خرید فنس، پایه فنس و سیم آرماتوربندی در شهرمفتول

خرید سیم آرماتوربندی

سیم‌های آرماتوربندی را با نام‌های مختلفی چون مفتول سیاه، سیم سیاه، مفتول آرماتوربندی، سیم نرم و مفتول آنیل‌شده می‌شناسند. این سیم نوعی مفتول نرم و انعطاف‌پذیر است. حتماً با شنیدن نام مفتول آرماتوربندی، اولین چیزی که به ذهنتان می‌آید، ساختمان‌سازی است؛ بله، درست است! اما علاوه‌بر ساختمان‌سازی، از این سیم در قالب‌سازی، پانل‌سازی، ساخت انواع قفسه و صنایع گوناگون دیگر نیز استفاده می‌شود. ازآنجایی‌که سیم آرماتوربندی برای استفاده در صنایع مختلف نقش مهمی را ایفا می‌کنند، خرید سیم آرماتوربندی به صورت نادرست می‌تواند برای شما بسیار گران تمام شود. مثلاً در مراحل ابتدایی ساختمان‌سازی، به این سیم نیاز دارید. اگر سیمی را خریداری کنید که مقاومت بالایی نداشته باشد و ضخامت آن مناسب نباشد، سازهٔ شما دچار مشکل شده و ازنظر اقتصادی، ضرر زیادی می‌کنید. توجه داشته باشید که سیم‌ آرماتوربندی در ضخامت‌های مختلفی تولید می‌شوند که از نمونه‌های آن می‌توان به ۱.۵ میلی‌متری، ۴ میلی‌متری و ۵ میلی‌متری اشاره کرد. خرید سیم آرماتوربندی با ضخامت ۱.۵ میلی‌متری رایج‌تر است. موضوع دیگری که برای خرید سیم آرماتوربندی باید موردتوجه قرار دهید، نحوهٔ تولید آن است. مفتول سیاه به دو روش فابریک و تسمه تولید می‌شود؛ اگر هزینه برای شما ملاک نیست و به‌دنبال یک محصول باکیفیت‌ و خوب هستید، باید سیمی را خریداری کنید که به روش فابریک تولید شده باشد، چراکه استحکام و مقاومت بیشتری نسبت‌به سیمی که به روش تسمه تولید شده‌است دارد.

خرید فنس

توری حصاری یا همان فنس، یکی از محصولات رایج در دنیای ساخت و ساز و حصارکشی است. از مفتول گالوانیزه گرم یا سرد برای تولید آن استفاده می‌شود. این محصول از پایه‌های فولادی ضدزنگ تشکیل شده است، که دارای مقاومت و دوام بسیار بالا می‌باشد. از جمله ویژگی‌های برجسته فنس می‌توان به کیفیت بسیار بالا و استفاده از روکش فلزی و ضدزنگ اشاره کرد که سبب می‌شود تا در شرایط آب و هوایی مختلف، عملکرد عالی داشته باشد. این محصول در بازار با نام فنس نیز شناخته می‌شود و در حصارکشی باغ، ساختمان، زمین و غیره کاربرد بسیاری دارد. استفاده از فنس برای حفاظت از باغ‌ها و محوطه‌ها عالی است. با کیفیت بالا و مقاومت ضدزنگ آن، به راحتی می‌توان از آن برای حفظ حیوانات و گیاهان خود استفاده کرد. توری حصاری در ساختمان‌های مختلف نیز کاربرد دارد. از جمله موارد استفاده آن در این زمینه می‌توان به استفاده در پنجره‌ها، درب‌ها و حفاظ‌ها اشاره کرد. در مواردی که نیاز به حصارکشی زمین‌ها و ممتلکات دارید، توری حصاری یک انتخاب مناسب است. این محصول به شما امکان می‌دهد که ممتلکات خود را به راحتی تعریف کرده و حفظ کنید. قیمت خرید فنس یا توری حصاری بر اساس مترمربع قابل‌محاسبه است، اما عوامل متعددی مانند جنس توری، اندازه چشمه، قطر مفتول و … بر قیمت آن تأثیر می‌گذارند.

خرید پایه فنس

پایه فنس، یک محصول بسیار مهم در صنعت حصارسازی است. این محصول از جنس آهن تولید می‌شود و در انواع مختلفی از جمله نبشی، قوطی پروفیل، لوله و… در دسترس قرار دارد. پایه فنس به عنوان یک عنصر اساسی در نصب توری حصاری استفاده می‌شود. یکی از ویژگی‌های بارز پایه فنس، استحکام و مقاومت عالی آن است. این محصول قادر به تحمل فشارها و تنش‌های زیادی است که در حصارها ایجاد می‌شود. همچنین، پایه فنس قیمت مناسبی دارد که آن را به یک گزینه اقتصادی و مناسب برای حصارسازی تبدیل می‌کند. پایه فنس به دو شکل تک شاخ و جفت شاخ تولید می‌شود. این تنوع در انتخاب مشتریان راحتی می‌دهد تا پایه‌های مورد نیاز خود را انتخاب کنند. همچنین، بر روی هر شاخک پایه فنس، ۳ عدد سوراخ به قطر ۶ میلی‌متر وجود دارد که برای نصب سیم خاردار در پایین پایه به کار می‌روند. این ویژگی مهم به نصب و ایجاد حصارهای محکم و ایمن کمک می‌کند. پایه فنس شامل یک صفحه بیس پیلت ۲ میلی‌متری نیز می‌شود. این صفحه بیس به منظور محکم شدن پایه در بتن مورد استفاده قرار می‌گیرد. ابعاد صفحه بیس پیلت ۲ میلی‌متری به طور دقیق بر روی هر پایه تطابق دارد و از آن برای نصب بهتر و محکم‌تر پایه در بتن استفاده می‌شود. پایه فنس پایه حصار نیز معروف به نام پایه حصار است و یکی از تجهیزات مهم در حصارکشی محسوب می‌شود. این نوع پایه فنس با توجه به نیازهای مختلف مشتریان در اشکال و انواع متنوعی تولید می‌شود. به این ترتیب، مشتریان می‌توانند پایه‌های فنس مورد نظر خود را با توجه به نیازهای خود انتخاب کنند. در نهایت، پایه فنس یکی از عناصر کلیدی در حصارسازی است که به افزایش ایمنی و محکمیت حصارها کمک می‌کند. از آنجا که این محصول از جنس آهن با کیفیت تولید می‌شود و دارای ویژگی‌های برجسته‌ای مانند استحکام و مقاومت، انتخاب مناسبی برای حصارسازی در انواع محیط‌ها است.

با مراجعه به وب سایت شهر مفتول به آدرس https://shahrmaftool.com ، می‌توانید انواع محصولات مصالح ساختمانی مانند فنس، پایه فنس و سیم آرماتوربندی، انواع توری های فلزی و … را بررسی کنید و انتخاب بهتری داشته باشید. قبل از اقدام به خرید پایه فنس و هر محصول دیگری، توصیه می شود که با کارشناسان فروش تماس بگیرید تا اطلاعات کامل را در خصوص مشخصات و ویژگی ها و حتی قیمت هر یک از محصولات دریافت کنید. این محصولات هر کدام کاربردهای خاصی دارند، بنابراین انتخاب محصول با کیفیت حیاتی است تا به مشکلاتی برنخورید. شهر مفتول با مشاوره تخصصی و ارائه محصولات با کیفیت می‌تواند به شما کمک کند تا با اطمینان و اطلاعات کامل، بهترین محصولات را انتخاب کرده و در پروژه‌های ساختمانی خود استفاده کنید. برای تماس با تیم مجرب این مجموعه با شماره تلفن تماس ۳۷۵۵۶-۰۲۱ حاصل فرمایید.

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *