بهترین ماساژور پا ارزان قیمت [معرفی مدل های پرفروش]

اگر بعد از یک روز خسته‌کننده‌ی کاری قصد ریلکس کردن و رسیدن به اوج آرامش را دارید، خرید ماساژور پا را به شما پیشنهاد می‌کنیم. امروزه این وسیله دارای مدل‌های مختلفی می‌باشد. از مدل‌های برقی گرفته تا مدل‌های دستی و ساده، در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین محصولات موجود در این زمینه آشنا کنیم.

تنوع در انواع ماساژور پا بسیار زیاد است، همین موضوع ممکن است انتخاب را برای شما سخت و پیچیده کند، اما نگران باشید. در این مطلب لیستی از بهترین محصولات موجود در بازار خدمت شما کاربران محترم معرفی می‌کنیم تا باتوجه به بودجه و نوع ماساژی که از دستگاه انتظار دارید را به آسانی انتخاب و در نهایت خریداری کنید.

ماساژور پا چیست؟

ماساژور پا وسیله‌ای است که ناحیه کف و انگشتان پا را تحریک کرده و موجب خون‌رسانی و احساس آرامش در شما می‌شود. این وسیله دارای انواع مختلفی است که در ادامه خدمتتان معرفی خواهیم کرد.

ماساژور پا دستی: این مدل‌ها جزء ساده‌ترین و البته ارزان‌ترین مدل‌های بازار محسوب می‌شوند. ماساژور پا دستی ویژگی‌های خاصی ندارد و صرفاً محدود به چرخ دنده‌ها یا شیار‌هایی می‌شود که به سبب حرکت دست یا پا نقاط مختلف کف و پاشنه را تحریک کرده و موجب خون‌رسانی بهتر و رفع خستگی شما می‌شود. اگر قصد خرید ماساژور پا ارزان قیمت دارید، مدل‌های دستی را به شما کاربران محترم پیشنهاد می‌کنیم.

ماساژور پا جکوزی دار: این مدل یکی از بهترین محصولات موجود در بازار می‌باشد و تمام خستگی‌ها و وزنی را که پای شما در طول روز تحمل کرده است را رفع می‌کند. مدل‌های جکوزی دار علاوه بر ماساژ پای شما را شستشو می‌دهند و حس آرامش را برای شما به ارمغان می‌آورند. این مدل را برای خانم‌هایی که قصد پدیکور و زیبایی پا‌هایشان را دارند پیشنهاد می‌کنیم زیرا هم باعث زیبایی و سفید شدن هرچه بیشتر پا‌ها می‌شود و هم احساس خوبی برای شما به همراه دارد.

ماساژور برقی پا: اگر دنبال خرید محصولی حرفه‌ای هستید، مدل‌های برقی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. گرچه مدل‌های برقی کمی گران قیمت‌تر از سایر مدل‌هایی است که خدمتتان معرفی کرریم اما بدون شک ارزش هزینه کردن را دارند، زیرا به بهترین شکل ممکن تمام نقاط مختلف پای شما را به خوبی ماساژ می‌دهند. در صورتی که در طول روز ساعات زیادی کفش به پا دارید خرید ماساژور برقی پا بهترین انتخاب برای شما می‌باشد.

ماساژور پا چگونه به رفع خستگی شما کمک می‌کند؟

پا‌ها در طول روز وزن شما را تحمل می‌کنند و همچنین ساعت‌ها تحت فشار کفش قرار دارند، همین موضوع سبب می‌شود خون‌رسانی در ناحیه پا به کندی انجام شود و تمام خستگی شما در همان ناحیه ذخیره شود. علیرغم اینکه شماباید از کفش طبی زنانه یا کفش راحتی مردانه استفاده کنید باید ماساژ پا را نیز در دستور کار خود قرار دهید تا تمام خستگی‌ها و فشار‌هایی که پا در طور روز با آن مواجه بوده است با یک ماساژ دلچسب رفع شود. در صورتی که بنا به شرایط کاری مجبور به طی کردن مسافت‌های طولانی هستید باید مراقبت از پا را جدی‌تر بگیرید زیرا در صورت عدم رسیدگی موجب آسیب‌های جدی به ناحیه پاشنه و قوس کف پای شما می‌شود. شما با خرید بهترین ماساژور پا، سلامت پا‌هایتان را برای همیشه تضمین می‌کنید.

قبل از خرید ماساژور پا به این نکات توجه کنید

ابعاد و اندازه: هرچه ابعاد محصول کوچک‌تر باشد حمل و جا به جایی آسان‌تر است. برخی افراد گمان می‌کنند اگر کالا بزرگتر باشد ویژگی‌هایی ماساژ در آن بیشتر است اما به هیچ عنوان اینگونه نیست. از این حیث وزن و ابعاد ماساژور پا مهم است که در صورت رفتن به مسافرت بتوانید آن را به آسانی در چمدان خود قرار دهید.

مدل شارژی: انواع مدل‌های شارژی معمولاً تا سه ساعت قابلیت نگهداری شارژ دارند. در صورتی که باتری لیتیومی بی‌کیفیت باشد تنها در عرض چند دقیقه یا نهایتاً یک ساعت باتری خالی می‌کنند و شما مجدد باید آن را به شارژ بزنید. همچنین ماساژور‌های حرفه ۱ساعته شارژ می‌شوند اما مدل‌های متفرقه تا پنج ساعت برای شارژ شدن زمان می‌برند.

وزن مناسب: برخی ماساژور‌های پا، دستی هستند و نیاز است هنگام ماساژ به وسیله دست آن را حرکت دهید. در صورتی که وزن کالا زیاد باشد مچ دست شما سریعاً خسته می‌شود و دیگر قادر به ادامه ماساژ نخواهید بود. بنابراین برای خرید بهترین ماساژور پا لازم است به سبک بودن وزن آن حتماً توجه کنید.

تایمر: برخی از بهترین ماساژور های پا دارای تایمر میباشند. این ویژگی زمانی کاربرد دارد که قبل از به خواب رفتن خواهان استفاده از دستگاه باشید. به طور مثال شما میتوانید به مدت ۱۵دقیقه زمان دستگاه را تنظیم کنید تا بعد از اتمام تایم به صورت اتومات ماساژور خاموش شود. این ویژگی در مصرف برق نیز صرفه جویی میکند.

قابلیت تنظیم سرعت: برخی از بهترین ماساژور های مخصوص کف پا این قابلیت را دارند که میزان ضربه و لرزش آن را تنظیم کنید. از آنجایی که برخی افراد قلقکی هستند، میتوان میزان سرعت دستگاه را به صورت دلخواه تنظیم کرد تا از این بابت مشکلی نداشته باشید. این ویزگی در نواحی حساس کاملا قابل کنترل است.

سهولت استفاده: ارگونومی بودن و رابط کاربری ماساژور پا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. در صورتی که محصول خریداری شده از موتور قدرتمندی برخوردار باشد اما رابط کاربری مناسبی نداشته باشد هیچگونه کارایی ندارد زیرا ارزش هر محصول به رابط کاربری و سهولت استفاده‌ی آن است. بنابراین حتماً به ظاهر ارگونومی و همچنین رابط کاربری محصول توجه کنید تا هنگام استفاده از ماساژور پا نهایت لذت را تجربه کنید.

نوع حرکت ماساژور پا

حرکتی: مدل‌های حرکتی تنها طول کف پا را هدف قرار می‌دهد و از نوک تا پاشنه‌ی پا را خون‌رسانی می‌کنند. این مدل‌ها برای افراد که از درد خار پاشنه رنج می‌برند بسیار مناسب می‌باشد.

لرزشی: مدل‌های لرزشی به بهترین شکل ممکن خستگی شما را بین می‌برند و بدون شک جزء بهترین ماساژ‌هایی است که می‌توانید تجربه کنید. مدل‌های لرزشی باتوجه به حرکت نوسانی که ایجاد می‌کنند منجر به بهبود درد‌های مفصلی پا و انگشتان می‌شود.

ضربه‌ای: مدل‌های ضربه موجب بهبود درد‌های ناحیه کف و پاشنه‌ی پا می‌شود. اگر در ناحیه کف پا احساس کوفتگی یا گزگزشدگی می‌کنید خرید ماساژور پا ضربه‌ای را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در ادامه می‌توانید بهترین ماساژور‌های ضربه‌ای پا را مشاهده کنید.

معرفی بهترین ماساژور پا

در این مطلب لیستی از بهترین ماساژور پا را برای شما کاربران محترم آماده کرده ایم. نوع ماساژ در هریک از این محصولات متفاوت میباشد. مدل های دستی ارزان قیمت تر از نمونه های برقی میباشند اما کارایی مدل های دستی به مراتب پایین تر از نوع برقی است. شما میتوانید متناسب با بودجه ای که برای خرید ماساژور پا در نظر گرفته اید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

اگر قصد خرید یک مدل مقرون به صرفه و باکیفیت را دارید، از شما دعوت می کنیم مشخصات ماساژور برقی مدل KH-740 را برسی کنید.

برسی قیمت

قیمت ماساژور پا باتوجه به موارد مختلفی تعیین می‌شود. در ادامه می‌توانید قیمت روز هر محصول را از سایت پذیرنده مشاهده کنید و در صورت تمایل به صورت آنلاین اقدام به سفارش آن دهید. توجه داشته باشید تمام محصولات زیر دارای بهترین قیمت می‌باشند و شما با خیال آسوده می‌توانید مدل‌ایده‌آل‌تان را سفارش دهید و هزینه‌ی آن را درب منزل پرداخت کنید.

در ادامه دعوت می‌کنیم ۲۰ مدل از بهترین ماساژور‌های پا را مشاهده کنید. (در صورت ناموجود شدن محصولات زیر از مدل‌های مشابه دیدن فرمایید)

۱.ماساژور پا بست رست مدل RK-858A

ماساژور پا بست رست مدل RK-858A

اگر دنبال بهترین ماساژور پا هستید، در خرید این کالا درنگ نکنید. از قیمت مناسب گرفته تا ویژگی های فوق العاده ای که دارد، باعث شده جزو پرفروش ترین مدل های بازار شود. این مدل دارای دو برنامه ماساژ اتوماتیک بوده و قابلیت تنظیم قدرت ماساژ تا ۳ درجه را دارا می باشد. شما همچنین می‌توانید مناسب با قدتان ارتفاع دستگاه را تنظیم کنید. توان مصرفی این دستگاه ۹۰ وات بوده و همچنین دارای ویژگی گرمکن زانو می باشد و برای تسکین دردهای مفصلی بسیار مفید است.

مشخصات

  • توان مصرفی: ۹۰
  • نوع ماساژور: برقی
  • دارای گرمکن زانو
  • دارای ۲ برنامه ماساژ اتوماتیک

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲.ماساژور پا تن زیب مدل im20

ماساژور پا تن زیب مدل im20

اگر دنبال خرید ماساژور پا ارزان هستید و فعلا قصد هزینه کردن برای مدل های برقی با قیمت های گزاف را ندارید، این مدل در عین سادگی میتواند انتخاب خوبی برای پاهای شما باشد. نوع استفاده از این ماساژور به این گونه است که آن را زمین میگذارید و کف پای خود را به صورت عقب و جلو روی دستگاه میکشید. این مدل ساخت شرکت تن زیپ است و از قیمت بسیار مناسبی برخوردار می باشد. امتیاز این کالا ۴.۶ از ۵ ارزیابی شده است.

مشخصات

  • نوع ماساژ: حرکتی
  • نوع ماساژور: دستی
  • ساده و قیمت مناسب
  • مدل تن زیپ

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۳.ماساژور جکوزی پا مدل SQ-368

ماساژور جکوزی پا مدل SQ-368

مطمئن باشید هیچ چیز به اندازه یک ماساژور جکوزی پا خستگی شما را در نمی کند. این مدل دارای خاصیت لرزشی بوده و دارای قابلیت مگنت تراپی نیز می باشد. همچنین از این مدل می‌توان برای مصارف پدیکور نیز استفاده کرد و باتوجه به عملکرد جکوزی که دارد انتخاب خوبی برای از بین رفتن پینه های کف پا می باشد. امتیاز این کالا ۴.۸ از ۵ ارزیابی شده است و اکثر خریداران نسبت به کیفیت ساخت و همچنین عملکرد ماساژوری آن اعلام رضایت کرده‌اند.

مشخصات

  • امکانات ابزار: مادون قرمز
  • نوع ماساژ: لرزشی
  • نوع ماساژور: برقی
  • دارای گرم کننده خودکار

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۴.ماساژور پا جیمزل مدل ۰۱

ماساژور پا جیمزل مدل 01

بهترین ماساژور جیمزل مدل ۰۱ می‌باشد و دارای قابلیت هایی چون توان مصرفی بهینه و داشتن تایمر جهت تنظیم خاموش شدن بعد از انجام ماساژ می باشد. شما می‌توانید با فعال کردن تایمر حین ماساژ به خواب بروید و نگران روشن ماندن دستگاه نباشید. این مدل دارای عملکرد لرزشی و ضربه ای بوده و تسکین دهنده ی درد های عضلانی و همچنین رفع خستگی های ناشی از پیاده روی های طولانی می باشد. امتیاز این کالا ۴.۸ از ۵ ارزیابی شده و باتوجه به عملکرد خوبی که داشته است بیش از ۱۰۰ نفرخرید آن را به سایر کاربران پیشنهاد داده اند.

مشخصات

  • توان مصرفی: ۸۰
  • امکانات ابزار: تایمر
  • نوع ماساژ: الکتریکی، ضربه‌ای، لرزشی
  • نوع ماساژور: برقی

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۵.ماساژور پا چیبو مدل fa065

ماساژور پا چیبو مدل fa065

ماساژور پا چیبو مدل fa065 ساخت کشور آلمان می باشد و دارای عملکرد دستی است. همانطور که در تصویر کالا نیز مشخص است این مدل دارای ویژگی های پیچیده ای نمی‌باشد و صرفا با توجه به کفی خاصی که دارد اقدام به ماساژ پا می‌کند. این مدل از کیفیت ساخت و دوام بسیار بالایی برخوردار بوده و قیمت آن بسیار مناسب می‌باشد.

مشخصات

  • نوع ماساژ: حرکتی
  • نوع ماساژور: دستی
  • کشور مبدا برند: آلمان
  • قیمت مناسب

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۶.ماساژور پا آی رست مدل SL-C30A

ماساژور پا آی رست مدل SL-C30A

این ماساژور پا دارای سه برنامه اتوماتیک می باشد و کنترل آن به وسیله یLED روی دستگاه انجام می شود. کیسه هوا در قسمت ساق پا و همچنین در ناحیه کف پا کاملا قابل تنظیم است و همچنین شما می‌توانید هیتر گرمایشی را متناسب با سلیقه ی خود تنظیم کنید.  قابل ذکر است جهت سهولت در جابجایی چرخ هایی در زیر دستگاه تعبیه شده است. امتیاز این کالا ۴.۸ از ۵ ارزیابی شده و یکی از بهترین ماساژور پا های موجود در بازار است.

مشخصات

  • توان مصرفی: ۱۱۰
  • نوع ماساژ: حرکتی
  • نوع ماساژور: برقی
  • کشور مبدا برند: چین

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۷.ماساژور پا دنومد مدل KW878

ماساژور پا دنومد مدل KW878

رفع خستگی و استرس و استراحت عضلات پا به صورت سه بعدی انجام می شود و دارای سه حالت ماساژ پا و ماهیچه پشت پا به صورت دلخواه است. دارای ماساژ مالشی برای دست، پاشنه پا ، قوزک پا، نوک پنجه پا، قوس پا و همچنین قابلیت سرعت و جهت ماساژ به سه حالت بالا، متوسط و کم  وجود دارد. قابل ذکر است امکان خاموشی خودکار بعد از ۱۵ دقیقه را دارا است و  دارای ریموت جهت استفاده آسان و راحت نیز می باشد.

مشخصات

  • توان مصرفی: ۴۰
  • نوع ماساژ: حرکتی
  • نوع ماساژور: برقی
  • کشور مبدا برند: چین

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۸.ماساژور برقی پا نوبل مدل star

ماساژور برقی پا نوبل مدل star

ماساژور برقی پا نوبل مدل star از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است. این مدل دارای توان دویست وات می باشد و عملکرد ماساژ آن به صورت لرزشی و حرکتی می‌باشد. قابل ذکر است این محصول ساخت کشور سویس است و جزو بهترین ماساژور های مخصوص پا می باشد. امتیاز این کالا ۴.۷ از ۵ ارزیابی شده است و اکثر خریداران کیفیت ماساژ این دستگاه را قابل قبول ارزیابی کرده اند. توجه داشته باشید این مدل دارای مادون قرمز نیز می‌باشد.

مشخصات

  • توان مصرفی: ۲۰۰
  • امکانات ابزار: مادون قرمز
  • نوع ماساژ: لرزشی
  • ضربه‌ای: حرکتی
  • نوع ماساژور: برقی

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۹.ماساژور پا نیک مدل N1

ماساژور پا نیک مدل N1

این ماساژور پا دارای ۱۲ غلطک باری حرکت زیر کف پا بوده که باعث تحریک کف پا می‌شود. قیمت این محصول بسیار مناسب است و اگر نمی‌خواهید مبلغ زیادی برای خرید بهترین ماساژور پا هزینه کنید، این مدل را به شما پیشنهاد می‌کنیم. امتیاز این مدل ۴.۴ از ۵ ارزیابی شده است و اکثر خریداران قیمت مناسب آن را جزو نقاط مثبت آن ارزیابی کرده اند.

مشخصات

  • نوع ماساژ: حرکتی
  • نوع ماساژور: دستی

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۰.ماساژور پا لفان مدل Stimulator

ماساژور پا لفان مدل Stimulator

ماساژور پا لفان مدل Stimulator از لحاظ ظاهری کمی با مدل های رایج متفاوت می باشد. این دستگاه به صورت تخصصی کف پا را ماساژ می دهد و دارای قابلیت چهار حالته می باشد. نوع ماساژور به صورت دستی و حرکتی بوده و باتوجه به قیمت مناسبی که دارد از عملکرد قابل قبولی نیز برخوردار می باشد. این مدل جزو ماساژور های اقتصادی و قیمت مناسب بازار است و از ۵ ستاره ۴.۳ ستاره را از طرف خریداران دریافت کرده است.

مشخصات

  • نوع ماساژ: الکتریکی
  • نوع ماساژور: دستی
  • دارای ۴ حالت ماساژ
  • مدل لفان

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۱.ماساژور پا ابر طب مدل T0W-TEB02 بسته ۲ عددی

ماساژور پا ابر طب مدل T0W-TEB02 بسته 2 عددی

مشخصات

  • نوع ماساژ: حرکتی
  • نوع ماساژور: دستی
  • کشور مبدا برند: ایران
  • دارای تاییدیه از انجمن دیابت و انجمن فیزیوتراپی

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۲.ماساژور پا مدل ۸۷۸A

ماساژور پا مدل 878A

(شبیه سازی ماساژ حرفه ای) دارای سه حالت ماساژ پا و ماهیچه پشت پا به صورت دلخواه دارای ماساژ مالشی برای دست، پاشنه پا ، قوزک پا، نوک پنجه پا، قوس پا قابل تنظیم سرعت و جهت ماساژ(بالا، متوسط و کم) خودکار خاموشی خودکار بعد از ۱۵ دقیقه دارای پوشش پارچه ای با قابلیت جدا شدن برای شستشو مواد: پلاستیک دارای ریموت جهت استفاده آسان و راحت

مشخصات

  • توان مصرفی: ۴۰
  • نوع ماساژ: حرکتی
  • نوع ماساژور: برقی
  • رفع خستگی و استرس

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۳.ماساژور پا بیورر مدل FM 90

ماساژور پا بیورر مدل FM 90

مشخصات

  • امکانات ابزار: نشانگر LED
  • نوع ماساژ: حرکتی
  • نوع ماساژور: برقی
  • کشور مبدا برند: آلمان

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۴.ماساژور پا مدل BT18

ماساژور پا مدل BT18

مشخصات

  • توان مصرفی: ۲۲۰
  • نوع ماساژ: الکتریکی
  • نوع ماساژور: برقی
  • حرفه ای و مقرون به صرفه

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۵.ماساژور پا امسیگ مدل FW333

ماساژور پا امسیگ مدل FW333

دارای ۳ حالت کار بدون آب، با آب سرد و با آب گرم دارای گرم کننده المنتی قوی جهت گرم کردن آب حباب درمانی با ایجاد حباب در آب با ویبره ماساژ قوی دارای ۲ غلطک چرخان بزرگ محافظ پاشیدن آب به بیرون ضد لغزش موتور چرخان با سری برس شکل، ماساژی و سنگ پا مناسب برای جکوزی، سالنها و منازل کفه میله ای شکل کوتاه جهت افزایش جریان خون

مشخصات

  • توان مصرفی: ۳۴۰
  • نوع ماساژ: لرزشی
  • نوع ماساژور: برقی
  • مقاوم و باکیفیت

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۶.ماساژور پا میوتو ایتالیا مدل GIOIA

ماساژور پا میوتو ایتالیا مدل GIOIA

مشخصات

  • توان مصرفی: ۵۰
  • امکانات ابزار: صفحه نمایش لمسی
  • نوع ماساژ: الکتریکی، حرکتی
  • نوع ماساژور: برقی

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۷.ماساژور پا دنومد مدل W886

ماساژور پا دنومد مدل W886

مشخصات

  • نوع ماساژ: ضربه‌ای، حرکتی
  • نوع ماساژور: برقی
  • روکش قابلیت شستشو
  • دارای ۶ برنامه اتومات
  • دارای کیسه هوا در قسمت پنجه پا
  • خاموشی خودکار دارد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۸.ماساژور برقی پا دنومد مدل KW-03

ماساژور برقی پا دنومد مدل KW-03

مشخصات

  • نوع ماساژ: لرزشی، حرکتی
  • نوع ماساژور: برقی
  • باکیفیت و قیمت مناسب
  • کارایی بهینه شده

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

ماساژور پا جزو وسیله هایی است که منجر به رفع خستگی و ایجاد نشاط و سرحالی شما میشود. در صورتی که در طول روز فعالیت های سنگینی چون پیاده روی های طولانی، رانندگی مداوم و … دارید، از خرید بهترین ماساژور پا به هیچ عنوان غافل نشوید.

امیدواریم از خواندن راهنمای خرید ماساژور پا لذت برده باشید. از شما عزیزان دعوت می‌کنیم از صفحه پد افزایش قد نیز دیدن کنید.

لینک کوتاه مطلب: https://bit.ly/39Ub9An

۵/۵ - (۵ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *