بهترین دستگاه لیزر مو‌های زائد خانگی مناسب صورت و بدن

در این مطلب قصد داریم وسیله‌ای به شما معرفی کنیم که شما را از شر مو‌های زائد خلاص کند. امروزه راهکار‌های مؤثرتر و سریع‌تری برای اصلاح مو‌های زائد وجود دارد. ویژگی مثبتی که بهترین لیزر موهای زائد خانگی دارند سرعت و دقت آن در از بین بردن مو‌های زائد پا، صورت، بازو… است.

ممکن است خرید دستگاه لیزر مو‌های زائد خانگی کمی چالش برانگیز باشد زیرا کمتر کسی از ویژگی‌ها و امکانات آن باخبر است. بنابراین این راهنمای خرید توضیحات جامع و کاملی را ارائه می‌دهد تا بتوانید با دیدی باز بهترین خرید را تجربه کنید. قابل ذکر است نکات گفته شده در این مطلب تماماً به صورت عملی تست شده است و کاملاً در کارایی و کیفیت محصولات تأثیر‌گذار است بنابراین پیشنهاد می‌کنیم قبل از اینکه سراغ مشاهده محصولات در این زمینه بروید نگاهی اجمالی و کلی به راهنمای خرید آن بیندازید.

دستگاه لیزر مو‌های زائد خانگی چیست؟

دستگاه‌های لیزر مو‌های زائد انواع و اقسام مختلفی دارند. از مدل‌های بزرگ و صنعتی گرفته تا مدل‌های کوچک و خانگی. قطعاً اصلاح مو‌های زائد در مراکز تخصصی هزینه‌ی زیادی در بر دارد. بنابراین اکثر افراد ترجیح می‌دهند اینکار را در خانه انجام دهند. اصلاح مو‌های زائد درخانه در زمان و هزینه‌های شما صرفه‌جویی می‌کند و دیگر لازم نیست بعد از هر بار رشد مو‌های زائد هزینه کنید یا به مراکز تخصصی رجوع کنید.

اما سؤالی که ممکن است ذهن شما را درگیر کرده باشد این است که دستگاه لیزر مو‌های زائد خانگی چگونه کار می‌کنند؟ این دستگاه با ضعیف کردن فولیکول پوست مانع از رشد مجدد مو‌های زائد می‌شود و در صورت استفاده طولانی مدت به طور کلی جلوی رشد مو‌های زائد را می‌گیرد.

برخی افراد گمان می‌کنند لیزر به طور کامل جلوی رشد مو‌های زائد را می‌گیرد اما به هیچ وجه اینگونه نیست. حتی اگر به مراکز تخصصی لیزر مو‌های زائد هم مراجعه کنید بعد از ۶ماه باید مجدد مو‌های زائد را لیزر کنید. این موضوع در مورد بهترین دستگاه لیزر مو‌های زائد خانگی هم صدق می‌کند. اما نکته‌ی مثبتی که این دستگاه‌ها دارد این است که فرآیند رشد مو را به شدت کم می‌کند و بعد از چند بار استفاده شما را از استفاده‌ی لیزر به طور کامل معاف می‌کند. البته این موضوع تا حدی به ژنتیک افراد هم بستگی دارد.

برسی ویژگی‌های ظاهری

انواع لیزر مو‌های زائد خانگی معمولاً از جنس پلاستیک تهیه می‌شوند و دارای فرمی مناسب و ارگونومی هستند. دستگاه باید از وزن سبکی برخوردار باشد و همچنین ابعاد آن مناسب باشد. برخی مدل‌های بی‌کیفیت آنقدر بزرگ هستند که نمی‌توان به راحتی از آن استفاده کرد و انعطاف‌پذیری مناسب برای دسترسی به نقاط مختلف بدن را ندارند. پیشنهاد می‌کنیم هنگام خرید بهترین دستگاه لیزر خانگی به وزن و ابعاد آن حتماً توجه کنید تا در هنگام استفاده دچار مشکل نشوید.

همچنین مهم است دستگاه لیزر مو‌های زائد خانگی ضد آب باشد. از آنجایی که اغلب افراد در حمام اقدام به اصلاح مو‌های زائد می‌کنند. ممکن است رطوبت و یا برخورد آب به دستگاه آسیب وارد کند، بنابراین پیشنهاد می‌کنیم ضد آب بودن محصول را از طریق مشخصات و یا فروشنده محصول جویا شوید.

ویژگی دیگری که باید قبل از خرید بهترین دستگاه لیزر مو‌های زائد خانگی مدنظر داشته باشید. وجود سری‌های گوناگون است. همانطور که ریش تراش‌ ها سری مختلفی دارند لیزر‌ها هم همین گونه هستند. برخی نقاط بدن نیاز به سری‌های ریز دارند تا به توان نسبت به اصلاح آن دسترسی داشت، لذا وجود حداقل ۴سری را در مدل موردنظر خود لحاظ کنید.

وجود چراغ قوه باعث بهتر شدن دید هنگام اصلاح می‌شود. مخصوصاً اگر تار مو‌های شما ظریف است برخی نقاط ممکن است بدون چراغ قوه دیده نشوند. برخی از بهترین لیزر‌های مو‌های زائد خانگی دارای چراغی با نور مناسب هستند و هنگام لیزر کردن دیدی مناسب دارید.

برسی ویژگی‌های فنی

هنگام خرید بهترین دستگاه لیزر مو‌های زائد خانگی به منبع تغذیه‌ی آن حتماً توجه کنید. برخی مدل‌ها بی‌سیم هستند و برخی مدل‌ها سیمی، اینکه خواهان کدام مدل باشید کاملاً سلیقه‌ای است اما آنچه ما به شما پیشنهاد می‌کنیم خرید مدل‌های بی‌سیم است زیرا هنگام استفاده انعطاف پذیر‌تر است و برای اصلاح نقاط غیرقابل دسترس مناسب‌تر می‌باشند. شما می‌توانید باتوجه به طیف وسیعی از مدل‌های بی‌سیم و سیم دار بهترین مدل را انتخاب کنید.

جریان ورودی AC۱۰۰V-۲۴۰V ۵۰ / ۶۰Hz برای اصلاح مو‌های زائد استاندارد است. پیشنهاد می‌کنیم حتماً نسبت به جریان ورودی و مناسب لیزر توجه ویژه‌ای داشته باشید تا هنگام استفاده پوستتان دچار قرمزی یا آسیب نشود. شما می‌توانید این موضوع را از طریق مشخصات یا فروشنده‌ی محصول جویا شوید.

وجود لامپ خنک‌سازی مانع از سوختگی پوست می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم محصولی خریداری کنید که این ویژگی را داشته باشد. زیرا در استفاده‌ی طولانی مدت ممکن است سری داغ شود و به پوست آسیب وارد کند.

لامپ جوانسازی پوست (سی آر)موجب کلاژن‌سازی پوست می‌شود. و از افتادگی پوست جلوگیری می‌کند. اگر پوستتان دارای ناهمواری های است باید به ویژگی سی آر حتماً توجه کنید.

موارد ایمنی

از شما کاربران گرامی خواهشمندیم حتماً به موارد زیر توجه کنید. عدم رعایت نکات زیر ممکن است به سلامتی شما آسیب وارد کند.

  • هنگام استفاده از بهترین لیزر مو‌های زائد حتماً از عینک مخصوص استفاده کنید.
  • قبل از استفاده هرگونه فلز از قبیل گردنبند، انگشتر، گوشواره، ساعت و… را از خود دور کنید.
  • خانم‌های باردار به هیچ عنوان نباید از دستگاه لیزر مو‌های زائد خانگی و مطبی استفاده کنند.
  • درصورتی که تتو دارید آن ناحیه را نباید لیزر کنید.
  • اگر قلب یا ریه مصنوعی دارید استفاده از لیزر برای شما خطرناک است.
  • افراد زیر ۱۸سال نباید از لیزر مو‌های زائد خانگی استفاده کنند.
  • استفاده از لیزر در ناحیه ریش و سبیل آقایان خطرناک است.
  • اگر بیماری دیابت دارید نباید از لیزر استفاده کنید.
  • حین استفاده به هیچ وجه به دستگاه خیره نشوید.
  • حتماً محصولی خریدارای کنید که دارای استاندارد اروپا CE باشد.
  • قیمت دستگاه لیزر مو‌های زائد

قیمت دستگاه لیزر موهای زائد

قیمت انواع دستگاه لیزر مو‌های زائد خانگی باتوجه به موارد مختلفی تعیین می‌شود. از برند محصول گرفته تا ویژگی‌های ظاهری و فنی. شما می‌توانید باتوجه به طیف وسیعی از محصولات و با در نظر گرفتن بودجه خود اقدام به خرید بهترین مدل کنید. پیشنهاد می‌کنیم از خرید محصولات متفرقه و ارزان قیمت اجتناب کنید زیرا ممکن است به سلامتی و پوست شما آسیب وارد شود. برای جستجوی قیمت می‌توانید از طریق لیست محصولات بالا این موضوع را جویا شوید. ما سعی کردیم همه رنج قیمتی را در لیست بالا جای دهیم تا شما کاربران گرامی دست خالی سایتمان را ترک نکنید.

از کجا بخرم؟

شما میتوانید انواع دستگاه لیزر موهای زائد خانگی را با توجه به لیستی که خدمتتان معرفی کردیم به صورت آنلاین سفارش دهید. تمام مدل هایی که در این مطلب خدمتتان معرفی کردیم، دارای بالاترین امتیاز بین خریداران میباشد و همچنین به بهترین شکل ممکن موهای زائدتان را از بین میبرد. جهت هرگونه سوال در مورد محصولات معرفی شده از طریق قسمت نظرات سوالتان را با ما مطرح کنید.

معرفی بهترین برند‌ها

برند‌هایی چون؛ براون، فیلیپس، اپتیما، کیمی، رمینگتون، ویت، انزو، پاناسونیک، اومیت، جیمی، سوکانی، تاچ بیوتی، بابیلیس
مک استایلر، سورکر، کررا، آ ا گ، پروویو، یونیورسال، استیو مک کویین جزء محبوب‌ترین مدل‌های موجود در بازار هستند. پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید بهترین مارک حتماً نظرات خریداران را بخوانید تا در نهایت خریدی متناسب با آنچه نیاز دارید را تجربه کنید.

معرفی بهترین مدل‌های بازار

در ادامه قصد داریم ۲۰ مدل از بهترین لیزر مو‌های زائد خانگی را خدمت شما کاربران گرامی معرفی کنیم. تمامی محصولات زیر دارای استاندارد اروپا می‌باشند و در صورت استفاده درست هیچگونه خطری برای پوست و سلامتی شما ندارند. در صورت ناموجود شدن محصولات زیر می‌توانید از مدل‌های مشابه دیدن فرمایید.

۱.لیزر خانگی دس لیزر بدن و صورت مدل سه کاره GP586

لیزر خانگی دس لیزر بدن و صورت مدل سه کاره GP586

اگر دنبال خرید بهترین دستگاه لیزر موهای زائد هستید خرید این محصول را به شما پیشنهاد میکنیم. وزن محصول بسیار سبک و خوش دست است و دارای لوازم جانبی چون عینک و کیف است. قابل ذکر است این محصول دارای سه سری می باشد و باتوجه به اصلاح نقاط مختلف بدن میتوانید آنرا تعویض کنید. امتیاز این کالا ۴.۹ از ۵ ارزیابی شده است و اکثر خریداران از کیفیت ساخت و همچنین عملکرد این دستگاه رضایت داشته‌اند.

مشخصات

  • منبع انرژی: آداپتور برق
  • وزن: ۳۵۰ گرم
  • تکنولوژی اصلاح: لیزر
  • تجهیزات همراه: کیف نگهداری
  • قابلیت‌های ابزار اصلاح
  • قابلیت تنظیم سرعت

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲.دستگاه لیزر موهای زائد دس مدل GP591

دستگاه لیزر موهای زائد دس مدل GP591

این دستگاه لیزر موهای زائد دارای قابلیت های کاربردی مختلف است. طراحی محصول ارگونومیک بوده و دارای سیستم خاموش شدن خودکار است. از سری های کاربردی این مدل میتوان به مواردی چون سری HR (رفع موهای زائد)، سری SR (جوانسازی پوست) و سری AC (رفع آکنه) اشاره کرد. قابل ذکر است این مدل دارای عینک UV نیز می‌باشد. امتیاز کالا ۴.۷ از ۵ ارزیابی شده است و جزو مدل های پرفروش بازار می‌باشد.

مشخصات

  • منبع انرژی: آداپتور برق
  • وزن: ۴۷۰ گرم
  • تکنولوژی اصلاح: لیزر
  • تجهیزات همراه: آداپتور
  • قابلیت تنظیم سرعت
  • تعداد سری: ۳

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۳.لیزر موهای زائد وی جی ار مدل V-717

لیزر موهای زائد وی جی ار مدل V-717

لیزر موهای زائد وی جی ار مدل V-717 جوابگوی رفع همیشگی موهای زائد چند نفر از اعضای خانواده می‌باشد. از ویژگی های این دستگاه می‌توان به مواردی چون؛ مجهز به لامپ رفع موهای زائد(HR) با تعداد شات ۴۰۰ هزار، مجهز به لامپ جوانسازی پوست (SR) باعث کلاژن سازی و مناسب پوست های پیر، کدر، ناهموار و داری چین و چروک سطحی، مجهز به لامپ خنک سازی جهت خنثی کردن شدت گرمای منتقل شده به طبع آن جلوگیری از سوختگی و دردهای پوستی، دارای سری قابل تعویض (قابل توجه سالنهای آرایشی)، تاثیرات مادام العمر فقط با یک دوره استفاده، قابل استفاده برای بدن و صورت به جز دور چشم، دارای سری قابل تعویض، مجهز به دو نوع تنظیم تابش دستی و اتومات در ۱۰ سطح مختلف از انرژی مجهز به کاور چراغ به منظور مورد هدف قرار دادن مناطق کوچک می‌باشد.

مشخصات

  • دارای کیفیتی اروپایی با تاییدیه استاندارد اروپا CE
  • دارای عملکردی چندگانه مشابه سیستم های کلینکی
  • قابلیت‌های ابزار: مقاوم در برابر آب
  • تکنولوژی اصلاح: لیزر

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۴.لیزر موهای زائد اینفیس مدل ZH-01D

لیزر موهای زائد اینفیس مدل ZH-01D

یکی دیگر از بهترین دستگاه لیزر موهای زائد مدل ZH-01D است. این محصول دارای امکانات بینظیری چون نمایشگر، عینک محافظ چشم، ۵حالته بودن و … است. اگر دارای پوستی حساس هستید این مدل گزینه ی مناسبی برای شماست.

این مدل دارای ویژگی هایی چون تنظیم شدت نور دستگاه متناسب با نوع پوست، دارای ۵ حالت برای نواحی مختلف بدن (این حالت ها متناسب با محل بدن که قصد استفاده از آن را دارید قابل تنظیم میباشند تا کارایی دقیق تر و بهتر داشته باشند)، هرچه درجه بیشتر باشد قدرت آن بیشتر میشود و کارایی از بین بردن موی آن افزایش می یابد، بیش از ۹۰۰۰۰۰ شات مفید، نمایشگر LCD، قابل مشاهده بودن هر فلش دارای فیلتر اپتیکال چشمی برای افزایش ایمنی و کارایی و … می‌باشد.

مشخصات

  • منبع انرژی: آداپتور برق
  • اقلام همراه: عینک محافظ چشم، ژیلت، اداپتور
  • دفترچه راهنما به دو زبان چینی و انگلیسی
  • تکنولوژی اصلاح: لیزر
  • دمای نگهداری: ۰ تا ۴۰ درجه سانتی گراد
  • دمای کاری: ۵تا ۳۵ درجه سانتی گراد
  • محدوده رطوبتی: ۳۰ الی ۸۵ درصد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۵.لیزر موهای زائد مدل الکس پلاس

لیزر موهای زائد مدل الکس پلاس

دستگاه لیزر موهای زائد مدل الکس پلاس در سریع ترین زمان ممکن تمام موهای زائد شما را از بین میبرد. این مدل دارای دسته ای ارگونومی می‌باشد و باتوجه به نمایشگری که دارد به آسانی میتوانید تمام تنظیمات خود را در کمتر از چند ثانیه اعمال کنید. این مدل جزو دستگاه های بسیار باکیفیت و قیمت مناسب است و برای انواع مصارف مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. اکثر خریداران کیفیت ساخت و کارایی این مدل را بالا ارزیابی کرده اند و بیش از ۱۰۰ نفر خرید آن را به سایر کاربران پیشنهاد داده‌اند.

مشخصات

  • وزن: ۲۵۰ گرم
  • تکنولوژی اصلاح: لیزر

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۶.لیزر موهای زائد اومیت مدل T-006i

لیزر موهای زائد اومیت مدل T-006i

دستگاه لیزر موهای زائد اومیت مدل T-006i دارای دو نوع پرتاب نور با دو کاربرد است، حالت HR برای حذف موهای زائد و حالت SR برای جوانسازی و رفع چین و چروک و جای جوش است. همچنین این مدل دارای سنسور تشخیص رنگ پوست و قابلیت اجرای ۳۰۰ هزار شات را دارا می‌باشد. قابل ذکر است این مدل دارای قابلیت تنظیم سرعت بوده و دو سری مجزا دارد. امتیاز این کالا ۴.۷ از ۵ ارزیابی شده است و دارای عملکرد بسیار قابل قبولی می‌باشد.

مشخصات

  • منبع انرژی: آداپتور برق
  • اقلام همراه: عینک محافظ، یک عدد ژیلت
  • تکنولوژی اصلاح: لیزر
  • قابلیت تنظیم سرعت
  • تعداد سری: ۲

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۷.لیزر موهای زائد رمینگتون مدل IPL6750

لیزر موهای زائد رمینگتون مدل IPL6750

لیزر موهای زائد رمینگتون مدل IPL6750 دارای عملکردی فوق العاده بالا می باشد. امتیاز این محصول ۴.۹ از ۵ ارزیابی شده است که خود گویای کیفیت بالای آن است. این مدل تمام مشخصات حرفه ای برای رفع موهای زائد بدن را دارا می‌باشد و دارای ویژگی های قابل تنظیم متعددی می‌باشد. کیفیت ساخت بالا و همچنین عدم حساسیت بودن این مدل جزو خصوصیات بارز آن است. بیش از ۵۰ نفر خرید این کالا را به سایر کاربران پیشنهاد داده اند.

مشخصات

  • تکنولوژی اصلاح: لیزر
  • تعداد سری: ۳

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۸.لیزر رفع موهای زائد سیلک پرو لیزر بدن و صورت مدل دایود Dd2

لیزر رفع موهای زائد سیلک پرو لیزر بدن و صورت مدل دایود Dd2

دستگاه رفع موهای زائد سیلک پرو، لیزر بدن و صورت مدل دایود Dd2 دارای استاندارد FDA است و باتوجه به متریال و همچنین کیفیت ساختی که دارد کاملا ضد حساسیت است. اگر دنبال خرید مدلی اقتصادی و قیمت مناسب هستید، خرید این دستگاه را به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم. امتیاز این مدل ۴.۸ از ۵ ارزیابی شده است و طیف وسیعی از خریداران کیفیت ساخت و همچنین کارایی آن را مطلوب و قابل قبول ارزیابی کرده‌اند.

مشخصات

  • تکنولوژی اصلاح: لیزر
  • بادوام
  • بدون ایجاد حساسیت
  • مقرون به صرفه
  • استاندارد FDA

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۹.لیزر موهای زائد لسکلتون مدل T009

لیزر موهای زائد لسکلتون مدل T009

به جرعت میتوان گفت این محصول یکی از بهترین لیزر موهای زائد موجود در بازار است. از ویژگی های کاربردی که این مدل دارد میتوان به قابلیت تنظیم سرعت، عینک محافظ و دو عدد سری اشاره کرد. امتیاز این کالا ۴.۷ از ۵ ارزیابی شده است و بیش از ۱۵۰ نفر خرید آن را به سایر کاربران پیشنهاد داده‌اند. جهت مشاهده موجودی و خرید وارد لینک زیر شوید.

مشخصات

  • منبع انرژی: آداپتور برق
  • اقلام همراه: عینک محافظ چشم
  • تکنولوژی اصلاح: لیزر
  • قابلیت تنظیم سرعت
  • تعداد سری: ۲

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۰.لیزر موهای زائد دس مدل سه کاره GP586

لیزر موهای زائد دس مدل سه کاره GP586

لیزر موهای زائد دس مدل سه کاره GP586 از کیفیت و قابلیت های متعددی برخوردار است. این مدل از موچین سرامیک ساخته شده و باتوجه به ویژگی های قابل تنظیمی که دارد در سریع ترین زمان اقدام به رفع موهای زائد بدن می‌کند. قابل ذکر است اقلام همراه این دستگاه کیف نگه دارنده و عینک محافظ می‌باشد. امتیاز این مدل ۴.۵ از ۵ ارزیابی شده است و جزو پرفروش ترین مدل های موجود در بازار است.

مشخصات

  • منبع انرژی: آداپتور برق
  • تعداد موچین: ۱
  • وزن: ۳۵۰ گرم
  • تکنولوژی اصلاح: لیزر
  • تجهیزات همراه: کیف نگهداری
  • جنس موچین: سرامیک

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۱.لیزر موهای زائد دس مدل GP589

لیزر موهای زائد دس مدل GP589

این لیزر موهای زائد عملکردی کاملا هوشمند دارد و تمام موهای زائد را در سریع ترین زمان ممکن از بین میبرد. از ویژگی های ظاهری آن میتوان به مواردی چون سبک بودن و طراحی مناسب اشاره کرد. قابل ذکر است این محصول در زمان ۲۰دقیقه کل موهای زائد بدن را از بین میبرد.

مشخصات

  • منبع انرژی: آداپتور برق
  • اقلام همراه: عینک
  • سه عدد لامپ با عمر نامحدود
  • تکنولوژی اصلاح: لیزر
  • تعداد سری: ۳
  • از بین بردن دقیق موها و بدون ضرر
  • سبک و قابل حمل
  • قابلیت تنظیم سرعت و انرژی
  • سطح مقطع بزرگ ۳.۱ سانتیمتر مربع
  • بدون نیاز به شارژ و باتری
  • وزن: ۲۵۰ گرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۲.لیزر موهای زائد وی جی ار مدل V-716

لیزر موهای زائد وی جی ار مدل V-716

مشخصات

  • دارای کیفیتی اروپایی با تاییدیه استاندارد اروپا CE
  • دارای عملکردی چندگانه مشابه سیستم های کلینکی
  • مجهز به لامپ رفع موهای زائد(HR) با تعداد شات ۴۰۰ هزار
  • به هراه عینک و فیلتر محافظ برای جلوگیری از آسیب رسیدن به چشم
  • تکنولوژی اصلاح: لیزر
  • مجهز به کاور چراغ به منظور مورد هدف قرار دادن مناطق کوچک

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۳.لیزر مو های زائد لسکلتون مدل T011C

لیزر مو های زائد لسکلتون مدل T011C

این مدل نیز جزو بهترین لیزر موهای زائد خانگی موجود در بازار است. شما میتوانید باتوجه به لطافت پوست قدرت دستگاه را کم یا زیاد کنید. اگر دنبال خرید محصولی مطمئن و بادوام هستید این مدل را مدنظر داشته باشید.

مشخصات

  • دارای ضرفیت ۳۵۰،۰۰۰ شات
  • دارای قابلیت لیزر سرد
  • دارای کنترل های لمسی
  • اقلام همراه: عینک محافظ، دفترچه راهنما
  • تکنولوژی اصلاح: لیزر
  • قابلیت از بین بردن ریشه مو در زیر پوست که پس از یک ماه استفاده نتیجه آن قابل مشاهده است .
  • دارای LCD نمایشکر تعداد شات ها
  • قابلیت تعوض سری پس از اتمام ۳۵۰،۰۰۰ شات
  • دارای ۵ قدرت مختلف قابل تنظیم با لطافت ، نوع و رنگ پوست

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۴.لیزر موهای زائد دس مدل GP580

لیزر موهای زائد دس مدل GP580

مشخصات

  • منبع انرژی: آداپتور برق
  • تکنولوژی اصلاح: لیزر

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۵.لیزر موهای زائد بدن مدل TMY002

لیزر موهای زائد بدن مدل TMY002

مشخصات

  • منبع انرژی: برق خانگی
  • وزن: ۶۰۰ گرم
  • قابلیت‌های ابزار اصلاح
  • قابلیت تنظیم سرعت
  • تعداد سری: ۱
  • اقلام همراه: عینک مخصوص، آداپتور برق، یک عدد ژیلت، دفترجه راهنما
  • طراحی ارگونومیک
  • تکنولوژی اصلاح: لیزر
  • تجهیزات همراه: آداپتور
  • امکانات ابزار: صفحه نمایش

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۶.لیزر موهای زائد مک استایلر مدل MC-77000

لیزر موهای زائد مک استایلر مدل MC-77000

این لیزر موهای زائد خانگی قابلیت تنظیم ۵حالته دارد و باتوجه به نوع پوست میتوانید آن را تنظیم کنید. همچنین برای اصلاح موهای صورت یک سری ۲سانتی متری دارد که بدون هیچگونه آسیبی به پوست موهای این ناحیه را از بین میبرد.

مشخصات

  • منبع انرژی: آداپتور برق
  • قابلیت تنظیم در ۵ سطح قدرتی
  • دارای صفحه نمایش
  • تکنولوژی اصلاح: لیزر
  • تعداد سری: ۲
  • قابلیت تنظیم سطح با توجه به نوع پوست
  • دارای فن
  • وزن: ۳۰۵ گرم
  • سری ۴ سانتی‌متر مربع(برای بدن)
  • سری ۲ سانتی‌متر مربع(برای صورت)

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۷.لیزر موهای زائد مدل Depilatory W-1091

لیزر موهای زائد مدل Depilatory W-1091

مشخصات

  • نمایشگر LCD
  • قابل مشاهده بودن هر فلش
  • اقلام همراه: عینک مخصوص و یک عدد تیغ
  • تکنولوژی اصلاح: لیزر
  • قابلیت تنظیم سرعت
  • رفع موهای زائد بدن بدون درد و بدون جاگذاشتن لکه های سیاه
  • تنظیم شدت نور دستگاه متناسب با نوع پوست
  • دارای ۵ حالت برای نواحی مختلف بدن
  • هرچه درجه بیشتر باشد قدرت آن بیشتر میشود و کارایی از بین بردن موی آن افزایش می یابد
  • بیش از ۹۰۰۰۰۰ شات مفید

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۸.لیزر موهای زائد مدل AM001

لیزر موهای زائد مدل AM001

مشخصات

  • منبع انرژی: آداپتور برق
  • قابلیت تنظیم در ۸ سطح قدرتی
  • دارای صفحه نمایش
  • وزن: ۲۳۵ گرم
  • تکنولوژی اصلاح: لیزر
  • قابلیت تنظیم سطح با توجه به نوع پوست
  • قابلیت تنظیم برای شات زدن به صورت خودکار و دستی

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۹.لیزر موهای زائد بابیلیس مدل G960E

لیزر موهای زائد بابیلیس مدل G960E

مشخصات

  • تعداد شات‌ها: ۳۰۰ هزار فلش
  • دارای دو حالت استفاده به صورت دستی و اتوماتیک پیوسته
  • مناسب برای صورت و بدن
  • تکنولوژی اصلاح: لیزر
  • تعداد سری: ۲
  • مساحت پنجره‌ی لیزر: ۴ سانتی‌متر مربع , ۲ سانتی متر مربع
  • دارای سری مخصوص صورت و نقاط حساس (۲ سانتی‌متر مربع)
  • دارای ۵ شدت تابش قابل تنظیم مناسب برای پوست های مختلف
  • دارای سنسور تشخیص رنگ پوست که قدرت تابش لیزر را به صورت اتوماتیک برای بهترین نتیجه تنظیم می‌کند
  • دارای طول موج بیشتر از ۵۵۰ نانومتر و فاقد نور UV
  • طراحی ارگونومیک

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

امیدواریم از خواندن راهنمای خرید دستگاه لیزر مو‌های زائد خانگی لذت برده باشید. ضمن به اشتراک گذاشتن این مطلب از شما دعوت می‌کنیم از مقاله سشوار خوب چه مارکیه؟ حتماً دیدن کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *