بهترین کیف راکت پینگ پنگ ارزان و باکیفیت [آپدیت۲۰۲۴]

کیف راکت پینگ پنگ جرو آن دسته از وسایلی جانبی و البته ضروری برای علاقه‌مندان به این رشته‌ی ورزشی محسوب می‌شود. اهمیت داشتن کیف زمانی بیشتر می‌شود که شما صاحب یک راکت حرفه‌ای و گران قیمت باشید. در صورتی که می‌خواهید رویه و بدنه‌ی راکت دچار آسیب و خراشیدگی نشود، هم اکنون اقدام به خرید کیف مخصوص راکت پینگ پنگ کنید.

کیف راکت پینگ پنگ انواع و اقسام مختلفی دارد از مدل‌های قاب دار و ضربه گیر گرفته تا مدل‌های ساده و معمولی اینکه شما قصد خرید کدام مدل را دارید در وهله‌ی اول بستگی به نوع راکت شما دارد. به طور مثال اگر بهترین راکت پینگ پنگ را دارید و قیمت آن بیش از پنج میلیون تومان است، پیشنهاد می‌کنیم حتماً سراغ مدل‌های قاب دار یا همان ضربه گیر بروید. اما اگر شما فردی مبتدی هستید و راکت‌تان ارزش مالی چندانی ندارد و صرفاً به خاطر سهولت در حمل کیف مخصوص راکت پینگ پنگ می‌خواهد مدل‌های ساده و برزنتی کفاف نیاز شما را خواهند داد.

نکات مهم برای خرید کیف راکت پینگ پنگ

چند نوع مختلف کیف راکت پینگ پنگ موجود است. اما دانستن اینکه کدام یک بهترین است و تمام نیاز‌های شما را برآورده می‌کند می‌تواند کمی دشوار باشد. ما راهنمای جامعی را ترتیب داده‌ایم تا به شما در انتخاب کیف مناسب کمک کند.

چرا به کیف راکت پینگ پنگ نیاز دارید؟

طبیعی است که شما نمی‌خواهید کوچک‌ترین آسیبی به راکت گران قیمت‌تان وارد شود. همانطور که حتماً می‌دانید روز به روز قیمت انواع راکت پینگ پنگ رو به افزایش است و همین موضوع باعث می‌شود، بیشتر از همیشه از راکت خود مراقبت کنید. اما موارد دیگری نیز وجود دارد که شما را موجاب به خرید کیف راکت پینگ پنگ می‌کند. پس توجه شما را به موارد زیر جلب می‌کنیم:

۱. راکت شما همیشه تمیز می‌ماند

برای اطمینان از بهترین عملکرد راکت خود، باید آن را تا حد امکان تمیز نگه دارید. باید سعی کنید از ورود گرد و غبار به لاستیک‌ها جلوگیری کنید زیرا باعث می‌شود چسبندگی آن‌ها به مرور زمان از بین برود و نتوانید چرخش‌های لازم را ایجاد کنید.

۲. از رطوبت و نور خورشید محافظت می‌کند

رطوبت یکی دیگر از مواردی است که باید بسیار مراقب آن باشید. سعی کنید راکت خود را همیشه دور از رطوبت و آب قرار دهید زیرا قرار نیست چوب راکت مرطوب شود. مقدار کمی آب هنگام تمیز کردن راکت مشکلی ندارد، اما مطمئن شوید که پس از پایان کار آن را کاملاً خشک کنید. همچنین قرار گرفتن بیش از حد در معرض اشعه ماوراء بنفش خورشید نیز می‌تواند باعث تحلیل رفتن لاستیک‌های راکت و کم رنگ شدن رنگ چوب تیغه شود.

۳. سهولت در حمل

کیف راکت پینگ پنگ حمل راکت را راحت‌تر می‌کند. برخی از آن‌ها دارای بند‌هایی هستند که می‌توانید آن‌ها را دور مچ دست خود بپیچید. اما مزیت اصلی این است که می‌توانید با خیال راحت در بیرون از خانه یا باشگاه راکت را در کیف خود حمل کنید و اگر به طور تصادفی از دستتان ر‌ها شود پوشش مراقبتی کیف مانع از هر گونه آسیب به راکت شما می‌شود.

انواع مختلف کیف راکت پینگ پنگ

چند سبک مختلف کیف راکت پینگ پنگ در بازار وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند. بیایید به برخی از موارد رایج نگاه کنیم.

کیس‌های راکتی شکل

کیس‌های راکتی شکل برای ایجاد فشردگی طراحی شده‌اند. حمل آن‌ها برای شما بسیار آسان است و راکت در جعبه حرکت نمی‌کند. یکی از معایب این نوع قاب راکت این است که لبه کیس می‌تواند کمی به لاستیک نزدیک شود و اگر خیلی سفت و فشرده باشد می‌تواند در طولانی مدت به راکت شما آسیب برساند. در بهترین حالت باید بین کیس و راکت فضایی وجود داشته باشد تا از ساییدگی آن جلوگیری کنید.

کیف راکت دوتایی

اگر یک راکت یدک حمل می‌کنید به کیفی نیاز دارید که بتواند بیش از یک راکت در خود جای دهید. به بیان ساده، کیف‌های دوتایی در این موارد راحت‌تر از حمل دو کیف راکت تکی به صورت همزمان هستند. به عنوان یک نکته دیگر، دو راکت را به زور در یک کیف یک راکته قرار ندهید، زیرا به آن‌ها آسیب وارد می‌شود.

مشاهده انواع کیف راکت

قابلیت نگهدارنده توپ

بیشتر کیف‌های راکت می‌توانند توپ‌های پینگ پنگ را نیز حمل کنند. ما توصیه می‌کنیم یکی از آن‌ها را با یک محفظه اختصاصی برای توپ‌ها خریداری کنید تا ریسک ترک خوردن آن‌ها کمتر شود.

موارد ظاهری انواع کیف راکت پینگ پنگ

۱. جنس نازک

هدف اصلی کیس راکت پینگ پنگ محافظت است. قاب نازک به این معنی است که راکت شما بیشتر در معرض آسیب قرار می‌گیرد، بنابراین مدلی با ضخامت مناسب خریداری کنید.

۲. جنس فشرده (تنگ)

اگرچه داشتن کیفی که فضای کمتری را اشغال کند از لحاظ حمل و نگهداری راحت‌تر است، اما مطمئناً کیفی که بیش از حد راکت شما را تحت فشار قرار دهد موجب آسیب و فرسایش لاستیک‌های آن می‌شود.

۳. بدون نگهدارنده توپ

اکثر کیف‌های راکت پینگ پنگ دارای فضای ذخیره‌سازی توپ هستند اما برخی از مدل‌ها این قابلیت را ندارند. توصیه می‌کنیم کیفی بخرید که حداقل ۳ توپ را در خود جای دهد، مگر اینکه از قبل وسیله‌ای جایگزین برای نگهداری توپ داشته باشید.

در ادامه دعوت می‌کنیم لیستی از بهترین کیف‌های راکت پینگ پنگ را مشاهده کنید. (در صورت ناموجود شدن از کالا‌های مشابه دیدن فرمایید)

۱.کیف راکت پینگ پنگ مدل TURNAMENT

کیف راکت پینگ پنگ مدل TURNAMENT

اگر دنبال خرید بهترین کیف راکت پینگ پنگ هستید، این مدل اولین پیشنهاد ما برای شماست. قیمت محصول اقتصادی میباشد و از لحاظ کیفیت بسیار قابل قبول است. همانطور که در مشخصات کالا نیز مشاهده میکنید، این کیف دارای بالشتک های نرمی است که به خوبی از سطح راکت شما محافظت میکند. جهت مشاهده قیمت و خرید وارد لینک زیر شوید.

مشخصات

  • ابعاد: ۳۰x۱۹x۲ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۰۰ گرم
  • دارای بالشتک نرم
  • رنگ بندی: دارد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲.کیف راکت پینگ پنگ دونیک مدل V.M 5

کیف راکت پینگ پنگ دونیک مدل V.M 5

دومین پیشنهاد ما برای خرید بهترین کیف راکت پینگ پنگ مدل V.M 5 است. این کیف از جنس پلی استر ساخته شده و از ابعاد مناسبی برخوردار میباشد. دارای رنگ های قرمز و آبی میباشد و باتوجه به قیمت مناسبی که دارد واقعا ارزش خرید دارد. جهت مشاهده سایر ویژگی ها و همچنین خواندن نظرات کاربران وارد لینک زیر شوید. قابل ذکر است امتیاز این کالا ۴ از ۵ است.

مشخصات

  • ابعاد: ۳۰x۱۹x۲ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۰۰ گرم
  • جنس: پلی استر
  • دارای رنگ بندی

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۳.کیف راکت پینگ پنگ مدل VM 4

کیف راکت پینگ پنگ مدل VM 4

کیف راکت پینگ پنگ مدل VM 4 دارای ظاهری مستطیلی شکل با قابلیت دفع ضربات است. این کیف به خوبی از راکت گران بهای شما در برابر هر ضربه ای محافظت میکند. این مدل از دید اکثر خریداران باکیفیت ارزیابی شده و تنها برخی نسبت به قیمت بالای آن اعلام نارضایتی کرده اند. شما میتوانید تصاویر بیشتر این کیف را در لینک زیر مشاهده فرمایید.

مشخصات

  • ابعاد: ۲۸x۱۸x۲.۵ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۰۵ گرم
  • مقاوم در برابر ضربه
  • دارای رنگ بندی

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۴.کیف راکت پینگ پنگ مدل VM3

کیف راکت پینگ پنگ مدل VM3

ابعاد این کیف راکت پینگ پنگ ۳۰x۱۹x۲ سانتی‌متر است و وزن آن ۱۰۰ گرم است. این مدل دارای رنگ بندی بوده و از امتیاز بالایی برخوردار است. قیمت محصول مقرون به صرفه است.

مشخصات

  • ابعاد: ۳۰x۱۹x۲ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۰۰ گرم
  • مدل راکتی شکل
  • دارای رنگ بندی

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۵.کیف راکت و توپ پینگ پنگ کورنلیو مدل ۵۰۶

کیف راکت و توپ پینگ پنگ کورنلیو مدل 506

یکی دیگر از بهترین کیف های راکت موجود در بازار همین مدل است. از ویژگی بارز این کیف میتوان به محفظه ای جهت نگهداری توپ اشاره کرد. جنس محصول از پلاستیک مقاوم طراحی شده و در برابر هر ضربه ای کاملا مقاوم میباشد. توجه داشته باشید قیمت این محصول کمی بالاست اما اگر راکت شما حرفه ای است ارزش هزینه کردن دارد.

مشخصات

  • ابعاد: ۴*۲۲*۳۵ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۰۰ گرم
  • ضد ضربه
  • مناسب برای ۲عدد راکت

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۶.کیف راکت پینگ پنگ دونیک مدل Square

کیف راکت پینگ پنگ دونیک مدل Square

کیف راکت پینگ پنگ دونیک مدل Square از جنس پلی استر ساخته شده و کاملا قابل شستشو میباشد. این مدل دارای چند رنگ مختلف بوده و قیمت آن بسیار مناسب است.

مشخصات

  • ابعاد: ۳۰x۱۰x۱۹ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۰۰ گرم
  • جنس: پلی‌استر
  • دارای رنگ بندی

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۷.کیف راکت پینگ پنگ دونیک مدل ۰۱ Salo

کیف راکت پینگ پنگ دونیک مدل 01 Salo

کیف راکت پینگ پنگ۰۱ از پلی استر ساخته شده و دارای دو محفظه بزرگ است. تنها نقطه ضعف این کالا عدم رنگ بندی آن است. نظرات اکثر خریداران نسبت به کیفیت این کیف مثبت بوده است.

مشخصات

  • ابعاد: ۳۲*۲۸*۱۱ سانتی‌متر
  • وزن: ۲۷۵ گرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۸.کیف راکت و توپ پینگ پنگ کورنلیو مدل ۵۰۱

کیف راکت و توپ پینگ پنگ کورنلیو مدل 501

این مدل بهترین کیف راکت پینگ پنگ این لیست است. همانطور که از ظاهر کیف مشخص است جنس کالا بسیار مقاوم میباشد و با دار بودن محفظه ی توپ ی همه ی نیاز های شما را برطرف میکند.

مشخصات

  • ابعاد: ۵*۱۷*۳۳ سانتی‌متر
  • وزن: ۲۵۰ گرم
  • بسیار مقاوم
  • دارای نگهدارنده ۳ عدد توپ

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۹.کیف راکت پینگ پنگ دانیک شیلدکروت کد ۲۰۶

کیف راکت پینگ پنگ دانیک شیلدکروت کد 206

کیف راکت پینگ پنگ دانیک شیلدکروت کد ۲۰۶  یک محفظه زیپدار کوچک جهت قرار دادن توپ را دار میباشد. این مدل از جنس پلاستیک قابل شستشو ساخته شده و باتوجه به ابعاد مناسبی که دارد سبب سهولت هرچه بیشتر راکت میشود.

مشخصات

  • ابعاد: ۱۹x۲x۲۹ سانتی‌متر
  • وزن: ۸۰ گرم
  • جنس پلاستیک و بادوام

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید. از شما عزیزان دعوت می‌کنیم از صفحه‌ی لوازم ورزشی دیدن فرمایید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *