بهترین کیف و کوله پشتی لپ تاپ [معرفی۲۰مدل پرفروش]

اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید، که لپ تاپ جزء جدا ناپذیری از زندگی شماست و مدام باید آن را با خود حمل کنید، خرید کیف و کوله پشتی لپ تاپ از نان شب برای شما واجب‌تر است. از آنجایی که لپ تاپ‌ها جزء وسایل حساس و آسیب‌پذیر محسوب می‌شوند، باید مراقبت‌های لازم را در نگهداری از آن انجام دهید تا مبادا دچار آسیب نشوند، از این حیث کیف لپ تاپ بهترین محافظ برای کامپیوتر کوچک شماست. در این مطلب قصد داریم لیستی از بهترین کوله پشتی‌ها و کیف‌های مخصوص لپ تاپ را خدمت شما کاربران گرامی معرفی کنیم. ‌امیدوارم تا انتهای این راهنمای خرید همراه ما باشید.

قبل از خرید بهترین کیف و کوله پشتی لپ تاپ بهتر است به مواردی که در ادامه خدمتتان عرض می‌کنیم توجه داشته باشید تا بتوانید دقیقاً همان مدلی را انتخاب کنید که واقعاً به آن نیاز دارید.

مواردی چون اندازه، جنس، ظرفیت داخلی، راحتی در حمل و… می‌تواند در انتخاب بهترین کیف لپ تاپ بسیار حائز اهمیت باشد. لذا توجه به این موارد در هزینه‌های شما بسیار صرفه‌جویی کرده و موجب رضایت شما از خریدتان می‌شود.

قبل از خرید کیف و کوله پشتی لپ تاپ به این نکات توجه کنید

ابعاد مناسب: بدون شک مهم‌ترین بخش خرید کیف و کوله پشتی لپ تاپ اندازه‌ی آن است. شما باید ابتدا اندازه‌ی لپ تاپ‌تان را دقیقاً بدانید و سپس اقدام به خرید کیف لپ تاپ کنید. به طور مثال اگر لپ تاپ شما ۱۷ اینچی است نباید سراغ کیف‌هایی با ابعاد ۱۴ اینچی بروید. لذا در صورتی که نسبت به این مورد توجه لازم را نداشته باشید عملاً کیف یا کوله‌ی خریداری شده برای شما غیر قابل استفاده می‌شود و کارایی لازم را برای گجت شما نخواهد داشت.

برسی جنس: امروزه کیف و کوله پشتی‌های لپ تاپ از جنس‌های مختلفی چون چرم، بوم، فوم، پلی استر و… تولید می‌شوند. تمام موارد ذکر شده از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند اما اگر ضد آب بودن و مقاوم بودن کیف از هرچیزی برای شما مهم‌تر است جنس پلی استر بهترین انتخاب برای شما می‌باشد. این جنس باتوجه به متریال خاصی که دارد از نفوذ آب به داخل کیف جلوگیری می‌کند و همچمین از مقاومت بسیار بالاتری به نسبت فوم و بوم برخوردار است.

سهولت حمل: اگر کیف و کوله پشتی لپ تاپ شما زیبا باشد اما هنگام حمل شما را به دردسر بیندازد هیچگونه فایده‌ای ندارد. پیشنهاد می‌کنیم به هیچ عنوان صرفاً زیبایی را ملاک خرید خود قرار ندهید به خصوص اگر جزء افردای هستید که مدام باید مسافت‌های طولانی را با لپ تاپ‌تان پیاده طی کنید اولیت اصلی خود را راحتی در حمل قرار دهید. وجود اسفنج‌هایی در بند و همچنین داشتن بند کمری موجب می‌شود حین حمل کیف و کوله آسودگی بیشتری داشته باشید و کمتر در ناحیه‌شانه احساس خستگی کنید.

کیفیت زیپ‌ها: برخی کیف و کوله پشتی‌های متفرقه از زیپ‌های بسیار بی‌کیفیتی ساخته می‌شوند که تنها در چند بار باز و بسته کردن دچار در رفتگی یا گیر کردگی می‌شوند. از آنجایی که هرگونه آسیب به زیپ، کیف را بلا استفاده می‌کند و در صورت تعمیر ممکن است به پارچه‌ی کیف نیز آسیب وارد شود لازم است قبل از خرید کیفیت و دوام زیپ را از فروشنده جویا شوید تا به مرور زمان دچار مشکل خاصی نشود. توجه داشته باشید مدل‌های ارزان قیمت به هیچ عنوان قابل اعتماد نمی‌باشند و شما با خرید چنین مدل‌هایی نه تنها در هزینه‌های خود صرفه‌جویی نمی‌کنید بلکه در طی یک سال مجبور به هزینه‌ای مجدد برای خرید کیف و کوله پشتی لپ تاپ خواهید شد.

خروجی USB: امروزه برخی از بهترین کیف و کوله پشتی‌های لپ تاپ دارای پورت مخصوص USB می‌باشند. این پورت زمانی کاربرد دارد که نمی‌خواهید لپ تاپ را از محفظه‌ی خود در بیاورید و تصمیم دارید صرفاً اقدام به شارژ لپ تاپ کنید. این ویژگی در مدل‌های ضد آب دیده نمی‌شود زیرا شیار‌های موجود در کیف خود موجب نفوذ آب می‌شوند اما اگر ویژگی پشتیبانی از پورت و همچنین ضد آب بودن برای شما مهم است پیشنهاد می‌کنیم سراغ مدل‌های درپوش دار بروید تا از هر دو ویژگی ذکر شده بهرهمند شوید.

قابلیت ضد خش: آنچه کیف و کوله پشتی لپ تاپ را با سایر کیف‌ها متمایز می‌کند قابلیت ضد خش بودن آن است. این ویژگی زمانی از اهمیت بیشتری برخوردار می‌شود که لپ تاپ شما جزء مدل‌های گران قیمت بازار باشد و هر خراشی روی بدنه آن موجب کاهش قیمت آن شود. لذا پیشنهاد می‌کنیم حتماً به فضای داخلی کیف توجه کنید تا به اندازه‌ی کافی از فوم و اسفنج پر شده باشد و همچنین وجود جیب داخلی زیپ دار ممکن است موجب آسیب به بدنه لپ تاپ شود بنابراین حین قرار دادن گجت خود به خوبی فضای داخلی کیف را ارزیابی کنید تا خیالتان بابت امن بودن جای لپ تاپ راحت شود.

برسی ظاهر: انتخاب ظاهر کیف و کوله پشتی لپ تاپ امری کاملاً سلیقه‌ای است. برای قرار‌های رسمی مدل‌های دستی و برای مصارف روزمره مدل‌های اسپرت و دوشی گزینه‌ی بسیار خوبی می‌باشند. همچنین باتوجه به تنوع رنگ‌بندی که وجود دارد می‌توانید ظاهر کیف را باتوجه به نوع استایل‌تان کاملاً سفارشی‌سازی کنید. در ادامه شما را با طیف وسیعی از مدل‌ها با رنگ‌های متنوع آشنا خواهیم کرد تا با توجه به نوع تیپ و استایل‌تان بهترین گزینه را انتخاب کنید.

قیمت کیف و کوله پشتی لپ تاپ: همانطور که در موارد بالا اشاره کردیم عوامل مختلفی در تعیین قیمت لپ تاپ نقش دارد. از جنس و اندازه گرفته تا برند و همچنین وارداتی یا صادراتی بودن کیف در قیمت آن تاثییر‌گذار است. در ادامه طیف وسیعی از مدل‌ها با قیمت‌های متنوعی را برای شما کاربران محترم سایت تپ سنج آماده کرده‌ایم تا با هر با هر بودجه‌ای قادر به خرید کالای‌ایده التان باشید. شما می‌توانید قیمت روز هر کالا را در سایپ پذیرنده‌ی آن مشاهده کنید.

در ادامه دعوت می‌کنیم ۲۰ مدل از بهترین کیف و کوله پشتی‌های لپ تاپ موجود در بازار را مشاهده کنید. (در صورت ناموجود شدن کالا‌های زیر از مدل‌های مشابه دیدن فرمایید)

۱.کوله پشتی لپ تاپ مدل ۰۷۶ مناسب برای لپ تاپ ۱۵ تا ۱۷ اینچی

کوله پشتی لپ تاپ مدل 076 مناسب برای لپ تاپ 15 تا 17 اینچی

یک از بهترین کوله پشتی های لپ تاپ مدل ۰۷۶ می‌باشد. این مدل برای لپ تاپ های ۱۵ و ۱۷ اینچی مناسب است و باتوجه به بافت داخلی نرمی که دارد، از لپ تاپ گران بهای شما به خوبی محافظت می‌کند. وزن کالا بسیار سبک است و باتوجه به ابرهایی که در طرفین تعبیه شده فوق العاده حمل آن راحت است.

مشخصات

  • وزن: ۶۰۰ گرم
  • مناسب برای لپ تاپ های: ۱۵ تا ۱۷ اینچی
  • بسیار راحت
  • دارای زیپ در طرفین

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲.کوله پشتی لپ تاپ کد ۱۹۰۱ مناسب برای لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی

کوله پشتی لپ تاپ کد 1901 مناسب برای لپ تاپ 15.6 اینچی

یکی از ویژگی های مثبت این کیف لپ تاپ دارا بودن خروجی USB است. وزن کالا بسیار سبک بوده و تنها ۷۵۰گرم است. باتوجه به گارد های داخلی مانع از هرگونه فشار به لپ تاپ داخل کیف می‌شود.

مشخصات

  • وزن: ۷۵۰ گرم
  • دارای خروجی USB مخصوص شارژ تلفن همراه
  • محفظه محافظ لپ تاپ
  • مناسب برای لپ تاپ های: تا ۱۵.۶ اینچی

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۳.کیف لپ تاپ کد CT-06 مناسب برای لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی

کیف لپ تاپ کد CT-06 مناسب برای لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی

یکی دیگر از بهترین کیف های لپ تاپ مدل سی تی است. از قابلیت های این کیف میتوان به مواردی چون؛ بند دوشی بلند، دارا بودن درگاه AUX در قسمت کنار کیف و همچنین سازگاری با لپ تاپ های ۱۵ تا ۱۷ اینچی. شما می‌توانید جزئیات بیشتر این محصول را در لینک زیر مشاهده فرمایید.

مشخصات

  • وزن: ۱۰۲۰ گرم
  • نحوه بسته شدن با استفاده از زیپ
  • دارای محفظه Air-Cell
  • قابلیت استفاده به صورت کوله پشتی

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۴.کوله پشتی لپ تاپ شیائومی مدل Business 2 مناسب برای لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی

کوله پشتی لپ تاپ شیائومی مدل Business 2 مناسب برای لپ تاپ 15.6 اینچی

کوله پشتی لپ تاپ شیائومی بدون شک جزو بهترین های بازار است. این مدل کاملا ضد آب بوده و در شرایط بارانی به خوبی از لپ تاپ شما محافظت می‌کند. تنها نقطه ضعف این مدل قیمت بالای ان است.

مشخصات

  • وزن: ۵۵۰ گرم
  • جنس ضد آب پلی استر
  • مناسب برای لپ تاپ های: ۱۳ تا ۱۵ اینچی

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۵.کیف لپ تاپ مدل V-16 مناسب برای لپ تاپ ۱۳ تا ۱۴.۵ اینچی

کیف لپ تاپ مدل V-16 مناسب برای لپ تاپ 13 تا 14.5 اینچی

اگر به دنبال خرید یک کیف لپ تاپ ساده و ارزان قیمت هستید، خرید این مدل را به شما پیشنهاد می‌کنیم. جنس محصول بسیار ضخیم بوده و از لپ تاپ داخل کیف به خوبی محافظت می‌کند.

مشخصات

  • وزن: ۳۰۰ گرم
  • مناسب برای لپ تاپ های: ۱۳ تا ۱۵ اینچی

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۶.کیف لپ تاپ چرم ما مدل M2-133 مناسب برای لپ تاپ ۱۵ اینچی

کیف لپ تاپ چرم ما مدل M2-133 مناسب برای لپ تاپ 15 اینچی

این کیف لپ تاپ ظاهری چرم و رسمی دارد. برای لپ تاپ های ۱۳ تا ۱۵ اینچی مناسب است. دارای یک جیب بیرونی بزرگ بوده و از وزن بسیار کمی برخوردار است.

مشخصات

  • وزن: ۶۰۰ گرم
  • مناسب برای لپ تاپ های: ۱۳ تا ۱۵ اینچی

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۷.کیف لپ تاپ مدل MG-02 مناسب برای لپ تاپ تا ۱۵.۶ اینچ

کیف لپ تاپ مدل MG-02 مناسب برای لپ تاپ تا 15.6 اینچ

مشخصات

  • وزن این کیف ۹۰۰ گرم است
  • برای لپ تاپ های ۱۵ تا ۱۷ اینچی مناسب است.
  • دارای جیب بیرونی میباشد.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۸.کیف لپ تاپ جی بگ مدل Pocket 1 مناسب برای لپ تاپ ۱۵ اینچی

کیف لپ تاپ جی بگ مدل Pocket 1 مناسب برای لپ تاپ 15 اینچی

یکی دیگر از بهترین کیف لپ تاپ های موجود در این لیست مدل Pocket است. از ویژگی های این مدل میتوان به مواردی چون وزن سبک، زیپ باکیفیت، قابلیت محافظت از لپ تاپ و همچنین حمل آسان آن اشاره کرد.

مشخصات

  • وزن: ۱۴۰ گرم
  • نحوه باز و بسته شدن: زیپ
  • دارای یک محفظه مخصوص لپ تاپ
  • مناسب برای لپ تاپ های: ۱۳ تا ۱۵ اینچی

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۹.کوله پشتی لپ تاپ کاترپیلار مدل KA05 مناسب برای لپ تاپ ۱۷ اینچی

کوله پشتی لپ تاپ کاترپیلار مدل KA05 مناسب برای لپ تاپ 17 اینچی

کوله پشتی لپ تاپ کاترپیلار مدل KA05 برای لپ تاپ ۱۷ اینچی مناسب است. از آنجایی که جنس کیف برزنت است در برابر نفوذ آب مقاوم بوده و دارای جیب هایی بیرونی در ناحیه طرفین و وسط می‌باشد.

مشخصات

  • وزن: ۱۲۷۵ گرم گرم
  • دارای دو جیب زیپ‌دار در دو طرف کوله
  • جنس بدنه برزنت ضد آب
  • قابل شست و شو
  • مناسب برای لپ تاپ های: ۱۷

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۰.کیف لپ تاپ جی بگ مدل ۳ Functional مناسب برای لپ تاپ ۱۵ اینچی

کیف لپ تاپ جی بگ مدل 3 Functional مناسب برای لپ تاپ 15 اینچی

این کیف لپ تاپ دارای این ویژگی ها است؛ مناسب برای لپ تاپ ۱۵ اینچی، نحوه باز و بسته شدن زیپ، قابلیت استفاده به عنوان کوله پشتی، دارای یک محفظه اصلی برای نگهداری لپ تاپ و تبلت سایر لوازم جانبی از قبیل شارژر و ماوس، یک جیب زیپی بزرگ جلو کیف مناسب برای هارد اکسترنال، اسناد، کتاب ها و مدارک، دارای جیب هایی برای نگهداری کارت گوشی موبایل و شارژر، دارای پوشش داخلی سلول های هوا (Aircell)، دارای دو بند قابل تنظیم کوله پشتی بند رودوشی و یک بند دسته برای حمل دستی کیف تعبیه شده است.

مشخصات

  • وزن: ۷۴۰ گرم
  • بسیار شیک
  • رنگ طوسی
  • مناسب برای لپ تاپ های: ۱۵ تا ۱۷ اینچی

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۱.کیف لپ تاپ لندسی مدل ۲۰۲۰ مناسب برای لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی

کیف لپ تاپ لندسی مدل 2020 مناسب برای لپ تاپ 15.6 اینچی

کیف لپ تاپ لندسی مدل ۲۰۲۰ دارای جای قرار گیری لپتاپ ۱۵.۶ و دارای محفظه جداگانه لپتاپ مناسب برای لپ تاپ های ۱۵ تا ۱۷ اینچی می‌باشد.

مشخصات

  • وزن: ۴۰۰ گرم
  • دارای بند دوشی بلند تنظیم ارتفاع

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۲.کوله پشتی لپ تاپ مدل TIGERNU T-B3142 مناسب برای لپ تاپ تا ۱۷ اینچی

کوله پشتی لپ تاپ مدل TIGERNU T-B3142 مناسب برای لپ تاپ تا 17 اینچی

کوله پشتی لپ تاپ مدل TIGERNU T-B3142 مناسب برای لپ تاپ تا ۱۷ اینچی می‌باشد. ظاهر محصول بسیار شیک و جوان پسندانه است. داخل کیف بسیار نرم بوده و به خوبی از لپ تاپ شما محافظت می‌شود.

مشخصات

  • وزن: ۱۰۵۰ گرم
  • مناسب برای لپ تاپ های: تا ۱۷ اینچی

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۳.کوله پشتی لپ تاپ رانیک پرایم مدل Slim15 مناسب برای لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی

کوله پشتی لپ تاپ رانیک پرایم مدل Slim15 مناسب برای لپ تاپ 15.6 اینچی

این مدل دارای ویژگی های کاربردی چون؛ يك محفظه اصلي جهت قرار دادن وسايل روزانه، داراي يك محفظه لپتاپ همراه با پوشش مخمل و داراي پارتيشن بندي داخلي جهت نظم دهي به كارت ، دفترچه ، قلم ، خودكار و … اگر می‌خواهید، بهترین کیف لپ تاپ را داشته باشید، خرید این کیف را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

مشخصات

  • وزن: ۶۰۰ گرم
  • مناسب برای لپ تاپ های: ۱۵ تا ۱۷ اینچی

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۴.کوله پشتی لپ تاپ لنوو مدل B210 مناسب برای لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی

کوله پشتی لپ تاپ لنوو مدل B210 مناسب برای لپ تاپ 15.6 اینچی

کوله پشتی لپ تاپ لنوو مدل B210 مناسب برای لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی است و از ظاهر بسیار زیبایی برخوردار می‌باشد. جنس کالا بسیار نرم بوده و کاملا قابل شستشو می‌باشد. جهت مشاهده قیمت و خرید این محصول وارد لینک زیر شوید.

مشخصات

  • وزن: ۴۰۰ گرم
  • مناسب برای لپ تاپ های: ۱۵ تا ۱۷ اینچی

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۵.کیف لپ تاپ مدل MN-09 مناسب برای لپ تاپ ۱۵ اینچی

کیف لپ تاپ مدل MN-09 مناسب برای لپ تاپ 15 اینچی

مشخصات

  • وزن: ۶۰۰ گرم
  • مناسب برای لپ تاپ های: ۱۳ تا ۱۵ اینچی
  • بهترین انتخاب برای افراد علاقه مند به چرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۶.کوله پشتی لپ تاپ شیاومی مدل ZJB4027CN مناسب برای لپ تاپ ۱۴ اینچی

کوله پشتی لپ تاپ شیاومی مدل ZJB4027CN مناسب برای لپ تاپ 14 اینچی

از ویژگی های بارز این کیف لپ تاپ میتوان به مواردی چون جنس پلی استر و پلی اتیلن، دارا بودن از یک محفظه اصلی و تعدادی جیب داخلی اشاره کرد. این مدل لپ تاپ شما را در برابر هر ضربه ای ایمن نگه میدارد.

مشخصات

  • وزن: ۹۰۰ گرم
  • مناسب برای لپ تاپ های: ۱۳ تا ۱۵ اینچی

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۷.کیف لپ تاپ مدل PRC-5 مناسب برای لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی

کیف لپ تاپ مدل PRC-5 مناسب برای لپ تاپ 15.6 اینچی

مشخصات

  • مناسب برای لپ تاپ های: ۱۵ تا ۱۷ اینچی
  • بسیار زیبا
  • بادوام و خوش دست

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۸.کوله پشتی لپ تاپ جی بگ مدل Prato مناسب برای لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی

کوله پشتی لپ تاپ جی بگ مدل Prato مناسب برای لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی

مشخصات

  • وزن: ۵۵۰ گرم
  • مناسب برای لپ تاپ های: ۱۵ تا ۱۷ اینچی

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۹.کوله پشتی لپ تاپ مدل C9812 مناسب برای لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی

کوله پشتی لپ تاپ مدل C9812 مناسب برای لپ تاپ 15.6 اینچی

از ویژگی های این لپ تاپ میتوان به مواردی چون دارا بودن محفظه اصلی برای نگهداری لپ‌تاپ و متعلقات، داشتن یک عدد جیب اضافه در جلوی کیف اشاره کرد. قابل ذکر است این کیف برای لپ تاپ های ۱۵ تا ۱۷ اینچی مناسب است.

مشخصات

  • وزن: ۷۰۰ گرم
  • سبک و بادوام

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

در این مطلب هرآنچه که باید قبل از خرید کیف و کوله پشتی لپ تاپ بدانید را مورد نقد و برسی قرار دادیم. حال این خود شما هستید که باتوجه به مواردی چون سلیقه و میزان بودجه‌ای که برای این منظور کنار گذاشته‌اید دست به جیب شده و اقدام به خرید بهترین مدل خواهید کرد.

امیدواریم از خواندن راهنمای خرید کیف و کوله پشتی لپ تاپ لذت برده باشید. از شما عزیزان دعوت می‌کنیم از صفحات بهترین لپ تاپ تا ۱۰میلیون و لپ تاپ زیر ۱۵میلیون نیز دیدن فرمایید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *