پیش از دریافت خدمات پرستاری در منزل به این نکات توجه داشته باشید

دریافت خدمات پرستاری در منزل سرویس بسیار مناسبی برای کودکان و بزرگسالان است. این سرویس زحمت بیمار و اطرافیان او را کم کرده و به ارتقا خدمات پزشکی کمک می‌ کند. در این مطلب به نکاتی اشاره می‌ کنیم که قبل از دریافت خدمات پرستار کودک و همچنین پرستار سالمند در منزل باید مورد توجه قرار بگیرند.

خدمات پرستاری در منزل

به نقل از همپای سلامت، انجام انواع روش ‌های پزشکی در منزل برای کودکان و بزرگسالان توسط پرستاران توصیه می ‌شود. خدمات “پرستار در خانه” همانند پرستار کودک در منزل و یا پرستار سالمند و بیمار در منزل، توسط تعداد زیادی از افرادی که می ‌خواهند مراقبت ‌های پزشکی سریع و واجد شرایط دریافت کنند رزرو می ‌شود. این خدمات مختلف عبارت ‌اند از:

  • قرار دادن IVs

  • انجام دادن تزریق ‌های مختلف عضلانی، زیر جلدی و داخل وریدی

  • پانسمان زخم‌ های مختلف

  • درمان زخم بستر با آماده ‌سازی ویژه برای بهبود سریع آن ها

  • تجویز تنقیه برای پاکسازی روده

  • دفع ادرار با استفاده از کاتتر در افراد مسن و بیماران بستری

  • پردازش و برداشتن بخیه‌ های بعد از عمل

  • گرفتن تست ‌های مختلف از بیمار در منزل

  • تعویض سوند

  • تنظیم اکسیژن

چه زمانی خدمات پرستار در منزل مورد نیاز است؟

ممکن است در هر زمان به کمک پزشکی واجد شرایط نیاز باشید یا اینکه یکی از اعضای خانواده بیمار است و نیاز به تزریق وریدی یا تزریق عضلانی دارد. در مواردی که یکی از بستگان مسن نیاز به درمان زخم بستر یا پاکسازی روده دارد نیز حضور پرستار الزامی است.

گاهی نیز شما باید فوراً آزمایش دهید؛ اما زمانی برای مراجعه به کلینیک ندارید. خدمات “پرستار در خانه” در میان کودکان، بیماران بستری، سالمندان و افرادی که در محل کار مشغول هستند و زمانی برای مراجعه به بیمارستان ندارند، مورد تقاضا است.

پرستاری از کودک در منزل

اگر کودک شما دارای مشکلی است یا به دلیل ناتوانی باید در منزل بماند، پرستار در منزل می ‌تواند هم از او مراقبت کرده و هم در انجام تکالیف و تحصیل به او کمک کند. خانواده‌ ها ترجیح می ‌دهند پرستاری در محیط امن و مناسب منزل از کودک مراقبت کند تا اینکه در ترافیک و آلودگی هوا او را به مهد کودک ببرند.

پرستارانی که در منزل از کودک مراقبت می ‌کنند در کار خود حرفه‌ ای بوده و اصول مراقبتی، تربیتی و اقدامات پزشکی لازم را برای این کار فراگرفته ‌اند.

نکات مهم قبل از دریافت خدمات پرستاری در منزل

در صورتی که وقت یا انرژی لازم برای مراقبت از بیمار یا سالمند خود را ندارید یا حتی تخصص لازم برای چنین اقدامات پزشکی مهمی را نمی ‌دانید، بهتر است از خدمات پرستار در منزل استفاده کنید. اگر در هنگام کار پرستار خودتان در منزل حضور ندارید، این نکات را رعایت کنید.

  • مدارک پزشکی و دارویی بیمار را نزدیک تخت او قرار دهید.

  • لیست شماره تماس افراد خانواده یا کسانی که در موارد ضروری پرستار می ‌تواند با آن ‌ها تماس بگیرد را تهیه کرده و به او بدهید.

  • از قبل لیست انتظارات پرستار را به او اطلاع داده یا به صورت مکتوب به او تحویل دهید.

  • عادت ‌های بیمار، نوع بیماری و سابقه پزشکی او را به اطلاع پرستار برسانید.

  • در مورد ساعت ‌های کاری او صحت کرده و سعی کنید قبل از پایان آن در منزل حضور پیدا کنید. به این ترتیب پرستار نیز مجبور به اضافه ‌کاری نمی ‌شود.

چگونه خدمات سفارش دهیم؟

برای استفاده از خدمات متخصصین ما کافی است تماس بگیرید و درخواست خود را ارسال کنید. این کار را می ‌توانید از ساعت ۸ تا ۲۲ هر روز انجام دهید. ما حتی در تعطیلات آخر هفته کار می ‌کنیم. وب سایت ما لیست قیمت مناسبی را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد از هزینه هر سرویس مطلع شوید.

 یک پرستار در خانه راحت، سریع، قابل اعتماد، باکیفیت و مقرون به صرفه است. با تماس با ما، از طیف گسترده ‌ای از متخصصان با قیمت رقابتی کمک ‌های واجد شرایط دریافت خواهید کرد.

انجام به موقع دستورات پزشک کلید موفقیت درمان و بهبودی است. وضعیت سلامتی همیشه به شما اجازه نمی ‌دهد برای IV یا سایر روش ‌ها به کلینیک مراجعه کنید. در چنین مواردی، تماس با پرستار در منزل فرصتی برای درمان بدون خروج از منزل است.

 می ‌توانید با صرفه ‌جویی در وقت آن ها، یک پرستار را به خانه خود برای کودکان یا بیماران فراخوانی کنید. به هر حال، سبک زندگی مدرن اغلب به فرد اجازه نمی ‌دهد یک روز را برای معاینه یا درمان اختصاص دهد.

در چه مواردی تماس با پرستار خصوصی در منزل ضروری است؟

اگر طبق تجویز پزشک نیاز به تزریق هر گونه دارو داشته باشید، تماس با پرستار امکان انجام درمان در خانه را فراهم می‌ کند. این روش برای تزریق ‌های منفرد یا یک دوره درمان کامل در دسترس است. خدمات پزشکی زیر نیز توسط پرستار در منزل انجام می ‌شود.

انفوزیون درمانی

راه ‌اندازی IV در خانه فرصتی برای دریافت درمان در شرایط راحت است. در طول عمل، پرستار وضعیت بیمار را زیر نظر دارد و اطلاعات لازم را به پزشک معالج منتقل می ‌کند.

مجموعه ‌ای از بیو مواد

شما می‌ توانید هر آزمایشی مانند خون، ادرار، مدفوع، سواب از گلو و اوروفارنکس را برای معاینه ارسال کنید. حمل و نقل مواد زیستی مطابق با استاندارد های تعیین شده انجام می ‌شود.

اقدامات پزشکی

اقداماتی مانند درمان زخم، پانسمان، نصب و برداشتن کاتتر، تنقیه و شستشو، ماساژ برای جلوگیری از ایجاد زخم بستر و درمان آن ها نیز جزء خدمات پرستار در منزل است.

کارکنان مجرب نه تنها در وقت و اعصاب شما صرفه ‌جویی می‌ کنند، بلکه به افرادی که به دلیل تشخیص خاص نمی ‌توانند خانه خود را ترک کنند، کمک می ‌کنند تا خدمات درمانی دریافت کنند.

دریافت انواع خدمات پرستاری در منزل با همپای سلامت

اگر بیماری در منزل دارید یا کسی هست که پس از جراحی به یک دوره مراقبت نیاز دارد، نگران نباشید. همپای سلامت شرکتی است که با بهترین پرستاران همکار می‌ کند و می ‌تواند با نظر خود شما نیرو ها را برای مراقبت یا انجام خدمات پزشکی به شما معرفی کند.

این مرکز خدمات پرستار سالمند در منزل و پرستار کودک در منزل را ارائه می‌ کند. رزرو این سرویس ‌ها باعث سریع شدن روند درمان، رسیدگی بهتر به بیمار و تسهیل نقش شما در همراهی بیمار می ‌شود. می ‌توانید برای اطلاع از قیمت‌ ها و سایر سرویس‌ ها به وب سایت رسمی همپای سلامت به نشانی اینترنتی  https://hampayesalamat.com مراجعه نمایید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *