اسباب بازی دستگاه پوز ارزان [کارتخوان برای بچه ها]

کودکان علاقه‌ی زیادی به تقلید کار‌های بزرگتر‌ها دارند. از این حیث تا دلتان بخواهد شاهد انواع وسایل اسباب بازی با کارایی‌های مختلف هستیم. اگر بخواهیم منظورمان را واضح‌تر بیان کنیم، می‌توانیم به مواردی چون ابزارآلات فنی مانند آچار، پیچ گوشتی و… که به صورت اسباب بازی برای کودکان ارائه می‌شوند اشاره کنیم. در این مطلب قصد معرفی یک وسیله‌ی بینظیر برای کودکان را داریم، اسم این وسیله جذاب اسباب بازی دستگاه پوز است. بله درست متوجه شدید این دستگاه کوچک وسیله‌ای بسیار محیج برای کودکان است. قطعاً کودک شما از این اسباب بازی بسیار خرسند می‌شود و می‌تواند ساعت زیادی را سرگرم تجارت خیالی با عروسک‌هایش شود.

برسی اسباب بازی دستگاه پوز

اسباب بازی دستگاه پوز دقیقاً مانند مدلی‌های واقعی است با این تفاوت که کودک شما فعلا نمی‌تواند، پول‌های شما را از کارتتان برداشت کند!! اما از نظر ظاهری تمام مشخصه‌هایی که مدل‌های واقعی دارند را شامل می‌شود. از وجود دکمه‌های درج شماره گرفته تا محلی برای کشیدن کارت. جالب است بدانید این اسباب بازی بعد از کاکتوس سخنگو که این روز‌ها حسابی معروف شده است جزء پرفروش‌ترین اسباب بازی‌های سایت‌های برتر ایران است.

اسباب بازی دستگاه پوز که برخی افراد آن را با عنوان کارتخوان اسباب بازی می‌شناسند، دارای انواع مختلفی می‌باشند. تفاوت در اکثر مدل‌ها محدود به ظاهر محصول می‌شود و از لحاظ کاربرد تقریباً تفاوت چندانی ندارند. به طور مثال برخی از اسباب بازی‌ها دارای چندین کارت بانکی با اشکال مختلف می‌باشند و برخی دیگر تنها به یک کارت محدود می‌شوند.

خرید اسباب بازی کارتخوان می‌تواند کودک شما را ساعات زیادی سرگرم کرده و علیرغم جنبه‌ی تفریحی که دارد می‌تواند او را با تجارت و اعداد آشنا کند. به طور کلی امروزه اسباب بازی‌ها به چند بخش تقسیم می‌شوند. مدل‌های که صرفاً جنبه‌ی تفریحی دارند، مدل‌هایی که برای تقویت هوش می‌باشند و مدل‌هایی که به تقویت مهارت‌های فردی می‌پردازند. همه‌ی این اسباب بازی‌ها مزایای خود را دارند و نمی‌توان برای هیچ یک استثنا قائل شد.

آنچه والدین حتماً باید به آن توجه کنند، شناخت روحیات و علاقه‌مندی‌های فرزندشان است. به طور مثال دستگاه کارتخوان اسباب بازی هیچگونه کمکی به فرزند شما نمی‌کند اگر او علاقه‌ای به آن نداشته باشد. لذا حتماً قبل از خرید محصول، این نیاز را در کودکتان احساس کنید. برخی کودکان مایل به استفاده از ابزارآلات فنی هستند و برخی کودکان دختر دوست دارند با وسایلی چون یخچال اسباب بازی، قابلمه اسباب بازی و… سروکله بزنند لذا انتخاب نوع وسیله‌ی سرگرمی برای کودک بسیار اهمیت دارد و آنچه که شما باید به آن توجه کنید علایق و تمایلات کودکتان است.

اسباب بازی دستگاه پوز می‌تواند به تقویت مهارت‌های بازاریابی و همچنین شناخت اعداد به کودک کمک کند. اما در این مورد زیاد سخت گیر نباشید و اجازه دهید کودکتان صرفاً با آن سرگرم شود. به طور واضح‌تر هیچ اسباب بازی را با این نگاه که به تقویت مهارت‌های کودک شما منجر شود، خریداری نکنید زیرا مسیر یادگیری و شناخت به خودی خود در او شکل می‌گیرد و مطمئن باشید اگر اسباب بازی دستگاه کارتخوان مورد اقبال فرزند شما قرار بگیرد او طریقه‌ی استفاده از آن را از شما بهتر فرا می‌گیرد. یادتان باشد کودکان امروزی بسیار باهوش می‌باشند و تنها کافی است شرایط مطلوبی را بری آن‌ها فراهم کنیم.

کارتخوان اسباب بازی برای کدام رده سنی مناسب است؟

درجه‌ی رده‌بندی اسباب بازی‌ها به این شکل است که وسیله‌ی بازی نباید منجر به آسیب جسمی و ذهنی کودک شود. به طور مثال اگر اسباب بازی دستگاه پوز جزء مدل‌هایی باشد که دارای قطعات ریز است نباید تا بعد از دو سالگی آن را در دسترس کودک بگذارید زیرا امکان بلعیدن و خفگی وجود دارد. لذا قبل از خرید دستگاه پوز اسباب بازی به اجزای متصل شونده و همچنین ابعاد قطعات توجه‌ی ویژه‌ای داشته باشید تا خدایی نکرده به کودک عزیزمان آسیبی نرسد.

قابلیت کاغذ رول دستگاه پوز اسباب بازی

این قابلیت تنها در بهترین دستگاه پوز اسباب بازی دیده می‌شود و تنها بخشی از مدل‌ها این ویژگی را دارا می‌باشند. در صورتی که می‌خواهید، اسباب بازی خریداری شده دارای قابلیت کاغذ رول باشد، حتماً مشخصات محصول را با دقت بخوانید تا در انتخاب خود دچار اشتباه نشوید. لازم به ذکر است مدل‌هایی که دارای چنین قابلیتی باشند از قیمت نسبتاً بالایی برخوردار می‌باشند.

مدل‌های باتری خور

برخی از اسباب بازی‌های کارتخوان ارزان فاقد باتری می‌باشند و صرفاً جنبه‌ی دکوری دارند، اما مدل‌هایی که دارای قابلیت‌هایی چون پخش موزیک، رول کاغذ و… می‌باشند همگی نیاز به یک یا دو باتری قلمی دارند. در صورتی که می‌خواهید اسباب بازی خریداری شده نسبت به مدل‌های واقعی شباهت بیشتری داشته باشد، خرید اسباب بازی دستگاه پوز باتری خور را به شما پیشنهاد می‌کنیم. توجه داشته باشید در صورت خرید مدل‌های باتری دار باید هرچند وقت یکبار باتری آن را در بیاورید تا از ایجاد سولفات جلوگیری شود.

قیمت اسباب بازی دستگاه پوز

قیمت اسباب بازی دستگاه پوز باتوجه به قابلیت‌هایی که دارد متفاوت می‌باشد. در صورتی که قصد خرید اسباب بازی کارتخوان با قابلیت‌هایی چون پخش صدا را دارید، باید مبلغ بیشتری به نسبت مدل‌های ساده پرداخت کنید. اما به طور کلی قیمت این اسباب بازی زیاد بالا نمی‌باشد و تقریباً با هربودجه‌ای قادر به خرید آن خواهید بود.

در ادامه دعوت می‌کنیم مدل‌های منتخب ما را مشاهده کرده و در صوت تمایل به صورت آنلاین از سایت معرفی شده خریداری کنید.

۱.اسباب بازی مدل دستگاه پوز کد Best-44

اسباب بازی مدل دستگاه پوز کد Best-44

این اسباب بازی دستگاه پوز دارای دو عدد کارت بانکی و یک عدد لیبل خوان می‌باشد. باتوجه به این که کودک در همان سنین کودکی با اعداد و خرید و فروش آشنا می‌شود جنبه ی آموزشی و سرگرمی دارد. کیفیت ساخت کالا بسیار بالا بوده و جزء انتخاب های هوشمندانه برای اوقات فراغت کودک محسوب می‌شود. جهت مشاهده قیمت و خرید این کالا وارد سایت زیر شوید. امتیاز محصول ۴.۹ از ۵ ارزیابی شده و جزو پرفروش ترین های بازار است.

مشخصات

  • ابعاد کالا: ۲۲۰x۲۲۰x۸۰ میلی‌متر
  • وزن: ۳۲۰ گرم
  • سبک بازی: صندوق فروشگاه
  • دارای ۲ کارت بانکی
  • دستگاه لیبل خوان می باشد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲.اسباب بازی دستگاه پوز مدل ۱۶۱۱

اسباب بازی دستگاه پوز مدل 1611

این اسباب بازی دستگاه پوز باطری خور بوده و کاملا مشابه با نمونه های واقعی ساخته شده است. کیفیت دکمه ها و همچنین بدنه دستگاه بالا ارزیابی شده و بهترین انتخاب برای سرگرمی و آموزش کودکان در سنین مختلف است. شما می‌توانید مشخصات بیشتر و همچنین قیمت این اسباب بازی دستگاه کارتخوان را در سایت زیر مشاهده فرمایید.

مشخصات

  • ابعاد کالا: ۲۲۰*۲۲۰*۵۰ میلی‌متر
  • وزن: ۲۰۰ گرم
  • ابعاد بسته‌بندی: ۲۲۰*۲۲۰*۵۰
  • اقلام همراه: دو عدد کارت

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۳.اسباب بازی مدل کارتخوان کد ck318

اسباب بازی صندوق فروشگاهی مدل کارت خوان کد ck318

آیا به دنبال بهترین هدیه برای کودکان هستید؟ این دستگاه پوز اسباب بازی هر کودکی را خوشحال می‌کند زیرا او دقیقاً مانند بزرگسالان اقدام به کارت کشیدن و خرید فروش کالا می‌کند و علی‌رغم اینکه ساعت ها به بازی می‌پردازد با اعداد و شمارش آشنا می‌شود. امتیاز این مدل ۴ از ۵ ارزیابی شده و از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. برای سفارش آنلاین وارد سایت زیر شوید.

مشخصات

  • ابعاد کالا: ۲۰۰x۲۰۰x۱۰۰ میلی‌متر
  • وزن: ۵۰۰ گرم
  • آموزش خرید به کودکان
  • اسباب بازی کارتخوان ارزان

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۴.اسباب بازی مدل کارتخوان کد ۰۸

اسباب بازی مدل کارتخوان کد 08

اسباب بازی کارتخوان مدل ۰۸  دارای بسته بندی شیک و کیفیت ساخت بالایی می‌باشد. همراه با دستگاه دو عدد کارت بانکی مشابه با نمونه های واقعی تقدیم شما می‌شود و از آنجایی که این مدل باتری خور است از ویژگی های صوتی و تصویر برای واقعی تر شدن هرچه بیشتر بهره می‌برد. قیمت این مدل نسبت به سایر کالاهای معرفی شده کمی گران تر است اما باتوجه به ویژگی هایی که دارد، کاملاً ارزش قیمتی که بابت خرید آن پرداخت می‌کنید را دارد. برای خرید این دستگاه اسباب بازی پوز وارد سایت زیر شوید.

مشخصات

  • وزن: ۲۳۸ گرم
  • سبک بازی
  • صندوق فروشگاه
  • بازی آموزشی
  • منبع انرژی: باتری

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۵.اسباب بازی دستگاه کارتخوان مدل ۱۳۲۰

اسباب بازی دستگاه کارتخوان مدل 1320

کودکان علاقه ی زیادی به تقلید کردن کارهای بزرگترها دارند از این حیث فراهم کردن وسایل بازی مطابق با نیازشان آنها را بیش از هرچیزی خوشحال می‌کند. این اسباب بازی کارتخوان باتوجه به ظاهر واقعی که دارد، برای سرگرمی و یادگیری کودک بسیار مفید بوده و میتواند او را بسیار خوشحال کند. اکثر خریداران قیمت مناسب این کالا را جزو نقاط مثبت آن ارزیابی کرده‌اند.

مشخصات

  • ابعاد کالا: ۲۲۰x۲۲۰x۱۵۰ میلی‌متر
  • وزن: ۱۰۰ گرم
  • بسته بندی و قیمت مناسب
  • مناسب هدیه

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۶.اسباب بازی مدل دستگاه عابربانک کد ۷۸۸

اسباب بازی مدل دستگاه عابربانک کد 788

این دستگاه دارای پول نقد، سکه ی اسباب بازی است و کاملا مشابه با نمونه های واقعی ساخته شده است. ابعاد کالا نسبتاً کوچک بوده و برای سرگرمی و یادگیری کودک طراحی شده است. قابل ذکر است این مدل از وزن بسیار سبکی برخوردار می‌باشد و گزینه ی خوبی برای کودکان در سنین مختلف است. جهت اطلاع از قیمت و خرید این اسباب بازی وارد سایت زیر شوید.

مشخصات

  • ابعاد کالا: ۳۷۰x۴۰x۱۷۰ میلی‌متر
  • وزن: ۱۸۰۰ گرم
  • شامل ATM کوچک برای بازی کودک
  • دارای پول نقد و سکه و کارت اعتباری

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

امیدواریم این راهنمای خرید برای شما مفید بوده باشد. از شما دعوت میکنیم از مطالب موتور شارژی کودک و اسباب بازی یویو نیز دیدن کنید.

در صورت هرگونه انتقاد و پیشنهاد از طریق بخش تماس باما در ارتباط باشید.

۳.۵/۵ - (۲ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *