بهترین دستگاه جوش و اینورتر رونیکس در سال ۱۴۰۳

بهترین دستگاه جوش و اینورتر رونیکس کدام مدل است؟ آیا محصولات این شرکت باتوجه به این که تولید داخل هستند از کیفیت قابل قبولی برای کار در شرایط مختلف و جوشکاری مناسب می باشند؟ در این مطلب قصد داریم به بسیاری از سوالات شما در خصوص بهترین دستگاه جوش و اینورتر رونیکس اشاره کنیم.

در ابتدا باید بگوییم برند رونیکس دارای قدمت چند سال است و تولیدات متنوعی در زمینه ی انواع ابزارآلات دارد. همین موضوع باعث شده است اینورتر های این برند نیز زبان زد شوند و اکثر کسانی برای شرایط محیطی نسبتاً سخت میخواهند اقدام به جوشکاری در مکان های کم جا یا ارتفاعت انجام دهند پیشنهاد می شود.

اولین و مهم ترین رکن در انتخاب بهترین دستگاه جوش و اینورتر رونیکس تکنولوژی ساخت آن است که به وضوح آشکار است و به نسبت سایر برندهای ایرانی چند قدمی پیشتاز است. اما همه ی اینها دلیل نمی شود که بتوانید بهترین دستگاه جوش رونیکس را خریداری کنید و لازم است در وهله ی اول به ترجیحات و سپس بودجه ی خود توجه کنید.

کیفیت بهترین دستگاه جوش و اینورتر رونیکس از آنجایی که داخلی است و توسط متخصصان داخلی تولید می شود بسیار قابل قبول ارزیابی شده است البته یکسری افراد هستند که ترجیح می دهند سراغ مارک های ژاپنی بروند که قیمتی حداقل دوبرابر رونیکس را دارند. در هرصورت اگر شما نیاز به تولیدات داخلی وفادار هستید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا بهترین دستگاه جوش و اینورتر رونیکس را به شما معرفی کنیم.

افرادی که به شغل جوشکاری مشغول هستند، میدانند که برخی اوقات شرایط کار کردن چندان مناسب نیست و لازم است دستگاه اینورتر دارای ابعاد مناسب و وزن سبکی باشد تا در شرایط خاص بتوان بدون مشکل از آن استفاده کرد. از این حیث ما به خوبی میدانیم بهترین بهترین دستگاه جوش و اینورتر رونیکس باید دارای چه ویژگی هایی باشد تا شما متناسب با همان دستگاه جوش رونیکس را انتخاب کنید.

دستگاه جوش ۲۰۰ آمپر رونیکس مدل RH-4604

دستگاه جوش 200 آمپر رونیکس مدل RH-4604

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

دستگاه جوش ۲۰۰ آمپر رونیکس مدل RH-4604 باتوجه به کیفیت ساخت بالا و همچنین جریان حداکثری ۲۰۰ آمپر نخستین پیشنهاد ما برای بهترین دستگاه جوش این برند ایرانی است. اما پیشنهادات دیگری نیز وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

بهترین مدل دستگاه جوش و اینورتر رونیکس

دستگاه جوش ۲۰۰ آمپر رونیکس مدل RH-4604 بهترین انتخاب از نظر سایت تپ سنج برای همه کسانی است که دنبال یک دستگاه همه فن حریف برای بخش عمده ای از فعالیت های جوشکاری هستند. این دستگاه تمام فاکتور های لازم برای بهترین بودن را دارا است و به دلیل پایدارای و همچنین جریان ۲۰۰ ولتی که دارد برای بخش عمده ای از فعالیت های جوشکاری مناسب است.

اما قابلیت های مدل RH-4604 تنها به اینها ختم نمی شود و دارای خصوصیات برتر دیگری است که در ادامه به همه ی آنها اشاره خواهیم کرد. مطمئن باشید این اینورتر پتانسیل همه ی کارهایی که قصد انجام دادن آن را دارید دارا می باشد و برای جوشکاری در هر شرایط آماده استفاده است.

شاید برایتان جالب باشد در تمامی اینورتر های برند رونیکس از از تکنولوژی IGBT و توربو فن پلاس استفاده شده که موجب طول عمر بیشتر دستگاه و همچنین بالا رفتن بازدهی آن در شرایط طولانی کار است. تصور کنید چند ساعت مشغول جوشکاری هستید، با این تکنولوژی دیگر لازم نیست نگران داغ شدن و یا نوسانت برقی احتمالی باشید.

همچنین برای مصارف صنعتی و حرفه ای استفاده از بهترین دستگاه جوش و اینورتر رونیکس بسیار پیشنهاد می شود و همواره جزو پیشنهادات نخست ما برای کسانی است که شغل روزانه و اصلی آن جوشکار است.

اینورتر جوشکاری ۲۰۰ آمپر رونیکس مدل RH-4602

اینورتر جوشکاری 200 آمپر رونیکس مدل RH-4602

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

نرم و تو خال جوش میده !

از آنجایی که شاید شما شناخت نسبی نسبت به انواع دستگاه های جوش داشته باشید شاید نرم جوش زدن و توخال بودن از اهمیت بالایی برخوردار باشد. تمام مدل های رونیکس از کیفیت جوش بسیار قابل قبولی برخوردار هستند و برای انواع مصارف صنعتی مورد استفاده قرار میگیرند.

فناوری توربو

شاید تا حدود زیادی با فناوری توربو آشنا باشید. استفاده از این تکنولوژی باعث می شود دستگاه عملکرد بهتری داشته باشد و کیفیت جوش در شرایط مختلف بهبود پیدا کند. البته داشتن توربو نقطه ی ضعی نیز دارد که میتوان به صدای فن نسبتاً زیاد آن اشاره کرد که ممکن است برای برخی افراد چندان خوشایند نباشد.

دستگاه جوش ۲۵۰ آمپر رونیکس مدل RH-4605

دستگاه جوش 250 آمپر رونیکس مدل RH-4605

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

از نظر برخی کاربران سیم اتصال کوتاه است!

برخی افراد که بهترین دستگاه جوش و اینورتر رونیکس را خریداری کرده اند از ویژگی های فنی آن اعلام رضایت کرده اند اما برخی نسبت به کوتاه بودن سیم اتصالات رضایت نداشتند. شاید بهتر باشد قبل از اینکه خرید خود را نهایی که نسبت به کوتاه بودن کابل آن توجه کنید تا به مرور زمان از خرید خود پشیمان نشوید.

فناوری IGBT در اینورتر رونیکس چیست؟

همانطور که در بخشی از مطلب اشاره کردیم فناوری IGBT از داغ شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری می کند و در صورتی که دمای دستگاه خیلی بالا رفت اقدام به خاموش کردن خودکار دستگاه می کند. بدون شک این ویژگی از بروز بسیاری از خرابی های احتمالی دستگاه پیشگیری می کند.

اینورتر جوشکاری ۲۵۰ آمپر رونیکس مدل RH-4625

اینورتر جوشکاری 250 آمپر رونیکس مدل RH-4625

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

با الکترو ۳رو ۱۰۰میلگردو آب میکنه!

اگر میخواهید  نسبت به کیفیت دستگاه جوش رونیکس مطمئن شویم باید به شما بگوییم که این دستگاه توانایی آب کردن میلگرد با الکترو ۳ رو ۱۰۰ را دارد که از نظر طیف بسیاری از کاربران قدرت برند رونیکس را نشان میدهد. همینطور کیفیت حوش فوق العاده عالی از بارزترین ویژگی های برتر اینورتر رونیکس است.

جلوگیری از چسبیدن الکترود به حوضچه مذاب (Anti-Stick)

از ویژگی های دیگر بهترین دستگاه جوش و اینورتر رونیکس قابلیت آنتی استیک آن است. این قابلت از چسبیدن الکترود به حوضچه مذاب جلوگیری می کند و به سهوات هرچه بیشتر شما کمک می کند. این قابلیت در انواع اینورتر های برتر رونیکس دیده می شود که در نوع خود بسیار کاربردی و مهم است.

دستگاه جوش ۲۵۰ آمپر رونیکس مدل ۴۶۰۵RH

دستگاه جوش 250 آمپر رونیکس مدل 4605RH

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

جلوگیری از سوراخ شدن احتمالی

بهترین دستگاه جوش و اینورتر رونیکس بسیار دقیق است و از سوراخ شدن قطعه کار جلوگیری می کند. این موضوع درصد خطاها را بسیار کاهش می دهد و جوش کار می تواند با آزادی عمل بیشتری به ادامه ی کار خود بپردازد. در صورتی که مبتدی هستید و تنها برای مصار خانگی قصد انتخاب اینورتر رونیکس را دارید بای بگوییم تصمیم خوبی گرفته اید.

Arc Force در دستگاه جوش چیست؟

شما می توانید با این قابلیت عمق فشار را تنظیم کنید. به طور مثال با کم کردن ولوم می توانید یک قوس ملایم روی کار ایجاد کنید و با زیاد کردن آن فشار و قدرت قوس بیشتر می شود. این موضوع نیز برای افراد مبتدی بسیار مهم است چرا که به انجام دادن کارهای ظریف بسیار کمک می کند. با این حال کار کردن با اینورتر نیاز به مهارت دارد. لذا پیشنهاد می کنیم قبل از اینکه دستگاه را روشن کنید، حتماً نسبت به چگونگی کار کردن با آن آگاه باشید.

اینورتر جوشکاری ۲۰۰ آمپر رونیکس مدل ۴۶۱۱

اینورتر جوشکاری 200 آمپر رونیکس مدل 4611

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

آیا اینورتر رونیکس برای کارهای صنعتی مناسبه؟

بله وقتی می گوییم این دستگاه قادر به آب کردن الکترود ۳ است یعنی که در توانایی آن بری کارهای صنعتی شکی نیست. لذا پیشنهاد می شود قبل از نهایی کردن خرید خود حتماً با مشاوران برند رونیکس در ارتباط باشید تا بتوانید بهترین مدل را برای مصارف صنعتی انتخاب کنید. به طور کلی مدل RH-4604 برای مصارف صنعتی نیز استفاده می شود.

آیا اینورتر رونیکس تک فاز است؟

بله بهترین دستگاه جوش و اینورتر رونیکس تک فاز است و در صورتی که به برق ۳ فاز دسترسی ندارید، می توانید به آسانی از آن استفاده کنید. بدون شک تک فاز بودن اینورتر رونیکس جزو مزایای آن محسوب می شود و برای انواع مصارف خانگی و حرفه ای کاملاً بهینه شده است.

مزایا و معایب دستگاه جوش و اینورتر رونیکس

مزایا دستگاه جوش و اینورتر رونیکس

  • سهولت حمل
  • دارای Arc Force
  • دارای قابلیت Anti-Stick
  • ابعاد مناسب
  • وزن سبک
  • دارای فناوری IGBT

معایب دستگاه جوش و اینورتر رونیکس

  • صدای زیاد
  • کوتاه بودن کابل

ما تنها برخی مزایا و معایب دستگاه جوش و اینورتر رونیکس را برسی کردیم. در صورتی که شما نیز از مزایا و معایب بیشتر اینورتر رونیکس اطلاع دارید، از طریق بخش نظرات همین پست با کارشناسان ما در تماس باشید.

قیمت دستگاه جوش و اینورتر رونیکس

قیمت دستگاه جوش و اینورتر رونیکس در حال حاضر بین ۴ تا ۵ میلیون تومان قیمت دارد. پیشنهاد می کنیم برای خرید حتماً به نمایندگی معتبر این شرکت در ساسر کشور مراجعه کنید تا از خدمات پس از فروش و تخیفات این برند بهره مند شوید. همچنین در این مطلب ما فروشگاه های رسمی این شرکت را در زیر هر تصویر معرفی کرده ایم تا از بابت مطمئن بود فروشگاه خاطر جمع شوید. قیمت محصولات به دلیل تغییرات زیاد درج نشده لذا برای استعلام به لینک هر مدل مراجعه فرمایید.

بخوانید: بهترین دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس

دستگاه جوش رونیکس از کجا بخرم؟

برای خرید دستگاه جوش رونیکس از راه های زیر اقدام کنید:

  • ابزار فروشی های معتبر سراسر کشور
  • نمایندگی رسمی رونیکس در تمام شهرهای ایران
  • سایت رسمی رونیکس
  • صحفات رسمی رونیکس در فروشگاه های آنلاین و معتبر کشور

جمع بندی

بهترین دستگاه جوش و اینورتر رونیکس از قابلیت های بسیار گوناگونی برخوردار است که آن را برای انواع مصارف خانگی، صنعتی و حرفه ای مناسب کرده است. همچنین قیمت اقتصادی محصولات رونیکس به نسبت مدل های مشابه خارجی باعث شده است که اکثر افراد ترجیح دهند به این برند ایرانی اعتماد کنند.

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *