کیف را چگونه ست کنیم؟ + ۲۳ ایده


اگر شما به دنبال خرید یک کیف برای خودتان باشید، قطعا میخواهید بدانید که کیف را چگونه ست کنیم یا اینکه چگونه کیف را با لباس ست کنیم و سوالات دیگری که مربوط به همین موضوع میشود. برای همین ما قصد داریم تا شما را با ست کردن کیف با استایل های مختلف آشنا کنیم.

 

چرا بانوان به ست کیف و کفش خود اهمیت میدهند؟

قطعا خانمها در مقایسه با آقایان، بسیار بیشتر به زیبایی ظاهری خودشان اهمیت میدهند و حساسیت زیادی را به خرج میدهند. ست کردن استایل، امروزه یکی از بهترین روش ها برای زیبا شدن و منحصربفرد شدن است.

پس وقتی که چنین امکانی وجود دارد، چرا نباید سوالهایی به مانند کیف را چگونه ست کنیم به وجود بیاید؟ اگر شما هم در حال مطالعه این مقاله هستید، پس قطعا به دنبال زیباتر شدن هستید و خوشحالیم که الان با شما هستیم!

 

چگونه کیف را با لباس ست کنیم؟

قطعا ایده و روش های زیادی وجود دارد که شما با استفاده از آنها میتوانید خیلی راحت برای ست کردن کیف با لباس های مختلف اقدام کنید. در ادامه نیز به برخی از مهمترین آنها میپردازیم:

 

۱. اهمیت سبک پوشش و استایل در خرید کیف

شما مگر قصد ندارید که کیف دوشی دخترانه یا کلا کیف های دخترانه را با لباس ست کنید؟ پس اول از همه شما باید سبک پوشش خودتان را در مکان های مختلف و یا مکان هایی که قصد دارید تا از این کیف استفاده کنید را بررسی کنید.

 

۲. کیف باید مناسب اندام شما باشد

چگونه کیف و کفش را ست کنیم؟ اندام خودتان را در نظر بگیرید. فرض کنید که شما لاغر اندام هستید؛ در این لحظه، انتخاب یک کیف بزرگ میتواند یک اشتباه بزرگ باشد.

از سمت دیگر هم اگر اندام درشتی ندارید، نباید از کیف های خیلی کوچک استفاده کنید. چون اگر اینطور باشد، کیف اصلا نمیتواند زیبایی خودش را نشان دهد.

 

۳. به رنگ و متریال کیف دقت کنید

در زمان ست کردن، نباید فقط رنگ را در نظر بگیرید. بلکه جنس کیف هم باید با استایل کلی شما همخوانی داشته باشد. یکسری رنگ ها به مانند مشکی، طوسی، کرم و … میتوانند با اکثر ست ها همخوانی داشته باشند.

 

۴. همخوانی رنگ کیف با رنگ پایین تنه

میخواهید بدانید که کیف رو با چی ست کنیم؟ با رنگ لباس پایین تنه! به همین راحتی.

 

۵. همخوانی رنگ کیف با کمربند

قدرت کمربند در استایل خودتان را دسته کم نگیرید. یکی از بهترین ایده ها برای ست کردن کیف با لباس، مربوط به ست کردن کیف با کمربند است که پیشنهاد میشود رنگ آنها، همخوانی داشته باشد. مخصوصا ست کردن کیف دستی دخترانه با کمربند میتواند در مقایسه با بقیه انواع مختلف کیف ها، یک انتخاب مناسب تر باشد.

 

کیف سفید رو با چی ست کنیم؟

کیف های سفید و مشکی، همیشه جزو پرتقاضاترین و محبوب ترین انواع کیف ها به شمار میروند و برای همین این سوال ممکن است پیش بیاید که کیف سفید رو با چی ست کنیم؟!

ست کردن کیف های سفید با لباس های شما، بستگی به موارد مختلفی دارد که در ادامه همه آنها را توضیح میدهیم:

 

۱. ارتباط جنس کیف با رنگ

بگذارید برای توضیح این بخش، فقط یک تصویر ذهنی را برای شما آماده کنیم. فرض کنید که شما یک کیف چرم سفید رنگ دارید و یک بوت مشکی بالا زانو و یک کت پشمی هم دارید. واقعیتش را بگویید؛ خفن نشد؟

پس قطعا جنس کیف در انتخاب رنگ، موثر است.

 

۲. ست کردن کیف سفید با لباس سفید

این مورد دیگر بستگی به نوع لباس سفید و نوع کیف سفید دارد. اینطور نیست که ما بگوییم که امکانش وجود ندارد یا اینکه فوق العاده میشود! پس تا لباس شما بررسی نشود، قطعا نمیتوان نظر قطعی درباره امکان ست شدن کیف سفید با لباس سفید را داد.

 

۳. بهترین استایل با کیف های سفید

هیچ استایلی وجود ندارد که بگوییم برای ست کردن با کیف های سفید، بهترین استایل است. ولی معمولا ست کردن کیف ها با چکمه های سفید یکی از بهترین گزینه ها برای استایل های زمستانی به شمار میرود.

همچنین کفش اسپرت زنانه در رنگ های سفید هم میتواند گزینه مناسبی برای ست کردن استایل شما با کیف های سفید باشد.

 

چه زمانی کیف و کفش خود را ست کنیم؟

  • فرض کنید که میخواهید به یک مراسم مهم و ارزشمند به مانند عروسی یا تولد بروید و باید به بهترین شکل ممکن، خودتان را نشان دهید. خب پس چه چیزی بهتر از ست کردن کیف با استایل؟
  • در زمان برداشت عکسهای جذاب، حتما باید یک استایل مناسب و منحصربفرد داشته باشید و اینجاست که ست کردن کیف سفید با استایل، به کمک شما می آید.
  • یک قرار کاری یا کلا یک قرار مهم را تصور کنید؛ هر چقدر که شما جذاب تر به نظر برسید، احتمالا برنده شدن شما در آن قرار هم بیشتر میشود. پس نیاز به ست کردن استایل با کیف سفید دارید.

 

معرفی کیف مناسب هر استایل

تا اینجای مقاله ما توضیح دادیم که کیف را چگونه ست کنیم و چندین ایده هم به شما گفتیم. ولی الان میخواهیم ببینیم که کیف مناسب هر استایل چیست و مثلا برای استایل خودمان، باید چه کیفی را خریداری کنیم.

 

۱. کیف مناسب تیپ اسپرت

اگر به دنبال کیف مناسب تیپ اسپرت هستید، قطعا باید کیف های فانتزی را از ذهن خودتان دور کنید و بیشتر به سمت کیف هایی بروید که شیک و باکلاس هستند و طرح های ساده ای دارند.

 

۲. کیف مناسب مانتو کوتاه

قطعا در زمان انتخاب کیف مناسب مانتو کوتاه باید ابعاد کیف را بیشتر مدنظر قرار دهید تا رنگ آن را؛ البته منظور ما این نیست که کاملا رنگ کیف را ندید بگیرید. بلکه تمرکز بیشتر باید بر روی ابعاد باشد تا کیف بتواند به خوبی، خودش را نشان دهد.

 

۳. کیف مناسب برای افراد چاق

قطعا کیف هایی که ابعاد بزرگتری دارند، میتواند به عنوان یک کیف مناسب برای افراد چاق باشد. چون ابعاد بزرگ کیف میتواند تا حدودی، شما را لاغرتر نشان دهد.

 

۴. کیف مناسب استایل کژوال

قطعا کیف مناسب استایل کژوال، همان کیف های کژوال هستند. فقط کافی است که در اینترنت عبارت کیف های کژوال را سرچ کنید تا با مدل های مختلفی از این نوع کیف ها، رو به رو شوید.

 

۵. کیف مناسب برای کت و شلوار زنانه

در بین تمامی انواع مختلف کیف، میتوان از کیف اسناد یا همان کیف های اداری به عنوان کیف مناسب کت و شلوار زنانه اسم برد. این کیف ها دارای ظاهری ساده و در عین حال شیک هستند که باعث شده تا تبدیل به یکی از کیف مناسب کت شلوار زنانه شود.

 

۶. کیف مناسب افراد قد کوتاه

کیف های زیادی وجود دارد که شاید در بین تمامی آنها، کیف سچل یا کیف ساتچل را میتوان به عنوان کیف مناسب افراد قد کوتاه اسم برد.

 

چه رنگ کیفی به همه لباسی میاد؟

نوبتی باشد، نوبت میرسید به بررسی رنگ های مختلف کیف ها و ست کردنشون با استایل های مختلف؛ در این بخش قصد داریم تا ببینیم که چه رنگ کیفی، به چه نوع لباس هایی می آید.

 

۱. کیف کرم با چی ست میشه

در جواب به سوال کیف کرم با چی ست میشه، به هیچ وجه نمیتوان یک رنگ خاص را اعلام کرد. چون رنگ کرم، یکی از رنگ های رایجی است که میتواند با اکثر رنگها آن را ست کرد.

 

۲. کیف قهوه ای رو با چی ست کنیم

کیف و کفش قهوه ای رو با چی ست کنیم؟ برای جواب این سوال، اول از همه باید با رنگ قهوه ای آشنا شویم. رنگ قهوه ای یک رنگی است که نسبتا خاکستری و نیمه تیره میباشد. پس برای پیدا کردن ست کیف و کفش قهوه ای با مانتو باید به سراغ رنگ هایی بروید که با این رنگی که گفتیم، همخوانی داشته باشد.

رنگ هایی به مانند سفید، مشکی، طوسی و نقره ای میتواند یک انتخاب مناسب برای رنگ مانتو با کیف قهوه ای باشد.

 

۳. کیف و کفش نسکافه ای با چه رنگی ست میشه

رنگ هایی به مانند سفید، آلبالویی، سبز (مخصوصا سبز پر رنگ) سرمه ای، طوسی و … جزو بهترین رنگ های هستند که میتوانید آن را با کیف و کفش های نسکافه ای ست کنید.

 

۴. کیف صورتی با چی ست میشه

اگر یک نفر از ما سوال کند که کیف صورتی با چه رنگی ست میشه، قطعا ما رنگ های شاد را به او پیشنهاد میکنیم.

 

۵. کیف نارنجی رو با چی ست کنیم

بگذارید یک تصویر ذهنی را برای شما بسازیم؛ یک شوار سفید یا مشکی در کنار مانتو آبی! بینظیر نشد؟

 

۶. کیف سبز رو با چی ست کنیم

در زمان بررسی سوال کیف سبز رو با چی ست کنم، به نظر ما باید به سراغ رنگهای مکمل سبز به مانند لیمویی، صورتی، نارنجی، آبی و سفید بروید.

 

۷. کیف طوسی رو با چی ست کنیم

شای اولین بار باشد که با اسم جمله آشنا میشوید. ولی رنگ طوسی، جزو آن دسته کیف هایی است که میتوان آن را با اکثر رنگ ها ست کرد و مخصوصا با رنگ های خنثی (سیاه، سفید، بژ، سرمه ای و ..) کاملا همخوانی دارند.

 

۵/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *