قیمت مسواک برقی (برسی و خرید آنلاین آپدیت۱۴۰۱)

راهنمای خرید و برسی انواع مسواک های برقی موجود در بازار ایران و جهان

مسواک زدن به مدت ۲ دقیقه و دو بار در روز، موثرترین اقدامی است که می توانید برای سلامت دهان و دندان های خود انجام دهید. مهم نیست از بهترین مسواک برقی استفاده می کنید یا از یک مسواک دستی معمولی باید مطمئن شوید که مسواک را به درستی و به مدت طولانی و با فشاری مناسب روی دندان هایتان اعمال کنید. ما در مطلب راهنمای خرید مسواک برقی قصد داریم تمام نکاتی که باید قبل از خرید انواع مسواک برقی لحاظ کنید را به شما عزیزان بگوییم تا خریدی دقیق و درست را تجربه کنید. همچنین شما عزیزان میتوانید قیمت مسواک برقی موردنظر خود را در سایت پذیرنده ی هر محصول مشاهده و در نهایت اقدام به خرید آن کنید.

قابل ذکر است مسواک زدن منظم به از بین بردن باکتری، ایجاد پلاک، لایه چسبناک و میکروبی که روی دندان ها ایجاد می شود و منجر به خرابی و پوسیدگی دندان و همچنین بیماری های لثه ای می شود، کمک می کند.

آیا شما به مسواک برقی نیاز دارید؟

لزوماً نیازی به تغییر مسواک دستی به مسواک برقی برای همه ی افراد نیست. اما مسواک برقی می تواند به برخی افراد به ویژه بچه ها یا افراد مسن مبتلا به آرتریت که مهارت لازم برای رسیدن به همه سطوح دندان های خود را ندارند، موثر باشد.

نکاتی مهم که باید قبل از خرید مسواک برقی بدانید

برای خرید بهترین مسواک برقی باید به نکاتی چون اندازه، میزان نرمی و سفتی فرچه، حرکت نوسانی و تنظیمات آن توجه کنید تا خریدی مناسب و مقرون به صرفه داشته باشید. همچنین در ادامه میتوانید لیست قیمت انواع مسواک برقی را مشاهده کنید.

اندازه

اندازه مسواک برقی بسیار حائز اهمیت است. حتما به این نکته توجه کنید که نباید فرچه ی مسواک برای دهان شما خیلی بزرگ یا خیلی کوچک باشد. در صورتی که فرچه ی مسواک برای دهان شما بیش از حد بزرگ باشد فرآیند شستشوی دندان را دشوار میکند و مسواک آزادی عمل مورد نیاز را ندارد و درنهایت دندان های انتهایی به سختی با سری مسواک تماس پیدا میکنند. همچنین اگر سری مسواک برای دهان شما کوچک باشد باز هم عملکرد صحیحی ندارد و دندان های شما را به خوبی پوشش نمی دهد و در نهایت بخش هایی از دندان با فرچه یا همان سری مسواک تماس پیدا نمی کنند.

نکته ی دیگری که باید هنگام خرید بهترین مسواک برقی به آن توجه کنید، اندازه ی طولی مسواک است. باید دسته ی مسواک به اندازه ی کافی بلند باشد تا به راحتی به دندان های انتهایی برسد.

نرم بودن سری

قبل از خرید بهترین مسواک برقی حتما به نرم بودن سری مسواک توجه کنید. بسیار از دندان پزشکان معتقدند سری های سفت به مینا و ریشه ی دندان آسیب میرساند و به هیچ وجه سری های سفت را پیشنهاد نمی کنند. برخی افراد به اشتباه فکر میکنند هرچه سری مسواک سفت تر باشد دندان هایشان بهتر تمیز میشود اما این تفکر کاملا غلط است و ممکن است در طولانی مدت آسیب های جدی به دندان هایتان وارد کند.

اگر قیمت مسواک برقی برایتان مهم نیست حتما توصیه میکنیم از برندهای مطرح و مورد تایید سازمان دندان پزشکی استفاده کنید زیرا این محصولات از سری های نرم واستاندارد تهیه و تولید میشوند.

حرکت سری

نکته ی بعدی که باید هنگام خرید بهترین مسواک برقی به آن توجه کنید حرکت سری مسواک است. حرکت فرچه مسواک باید به صورت ارتعاشی باشد و از خرید مسواک های برقی که حرکت آن به صورت نوسانی است اجتناب کنید. حرکت سری مسواک به صورت جلو و عقب به مینای دندان آسیب میرساند. حتی اگر از مسواک دستی استفاد میکنید، توصیه میکنیم مسواک را به صورت بالا و پایین روی دندان هایتان حرکت دهید تا فرآید شستشو صحیح و اصولی انجام شود.

این موضوع در مسواک برقی ارزان قیمت و متفرقه بسیار رایج است، زیرا هیچ استانداردی در این مسواک ها رعایت نشده است و فارغ از هدر دادن پول ممکن است به دندان هایتان آسیب های جدی وارد شود.

تنظیمات

کارشناسان میگویند اگر مسواک برقی شما دارای تنظیمات مختلف باشد به شما کمک میکند مسواک خود را شخصی سازی کنید و این یک ویژگی مثبت محسوب میشود.

امروزه در انواع مسواک برقی مانند: اورال-بی،براون، جیمی، کلگیت، تریزا، شیائومی، فیلیپس، موزر، آی وی اسمایل، آ ا گ، ریمکس، رمینگتون، رینبو و … شاهد طیف وسیعی از تنظیمات اضافی چون تایمر خودکار، سنسور فشار، قابلیت تعویض سری و … میباشیم. این تنظیمات به شما کمک میکند بهترین نتیجه را هنگام شستشو تجربه کنید و از مسواک زدن لذت ببرید.

قیمت مسواک برقی که شامل تنظیمات اضافی است نسبت به نمونه های مشابه گران تر است اما کارایی و عملکرد بهتری نسبت به مسواک های برقی ارزان قیمت دارد.

مورد تایید بودن سازمان دندانپزشکی

از خرید محصولاتی که فاقد مهر تایید سازمان دندانپزشکی است جدا خودداری کنید. این موضوع درمورد انواع خمیر دندان های موجود در بازار ایران نیز صدق میکند. محصولاتی که فاقد مهر تایید باشد بسیار برای سلامتی شما خطرناک است و علاوه بر عفونت دهان و دندان ممکن است باعث مسمومیت های جدی در افراد شود. پس قبل از خرید بهترین مسواک برقی این موضوع را مد نظر داشته باشید زیرا خرید چشم بسته در مورد محصولاتی که به سلامت مان مربوط میشود ممکن است خطرات جبران ناپذیری  داشته باشد.

باتری

باتری انواع مسواک برقی به صورت قلمی یا شارژی میباشد. قیمت مسواک برقی های شارژی نسبت به نمونه های دیگر گران تر است و طول عمر بیشتری دارند. اما نقطه ی مثبت مسواک های برقی که از باتری قلمی استفاده میکنند این است که دغدغه ی تمام شدن شارژ مسواک را ندارید و هر موقع که باتری آن تمام شد میتوانی سریعا اقدام به تعویض آن کنید.

تصمیم گیری در مورد اینکه کدام را انتخاب کنید با توجه به بودجه و سلیقه ی شما تعیین میشود و در عملکرد مسواک حین شستشوی دندان ها تاثیری ندارد.

قیمت

همانطور که در این مطلب اشاره شد امروزه طیف گسترده ای از انواع مسواک برقی با قابلیت های گوناگون در بازار موجود است. اگر قیمت مسواک برقی برایتان مهم نیست پیشنهاد میکنیم سراغ برندهای مطرحی مانند مسواک برقی اورآل بی Oral-b یا مسواک برقی شیائومی بروید همچنین مسواک مدل oral-b vitality cross action گزینه ی مناسبی است. گرچه برند های نام برده شده کمی گران قیمت میباشند اما قابلیت های فوق العاده بالایی دارند.

اما اگر برای خرید مسواک برقی نمیخواهید زیاد هزینه کنید پیشنهاد میکنیم از برندهای مطرح با قابلیت های کم تر استفاده کنید و به هیچ عنوان گول تبلیغات تولید کنندگانی که اقدام به عرضه انواع مسواک برقی بی کیفیت اما با قابلیت های گوناگون هستند را نخورید. و همیشه این نکته را مدنظر داشته باشید که ارزان بودن هیچ محصولی بی دلیل نیست و از آنجایی که مسواک یک وسیله ی بهداشتی است بی گدار زدن در خرید آن ممکن است باعث عفونت لثه و دندان ها شود.

در ادامه دعوت می‌کنیم ۱۷مدل از بهترین مسواک برقی های موجود در بازار را مشاهده کنید. در صورت ناموجود شدن کالاهای زیر از مدل های مشابه دیدن فرمایید.

۱.مسواک برقی اورال-بی مدل D1000 طرح مرمید

مسواک برقی اورال-بی مدل D1000 طرح مرمید

مسواک برقی اورال-بی مدل D1000 طرح مرمید از منبع تغذیه باتری استفاده میکند و نوع حرکت آن به صورت چرخشی میباشد. اکثر خریداران از کیفیت این مسواک برقی رضایت داشته اند و بیش از ۶۰نفر آن را به سایر کاربران پیشنهاد داده اند. توجه داشته باشید باتوجه به ظاهر فانتزی این محصول انتخاب خوبی برای کودکان، جهت تشویق به مسواک زدن می‌باشد.

مشخصات

  • قابلیت تعویض سری: بله
  • نوع حرکت: چرخشی , لرزشی
  • مدت زمان شارژدهی باتری: ده روز
  • منبع تغذیه: باتری

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲.مسواک برقی هارمن مدل KEMPHOR SONICX3

مسواک برقی هارمن مدل KEMPHOR SONICX3

منبع تغذیه این مسواک برقی باطری لیتیومی قابل شارژ است و دارای تایمر اتوماتیک ۲ دقیقه و ۳۰ ثانیه ای می‌باشد. سرعت چرخش در دقیقه و سرعت لرزش در دقیقه ۳۵۰۰۰ است. مدت زمان شارژ باتری ۷۰ دقیقه و همچنین مدت زمان شارژدهی باتری ۲۰ ساعت است. قابل ذکر است این مدل دارای مود سفید کننده، مود براق کننده، مود سشتشوی عمیق، مود شستشوی سریع و مود دندان های حساس می‌باشد. امتیاز این کالا ۴.۷ از ۵ ارزیابی شده است و جزو مدل های پرفروش بازار است.

مشخصات

  • قابلیت تعویض سری: بله
  • سری ها: سری برای تمیز کنندگی قوی
  • نوع حرکت: لرزشی
  • تایمر: بله

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۳.مسواک برقی اورال-بی مدل STARTER PACK D12.523.1 white

مسواک برقی اورال-بی مدل STARTER PACK D12.523.1 white

این مسواک برقی دارای قابلیت اعلام زمان کافی مسواک با پالس پس از ۲ دقیقه (توصیه شده توسط دندانپزشکان) می باشد. منبع تغذیه باتری برق شهری بوده و نوع حرکت آن به صورت  چرخشی و لرزشی می‌باشد. این مدل دارای قابلیت هایی چون  تایمر، پایه شارژر نیز می باشد.  مدت زمان شارژ باتری ۱۶ ساعت و مدت زمان شارژدهی باتری ۵ روز است. این مسواک  برقی دارای شارژر قابل حمل بوده و باتوجه چرخش زاویه ای که دارد عملکردی مانند نخ دندان را ایفا می‌کند. امتیاز این کالا ۴.۸ از ۵ ارزیابی شده است و جزو بهترین مسواک برقی های موجود در بازار است.

مشخصات

  • قابلیت تعویض سری: خیر
  • سری ها: معمولی
  • سرعت چرخش در دقیقه: ۷۶۰۰
  • سرعت لرزش در دقیقه: ۷۶۰۰

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۴.مسواک برقی اورال-بی مدل Oxyjet + PRO 2000

مسواک برقی اورال-بی مدل Oxyjet + PRO 2000

این مسواک برقی دارای سری برای دندان های حساس و معمولی می باشد. سرعت چرخش در دقیقه ۸۸۰۰ و سرعت لرزش در دقیقه ۴۰۰۰۰ است. این مدل دارای قابلیت محدوده سرعت متغیر برای تمیز کردن نقاط مختلف و از بین بردن پلاک دندان ها تا ۹۷% حتی در نقاطی که دسترسی به آن ها سخت است می باشد و همچنین دارای ۵ سطح تنظیم فشار هوا بوده که تاثیر بسیار بالای در سفید نمودن دندان ها به طور طبیعی پس از ۲۱ روز استفاده دارند. قابل ذکر است این مدل دارای پایه شارژر بوده و مدت زمان شارژ باتری آن ۱۷ ساعت و مدت زمان شارژدهی باتری ۱ هفته است. امتیاز این کالا ۴.۶ از ۵ ارزیابی شده است.

مشخصات

  • قابلیت تعویض سری: بله
  • نوع حرکت: چرخشی , لرزشی
  • تایمر: بله
  • منبع تغذیه: برق شهری

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۵.مسواک برقی اورال-بی مدل Pro 750

مسواک برقی اورال-بی مدل Pro 750

منبع تغذیه این مسواک برقی باتری لیتیومی قابل شارژ است و مدت زمان شارژدهی باتری حداکثر ۷ روز با دوبار استفاده در روز می باشد. این مدل دارای سری های سفید کننده، سری برای تمیز کنندگی قوی می‌باشد. قابل ذکر است این مسواک دارای پایه شارژر بوده و باتوجه به نوع حرکت چرخشی و لرزشی که دارد به بهترین شکل ممکن دندان های شما را سفید می‌کند. امتیاز این کالا ۴.۷ از ۵ ارزیابی شده است.

مشخصات

  • قابلیت تعویض سری: بله
  • نوع حرکت: چرخشی , لرزشی
  • تایمر: بله

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۶.مسواک برقی جیمی مدل Gm-906 به همراه سری یدک مدل ۹۰۶

مسواک برقی جیمی مدل Gm-906 به همراه سری یدک مدل 906

مشخصات

  • قابلیت تعویض سری: بله
  • منبع تغذیه: شارژر usb
  • پایه شارژ: خیر
  • نوع حرکت: لرزشی

این مسواک برقی شامل ۲ عدد سری سفید کننده و تمیز کنندگی قوی بوده و مدت زمان شارژ باتری آن ۹۰ دقیقه است. قابل ذکر است این مدل شامل یک عدد هدیه سری مسواک و کابل Usb می باشد. مدت زمان شارژدهی باتری ۱۲۰ دقیقه بوده و از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. تنها نقطه ضعف این مدل نداشتن تایمر است. امتیاز این کالا ۴.۵ از ۵ ارزیابی شده است و بیش از ۵۰ نفر خرید آن را به سایر کاربران پیشنهاد داده اند.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۷.مسواک برقی اورال-بی مدل Vitality 3D white 100

مسواک برقی اورال-بی مدل Vitality 3D white 100

این مسواک برقی شامل سری مخصوص باشدت لرزش و چرخش مناسب می‌باشد. سرعت چرخش در دقیقه ۷۶۰۰ و سرعت لرزش در دقیقه۷۶۰۰ محاسبه شده است. این مدل شامل تایمر هشدار دهنده برای پایان زمان پیشنهادى مسواک زدن می باشد و از ایمنی بالایی از لحاظ مخاطرات الکتریکی به منظور استفاده در حمام برخوردار است. امکان تمیز کردن دندان های عقبی و از بین برنده پلاک های میکروبی از خصوصیات بارز این مسواک برقی است. قابل ذکر است مدت زمان لازم برای شارژ شدن ۱۶ ساعت است و همچنین دارای تکنولوژی ۲ بعدی نوسانینیز می‌باشد. امتیاز این کالا ۴.۹ از ۵ ارزیابی شده است.

مشخصات

  • قابلیت تعویض سری: بله
  • سری ها: سری سفید کننده
  • نوع حرکت: چرخشی , لرزشی
  • تایمر: بله

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۸.مسواک برقی کلگیت مدل BATMAN

مسواک برقی کلگیت مدل BATMAN

مسواک برقی کلگیت مدل BATMAN مناسب کودکان است و همچنین قیمت مناسبی دارد. از قابلیت های این مدل می‌توان به دو حرکت لرزشی و چرخشی اشاره کرد و باتوجه به سری معمولی که دارد انتخاب مناسبی برای کودکان می‌باشد. امتیاز این کالا ۴.۸ از ۵ ارزیابی شده است و اکثر خریداران ظاهری فانتزی آن را جزو نقاط مثبت آن دانسته‌اند.

مشخصات

  • قابلیت تعویض سری: خیر
  • سری ها: معمولی
  • نوع حرکت: چرخشی , لرزشی
  • منبع تغذیه: باتری

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۹.مسواک برقی اورال-بی مدل MD 20 oxyjet

مسواک برقی اورال-بی مدل MD 20 oxyjet

مدل MD 20 oxyjet مناسب برای دندان های ارتودنسی شده، سرامیک شده، ایمپلنت و لثه های حساس می‌باشد. این مسواک برقی دارای پایه شارژر و سری سفید کننده است و مدت زمان شارژدهی باتری آن ۱هفته می‌باشد. از ویژگی بارز این مدل میتوان به جت های آب مارپیچی با حباب میکرو هوا اشاره کرد که به  آرامی لثه ها را ماساژ می دهند توجه داشته باشید فشار آب قابل تنظیم بوده و از سطح ۱ (LP) تا مرحله ۵ (فشار زیاد) قابل اندازه گیری است. امتیاز این کالا ۴.۹ از ۵ ارزیابی شده است و جزو بهترین مسواک برقی های موجود در بازار است.

مشخصات

  • قابلیت تعویض سری: بله
  • نوع حرکت: چرخشی
  • تایمر: بله
  • منبع تغذیه: برق

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۰.مسواک برقی اورال-بی مدل Stages-power طرح Star Wars

مسواک برقی اورال-بی مدل Stages-power طرح Star Wars دارای تایمر بوده و منبع تغذیه آن باتری است. مدت زمان شارژدهی باتری ۴۰ دقیقه می‌باشد و باتوجه به سری معمولی که دارد برای کودکان و نوجوانان انتخاب بسیار مناسبی می‌باشد. امتیاز این کالا ۴.۷ از ۵ ارزیابی شده است و به جرعت میتوان از آن به عنوان بهترین مسواک برقی با این رنج قیمتی یاد کرد. توجه داشته باشید بیش از ۱۰۰ نفر خرید این مدل را به سایر کاربران پیشنهاد داده‌اند.

مشخصات

  • قابلیت تعویض سری: خیر
  • سری ها: معمولی
  • نوع حرکت: چرخشی

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۱.مسواک برقی اورال-بی مدل PRO1 790 Black Edition

مسواک برقی اورال-بی مدل PRO1 790 Black Edition

مشخصات

  • قابلیت تعویض سری: بله
  • سری ها: سری برای تمیز کنندگی قوی
  • نوع حرکت: چرخشی
  • پایه شارژ: بله

مدت زمان شارژدهی باتری: ۲۸ دقیقه مدت زمان شارژ باتری: ۱۷ ساعت تایمر: بله منبع تغذیه: باتری قابل شارژ داخلی دو عدد مسواک در یک مجموعه ضد آب کامل شامل تایمر ۲ دقیقه پس از ۲ دقیقه با ویبره پایان زمان مسواک را اعلام می کند .

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۲.مسواک برقی اورال-بی مدل پرو اکسپرت ۱۱۰

مسواک برقی اورال-بی مدل پرو اکسپرت 110

مشخصات

  • قابلیت تعویض سری: بله
  • نوع حرکت: چرخشی , لرزشی
  • سرعت چرخش در دقیقه: ۴۰۰۰
  • سرعت لرزش در دقیقه: ۸۰۰۰۰

منبع تغذیه: باطری سری ها: سری برای تمیز کنندگی قوی تایمر: خیر پایه شارژ: خیر مدت زمان شارژدهی باتری: ۴ صادر کننده مجوز: سازمان غذا و دارو

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۳.مسواک برقی براون مدل CrossAction

مسواک برقی براون مدل CrossAction

مشخصات

  • قابلیت تعویض سری: بله
  • تایمر: خیر
  • منبع تغذیه: باطری
  • پایه شارژ: خیر

مدت زمان شارژدهی باتری: ۱۰۰ سرعت چرخش در دقیقه: ۱۰۰۰ سری ها: سری سفید کننده, سری برای دندان های حساس نوع حرکت: چرخشی و لرزشی شماره مجوز: ۵۴۶۴۶۸۵ صادر کننده مجوز: سازمان غذا و دارو

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۴.مسواک برقی اورال-بی مدل GENIUS 10000N Black Edition

مسواک برقی اورال-بی مدل GENIUS 10000N Black Edition

مشخصات

  • قابلیت تعویض سری: بله
  • سری ها: سری برای تمیز کنندگی قوی
  • نوع حرکت: چرخشی
  • تایمر: بله

توضیحات تایمر: پس از ۲ دقیقه با ویبره پایان زمان مسواک را اعلام می کند . دارای ۶ حالت روزانه-تمیز کنندگی حرفه ای-جرمگیری-ماساژ لثه-پاک کردن زبان پایه شارژ: بله منبع تغذیه: باتری قابل شارژ داخلی مدت زمان شارژ باتری: ۱۲ ساعت دسته کاملا ضد آب با ۱ بار شارژ ۲ هفته بازدهی شارژ دارد ( روزی ۲ بار . هر بار ۲ دقیقه) دارای شارژ سریع ۳۰ دقیقه کیف هوشمند USB جهت حمل در مسافرت با قابلیت شارژ مسواک و گوشی محفظه مخصوص جهت نگهداری سری ها و استند نگهدارنده بدنه مدت زمان شارژدهی باتری: ۵۶ دقیقه

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۵.مسواک برقی اورال-بی مدل Vitality Cross Action

مسواک برقی اورال-بی مدل Vitality Cross Action

مشخصات

  • قابلیت تعویض سری: بله
  • سری ها: معمولی
  • سرعت چرخش در دقیقه: ۷۶۰۰
  • سرعت لرزش در دقیقه: ۷۶۰۰

توضیحات تایمر: اعلام زمان کافی مسواک با پالس پس از ۲ دقیقه منبع تغذیه: برق شهری تایمر: بله نوع حرکت: چرخشی, لرزشی مدت زمان شارژ باتری: ۱۶ ساعت مدت زمان شارژدهی باتری: ۵ روز شارژر قابل حمل چرخش زاویه ای تمیزکننده عمیق میان دندان ها عملکردی مانند نخ دندان جلوگیری از پوسیدگی دندان ها

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۶.مسواک برقی میجیا مدل T100

مسواک برقی میجیا مدل T100

مشخصات

  • قابلیت تعویض سری: بله
  • نوع حرکت: لرزشی
  • تایمر: خیر
  • منبع تغذیه: باتری

مدت زمان شارژدهی باتری: ۳۰ روز سری ها: سری برای تمیز کنندگی قوی پایه شارژ: خیر مدت زمان شارژ باتری: کمتر از ۴ ساعت نویز کمتر از ۶۰ دسیبل ضد آب Ipx7

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

سوالات
سوالات مسواک برقی
پاسخ به سوالات مسواک برقی

دندانپزشکان چه مسواک برقی را توصیه می کنند؟

مسواک برقی فیلیپس Sonicare DiamondClean  Smart 9700 مسواک قابل شارژ Oral-B Pro 7000 SmartSeries مسواک RotaDent ProCare مسواک برقی Oral-B 9600 مسواک برقی فیلیپس Sonicare DiamondClean Smart 9700

کدام نوع مسواک توسط دندانپزشکان توصیه می شود؟

دندانپزشکان توصیه می کنند حداقل دو دقیقه، دو بار در روز، مسواک بزنید. مسواک مناسب به ترجیح شما و ملاحظات مالی بستگی دارد. یک مسواک دستی چند هزار تومان هزینه دارد. اما یک مسواک برقی می تواند بیش از ۲۰۰ هزار تومان هزینه داشته باشد.

سر مسواک برقی را هر چند وقت یکبار باید تعویض کرد؟

توصیه میشود سری بهترین مسواک برقی را هر ۱۲ هفته تعویض کنید.

مسواک دستی یا برقی بهتر است؟

بر اساس یافته های یک مطالعه جدید، مسواک های برقی دندان ها و لثه ها را بسیار بهتر از مسواک دستی تمیز می کنند. دانشمندان دریافتند افرادی که از مسواک برقی استفاده می کنند، در مقایسه با افرادی که از مسواک دستی استفاده می کنند، لثه های سالم تری دارند، پوسیدگی دندان آنها کمتر است و همچنین دندان هایشان برای مدت طولانی تری ایمن و تمیز میماند.

برای خرید بهترین مسواک برقی چقدر باید هزینه کنید؟

قیمت مسواک برقی از ۲۰۰ هزار تومان به بالا میباشد. (قیمت بالای برخی مسواک ها لزوما به معنای برتری و باکیفیت تر بودم سایر محصولات نیست) شما با هر بودجه ای میتوانید اقدام به خرید انواع مسواک برقی کنید.

آیا باید مسواک برقی خود را همیشه روی شارژر بگذارید؟

برخی از بهترین مسواک برقی های موجود در بازار ایران شامل پایه ی نگهدارنده ی قابل شارژ میباشند و با قرار دادن مسواک در جای تعبیه شده همواره از شارژ بودن مسواک خود آسوده خاطر خواهید بود.

امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برد باشید، ضمن به اشتراک گذاشتن این مطلب با دوستان خود از شما عزیزان دعوت میکنیم از سایر مطالب سایت تپ سنج دیدن فرمایید.

برای اطلاع از قیمت مسواک برقی های معرفی شده در این مطلب به سایت پذیرنده مراجعه فرمایید و در صورت ناموجود شدن مسواک موردنظر از سایر محصولات مشابه دیدن فرمایید.

۵/۵ - (۲ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *