تلویزیون آیوا خوبه؟ [برسی مزایا و معایب]

تلویزیون آیوا خوبه؟ مشخصات و مشکلات این تلویزیون ایرانی چیست؟ اینها تنها بخشی از سوالاتی است که اکثر کاربران به دنبال پاسخی صادقانه و کاملاً هستند. در این مطلب به تمام سوالات شما پاسخ میدهیم اما از همه مهم تر بخشی را به نظرات خریداران تلویزیون آیوا (aiwa) اختصاص می دهیم تا شما همراهان گرامی با تمام جوانب تولیدات این شرکت آشنا شوید.

آیوا یک برند چینی است که چند سالی می شود، بخش عمده ای از فعالیت خود را در ایران انجام می دهد. تمام تلویزیون های آیوا زیر نظر مستقیم گاندو سرویس است و به طور یکپارچه خدمات نصب و گارانتی آن را انجام می دهد. لذا با خرید تلویزیون ایرانی آیوا از خدمات پس از فروش مطمئن برخوردار میشوید.

آیوا ساخت کجاست؟

آیوا
آیوا ساخت کجاست؟

تلویزیون آیوا ساخت ایران بوده و دارای خدمات پس از فروش گاندو سرویس است. کیفیت ساخت بالا، طراحی زیبا از جمله نقاط مثبت محصولات این برند مطرح می باشد. از آنجایی که برخی افراد نسبت به کیفیت این برند تردید دارند و مدام میپرسند که تلویزیون آیوا خوبه؟ باید بگوییم بله تلویزیون الیو از کیفیت ساخت بسیار خوبی برخوردار بوده و دارای خدمات پس از فروش معتبر در سراسر ایران است.

تنوع مدل های تلویزیون آیوا چندان بالا نیست و ما شاهد مدل هایی باطراحی یک نواخت هستیم که معمولاً ابعاد صفحه نمایش آن بزرگ یا کوچک است. لذا در صورتی که قصد دارید سراغ برند آیوا بروید بهتر است زیاد دنبال تنوع نباشید چرا که عمده تفاوت در ابعاد و پایههای تلویزیون است.

اما از لحاظ مواد فنی وکیفیت تصویر باید بگوییم تلویزیون آیوا خوبه و می توان آن را با سایر برندهای ایرانی مانند اسنوا قابل رقابت دانست. همچنین در لیست بهترین تلویزیون ۴k ایرانی برند آیوا همواره جایگاه خود را حفظ کرده و از لحاظ وضوح تصویر و کیفیت برتری های لازم را برای پردازش تصاویر باکیفیت و ۴k را دارا است.

عملکرد کلی، بهترین تلویزیون آیوا رضایت بخش است و طبق برسی هایی که داشتیم اکثر کاربران چه از لحاظ موارد فنی و ظاهری کیفیت آیوا را مورد رضایت توصیف کرده اند. کیفیت ساخت بالا و خدمات پس از فروش سریع جزو مواردی است که اکثر کاربران به آن اشاره کرده اند.

۱.تلویزیون کیو ال ای دی هوشمند آیوا مدل ZQ-PM8U50UHD سایز ۵۰ اینچ

تلویزیون کیو ال ای دی هوشمند آیوا مدل ZQ-PM8U50UHD سایز 50 اینچ

مشخصات

  • توان هر بلندگو: ۸ وات
  • کیفیت تصویر: Ultra HD – ۴K
  • رزولوشن: ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
  • نسبت تصویر: ۱۶:۹

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

تلویزیون آیوا خوبه؟ براساس تجربه کاربران

برند آیوا هنوز آنقدر شناخته نشده است که اکثر افراد درباره آن بدانند از این حیث افرادی که تمایل به خرید از این برند را دارند در جستجوی پاسخ به این سوال هستند که آیا تلویزیون آیوا خوبه؟ طبق برسی هایی که داشتیم اکثر خریداران از کیفیت تصویر و خدمات نصب و گارانتی این شرکت رضایت داشتند. اما بخش از افراد نیز وجود عیب هایی را در خصوص تلویزیون آیوا گزارش داده اند که به یک نمونه از آن در ادامه اشاره خواهیم کرد.

کاربری تلویزیون الیو را خریدارای کرده و بعد از گذشت ۶ ماه دچار آسیبی جزئی در گوشه ی تصویر نمایشگر شده طوری که آن بخش نمایشگر کمی تیره شده است. با تماس به مرکز خدمات مشتریان گاندو سرویس این مشکل را گزارش می دهد. اما در پاسخ میگویند برای تعمیر باید کارتن تلویزیون را نگه میداشتین که در غیر این صورت باید مبلغ ۸۰۰ هزار تومان پرداخت کرده و همچنین هزینه پیک کرج تا تهران را حساب کنید تا تلویزیون تان را تعمیر کنیم. حال سوال اینجاست چرا تلویزیونی که تنها ۶ ماه از استفاده ی آن نگذشته است باید دچار چنین مشکلی شود که بیش از یک میلیون تومان روی دست مشتری بگذارد؟ امیدواریم بزودی پاسخ این سوال را از مدیران آیوا دریافت کنیم.

اما همانطور که  اشاره کردیم کاربران زیادی نیز از کیفیت تلویزیون آیوا رضایت داشته اند و حتی برخی آن را قابل رقابت با مدل های خارجی و مطرح دنیا دانسته اند. قابلیت های نوین از جمله هوشمند بودن تلویزیون و داشتن سیستم عامل اندروید از مهم ترین ویژگی هایی است که در اکثر بهترین مدل های تلویزیون آیوا دیده می شود.

۲.تلویزیون ال ای دی هوشمند آیوا مدل ZS-PM8U50UHD سایز ۵۰ اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند آیوا مدل ZS-PM8U50UHD سایز 50 اینچ

مشخصات

  • توان بلندگو: ۸ وات
  • کیفیت تصویر: Ultra HD – ۴K
  • رزولوشن تصویر: ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
  • نسبت تصویر: ۱۶:۹

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

کیفیت تصویر تلویزیون آیوا

کیفیت بهترین تلویزیون آیوا دارای تصاویر خروجی ۴۹M7JFHD به‌صورت full HD و رزولوشن ۱۹۲۰*۱۰۸۰ پیکسل است. با این حال برخی مدل های قدیمی که قالباً از قیمت پایین تری نیز برخوردار می باشند از کیفیت نسبتاً پایینی برخوردار بوده اند. لذا اگر قصد دارید بهترین کیفیت تلویزیون آیوا را دریافت کنید، پیشنهاد ما این است که سراغ جدیدترین مدل های این شرکت بروید.

همچنین باید به این نکته توجه داشته باشید که دریافت تصاویر باکیفیت از رسیور نیز اهمیت ویژه ای در وضوح تصاویر خروجی دارد. لذا حتما از سرویس دهنده های باکیفیت و HD استفاده کنید تا افت کیفیت نداشته باشید. شما می توانید با یک سرچ ساده در اینترنت تصاویر ارائه شده توسط تلویزیون آیوا را مشاهده کنید.

به طور کلی کیفیت تصویر تلویزیون آیوا بسیار رضایت بخش است و باتوجه به تکنولوژی به روزی که دارد میتواند طبیعی ترین رنگ ها و واضح ترین تصاویر را به نمایش بگذارد. به طور مثال تلویزیون کیو ال ای دی هوشمند آیوا مدل ZQ-PM8U50UHD دارای کیفیت تصویر Ultra HD – 4K است.

۳.تلویزیون ال ای دی هوشمند آیوا مدل ZS-PM8U43FHD سایز ۴۳ اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند آیوا مدل ZS-PM8U43FHD سایز 43 اینچ

 

مشخصات

  • ظرفیت حافظه: ۱۶ گیگبایت
  • ظرفیت حافظه RAM: ۲ گیگابایت
  • تعداد بلندگوها: دو عدد
  • کیفیت تصویر: Full HD
  • رزولوشن: ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰
  • نسبت تصویر: ۱۶:۹

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

آیا تلویزیون آیوا دارای گیرنده دیجیتال است؟

بله بهترین تلویزیون الیو دارای گیرنده دیجیتال بوده و دیگر نیازی نیست به صورت جداگانه از رسیور استفاده کنید. برای تنظیمات کافی است وارد بخش منو شوید و تنظیم کانال به صورت اتومات را انجام دهید تا تمام کانال های صدا و سیما را بالاترین کیفیت دریافت کنید. در صورتی که نسبت به تنظیمات دچار مشکل هستید، به دفترچه ی راهنمای تلویزیون آیوا مراجعه کنید.

شما توسط گیرنده دیجیتال تلویزیون آیوا می توانید برنامه های رادیویی را نیز دریافت کنید. برای دست یابی به این کانال ها می توانید از جستجوی دستی و وارد کردن فرکانس ها کانال موردنظر را دریافت کنید.

با تلویزیون آیوا به اینترنت وصل شوید و فیلم ببینید

یکی دیگر از قابلیت های بهترین تلویزیون آیوا قابلیت اتصال به وای فای است. شما می توانید با تهیه اشتراک پلتفرم های فیل و سریال به صورت آنلاین جدیدترین عناوین سینمایی را مشاهده کنید. همچنین باتوجه به داشتن مرورگر می توانید وب گردی کنید و از تلویزیون هوشمند خود نهایت لذت را ببرید.

همچنین قابلیت نصب اپلیکیشن های کاربردی روی تلویزیون آیوا وجود دارد. شما می توانید گوشی خود را به تلویزیون متصل کنید و محتویات درون موبایل را با ابعادی بزرگتر روی نمایشگر تلویزیون ببینید.

۴.تلویزیون ال ای دی آیوا مدل ZS-NG7H32HD سایز ۳۲ اینچ

تلویزیون ال ای دی آیوا مدل ZS-NG7H32HD سایز 32 اینچ

مشخصات

  • توان هر بلندگو: ۵ وات
  • کیفیت تصویر: HD
  • رزولوشن: ۱۳۶۶ × ۷۶۸
  • اندازه صفحه نمایش: ۳۲ اینچ

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

منتظر تکرار برنامه های تلویزیونی نباشید!

با قابلیت ماشین زمان تلویزیون آیوا می توانید تمام برنامه ها و سریال های مورد علاقه تان را ضبط کنید و هر زمان که وقت کردید یا خانه بودید آن را تماشا کنید. این قابلیت در بهترین تلویزیون آیوا در نظر گرفته شده است که در شرایط مختلف امکان زمان بندی ضبط برنامه های تلویزیونی وجود داشته باشد.

تعداد درگاه های تلویزیون آیوا

به طور کلی تلویزیون آیوا دارای ۳ درگاه مختلف است. یک درگاه HDMI برای اتصال به رسیور و ۲ درگاه USB برای اتصال فلش، موس یا کیبورد. گرچه توقع درگاه های بیشتری را داشتیم اما طبق برسی هایی که داشتیم اکثر مدل های تلویزیون آیوا دارای سه درگاه برای اتصال می باشند. توجه داشته باشید برای دریافت تصاویر باکیفیت پیشنهاد می کنیم از بهترین کابل hdmi برای تلویزیون خود استفاده کنید.

  • ۱ عدد درگاه HDMI
  • ۲ عدد درگاه USB

مزایا و معایب تلویزیون آیوا

در ادامه می خواهیم به برخی از مزایا و معایب تلویزیون آیوا اشاره کنیم.

مزایا تلویزیون آیوا

  • صدای واضح
  • کیفیت تصویر بالا
  • دارای پایه های استیل و مقاوم
  • دارای نسخه اندروید بسیار سریع

معایب تلویزیون آیوا

  • رابط کاربری نامناسب از دید برخی کاربران
  • سخت بودن تایپ فارسی در کیبورد کنترل
  • نداشتن اکولایزر صدا
  • طراحی ساده منو از دید برخی کاربران

۵.تلویزیون کیو ال ای دی هوشمند آیوا مدل ZQ-PM8U65UHD سایز ۶۵ اینچ

تلویزیون کیو ال ای دی هوشمند آیوا مدل ZQ-PM8U65UHD سایز 65 اینچ

مشخصات

  • کیفیت تصویر: Ultra HD – ۴K
  • رزولوشن: ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
  • نسبت تصویر: ۱۶:۹
  • اندازه صفحه نمایش: ۶۵ اینچ

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

نظرات درباره تلویزیون آیوا

من حدود ۸ ماه میشه که دارم از تلویزیون آیوا استفاده می کنم و تا به امروز از همه لحاظ ازش راضیم. کیفیت تصویر بالا و از همه مهم تر بلندگو های باکیفیت باعث شده که هرکی تلویزیونم رو میبینه نسبت به برندش کنجکاو بشه.

واقعاً بین تلویزیون های ایرانی آیوا بهترین انتخاب هست چرا که اغلب قطعاتش در خارج از کشور تولید میشه و دارای فناوری روز آمریکاست. به نظر من که عالیه.

من قبل از تلویزیون آیوا چند سال از ایکس ویژن استفاده میکردم اما بنا به دلایلی تصمیم گرفتم عوضش کنم و به پیشنهاد یکی از دوستان بهترین تلویزیون آیوا یعنی مدل ZQ-PM8U55UHD را خریداری کردم. واقعاً حیرت زده میشید وقتی کیفیت صدا و قابلیت هاش رو ببینید. فقط کمی کارکردن باهاش سخته که خیلی زود بلد میشید.

من راضیم و تا به امروز مشکلی نداشته اما یادمه برای نصبش خیلی بدقولی کردند و دیر به منزل مراجعه کرده اند. اما تمام فرآیند نصب کاملاً رایگان انجام شد. البته توجه داشته باشید باید حتماً از محافظ برق استفاده کنید تا به دلیل نوسانات به پردازنده ی تلویزیون آسیب وارد نشه.

گارانتی تلویزیون آیوا توسط شرکت گاندو سرویس انجام میشه و واقعاً کارشناس های محترم و باشخصیتی داره. خیی باعث افتخاره که یک برند ایرانی انقدر درخشان ظاهر شده.

من یک مطلب رو در سایت شما خوندم با عنوان تلویزیون الیو خوبه؟ و راستش بین این دو برند یعنی الیو و آیوا تردید داشتم که با تحقیقاتی که کردم متوجه شده آیوا از کیفیت به مراتب بهتری برخوردار هست. البته این موضوع تا حد زیادی میتونه سلیقه ای باشه.

اگر بین برندهای ایرانی نمیدونید کدوم تلویزیون رو انتخاب کنید، چشم بسته آیوا رو بخرید. واقعاً میشه گفت از همه لحاظ عالیه. فقط ترجیحاً حضوری انتخاب کنید.

سوالات شما

آیا تلویزیون آیوا گارانتی داره؟

بله تلویزیون آیوا دارای گارانتی ۱۸ ماهه گاندو سرویس است.

قیمت بهترین تلویزیون آیوا چقدر است؟

در حال حاضر مدل ZQ-PM8U65UHD سایز ۶۵ اینچ بیش از ۶۵ میلیون تومان در بازار قیمت دارد.

ارزان ترین تلویزیون آیوا چقدر است؟

تلویزیون آیوا مدل ZQ-PM8U50UHD سایز ۵۰ اینچ با قیمت ۱۸ میلیون تومان ارزان ترین مدل این برند است.

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم تمام نکات مهم در خصوص بهترین تلویزیون آیوا را مورد برسی قرار دهیم. در قیمت نظرات شما بگویید، آیا تلویزیون آیوا خوبه؟ منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم.

https://www.iranaiwa.com/

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *