۶ مدل بهترین تلویزیون برای اتاق ‌خواب [قیمت مناسب]

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد دارید اتاق خواب خود را به یک تی وی روم مجهز تبدیل کنید و از دیدن فیلم و سریال یا بازی های کامپیوتری در هر ساعت از شبانه روز لذت ببرید، همراه ما باشید تا بهترین تلویزیون برای اتاق ‌خواب را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین تلویزیون برای اتاق ‌خواب باید دارای خصوصیاتی باشد که آن را از مدل های خانگی یا مخصوص محیط هال خانه مجزا می کند. لذا پیشنهاد می کنیم اگر شناختی نسبت به بهترین تلویزیون برای اتاق ‌خواب ندارید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا بتوانید بین مدل های موجود مناسب ترین مدل را انتخاب کنید.

نخستین نکته ای که باید در خصوص انتخاب بهترین تلویزیون برای اتاق ‌خواب در نظر بگیرید قابلیت اتصال آن به دیوار است چرا که گذاشتن میز تلویزیون فضای زیادی از اتاق خواب را اشغال می کند و همچنین جلوه ی چندان زیبایی ندارد. دومین مورد توجه به ابعاد تلویزیون است که باید مطابق با متراژ اتاق باشد و خیلی کوچک یا بزرگ نباشد.

بهترین تلویزیون برای اتاق ‌خواب باید دارای اندازه ی حداقل ۳۲ اینچ با کیفیت Ultra HD – ۴K باشد. همچنین پیشنهاد می شود تلویزیون قابلیت اتصال به دیوار را داشته باشد. در مجموع پیشنهاد ما: تلویزیون ال ای دی آیوا مدل ZS-NG7H32HD سایز ۳۲ اینچ برای اتاق خواب است. 

بهترین سایز تلویزیون برای اتاق ‌چه سایز است؟

انتخاب بهترین سایز تلویزیون برای اتاق بستگی به متراژ و موارد استفاده ی شما دارد. به طور مثال اگر یک اتاق ۵۰ متری دارید، یک تلویزیون ۲۰ اینچ برای شما مناسب است. مورد بعدی که باید به آن توجه کنید این است که آیا از تلویزیون می خواهید برای گیم استفاده کنید یا دیدن فیلم و سریال؟ انتخاب شما هرکدام که باشد باید متراژ اتاق را در اولویت قرار دهید چرا که گذاشتن یک تلویزیون ۶۵ اینچی در یک اتاق ۲۰ متری اصلاً جذابیتی ندارد.

در نتیجه، بهترین تلویزیون برای اتاق ‌خواب باید از لحاظ ابعاد با متراژ اتاق همخوانی داشته باشد و ترجیحاً زیاد بزرگ نباشد. به خصوص اگر برای دیدن فیلم و سریال تلویزیون میخواهید نه استفاده ی گیمینگ چرا که معمولا مدل های ۴k از ابعاد بالای ۵۰ اینچ برخوردارند.

بهترین تلویزیون برای اتاق ‌خواب قیمت مناسب

یکی از مواردی که اکثر افراد به آن توجه می کنند قیمت مناسب بودن بهترین تلویزیون برای اتاق ‌خواب است چرا که نمی خواهند دو تلویزیون گران قیمت در خانه داشته باشند. برای این منظور پیشنهاد ما در وهله ی اول برند آیوا است. چرا که این تلویزیون ساخت ایران می باشد و از قیمت و کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. ما در مطلبی تحت عنوان تلویزیون آیوا خوبه؟ به تمام سوالات مهم در خصوص این برند ایرانی و ژاپنی پاسخ دادیم.

اما آیا تلویزیون ارزان برای اتاق خواب می تواند نیاز های شما را برآورده کند؟ ببینید این موضوع بیش از هرچیزی به بودجه ی شما بستگی دارد. یک تلویزیون گران قیمت بدون شک از لحاظ بسیاری از موارد انتخاب مطمئن تری است چرا که آزمایشات خود را پس داده و از لحاظ کیفیت تصویر و صوت برتر است. اما نکته ای که در این خصوص وجود دارد، این است که تلویزیون های مطرح از قیمت های نجومی برخوردارند و هرکسی نمی تواند بهترین تلویزیون برای اتاق ‌خواب را خریداری کند. از این حیث برخی برنده ها در بازار موجود هستند که هم از لحاظ قیمت به صرفه هستند و هم از لحاظ کیفیت برتری دارند.

بهترین تلویزیون برای اتاق ‌خواب باید متناسب با دیکوراسیون اتاق باشد و با سایر وسایل همخوانی داشته باشد. همچنین بهتر است از دیزاین های rjb یا همان نورپردازی استفاده شود تا اتاق جنببه ی فانتزی داشته باشد. البته این موارد تا حد زیادی به سلیقه و تمایلات فردی هرشخص مربوط می شود.

ویژگی بهترین تلویزیون برای اتاق ‌خواب

بهترین تلویزیون برای اتاق ‌خواب باید دارای ویژگی هایی باشد که آن را از سایر مدل های رایج متمایز کند که در ادامه به بخش مهمی از آن ها  اشاره خواهیم کرد. لحاظ پیشنهاد می شود در هنگام انتخاب تلویزیون برای اتاق خواب به این نکات توجه ی ویژه ای داشته باشید.

سایز مناسب: بهترین تلویزیون برای اتاق ‌خواب باید از سایز مناسبی برخوردار باشد تا میدان دید مناسبی را ارائه کند. برای مثال یک تلویزیون به ابعاد ۴۳ اینچ باید دارای فاصله ی ۹۰ سانتی متری باشد. در صورتی که به این معیار توجه نکنید ممکن است تصاویر را به همراه پیکسل مشاهده کنید که چندان جلوه ی خوبی ندارد.

پایه ی اتصال: برای استفاده از تلویزیون در اتاق خواب بهتر است از پایه های اتصال یا همان دیواری استفاده کنید چرا که گذاشتن میز تلویزیون ممکن است فضای زیادی از اتاق را اشغال کند. شما می توانید اندازه و شعاع دید پایه را متناسب با سلیقه و زاویه ی دید خود سفارشی سازی کنید.

صدای دالبی: از آنجایی که اکثر افراد برای گیمینگ از تلویزیون در اتاق خواب استفاده می کنند بهتر است سراغ مدلی بروید که دارای صدای دالبی و سه بعدی است. شما می توانید این قابلیت از طریق مشخصات هر محصول چک کنید.

تصویر ۴K: امروزه طیف وسیعی از بهترین تلویزیون ۴K ایرانی از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند که لذت اجرای بازی های کامپیوتری و دیدن فیلم و سریال ررا دو چندان می کند. لذا در صورتی که در بحث بودجه محدودیتی ندارید پیشنهاد ما مدل های Ultra HD – ۴K است.

قابلیت اتصال به اینترنت: بهترین تلویزیون برای اتاق ‌خواب باید دارای قابلیت اتصال به اینترنت باشد چرا که بسیاری از پلتفرم های فیلم و سریال و حتی بازی های آنلاین نیاز به قابلیت اتصال به فای فای دارند.

بهترین برند تلویزیون برای اتاق خواب

انتخاب برند تا حد زیادی سلیقه ای است. اما اگر قصد خرید مدل های خوش قیمت و باکیفیت را دارید پیشنهاد ما آیوا و اسنوا است. در صورتی که از لحاظ بودجه محدودیت ندارید بدون شک الجی و سامسونگ باتوجه به فناوری بروزی که دارند انتخاب بهتری محسوب می شوند.

تلویزیون اتاق خواب کودک

برخی والدین ترجیح می دهند از بهترین تلویزیون برای اتاق ‌خواب کودک استفاده کنند. از آنجایی که موارد استفاده بیشتر برای دیدن کارتون و انیمیشن است پیشنهاد ما مدل های HD می باشد. همچنین لازم است والدین برخی دستور العمل ها را حین تماشای تلویزیون برای کودک اعمال کنند. لذا برخی مدل ها دارای قفل کودک و تایمر می باشند که می توانید از طریق مراجعه به قیمت تنظیمات آنها را لحاظ کنید تا کودک در چهارچوب تعیینشده اقدام به تماشای تلویزیون کند.

تلویزیون کوچک برای اتاق خواب

تلویزیون کوچک برای اتاق خواب معمولاً ۳۲ اینچ ابعاد دارد و باتوجه به تنوعی که وجود دارد مدل های کوچک تر کمتر تولید و عرضه می شوند. درصورتی که قصد خرید مدل های کوچک تر از ۳۲ اینچ را دارید، پیشنهاد می کنیم بیشتر در بازار جستجو کنید تا مدل ایده آلتان را انتخاب کنید.

۶ مدل بهترین تلویزیون برای اتاق خواب

۱.تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-32RD616N سایز ۳۲ اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-32RD616N سایز 32 اینچ

مشخصات

  • اندازه صفحه نمایش: ۳۲ اینچ
  • کیفیت تصویر: HD
  • رزولوشن: ۱۳۶۶ × ۷۶۸
  • تعداد درگاه‌های HDMI: دو عدد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

نخشتین پیشنهاد ما برای بهترین تلویزیون اتاق خواب مدل GTV-32RD616N از برند ایرانی جی پلاس است. این مدل دارای کیفیت HD بوده و از رزولوشن ۱۳۶۶ × ۷۶۸ برخوردار است.

۲.تلویزیون ال ای دی هوشمند صنام مدل SLS-32M1230 سایز ۳۲ اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند صنام مدل SLS-32M1230 سایز 32 اینچ

مشخصات

  • کیفیت تصویر: HD
  • رزولوشن: ۱۲۸۰ × ۷۲۰
  • نسبت تصویر: ۱۶:۹
  • اندازه صفحه نمایش: ۳۲ اینچ

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

تلویزیون ال ای دی هوشمند صنام مدل SLS-32M1230 سایز ۳۲ اینچ باتوجه به قیمت اقتصادی و همچنین کیفیت بالایی که دارد، انتخاب مناسبی برای اتاق خواب می باشد. شما می توانید سایر جزئیات و قیمت این محصول را در لینک کالا مشاهده کنید.

۳.تلویزیون ال ای دی دوو مدل DLE-32MH1500 سایز ۳۲ اینچ

تلویزیون ال ای دی دوو مدل DLE-32MH1500 سایز 32 اینچ

مشخصات

  • نسبت تصویر: ۱۶:۹
  • تعداد بلندگوها: دو عدد
  • توان هر بلندگو: ۷.۵ وات
  • محل قرارگیری بلندگوها: پایین قاب

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

برند دوو از محبوبیت بسیار بالایی در ایران برخوردار است. مدل DLE-32MH1500 باتوجه به کیفیت تصویر بالا و همچنین طراحی بی نظیری که دارد، انتخاب مناسبی برای استفاده در اتاق خواب می باشد.

۴.تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل GTV-32RD416N سایز ۳۲ اینچ

تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل GTV-32RD416N سایز 32 اینچ

مشخصات

  • اندازه صفحه نمایش: ۳۲ اینچ
  • کیفیت تصویر: HD
  • رزولوشن: ۱۳۶۶ × ۷۶۸
  • نسبت تصویر: ۱۶:۹

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مدل GTV-32RD416N دومین پیشنهاد ما از برند جی پلاس می باشد. وضوح تصویر بالا با قابلیت HD باعث شده است این مدل نیز انتخاب مناسبی برای کسانی باشد که می خواهند در اتاق خواب به تماشای فیلم و سریال بپردازند.

۵.تلویزیون ال ای دی سام الکترونیک مدل UA32T4600TH سایز ۳۲ اینچ

تلویزیون ال ای دی سام الکترونیک مدل UA32T4600TH سایز 32 اینچ

مشخصات

  • منبع انرژی: AC ۱۰۰~۲۴۰V
  • اندازه صفحه نمایش: ۳۲ اینچ
  • کیفیت تصویر: HD
  • رزولوشن: ۱۲۸۰ × ۷۲۰
  • سیستم ایمنی: قفل کودک

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

گرچه سام الکترونیک محبوبیت برندهای نام برده شده در این لیست را ندارد. اما باید بگوییم این مدل از لحاظ کیفیت بسیار قابل قبول است و دارای قیمت بسیار پایین تری به نسبت سایر رقبای خود می باشد.

۶.تلویزیون ال ای دی بست مدل ۳۲BN3080KM سایز ۳۲ اینچ

تلویزیون ال ای دی بست مدل 32BN3080KM سایز 32 اینچ

مشخصات

  • منبع انرژی: برق شهری
  • اندازه صفحه نمایش: ۳۲ اینچ
  • کیفیت تصویر: HD
  • رزولوشن: ۱۳۶۶ × ۷۶۸
  • نسبت تصویر: ۱۶:۹

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم انواع تلویزیون های مناسب اتاق خواب را مورد برسی قراردهیم. همانطور که اشاره کردیم مدل های ۳۲ اینچی با کیفیت تصویر Ultra HD – ۴K بهترین انتخاب می باشند. 

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *