مشاهده می‌کنید قابلیت هایی چون امکان تنظیم دما و تایمر از طریق دکمه های اطراف نمایشگر قابل سفارشی سازی است.

مشخصات

ابعاد ۳۰x۳۰x۳۲ سانتی‌متر
وزن ۳۲۰۰ گرم
حداکثر توان مصرفی ۱۷۵۰ وات
طول سیم ۱۰۰ سانتی متر
ظرفیت ۵.۲ لیتر

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۳.سرخ کن نینجا مدل AF300

سرخ کن نینجا مدل AF300
سرخ کن نینجا AF300

محدوده دما این سرخ کن بدون روغن نینجا از ۴۰ درجه تا ۲۴۰ درجه سانتیگراد قابل تنظیم است. این مدل دارای برنامه های پخت؛ ترد، سرخ کن، کباب کردن، پختن کیک و شیرینی می‌باشد و باتوجه به فناوری منحصر به فرد DUAL ZONE ™ امکان همگام سازی با با برنامه Match or Sync برای شما فراهم است. توجه داشته باشید تمامی قطعات عاری از BPA بوده و قابلیت شستشو قطعات داخلی در ماشین ظرفشویی وجود دارد.

مشخصات

ابعاد ۳۲x۳۹x۳۶ سانتی‌متر
وزن ۸۲۶۰ گرم
حداکثر توان مصرفی ۲۴۷۰
طول سیم ۸۰ سانتی متر
ظرفیت ۷.۶ لیتر

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۴.سرخ کن بدون روغن نینجا مدل AF300ME

سرخ کن بدون روغن نینجا مدل AF300ME
سرخ کن بدون روغن نینجا AF300ME

سرخ کن بدون روغن نینجا مدل AF300ME دارای دو مخزن جدا می‌باشد که قابلیت طبخ دو غذا به صورت مجزا را برای شما فراهم می‌کند. این  محصول دارای قابلیت سیستم قطع کن خودکار بوده و بسیار ایمن است. از دیگر ویژگی های این مدل میتوان به قابلیت گریل، میوه خشک کن، پخن کیک و … اشاره کرد. جهت مشاهده قیمت و خرید آنلاین وارد لینک زیر شوید.

مشخصات

ابعاد ۳۲x۳۹x۳۶ سانتی‌متر
وزن ۸۳۰۰ گرم
حداکثر توان مصرفی ۲۴۷۰
طول سیم ۸۰ سانتی متر
ظرفیت ۷.۶ لیتر

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۵.سرخ کن بدون روغن نینجا مدل AF400EU

سرخ کن بدون روغن نینجا مدل AF400EU
سرخ کن بدون روغن نینجا AF400EU

در ادامه مطلب بهترین سرخ کن بدون روغن نینجا به مدل پرفروش AF400EU می‌رسیم. این محصول دارای ظرفیت ۹.۵ لیتری بوده و برای خانواده های پرجمعیت انتخاب مناسبی است. دارای دو مخزن بوده و امکان طبخ دو غذا به صورت همزمان وجود دارد. از آنجایی که از تکنولوژی گردش هوا برخوردار است برای طبخ غذا به حتی یک قطره روغن هم نیاز ندارید و میتوانید از درست کردن غذایی سالم و رژیمی نهایت لذت را ببرید.

مشخصات

ابعاد ۳۳x۳۹x۳۶ سانتی‌متر
وزن ۸۳۰۰ گرم
حداکثر توان مصرفی ۲۴۷۰
طول سیم ۸۵ سانتی متر
ظرفیت ۹.۵ لیتر

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۶.سرخ کن نینجا مدل AF100

سرخ کن نینجا مدل AF100
سرخ کن نینجا AF100

مدل AF100 دارای حداکثر توان مصرفی ۱۵۵۰ وات بوده و قابلیت تنظیم دما متناسب با غذای موردنظر را دارد. این مدل از جنس سبد سرامیک نچسب قابل شستشو ساخته شده و میتوانید آن را با خیالی آسوده درماشین ظرفشویی شستشو دهید. اکثر خریداران از کیفیت این مدل نینجا رضایت داشته‌اند. جهت مشاهده نظرات وارد لینک زیر شوید.

مشخصات

ابعاد ۳۶x ۲۵ x ۳۲ سانتی‌متر
وزن ۵۲۰۰ گرم
حداکثر توان مصرفی ۱۵۵۰
طول سیم ۸۰ سانتی متر
ظرفیت ۳.۸ لیتر

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۷.سرخ کن بدون روغن نینجا مدل AF400UK

سرخ کن بدون روغن نینجا مدل AF400UK
سرخ کن بدون روغن نینجاAF400UK
  • دارای قابلیت گریل، سرخ کن، خشک کردن میوه
  • دارای قطع کن خودکار
  • دارای پایه ضدلزش
  • دارای قابلیت شستن قطعات داخلی در ماشین ظرفشویی

مشخصات

ابعاد ۴۱.۵x۲۷x۳۲.۵ سانتی‌متر
وزن ۸۸۰۰ گرم
حداکثر توان مصرفی ۲۴۷۰
طول سیم ۸۵ سانتی متر
ظرفیت ۹.۵ لیتر

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۸.سرخ کن بدون روغن نینجا مدل AF300ME

سرخ کن بدون روغن نینجا مدل AF300ME
سرخ کن بدون روغن نینجا AF300ME

سرخ کن بدون روغن نینجا مدل AF300ME از دو مخزن تشکیل شده و دارای ظاهری بسیار زیبا و شکیل است. محدوده دما از ۴۰ درجه  تا۲۴۰ درجه سانتیگراد قابل تنظیم بوده و باتوجه به برنامه های پخت مختلفی که دارد، امکان گریل و پختن کیک و … وجود دارد. این محصول دارای بدنه ی بسیار مقاوم بوده و فاقد هرگونه BPA می‌باشد.

مشخصات

  • طول سیم: ۸۰ سانتی متر
  • ظرفیت: ۷.۶ لیتر
  • محدوده دما ۴۰ درجه سانتیگراد تا ۲۴۰ درجه
  • دارای ۲ سبد پخت مستقل ۳.۸ لیتری
  • تمام اقلام عاری از BPA
  • دارای پایه بدون لغزش

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۹.سرخ کن بدون روغن نینجا مدل af100

سرخ کن بدون روغن نینجا مدل af100
سرخ کن بدون روغن نینجا af100
  • دارای ظاهری بسیار زیبا
  • مناسب برای خانواده های کم جمعیت
  • دارای قابلیت قطع کن خودکار
  • دارای توان مصرفی قابل تنظیم تا ۲۰۰۰ وات
  • دارای عملکرد هوشمند در پخت غذا

مشخصات

ابعاد ۴۱.۵x۷x۳۲.۵
وزن ۸۸۰۰ گرم
حداکثر توان مصرفی ۲۰۰۰
طول سیم ۸۰ سانتی متر
ظرفیت ۴.۲ لیتر

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

در این مطلب تمام نکات مهم برای انتخاب بهترین سرخ کن بدون روغن نینجا را برای شما شرح دادیم. امیدواریم، این راهنمای خرید برای شما مفید بوده باشد.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. من دنبال بهترین مدل سرخ کن نینجا هستم که قابلیت هایی مثل تایمر و قطع کن خودکارو داشته باشه. اگر مدلی میشناسید که چنین قابلیت هایی داشته باشه به من بگید. چون چند سال پیش یه سرخ کن معمولی خریدم که قابلیت های متنوعی نداشت و همین موضوع باعث شد که دنبال یک مدل بهتر باشم. البته سرخ کن نینجا هم میگن کیفیت متوسط رو به بالایی که با بودجه ی سازگاره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *