کاربرد قیچی آشپزخانه، برسی ۵ کاربرد قیچی در آشپزخانه

برسی کاربرد قیچی آشپزخانه

کاربرد قیچی آشپزخانه: قیچی آشپزخانه جزو پرکاربرد ترین وسایل آشپزخانه می باشد، موارد استفاده ی قیچی آشپزخانه بسیار زیاد است. از قیچی آشپزخانه میتوانید برای پاک کردن مرغ، گوشت، ماهی و خرد کردن سبزیجات و تکه کردن نان استفاده کنید. همراه ما باشید تا با کاربرد قیچی آشپزخانه بیشتر آشنا شوید.

بهترین قیچی های آشپزخانه را اینجا ببینید

مواد غذایی

کاربرد قیچی آشپزخانه برای خرد کردن انواع مواد غذایی:

خرد کردن سبزیجات

به وسیله  ی قیچی آشپزخانه میتوانید انواع سبزیجات را به راحتی خرد کنید، به دلیل تیغه ی تیز و اهرم فشاری که در دسته ی قیچی قرار دارد سرعت عمل شما بسیار زیاد میشود و میتوانید در سریع ترین زمان ممکن اقدام به خرد کردن مواد غذایی کنید.

خرد کردن مرغ و ماهی

برخی قیچی های گران قیمت و حرفه ای حتی قادر به خرد کردن استخوان ها نیز می باشند این قیچی ها  که معمولا قصاب ها از آن استفاده میکنند دارای تیغه ای بسیار پهن و تیز می باشند. جنس تیغه ی این قیچی ها استیل می باشد و کاملا ضد زنگ است.

تکه کردن نان

برخی افراد به دلیل مشغله ای که دارند زیاد به نانوایی نمیروند و ترجیح میدهند تعداد زیادی نان تهیه کنند و فریزر کنند. برای اینکه نان به راحتی در کیسه فریزر جا شود میتوانید به وسیله ی قیچی آشپزخانه اقدام به تکه کردن نان کنید.

برش پیتزا

اگر به درست کردن پیتزای خانگی علاقه دارید به وسیله ی قیچی آشپزخانه میتوانید بدون له شدن مواد غذایی روی پیتزا  اقدام به برش پیتزا به صورت مساوی کنید.

کاربرد های جانبی قیچی آشپزخانه

امروزه قیچی های آشپزخانه کاربرد های جانبی دیگری نیز دارند.

  • برخی قیچی آشپزخانه قابلیت باز کردن انواع کنسرو، بطری و … را دارند.
  • اگر میخواهید به راحتی اقدام به شکاندن گردو و بادام کنید، برخی قیچی های آشپزخانه در میانه ی تیغه و دسته ی قیچی این قابلیت را قرار داده اند.
  • برخی مواد غذایی دارای بسته بندی سخت و محکمی می باشند، پیشنهاد میکنیم به حای استفاده از چاقو برای باز کردن بسته بندی، از قیچی آشپزخانه استفاده کنید.

خرید قیچی آشپزخانه

جمع بندی

جمع بندی کاربرد قیچی آشپزخانه:

قیچی آشپزخانه برای هر خانه ای لازم است. پیشنهاد میکنیم قیچی آشپزخانه ای خریداری کنید که از کیفیت تیغه ی بالا و دسته هایی محکمی ساخته شده باشد. شما میتوانید با هزینه ای بسیار کم اقدام به خرید انواع قیچی آشپزخانه کنید.

اگر دنبال خرید بهترین قیچی آشپزخانه هستید میتوانید روی قسمت آبی رنگ متن کلیک کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *