بهترین سه چرخه کودک خارجی و ایرانی در سنین مختلف

سه چرخه کودک چی بخرم؟

یکی از محبوب ترین وسایل بازی کودکان سه چرخه است. اگر قصد تهیه بهترین سه چرخه کودک را دارید، همراه ما باشید تا محصولات منتخب موجود در بازار را به شما کاربران گرامی سایت تپ سنج معرفی کنیم.

بهترین سه چرخه کودک باید متناسب با جثه ی کودک باشد و دارای فاکتورهایی چون دوام بالا، وزن سبک و سهولت استفاده باشد. نکته ی دیگری که باید حتماً به آن توجه کنید رده سنی کودک است چرا که تولید کنندگان باتوجه به معیارها و دستورالعمل های جهانی وسیله ی بازی را با رده ی سنی کودک تطبیق داده و متناسب با همان، استاندارد های لازم را لحاظ می‌کنند.

در مطلب راهنمای خرید سه چرخه کودک تمام جزئیات را برای شما آورده‌ایم و در آخر مدل های منتخب و پرفروش بازار ایران را به شما معرفی کرده‌ایم. تمام سعی ما خریدی مقرون به صرفه و باکیفیت برای شما کاربر گرامی است. از این که تا انتهای این مطلب همراه ما هستید، صمیمانه از شما متشکریم.

چرا بهترین سه چرخه کودک را بخرم؟

کودکان نیاز به تخلیه انرژی و سرگرمی دارند، اگر می‌خواهید فرزندتان کمی جنب و جوش بیشتری داشته باشد و از همین سنین کودکی مهارتی را یاد بگیرد، خرید بهترین سه چرخه کودک وسیله‌ای مناسب است. لذا پیشنهاد می‌کنیم در کنار اسباب بازی های آموزشی و مهارتی،فکری برای تخلیه انرژی کودکتان نیز کنید. از آنجایی که سه چرخه کودک دارای ویژگی های ایمنی است و همچنین دارای فعالیت های حرکتی می‌باشد، حسی بسیار زیبا را برای کودک تداعی می‌کند و از مهارتی که در حال انجام دادن آن است لذت می‌برد.

برخی والدین صرفاً به مهارت های فکری و تقویتی کودک اهمیت می‌دهند و از هیجانات کودک در سنین پایین غافل می‌شوند که این موضوع ممکن است در سنین بزرگسالی در کودک نهادینه شود و دیگر علاقه‌ای به انجام دادن فعالیت های هیجانی یا تجربه های متفاوت در سنین نوجوانی و بزرگسالی شکل نگیرد.

اما اگر نگران ایمنی سه چرخه کودک هستید باید بگوییم، امروزه محصولاتی که برای کودکان تولید می‌شود دارای استاندارد هایی است که باتوجه به نظارت والدین هیچگونه خطری را متوجه ی کودک نمی‌کند و تنها مراقبت از کودک در حین انجام فعالیت ها کفایت می‌کند. لذا پیشنهاد می‌کنیم در وهله اول سراغ وسایل بازی استاندارد بروید و در مرحله بعد نسبت به فعالیت کودک نظارت داشته باشید، اینگونه هم کودک سرگرم می‌شود و هم مهارتی را در سنین پایین فرا میگیرد.

آیا سه چرخه کودک خطرناکه؟

سه چرخه کودک، مانند هر وسیله تفریحی دیگری اگر به درستی یا تحت نظارت والدین استفاده نشود، می تواند خطراتی را به همراه داشته باشد. لذا، در صورت استفاده صحیح و نظارت صحیح والدین، سه چرخه می تواند یک فعالیت ایمن و لذت بخش برای کودک باشد. مهم است که اطمینان حاصل کنید سه چرخه برای سن کودک مناسب است و در یک محیط امن به دور از خطرات احتمالی استفاده می شود. علاوه بر این، کودکان باید همیشه از وسایل ایمنی مناسب مانند کلاه ایمنی و زانوبند استفاده کنند و نظارت بزرگسالان به ویژه برای کودکان کوچکتر لازم است. با رعایت این دستورالعمل ها می توان خطرات مربوط به استفاده از سه چرخه کودک را به صفر رساند.

عوامل تعیین کننده برای انتخاب سه چرخه

  • سه چرخه بدون شک اسباب بازی مورد علاقه کودکان است.
  • سه چرخ همیشه یکی از اولین وسایل نقلیه ای بوده است که کودکان برای کشف محیط اطراف خود در حین تفریح ​​و یادگیری اصول پدال زدن را فرا گرفته‌اند.
  • استفاده از سه چرخه همچنین به این معنی است که بتوانید کودکان خود را حتی زمانی که هنوز قادر به راه رفتن نیست، به پیاده روی ببرید، و از بغل کردن مداوم آنها یا نگه داشتن آنها در کالسکه اجتناب کنید.
  • در مقایسه با چند سال پیش، والدین گزینه‌های زیادی برای انتخاب بهترین سه چرخه کودک دارند.
  • امروزه سه چرخه ها ایمنی بسیار بالایی دارند و برخی از آنها حتی می توانند با کودک شما رشد کنند و قابلیت تنظیم ارتفاع و جداشوندگی را نیز دارند.

سه چرخه باید متناسب با رده سنی کودک باشد

رده سنی
سه چرخه کودک باید متناسب با رده سنی و قد کودک باشد

حتی اگر بهترین سه چرخه کودک را هم که خریداری کنید اما متناسب با رده سنی کودک‌تان نباشد، هیچگونه مزیتی برای او ندارد. لذا توجه به رده سنی و متناسب بودن سایز سه چرخه کودک جزو مهمترین مراحل در خرید این وسیله‌ است.

سه چرخه کودک معمولاً برای رده های سنی ۳ تا ۷ سال تولید می‌شود چرا که بعد از این رده سنی اغلب کودکان سراغ دوچرخه میروند و دیگر نیازی به سه چرخه ندارد. البته برخی از مدل های خارجی قابلیت تبدیل شوندگی را دارا می‌باشند. به این صورت که اهرم کمکی والدین جدا می‌شود و همچنین قابلیت جابه‌جا شدن چرخ ها و تبدیل کردن آن به دوچرخه را دارا می‌باشند. لذا همه چیز به میزان بودجه و انتظارت شما دارد.

برخی کودکان باتوجه به جثه ی کوچکی که دارند مدل هایی با شاسی پایین‌تر در نظر گرفته شده است تا کودک به آسانی پاهایش به زمین برخورد کند و حس نا امنی نکند. اگر فکر می‌کنید سایز سه چرخه برای کودکتان بزرگ است به هیچ عنوان اجازه ی سوار شدن به او ندهید چرا که احتمال افتادن وجود دارد.

این ۴نکته را فراموش نکنید

  1. سه چرخه کودک باید متناسب با جثه کودک باشد.
  2. پاهای کودک حین سوار شدن باید به زمین برسد.
  3. بهترین سن برای استفاده از سه چرخه کودک سنین ۳ تا ۷ سال است.
  4. برخی مدل ها قابلیت تبدیل شدن و جداشدن برخی قطعات مانند اهرم کمکی را دارا می‌باشند.

سه چرخه کودک خارجی یا ایرانی؛ کدام بهتر است؟

اگر بین مدل های ایرانی و خارجی مردد هستید و نمیدانید کیفیت ساخت کدام یک بهتر است باید خدمتتان عرض کنیم که تفاوت فاحشی بین مدل های ایرانی و خارجی وجود ندارد. در حال حاضر برندهای مطرحی در ایران وجود دارند که سال هاست محصولات باکیفیتی را تولید و روانه بازار می‌کنند. اما آنچه سه چرخه خارجی را از مدل های ایرانی متمایز میکند قابلیت هایی است که معمولاً در محصولات ایرانی دیده نمی‌شود. به طور مثال قابلیت هایی نظیر پخش آهنگ، اهرم جداشونده و قابلیت تنظیم ارتفاع صندلی جزء این موارد است.

تفاوت دیگری که در سه چرخه خارجی و ایرانی وجود دارد، قیمت آن است. مدل های خارجی به دلیل وارداتی بودن، از قیمت به مراتب بیشتری برخوردار می‌باشند. بنابراین اگر از لحاظ بودجه محدودیتی ندارید می‌توانید سراغ بهترین سه چرخه کودک خارجی بروید اما اگر بودجه ی وحدودی دارید، پیشنهاد ها محصولات باکیفیت ایرانی است.

در بحث خدمات پس از فروش مدل های ایرانی به نسبت سه چرخه خارجی برتر هستند. چرا که عموماً مدل های وارداتی فاقد شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش هستند و هیچگونه پشتیبانی از جانب تولید کننده عاید شما نمی‌شود. اما طیف وسیعی از سه چرخه های کودک ساخت ایران دارای کارت ضمانت نامه بوده و معمولاً تا ۱۲ماه از خدمات پس از فروش بهره‌مند می‌باشند.

مزایای سه چرخه خارجی و ایرانی

مزایای برندهای خارجیمزایای مدل های ایرانی
دارای قابلیت های بیشترقیمت مناسب
تنوع بسیار بالادارای خدمات پس از فروش
دارای تنوع در طرح و رنگدارای نمایندگی در کشور

در نهایت تصمیم گیرنده خود شما هستید که آیا سراغ سه چرخه کودک خارجی میروید یا ایرانی اما آنچه ما به شما پیشنهاد میکنیم این است که زیاد درگیر کشور سازنده نشوید و توجه‌تان را بیشتر روی قابلیت ها و همچنین متناسب بودن سه چرخه با سن و سال کودک بگذارید تا فرزند دلبندتان از وسیله‌ی بازی خود نهایت لذت را ببرد.

سه چرخه کودک از کجا بخرم؟

شما میتوانید سه چرخه کودک را از تمام اسباب بازی فروش های سراسر کشور خریداری کنید. برخی فروشگاه های زنجیره‌ای نیز دارای طیف وسیعی از بهترین سه چرخه کودک در ابعاد و رنگ‌بندی های متنوع هستند. اما اگر ترجیح شما خرید آنلاین سه چرخه است پیشنهاد ما سایت هایی هستند که دارای نماد اعتماد بوده و همچنین دارای شرایط مرجوعی می‌باشند. از آنجایی که خرید آنلاین همیشه چالش های منحصر به فرد خود را دارد باید با فروشنده شرایط استرداد وجه و یا تعویضی کالا را چک کنید تا بعد از دریافت محصول دچار مشکل نشوید.

اگر قصد خرید آنلاین سه چرخه کودک را دارید پیشنهاد می‌کنیم مشخصات هر مدل را با دقت مطالعه کنید و از همه مهم تر رده سنی را با جثه‌ی کودک مانند قد و وزن او تطبیق دهید. اگر به هر دلیل بعد از دریافت سفارش، سه چرخه مناسب کودک‌تان نبود آن را مرجوع کرده و مدلی مناسب برای او خریداری کنید.

سه چرخه کودک نخرید! اگر این نکات را نمی‌دانید!

  • اندازه: اندازه شاسی سه چرخه باید متناسب با قد کودک باشد.
  • صندلی: آنچه راحتی کودک شما را تضمین میکند کیفیت صندلی های سه چرخه است. مواردی چون قابل تنظیم بودن صندلی و کیفیت رویه و بدنه را حتماً درنظر بگیرید.
  • چرخ ها: برخی سه چرخه ها دارای لاستیک توپر بوده و برخی دیگر قابلیت باد شدن را دارا می‌باشند. مدل های توپر از مقاومت بالایی برخوردارند و گزینه ی مناسب تری محسوب می‌شوند.
  • قابلیت های ویژه: اگر قصد خرید بهترین سه چرخه کودک را دارید، برخی قابلیت ها شما را شگفت زده میکند. مواردی چون قابلیت پخش موزیک، چراغ جلو و عقب و قابلیت تنظیم ارتفاع شاسی تنها در برخی مدل های منتخب و گران قیمت دیده میشود.
  • ایمنی: فراموش نکنید امنیت کودک در حین بازی از هرچیزی مهم تر است. ضمن نظارت والدین در حین بازی ویژگی هایی چون کمربند ایمنی و کلاه محافظ ضامن سلامتی کودک دلبند شماست.
  • کمک فنر: اگر میخواهید کودک در حین بازی نهایت لذت را تجربه کند و همچنین امنیت سه چرخه افزایش یابد وجود فنر در اطرف چرخ ها موجب دفع ضربات وارده و لذت بیشتر کودک حین بازی می‌شود.
  • سایبان: برخی مدل ها دارای قابلیت سایبان به صورت تاشو می‌باشند. این ویژگی کمک میکند در شرایط هوایی بارانی کودک خیش نشود و یا در معرض نور آفتاب قرار نگیرد.

بهترین مارک سه چرخه کودک

برندهای موفق ایرانی و خارجی زیادی در تولید انواع سه چرخه کودک وجود دارند. از مطرح ترین آنها میتوان به؛ دلیجان، بیبی لند، زویی و فلامینگو اشاره کرد. توجه داشته باشید برخی مدل ها فاقد برند خاصی هستند و عموماً به اسم کالای متفرقه در بازار به فروش میرسند. از آنجایی که در ساخت چنین محصولاتی هیچگونه نظارتی وجود نداشته بالطبع نمیتوان ایمنی چندان بالایی از آن ها انتظار داشت. لذا از شما والدین گرامی خواهشمندیم به هیچ عنوان سه چرخه ای که دارای برند مشخص نیست را خریداری نکنید.

معرفی ۱۴مدل منتخب

۱.سه چرخه کودک جی جی مدل سه کاره

سه چرخه کودک جی جی مدل سه کاره

در ابتدا سه چرخه جی جی را معرفی می کنیم که برای سرگرمی کودک شما طراحی شده است. این سه چرخه با ساختار محکم و صندلی قابل تنظیم خود همراه با کودک شما رشد می کند و تا سال ها قابل استفاده است. مکانیزم فرمان صاف و چرخ های بادوام، سواری ایمن و راحت را برای کودک دلبند شما تضمین می کند.

مشخصات محصول

  • ابعاد: ۷۰x۵۰x۶۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۲.۲۰۰ کیلوگرم
  • نحوه کنترل و فرمان: اهرم هدایت فرمان
  • تعداد چرخ: سه
  • نوع چرخ‌ها: پلاستیک EVA
  • محل قرارگیری پدال: چرخ جلو

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲.سه چرخه کودک سامان تویز طرح موتور هوندا

سه چرخه کودک سامان تویز طرح موتور هوندا

سه چرخه کودک سامان تویز همراهی ایده آل برای نخستین ماجراجویی های کودک شماست. طراحی زیبا، وزن سبک و فرمان روان، مانور دادن را برای کودک آسان می کند. بدنه محکم و چرخ های مقاوم در برابر سایش باعث شده است این سه چرخه از دوام بسیار بالایی برخوردار باشد.

مشخصات محصول

  • ابعاد: ۷۰x۴۰x۵۰ سانتی‌متر
  • نحوه کنترل و فرمان: اهرم هدایت فرمان
  • تعداد چرخ: سه
  • نوع چرخ‌ها: پلاستیک
  • محل قرارگیری پدال: چرخ جلو

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۳.سه چرخه کودک دلیجان مدل کارن کد ۰۱

سه چرخه کودک دلیجان مدل کارن کد 01 یادتان باشد ایمنی و لذت فرزند شما در اولویت است. این مدل باتوجه به داشتن تسمه ایمن و دسته اهرم هدایت شونده توسط والدین، سواری بسیار امنی را برای کودک شما به همراه دارد. همچنین چرخ های عریض سه چرخه ثبات شاسی را فراهم می کند و صندلی قابل تنظیم آن موجب راحتی هرچه بیشتر فرزند عزیزتان می‌شود.

مشخصات محصول

  • ابعاد: ۹۱x۴۱x۸۸ سانتی‌متر
  • وزن: ۶.۷ کیلوگرم
  • امکانات ایمنی و امنیتی: کمربند ایمنی
  • نحوه کنترل و فرمان: اهرم هدایت فرمان
  • تعداد چرخ: سه
  • محل قرارگیری پدال: چرخ جلو

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۴.سه چرخه کودک مدل تیتان تاشو

سه چرخه کودک مدل تیتان تاشو

مشخصات محصول

  • ابعاد: ۹۶x۵۲x۱۱۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۹ کیلوگرم
  • امکانات ایمنی و امنیتی: کمربند ایمنی
  • نحوه کنترل و فرمان: اهرم هدایت فرمان
  • تعداد چرخ: سه
  • نوع چرخ‌ها: پلاستیک EVA
  • جاپایی قابل جداشدن

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۵.سه چرخه کودک مدل جیتویز

سه چرخه کودک مدل جیتویز

مشخصات محصول

  • ابعاد: ۵۸x۳۵x۳۵ سانتی‌متر
  • وزن: ۷۱۰۰ کیلوگرم
  • نحوه کنترل و فرمان: اهرم هدایت فرمان
  • اقلام همراه: سبد
  • تعداد چرخ: سه
  • نوع چرخ‌ها: پلاستیک
  • محل قرارگیری پدال: چرخ جلو

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۶.سه چرخه کودک مدل کارن

سه چرخه کودک مدل کارن

مشخصات محصول

  • ابعاد: ۹۷x۴۸x۱۰۲ سانتی‌متر
  • وزن: ۶ کیلوگرم
  • امکانات ایمنی و امنیتی: محافظ صندلی
  • نحوه کنترل و فرمان: اهرم هدایت فرمان
  • اقلام همراه: سبد
  • تعداد چرخ: سه
  • نوع چرخ‌ها: پلاستیک
  • دارای کمک فنر
  • محل قرارگیری سبد: جلوی فرمان
  • محل قرارگیری پدال: چرخ جلو

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۷.سه چرخه کودک دلیجان مدل لوتوس

سه چرخه کودک دلیجان مدل لوتوس

مشخصات محصول

  • ابعاد: ۷۰x۴۸x۱۱۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۷.۴ کیلوگرم
  • امکانات ایمنی و امنیتی: محافظ صندلی
  • نحوه کنترل و فرمان: اهرم هدایت فرمان
  • تعداد چرخ: سه
  • نوع چرخ‌ها: اسفنجی

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۸.سه چرخه کودک پیلسان مدل Magic Tricycle کد ۰۷۱۸۰

سه چرخه کودک پیلسان مدل Magic Tricycle کد 07180

مشخصات محصول

  • ابعاد: ۶۶x۴۹x۴۴ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۰۰۰ کیلوگرم
  • نحوه کنترل و فرمان: اهرم هدایت فرمان
  • تعداد چرخ: سه
  • نوع چرخ‌ها: پلاستیک
  • محل قرارگیری سبد: پشت صندلی
  • محل قرارگیری پدال: چرخ جلو

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۹.سه چرخه کودک ارابه مدل الوین

سه چرخه کودک ارابه مدل الوین

مشخصات محصول

  • ابعاد: ۹۳x۴۲x۸۷ سانتی‌متر
  • وزن: ۸ کیلوگرم
  • امکانات ایمنی و امنیتی: محافظ صندلی
  • قابلیت‌های صوتی: موزیکال
  • نحوه کنترل و فرمان: اهرم هدایت فرمان
  • تعداد چرخ: سه
  • امکانات همراه: سایبان
  • محل قرارگیری سبد: جلوی فرمان
  • محل قرارگیری پدال: چرخ جلو

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۰.سه چرخه کودک مدل ۱۱

سه چرخه کودک مدل 11

مشخصات محصول

  • ابعاد: ۶۱x۲۶x۴۱ سانتی‌متر
  • وزن: ۷ کیلوگرم
  • تعداد چرخ: سه
  • نوع چرخ‌ها: پلاستیک
  • محل قرارگیری پدال: چرخ جلو

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۱.سه چرخه کودک مدل پدالی Gimo

سه چرخه کودک مدل پدالی Gimo

مشخصات محصول

  • ابعاد: ۶۴x۴۸x۲۸ سانتی‌متر
  • وزن: ۸ کیلوگرم
  • نحوه کنترل و فرمان: اهرم هدایت فرمان
  • تعداد چرخ: سه
  • محل قرارگیری پدال: چرخ جلو
  • رده سنی: ۲ سال تا ۶ سال

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۲.سه چرخه کودک مدل Harely

سه چرخه کودک مدل Harely

مشخصات محصول

  • ابعاد: ۷۰x۳۸x۴۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۴ کیلوگرم
  • نحوه کنترل و فرمان: اهرم هدایت فرمان
  • تعداد چرخ: سه
  • نوع چرخ‌ها: پلاستیک EVA

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۳.سه چرخه کودک مدل تاشو مسافرتی گردون PRDS-SL-168

سه چرخه کودک مدل تاشو مسافرتی گردون PRDS-SL-168

مشخصات محصول

  • ابعاد: ۸۰x۵۵x۱۰۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۸ کیلوگرم
  • امکانات ایمنی و امنیتی: کمربند ایمنی
  • نحوه کنترل و فرمان: اهرم هدایت فرمان
  • تعداد چرخ: سه
  • نوع چرخ‌ها: اسفنجی
  • امکانات همراه: سایبان

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۴.سه چرخه کودک مدل تاشو PRDS-002

سه چرخه کودک مدل تاشو PRDS-002

مشخصات محصول

  • ابعاد: ۹۰x۵۷x۱۰۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۰ کیلوگرم
  • نحوه کنترل و فرمان: اهرم هدایت فرمان
  • تعداد چرخ: سه
  • نوع چرخ‌ها: بادی
  • امکانات همراه: سایبان
  • محل قرارگیری سبد: جلوی فرمان

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

قیمت سه چرخه کودک

قیمت سه چرخه کودک از ۲۰۰هزارتومان شروع و تا ۵میلیون تومان هم میرسد. مدل هایی که دارای قابلیت های ویژه هستند از قیمت بیشتری برخوردار بوده و مدل های ساده که عموماً از پلاستیک با درجه کیفی متوسط و امکانات محدود ساخته شده‌اند معمولاً بین ۲۰۰ تا ۷۰۰ هزارتومان تومان در بازار ایران قیمت گذاری شده‌اند.

سوالات متداول

آیا می توان از سه چرخه هم در داخل و هم در فضای باز استفاده کرد؟

بله از این حیث سه چرخه های کودک دارای محدودیت خاصی نیستند و کودک شما می‌تواند در خانه و یا پارکینگ یا هر محل دیگری که خارج از ترافیک و خطرات احتمالی است بازی کند. فقط در نظر داشته باشید لاستیک های سه چرخه ضد سایش باشند وصرفاً برای استفاده روی سرامیک یا موکت تهیه نشده باشند.

آیا سه چرخه کودک پسرانه با دخترانه متفاوت است؟

از لحاظ موارد فنی هیچگونه تفاوتی در سه چرخه کودک پسرانه و دخترانه وجود ندارد. اما از لحاظ ظاهری مانند رنگ و طرح، برخی تفاوت ها وجود دارد که می‌توانید باتوجه به سلیقه ی خود و کودک ایده‌آل ترین مدل را انتخاب کنید.

شرایط نگهدای از سه چرخه کودک چگونه است؟

سه چرخه کودک مانند سایر وسایلی چون موتور شارژی کودک نیاز به مراقبت دارد. بهتر است هرچند وقت یکبار چرخ و فنر ها را کمی روغن کاری کنید و در صورت استفاده از سه چرخه در خانه لاستیک ها را به وسیله‌ی یک دستمال مرطوب تمیز کنید. شایان ذکر است اگر مدل خریداری شده دارای لاستیک تیوپی است باید هر هفته باد آن ها را تنظیم کنید.

آیا سه چرخه برای کودک خطرناک است؟

بله در صورتی که شرایط  ایمنی رعایت نشود و کودک از زانو بند و کلاه ایمنی استفاده نکند خطرناک است. توجه داشته باشید، استفاده از سه چرخه باید تحت نظارت والدین باشد و در محیط بازی نباید هیچگونه وسیله ی نقلیه‌ای تردد داشته باشد.

جمع بندی

در مطلب راهنمای خرید بهترین سه چرخه کودک سعی کردیم تمام نکات مهم در خصوص این وسیله ی بازی کودکانه را برسی کنیم. مواردی چون تناسب سن و جثه کودک با اندازه‌ی سه چرخه، شرایط ایمنی، برسی برندهای منتخب و قیمت روز مدل های منتخب جزو مهمترین نکاتی بود که مفصل در این مطلب به آنها پرداختیم. امیدواریم با در نظر گرفتن موارد گفته شده خرید لذت بخشی را تجربه کنید. منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستیم.

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *