بهترین ماسک پا [معرفی ۱۰مدل منتخب و پرفروش]

یکی از بهترین راهکارها برای داشتن پاهایی زیبا و لطیف استفاده از بهترین ماسک پا است. این ماسک ها باتوجه به فرمولاسیون خاصی که دارند، اقدام به لایه برداری پوست های مرده ی پا می‌کنند و بدون نیاز به کفسابی به پاهای شما زیبایی و لطفات خاصی می‌بخشند. در این مطلب قصد داریم، ضمن برسی کاربرد انواع ماسک لایه بردار پا، لیستی از بهترین محصولات موجود در این زمینه را به شما سروران گرامی معرفی کنیم. همراه ما تا انتهای این مطلب باشید.

سلامت و زیبایی پا به خصوص برای خانم ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و لازم است علی‌رغم پدیکور مرتب و ماهانه، مراقبت های خانگی هر هفته صورت بگیرد، تا قلب دوم شما همیشه زیبا و لطیف به‌نظر برسد. یکی از بهترین روش ها برای انجام مراقبت های بهداشتی پا در خانه استفاده از بهترین ماسک پا است. همانطور که در پارگراف بالا به آن اشاره کردیم، این ماسک ها باتوجه به فرمولاسیون خاصی که دارند، منجر به نرم شدن پوست های مرده در ناحیه کف پا می‌شوند و بعد از چندبار استفاده باعث از بین رفتن کلی این پوست های خشک و زشت می‌شوند. همچنین برای نتیجه گیری سریع تر، درکنار ماسک پا استفاده از کرم رفع ترک پا کامان نیز پیشنهاد می شود.

ماسک پا چیست؟

بهترین ماسک پا دارای ساختاری مانند جوراب می‌باشد و باتوجه به عصاره های مختلفی که دارد، منجر به رفع خشکی و پوست های مرده ی پا می‌شود. البته برخی مدل ها دارای ساختار کرمی یا پودی می‌باشند که این مدل ها مدنظر ما نیست و آنچه این مطلب به صورت تخصصی به آن پرداخته است، ماسک لایه بردار پا بوده که دارای ساختاری پوشیدنی است و با استفاده ی روزانه و روتین منجر به از بین رفتن کامل پینه ها و خشکی در ناحیه کف پا می‌شود. 

شاید برای شما سوال باشد، چه عصاره یا ویتامین هایی در بهترین ماسک پا وجود دارد که منجر به رفع پوست های مرده می‌شود؟ ببینید پاسخ به این سوال کمی دشوار است زیرا تمام مدل ها از یک فرمولاسیون خاص استفاده نمی‌کنند و هیچ تولید کننده ی برتری تمام ترکیبات استفاده شده در محصولاتش را به صورت عمومی منتشر نمی‌کند. اما آنچه در اکثر محصولات ماسک پا دیده می‌شود استفاده از ترکیبات عسل، آلوورا، عصاره های گیاهی مختلف و … می‌باشد.

انواع ماسک پا

بهترین ماسک پا دارای انواع مختلفی چون، لایه بردار، روشن کننده و نرم کننده می‌باشد. هر کدارم از این ماسک ها باتوجه به ترکیباتی که دارند، به مرور زمان تاثییر خود را خیلی زود میگذارند و منجر به زیبایی و لطفات هرچه بیشتر پاهای شما میشوند. آنچه باید به آن توجه کنید این است که مدل های روشن کننده تنها به کف پا محدود نمی‌شوند و باتوجه به قدرت پوشانندگی که دارند ناحیه روی پا و انگشتان شما را نیز روشن می‌کنند و اگر قصد پوشیدن صندل های تابستانه را داشته باشید، به زیبایی هرچه بیشتر پاهای شما کمک می‌کنند.

مدل های نرم کننده مختص کسانی است، که دارای پوستی خشک در ناحیه کف پا هستند و این موضوع موجب آزار آنها شده است. این مدل ها با توجه به ساختاری مرطوب کننده ای که دارند، موجب آب رسانی به پوست پا می‌شوند و به مرور زمان خشکی پا را به صورت کامل از بین می‌برد و پاهای شما را همانند نوزاد لطیف و دوست‌داشتنی می‌کند.

مشاهده بهترین ماسک ها

لازم به ذکر است برخی از بهترین ماسک های لایه بردار پا از هر سه ویژگی یعنی؛ لایه برداری، نرم کنندگی و روشن کنندگی برخوردار می‌باشند که باتوجه به ویژگی ها و عصاره های مختلفی که در ترکیبات آنها استفاده شده است، سبب رفع پوست های مرده و درنهایت روشن شدن پوست پا می‌شوند.

چرا مراقبت از پا مهم است؟

متاسفانه برخی خانم ها آنطور که باید و شاید به بهداشت و زیبایی پاهایشان اهمیت نمی‌دهند. گرچه تعداد این خانم ها زیاد نیست اما حتی اگر یک خانم ها وجود داشته باشد که سلامت پاهایش را فراموش کرده باشد باید به او یادآور شد که پاهای شما ساعت زیادی شما را حمل می‌کند و در طول روز ساعت ها در کفش قرار دارد و محل رشد  باکتری ها و آلودگی های مختلف است، اگر هم اکنون فکری به حال قلب دوم خود نکنید، ممکن است به مرور زمان دچار بیمارهای پوستی مختلف در ناحیه پا شوید. پس صرف زیبایی پا که برای هر خانمی برازنده است از دید یک مسئله ی کاملاً بهداشتی و مراقبتی به این موضوع نگاه کنید. پیشنهاد می‌کنیم آقایان را نیز به مراقبت از پاهایشان دعوت کنید.

طریقه استفاده از ماسک پا چگونه است؟

طریقه استفاده از ماسک پا بسیار آسان است و باتوجه به دستور العمل هایی که در ادامه به شما می‌دهیم، میتوانید از این ماسک ها در جهت از بین بردن پوست های مرده و لطفات هرچه بیشتر پاهای‌تان استفاده کنید.

  1. ابتدا پاهای خود را با آب داغ بشورید تا هیچ اثری از پرز و یا آلودگی روی کف پا نباشد.
  2. سپس پاهای خود را به خوبی خشک کنید.
  3. سپس ماسک پا را مانند جوراب بپوشید.
  4. سعی کنید، به مدت ۳۰ دقیقه راه نروید و به صورت نشسته یا خوابیده باشید.
  5. در مدت استفاده از ماسک میتوانید به آرامی پاهای خود را ماساژ دهید تا عصاره بیشتر جذب پوست شود.
  6. بعد از گدشتن ۳۰ تا ۴۰ دقیقه میتوانید ماسک را در بیاورید و پاهایتان را بشورید.
  7. بعد از استفاده از ماسک بهتر است چند دقیق جوراب بپوشید.
  8. بلافاصله بعد از استفاده از پوشیدن کفش خودداری کنید.
  9. در صورتی که پای شما دارای پوست های مرده ی ضخیم و زیادی است استفاده از بهترین سنگ پا برقی در کنار ماسک لایه بردار را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

با چندبار استفاده پوست های مرده از بین می‌رود؟

این موضوع کاملاً به برند بهترین ماسک پا و همچنین نوع پوست شما بستگی دارد. برخی افراد تنها با دوبار استفاده تاثیر آن را مشاهده می‌کنند و برخی دیگر باید حداکثر تا دو هفته به صورت روزانه از ماسک استفاده کنند. البته ما در مطلب چگونه پاهای زیبایی داشته باشیم موارد دیگری را برسی کرده‌ایم تا فرآیند بهبودی در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.

معرفی مدل های برتر

در ادامه دعوت می‌کنیم ۱۰ مدل از بهترین مدل های موجود در بازار مشاهده کنید. (در صورت ناموجود شدن کالاهای زیر از مدل های مشابه دیدن فرمایید)

۱.ماسک پا زوزو مدل Avocado حجم ۳۵ میلی لیتر

ماسک پا زوزو مدل Avocado حجم 35 میلی لیتر

ماسک پا برند (زوزو) دارای ساختاری جورابی و حاوی ترکیباتی چون پروتئین شیر، هیالورونیک اسید و روغن هسته اووکادو می‌باشد. این محصول باتوجه به خاصیت آبرسانی و و مرطوب کنندگی که دارد، موجب تشکیل بافت سلولی تازه در پوست شده و تمام پوست های مرده را به صورت کامل از بین می‌برد. اکثر خریداران کیفیت ساخت این مدل را قابل قبول ارزیابی کرده‌اند و بیش از ۱۰۰ نفر خرید آن را به سایر کاربران پیشنهاد داده‌اند. اگر در جستجوی بهترین ماسک پا هستید، این مدل را در نظر داشته باشید.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲.ماسک پا اکسگین مدل goat milk حجم ۳۵ میلی لیتر

ماسک پا اکسگین مدل goat milk حجم 35 میلی لیتر

اگر دارای پوستی حساس هستید، این ماسک پا باتوجه به این که فاقد الکل است، بهترین انتخاب برای شما محسوب می‌شود. نرم کنندگی، مرطوب کنندگی و لایه برداری جزء بارزترین ویژگی های این محصول محسوب می‌شود. آنچه این ماسک پا را از سایر مدل های مشابه متمایز می‌کند، خاصیت ترمیم کنندگی ناخن در کنار خاصیت لایه برداری آن است. شما با استفاده از این ماسک نه‌تنها از شر پوست های مرده و خشک خلاص می‌شوید بلکه به تقویت ناخن های پاهای‌تان نیز کمک می‌کنید.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۳.ماسک پا بیسوتانگ مدل Foot Film حجم ۴۰ میلی لیتر

ماسک پا بیسوتانگ مدل Foot Film حجم ۴۰ میلی لیتر

حجم این ماسک پا ۴۰ میلی‌لیتر و ساخت کشور کره جنوبی است. این محصول دارای ویتامین بوده و با انواع پوست سازگاری کامل دارد. طبق دستورالعمل تولید کننده بیش از یکبار میتوانید از این ماسک استفاده کنید و باتوجه به ترکیباتی که دارد، موجب شفاف شدن و لطیف تر شدن هرچه بیشتر کف پا می‌شود. این مدل باتوجه به ویژگی مرطوب کنندگی که دارد، موجب رفع خشکی و پیشگیری از ترک خوردگی پاشنه پا می‌شود. جهت مشاهده قیمت و خرید این محصول وارد سایت زیر شوید.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۴.ماسک پا باله آ مدل fuss حجم ۱۴ میلی لیتر

ماسک پا باله آ مدل fuss حجم 14 میلی لیتر

این مدل یکی دیگر از بهترین ماسک پا موجود در بازار است. در ترکیبات این محصول از روغن جوجوبا استفاده شده که موجب خاصیت ارتجاعی و صاف شدن کف پا می‌شود همچنین اسید هیالورونیک و اوره موجب تعادل رطوبت پوست پا و در نهایت به نرم تر شدن بیشتر کف پا منجر می‌شود. از دیگر موارد استفاده ی این مدل میتوان به خاصیت آبرسانی، خاصیت آرامش بخشی، از بین برنده تیرگی و لکه، بازسازی کننده، تسکین دهنده و شاداب کنندگی پا اشاره کرد.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۵.ماسک پا باله آ مدل scrub and care حجم ۲۰ میلی لیتر

ماسک پا باله آ مدل scrub and care حجم 20 میلی لیتر

ماسک پا باله آ  ساخت کشور آلمان بوده و جزو بهترین مدل های موجود از لحاظ لایه برداری و آبرسانی است. اگر پوست کف پای شما بسیار خشک است طوری که حین راه رفتن موجب دردگرفتن و سوزنی شدن پای شما می‌شود، این ماسک باتوجه به خاصیت لایه برداری بالایی که دارد، بهترین انتخاب برای شما محسوب می‌شود. توجه داشته باشید این محصول فاقد الکل بوده و کاملاً ضد حساسیت است. امتیاز این مدل ۴.۷ از ۵ ارزیابی شده و جزو مدل های پرفروش بازار است.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۶.ماسک پا بی بیوتی مدل ۱۲۸۹۴ حجم ۳۰ میلی لیتر

ماسک پا بی بیوتی مدل 12894 حجم 30 میلی لیتر

حجم این ماسک پا۳۰ میلی‌لیتر بوده و دارای ترکیبات مختلفی چون گلیسیرین است. باتوجه به ویژگی‌ لایه برداری و همچنین مرطوب کننده گی که دارد پاهای شما را تنها با چند بار استفاده نرم و لطیف می‌کند و همچنین باتوجه به عصاره طبیعی که دارد، موجب روشن شدن روی پا نیز می‌شود. اگر میخواهید پاهای‌تان مانند پنپه نرم و لطیف شود، این محصول بهرین گزینه برای شماست. جهت مشاهده قیمت و خرید وارد لینک زیر شوید.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۷.ماسک پا درموکیل مدل ۸۱۷۰ حجم ۳۵ میلی لیتر

ماسک پا درموکیل مدل 8170 حجم 35 میلی لیتر

حجم این ماسک پا ۳۵ میلی‌لیتر بوده و دارای گلیسیرین است. با انواع پوست سازگار بوده و باتوجه به ویژگی های تغذیه کنندگی، لایه برداری و محافظت کنندگی که دارد موجب زیبایی و لطفات هرچه بیشتر کف پا می‌شود. اکثر خریداران کیفیت و اثر بخشی این مدل را قابل قبول ارزیابی کرده‌اند و برخی آن را به عنون بهترین ماسک پا موجود در بازار معرفی کرده‌اند. جهت مشاهده قیمت و خواندن نظرات خریداران وارد سایت زیر شوید.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۸.ماسک پا پیوردرم مدل پاپایا حجم ۲۰ میلی لیتر

ماسک پا پیوردرم مدل پاپایا حجم 20 میلی لیتر

بهترین ماسک پا برند پیوردرم مدل پاپایا ساخت کره جنوبی است. این مدل دارای عصاره هایی چون لیمو، پرتقال، سیب و عصارهای گیاهی مختلف دیگری چون بابونه می‌باشد. تنها طی دو هفته استفاده از این ماسک تاثیر آن را مشاهده خواهید کرد و تمام پوست های مرده ی پا به صورت ۱۰۰ درصد از بین خواهد رفت. قابل ذکر است این ماسک هم مانند سایر مدل های معرفی شده مانند جوراب پوشیدنی است و باید حداقل ۳۰ دقیقه پا را پوشش دهد. پیشنهاد می‌کنیم حین استفاده از این ماسک راه نروید.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۹.ماسک پا بایو آکوا مدل bqy8955 وزن ۳۵ گرم بسته ۱۰ عددی

ماسک پا بایو آکوا مدل bqy8955 وزن 35 گرم بسته 10 عددی

در ترکیبات این ماسک پا از مواد مرطوب کننده و عسل طبیعی استفاده شده و با انواع پوست سازگاری دارد. باتوجه به ویژگی آبرسانی که دارد منجر به از بین برنده تیرگی ها و لکه های پا می‌شود و دارای خاصیت بازسازی کننده و جوان کننده است. ویژگی های چون آنتی باکتریال بودن و برطرف کردن سیاهی های کف پا از دیگر ویژگی های این مدل است. اگر دارای پوست پایی خشک و تیره هستید، این محصول بهترین انتخاب برای شماست.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۰.ماسک پا سفورا مدل نارگیل وزن ۳۳ گرم

ماسک پا سفورا مدل نارگیل وزن 33 گرم

اگر به دنبال بهترین ماسک پا هستید، برند سفورا را به شما پیشنهاد می‌کنیم. قیمت این مدل به نسبت سایر ماسک های معرفی شده نسبتاً بالا می‌باشد، اما باتوجه به ترکیبات فوق العاده موثری که دارد، در سریع ترین زمان ممکن پاهای شما را نرم و لطیف می‌کند. در ترکیبات این محصول از روغن های مختلفی چون نارگیل و آرگان استفاه شده است و خاصیت ترمیم کنندگی و نرم کنندگی کف و پاشنه ی پا را دارا می‌باشد. این برند ساخت کشور فرانسه بوده و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است. قابل ذکر است هر بسته شامل یک جفت ماسک به شکل جوراب می‌باشد.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

آیا ماسک پا موجب از بین رفتن پوست های مرده می‌شود؟

بله استفاده از بهترین ماسک پا بسته به نوع و ضخامت پوست های مرده تنها در چندبار استفاده پوست های مرده و خشک را به صورت کامل از بین می‌برد.

قیمت ماسک پا چقدر است؟

قیمت ماسک پا بستگی به برند و تعداد پد های آن دارد. اما به طور کلی قیمت مدل های منتخب از ۲۰هزارتومان به بالا می‌باشد. شما می‌توانید قیمت روز مدل های معرفی شده را در سایت مشاهده کنید.

جمع بندی

داشتن پاهایی زیبا چیزی است که همه ی خانم ها خواهان آن هستند. به خصوص در فصل تابستان که شهر پر از صندل های رنگارنگ و لاک قرمز می‌شود، اهمیت رسیدگی به پا به اوج خود می‌رسد. یادتان باشد یک خانم زیبا به بهداشت و زیبایی پاهایش به مانند زیبایی ظاهرش توجه می‌کند.

امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید. از شما دعوت می‌کنیم نظرات خود در خصوص بهترین ماسک پ را باما و سایر کاربران سایت تپ سنج به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *