۲۰ مدل چرخ دستی خرید شیک و باکیفیت [تاشو و فلزی]

چرخ دستی خرید وسیله‌ای سبک، ساده و البته کارآمد برای خانم‌ها و آقایانی است که برای خرید مایحتاج روزانه به بازار ‌می‌روند. شما با خرید این وسیله‌ی کاربردی دیگر مجبور نیستید فشار زیادی را جهت حمل بار تحمل کنید و با قرار دادن همه کیسه‌ها در محفظه‌ای مخصوص و با کشیدن آن روی زمین خرید‌هایتان را بدون خستگی به منزل می‌رسانید. در این راهنمای خرید موارد مختلفی را برسی می‌کنیم تا شما با دیدی باز اقدام به خرید بهترین چرخ خرید دستی کنید.

چرخ دستی خرید وسیله‌ای ساده و متشکل از یک محفظه، دو عدد چرخ و دستگیره‌ی مخصوص است. گرچه فناوری خاصی در تولید این وسیله استفاده نشده است اما همین طراحی ساده می‌تواند کمک شایانی در سهولت حمل بار به شما کند. به خصوص اگر دچار عارضه و درد‌های مفصلی در ناحیه ساعد و مچ دست هستید، خرید این وسیله موجب دفع فشار وارده به مچ دست می‌شود.

به وزن چرخ دستی خرید توجه کنید

وزن چرخ دستی خرید از آن حیث حائز اهمیت است که بعد از قرار دادن بار، وزن آن تا چند برابر افزایش پیدا می‌کند. حال اگر چرخ به خودی خود سنگین باشد حمل آن نیز می‌تواند شما را دچار چالش‌های مختلفی کند. توجه داشته باشید بهتر است وزن کالا چیزی بین ۱۸۰۰ تا ۲۸۸۰ گرم باشد. برخی مدل‌ها از فولاد‌های سنگین ساخته شده‌اند که وزن کالا را تا چند برابر افزایش می‌ابند این مدل‌ها شاید دوام بالایی داشته باشند اما در مقایسه با نمونه‌هایی که از فولاد‌های توخالی ساخته شده‌اند بسیار سنگین‌تر می‌باشند و حین حمل موجب مشکلاتی می‌شوند.

چرخ دستی خرید تاشو در مقایسه با مدل‌ها معمولی

امروزه چرخ دستی‌های تاشونده در مقایسه با مدل‌های معمولی بسیار محبوب‌تر می‌باشند. از آنجایی که قرار نیست سبد خالی را روی زمین بکشید بهتر است سراغ مدل‌های تاشونده بروید تا بعد از خرید چرخ را باز کرده و اقلام را درون آن قرار دهید. اما اگر تمایل به خرید مدل‌های معمولی دارید باید توجه داشته باشد که این چرخ‌ها فضایی از خانه را اشغال می‌کنند و همچنین قبل از خرید ناچار به کشیدن آن هستید، اما از لحاظ قیمت مدل‌های معمولی به نسبت چرخ دستی خرید تاشو بسیار ارزان‌تر و مقرون به صرفه‌تر می‌باشند.

برسی جنس بدنه‌ی چرخ دستی خرید

  • هنگام خرید بهترین چرخ دستی خرید حتماً به جنس بدنه‌ی آن توجه کنید.
  • بدنه‌ی محصول باید از دوام بالایی برخوردار باشد و تا چند برابر وزن خود را بتواند تحمل کند.
  • مدل‌های پلاستکی به هیچ عنوان قابل اطمینان نمی‌باشند و هرلحظه امکان شکستگی در آن‌ها وجود دارد.
  • بهترین جنس بدنه چرخ خرید دستی همان آلمینیوم است زیرا هم وزن کمی دارد و هم از دوام و طول عمر بیشتری برخوردار است.
  • در صورتی که در نواحی مرطوب کشور زندگی می‌کنید سراغ مدل‌های ضدزنگ بروید. استیل باتوجه به متریال خاصی که دارد در برابر رطوبت مقاوم است.
  • بهتر است محل اتصال بدنه با دسته به صورت پرسی باشد تا به مرور زمان دچار جداشدگی و لقی نشود.

برسی محفظه

  • محفظه‌ی چرخ دستی خرید باید از متریال محکم و قابل انعطاف ساخته شده باشد.
  • برخی محفظه‌ها از پلاستیک و برخی دیگر از برزنت ساخته شده‌اند.
  • مدل‌های برزنتی اغلب در چرخ‌های خرید تاشو مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • مدل‌های پلاستیکی به نسبت برزنت از دوام کمتری برخوردارند و به مرور زمان دچار فرسودگی می‌شوند.
  • در صورتی که می‌خواهید محفظه چرخ طول عمر بیشتری داشته باشد هنگام خرید به ظرفیت آن توجه کنید.
  • برخی از محفظه‌ها یا همان کیسه‌های چرخ دستی خرید قابل جدا شدن می‌باشند و شما به آسانی می‌توانید اقدام به شستن آن‌ها کنید.

برسی دسته

  • دسته‌ی چرخ باید قابل تنظیم باشد.
  • برخی مدل‌ها دارای طراحی ارگونومی می‌باشند و حین حمل کمترین فشار به دست وارد می‌شود.
  • قابل تنظیم بودن دسته از آنجایی اهمیت دارد که می‌توانید باتوجه به قد خود ارتفاع آن را تنظیم کنید.
  • دسته‌ی کالا باید از فلز محکم ساخته شده باشد.

برسی پایه

  • پایه چرخ برای‌ایستاده نگه داشتن چرخ مورد استفاده قرار می‌گیرید.
  • این پایه‌ها معمولاً از فلز و دو پلاستیک در طرفین ساخته شده‌اند.
  • در صورتی که می‌خواهید چرخ را به صورت‌ایستاده نگه دارید باید پایه‌های چرخ را باز کرده و محفظه را به آن تکه دهید.
  • برخی مدل‌های تاشو فاقد پایه می‌باشند.

کیفیت چرخ‌ها

  • چرخ‌ها باید از پلاستیک توپر ساخته شده باشند.
  • برای جلوگیری از لیز خوردن چرخ در هوای بارانی بهتر است روی آن شیار‌هایی طراحی شده باشد.
  • مدل‌های بادی گزینه مناسبی نمی‌باشند.
  • قرقره چرخ باید از فلز استیل ساخته شده باشد.
  • برای سهولت حمل بهتر است هرچند وقت بکبار آن‌ها را روغن کاری کنید.

برند‌های منتخب

برند‌هایی چون: باریکو، اسپرینگ، پرانی، آرتیستون صنعت، موتی، پوشینا از دوام و کیفیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشند. توجه داشته باشید خرید مدل‌های متفرقه و ناشناس ممکن است به ضرر شما تمام شود لذا پیشنهاد می‌کنیم حتماً سراغ برند‌های نام آشنا بروید تا علی رغم کیفیت بالایی که دارند از شرایط و خدمات پس از فروش آن‌ها نیز بهره‌مند شوید.

قابلیت ضدآب

تصور کنید یک روز پاییزی برای خرید به بیرون میروید و ناگهان هوا بارانی میشود. اینجاست که یک چرخ دستی خرید ضدآب مانع از خیس شدن اقلام درون کیسه میشود. در صورتی در مناطق شمالی کشور ساکن هستید، نسبت به خرید مدل های ضدآب درنگ نکنید. همچنین توجه داشته باشید محفظه ی کیسه دارای درپوش زیپی باشد.

قیمت چرخ دستی خرید

قیمت چرخ دستی خرید از ۱۰۰ هزار تومان به بالا می‌باشد. برخی مدل‌های خاص تا ۵۰۰هزار تومان نیز قیمت دارند. در ادامه مطلب قیمت روز چرخ دستی‌های خرید حمل بار را ذکر کرده‌ایم. شما می‌توانید با مراجعه به لینک هر محصول قیمت روز آن را مشاهده فرمایید. توجه داشته باشید برخی برند‌های خاص به دلیل وارداتی بودن از قیمت به مراتب بالاتری به نسبت نمونه‌های ساخت داخل برخوردار می‌باشند. در صورتی که دنبال خرید مدل‌های مقرون به صرفه هستید برند‌های ایرانی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در ادامه دعوت می‌کنیم ۲۰ مدل از بهترین چرخ دستی‌های موجود در بازار را مشاهده فرمایید. (در صورت ناموجود شدن کالا‌های زیر از مدل‌های مشابه دیدن فرمایید)

۱.چرخ دستی خرید مدل ty

چرخ خرید دستی مدل ty

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

ابعاد این چرخ دستی خرید ۹۵x۴۰x۹۵ سانتی‌متر است و از وزن ۲۸۸۰ گرمی برخوردار میباشد. جنس محصول ترکیبی از فلز و پارچه بوده و در دو رنگ قرمز و مشکی به فروش میرسد. این مدل از طراحی فوق العاده شیکی برخوردار است و برای خرید های روزانه میتواند انتخب بسیار خوبی باشد.

۲.چرخ دستی خرید کد ۵۴۱

چرخ دستی خرید کد 541

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

چرخ دستی خرید کد ۵۴۱ از ابعاد ۱۰۰x۱۸x۳۵ سانتی‌متر برخوردار است و وزن تقریبی آن حدود ۱۸۰۰ گرم است. جنس رویه از برزنت تهیه شده و در برابر نفوذ آب مقاوم میباشد. از دیگر ویژگی های این مدل میتوان به چرخ های مستحکم و آج دار آن اشاره کرد که از لیز خوردگی جلوگیری میکند. تنها نقطه ضعف این محصول عدم تنوع رنگی آن است. شما میتوانید قیمت روز و سایر مشخصات این چرخ دستی خرید را در لینک زیر مشاهده فرمایید.

۳.چرخ دستی خرید مدل Taj

چرخ دستی خرید مدل Taj

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

چرخ دستی خرید مدل Taj از قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه ای برخوردار است. این مدل دارای ابعاد۳۵x۱۸x۹۰ سانتی‌متر میباشد و تنها ۱۸۰۰ گرم وزن دارد. جنس بدنه از فلز باکیفیت ساخته شده و کاملا ضد زنگ میباشد. دسته ی حمل چرخ کاملا ارگونومیک میباشد و بسیار راحت است، قابل ذکر است جنس پارچه ضد آب میباشد.

۴.چرخ دستی خرید چهار چرخ مدل A10

چرخ دستی خرید چهار چرخ مدل A10

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

یکی دیگر از بهترین چرخ دستی های خریدی که قصد معرفی آن را داریم مدل پرفروش A10 میباشد. همانطور که در تصویر نیز مشخص است این مدل از گنجایش زیادی برخوردار میباشد و باتوجه به پایه ی زیرینی که برای آن طراحی شده است به صورت ایستاده نیز میماند. جنس فلز از آهن میباشد اما از آنجایی که توپور نمی باشد از وزن مناسبی برخوردار است. برای مشاهده قیمت و خرید این مدل وارد لینک زیر شوید.

۵.چرخ دستی خرید مدل CH1

چرخ دستی خرید مدل CH1

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

چرخ دستی خرید مدل CH1 دارای ظاهری شیک و امروزی است. این مدل از جنس رویه ی برزنت ساخته شده و دارای دو چرخ عاج دار میباشد. باتوجه به عاج دار بودن، چرخ ها لیز نمیخورد و نیازی هم به باد کردن لاستیک ندارد. از ویژگی های برتر این مدل میتوان به مواردی چون سبک و مقاوم بودن آن اشاره کرد. قابل ذکر است این مدل جزو یکی از پرفروش ترین مدل های بازار است و از امتیاز ۵ از ۵ برخوردار میباشد.

۶.چرخ خرید دستی مدل تاشو کد ۰۰۲

چرخ خرید دستی مدل تاشو کد 002

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

ابعاد این چرخ دستی خرید ۱۰۰x۳۰x۱۰۰ سانتی‌متر و برای کسانی که دنبال مدل های کوچک هستند، گزینه ی مناسبی میباشد. وزن محصول تنها ۱۰۰۰ گرم است و نسبت به نمونه های موجود سبک وزن تر میباشد. رویه ی این محصول از برزنت ساخته شده و کاملا قابل شستشوست. قابل ذکر است فلز این مدل از جنس استیل باکیفیت طراحی شده و به مرور زمان دچار زنگ زدگی نمیشود.

۷.چرخ دستی خرید مدل MATIN کد ۱۰۰۰۰۰۲۹۸

چرخ دستی خرید مدل MATIN کد 100000298

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

ابعاد اسکلت فلزی این چرخ دستی خرید  ۲۰*۹۴ سانتی متر و ابعاد کیسه ی آن ۱۸*۳۲*۵۹ سانتی متر میباشد. آنچه نظر ما را به خود جلب کرد، قطر چرخ های ۱۸ سانتی متری آن است که نشان دهنده کیفیت و استحکام آن است. جنس کیسه برزنتی میباشد و کاملا قابل شستشو میباشد. اکثر خریداران این محصول از کیفیت و کارایی این مدل رضایت داشته اند.

۸.چرخ دستی خرید پوشینا کد ۵۴۱

چرخ دستی خرید پوشینا کد 541

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

چرخ دستی خرید پوشینا جزو مدل های ارزان قیمت بازار است. این مدل دارای ابعاد ۱۰۰x۱۸x۳۵ سانتی‌متری و وزن ۱۸۰۰ گرمی است. جنس رویه از برزنت  و بدنه ی آن از فلز ساخته شده است. ظاهر محصول معمولی بوده و از زیبایی خاصی برخوردار نمیباشد اما از لحاظ موارد فنی امتیاز قابل قبولی میگیرد.

۹.چرخ دستی خرید مدل سپاهان

چرخ دستی خرید مدل سپاهان

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

چرخ دستی خرید مدل سپاهان یکی دیگر از بهترین مدل های بازار است. این محصول دارای؛ ابعاد ۹۵x۳۲x۱۶ سانتی‌متری و وزن ۱۰۰۰ گرمی است. جنس رویه از برزنت باکیفیت ساخته شده و از رنگ بندی متنوعی نیز برخوردار می باشد. امتیاز این مدل در سایت پذیرنده ۴ از ۵ بوده که گویای کیفیت بالای آن است.

۱۰.چرخ دستی خرید مدل Splus

چرخ دستی خرید مدل Splus

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

چرخ دستی خرید مدل Splus دارای ابعاد ۳۵x۴۰x۱۰۰ سانتی‌متر و از ظرفیت بالایی برخوردار است. وزن محصول در حالت خالی  ۱۶۰۰ گرم بوده که به نسبت مدل های دیگر کمی سنگین تر میباشد که البته این موضوع به دلیل ابعاد بزرگ آن قابل چشم پوشی است. از مزیت ویژه ای که این مدل دارد  قابلیت تاشو بودن آن است که این چرخ دستی خرید را با سایر مدل های موجود در بازار متمایز کرده است.

۱۱.چرخ خرید مدل دستی A206207405

چرخ خرید مدل دستی A206207405

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

چرخ خرید مدل دستی A206207405  از ابعاد ۴۴x۴۰x۶۰ سانتی‌متر ساخته شده و دارای دو عدد چرخ و یک پایه ی زیرین می باشد. این مدل از فلز ساخته شده و باتوجه به وزن ۳۰۰گرمی که دارد، جزو سبک ترین چرخ دستی های موجود در این لیست است. ظاهر محصول بسیار زیباست و از دو رنگ قرمز و مشکی در طراحی آن استفاده شده است. قابل ذکر است این مدل دارای درپوش نیز میباشد.

۱۲.چرخ خرید دستی کد ۵۴۲

چرخ خرید دستی کد 542

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

چرخ خرید دستی کد ۵۴۲ از ابعاد ۳۵x۱۸x۱۰۰ سانتی‌متر برخوردار میباشد.  وزن محصول  ۱۸۰۰ گرم بوده و کمی سنگین به نظر میرسد. چرخ ها دارای عاج بوده که هنگام بارندگی مانع از لیز خوردگی چرخ میشود. جنس رویه از بزرنت و بدنه ی کار از فلز ساخته شده است.  قابل ذکر است دسته این مدل از پلاستیک مقاومی ساخته شده است.

۱۳.چرخ دستی خرید مدل Iro-90

چرخ دستی خرید مدل Iro-90

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

ابعاد این چرخ دستی خرید  ۳۰x۳۷x۱۰۰ سانتی‌متر و وزن آن ۱۰۰۰ گرم است. این مدل از فلز روکش دار ساخته شده است که همین موضوع موجب طول عمر بیشتر کالا میشود. از مزیت ویژه ی این چرخ دستی نسبت به سایر مدل ها میتوان به دارا بودن ۴ چرخ برای استحکام بیشتر آن اشاره کرد. جهت مشاهده موجودی و خرید وارد لینک زیر شوید.

جمع بندی

چرخ دستی خرید جزء وسایلی است که موجب سهولت در حمل خرید‌هایتان می‌شود از این حیث جهت راحتی هرچه بیشتر تهیه‌ی این وسیله را به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم. در صورتی که برای خرید چرخ خرید دستی نیاز به راهنمایی بیشتر دارید از قسمت نظرات همین پست با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

بخوانید: راهنمای خرید مخلوط کن

امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید. از شما دعوت می‌کنیم از صفحات باربیکیو خانگی و ترازوی دیجیتال آشپزخانه  نیز دیدن کنید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *