بهترین مارک مینی واش + خرید اینترنتی و لیست قیمت

راهنمای خرید و برسی انواع کهنه شور (مینی واش)

اگر تازه بچه دار شده اید و مدام با حجم انبوهی از لباس های کثیف کودکتان روبرو میشوید. یک پیشنهاد شگفت انگیز برای شما داریم. مینی واش یا کهنه شور وسیله ای بسیار کاربردی برای شستن لباس هایی با سایز کوچک و البته تعداد کم است. دیگر لازم نیست برای شستن کهنه و لباس های کودک خود از دستانتان استفاده کنید، شما میتوانید به راحتی لباس های کثیف را درون مینی واش بریزید و به آسانی لباس هایی تمیز و خوش بو تحویل بگیرید. همراه ما تا انتهای مطلب راهنمای خرید مینی واش باشید تا با تمامی نکات ریز و درشت این محصول بی نظیر  آشنا شوید.

مینی واش یا کهنه شور چیست؟

اگر بخواهیم تعریفی خلاصه از مینی واش داشته باشیم، باید اینگونه بگوییم؛ مینی واش همان لباسشویی با ابعاد بسیار کوچک تر و قابلیت هایی به مراتب کمتر از لباسشویی است. در کهنه شور خبری از ویژگی های اتوماتیک و  حرفه ای نیست و تنها قابلیت آن شستن لباس ها میباشد. در ادامه ی این مطلب با قابلیت های متنوع و کاربردی انواع مینی واش در بازار ایران آشنا میشویم و لیستی از بهترین و پرفروشترین ها را در اختیار شما کاربران عزیز قرار میدهیم تا خریدی مقرون به صرفه و مطمئن داشته باشید.

چرا  باید مینی واش بخریم؟

همانطور که در پاراگراف اول اشاره کردیم، کودکان تازه متولد شده مدام لباس های خود را کثیف میکنند از این حیث والدین نمیتوانند به خاطر دو یا چند لباس اقدام به روشن کردن  ماشین لباسشویی کنند زیرا این کار علیرغم وقت گیر بودن آب زیادی را هدر میدهد و به هیچ وجه صرفه ی اقتصادی برای خانواده ها ندارد. بنابراین بهترین کار استفاده از یک مینی واش کوچک است که هم آب کمتری مصرف میکند و هم تنظیمات پیچیده ای ندارد و تنها با یک دکمه اقدام به شستن و خشک کردن لباس های کودک و نوزاد میکند.

برسی ویژگی ها و امکانات مینی واش

در ادامه مطلب راهنمای خرید مینی واش قصد داریم امکانات و ویژگی های این محصول کاربردی و کوچک را مورد برسی و ارزیابی قرار دهیم. پیشنهاد میکنیم حتما به این موارد توجه کنید تا در هنگام خرید دچار سردرگمی و اشتباه نشوید.

وزن: وزن انواع مینی واش معمولا بین ۳ تا ۱۷ کیلوگرم میباشد. هر چقدر ظرفیت آن بیشتر باشد، طبیعتا وزن آن هم بیشتر است. وزن رایج انواع مینی واش چیزی حدود ۸ کیلوگرم است و امروزه اکثر برند های مطرح وزنی فراتر از محدوده ی ذکر شده نمیروند زیرا طبیعت مینی واش ها وزن کم و ابعاد کوچک آن است و در صورتی که وزن مینی واش بالای ۱۷ کیلو باشد زیاد مورد اقبال عموم قرار نمیگیرد.

ظرفیت: ظرفیت انواع مینی واش از ۱.۱ تا ۴ میباشد. بسیار مهم است نهایت دقت را در این خصوص داشته باشید. اگر خانواده ای کم جمعیت دارید و حجم لباس هایی که میخواهید با مینی واش بشورید زیاد نیست. پیشنهاد میکنیم از ظرفیت های ۱ تا ۳ استفاده کنید زیرا در غیر این صورت آب زیادی برای شستن تعداد کمی لباس هدر میرود. از آنجایی که امروزه به شدت با بحران آب درگیر هستیم توجه به این مورد هم موجب کم شدن هزینه های شما میشود و هم میزان قابل توجهی در مصرف آب صرفه جویی میشود.

ابعاد: ابعاد مینی واش زیاد بزرگ نیست و حتی در خانه های کوچک هم جایی برای آن پیدا میشود. اما به هرحال اگر منزل کوچکی دارید و این موضوع فکر شما را درگیر کرده است پیشنهاد میکنیم سراغ مدل هایی با طول و عرض کوچک بروید. شما میتوانید مینی واش را در گوشه ای از حمام خود قرار دهید و به آسانی لباس های زیر و همچنین لباس های کودک را با آن بشورید.

سرعت موتور: ویژگی دیگری که باید قبل از خرید مینی واش حتما به آن توجه کنید سرعت موتور آن است. انواع مینی واش ها دارای سرعت موتوری بین ۵۰۰ تا ۳۰۰۰ دور در دقیقه میباشند. هر چقدر سرعت موتور مینی واش بیشتر باشد مصرف انرژی آن بالاتر میرود و همچنین کیفیت شستشو ی آن نیز بهتر میشود. قابل ذکر است قدرت موتور مینی واش در قیمت آن بسیار موثر است و در صورتی که قصد داشته باشید مینی واشی با قدرت ۳۰۰۰ بخرید باید بالای یک میلیون تومان هزینه کنید.

نوع مخزن: نوع مخزن یا همان در مینی واش معمولا از بالا باز میشود. این موضوع در ماشین لباسشویی های مدرن کاملا فرق میکند و معمولا در آن ها از روبرو باز و بسته میشوند. البته مینی واش هایی وجود دارند که در آنها از رو برو باز شوند اما آنچه رایج است باز شدن در از سمت بالا میباشد. پیشنهاد میکنیم قبل از خرید مینی واش حتما به جنس و کیفیت نوع مخزن به کار رفته توجه شود تا به مرور زمان دچار آسیب یا هرز شدگی نشود.

رله حرارتی: برای جلوگیری از سوختن موتور از رله حرارتی استفاده میشود. پیشنهاد میکنیم قبل از خرید بهترین مینی واش این ویژگی را از فروشنده ی محصول جویا شوید تا خطری موتور مینی واش شما را در تهدید نکند.

جنس بدنه: رایج ترین جنس بدنه انواع مینی واش پلاستیک است. از آنجایی که این جنس به نسبت فلز وزن کمتری دارد جا به جایی آن آسان تر است و همچنین به دلیل نارسا بودن پلاستیک خطر برق گرفتگی شما و اعضای خانواده تان را تهدید نمی کند. امروز بالغ بر ۷۰درصد مینی واش های موجود در بازار تماما از جنس پلاستیک با کیفیت تهیه و تولید میشوند.

قابلیت آبکشی: این ویژگی تنها در برخی از بهترین مینی واش های موجود در بازار دیده میشود. از آنجایی که مینی واش ها از تکنولوژی پیچیده ای جهت شستن و خشک کردن استفاده نمی کنند، به همین دلیل صرفا مینی واش هایی از این قابلیت پشتیبانی میکنند که دارای دو مخزن جداگانه باشند. این مینی واش ها که تحت عنوان مینی واش دو قلو شناخته میشوند. مخزنی را برای شستشو و مخزنی برای آبکشی لباس دارند و شما به راحتی میتوانید مراحل شستن و خشک کردن را با مینی واش خود انجام دهید.

زمان سیستم آبگیری: زمان آبگیری انواع مینی واش با یک دیگر متفاوت مبباشد. در برخی ۳ دقیقه و در برخی دیگر ۵ دقیقه، در صورتی که زمان آبگیری لباس برای شما مهم است میتوانید این مشخصه را از قسمت ویژگی های هر محصول مشاهده و پیگیری کنید.

زمان شستشو: زمان شستشو انواع مینی واش معمولا تا ۱۰ یا ۱۵ دقیقه طول میکشد. این موضوع کاملا بستگی به سرعت موتور و تنظیمات آن دارد. در صورتی  که میخواهید لباس های شما در سریع ترین زمان ممکن شسته شوند سعی کنید، مینی واشی خریداری کنید که قدرت موتور آن بالای ۳۰۰۰ دور بر دقیقه باشد.

دکمه سلکتور: برخی از بهترین مینی واش های موجود در بازار دارای دکمه سلکتور مجهز به خاموش و روشن میباشند. این ویژگی از خطرات احتمالی مانند برق گرفتگی یا اتصالی جلوگیری میکند. در صورتی که در منزل کودک دارید برای حفظ ایمنی هرچه بیشتر این ویژگی را قبل از خرید کهنه شور در نظر بگیرید.

مصرف انرژی: همانطور که میدانید تمام وسایل برقی استاندارد دارای پرچسب مصرف انرژی میباشند. لذا حتما قبل از خرید بهترین مینی واش این موضوع را پیگیری کنید، در غیر این صورت هزینه های شما چند برابر افزایش پیدا میکند و بعد  از هر بار روشن کردن مینی واش مصرف برق شما به شدت افزایش پیدا میکند.

امکانات ایمنی: همیشه جنبه های ایمنی را قبل از خرید هر محصول در نظر بگرید. به خصوص اگر دارای فرزندی کوچک هستید. امروزه انواع مینی واش دارای قفل کودک میباشند تا در صورتی که به هر دلیل حواستان از کودک پرت شد و او سمت مینی واش رفت خطری او را تهدید نکند. با وجود قفل ایمنی کودک هیچگونه دسترسی به برق و داخل مینی واش ندارد.

برسی معایب مینی واش: مینی واش تنظیمات زیادی ندارد و از این حیث نمیتوان دستوراتی از قبیل تایم شستشو، میزان سرعت، اضافه کردن لباس حین شستشو و غیره را مدیریت کرد. همچنین مینی واش ظرفیت بالایی برای شستن لباس ها ندارد و به هیچ وجه نمیتوان از آن به عنوان یک لباسشویی تمام عیار استفاده کرد.

بهترین مارک مینی واش تمام اتوماتیک: همانطور که در بالا اشاره کردیم برندهای کمی اقدام به تولید مینی واش تمام اتوماتیک میکنند زبرا اقبال عمومی نسبت به خرید بهترین مینی واش تمام اتوماتیک زیاد نیست و برای تولید کننده صرفه ی مالی مناسبی ندارد  اما برندهای مطرحی چون فریدولین، جنرال تکنیک، سان لوکس، بلسون، ریتون، میلاد، ال جی قابلیت های نسبتا خوبی را برای رابط کاربری هرچه بهتر ارائه میدهند.

بهترین مارک مینی واش: بهترین برندهای مینی واش عبارتند از ال جی، آ ا گ، چیکو، سام ست، هوگل، هوکوپلاس، هیوندای، تویوتا، کلترونیک، درنیکا، سانی، سافلون، اینترنشنال آنیل، تمامی برندهای ذکر شده جزو مطرح ترین محصولات موجود در بازار ایران میباشند.

قیمت

قیمت انواع مینی واش با توجه به برند و امکانات آن متفاوت است. محدوده ی قیمتی تقریبا از ۷۰۰ هزارتومان تا ۲میلیون تومان میباشد. پیشنهاد میکنیم حد وسط را انتخاب کنید و از خرید مینی واش های ارزان قیمت اجتناب کنید. زیرا این مینی واش ها دارای کیفیت بدنه و  موتوری خوبی نیستند و بعد از چند بار استفاده دچار آسیب های جدی میشوند. این آسیب ها به قدر میتواند مشکل ساز باشد که شاید مجبور باشید به اندازه ی همان قیمتی که برای خرید مینی واش صرف کرده اید را هزینه ی تعمیر کنید بنابراین به هیچ وجه دنبال برند های متفرقه و ارزان نباشید زیرا در نهایت هیچ سودی عاید شما نمیشود.

گارانتی و خدمات پس از فروش

بهترین مارک مینی واش هم ممکن است بعد از مدتی دچار خرابی شود. بنابراین حتی المقدور سعی کنید از برندهای نام آشنا خرید کنید تا در صورتی که دستگاه نیاز به تعمیر یا تعویض قطعه داشت به راحتی با شرکت تماس بگیرید و درخواست تعمیر بدهید.

پیشنهاد می‌کنیم، لوازم خانگی را از فروشگاه های مجاز و مورد اعتماد خریداری کنید.

مینی واش بهترین انتخاب برای خانواده ها

بهترین مینی واش برای هر خانه ای لازم و ضروری است. این وسیله کاربردی به شما کمک میکند، تنها در عرض چند دقیقه تمام کهنه ها و همچنین لباس های نوزاد را به آسانی بشورید. ار آنجایی که این وسیله مصرفی به مراتب بهینه تر از لباسشویی دارد میتوانید در هر ساعت از شبانه روز از آن استفاده کنید. دیگر لازم نیست برای شستن تنها چند لباس اقدام به روشن کرد ماشین لباسشویی کنید. خرید بهترین مینی واش را به همه ی خانواده های ایرانی پیشنهاد میکنیم.

در ادامه دعوت میکنیم لیستی از بهترین مارک مینی واش موجود در بازار را مشاهده کنید. در صورت نا موجود شدن هریک از کالاهای نام برده شده میتوانید از نمونه های مشابه دیدن فرمایید.

۱.مینی واش اینترنشنال آنیل مدل ۳۵۰۰

مینی واش اینترنشنال آنیل مدل 3500

مشاهد قیمت و خرید در دیجی کالا

مشخصات

  • ظرفیت: ۳.۵
  • فناوری: خشک‌کن
  • سرعت چرخش موتور: ۵۰۰ دور در دقیقه
  • رده انرژی: A

اینترنشنال آنیل جزء برندهای مطرح در زمینه ی تولید انواع مینی واش است. سرعت چرخش موتور این مدل ۵۰۰ دور در دقیقه محاسبه شده و دارای فناوری خشک کن می‌باشد. مدل ۳۵۰۰ دارای رده انرژی A بوده و از این حیث بسیار بهینه است. توجه داشته باشید، امتیاز کالا ۵ از ۵ ارزیابی شده است.

۲.مینی واش سان لوکس مدل ۴۵۰S

مینی واش سان لوکس مدل 450S

مشاهد قیمت و خرید در دیجی کالا

مشخصات

  • نوع مخزن: دو قلو
  • سرعت چرخش موتور: ۱۴۰۰ دور در دقیقه
  • رده انرژی: A
  • وزن: ۶ کیلوگرم
  • ظرفیت دیگ: ۴.۵ کیلوگرم
  • ابعاد: ۷۰۰x450x650 میلی‌متر

این مینی واش فارغ از کیفیت ساخت بالایی که دارد، دارای ظاهری بسیار شکیل و زیبا می‌باشد. سرعت چرخش این دستگاه ۱۴۰۰ دور بر دقیقه بوده و باتوجه به رده ی انرژی A از مصرف بهینه ای برخوردار است. اگر دنبال خرید بهترین مارک مینی واش هستید، این برند را به شما توصیه می‌کنیم.

۳.مینی واش اینترنشنال آنیل مدل WMT3500

مینی واش اینترنشنال آنیل مدل WMT3500

مشاهد قیمت و خرید در دیجی کالا

مشخصات

  • وزن: ۸
  • ظرفیت: ۳/۵
  • رده انرژی: B
  • نوع مخزن: در از بالا
  • فناوری: خشک‌کن
  • سرعت چرخش موتور: ۵۰۰ دور در دقیقه

این مینی واش از ظرفیت مناسبی برخوردار بوده و باتوجه به موتور قدرت‌مندی که دارد، در سریع ترین زمان ممکن اقدام به شستن رخت چرک و لباس نوزاد و … می‌کند. سرعت چرخش این مدل ۵۰۰ دور بر دقیقه بوده و درب دستگاه از بالا باز می‌شود. جهت مشاهده قیمت و خرید این محصول وارد سایت زیر شوید. توجه داشته باشید امتیاز کلی کالا ۴.۹ از ۵ ارزیابی شده است.

۴.مینی واش مدل RS800B ظرفیت ۵ کیلوگرم

مینی واش مدل RS800B ظرفیت 5 کیلوگرم

مشاهد قیمت و خرید در دیجی کالا

مشخصات

  • نوع مخزن: در از بالا
  • سرعت چرخش موتور: ۱۳۰۰ دور در دقیقه
  • صفحه نمایش: ندارد
  • وزن: ۱۰ کیلوگرم
  • ظرفیت دیگ: ۵ کیلوگرم
  • ابعاد: ۴۶۰x460x720 میلی‌متر
  • رده انرژی: A

اگر دنبال خرید مینی واش ارزان قیمت هستید، خرید این مدل را به شما پیشنهاد می‌کنیم. گرچه ظاهر محصول کمی ساده به نظر می‌رسد، اما باتوجه به قدرت ۱۳۰۰ دور بر دقیقه ای که دارد به هیچ عنوان نباید کیفیت و شایستگی های فنی آن را نادیده گرفت. توجه داشته باشید، رده انرژی این دستگاه (آ) بوده و بسیار بهینه است. جهت مشاهده قیمت و خرید محصول وارد سایت زیر شوید.

۵.مینی واش آاگ مدل XPB40-488S

مینی واش آاگ مدل XPB40-488S

مشاهد قیمت و خرید در دیجی کالا

مشخصات

  • وزن: ۴.۴
  • ظرفیت: ۴
  • سرعت چرخش موتور: ۴۰۰ دور در دقیقه
  • رده انرژی: A
  • سبد خشک کن بزرگ

آیا به دنبال خرید مینی واش برای شستن لباس نوزاد هستید؟ این مدل باتوجه به ظرفیت مخزن چهار لیتری و همچنین فناوری خشک کنی که دارد، بهترین انتخاب برای شما می‌باشد. سرعت چرخش موتور ۴۰۰ دور بر دقیقه تخمین زده شده و باتوجه به رده ی انرژی A آن از مصرف بهینه و استانداردی برخوردار است. اکثر خریداران از کیفیت ساخت و عملکرد این مینی واش رضایت داشته‌اند.

۶.مینی واش نیکو مدل N1

مینی واش نیکو مدل N1

مشاهد قیمت و خرید در دیجی کالا

مشخصات

  • وزن: ۴.۵
  • عرض: ۳۶۰
  • ظرفیت: ۳.۵
  • سرعت چرخش موتور: ۸۰۰ دور در دقیقه
  • رده انرژی: A

بهترین مینی واش نیکو بدون شک مدل N 1 است. این مدل از کیفیت ساخت بالایی برخوردار بوده و درب آن از بالا باز می‌شود. دارای ابعادی متوسط است و به آسانی در هر مکانی جای می‌گیرد. سرعت چراش موتور هشتصد دور بر دقیقه محاسبه شده که برای مینی واشی با این رنج قیمتی فوق‌العاده به نظر می رسد. جهت استعلام قیمت و همچنین موجودی این کالا وارد سایت زیر شوید. توجه داشته باشید، امتیاز این کالا ۴ از ۵ ارزیابی شده است.

۷.ميني واش نيكو مدل N-888

ميني واش نيكو مدل N-888

مشاهد قیمت و خرید در دیجی کالا

مشخصات

  • وزن: ۴
  • سرعت چرخش موتور: ۸۰۰ دور در دقیقه
  • ظرفیت: ۳.۵
  • رده انرژی: B
  • دارای سبد خشک کن
  • دارای شیلنگ تخلیه آب

سرعت چرخش موتور این مینی واش بسیار قابل قبول بوده و دارای رده انرژی B می‌باشد. باتوجه به ظرفیت سه و نیم لیتری که دارد، دارای گنجایش مناسبی برای رخت چرک و همچنین لباس نوزاد بوده و از این حیث بسیار کاربردی است. اگر به دنبال خرید بهترین مینی واش با قیمت مناسب هستید، در خرید این کالا درنگ نکنید. شما می توانید سایر مشخصات این مینی واش را در لینک زیر مشاهده کنید.

۸.مینی واش کوپکس مدل ۱۱۳۵

مینی واش کوپکس مدل 1135

مشاهد قیمت و خرید در دیجی کالا

مشخصات

  • وزن: ۴
  • میزان صدای خشکشویی: ۴۰
  • میزان صدا: ۴۰
  • فناوری: خشک‌کن
  • طبقه بندی رنگی: ساده
  • سرعت چرخش موتور: ۸۰۰ دور در دقیقه
  • رده انرژی:A

مینی واش کوپکس دارای فناوری خشک کن بوده و ظرفیت آن سه و نیم لیتر محاسبه شده است. باتوجه به قدرت و همچنین رده انرژی بهینه ای که دارد از ارزش خرید بسیار بالایی برخوردار است. اکثر خریداران کیفیت ساخت و همچنین عملکرد شستشو و خشک کن این مینی واش را قابل قبول ارزیابی کرده‌اند. جهت مشاهده قیمت و  خواندن نظرات وارد سایت زیر شوید.

۹.مینی واش آاگ اینترنشنال مدل ۲۰۲۰

مینی واش آاگ اینترنشنال مدل 2020

مشاهد قیمت و خرید در دیجی کالا

مشخصات

  • وزن: ۳.۴
  • ظرفیت: ۲.۵
  • نوع مخزن: در از بالا
  • سرعت چرخش موتور: ۵۰۰ دور در دقیقه

این مینی واش ساخت ایران بوده و از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. کیفیت ساخت و عملکرد این مدل بسیار قابل قبول ارزیابی شده و اکثر خریدارن نسبت به کیفیت آن اعلام رضایت کرده‌اند. اگر خواهان خرید مینی واشی باکیفیت و قیمت مناسب هستید، این مدل را به شما دوست عزیز پیشنهاد می‌کنیم.

۱۰.مینی واش مدل M3700

مینی واش مدل M3700

مشاهد قیمت و خرید در دیجی کالا

مشخصات

  • وزن: ۴
  • ظرفیت: ۳.۷
  • کیفیت عالی
  • نوع مخزن: در از بالا
  • سرعت چرخش موتور: ۵۰۰ دور در دقیقه
  • رده انرژی: A

مانند اکثر مدل ها سرعت چرخش این مدل هم ۵۰۰ دور بردقیقه می‌باشد. نوع مخزن برای رابط کاربری بهتر و همچنین صرفه جویی در فضا از بالا تعبیه شده است. کیفیت ساخت و نوع عملکرد از دید بسیاری از خریداران مطلوب ارزیابی شده و باتوجه به امتیاز نسبتاً بالایی که دارد (۴.۷ از ۵) گویای کیفیت خوب این مینی واش است. جهت مشاهده قیمت و خرید آنلاین کالا وارد سایت زیر شوید.

۱۱.مینی واش جنرال تکنیک مدل SH-MW 2725

مینی واش جنرال تکنیک مدل SH-MW 2725

مشاهد قیمت و خرید در دیجی کالا

مشخصات

  • وزن: ۸
  • عرض: ۳۴۰
  • ظرفیت: ۲.۷
  • نوع مخزن: در از بالا
  • طول: ۳۶۰
  • ارتفاع: ۵۱۰
  • طبقه بندی رنگی:ساده

مینی واش جنرال تکنیک مدل SH-MW 2725 دارای ظاهری بسیار زیبا و شکیل می‌باشد. از نظر بسیاری از خریداران قدرت شستشوی این مدل قابل قبول ارزیابی شده و برای مصارف خانگی مانند؛ شستن لباس نوزاد و پارچه های نازک انتخابی مناسب و مقرون به صرفه محسوب می‌شود.

۱۲.مینی واش مادرلی مدل SH-MW27210

مینی واش مادرلی مدل SH-MW27210

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مشخصات

  • عرض: ۳۴۰
  • ظرفیت: ۲.۷
  • طول: ۳۶۰
  • ارتفاع: ۵۱۰
  • ابعاد: ۵۱۰ × ۳۴۰ × ۳۶۰

۱۳.مینی واش سانی مدل Elegance-3800

مینی واش سانی مدل Elegance-3800

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مشخصات

  • ابعاد: ۴۵۰ × ۳۴۰ × ۳۴۰ میلی‌متر
  • طول: ۳۴۰ میلی‌متر
  • عرض: ۳۴۰ میلی‌متر
  • ارتفاع: ۴۵۰ میلی‌متر

۱۴.مینی واش ریتون مدل RWM-4500

مینی واش ریتون مدل RWM-4500

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مشخصات

  • وزن: ۱۳.۵
  • عرض: ۳۵۰
  • ظرفیت: ۴.۵
  • طول: ۶۰۰
  • ارتفاع: ۶۸۰
  • ابعاد: ۶۰۰x350x680

۱۵.مینی واش فریدولین مدل SW11

مینی واش فریدولین مدل SW11

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مشخصات

  • وزن: ۵
  • ابعاد: ۳۵۰×۴۷۰×۳۱۰
  • ظرفیت: ۱.۱
  • نوع مخزن: در از بالا

این مینی واش مجهز به دو دور چپ و راست‌گرد بوده و باتوجه به ابعاد کوچکی که دارد، برای خانه های کوچک انتخاب مناسبی است. زمان شست‌وشو لباس بین ۱ تا ۱۵ دقیقه تخمین زده شده و جزو مدل های باکیفیت و قیمت مناسب بازار محسوب می‌شود. امتیاز این مدل ۴.۷ از ۵ ارزیابی شده است.

۱۶.مینی واش جنرال تکنیک مدل SH-MW 3820

مینی واش جنرال تکنیک مدل SH-MW 3820

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مشخصات

  • وزن: ۱۳
  • عرض: ۳۶۰
  • ظرفیت: ۳.۸
  • نوع مخزن: در از بالا
  • فناوری: خشک‌کن
  • مجهز به سوئیچ ایمنی در خشکن

این مدل دارای دو ورودی مجزای آب جهت آبگیری و آبکشی لباسها در مخازن شستشو و خشک کن است و همچنین دارای دو موتور مجزا جهت عملکرد همزمان سیستم شستشو و خشک کن می‌باشد. جهت مشاهده قیمت و خرید این مینی واش وارد سایت زیر شوید.

۱۷.مینی واش فریدولین مدل SWT20

مینی واش فریدولین مدل SWT20

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مشخصات

  • وزن: ۱۱
  • طبقه بندی رنگی: ساده
  • ظرفیت: ۲
  • ابعاد: ۵۸۰ × ۳۶۰ × ۵۸۰

این مینی واش دارای فناوری خشک‌کن بوده و نوع مخزن درب آن از بالا می‌باشد. بدنه ی مقاوم و ویژگی های ایمنی حین اتصال به برق جزو ویژگی های بارز این مدل محسوب می‌شود.

۱۸.مینی واش میلاد مدل MT250

مینی واش میلاد مدل MT250

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مشخصات

  • ظرفیت: ۲.۵
  • نوع مخزن در: از بالا
  • ابعاد: ۵۸۰x360x580

۱۹.مینی واش فریدولین مدل SW12-B

مینی واش فریدولین مدل SW12-B

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مشخصات

  • وزن: ۵
  • ظرفیت: ۱.۲
  • نوع مخزن: در از بالا
  • ابعاد: ۴۷۰ × ۳۷۰ × ۳۲۰
  • طبقه بندی رنگی: ساده

این مینی واش مجهز به سبد آب گیری و همچنین مجهز به رله حرارتی برای جلوگیری از آسیب موتور می‌باشد. مصرف انرژی پایین با توان شستشوی بالا از ویژگی های بارز این مدل است.

۲۰.مینی واش میلاد مدل MT400

مینی واش میلاد مدل MT400

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مشخصات

  • نوع مخزن: در از بالا
  • ظرفیت دیگ: ۴ کیلوگرم
  • طبقه بندی رنگی: ساده
  • ابعاد: ۶۳۰x375x730 میلی‌متر

۲۱.مینی واش فریدولین مدل SW25

مینی واش فریدولین مدل SW25

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مشخصات

  • وزن: ۶
  • ظرفیت: ۲.۵
  • ابعاد: ۵۵۰ × ۳۸۰ × ۳۸۰

۲۲.مینی واش اینترنشنال آنیل مدل M3700

مینی واش اینترنشنال آنیل مدل M3700

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مشخصات

  • وزن: ۴.۵
  • ظرفیت: ۳.۷
  • ابعاد: ۳۹۰x390x530
  • قیمت مناسب
  • نوع مخزن: در از بالا

مینی واش اینترنشنال آنیل مدل M3700 جزو مدل های قیمت مناسب بازار است. سرعت چرخش موتور ۵۰۰ دور در دقیقه بوده و دارای رده انرژی A می‌باشد. امتیاز این مدل ۴.۸ از ۵ ارزیابی شده است.

۲۳.مینی واش نیاک مدل NO-XPB30-1208

مینی واش نیاک مدل NO-XPB30-1208

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مشخصات

  • وزن: ۳.۵ کیلوگرم
  • ابعاد: ۵۵x35x40 میلی‌متر

سرعت چرخش موتور این مینی واش ۴۰۰ دور در دقیقه بوده و باتوجه به ظرفیت دیگ ۳.۵ کیلوگرم که دارد، برای مصارف مختلف خانگی انتخاب مناسبی است. قابل ذکر است رده انرژی این مدل A بوده و بسیار بهینه می‌باشد.

۲۴.مینی واش سان لوکس مدل BW-1600

مینی واش سان لوکس مدل BW-1600

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مشخصات

  • وزن: ۴ کیلوگرم
  • ظرفیت دیگ: ۳.۵ کیلوگرم
  • ابعاد: ۵۵۰x360x500 میلی‌متر

۲۵.مینی واش فریدولین مدل SW15

مینی واش فریدولین مدل SW15

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مشخصات

  • وزن: ۵
  • ظرفیت: ۱.۵
  • رده انرژی: B
  • ابعاد: ۳۵۰x300x500
  • نوع مخزن: در از بالا
  • طبقه بندی رنگی: ساده
  • سرعت چرخش موتور: ۱۴۰۰ دور در دقیقه

اگر دنبال خرید بهترین مینی واش هستید، مدل SW15 را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این مدل مجهز به رله حرارتی برای جلوگیری از سوختن موتور بوده و همچنین دارای مصرف انرژی پایین با توان شستشوی بالا است.

سوالات

فرق ماشین لباسشویی با مینی واش چیست؟

مینی واش ظرفیت کمتری دارد و همچنین دارای تنظیمات پیشرفته ای نیست.

قیمت ارزان ترین مینی واش چند است؟

ارزان ترین مینی واش موجود در بازار ۶۳۰ هزار تومان قیمت دارد و ساخته ی برند فریدولین میباشد.

آیا مینی واش را میتوان در حمام گذاشت؟

بله در صورتی که جنس مینی واش در برابر رطوبت مقاوم باشد میتوان آن را داخل حمام گذاشت. پیشنهاد میکنیم از جنس های پلاستیکی یا فلز های مقاوم در برابر زنگ زدگی برای این منظور استفاده شود.

امیدواریم از خواندن مطلب راهنمای خرید مینی واش لذت برده باشید. ضمن به اشتراک گذاشتن این مطلب با دوستان خود از شما دعوت میکنیم از سایر مقالات سایت تپ سنج دیدن فرمایید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *