بهترین مدل جاروبرقی نانیوا [مزایا و معایب]

جاروبرقی نانیوا خوبه؟

بهترین مدل جاروبرقی نانیوا کدام است؟ مدل NVC-9820 و مدل NVC-9825D در حال حاضر بهترین تولیدات این شرکت ایرانی است. در این مطلب قصد معرفی ویژگی ها و همچنین مشخصات فنی جاروبرقی نانیوا را داریم، همراه ما تا انتهای این مطلب باشید.

جاروبرقی نانیوا از قابلیت های متنوعی برخوردار بوده و به دلیل قیمت اقتصادی که دارد، جزو پرفروش ترین ها در بازار ایران است. اما آیا این برند توان رقابت با سایر برندهای مطرح از جمله سامسونگ و بوش را دارد؟ آیا قیمت پایین محصولات این شرکت دلیلی بر کیفیت پایین آن است؟ اگر قبل از خرید جاروبرقی نانیوا چنین سوالاتی ذهن شمارا درگیر کرده است پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا به تمام سوالات شما پاسخی جامع بدهیم. همچنین شما میتوانید از مطلب ارزانترین جاروبرقی نیز دیدن فرمایید.

جاروبرقی نانیوا ساخت کجاست؟

نانیوا یک برند ایرانی است که از ده ۷۰ شروع به فعالیت کرده است. تولیدات این شرکت تنها محدود به جاروبرقی نشده و لوازم خانگی دیگری را نیز تولید و روانه بازار میکند. این شرکت ایرانی دارای کادری مجرب و حرفه ای است و همواره سعی در بهبود تولیدات خود دارد.

جاروبرقی نانیوا ساخت کجاست؟

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

تمام قطعات استفاده شده در تولیدات این شرکت به صورت کاملاً تخصصی توسط مهندسان ایرانی ساخته شده و از آنجایی که هیچ یک از قطعات خارجی نیست امکان تعمیر و تعویض قطعات در صورت خرابی با قیمت مناسب امکان پذیر است. شایان ذکر است جاروبرقی های برند نانیوا دارای گارانتی نیز می باشند.

کیفیت جاروبرقی نانیوا

کیفیت جاروبرقی نانیوا بسیار قابل قبول ارزیابی شده و کاملاً قابل رقابت با برندهای مطرح خارجی است. برند نانیوا با تمرکز بر بهبود رابطه کاربری و توجه به نکات فنی سعی دارد در بازار پر رقابت جاروبرقی سهمی چشمگیر داشته باشد. از آنجایی که این برند رقبی سرسختی چون پارس خزر را دارد، شاهد پیشرفت چشمگیر در تولیدات و همچنین سیاست قیمت گذاری ارزان تری در مدل های نانیوا هستیم. همواره کیفیت جاروبرقی نانیوا مورد تایید طیف وسیعی از مشتریان بوده و باتوجه به تجربیاتی که خریداران داشته اند میتوان به کیفیت و همچنین طول عمر جاروبرقی نانیوا اعتماد کرد.

کیفیت جاروبرقی نانیوا

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

کیفیت جاروبرقی نانیوا به دلیل موتور باکیفیت و همچنین مکش قوی است که در انواع مدل های آن به وضوح دیده می شود. بدون شک نانیوا تمام انتظارات شما از یک جاروبرقی باکیفیت را برآورده می کند و شما می توانید تا سالیان سال از محصولات این شرکت نهایت استفاده را بببرید بدون اینکه نگران خرابی های احتمالی در بخش اصلی جاروبرقی یعنی موتور آن باشید.

البته فراموش نکنید کیفیت جاروبرقی نانیوا به عوامل متعددی بستگی دارد که مهم ترین آن نگهداری صحیح آن است. این موضوع نه تنها در بهترین مدل جاروبرقی نانیوا بلکه در سایر برندها نیز صدق می کند. لذا پیشنهاد می شود با نگهداری صحیح و همچنین نظافت های داخلی به موقع مانند خالی کردن کیسه به طول عمر جاروبرقی خود کمک کنید. در صورتی تمایل میتوانید از بهترین جاروبرقی بدون کیسه نیز استفاده کنید.

مارک نانیوا خوبه؟

مارک نانیوا جزو پیشتازان در صنعت لوازم خانگی از جمله جاروبرقی است. محصولات این شرکت توسط متخصصان داخلی تولید می شود و به دلیل اینکه قطعات اصلی از جمله موتور کاملاً بومی سازی شده است از قیمت مناسبی برخوردار است.  برای اینکه خیال تان از کیفیت مارک نانیوا مطمئن شود پیشنهاد می کنیم نظرات درباره جاروبرقی نانیوا که در ادامه توسط خریدارن گذاشته شده است را بخوانید تا تمام معایب و مزایای محصولات این شرکت را بدانید و با چشمی باز اقدام به خرید جاروبرقی نانیوا کنید.

مارک نانیوا خوبه؟

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

نانیوا دارای تولیدات متنوعی بوده و بدون شک جاروبرقی های این برند جزو برترین ها در بازار ایران است. شاید کیفیت محصولات این شرکت مانند بوش یا سامسونگ نباشد اما باور کنید ایرانی بودن یک کالا دلیل بر بی کیفیتی آن نیست. ما کاملاً صادقانه کیفیت جاروبرقی نانیوا را تایید می کنیم و به شما قول میدهیم از خرید خود رضایت داشته باشید.

مزایا و معایب جاروبرقی نانیوا

قطعاً جاروبرقی نانیوا دارای مزایا و معایبی است که میتواند شما را ترغیب به خرید کند، البته اگر مزایای آن بیشتر از معایبش باشد! لذا پیشنهاد می کنیم این بخش از مقاله را با دقت مطالعه کنید تا باتمام مزایا و معایب جاروبرقی نانیوا به صورت کامل آشنا شوید. بهتر است در همین ابتدا بگوییم که مزایای جاروبرقی نانیوا بیشتر از معایب آن است و بیشتر نقاط ضعف آن مربوط به مسائل سلیقه ای و جزئی می شود که چندان حائز اهمیت نیست.

مزایا و معایب جاروبرقی نانیوا

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

  1. از جمله مزایای جاروبرقی نانیوا بی صدا بودن آن است. شما هنگام استفاده از جاروبرقی برند نانیوا هیچ صدایی جز کشیده شدن دسته روی فرش را نمی شنوید و همین موضوع یک نقطه قوت بسیار بالا آن است.
  2. اگر بگوییم زیبایی جاروبرقی نانیوا حتی از مدل های مشابه خارجی نیز برتر است زیاده گویی نکرده ایم. کافی است سری به فروشگاه های آنلاین بزنید و تصاویر جاروبرقی های این شرکت را مشاهده کنید تا به حرف ما پی ببرید. طبق نظر اکثر کاربران بهترین مدل جاروبرقی نانیوا حتی از محصولات بوش نیز زیباتر است.
  3. وزن سبک جاروبرقی نانیوا مزیت دیگر آن محسوب می شود. از آنجایی که این وسیله بیشتر مورد استفاده خانم ها قرار می گیرد وزن سبک آن از اهمیت بالایی برخوردار است. شما می توانید این جارو برقی را با یک دست جابه جا کنید بدون اینکه فشار زیادی را متحمل شوید.
  4. کیفیت موتور جاروبرقی نانیوا بسیار بالاست و از قدرت مکش مطلوبی برخوردار می باشد.

مزایا جاروبرقی نانیوا

  • طراحی زیبا
  • صدای بسیار کم
  • قدرت مکش بالا
  • وزن سبک
  • دارای نازل های متنوع
  • قیمت مناسب
  • خدمات پس از فروش

معایب جاروبرقی نانیوا

  • تنوع کم به نسبت مدل های خارجی
  • فروشگاه های محدود در سراسر ایران
  • عدم موجودی برخی مدل ها

معایب جاروبرقی نانیوا

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

در این بخش از مزایا و معایب جاروبرقی نانیوا سعی کردیم تمام نکات مهم پیرامون این مسئله را با شما کاربران گرامی به اشتراک بگذاریم البته که برخی مزایا و معایب بسته به سلیقه های شخصی ممکن است تفاوت های عمده ای داشته باشد که البته ما با برسی نظرات خریداران درباره جاروبرقی نانیوا به این نکات دست پیدا کردیم و کارشناسان ما تنها به جنبه های فنی و موتور جاروبرقی نانیوا پرداخت اند. پیشنهاد می کنیم قبل از انتخاب مدل موردنظر حتما به نظرات کاربران در خصوص همان مدل توجه ویزه ای داشته باشید و فارغ از برخی کامنت های پوچ به نظرات واقعی کاربران توجه کنید تا خوتان نیز به مزایا و معایب جاروبرقی نانیوا پی ببرید.

جاروبرقی نانیوا دارای مزیت های بیشتری به نسبت سایر مدل های ایرانی است آن هم به دلیل تولیدات متمرکز این شرکت درحوزه لوازم خانگی برقی است. لذا از آنجایی که محصولات نانیوا کاملاً انحصاری هستند میتوان بخش عمده ای از موفیقت آن را پیرامون همین موضوع دانست. شما نیز می توانید مزایا و معایب برند نانیوا را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

خدمات پس از فروش نانیوا خوبه؟

مردم ایران نسبت به خدمات پس از فروش همیشه نگرانی هایی دارند که البته این موضوع تا حد زیادی نیز طبیعی است چرا که در گذشته شاهد خدمات پس از فروش مطلوبی از تولیدات ایرانی نبودیم و  اغلب تولید کنندگان از پذیرفتن مسئولیت و تعمیر تولیدات خود شانه خالی می کردند. در خصوص برند نانیوا خوشبختانه چنین مورد دیده نشده است و اکثر تولید کنندگان نسبت به خدمات گارانتی این شرکت رضایت داشته اند. جاروبرقی نانیوا دارای گارانتی ۱۵ماه است و شما می توانید با در دست داشتن کارت گارانتی در هر زمان به نمایندگی های مجاز این شرکت در سراسر کشور مراجعه کرده و تقاضای تعمیر وسیله تان را کنید. پیشنهاد می کنیم جاروبرقی نانیوا را از نمایندگان مجاز و به همراه کارت خدمات پس از فروش یا همان گارانتی خریداری کنید تا در مدت زمان استفاده از این خدمات استفاده کنید.

خدمات پس از فروش نانیوا خوبه؟

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

برند نانیوا دارای نمایندگی های زیادی در سراسر کشور است و فرقی نمی کند در کدام استان یا شهر زندگی می کنید. کافی است جاروبرقی نانیوا را به نزدیکترین نمایندگی مجاز ببرید و از خدمات پس از فروش آن به صورت کاملاً رایگان بهره مند شوید. فراموش نکنید برخی موارد ماننده ضربه های شدید یا برخورد آب به موتور دستگاه شامل گارانتی نشده و برای تعمیر چنین مواردی باید هزینه ای جداگانه پرداخت کنید.

موتور جاروبرقی نانیوا

موتور جاروبرقی نانیوا از فلز باکیفیت ساخته شده و دارای توان ۱۴۰۰ وات است. البته توان برخی مدل ها بیشتر یا کمتر از این مقدار است. موتور نانیوا دارای سیم پیچی کاملاً مسی است و تنها نقطه ضعف آن عدم جذب مایعات است. برخی مدل های بروز جاروبرقی نانیوا قابلیت جذب مایعات را دارند اما در مدل های ارزان قیمت این ویژگی پشتیبانی نمی شود. شاید برایتان سوال باشد، موتور جاروبرقی نانیوا ساخت کجاست که باید بگوییم بخش عمده ای از ساخت آن در ایران و توسط مهندسان داخلی تولید می شود اما برخی قطعات سفارشی سایر کشورها است.

امکانات جاروبرقی نانیوا

بهترین مدل جاروبرقی نانیوا دارای ویژگی های زیر می باشد؛

  • سیم جمع کن اتومات
  • قابلیت نشانگر پر بودن کیسه
  • سایلنت (موتور جاروبرقی های نانیوا بی صدا است)
  • قدرت مکش بالا

امکانات جاروبرقی نانیوا شامل مواردی می شود که در اغلب مدل های خارجی نیز دیده می شود. ویژگی بی صدا بودن موتور جزو نکاتی است که در کمتر مدل و برندهای داخلی دیده می شود. اما باید به شما بگوییم با خرید جاروبرقی نانیوا دیگر صدای جاروبرقی مزاحم شما نمی شود و می توانید در هر ساعت از شبانه روز به نظافت خانه بپردازید.

امکانات جاروبرقی نانیوا

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

نظرات درباره جاروبرقی نانیوا

من از جاروبرقی نانیوا بسیار راضی هستم و الان ۲سال میشه که هیچ مشکلی نداشته و به خوبی داره کار میکنه.

راستش اولش نمی خواستم سراغ برندهای ایرانی برم چرا که تجربه ی خوبی از تولیدات ایرانی ندارم اما با صحبتی که با یکی از دوستان داشتم خریدم رو نهایی کردم و میتونم به جرعت بگم بهترین جاروبرقی نانیوا مدل NVC-9820 است.

کیفیت واقعاً اتفاقی نیست و اگر خودم جاروبرقی رو باز نمیکردم و موتور نانیوا رو نمیدیم خیال میکردم این برند کره ای یا ژاپنی است. من هیچ صدایی حین جارو کشیدن نمیشنوم و این موضوع من رو واقعاً حیرت زده کرد.

کیفیت جاروبرقی نانیوا بدک نیست. من الان چند سالی میشه که هفته ای دو یا سه باز خونه ام رو جارو میزنم و تا الان مشکلی نداشته فقط کیسه و مخزن جارو زود پرمیشه و اگر بزرگتر بود بهتر میشد، درکل خریدش رو پیشنهاد می کنم.

اگر بخوام منصفانه نظر بدم باید بگم جاروبرقی نانیوا در مقابل برندهای مشابه ایرانی کیفیت بهتری داره اما جایی نوشته بود این برند قابل رقابت با بوش و سامسونگ است که واقعاً اینطور نیست مدل های خارجی چندگام ازما جلوتر هستند!

اگر قیمت براتون مهمه و بودجه ی زیادی ندارید قیمت جاروبرقی نانیوا خیلی مناسب تر از سایر برندهای ایرانی و خارجی است. من از خریدم راضی هستم و در تخفیفات خریدم رو نهایی کردم.

قیمت جاروبرقی نانیوا چقدره؟

قیمت جاروبرقی نانیوا از ۴ میلیون تومان شروع می شود. مدل NVC-9825D با قیمت ۷میلیون تومان گران ترین جاروبرقی نانیوا در بازار است.

جاروبرقی نانیوا گارانتی داره؟

بله جاروبرقی نانیوا دارای ۱۵ماه گارانتی است و شما می توانید به وسیله کارت گارانتی که در زمان خرید تحویل شما داده شده است در طول زمان ۱۵ماهه از شرایط گارانتی برخوردار شوید.

آیا جاروبرقی نانیوا ساخت ایران است؟

بله همانطور که بارها در این مطلب اشاره کردیم، جاروبرقی نانیوا ساخت ایران است. هیچ یک از قطعات از جمله موتور جاروبرقی نانیوا وارداتی نیست و تماماً ساخت ایران است.

بهترین مدل جاروبرقی نانیوا کدومه؟

بهترین مدل جاروبرقی نانیوا مدل NVC-9820 و مدل NVC-9825D است. شما می توانید مشخصات و قیمت روز آنها را در سایت معرفی شده مشاهده کنید.

جمع بندی

جاروبرقی نانیوا به دلیل قیمت مناسب و همچنین کیفیت بالایی که دارد، از محبوبیت چشمگیری برخوردار شده است و اکثر کاربران ایرانی محصولات این شرکت را به سایر برنده ها ترجیح می دهند. ویژگی های مهمی چون؛ قابلیت سایلنت و همچنین میزان نمایشگر پر بودن مخزن در انواع مدل های جاروبرقی نانیوا دیده می شود. باوجود خدمات پس از فروش مناسب و همچنین بهره مندی از شرایط اقساطی و تخفیفات متنوع خرید محصولات این برند کار عاقلانه ای می باشد. پیشنهاد می کنیم محصولات معرفی شده در این مطلب را مورد برسی قرار دهید و باتوجه به نیازتان بهترین مدل جاروبرقی نانیوا را خریداری کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *