۲۰ مدل پیش بند آشپزخانه شیک و قیمت مناسب

فرقی نمی‌کند در حال آشپزی باشید یا با کوهی از ظروف کثیف مواجه شوید. شما به هر حال به یک پیش بند آشپزخانه نیاز خواهید داشت. گرچه برخی خانم‌ها و آقایان لزوم چندانی در استفاده از این وسیله نمی‌بینند اما مطمئناً استفاده از پیشبند آشپزخانه بهتر از استفاده نکردن آن است. در صورتی که تصمیم دارید از خیس شدن حین ظرفشویی یا کثیف شدن لباس در حین آشپزی جلوگیری کنید پیشنهاد می‌کنیم به هیچ عنوان این راهنمای خرید را از دست ندهید.

امروزه پیش بند‌های آشپزخانه از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند. گرچه از لحاظ کارکرد بایکدیگر تفاوت چندانی ندارند اما از لحاظ شکل و شمایل و ظاهر بسیار متنوع می‌باشند. از مدل‌هایی با رنگ‌های شاد و طرح‌های گل گلی گرفته تا مدل‌های ساده و مردانه پسند. شما می‌توانید هر مدلی که مدنظرتان هست را در لیست منتخب ما مشاهده کنید. لازم است بدانید سایت تپ سنج با برسی دقیق محصولات موجود در بازار بهترین گزینه‌ها را گلچین کرده و تحت عنوان یک بسته‌ی منتخب به کاربران خود پیشنهاد می‌دهد. قابل ذکر است ما هیچ کالایی را تبلیغ نمی‌کنیم و شرط اصلی قرارگیری محصولات در سایت تنها و تنها کیفیت آن است و بس! پس برای یک خرید مقرون به صرفه و عالی آستینهایتان را بالا بزنید.

موارد استفاده از پیش بند آشپزخانه

اغلب افراد از پیش بند آشپزخانه برای جلوگیری از خیس شدن لباس حین شستن ظروف یا آشپزی استفاده می‌کنند. کاربرد پیشبند آشپزخانه خارج از این دو مورد نمی‌باشد و از آنجایی که برخی مدل‌ها دارای کلاه و دستکش نیز می‌باشند مکمل بهتری برای کامل شدن ست آشپزخانه‌ی شما می‌باشند.

گرچه استفاده از پیش بند آشپزخانه برایی هیچکس ضروری نیست، اما اینکه حین شستن ظروف لباستان خیس شود یا حین هم زدن رب لباستان کثیف شود چندان خوشایند نمی‌باشد. لذا پیشنهاد می‌کنیم حتی شده یک پیش بند آشپزخانه ارزان خریداری کنید تا از چنین اتفاقاتی جلوگیری کنید.

یکی از مهم‌ترین مواردی که باید قبل از خرید پیش بند آشپزخانه به آن توجه کنید، جنس پارچه‌ی آن است. درصورتی که جنس پیشبند ضد آب نباشد استفاده یا عدم استفاده از آن چندان تفاوتی ندارد. برخی برند‌ها از فناوری نانو در ساخت محصولاتشان استفاده می‌کنند. ویژگی مثبتی که مدل‌های ضد آب دارند این است که نمی‌گذارد آن به لایه‌ی زیرین پیش بند آشپزخانه نفوذ کند و با پس زدن آب مانع از هرگونه خیسی می‌شود. همچنن برخی مدل‌ها ضدلک می‌باشند و در صورت لک شدن به وسیله مواد غذایی تنها با یک دستمال کشیدن ساده تمیز می‌شنود.

بند‌شانه‌ی پیش بند آشپزخانه باید قابل تنظیم باشد تا به آسانی آن را باتوجه به سایز خود تنظیم کنید. برخی مدل‌های موجود در بازار از چنین قابلیتی برخوردار نمی‌باشند و همین موضوع سبب سلب شدن انعطاف‌پذیری حین کار و همچنین اذیت شدن شما می‌شود. امروزه بهترین مدل‌های موجود در بازار دارای بند‌های کمربندی یا همان سگک دار می‌باشند و شما به آسانی می‌توانید طول آن را تنظیم کنید.

قد پیش بند آشپزخانه باید تا زانو‌های شما باشد. برخی مدل‌ها مخصوص کودکان می‌باشند و به هیچ عنوان برای بزرگسالان مناسب نمی‌باشند. در صورتی که قد شما بیش از ۱. ۹۰ باشد لازم است سراغ مدل‌های خیلی بزرگ بروید زیرا قالبا پیش بند‌ها برای افرادی با حداکثر قد ۱. ۸۵ تولید می‌شوند. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید حتماً مشخصات محصول را با دقت بخوانید تا دچار اشتباه در انتخاب سایز نشوید.

همانطور که اشاره کردیم تنوع در رنگ انواع پیش بند آشپزخانه بسیار زیاد می‌باشد. شاید این موضوع کمی باعث سردرگمی شما حین خرید شود. رنگ پیشنهادی ما پارچه‌های روشن است زیرا لک‌هایی که ممکن است حین کار روی پیش بند ظاهر شوند به آسانی قابل روئیت می‌باشند و از لحاظ موارد بهداشتی گزینه‌ی بهتری می‌باشد. اما اگر این موضوع چندان برای شما اهمیت ندارد می‌توانید سراغ مدل‌های رنگی و طرح دار بروید. در صورتی که انتخاب شما مدل‌های طرح دار و رنگی می‌باشد پیشنهاد ما این است که سعی کنید نیم نگاهی به رنگ وسایل آشپزخانه داشته باشید تا دکوراسیون آشپزخانه‌ی شما از ترکیب رنگی یکنواختی برخوردار باشد.

نحوه‌ی بسته شدن پیش بند آشپزخانه غالبا به صورت‌بندی می‌باشد. اما این موصوع برای تمامی محصولات صدق نمی‌کند. برخی تولید‌کنندگان بجای بند از چسب یا دکمه استفاده می‌کنند. بهترین و البته راحت‌ترین گزینه همان مدل های‌بندی است زیرا راحت‌تر می‌باشند و هنگام باز و بسته کردن با چالش کمتری روبرو می‌شوید. البته که این موضوع کاملاً سلیقه‌ای است و تصمیم گیرنده نهایی خود شما هستید.

کیفیت دوخت پیش بند زنانه باید اصولی و دقیق باشد. در غیر این صورت تنها با چند بار شستن دوخت پارچه باز می‌شود و موجب نخ کش شدن و در نهایت پارگی پیشبند می‌شود. لذا حتماً سراغ برند‌های باکیفیت بروید تا وسیله‌ی شما عمر بیشتری از لحاظ کارکرد داشته باشد. توجه داشته باشید کیفیت دوخت بند‌ها جزء موارد دیگری است که حتماً باید به آن توجه کنید.

آیا پیش بند آشپزخانه زنانه و مردانه دارد؟

خیر تنها موردی که می‌تواند تعیین کند کدام پیش بند آشپزخانه زنانه است یا مردانه طرح آن است. برخی مدل‌ها از الگوی لباس‌های زنانه ساخته شده‌اند و همچنین از طرح‌هایی چون گل و پاپیون در آن‌ها استفاده شده است. طبیعی است که هیچ مردی اقدام به پوشیدن چنین چیزی نخواهد کرد. بنابراین اگر دنبال خرید پیش بند آشپزخانه مردانه هستید، سراغ مدل‌های بدون طرح بروید. قابل ذکر است برخی طرح‌ها هم برای خانم‌ها و هم آقایان مناسب است. در مورد اندازه‌ی مناسب پیش بند شما را ارجاع می‌دهیم به پارگراف پنج تیتر بالا که در مورد انتخاب سایز توضیح کاملی داده‌ایم.

قیمت پیش بند آشپزخانه

قیمت پیش بند آشپزخانه از ۳۰ هزار تومان به بالا می‌باشد. شما تقریباً با هر بودجه‌ای قادر به خرید بهترین محصولات موجود در این زمینه خواهید بود. برخی مدل‌هایی که دارای ست دستکش، کلاه، حوله و… می‌باشند معمولاً ۷۰ تا ۱۰۰هزارتومان قیمت دارند. مدل های رستورانی کمی گران‌تر از گزینه‌های مشابه خانگی می‌باشند زیرا این مدل‌ها دارای کمربند‌هایی مخصوص برای قرارگیری اقلام آشپزی مانند کفگیر و ملاقه و چاقو و … می‌باشند. در صورتی که شما قصد مصارف خانگی را دارید پیشنهاد می‌کنیم هزینه‌ی زیادی بابت خرید این وسیله‌ی آشپزخانه نکنید و به همان مدل‌هایی یا رنج قیمتی متوسط بسنده کنید.

در ادامه دعوت می‌کنیم لیستی از بهترین پیش بند‌های آشپزخانه با طرح‌ها و رنگ‌های متنوع را مشاهده کرده و در صورت تمایل از طریق سایت پذیرنده اقدام به خرید کالای دلخواه خود کنید. همچنین شما می‌توانید دیدگاهتان را در انتهای همین صفحه با ما و دیگر کاربران سایت تپ سنج به اشتراک بگذارید.

۱.پیش بند آشپزخانه طرح دختر کد PJ-104168

پیش بند آشپزخانه طرح دختر کد PJ-104168

این پیش بند آشپزخانه دارای ابعاد ۷۰x۴۸x۰.۱ سانتی‌متر و وزن ۱۴۵ گرمی است. این مدل برای همه سایزها مناسب است و  قابل شستشو در دمای زیر ۳۰ درجه می‌‎باشد. امتیاز این کالا ۴.۹ از ۵ ارزیابی شده است و جزو پرفروش ترین مدل های موجود در بازار است. همانطور که در تصویر کالا نیز مشاهده می‌کنید، این پیشبند جزو مدل های فانتزی است.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲.پیش بند آشپزخانه ترنم طرح شکوفه كد ۱۱۰۲

پیشبند آشپزخانه ترنم طرح شکوفه كد 1102

ابعاد این پیشبند آشپزخانه ۷۰x۵۰x۱ سانتی‌متر و وزن آن ۱۲۰ گرم از یک لایه نایلون و یک لایه پارچه اکریلیک ساخته شده و قابلیت جلو گیری از نفوذ آب و ديگر مايعات را دارا میباشد. مناسب برای همه ي سایز ها بوده و بند گردنی به طول ۵۴ سانتی متر میباشد. دارای دو بند دور کمر با قابلیت گره زدن و طول هر کدام ۶۰ سانتی می‌باشد.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۳.پیش بند آشپزخانه زوک مدل ۰۱۹

پیشبند آشپزخانه زوک مدل 019

ابعاد این مدل ۷۳x۵۲ سانتی‌متر و وزن آن ۷۰ گرم است. قلابدار و قابل باز و بست شدن با دکمه میباشد و دارای رنگ ثابت بوده و کاملا قابل شستشو است. قابل ذکر است این پیش بند  آشپزخانه بسیار لطیف دارای آستر ضد آب است.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۴.پیش بند آشپزخانه مدل CK4587

پیشبند آشپزخانه مدل CK4587

ابعاد این مدل ۸۰x۶۰x۰.۵ سانتی‌متر وزن آن۱۵۰ گرم است. اگر دنبال خرید پیش بند آشپزخانه فانتزی با طرحی زیبا هستید خرید این مدل را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۵.پیشبند آشپزخانه مدل عروسکی i12

پیش بند آشپزخانه مدل عروسکی i12

پیشبند آشپزخانه مدل عروسکی دارای ابعاد  ۷۰x۷۵x۵ سانتی‌متر و وزن ۱۰۰ گرم است. دارای رنگ بندی بوده و بسیار شیک و زیبا می‌باشد.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۶.پیش بند آشپزخانه کد S1

پیش بند آشپزخانه کد S1

پیش بند آشپزخانه کد S1 دارای ابعاد ۶۵ × ۸۵ × ۰.۰۱ سانتی‌متر و وزن آن ۵ گرم است. رنگ کالا مشکی بوده و مناسب خانم ها و آقایان می‌باشد.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۷.پیش بند آشپزخانه ترنم طرح بنفشه کد ۱۱۰۴

پیشبند آشپزخانه ترنم طرح بنفشه کد 1104

این مدل از ابعاد ۷۰x۵۰x۱ سانتی‌متر برخوردار میباشد و وزن آن ۱۲۰ گرم است. باتوجه به جنسی که دارد مانع از نفوذ آب میشود و کاملا قابل شستشو است.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۸.پیش بند آشپزخانه طرح سرآشپز مدل ۰۰۸ به همراه کلاه

پیش بند آشپزخانه طرح سرآشپز مدل 008 به همراه کلاه آشپزی

ابعاد این پیش بند آشپزخانه ۷۰x۵۰x۱ سانتی‌متر و وزن آن ۱۱۵ گرم است. دارای جیب و همچنین کلاه آشپزی میباشد. جهت مشاهده قیمت و خرید وارد لینک زیر شوید.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۹.پیشبند آشپزخانه راولا کد P920

پیشبند آشپزخانه راولا کد P920

پیشبند آشپزخانه راولا دارای ابعاد ۷۵x۷۰x۱ سانتی‌متر و وزن ۱۰۰ گرم است. این مدل دو لایه بوده و بسیار سبک و راحت است. کاملا قابل شستشو میباشد و به مرور زمان دچار تغییر رنگ نمیشود.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۰.پیش بند آشپزخانه طرح سر آشپز شف مدل rt

پیش بند آشپزخانه طرح سر آشپز شف مدل rt

ابعاد این مدل  ۸۵x۶۵ سانتی‌متر و وزن آن۱۵۰ گرم رنگ پیش بند مشکی میباشد و از کیفیت دوخت عالی برخوردار است.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۱.پیش بند آشپزخانه مدل IGD-M2

پیش بند آشپزخانه مدل IGD-M2

ابعاد ۵x۵x۱ سانتی‌متر و وزن آن ۱۰ گرم است. قیمت این مدل مناسب و  مقرون به صرفه  است و تک رنگ میباشد.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۲.پیشبند آشپزخانه مدل بانو

پیشبند آشپزخانه مدل بانو

ابعاد ۷۰x۱۰۰x۲ سانتی‌متر و وزن پیشبند آشپزخانه  ۱۰۰ گرم است. طرح بسیار شیک میباشد و جزو مدل های جدید است. برای مشاهده قیمت و خرید وارد لینک زیر شوید.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۳.پیش بند آشپزخانه مدل WP700

پیش بند آشپزخانه مدل WP700

ابعاد این مدل ۱۰۰x۳۰ سانتی‌متر و وزن آن ۱۵۰ گرم است. مناسب آقایان میباشد و کاملا ضد لک است.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۴.پیش بند آشپزخانه سی کارچی کد ۰۶

پیش بند آشپزخانه سی کارچی کد 06

ابعاد این پیش بند آشپزخانه ۷۵*۶۵*۱ سانتی‌متر  و وزن آن ۲۱۰ گرم است. کاملا ضد آب می باشد و باتوجه به پارچه ها  کتانی که دارد تغییر رنگ نمیدهد.  پشت پیش بند طلق کره ای کار شده و دارای جنسی نرم و بادوام است. سایر ویژگی های این مدل عبارتند از؛ چاپ رکتیو، تراکم بافت بسیار بالا و ضخیم، ضد باکتری و منعطف، نوار کار از بالاترین درجه کیفی

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۵.پیش بند آشپزخانه زوک مدل ۰۰۸

پیشبند آشپزخانه زوک مدل 008

اگر دنبال خرید پیش بند فانتزی هستید این مدل بهترین گزینه برای شماست. ابعاد محصول ۷۳x۵۲x۱ سانتی‌متر و وزن کالا ۷۰ گرم است.  قابل ذکر است این مدل بسیار بسیار بادوام و باکیفیت است.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۶.پیش بند آشپزخانه هومتکس مدل APR-H

پیشبند آشپزخانه هومتکس مدل APR-H

ابعاد این مدل  ۷۵x۵۰x۰.۳ سانتی‌متر و وزن آن ۱۵۰ گرم است. باتوجه به دولایه بودن مانع از نفوذ آب میشود. همچنین این مدل  قابل شستن در ماشین لباسشویی است.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۷.پیش بند آشپزخانه مدل ۰۲۲

پیش بند آشپزخانه مدل 022

ابعاد این پیش بند آشپزخانه ۷۰x۵۰x۱ سانتی‌متر و وزن آن۱۲۲ گرم است. بسیار زیبا میباشد و برای بانوان امروزی ساخته شده است. جهت مشاهده قیمت وارد لینک زیر شوید.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۸.پیش بند آشپزخانه ایکیا مدل GRILLTIDER

پیش بند آشپزخانه ایکیا مدل GRILLTIDER

ابعاد این مدل ۹۲x۶۹ سانتی‌متر و جنس پارچه ۱۰۰ درصد کتان میباشد. دارای بالاترین کیفیت بوده و از قیمت مناسبی برخوردار است. امتیاز این مدل ۴.۹ از ۵ ارزیابی شده است.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۹.پیش بند آشپزخانه مدل CK4589

پیش بند آشپزخانه مدل CK4589

ابعاد این مدل ۸۰x۶۰x۱ سانتی‌متر و وزن آن ۱۵۰ گرم است. رنگ دیگر ندارد و باتوجه به جنس دو لایه ای که دارد مانع از نفوذ آب میشود.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲۰.پیش بند آشپزخانه مدل هاوایی ۲۰۲۰

پیشبند آشپزخانه مدل هاوایی ۲۰۲۰

ابعاد این پیش بند آشپزخانه ۱۵x۱۵x۲ سانتی‌متر و وزن آن ۲۰۰ گرم است. دارای سه لایه پارچه و پلاستیک است و مانع از نفوذ آب میشود. امتیاز این مدل ۴.۳ از ۵ است.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

در این مطلب تمام مواردی که باید هنگام خرید پیش بند آشپزخانه به آن‌ها توجه کنید را مورد برسی و ارزیابی قرار دادیم. در صورت هرگونه انتقاد و پیشنهاد از طریق بخش تماس باما در ارتباط باشید. همچنین شما با اشتراک گذاشتن این مطلب با دیگر دوستان خود به سایت ما کمک بزرگی خواهید کرد.

امیدواریم این راهنمای خرید برای شما مفید بوده باشد. از شما دعوت می‌کنیم از صفحه وسایل آشپزخانه نیز دیدن فرمایید.

۵/۵ - (۲ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *