بهترین اتو مخزن دار فیلیپس ۱۰مدل پرفروش و قیمت مناسب

نقد و برسی اتو مخزن دار فیلیپس

بهترین اتو مخزن دار فیلیپس کدام مدل است؟ در این مطلب قصد داریم، بهترین مدل های مخزن دار برند مطرح فیلیپس را برسی کنیم. در این راهنمای خرید مهم ترین نکات را خدمت شما کاربران عرض می کنیم تا باتوجه به بودجه ای که در نظر گرفته اید مدل موردنظرتان را خریداری کنید.

اتو مخزن دار فیلیپس جزو جدیدترین مدل ها در جهان است. تکنولوژی optimal TEMP یا همان قابلیت کنترل دما در مدل های مخزن دار فیلیپس دیده می شود. البته مشخصات برتر دیگری نیز وجود دارد که در ادامه به ترتیب به آنها اشاره خواهیم کرد.

مشخصات اتو مخزن دار فیلیپس شامل مواردی چون؛ سنسور DynamiQ و قابلیت اتو عمودی به صورت ایستاده می باشد که بدون شک تنها در بهترین اتو مخزن دار فیلیپس دیده می شود. وزن سبک و قابلیت خاموش شدن اتومات از دیگر ویژگی های مدل های مخزن دار فیلیپس است.

کیفیت بهترین اتو مخزن دار فیلیپس

تقریباً همه ی ما باکیفیت محصولات فیلیپس تا حد زیادی آشنا هستیم و لازم نیست درباره قابلیت ها و دوام تولیدات این شرکت زیاده گویی کنیم. اما اگر با برند فیلپس آشنا نیستید، لازم میدانیم برخی نکات را در همین ابتدای کار به شما بگوییم تا با کیفیت اتو مخزن دار فیلیپس آشنا شوید.

اتو یکی از وسایل ضروری هر خانه ای است چرا که لباس های چروک را صاف و مرتب می کند. لذا بهتر است در خرید این وسیله سراغ بهترین اتو مخزن دار فیلیپس بروید. از قابلیت اتو سریع گرفته تا قابلیت های هوشمند برای جلوگیری از آسیب به لباس در حین اتو کشیدن از ویژگی های اساسی برند فیلیپس می باشد.

نحوه استفاده از اتو مخزن دار فیلیپس بسیار آسان است و هر شخص مبتدی می تواند با آن اتو کند. حتی اگر تا به حال دست به اتو نشدهاید لازم نیست نگران سوختن پارچه باشید چرا که اتوهای جدید برند فیلیپس دارای سنسور هستند و با قابلیت کنترل دما به سرعت خاموش می شوند تا آسیبی به البسه ی شما وارد نشود.

بخوانید: ۲۰ مدل میز اتو ارزان و باکیفیت

وزن سبک بهترین اتو مخزن دار فیلیپس از جمله دیگر نکاتی است که باعث محبوبیت آن شده است.در صورتی که با کوهی از لباس های چروک سروکار دارید، کافی است اتو را بردارید و شروع به کار کنید. مدل های فیلپس بسیار سبک و خوش دست هستند طوری که حتی با چند ساعت اتو کشیدن نیز دست تان خسته نمی شود.

۱.اتو مخزن دار فیلیپس مدل HI5918

مدل HI5918
اتو مخزن دار فیلیپس مدل HI5918

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مدل HI5918 نخستین پیشنهاد ما برای بهترین اتو مخزن دار فیلیپس است. طراحی و کیفیت ساخت این مدل بسیار بالا است و باتوجه به قابلیت های کاربردی که دارد، بهترین انتخاب محسوب می شود. شما می توانید قیمت روز و سایر مشخصات را در سایت معرفی شده مشاهده کنید.

اتو مخزن دار فیلیپس چیست؟

شاید برای شما نیز سوال باشد که اتو مخزندار فیلیپس چیست و تفاوت آن با مدل های بدون مخزن در چیست؟ پاسخ به این سوال ساده است مدل های مخزن دار دارای پلاستیکی هستند که فضای آب بیشتری را در خود ذخیره می کنند و از این حیث لازم نیست بعد از هربار اتو زدن آن را پر کنید. در صورتی که قصد اتو زدن پوشاک زیادی داشته باشید، سرعت کار شما افزایش می بابد و بدون فقه می توانید کار خود را ادامه دهید.

مدل های مخزن دار چند سالی می شود در مصارف صنعتی مورد استفاده قرار میگرفتند اما خبری از تولیدات خانگی آنها نبود. اما با گذشت زمان برندهای مطرح از جمله فیلیپس تصمیم به طراح و ساخت اتو های مخزن دار برای مصارفی خانگی کردند. بدون شک مدل های مخزن دار انتخاب بسیارایده آلی می باشند چرا که علاوه به سهولت به کارهای شما سرعت چشمگیری می دهد.

بهترین اتو مخزن دار فیلیپس در حال حاضر مدل HI5918 است. این مدل دارای قابلیت های بسیار زیادی است که مهم ترین آن سیستم رسوب زدایی و تمیز کردن Smart Calc Clean است که برای انواع مصارف خانگیبسیار کاربردی و مفید است. در ادامه با ویژگی های بیشتر این مدل آشنا خواهید شد.

۲.اتو مخزن دار فیلیپس مدل PSG7024

مدل PSG7024
اتو مخزن دار فیلیپس مدل PSG7024

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مدل PSG7024 پرفروش ترین اتو مخزن دار فیلیپس است. این مدل دارای یک مخزن ۱.۱ لیتری بوده و برای اتو کردن انواع لباس مناسب است.

مشخصات بهترین اتو مخزن دار فیلیپس

توان مصرفی: قدرت اتو به وسیله ی توان مصرفی آن ارزیابی می شود چرا که هرچه میزان توان آن بیشتر باشد عملکرد آن در برابر برطرف کردن چروک ها بیشتر است. البته باید توان مصرفی برای استفاده در خانه بهینه نیز باشد. بهترین اتو مخزن دار فیلیپس دارای قدرت۲۴۰۰ وات است که قادر به صاف کردن هر لباسی است.

قابلیت سیستم رسوب زدایی: از دیگر مشخصات بهترین اتو مخزن دار فیلیپس قابلیت رسوب زدایی هوشمند آن است. این قابلیت باعث می شود در استفاده های طولانی مدت نازل بخار و صفحه دچار رسوب نشود و هرچند وقت یکبار فرآیند رسوب زدایی آغاز شود تا اتو به مرور زمان دچار آسیب نشود. برای استفاده از قابلیت کافی است دکمه  Smart Calc Clean را فشار دهید تا فرآیند تمیز کردن آغاز شود.

فشار بخار: از جمله مهم ترین نکاتی که در اتو حائز اهمیت است میزان فشار بخار آن است. این موضو درباره اتو مخزن دار فیلیپس نیز صدق می کند. در مدل های منتخب این برند معمولاً میزان فشار بخار ۵.۲ بار است که می توانید برای مصارف خانگی از آن بهره ببرید و کیفیت اتوی خود را اتقا دهید.

ظرفیت مخزن آب: و اما می رسیم به مهم ترین بخش بهترین اتو مخزن دار فیلیپس که میزان ظرفیت آن است. به طور کلی تفاوت اصلی مدل های مخزن دار و ساده همین میزان ظرفیت است. طیف وسیعی از مدل های فیلیپس دارای گنجایش ۱.۱ لیتری هستند که برای اتو کردن تعداد زیاد لباس بسیار مناسب می باشد.

جنس کفه: یکی دیگر از بخش های اتو جنس کفه ی آن یعنی جایی که محل برخورد با پارچه است. انواع اتو مخزن دار فیلیپس دارای کفه های سرامیکی می باشند که از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا برخوردار هستند. گرچه کفه های سرامیکی امروز در اکثر برندهای مطرح نیز دیده می شود. کفه های جنس سرامیک زد خش هستند و کارایی به مراتب بالاتری به نسبت تیتانیوم یا تفلون دارند.

میزان طول سیم: سهولت در اتو کشیدن می تواند ارتباط مستقیمی با میزان طول سیم آن داشته باشد. مدل های مخزن دار فیلیپس دارای سیم ۲متری هستند که کار را حین اتو کشیدن بسیار آسان می کند. برخی مدل های متفرقه سیم کوچکی دارند که به هیچ عنوان توصیه نمی کنیم.

۳.اتو مخزن دار فیلیپس مدل GC6720

مدل GC6720
اتو مخزن دار فیلیپس مدل GC6720

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

این مدل قابلیت تولید ۳۰۰ گرم بخار در لحظه را دارد و باتوجه به قابلیت های هوشمندی که دارد، لباس را در کمترین زمان اتو می کند. جنس کفی این اتو از سرامیک ساخته شده است.

اتو مخزن دار فیلیپس خوبه؟

بله در صورتی که بهترین اتو مخزن دار فیلیپس را خریداری کنید، شما از قابلیت های متنوعی برخوردار می شوید که فرآیند اتو کردن البسه را برای شما بسیار آسان و لذت بخش می کند. لذا پیشنهاد می کنیم مدل دلخواه تان را از فروشگاه های قابل اعتماد خریداری کنید تا از تمام ویژگی های آن بهره مند شوید. امروزه برند فیلیپس دارای جنس های متفرقه ی زیادی در بازار ایران است که ممکن است با عدم آگاهی سرتان کلاه برود. پیشنهاد ما خرید از فروشگاه های آنلاین سراسر کشور یا نمایندگی های رسمی فیلیپس در ایران است. همچنین قبل از خرید حتماً نظرات خریداران را با دقت مطالعه فرمایید.

مزایا و معایب اتو مخزن دار فیلیپس

مزایا اتو مخزن دار فیلیپس

  • دارای ظرفیت حداکثر ۱.۱ لیتری
  • وزن بسیار سبک
  • پشتیبانی از قابلیت رسوب زدایی
  • دارای قابلیت اتوی عمودی لباس
  • بسیار ایمن

معایب اتو مخزن دار فیلیپس

  • قیمت بالا
  • تنوع کم مدل ها در ایران
  • نداشتن خدمات پس از فروش

۴.اتو مخزن دار فیلیپس مدل HI5917

مدل HI5917
اتو مخزن دار فیلیپس مدل HI5917

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

بهترین مدل اتو مخزن دار فیلیپس

  • اتو مخزن دار فیلیپس مدل HI5918
  • اتو مخزن دار فیلیپس مدل PSG7024
  • اتو مخزن دار فیلیپس مدل GC6720

مدل های نام برده شده جزو محبوب ترین اتو های مخزن دار فیلیپس می باشند. قابلیت های نام برده شده در این مطلب در مدل های بالا نیز صدق می کند و انتخابی مناسب برای کسانی است که می خواهد یک اتوی باکیفیت از برند معتبری چون فیلیپس خریداری کنند. شما می توانید قیمت روز و سایر مشخصات مدل های معرفی شده را در لینک هر کالا به صورت خاص مشاهده فرمایید.

۵.اتو مخزن دار فیلیپس مدل GC6802

مدل GC6802
اتو مخزن دار فیلیپس مدل GC6802

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

نظرات درباره اتو مخزن دار فیلیپس

نظر کاربران درخصوص بهترین اتو مخزن دار فیلیپس باتوجه به نوع مدلی که خریداری کرده اند متفاوت است. برخی نسب به قیمت گران محصولات این شرکت گلایه مند بودن و برخی دیگر قیمت آن را باتوجه به کیفیت بالایی که اتو های فیلپیس دارد، کاملاً منطقی میدانستند. با این حال اگر بخواهیم نسبت به نظرات کاربران یک جمع بندی کلی داشته باشیم باید بگوییم اکثر خریداران کیفیت اتو مخزن دار فیلیپس را قابل قبول دانسته اند و از خرید خود رضایت داشته اند.

۶.اتو مخزن دار فیلیپس مدل GC6815

مدل GC6815
اتو مخزن دار فیلیپس مدل GC6815

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

قیمت بهترین اتو مخزن دار فیلیپس

قیمت بهترین اتو مخزن دار فیلیپس از ۷/۰۰۰/۰۰۰ تومان بسته به مدلی که دارد متفاوت است. برخی مدل ها که دارای قابلیت های بیشتری هستند کمی گران تر می باشند که شما می توانید بسته به بودجه ی خود خرید خود را نهایی کنید. برخی سایت های معتبر در طول سال تخفیفات بسیار مهیجی را اعمال می کنند که شما می توانید از این فرصت ها برای نهایی کردن خرید خود استفاده کنید. فقط باید حواستان باشد که در این مواقع کالای مورد نظرتان ناموجود نشود.

جمع بندی

در این مطلب مدل HI5918 را به عنوان بهترین اتو مخزن دار فیلیپس معرفی کردیم. در پایان از شما خواهشمندیم نظرات خود را باما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *