اسکوتر برقی یک میلیونی نخر، اگر این نکات رو نمیدونی!

اسکوتر برقی یک میلیونی چی بخرم؟ در این مطلب می خواهیم برسی کنیم که آیا می توان با بودجه ی یک میلیون تومان اسکوتر برقی تهیه کرد. در این مطلب تمام مدل ها را مورد برسی قرار میدهیم تا در این بازه ی قیمتی بتوانید، بهترین اسکوتر برقی را انتخاب و خریداری کنید.

امروزه استفاده از اسکوتر های برقی بسیار رایج شده است و طیف وسیعی از نوجوانان خواهان استفاده از آن هستند. از این حیث بسیاری دنبال مدل های ارزان و اسکوتر برقی یک میلیونی هستند. گرچه انتخاب در این رنج قیمتی کمی محدود است و شما نمی توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید، آما باتوجه به برسی هایی که داشتیم برخی برندهای میان رده از یک میلیون تومان به بالا می باشند.

در وهله ی اول باید بدانید اسکوتر برقی یک میلیونی کارایی چندان بالایی را ندارد و معمولاً مناسب کودکان است چرا که از قدرت تحمل وزن کمتری برخوردارند و دارای توان موتوری محدودی هستند، لذا پیشنهاد می کنیم اگر می خواهید کادو تولید برای پسر ۱۲ سال تهیه کنید، شاید با بودجه ی یک میلیون انتخاب مناسبی داشته باشید.

اما اگر به هر دلیل نتوانستید بهترین اسکوتر برقی تا یک میلیون تومان پیدا کنید و از طرفی می خواهید یک جایگزین پیدا کنید، پیشنهاد ما موتور شارژی کودک است. لذا شما با این میزان بودجه انتخاب های گسترده تری دارید و می توانید مدل های بیشتری را با هم مقایسه کنید.

اسکوتر برقی یک میلیونی جدید

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

قابلیت های اسکوتر برقی یک میلیونی

قابلیت های اسکوتر برقی یک میلیونی کمی محدود است و نمیتوان توقع زیادی از لحاظ قابلیت های فنی از آن داشت. لذا بهتر است بدانید مدل های یک میلیونی برای مصارف کودکان شاید مناسب باشد اما برای بزرگسالان به هیچ عنوان کارایی لازم را ندارد.

بنابراین باید بگوییم اسکوتر برقی یک میلیونی دارای کمک فنر نمی باشد یا اگر هم باشد، از توان بسیار محدودی برای یک بازه وزنی محدود برخوردار است.

اسکوتر برقی یک میلیونی دارای ابعاد بسیار کوچکی است و معمولاً برای کودکان و نوجوانان مورد استفاده قرار میگیرد.

نکته ای که باید قبل الز خرید اسکوتر برقی یک میلیونی به آن توجه کنید توان موتوری آن است که معمولاً برندهایی با این رنج قیمتی از قدرت بسیار پایینی برخوردارند و برای استفاده مصارف شهری اصلاً توصیه نمی باشند.

آیا میتوان با بودجه یک میلیون تومان اسکوتر برقی خریداری کرد؟ جواب ما به این سوال مثبت است اما نمی توانید سراغ مدل های حرفه ای با موتور قدرتمند و قابلیت های پیشرفته بروید.

اسکوتر برقی یک میلیونی 2024

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مزایا و معایب اسکوتر برقی یک میلیونی

معایب اسکوتر برقی یک میلیونی از مزایای ان بیشتر است، چرا که با این میزان بودجه نمی توان سراغ مدل های حرفه ای و شهری بروید و تنها گزینه های محدود برای کودکان را دارید که صرفاً برای سرگرمی مورد استفاده قرار میگیرند. لذا توجه شما را به برخی از مزایا و معایب اسکوتر برقی یک میلیونی جلب میکنیم.

مزایا اسکوتر برقی یک میلیونی

  • مناسب برای کودکان
  • سبک و قابل حمل
  • به دلیل سرعت کم ایمن هستند.
  • کم هزینه میباشند.

معایب اسکوتر برقی یک میلیونی

  • برای مصارف شهری مناسب نیستند.
  • برای بزرگسالان قابل استفاده نیست.
  • دارای کمک فنر نمی باشد.
  • دارای موتور قدرتمند نیست.

نکات مهم برای خرید اسکوتر برقی یک میلیونی

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۷ نکته ای که باید قبل از خرید اسکوتر برقی یک میلیونی به آن توجه کنید

در ادامه می خواهیم نکاتی را به شما بگوییم که قبل از انتخاب اسکوتر برقی یک میلیونی بسیار مورد توجه قرار میگیرد و در تصمیم خرید می توان بسیار موثر باشد.

۱.به برند اسکوتر برقی توجه کنید

اسکوتر های برقی دارای تنوع بسیار زیادی هستند و برندهای متنوعی اعم از چینی، ایرانی و اروپایی در این زمینه فعال هستند. پیشنهاد می کنیم حتماً سراغ برندهای مطرح بروید.

به طور مثال اسکوتر برقی آرورا، اسکولنس، اسمارت، اسمارت و شیائومی جزو برندهای مطرح در این زمینه محسوب می شوند. البته شما باید زمان بیشتری برای جستجو اسکوتر برقی یک میلیونی صرف کنید چرا که با تنوع کمتری برخوردار هستید.

۲.به رده سنی اسکوتر توجه کنید

تمام مدل های بازار اعم از اسکوتر برقی یک میلیونی دارای رده سنی است که باید قبل از خرید به آن توجه کنید. برخی دستورالعمل ها وجود دارد که تولید کننده با اعمال آنها یک محدوده سنی خاص را برای اسکوتر مشخص کرده است.

در صورتی که کودک شما زیر ۱۰ سال سن دارد، پیشنهاد میکنیم حتماً به ویژگی های سنی و ایمنی توجه کنید، تا کودک دلبند شما دچار آسیب نشود.

اسکوتر برقی یک میلیونی با شارژ سریع

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۳.نوع اسکوتر برقی

اسکوتر برقی یک میلیونی دارای انواع مختفی است. برخی مدل ها به صورت ایستاده و فاقد دسته ی نگهدارند می باشند و برخی دیگر تنها با کنترل بدن و پا به حرک در می آیند. مدل های جدید نیاز به دانش دارند و بهتر استا قبل از سوار شدن حتماً آن را تست کنید تا به شیوه ی استفاده درست آن آشنا شوید.

۴. ابعاد اسکوتر برقی با این بودجه کوچک است.

یکی دیگر از نکاتی که در انتخاب اسکوتر برقی یک میلیونی مورد اهمیت است ابعاد نسبتاً کوچ آن است. مدل های زیر یک میلیون تومان برای کودکان تولید شده اند و دارای چند اینچ بیشتر نیستند. شاید همین موضوع شما را از خرید بهترین اسکوتر برقی زیر یک میلیون تومان منصرف کند!

۵.ضعیف بودن موتور

اسکوتر برقی یک میلیونی دارای موتور ضعیفی است که در نهایت سرعت بسیار کمی دارد و اصلاً برای استفاده در مصارف شهری کاربرد ندارند.

لذا اگر به فکر استفاده از اسکوتر برقی یک میلیونی برای مصارف شهری هستید، باید بگوییم این موضوع غیر ممکن است چرا که بودجه ی شما بسیار محدود است.

۶.نگهداری شارژ

مورد دیگری که معمولاً قبل از خرید اسکوتر برقی به آن توجه می شود عملکرد باتری و نگهداشتن شارژ برای طی کردن یک مسافت خاص مورد ارزیابی میگیرد.

در مورد اسکوتر برقی یک میلیونی نگهداری شارژ باتوجه به طی کردن مسافت نیست بلکه به میزان زمان مورد ارزیابی قرار میگیرد.  به طور مثال بهترین اسکوتر برقی یک میلیونی حداکثر تا ۲۰ دقیقه شارژ دارد.

خدمات پس از فروش اسکوتر برقی یک میلیونی

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۷.خدمات پس از فروش

حتی اگر قصد خرید اسکوتر برقی یک میلیونی را دارید، از خدمات پس از فروش آن به هیچ عنوان غافل نشوید چرا که وسایل برقی هر لحظه دچار آسیب قرار میگیرند و ممکن است خراب شوند. لذا پیشنهاد می کنیم قبل از نهایی کردن خرید حتماً با فروشند درباره خدمات پس از فروش گفتگو کنید تا تمام موارد را برای بهره مندی از خدمات گارانتی بدانید.

اسکوتر برقی یک میلیونی دخترانه

  • اسکوتر برقی یک میلیونی دخترانه دارای رنگ صورتی می باشد.
  • اسکوتر برقی یک میلیونی از توان مصرفی پایین تری برخوردار است.
  • مدل های دخترانه برای استفاده در سنین زیر ۱۲ سال است.

اسکوتر برقی یک میلیونی پسرانه

  • اسکوتر برقی یک میلیونی پسرانه دارای تنواع رنگی بیشتری است.
  • قدرت موتور اسکوتر برقی یک میلیونی پسرانه محدود است.
  • دارای محدوده ی سرعت می باشد.
  • نگهداری شارژ معمولاً زیر ۲۰ دقیقه است.

اسکوتر برقی یک میلیونی دخترانه

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

نکات ایمنی برای استفاده از اسکوتر برقی یک میلیونی

  1. حتماً با طریقه استفاده از اسکوتر برقی و خطرات آن آشنا شوید.
  2. از کلاه ایمنی استفاده کنید.
  3. برای یادگیری از مکان های خلوت استفاده کنید.
  4. از راه های ویژه جهت تردد استفاده کنید.
  5. به محدوده سرعت توجه کنید.
  6. اگر مبتدی هستید از زانو بند و دستکش نیز استفاده کنید.

اسکوتر برقی یک میلیونی پسرانه

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مدل های برتر با قیمت یک میلیون تومان

اسکوتر برقی آفرود هوشمند مدل IROBOT 2023: قیمت این مدل بسیار بیشتر از یک میلیون تومان است اما باتوجه به کیفیت بالایی که دارد برای سنین مختلف مورد استفاده قرار میگیرد.

اسکوتر برقی مدل Chenxian 1000W: این مدل دارای عملکرد بسیار عالی برای مصارف شهری است و دارای محدوده سرعت مشخص می باشد که کاملاً قابل کنترل است.

اسکوتر برقی مدل ۸: این مدل برای دختران بسیار مناسب است و از کیفی ساخت خوبی برخوردار است. گرچه نوع برند آن مشخص نیست و احتمالاً ساخت چین است.

اسکوتر برقی وینر اسکای مدل E10 Pro 1200: شاید اسم اسکوتر های برقی اسکای برای شما آشنا باشد. بدون شک اگر بودجه ی محدودی ندارید، این برند یکی از بهترین ها است.

امیدواریم توانسته باشیم شما را برای انتخاب اسکوتر برقی یک میلیونی راهنمایی کرده باشیم. در آخر از شما خواهشمندیم نظرات خود را با مدیران سایت به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *