تعمیر چای‌ساز بوش؛ تعمیرکاران آی پی امداد به داد لوازم خانگی شما می‌رسند!

هفته‌ی پیش مثل همیشه خواستم سریع با چای‌ساز بوش خود چای درست کنم و بروم سر کار که دیدم آب جوش نمی‌آید! چند بار آن را خاموش و روشن کردم اما فایده‌ای نداشت. دیرم شده بود و سریع حاضر شدم که دیر نرسم. خیلی از عمر این چای‌ساز نمی‌گذشت و دقیقا ۲ سال پیش وقتی خواستم به این شهر برای زندگی بیایم، خواهرم به‌عنوان هدیه آن را خرید تا صبح‌ها زمان زیادی صرف درست کردن چای نکنم. تمامی لوازم خانگی خواهر خودم از برند بوش است و به همین دلیل خیالم از بابت این چای‌ساز راحت بود.

در شرکت راجع به دلایل جوش نیامدن آب در چای‌ساز بوش سرچ کردم. در نهایت به چند تا راهکار رسیدم که تصمیم گرفتم شب آن‌ها را امتحان کنم. در همین حین یکی از همکارانم که متوجه مشکل من شده بود، به من پیشنهاد داد اگر خودم نتوانستم مشکل را حل کنم، از یک سایت معتبر به اسم آی پی امداد کمک بگیرم. حقیقتا فکر نمیکردم مشکل جدی باشد برای همین سرسری فقط گفتم باشه.

شب وقتی به خانه برگشتم، تمامی راه‌هایی که در مقالات مختلف گفته شده بود را انجام دادم اما فایده‌ای نداشت. من آنقدر از چای‌سازم خیالم راحت بود که حتی کتری هم نخریده بودم. خلاصه دیدم چاره‌ای نیست باید چای‌ساز را به یک تعمیرکار نشان دهم. نهایت یادم افتاد همکارم مجموعه‌ای را به من معرفی کرده است ولی اسم آن دقیق یادم نمی‌آید. همینجور الکی نوشتم آی امداد و دیدم سایت اولی که برای من بالا آمد آی پی امداد است. اسمش همین بود: آی پی امداد.

کمک گرفتن از آی پی امداد

در بخش نظرات سایت سوالم را پرسیدم به امید آنکه کارشناسان من را راهنمایی کنند و مشکل حل شود.

فردای آن روز، کارشناسان آی پی امداد پاسخ من را داده بودند و به‌صورت کامل برای من توضیح داده بودند که این مشکل ممکن است ناشی از خرابی برد باشد و نیاز است که بررسی شود. در وهله‌ی اول از سرعت و پاسخگویی آن‌ها خوشم آمد و تصمیم گرفتم برای تعمیر چای‌ساز بوش از خدمات آی پی امداد استفاده کنم. سریعا دست به کار شدم و از قسمت ثبت آنلاین درخواست تعمیرکار، اطلاعات لازم را وارد و زمان مراجعه تعمیرکار را مشخص کردم.

تعمیر چای‌ساز بوش با تعمیرکار حرفه‌ای آی پی امداد

در روز مقرر تعمیرکار چای‌ساز بوش مراجعه کرد. بعد از بررسی چای‌ساز مشخص شد که برد مشکل دارد. اما مشکل آن به‌گونه‌ای بود که امکان برطرف کردن آن در همان زمان وجود داشت. حقیقتا خیلی خوشحال شدم که مثل بقیه‌ی تعمیرکاران، الکی یک تعمیر ساده را طول نمی‌دهند و سریع تعمیرات لازم را انجام می‌دهند. بعد از اتمام تعمیر، من برای آنکه دیگران راحت‌تر بتوانند تصمیم بگیرند در سایت آی پی امداد هم نظر خودم را نوشتم. اینجا هم برای شما می‌گویم:

اگر شما هم مستقل زندگی می‌کنید و به تک تک وسایل خانه‌تان وابستگی زیاد دارید، عاشق چای هستید و باید صبح‌ها زود بروید سر کار؛ می‌توانید از آی پی امداد کمک بگیرید. اگر بخواهم به آن‌ها امتیاز بدهم به این شرح است:

  • رفتار حرفه‌ای تعمیرکار: ۴ از ۵
  • کیفیت کار: ۵ از ۵
  • مراجعه سر وقت: ۴ از ۵
  • ارائه فاکتور شفاف و دریافت هزینه مناسب ۴ از ۵

راستی شما اشتباه من را نکنید و کامل سرچ کنید: تعمیر لوازم خانگی بوش در آی پی امداد.

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *