بهترین هارد اکسترنال تا ۲ میلیون تومان در سال ۱۴۰۲

هارد اکسترنال تا 2 میلیون تومان چی بخرم؟

آیا به دنبال بهترین هارد اکسترنال تا ۲ میلیون تومان هستید؟ همراه ما تا انتهای این مطلب باشید تا لیستی از بهترین گزینه های موجود در این رنج قیمتی را خدمت شما کاربران عزیز معرفی کنیم. توجه داشته باشید تمام مدل هایی که در ادامه خدمتتان معرفی می‌کنیم جزو بهترین های بازار هستند و باتوجه به قیمتی که دارند از کیفیت قابل قبولی برخوردار می‌باشند.

برسی بهترین هارد اکسترنال تا ۲ میلیون تومان

همانطور که میدانید قیمت هارد اکسترنال به عواملی مختلفی چون؛ برند، ظرفیت، کیفیت ساخت و … بستگی دارد. از لحاظ برند تا رنج قیمتی ۲ میلیون تومان محدودیتی ندارید اما از لحاظ ظرفیت باید سراغ مدل های پانصد گیگابابتی یا در نهایت یک ترابایتی بروید که از این لحاظ ممکن است برای شما چالش برانگیز باشد. لذا اگر خواهان بهترین هارد اکسترنال تا ۲ میلیون تومان هستید، باید این موضوع را در نظر داشته باشید که در انتخاب ظرفیت هارد محدودیتی هایی وجود دارد و برای مواردی که نیاز به فضایی بیش از یک ترابایت وجود دارد باید مبلغ بیشتری را به منظور خرید هارد هزینه کنید.

از لحاظ موارد ظاهری و کیفیت ساخت، تمام مدل هایی که در رنج قیمتی ۲ میلیون تومان در بازار وجود دارند، قابل قبول ارزیابی شده‌اند و از کیفیت ساخت مطلوبی برخوردار هستند. با این حال برخی فروشگاهای غیر معتبر اقدام به فروش هارد اکسترنال متفرقه و بی‌کیفیت می‌کنند و نه تنها از لحاظ کیفیت ساخت مطلوب نیستند بلکه بعد از چند بار استفاده کاملاً از کار می‌افتند و از آنجایی که هیچگونه خدمات پس از فروشی ندارند، سرمایه‌ی شما هدر می‌رود. لذا اگر بودجه ی شما محدود است و خواهان خرید بهترین هارد اکسترنال تا ۲ میلیون تومان هستید، حتما سراغ فروشگاه های مجاز در سراسر کشور بروید و حتماً از خدمات پس از فروش آنها مطمئن شوید.

قابلیت های هارد اکسترنال تا ۲ میلیون تومان

قابلیت های هارد اکسترنال با این رنج قیمتی دارای محدودیتی هایی است که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد. اما قبل از برسی محدودیت ها بهتر است موارد استفاده ی خود را بدانید و با علم به این موضوع اقدام به خرید بهترین هارد اکسترنال تا ۲ میلیون کنید. به طور مثال اگر شما صرفاً برای موارد استفاده تبادل عکس و فیلم خواهان خرید هارد هستید، لازم نیست نگران SSD یا HDD باشید زیرا هردو کار شما را با بالاترین سرعت انجام می‌دهند. ( نکته! SSD ها سریع‌تر از HDD ها هستند و از قیمت به مراتب بالاتری برخوردارمی‌باشند) اما اگر قصد شما از خرید هارد اکسترنال تبادل فایل های حجیم چند ترابایتی است حتماً باید سراغ مدل های SSD با حافظه ی بیش از یک ترابایت بروید زیرا درغیر این صورت فعالیت های کاری شما دچار اختلال می‌شود.

سرعت انتقال

سرعت انتقال در بهترین هارد اکسترنال تا ۲ میلیون تومان بستگی به مواردی چون نوع درگاه خروجی و همچنین نوع SSD یا HDD بودن آن دارد. شما با این میزان بودجه می‌توانید سراغ هارد ۵۰۰ گیگابایتی با حافظه SSD یا سراغ مدل های یک ترابایتی HDD بروید. انتخاب میزان حافظه و نوع هارد امری سلیقه ای است و کاملاً به موارد استفاده ی شما بستگی دارد.

محافظت از اطلاعات

بدون شک امنیت اسناد و فایل های درون هارد برای برخی افراد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. اگر برای شما نیز این موضوع ارجعیت دارد، پیشنهاد می‌کنیم سراغ مدل هایی بروید که قابلیت رمزگذاری را دارا می‌باشند و تنها با وارد کردن پین قادر به دسترسی اطلاعات داخلی آن هستید.

قیمت

همانطور که در بخشی از مطلب به قیمت بهترین هارد اکسترنال تا ۲ میلیون تومان اشاره کردیم، مدل هایی با این رنج قیمتی دارای مزایا و معایبی هستند که بسته به نوع موارد استفاده می‌تواند مهم یا فاقد اهمیت باشد. اما آنچه بهتر است قبل از خرید حتماً به آن توجه کنید برند هارد است. به هیچ عنوان تنها به دلیل ارزان بودن اقدام به خرید هارد نکنید زیرا این مدل ها هیچگونه خدمات پس از فروشی ندارند و تنها با چندبار استفاده به طور کلی از کار می‌افتند. لذا خرید از فروشگاه های معتبر را حتماً در دستور کار خود قرار دهید و سعی کنید سراغ برندهای نام آشنا در این زمینه بروید.

معرفی بهترین مدل ها

در ادامه دعوت می‌کنیم لیستی از بهترین هارد اکسترنال تا ۲ میلیون تومان را مشاهده کنید. تمام مدل های معرفی شده جزء پرفروش ترین های بازار هستند و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می‌باشند. در صورت ناموجود شدن کالا های زیر از مدل های مشابه دیدن فرمایید.

۱.هارد اکسترنال توشیبا مدل Canvio Advance

هارد اکسترنال توشیبا مدل Canvio Advance
مدل Canvio Advance

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مزایای مدل Canvio Advance
سرعت بالا
سازگاری با انواع سیستم عامل ها
بدنه‌ی زیبا و مقاوم

هارد اکسترنال توشیبا مدل Canvio Advance از بدنه ی پلاستیکی بسیار زیبا و مقاوم بهره می‌برد. این مدل از چهار رنگ مختلف ساخته شده است که شما می‌توانید سایر رنگ های آن را در سایت زیر مشاهده فرمایید. باتوجه به پشتیبانی از درگاه USB3.0 اطلاعات در سریع ترین زمان ممکن منتقل می‌شود و از این حیث از سرعت قابل قبولی برخوردار است. اگر دنبال بهترین هارد اکسترنال تا ۲ میلیون تومان هستید، خرید این محصول را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

مشخصات

  • وزن: ۱۴۹ گرم
  • نوع اتصال: باسیم
  • سازگار با سیستم‌عامل‌های: Windows ۱۰, ۸.۱, ۷ Mac OS v۱۰.۱۲ /OS X v۱۰.۱۱ / v۱۰.۱۰
  • ظرفیت: یک ترابایت

۲.هارد اکسترنال اِل‌اُ مدل super-FAST

هارد اکسترنال اِل‌اُ مدل super-FAST
مدل super-FAST

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مزایای مدل super-FAST
دارای نمایشگر LED
دارای کابل USB نسل سوم پرسرعت
قیمت مناسب

این هارد اکسترنال دارای سرعت بسیار بالا بوده و قابلیت اتصال به دوربین مداربسته، کنسول بازی، تلویزیون و گیرنده دیجیتال و … را دارا می‌باشد. حداکثر سرعت انتقال داده‌ای این هارد معادل ۱۰۰تا ۱۸۰مگابایت بر ثانیه بوده و با ارتقاء سیستم کاربر می‌تواند این سرعت افزایش یابد. قابل ذکر است این هارد اکسترنال از Windows ۱۰ , Windows ۱۱ , Window ۸ , Windows ۷ , Windows Vista , اپل مکینتاش Mac OS , android پشتیبانی می‌کند.

مشخصات

  • وزن: ۲۰۰ گرم
  • نوع اتصال: با سیم
  • دارای نشانگر LED جهت نمایش انتقال داده و اتصال
  • نوع رابط: USB

۳.هارد اکسترنال توشیبا مدل Canvio ‌‌Basics

هارد اکسترنال توشیبا مدل Canvio ‌‌Basics
مدل Canvio ‌‌Basics

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مزایای مدل Canvio ‌‌Basics
ابعاد کوچک و حمل آسان
ظرفیت مناسب
بدنه‌ی باکیفیت

هارد اکسترنال توشیبا مدل Canvio ‌‌Basics دارای ظاهری ساده و ابعادی نسبتاً کوچک است. این مدل برای موارد استفاده ی روزمره و ادارای انتخاب مناسبی بوده و باتوجه به ظرفیت یک ترابایتی که دارد تمام نیاز های شما را برطرف می‌کند. مدل Canvio ‌‌Basics باتوجه به کیفیت ساخت و قیمت مناسبی که دارد، جزء پرفروش ترین مدل های بازار است.

مشخصات

  • وزن: ۲۴۰ گرم
  • نوع اتصال: باسیم
  • ظرفیت: یک ترابایت

۴.هارد اکسترنال مدل المنت ظرفیت ۵۰۰ گیگابایت

هارد اکسترنال مدل المنت ظرفیت 500 گیگابایت
مدل المنت

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مزایای مدل المنت
سرعت مناسب
مقرون به صرفه
مناسب برای دوربین و …

گرچه مدل المنت بهترین هارد اکسترنال تا ۲ میلیون تومان موجود در بازار محسوب نمی‌شود اما باتوجه به قیمت ارزانی که دارد جزء پرفروش ترین های بازار است. این مدل دارای حافظه های مختلفی چون ۵۰۰، ۶۴۰ و ۱ترابایتی می‌باشد. اکثر خریداران در سایت پذیرنده کیفیت و سرعت این هارد را قابل قبول ارزیابی کرده‌ و بیش از ۱۰۰ نفر خرید آن را به سایر کاربران پیشنهاد داده‌اند. جهت مشاهده قیمت و خرید وارد لینک زیر شوید.

مشخصات

  • وزن: ۱۰۰ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی: USB ۳.۰
  • نوع اتصال: با سیم
  • ظرفیت: ۵۰۰ گیگابایت

در این مطلب هرآنچه که برای خرید بهترین هارد اکسترنال تا ۲ میلیون تومان باید بدانید را مورد برسی و ارزیابی قرار دادیم. در آخر این خود شما هستید که باتوجه به نیازتان می‌توانید بهترین گزینه را برای خرید انتخاب کنید. از شما کاربران گرامی خواشمندیم نظرات ارزشمند خود را با ما به اشتراک بگذارید و در صورت تمایل از مطلب بهترین ماوس گیمینگ نیز دیدن فرمایید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *