بهترین همزن بوش کدام مدل است؟ معرفی ۱۰مدل پرفروش

امروزه سرعت در آشپزی حرف اول را می‌زند و تمام برند های معتبر سعی دارند، وسایلی را تولید کنند تا موجب سهولت هرچه بیشتر آشپزی و صرفه جویی در وقت شود. در سالیان گذشته خبری از تکنولوژی امروز نبود و اغلب وسایل جنبه ی سنتی داشتند و مادران ما ساعت زیادی را در آشپزخانه به طبخ غذا می‌پرداختند گرچه شاید این سبک آشپزی لذت خود را داشته باشد اما اکثر خانم های شاغل بنا به شرایطی که دارند نمیتوانند به این موضوع تن بدهند. لذا در این مطلب قصد داریم بهترین همزن بوش را خدمت شما کاربران گرامی معرفی کنیم تا بتوانید با صرف کمترین هزینه بهترین و کاربردی ترین گزینه را برای خرید انتخاب کنید.

بهترین همزن بوش در حال حاضر مدل MFQ4080 است. این محصول دارای دو سری بوده و از قابلیت ۵ سرعته بهره می‌برد. همچنین این مدل دارای یک گوشت کوب برقی است و باتوجه به قیمت مناسبی که دارد، بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی می‌باشد. قبل از این که بروید و این مدل را در اینترنت سرچ کنید پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای مطلب همراه ما باشید تا این محصول را به همراه لینک خرید و توضیحاتی جامع مشاهده کنید و سپس با آگاهی کامل اقدام به سفارش آنلاین آن کنید. همچنین در ادامه به بهترین مدل همزن بوش با رنج های قیمتی مختلف نیز اشاره خواهیم کرد تا شما کاربر گرامی بتوانید با هر میزان بودجه ای ایده‌آل ترین گزینه را برای خرید انتخاب کنید.

برسی بهترین همزن بوش

بوش جزء محبوب ترین برندهای دنیاست. این مارک آلمانی همواره در تولید انواع وسایل آشپزخانه پیشتاز بوده و در ایران نیز بسیار پر طرفدار است. آنچه انتخاب بهترین همزن بوش را سخت میکند مدل های متنوع این مارک است و سوالی که کاربران بارها از ما میپرسند این است؛ بهترین مدل همزن بوش چیه؟ همانطور که در پارگراف بالا به یک مدل اشاره کردیم در ادامه نیز به سایر مدل های منتخب این مارک میپردازیم.

بهترین همزن بوش چه ویژگی هایی دارد؟

اگر در انتخاب برند همزن تردید ندارید و مصرید همین مارک را انتخاب کنید و فقط بین مدل های بوش مرددید باید به یکسری نکات کلیدی توجه کنید که در ادامه به آنها اشاره می‌کیم؛

قابلیت های اضافی: برخی از بهترین مدل های همزن بوش دارای قابلیت های اضافی چون گوشت‌کوب و خرد کن برقی نیز می‌باشند. گرچه این مدل ها بسیار کاربردی هستند اما باید مقدار بودجه ی بیشتری را برای خرید آن‌ها اختصاص دهید. لذا این امر موجب می‌شود انتخاب های شما کمی محتاطانه و محدود به‌نظر برسد. آنچه ما به شما پیشنهاد می‌کنیم این است که اگر قصد شما خرید یک پکیج  کامل آشپزی است از بهترین غذا ساز استفاده کنید اما اگر صرفاً با یک همزن برقی بوش کارتان راه می‌افتد سعی کنید سراغ مدل های تک کاره بروید زیرا هم مبلغ کمتری پرداخت میکنید و هم اگر قصد خرید از سایر برندهای دیگر را داشته باشید دستتان بازتر است.

تعداد سری: بهترین همزن بوش دارای دو تا سه سری اضافی است. وجود سری اضافی تنها حکم زاپاس را ندارد بلکه با توجه به شکل و شمایل متفاوتی که هر سری با یکدیگر دارد شیوه هم زدن محتویات غذایی را باتوجه به نوع آن سفارشی سازی می‌کند. اگر بخواهیم منظورمان را واضح تر شرح دهیم میتوانیم به یک مثال ساده اشاره کنیم؛ هم زدن محتویات کیک با هم زدن سالاد متفاوت است وجود سری های بیضی شکل و منحنی می‌تواند فرآیند را برای هرچه بهتر شدن کیفیت غذا بهبود بخشد و از این حیث نیز کار را برای شما آسان تر کند.

قابلیت تنظیم سرعت: فرقی نمیکند شما سراغ کدام مدل از همزن های بوش بروید تمام محصولات این شرکت دارای قابلیت تنظیم سرعت می‌باشند. این موضوع از آنجایی حائز اهمیت است که شما میتوانید با توجه به محتویات غذایی اقدام به استفاده از سرعت کند، متوسط و سریع کنید. درست کردن برخی غذا ها ایجاب می‌کند به آرامی آن را هم بزنید و برخی دیگر مانند فوم ساز ها نیاز به هم زدن متوسط و سریع دارند. لذا حتماً به این نکته توجه کنید که همزن بوش اورجینال دارای قابلیت تنظیم سرعت بوده و سایر مدل هایی که با نام بوش وارد بازار شده اند اما فاقد قابلیت تنظیم سرعت هستند متفرقه و قلابی می‌باشند.

طول سیم: شاید طول سیم، بهترین همزن بوش برای برخی افراد پیش‌وپا افتاده به نظر برسد اما واقعاً اینگونه نیست. موادی چون سهولت در استفاده، قابل انعطاف بودن و مهم تر از همه کمبود جا باعث می‌شود شما بی سیمی بیش از ۱.۵ متر نیاز داشته باشید. لذا این موضوع را قبل از انتخاب بهترین مدل همزن بوش حتماً لحاظ کنید.

وزن دستگاه: نکته دیگری که بهتر است به آن توجه کنید وزن همزن است. برخی مدل های متفرقه بسیار سنگین می‌باشند طوری که تنها با چند ثانیه استفاده دستتان خسته می‌شود. شاید این موضوع برای خانم های جوان چندان مشکل ساز نباشد اما بهتر است همیشه به وزن وسایل آشپزخانه توجه کنید زیرا شاید مجبور باشید در روز چندبار از آن استفاده کنید. انواع همزن های بوش معمولاً دارای وزنی بسیار سبک بوده و کاملاً مطابق با استاندارد های روز دنیا تهیه و تولید شده‌اند.

قابلیت جدا شدن سری: این ویژگی نیز در تمام مدل های بوش صدق می‌کند و بدون استثناء تمام مدل ها دارای قابلیت جدا شدن قطعات هستند. یادتان باشد سری های همزن بوش قابلیت شستشو با دست و ماشین ظرفشویی را دارند و شما می‌توانید با خیالی آسوده آنها را بشورید.

عملکرد توربو: چند سالی می‌شود فناوری توربو در اکثر وسایل بوش دیده می‌شود. این ویژگی باعث می‌شود عملکرد موتور دستگاه افزایش چشمگیری داشته باشد و با کمترین میزان انرژی افزایش قدرت حداکثری داشته باشد. گرچه قیمت مدل های توربو دار به نسبت سایر محصولات مشابه کمی گران‌تر است اما باتوجه به عملکرد هوشمندانه‌تری که دارند از ارزش خرید بسیار مناسبی برخوردار می‌باشند. در حال حاضر مدل MFQ3010 از این قابلیت پشتیبانی میکند.

رابط کاربری آسان: آنچه بهترین همزن بوش را از سایر برندهای موجود متمایز میکند رابط کاربری آسان آن است طور که تنها با چندبار استفاده می‌توانید قطعات را جدا و وصل کنید، میزان سرعت دستگاه را کم یا زیاد کنید و از این حیث با هیچ چالش خاصی روبرو نشوید. قابل ذکر است قبل از روشن کردن دستگاه بهتر است به دفترچه راهنمای آن نگاهی هرچند اجمالی بیندازید.

قیمت همزن بوش چقدر است؟

قیمت همزن بوش جزء پر نتکرار ترین سوالاتی است که از ما میپرسند. این موضوع بسته به مدل و سال ساخت دستگاه متفاوت است. در ادامه قیمت روز هر کالا را می‌توانید در سایت فروشنده کالا مشاهده کنید. سایت تپ سنج همواه بهترین فروشندگان را به شما پیشنهاد می‌کند تا دچار ضرر و زیان نشوید. همچنین تمام محصولات معرفی شده در سایت دارای هفت روز ضمانت بوده و شما میتوانید با توجه به قوانین فروشند اقدام به استرداد وجه خود کنید.

معرفی بهترین مدل های بوش

در ادامه ۱۰ مدل از بهترین همزن های بوش را برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم. (در صورت ناموجود شدن کالاهای زیر از مدل های مشابه دیدن فرمایید)

۱.همزن بوش مدل همزن کاسه دار بوش مدل MFQ36460

همزن بوش مدل همزن کاسه دار بوش مدل MFQ36460

مدل MFQ36460 جزو معدود همزن های کاسه دار برند بوش است. این محصول کاربردی دارای کاسه چرخان بوده و دارای ظرفیت ۵۰۰ گرمی می‌باشد. باتوجه به موتور قدرتمندی که دارد، در سریع ترین زمان ممکن محتویات غذایی را هم میزند و به دلیل سه سری متفاوت برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مدل تنها در رنگ سفید عرضه می‌شود و جزء بهترین همزن برقی های بوش در سال ۲۰۲۳ محسوب می‌شود.

مشخصات

  • جنس: پلاستیک
  • ظرفیت: ۵۰۰ گرم
  • سیار کم صدا
  • اقلام همراه: کاسه، سری اضافی

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲.همزن بوش مدل MUM58420

همزن بوش مدل MUM58420

مدل MUM58420 دارای موتور۱۰۰۰ وات بوده و قابلیت تنظیم سرعت تا هفت مرحله را دارد. همانطور که در تصویر کالا نیز مشاهده می‌کنید تا حدی تمام اقلام و ظروف مورد نیاز آشپزخانه در این پکیج جای داده شده و باتوجه به تکنولوژی های بروزی که در ساخت موتور و همچنین دیسک رنده ای به‌کار رفته است تمام نیاز های شما را برآورده می‌کند. قابل ذکر است این مدل دارای خاموش کن خودکار بوده و در صورت داغ شدن بیش از حد به صورت کاملاً اتومات اتصال برق در آن متوقف می‌شود.

مشخصات

  • ابعاد: ۲۸۰x۲۸۰x۲۸۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۵ گرم
  • حداکثر توان مصرفی: ۱۰۰۰
  • ظرفیت کاسه: ۳.۹
  • محدوده توان مصرفی: بیش از ۶۰۰ وات
  • تعداد سری: سه عدد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۳.همزن بوش مدل MFQ3010

همزن بوش مدل MFQ3010

اگر به دنبال بهترین همزن بوش هستید که هم از قیمت مناسبی برخوردار باشد و هم کم صدا، خرید این مدل را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در ساخت این محصول از فناوری توربو استفاده شده و عملکرد موتور در آن کاملاً بهینه است. تمام سری های دستگاه از جنس استیل ساخته شده و قابلیت شستشو را دارا می‌باشند. این محصول باتوجه به قیمت اقتصادی و کیفیت بالایی که دارد جزء پرفروش ترین همزن های موجود بازار ایران می‌باشد.

مشخصات

  • حداکثر توان مصرفی: ۳۰۰
  • جنس پره: استیل
  • عملکرد: عملکرد توربو (Turbo)
  • تعداد سری: دو عدد
  • تعداد تنظیمات سرعت: دو عدد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۴.همزن بوش مدل MFQ4080

همزن بوش مدل MFQ4080

این همزن بوش ساخت اسلونی بوده و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است. از جمله اقلام همراه کالا میتوان به مواردی چون گوشت کوب برقی و خردکن اشاره کرد. مدل MFQ4080دارای موتور قدرتمند با تکنولوژی آلمان بوده و از وزن سبکی برخوردار است.  اکثر خریداران کیفیت ساخت و همچنین کم صدا بودن دستگاه را جزء نقاط مثبت این مدل بوش ارزیابی کرده‌اند. جهت مشاهده قیمت و خرید وارد لینک زیر شوید.

مشخصات

  • حداکثر توان مصرفی: ۵۰۰
  • محدوده توان مصرفی: ۴۰۰ تا ۶۰۰ وات
  • تعداد سری: دو عدد
  • تعداد تنظیمات سرعت: پنج سرعته

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۵.همزن بوش مدل MFQ40304

همزن بوش مدل MFQ40304

توان مصرفی این همزن  ۵۰۰ وات بوده و دور موتور آن در ۵ سرعت قابل تنظیم است. تمام قطعات استفاده شده در این محصول فاقد موارد مضر شیمایی است و برای سلامتی انسان هیچ ضرری ندارند. از آنجایی که تمام قطعات دارای قابلیت جدا شوند هستند، می‌توانید به آسانی آن ها را به صورت دستی و یا حتی با ماشین ظرفشویی بشورید. همانطور که در تصویر کالا نیز مشاهده می‌کنید این مدل دارای پره خمیر زن نیز می‌باشد.

مشخصات

  • تعداد پره‌های همزن: دو عدد
  • تعداد تنظیمات سرعت: پنج سرعته
  • تعداد سری: چهار عدد
  • جنس پره: استیل
  • حداکثر توان مصرفی: ۵۰۰

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۶.همزن بوش مدل MFQ3030GB

همزن بوش مدل MFQ3030GB

همزن بوش مدل MFQ3030GB از وزن بسیار سبک و ابعاد کوچکی برخوردار بوده و برای افرادی که نمی‌خواند فضای زیادی از آشپزخانه‌شان اشغال شود انتخاب مناسبی است. محدوده توان مصرفی این محصول ۳۰۰ تا ۴۰۰ وات می‌باشد و شما می‌توانید عملکرد دستگاه را در سه حالت کم، متوسط و زیاد تنظیم کنید.

مشخصات

  • ابعاد: ۲۲۰x۷۰x۱۹۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۰.۹ گرم
  • حداکثر توان مصرفی: ۳۵۰
  • دارای عملکرد توربو (Turbo)
  • محدوده توان مصرفی: ۳۰۰ تا ۴۰۰ وات
  • تعداد سری: دو عدد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۷.همزن بوش مدل MFQ4885DE

همزن بوش مدل MFQ4885DE

توان موتور دستگاه  ۵۷۵ وات و دارای پره های تمام استیل است. این محصول از ظاهر بسیار شکیلی برخوردار بوده و در کنار کیفیت فنی بالایی که دارد از شکل و شمایل بروزتری به نسبت سایر محصولات مشابه در بازار برخوردار است. این مدل دارای رنگ های دیگر نیز می‌باشد که در ادامه خدمتتان معرفی خواهیم کرد.

مشخصات

  • محدوده توان مصرفی: ۵۰۰ تا ۶۰۰ وات
  • تعداد پره‌های همزن: دو عدد
  • تعداد تنظیمات سرعت: پنج سرعته
  • تعداد سری: چهار عدد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۸.همزن بوش مدل BS-6629

همزن بوش مدل BS-6629

مدل BS-6629 چند سالی جزء پرفروش ترین های بازار بود اما با وجود مدل های جدیدتر همچنان طرفداران خود را دارد. این مدل از بدنه ی استیل و پلاستیک ساخته شده و دارای قابلیت پنج سرعته است. جنس پره کاملاً قابل شستشو بوده و به دلیل وزن بسیار سبکی که دارد برای استفاده های متوالی انتخاب مناسبی به حساب می‌آید.

مشخصات

  • ابعاد: ۱۸۰x۸۰x۱۵۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۱ گرم
  • حداکثر توان مصرفی: ۴۵۰
  • جنس پره: استیل
  • محدوده توان مصرفی: ۴۰۰ تا ۵۰۰ وات
  • تعداد تنظیمات سرعت: پنج عدد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۹.همزن بوش مدل MFQ22100

همزن بوش مدل MFQ22100

توان موتور ۳۷۵ وات و دو پره خمیر زن از ویژگی های بارز این همزن برقی بوش است. قطعات جانبی قابلیت شستشو را دارا می‌باشد و باتوجه به داشتن سه سری متفاوت برای مصارف مختلف آشپزی انتخاب مناسب و به مقرون به صرفه‌ای محسوب می‌شود. جهت مشاهده قیمت و خرید وارد لینک زیر شوید.

مشخصات

  • حداکثر توان مصرفی: ۳۷۵
  • تعداد سری: چهار عدد
  • تعداد تنظیمات سرعت: پنج سرعته
  • تعداد پره‌های همزن: دو عدد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۰.همزن بوش مدل MFQ40302

همزن بوش مدل MFQ40302

مدل MFQ40302 آخرین گزینه پیشنهادی ما به شماست. این دستگاه دارای توان مصرفی ۵۰۰ وات بوده و از سه پره ی استیل بهره می‌برد. باتوجه به ظاهر زیبا و همچنین کیفیت فنی بالایی که دارد این محصول نیز به عنوان بهترین همزن بوش در این لیست جای داده شده است.

مشخصات

  • ابعاد: ۱۴۲ × ۲۰۰ × ۷۵ سانتی‌متر
  • وزن: ۱ گرم
  • طول سیم: ۱.۴ سانتی متر
  • حداکثر توان مصرفی: ۵۰۰
  • جنس پره: استیل

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *