بهترین مخزن مایع دستشویی اتوماتیک [هوشمند و زیبا]

در این روزهای کرونایی که باید بیشتر از هر زمان دیگر بهداشت فردی را رعایت کنیم و از لمس کردن اجسامی که ممکن است آلوده به ویروس باشند اجتناب کنیم، خرید وسیله ای به اسم مخزن مایع دستشویی اتوماتیک بسیار میتواند کاربردی و مفید باشد. قطعا همه ی شما عزیزان با طریقه ی کارکردن این وسیله هوشمند آشنایی دارید اما لازم میدانیم برای دوستانی که نمیدانند پمپ مایع دستشویی اتومات چیست توضیحاتی را عرض کنیم. این وسیله ی هوشمند باتوجه به حسگر های مادون قرمزی که دارد با نزدیک شدن دست شروع به ریختن مایع میکند. از جمله فوایدی که این وسیله دارد میتوان به صرفه جویی در مایع دستشویی و همچنین حفظ پروتکل های بهداشتی اشاره کرد. شما با خرید این وسیله دیگر نیاز نیست برای شستن دست هایتان ظرف مایع را لمس کنید و همینکه دستانتان را مقابل مخزن نگه دارید مایع شروع به ریختن میکند. در این مطلب ابتدا موارد مختلفی را درباره این وسیله ی بهداشتی مورد برسی قرار میدهیم و در انتها لیستی از بهترین کالاهای موجود را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

مخزن مایع دستشویی اتوماتیک چیست و چگونه کار میکند؟

با پیشرفته شدن علم روز به روز شاهد اتوماتیک شدن انواع وسایل خانه و آشپزخانه هستیم. بدون شک هرچه در راستای اتوماتیکی شدن لوازم بهداشتی گام برداریم علیرغم راحت شدن کارها میتوانیم از مبتلا شدن به انواع بیماری ها و میکروب ها جلوگیری کنیم. نحوه ی کارکرد مخزن مایع دستشویی اتوماتیک بسیار ساده است. این وسیله باتوجه به سنسور های چشمی (مادون قرمز) یا گاه حرارتی که دارا میباشد اقدام به فعال شدن میکند. قالبا این دستگاه ها به وسیله ی نیروی باتری یا برق کار میکنند و نحوه ی نصب آن ها بسیار ساده است و باتوجه به قالب کشویی نصب شونده ای که دارند به آسانی هرچه تمام تر روی دیوار سوار میشوند. باتوجه به این که مدت زیادی از تولید این وسیله ی هوشمند نمیگذرد شاهد طیف وسیعی از برندهای مختلف در این زمینه نیستیم از این حیث نباید تنوع زیادی را انتظار داشته باشیم اما، ما همه تلاشمان را کرده ایم که با پوشش دادن هرنوع سلیقه ای بهترین گزینه های موجود در بازار را به شما معرفی کنیم.

انواع جا مایع دستشویی هوشمند (اتوماتیک)

جا مایع یا همان مخزن مایع دستشویی هوشمند دارای انواع مختلفی میباشند. برخی مدل ها به وسیله ی باتری قلمی کار میکنند و برخی دیگر به صورت مستقیم به پریز برق متصل میشوند. این موضوع از آنجایی بسیار مهم میشود که اگر سرویس دستشویی شما دارای پریز برق نباشد عملا نمیتوانید از مدل های برقی آن استفاده کنید. ما همواره مدل های باتری را انتخاب بهتری میدانیم زیرا این وسیله به قدرت زیادی از حیث انرژی نیاز ندارد و یک یا دو باتری قلمی میتواند به خوبی تا چند ماه دستگاه شما را روشن نگه دارد.

اما تنوع انواع جا مایع دستشویی هوشمند یا همان اتوماتیک صرفا به منبع انرژی آن محدود نمیشود. زیرا این وسیله از لحاظ نصب شدن متقاوت میباشد. برخی مدل ها دارای پایه و برخی دیگر قابلیت نصب روی دیوار را دارا میباشند. اغلب افراد ترجیح میدهند برای مصارف خانگی از جا مایع دستشویی اتوماتیک دیواری استفاده کنند. اما مدل های پایه ای برای مصارف صنعتی یا اداری گزینه ی به صرفه تر و ارزان تری محسوب میشوند. به هر حال انتخاب نوع دستگاه امری سلیقه ای است و تا حد زیادی به مقدار بودجه ای که برای خرید این وسیله در نظر گرفته اید محدود میشود. ما در ادامه ی این مطلب طیف وسیعی از مدل ها را به شما معرفی خواهیم کرد تا با توجه به بودجه و معیار هایی که برای خرید مخزن مایع هوشمند در نظر گرفته اید ایده آل ترین گزینه را خریداری کنید.

برسی جنس مخزن مایع اتوماتیک

اغلب مخزن های مایع دستشویی اتوماتیک از جنس پلاستیک یا استیل تهیه و ساخته میشوند. مدل های پلاستیکی به دلیل ارزان بودن بیشتر محبوب هستند اما نمونه های استیل دوام به مراتب بالاتری را دارند. در صورتی که میخواهید سال های طولانی از این وسیله استفاده کنید خرید مدل های استیل را به شما پیشنهاد میکنیم. جنس استیل در برابر زنگ زدگی و همچنین ضربه تا حد بسیار زیادی مقاوم میباشد. در صورتی که قصد نصب دستگاه روی دیوار های کاذب را دارید مدل های پلاستیکی به دلیل وزن کمی که دارند نسبت به گزینه های استیل ارجعیت دارند و امکان افتادن آنها بسیار کم تر میباشد.

جا مایع دستشویی چشمی همان مدل اتوماتیک است؟

بله همانطور که اشاره کردیم فناوری های مختلفی در این وسیله استفاده میشود. برخی مدل ها نیز دارای سنسور چشمی میباشند. در صورتی که قصد خرید جا مایع دستشویی چشمی را دارید باید به فناوری استفاده شده در آن توجه کنید. این مدل ها از قابلیت لنز هوشمند در زیز مخزن و ناحیه خروجی مایع برخوردار میباشند و به محض این که اجسامی در زیر آن قرار گیرد مایع شروع به ریختن میکند. مدل هایی که از این فناوری استفاده میکنند نیاز به مراقبت های خاصی دارند و باید هرچند وقت یکبار با دستمالی خشک و نخی نسبت به تمیز کردن لنز آن اقدام کنید تا خللی در ریختن مایع وارد نشود. (حواستان باشد لنز دچار خط و خش نشود) شما میتوانید لیستی از بهترین جا مایع های چشمی را در ادامه ی همین مطلب مشاهده کرده و در صورت پسندیدن اقدام به خرید آنلاین مدل موردنظرتان کنید.

قبل از خرید به این موارد توجه کنید

برای خرید بهترین مخزن مایع دستشویی اتوماتیک بهتر است به مواردی که در ادامه به آنها اشاره میکنیم توجه کنید تا دستگاه موردنظر تمام ویژگی های فنی و ظاهری موردنظرتان را داشته باشد.

ظاهر و زیبایی

از آنجایی ک این وسیله برای استفاده در سرویس دستشویی مورد استفاده قرار میگیرد زیبایی آن نیز اهمیت بسیار بالایی دارد. شما باید مخزن مایع دستشویی اتومات را با کاسه ی دستشویی، آینه، جا صابونی و… ست کنید. همچنین در انتخاب رنگ میتوانید از طرح کاشی ها نیز الهام بگیرید. طرح دستگاه های مخزن مایع معمولا به صورت استوانه ای میباشد و انتهای آنها دارای درب کشویی پرشونده مایع میباشد.

گنجایش مخزن

گنجایش مخزن جا مایع دستشویی اتوماتیک معمولا ۰.۴۰۰ لیتر است. در صورتی که قصد استفاده برای اداره یا هتلها را دارید، میتوانید از مدل هایی با ظرفیت مخزن بیشتر استفاده کنید. برای مدل های خانگی پیشنهاد میکنیم سراغ مدل های خیلی بزرگ نروید زیرا فضای بسیار زیادی را اشغال میکند. شما میتوانید تعداد نفرات خانواده و پتانسیل استفاده از دستگاه را معیار قرار دهید تا ظرفیت دستگاه دقیقا با نیاز های شما برابری کند.

مصرف بهینه ی باتری

برخی مدل ها دارای فناوری های مخصوصی میباشند که تا حد امکان میزان مصرف باتری مخزن اتومات را بهینه کنند. این مدل ها بسیار میتوانند در هزینه های بلند مدت شما صرفه جویی کنند. برای اینکه از بهینه بودن کالا مطمئن شوید کافی است به میزان قدرت محصول برای روشن شدن توجه کنید، هرچه وات دستگاه پایین تر باشد مصرف باتری آن نیز بهینه تر میباشد. (قابل ذکر است در مدل های بهینه حداکثر از ۴ باتری استفاده میشود)

برسی قیمت

قیمت دستگاه مخزن مایع دستشویی اتوماتیک از ۴۰۰هزار تومان به بالا میباشد. شما میتوانید باتوجه به نوع استفاده و مقدار بودجه ای که برای خرید این دستگاه در نظر گرفته اید بهترین گزینه را انتخاب و خریداری کنید. در صورتی که دنبال خرید مدل های صنعتی برای اداره یا هتل ها هستید باید بیش از یک میلیون تومان هزینه کنید. زیرا مدل های صنعتی دارای مخزن بزرگتر هستند و همچنین با اتصال به پریز برق کار میکنند. در ادامه انواع مدل ها با قیمت های مختلف را برای شما لیست کرده ایم. جهت مشاهده قیمت روز هر کالا روی لینک هر جا مایعی هوشمند کلیک کنید.

در ادامه شما میتوانید لیستی از بهترین و پرفروش ترین جا مایع دستشویی های اتوماتیک موجود در بازار را مشاهده کنید. (در صورت ناموجود شدن کالاهای زیر از مدل های مشابه دیدن فرمایید)

۱.پمپ مایع دستشویی اتوماتیک مدل ۴۰۰

پمپ مایع دستشویی اتوماتیک مدل 400

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مشخصات

  • ابعاد: ۷x۷x۲۲ سانتی‌متر
  • وزن: ۴۰۰ گرم
  • گنجایش: ۰.۴۰۰ لیتر
  • نوع پمپ: اتوماتیک

مدل ۴۰۰ بهترین مخزن مایع دستشویی اتوماتیک است و از کیفیت ساخت و طراحی بسیار بالایی برخورادر می‌باشد. از ویژگی های این مدل میتوانیم به مواردی چون گنجایش ۰.۴۰۰ و استحکام بالا اشاره کرد. شما میتوانید قیمت و سایر ویژگی های این مدل را در سایت زیر مشاهده کنید. توجه داشته باشید امتیاز این مدل ۵ از ۵ میباشد و اکثریت خریداران مواردی چون ظاهر و عملکرد کالا را مطلوب ارزیابی کرده اند.

۲.پمپ مایع دستشویی شیائومی مدل MJXSJ03XW

پمپ مایع دستشویی شیائومی مدل MJXSJ03XW

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مشخصات

  • ابعاد: ۲۳x۷x۱۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۵۲۵ گرم
  • گنجایش: ۳۰۰ لیتر
  • جنس بدنه: پلاستیک

شیائومی یکی از برندهای مطرح در بازار است و پمپ مایع آن نیز در لیست بهترین‌ها قرار می‌گیرند. این محصول باکیفیت از جنس پلاستیک بادوام ساخته شده و تا ۳۰۰ لیتر گنجایش دارد. ویژگی ظاهری محصول ساده و شکیل می‌باشد و برای موارد خانگی گزینه ی فوق العاده مناسبی محسوب می‌شود. امتیاز این مخزن مایع دستشویی ۴ از ۵ می‌باشد. نظر اکثر خریداران نسبت به کیفیت کالا مثبت بوده و تنها برخی کاربران قیمت بالای کالا را نقطه ضعف آن دانسته‌اند.

۳.پمپ مایع دستشویی اتوماتیک مدل Eagle

پمپ مایع دستشویی اتوماتیک مدل Eagle

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مشخصات

  • ابعاد: ۱۸x۸x۸ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۸۰ گرم
  • گنجایش: ۲۰۰ لیتر
  • جنس بدنه: پلاستیک

نوع پمپ اتوماتیک میباشد و مایع خروجی در هر پمپ یک میلی لیتر است. از قابلیت های این مدل میتوان به مواردی چون عدم برخورد دست به مخزن، قابلیت چشم الکترونیکی، منبع تغذیه باتری اشاره کرد. مدل Eagle دارای ظاهری متفاوت تر نسبت به سایر مدل های بازار است و از قیمت مناسبی نیز برخوردار می‌باشد. اگر خواهان خرید بهترین مخزن مایع دستشویی اتوماتیک این مدل را فراموش نکنید.

۴.پمپ مایع دستشویی اتوماتیک مدل AA1

پمپ مایع دستشویی اتوماتیک مدل AA1

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مشخصات

  • ابعاد: ۷x۷x۲۲ سانتی‌متر
  • وزن: ۲۰۰ گرم
  • گنجایش: ۰.۴۰۰ لیتر
  • جنس بدنه: پلاستیک

رنگ محصول ظاهری براق و جذاب داشته و در مقابل رطوبت مقاومت کافی دارد. این مدل یکی از بهترین پمپ مایع دستشویی اتوماتیک در بازار محسوب می‌شود. امتیاز این کالا ۴ از ۵ بوده و جزو پرفروش ترین مدل های بازار با این رنج قیمتی است. شما میتوانید قیمت و سایر مشخصات کالا را در لینک زیر مشاهده کنید.

۵.پمپ مایع دستشویی اتوماتیک مدل Solar

پمپ مایع دستشویی اتوماتیک مدل Solar

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مشخصات

  • ابعاد: ۱۹x۹x۷ سانتی‌متر
  • وزن: ۲۵۰ گرم
  • گنجایش: ۲۸۰ لیتر
  • جنس بدنه: استیل

بهترین مخزن مایع دستشویی اتوماتیک مدل Solar جزو گزینه های اقتصادی و باکیفیت بازار است. مایع خروجی در هر پمپ یک میلی لیتر است و قابلیت چشمی الکترونیکی دارد. منبع تغذیه باتری بوده و جنس بدنه کاملا ضدزنگ است. جهت مشاهده قیمت و خرید این مدل وارد لینک زیر شوید.

۶.پمپ مایع دستشویی اتوماتیک مدل Ogipss

پمپ مایع دستشویی اتوماتیک مدل Ogipss

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مشخصات

  • ابعاد: ۲۱ سانتی‌متر
  • وزن: ۷۰۰ گرم
  • گنجایش: ۱.۱ لیتر
  • جنس بدنه: پلاستیک ABS

بهترین پمپ مایع دستشویی اتوماتیک مدل Ogipss از بدنه ای با مقاومت بالا ساخته شده است و دارای پمپ هوشمند است. با نزدیک کردن دست به محل مورد نظر یک قطر مایع به صورت هوشمند تخلیه می‌شود. طراحی محصول بسیار زیبا و شکیل است. قابل ذکر است به دلیل ظرفیت بالای مخزن از این مدل میتوان در اماکن عمومی نیز استفاده کرد.

۷.مخزن مایع دستشویی شیائومی مدل MJXSJ03XW

مخزن مایع دستشویی شیائومی مدل MJXSJ03XW

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مشخصات

  • ابعاد: ۲۳x۱۰x۷ سانتی‌متر
  • وزن: ۵۲۵ گرم
  • گنجایش: ۳۰۰ لیتر

یکی دیگر از بهترین مخزن مایع دستشویی شیائومی، مدل MJXSJ03XW است. این مدل از پمپ اتوماتیک برخوردار بوده و دارای گنجایش ۳۰۰ لیتر است. ظاهر محصول بسیار زیبا بوده و از دوام کیفیت بالایی برخوردار است. توجه داشته باشید این مدل از قیمت نسبتا بالاتری برخوردار است. جهت مشاهده قیمت و خرید وارد لینک زیر شوید.

۸.پمپ مایع دستشویی هوشمند مدل فضایی

پمپ مایع دستشویی هوشمند مدل فضایی

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مشخصات

  • ابعاد: ۲۰x۱۴x۱۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۴۴۸ گرم
  • گنجایش: ۳۰۰ لیتر
  • جنس بدنه: پلاستیک

طراحی این مخزن مایع دستشویی با سایر مدل ها کمی متفاوت تر است. جنس بدنه از کیفیت بالا تهیه شده و دارای گنجایش ۳۰۰ لیتر است. قیمت محصول نسبتاً به سایر مدل ها مقرون به صرفه تر میباشد. برای مشاهده تصاویر و همچنین قیمت این مدل وارد سایت پذیرنده شوید. پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید آنلاین حتما نظرات کاربران را بخوانید تا در خرید خود دچار اشتباه نشوید.

۹.پمپ مایع دستشویی اتوماتیک مدل SWAN

پمپ مایع دستشویی اتوماتیک مدل SWAN

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مشخصات

  • ابعاد: ۲۴x۹x۷ سانتی‌متر
  • وزن: ۲۸۰ گرم
  • گنجایش: ۳۰۰ لیتر
  • جنس بدنه: پلاستیک

این مخزن مایع دستشویی دارای ویژگی هایی چون: مایع خروجی در هر پمپ ۱ میلی لیتر، عدم برخورد دست به مخزن، قابلیت چشم الکترونیکی، منبع تغذیه باتری و … میباشد. باتوجه به ابعاد و ظاهری مدرنی که دارد برای مصارف خانگی انتخاب مناسبی می‌باشد. قیمت محصول نسبتا مناسب بوده و باتوجه به امتیاز بالایی که دارد از ارزش خرید مطلوبی برخوردار است.

۱۰.پمپ مایع دستشویی اتوماتیک درما مدل DEM-XS100

پمپ مایع دستشویی اتوماتیک درما مدل DEM-XS100

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مشخصات

  • ابعاد: ۱۲.۵x۹x۱۹ سانتی‌متر
  • وزن: ۳۵۰ گرم
  • گنجایش: ۲۵۰ لیتر
  • جنس بدنه: پلاستیک

بهترین پمپ مایع دستشویی اتوماتیک درما مدل DEM-XS100 جزو پرفروش ترین مدل های بازار است. این پمپ دارای ظاهری شیک و ابعاد متوسط است. گنجایش مخزن ۲۵۰ لیتر بوده و جنس بدنه ی آن از پلاستیک باکیفیت تهیه شده است.

۱۱.پمپ مایع دستشویی اتوماتیک هونو مدل LDV2S

پمپ مایع دستشویی اتوماتیک هونو مدل LDV2S

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مشخصات

  • ابعاد: ۲۲x۱۲x۱۲ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۵۰۰ گرم
  • گنجایش: ۰.۸ لیتر
  • جنس بدنه: استیل

جنس بدنه ی این مدل از استیل تهیه شده است و در برابر رطوبت از مقاومت بالایی برخورادار است. گنجایش مخزن ۰.۸ لیتر بوده و جزو مدل های قیمت مناسب محسوب میشود. امتیاز این مدل ۴ از ۵ ارزیابی شده و اکثر کاربران زیبایی ظاهری و همچنین کارایی محصول را جزو نقاط قوت آن دانسته‌اند.

۱۲.مخزن مایع دستشویی اتوماتیک مدل رویا

مخزن مایع دستشویی اتوماتیک مدل رویا

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مشخصات

  • ابعاد: ۱۸x۱۴x۱۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۴۵۰ گرم
  • گنجایش: ۵۰۰ لیتر
  • جنس بدنه: پلاستیک

این مدل از قیمت اقتصادی برخوردار است و جزو پرفروش ترین مدل های بازار محسوب می‌شود. گنجایش مخزن ۵۰۰ لیتر است و برای شرکت ها نیز میتواند گزینه ی مناسبی باشد. امتیاز این محصول در سایت پذیرنده ۵ از ۵ می‌باشد.

۱۳.پمپ مایع دستشویی اتوماتیک لیزا جونز مدل Lj -01

پمپ مایع دستشویی اتوماتیک لیزا جونز مدل Lj -01

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مشخصات

  • ابعاد: ۱۰x۱۰x۱۷ سانتی‌متر
  • وزن: ۳۰۰ گرم
  • گنجایش: ۷۰۰ لیتر
  • جنس بدنه: پلاستیک

اگر دنبال خرید بهترین مخزن مایع دستشویی اتوماتیک هستید، این مدل باتوجه به پتانسیل و قیمت مناسبی که دارد بسیار پیشنهاد می‌شود. شما میتوانید قیمت روز و موجودی این کالا را در لینک زیر مشاهده کنید.

۱۴.پمپ مایع دستشویی اتوماتیک میجیا مدل MJXSJ03XW

پمپ مایع دستشویی اتوماتیک میجیا مدل MJXSJ03XW

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مشخصات

  • ابعاد: ۱۰x۸x۱۹ سانتی‌متر
  • وزن: ۶۴۰ گرم
  • گنجایش: ۳۲۰ لیتر

مدل MJXSJ03XW از جنس بدنه پلاستیک ساخته شده و  نوع پمپ آن اتوماتیک است. این مدل دارای مخزن ۳۲۰ میلی لیتری است و با باتری سایز َAA کار میکند. قیمت کالا به نسبت کیفیتی که دارد بسیار مناسب می‌باشد. امتیاز کالا ۵ از ۵ بوده و بیش از ۵۰نفر خرید آن را به سایر کاربران پیشنهاد داده‌اند.

۱۵.مخزن فوم مایع دستشویی اتوماتیک مدل Sparrow

مخزن فوم مایع دستشویی اتوماتیک مدل Sparrow

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مشخصات

  • ابعاد: ۲۰x۹x۷ سانتی‌متر
  • وزن: ۲۲۰ گرم
  • گنجایش: ۲۵۰ لیتر
  • جنس بدنه: پلاستیک

این مدل بهترین مخزن مایع اتوماتیک در بازار است. از ویژگی های این مدل میتوان به مواردی چون: پمپ اتوماتیک، عدم برخورد دست به مخزن، قابلیت چشم الکترونیکی، باتری قابل شارژ اشاره کرد. توجه داشته باشید ظاهر محصول مستطیلی شکل بوده و فضای کمی از محیط روشویی را اشغال می‌کند.

۱۶.پمپ مایع دستشویی اتوماتیک رینا مدل ۱۶۰۰

پمپ مایع دستشویی اتوماتیک رینا مدل 1600

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مشخصات

  • ابعاد: ۱۳x۱۲x۱۷ سانتی‌متر
  • گنجایش: ۸۰۰ لیتر
  • جنس بدنه: پلاستیک
  • نوع پمپ: اتوماتیک

این مدل نیز دارای چشم الکترونیکی حساس و مجهز به پایه نصب آسان است. ظاهر محصول ساده می‌باشد و باتوجه به گنجایش ۸۰۰لیتری که دارد برای مصارف عمومی یا خانواده های پرجمعیت گزینه ی خوبی محسوب می‌شود. جهت مشاهده و خرید این مخزن مایع دستشویی اتومات وارد لینک زیر شوید.

۱۷.مایع ریز اتوماتیک اسواوو مدل V410-W

مایع ریز اتوماتیک اسواوو مدل V410-W

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مشخصات

  • ابعاد: ۱۱*۱۰*۱۶ سانتی‌متر
  • وزن: ۵۰۰ گرم
  • گنجایش: ۶۰۰ لیتر
  • جنس بدنه: پلاستیک

کیفیت و دوام این مخزن مایع دستشویی بسیار بالا میباشد و از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. گنجایش مخزن ۶۰۰ لیتر است و برای مصارف ادارای میتواند گزینه ی مناسبی باشد. قیمت کالا اقتصادی می‌باشد و اگر تمایل به خرید مدل های ارزان قیمت دارید این مدل میتواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

۱۸.پمپ مایع دستشویی اتوماتیک مدل ۳۰۰ml TS2010

پمپ مایع دستشویی اتوماتیک مدل 300ml TS2010

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مشخصات

  • ابعاد: ۹x۷x۲۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۳۵۰ گرم
  • گنجایش: ۳۵۰ml لیتر
  • جنس بدنه: پلیمر

این مخزن مایع دستشویی اتوماتیک دارای ظاهری بسیار زیبا است. جنس بدنه از پلیمر باکیفت ساخته شده است و مخزن مایع آن ۳۵۰ میل است. شما می‌توانید مشخصات بیشتر و همچنین نظرات خریداران را در لینک زیر مشاهده کنید. توجه داشته باشید بیش از ۶۰ نفر از خریداران این مدل را به سایر کاربران پیشنهاد داده‌اند.

۱۹.پمپ مایع دستشویی اتوماتیک مدل RIX-SD1100

پمپ مایع دستشویی اتوماتیک مدل RIX-SD1100

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مشخصات

  • ابعاد: ۲۱x۱۰x۱۱ سانتی‌متر
  • وزن: ۷۰۰ گرم
  • گنجایش: ۱.۱ لیتر

از دیگر ویژگی های این مخزن مایع دستشویی میتوان به مواردی چون؛ جنس بدنه: پلاستیک ABS، نوع پمپ: اتوماتیک، انرژی مصرف از طریق برق یا باطری تامین می‌شود، ظاهر زیبا، بسیار مقاوم اشاره کرد. ظاهر محصول دارای جلوه ای مدرن و طلایی رنگ است. شما میتوانید این مخزن مایع دستشویی اتوماتیک  را در سایت زیر خریداری کنید.

چرا جا مایع دستشویی اتوماتیک بخرم؟

توجه به نکات بهداشتی بسیار مهم است و از آنجایی که برخورد دست با مخزن سبب آلودگی و میکروبی شدن دست می شود، استفاده از بهترین جا مایع دستشویی گزینه ای مناسب برای رعایت بهداشت فردی است. در حال حاضر اکثر خانه ها وامکان عمومی از پمپ های اتوماتیک استفاده می کنند تا شیوع ویروس ها را به حداقل برسانند.

کاربرد جا مایع دستشویی هوشمند

مهم ترین کاربرد جا مایع دستشویی هوشمند عدم برخورد دست با سطح مخزن است. برای خروج مایع تنها کافی است دست خود را زیر مخزن قرار دهید تا به وسیله ی چشم الکتریکی مایع شروع به ریختن کند. برخی مدل ها به وسیله ی باتری و برخی دیگر به وسیله برق کار می کنند. مدل های خانگی به دلیل حجم مخزن کمتری که دارند قالباً از یک باتری قلمی بهره میبرند.

گارانتی جا مایع چشمی (اتوماتیک)

بله اکثر برندهای مطرح ارای گارانتی می باشند. در صورتی که قصد انتخاب بهترین جا مایع چشمی دستشویی را دارید حتماً از کارت گارانتی و شرایط خدمات پس از فروش مطمئن شوید تا در صورت خرابی امکان تعمیر آن وجود داشته باشد. توجه داشته باشید برخی برندهای چینی در ایران شما خدمات پس از فروش نمی باشند و لازم است حتماً این موضوع را از فروشند جویا شوید.

جمع بندی

استفاده از مخزن مایع دستشویی اتوماتیک میتواند شما و اطرافیان تان را از ابتلا به بیماری ها در امان نگه دارد. خرید این وسیله بسیار به صرفه است و علیرغم کاربردهایی که دارد دکوراسیون سرویس بهداشتی شما را بسیار زیبا و به اصطلاح امروزی ها لاکچری میکند. درصورت هرگونه سوال یا انتقاد و پیشنهاد از طریق بخش تماس باما یا قسمت نظرات همین پست در ارتباط باشید.

امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید. از شما دعوت می‌کنیم از صفحات شلنگ توالت و دوش حمام نیز دیدن کنید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *