بهترین دستگاه لاک خشک کن خانگی و حرفه ای

زیبایی ناخن‌های دست و پا برای بانوان بسیار حائز اهمیت است. از این حیث استفاده از انواع وسایل مراقبتی و زیبایی ناخن بین خانم‌های خوش سلیقه بسیار رایج می‌باشد. یکی از وسایلی که در راستای زیبایی و تسریع در خشک شدن لاک استفاده می‌شود دستگاهی به اسم لاک خشک کن می‌باشد. این وسیله باتوجه به ساختاری که دارد فرآیند خشک شدن لاک را تسریع کرده و دیگر لازم نیست دقایق زیادی را منتظر خشک شدن لاک‌هایتان بمانید. در این راهنمای خرید قصد داریم نکات مهمی را خدمت شما عزیزان عرض کنیم تا باتوجه به بودجه و همچنین نیازتان بهترین مدل را انتخاب و خریداری کنید.

دستگاه لاک خشک خانگی چند سالی می‌شود که وارد بازار شده است و از همان روز‌های ابتدایی بسیار بین خانم‌ها محبوب شد. شاید دلیل اینکه امروز تصمیم گرفته‌اید بهترین دستگاه لاک خشک کن را خریداری کنید، ر‌هایی از چالش‌هایی باشد که در طول خشک شدن لاک‌هایتان با آن‌ها مواجه شده‌اید. در صورتی که قصد خرید ابن ابزار کارآمد را دارید، پیشنهاد می‌کنیم به هیچ عنوان خواندن این راهنمای خرید را از دست ندهید. ما در انتهای این مطلب لیستی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار را به همراه قیمت روز و لینک خرید خدمت شما سروران گرامی معرفی خواهیم کرد.

دستگاه لاک خشک کن چیست؟

دستگاه لاک خشک کن وسیله‌ای است که فرآیند خشک شدن لاک را تسریع کرده و شما بلافاصله بعد از زدن لاک شاهد ناخن‌ها زیبایتان خواهید بود. این وسیله باتوجه به کاربرده‌های مختلفی عرضه می‌شود. به طور مثال برخی مدل‌ها برای آرایشگاه‌ها و برخی دیگر برای مصارف خانگی ساخته شده‌اند. تفاوت فاحشی بین این دو وجود ندارد اما از آنجایی که دستگاه لاک خشک کن خانگی ابعاد کوچک‌تری دارد و همچنین در دسترس‌تر از نمونه‌ها صنعتی است از محبوبیت به مراتب بیشتری نزد خانم‌ها برخوردار است. در ادامه شما را با نحوه‌ی کار این دستگاه آشنا خواهیم کرد.

نحوه کار دستگاه لاک خشک کن

بهترین دستگاه لاک خشک کن به وسیله‌ی اشعه یووی اقدام به خشک کردن لاک‌های شما می‌کند. قدرت اشعه‌ی استاندارد معمولاً ۴۸ وات است. نحوه روشن شدن اشعه به وسیله‌ی حسگر‌های حرکتی که در دستگاه تعبیه شده است فعال می‌شود. همچنین برخی مدل‌ها دارای تایمر می‌باشند و بعد از گذشت ۳۰ تا ۶۰ ثانیه به صورت خودکار روشن یا خاموش می‌شوند.

  • دارای اشعه یووی می‌باشد.
  • میزان قدرت آن‌ها معمولاً ۱۸ تا ۴۸ وات است.
  • دارای حسگر حرکتی می‌باشند.
  • دارای تایمر ۳۰ تا ۶۰ ثانیه می‌باشند.

لاک خشک کن انگشتی

دستگاه لاک خشک کن انگشتی به صورت فردی اقدام به خشک کردن لاک‌های شما می‌کند. به این صورت که باید هر انگشت را داخل دستگاه گذاشته و چند ثانیه‌ای صبر کنید. این مدل‌ها نسبت به سایر گزینه‌ها بسیار ارزان‌تر می‌باشند اما نکته‌ی منفی که دارند برای خشک شدن لاک‌ها انگشت پا کاربردی ندارد و صرفاً می‌توانید لاک انگشتان دست را با آن‌ها خشک کنید. در صورتی که نمی‌خواهید هزینه‌ی زیادی بابت خرید بهترین دستگاه لاک خشک کن پرداخت کنید خرید مدل‌های انگشتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

مدل‌های ال‌ای دی LED یا یووی UV

این موضوع بستگی به نوع لاکی دارد که می‌خواهید از آن استفاده کنید. به صورت معمول در قسمت توضیحات هر لاک نوع دستگاه برای خشک شدن آن نیز نوشته شده است. اما نکته‌ای که وجود دارد این است که مدل‌های یووی uv هر نوع لاک را خشک کرده و هیچ محدودیتی از این بابت برای شما وجود ندارد. مدل‌های ال‌ای دی برای خشک شدن لاک‌های ژلیش مناسب نمی‌باشند و حتماً باید از اشعه یووی جهت خشک شدن آن‌ها استفاده کنید. قابل ذکر است برخی مدل‌ها دارای هردو اشعه یووی و همچنین ال‌ای دی می‌باشند.

از لحاظ قیمت: مدل‌های ال‌ای دی گران‌تر از مدل‌های یووی می‌باشند.

از لحاظ سرعت: مدل های ال‌ای دی عملکرد سریع‌تری دارند. نهایتاً ۱۰ثانیه زودتر! (تفاوت فاحشی در سرعت وجود ندارد)

مصرف انرژی: از لحاظ مصرف انرژی مدل‌های یووی مصرف بیشتری دارند. اما لازم نیست نگران قبض برق باشید چون قرار نیست هر ماه مبلغ زیادی پرداخت کنید. (توجه داشته باشید دستگاه‌ها زیر ۱۰وات چندان کاربردی نمی‌باشند)

سازگاری با نوع لاک: مدل‌های یووی هر لاکی را خشک می‌کند اما مدل‌های ال‌ای دی فقط برای لاک‌های سازگار با ال‌ای دی کاربرد دارند.

سرعت خشک شدن لاک

سرعت دستگاه‌های لاک خشک کن بین ۳۰ تا ۶۰ ثانیه است. تفاوتی زیادی در سرعت مدل‌های یووی و ال‌ای دی وجود ندارد و هر دو عملکرد تقریباً یکسانی دارند. در صورتی که شما برای آرایشگاه دستگاه می‌خواهید باید سراغ مدل‌هایی بروید که حداکثر زمان خشک شدن آن‌ها ۳۰ثانیه باشد. آنچه امروز در حفظ مشتری ارجعیت دارد سرعت عمل و دقت در انجام کار است.

بهترین مارک لاک خشک کن کدام است؟

بهترین دستگاه لاک خشک کن
دستگاه لاک خشک کن

بهترین مارک‌های انواع لاک خشک کن شامل برند‌هایی چون؛ سان، داتمه، رینبو، نوباراکس، اسنس، ماوالا، تاچ بیوتی و… می‌باشند. در ادامه لیستی از بهترین مدل‌های موجود در بازار را خدمت شما خانم‌های زیبا معرفی خواهیم کرد. توجه داشته باشید، لاک خشک کن‌های معرفی شده در این مطلب از بالاترین کیفیت و کارایی برخوردار هستند و بدون شک بهترین انتخاب می‌باشند. در صورتی که درباره هر محصول نیاز به راهنمایی دارید حتماً از طریق بخش نظرات همین پست با ما در ارتباط باشید. کارشناسان ما در سریع‌ترین زمان ممکن شما را راهنمایی خواهند کرد. همچنین پیشنهاد می‌کنیم قبل از نهایی کردن خرید خود حتماً نظرات خریداران محصول را با دقت بخوانید تا از کارایی و کیفیت دستگاه خشک‌کننده‌ی لاک مطمئن شوید.

آیا لامپ دستگاه نیاز به تعویض دارد؟

لامپ‌های لاک خشک کن بیش از پنجاه هزار ساعت کار می‌کنند و از این حیث نیاز به تعویض ندارند. به طور کلی اگر با هر بار استفاده ۱دقیقه زمان برای خشک کردن لاک‌هایتان زمان صرف کنید سال‌های زیادی لامپ‌های دستگاه برای شما کار خواهند کرد و هیچگونه مشکلی از این بابت نخواهید داشت. در صورتی که به هر دلیل نیاز به تعویض لامپ‌های دستگاه داشتید حتماً به نمایندگی‌های مجاز مراجعه کنید و به هیچ عنوان خوئد اقدام به تعمییر نکنید زیرا کالا از شرایط گارانتی خارج خواهد شد.

قیمت دستگاه

قیمت دستگاه لاک خشک کن باتوجه به ال‌ای دی بودن یا یووی بودن آن‌ها متفاوت است. مدل‌های ال‌ای دی گران‌تر می‌باشند و برخی مدل‌هایی که هر دو مدل‌های یووی و ال‌ای دی را ارائه می‌کنند قیمت به مراتب بالاتری به نسبت گزینه‌های تک کاره دارند. شما می‌توانید قیمت روز کالا‌های معرفی شده در سایت پذیرنده مشاهده کنید. در صورت ناموجود شدن دستگاه‌های خشک‌کننده‌ی لاک از مدل‌های مشابه دیدن فرمایید.

در ادامه دعوت می‌کنیم لیستی از پرفروش‌ترین لاک خشک کن های موجود در بازار را مشاهده فرمایید. (جهت مشاهده قیمت روی لینک هر کالا کلیک کنید)

۱.لاک خشک کن SUN mini مدل UVLED

لاک خشک کن SUN mini مدل UVLED

مشخصات

  • دارای اشعه UV
  • دارای تایمر خودکار (۴۵ و ۶۰ ثانیه)
  • دارای ۶ لامپ با قدرت ۱۲ وات
  • جهت خشک کردن مواد و ژل ناخن

اگر به دنبال خرید بهترین دستگاه لاک خشک با قیمتی مناسب هستید خرید این مدل را به شما پیشنهاد می کنیم. این مدل دارای شش لامپ با قدرت دوازده وات است که در سریع ترین زمان اقدام به خشک کردن لاک های شما می کند. جهت مشاهده قیمت و خرید آنلاین این کالا وارد سایت زیر شوید.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲.لاک خشک کن سان مدل ONE-48

لاک خشک کن سان مدل ONE-48

مشخصات

  • میزان مصرف: ۴۸ وات
  • کیفیت ساخت بالا
  • طراحی زیبا و جذاب
  • قابلیت حمل آسان

این دستگاه لاک خشک کن دارای LED هایی از نوع UV است و دارای تایمر ۵، ۳۰ و ۶۰ ثانیه می باشد. دارای سنسور جهت روشن شدن خودکار بوده و برای ناخن های دست و پا ( مانیکور و پدیکور) مناسب است. قابل ذکر است امکان کار در دو حالت ۲۴ وات و ۴۸ وات وجود دارد. امتیاز این کالا ۵ از ۵ ارزیابی شده است.

 

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۳.لاک خشک کن سان مدل BQ5T

لاک خشک کن سان مدل BQ5T

مشخصات

  • مشخصه‌ی اصلی: ۱۲۰W
  • بسیار زیبا و شیک
  • طریقه استفاده آسان

مدل BQ5T یکی دیگر از بهترین لاک خشک کن های موجود در بازار است. ظاهر محصول بسیار زیبا بوده و از لحاظ موارد فنی دارای ویژگی های کاربردی بی شماری است. اگر خواهان خرید یک دستگاه قیمت مناسب و کاربردی هستید این مدل انتخاب مناسبی برای شماست. جهت مشاهده قیمت و خرید آنلاین وارد سایت زیر شوید.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۴.لاک خشک کن سان مدل ۵

لاک خشک کن سان مدل 5

مشخصات

  • میزان مصرف: ۴۸ وات
  • کیفیت ساخت بالا
  • حمل آسان

این دستگاه دارای LED هایی از نوع UV می باشد و باتوجه به قدرت ۴۸ واتی که دارد در سریع ترین زمان ممکن اقدام به خشک کردن لاک های شما میکند. اکثر خریداران از  کیفیت و امکانات این دستگاه لاک خشک کن رضایت داشته اند و بیش از ۹۰نفر خرید آن را به سایر کاربران پیشنهاد داده اند.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۵.لاک خشک کن سان مدل ۹C

لاک خشک کن سان مدل 9C

مشخصات

  • کیفیت ساخت بالا
  • طراحی زیبا و جذاب
  • قابل استفاده برای مانیکور و پدیکور

بارزترین ویژگی این دستگاه لاک خشک کن خانگی LED های آن با عمر بالای ۵۰۰۰۰ ساعت است. باتوجه به ساختاری که دارد برای  خشک کردن لاک های دست و پا کاربرد دارد. شما می توانید قیمت روز و سایر مشخصات این کالا را در سایت زیر خریدارای کنید. امتیاز این کالا ۵ از ۵ ارزیابی شده و جزو پرفروش ترین مدل های بازار است.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۶.لاک خشک کن سان مدل X5 Plus

لاک خشک کن سان مدل X5 Plus

مشخصات

  • دارای ۳۶ لامپ ال ای دی UV
  • برای خشک کردن بهتر لاک ژل و چسب
  • عمر بالای ۵۰۰۰۰ ساعت

این دستگاه دارای سنسور برای روشن شدن خودکار می باشد و به محض این که دست روی دستگاه قرار بگیرد اقدام به خشک کردن لاک های شما می کند. امتیاز کلی این محصول ۴ از ۵ ارزیابی شده و بیش از ۷۰ نفر از خریداران این مدل را به سایر کاربران پیشنهاد داده اند. برای خرید آنلاین وارد سایت زیر شوید.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۷.لاک خشک کن مدل JH-818

لاک خشک کن مدل JH-818

مشخصات

  • مصرف:  ۳۶ وات
  • دارای سینی جدا شونده
  • دارای گواهینامه CE اروپا
  • دارای تایمر ۱۲۰ ثانیه ای

این دستگاه لاک خشک کن خانگی دارای آینه‌ی داخلی بوده و همین موضوع سهوت در انجام کار را بهبوده میبخشد. شامل ۴ لامپUV
باکیفیت بوده و در سریع ترین زمان فرآیند خشک کردن لاک ها را انجام می دهد. شما می توانید از این دستگاه برای آرایشگاه ها نیز استفاده کنید. قیمت محصول متوسط رو به بالا می باشد.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۸.لاک خشک کن مدل ۰۱

لاک خشک کن مدل 01

مشخصات

  • مشخصه‌ی اصلی: کوچک و قوی
  • دارای ۳ LED می باشد
  • قدرت بالای ۶ وات دارد
  • کم جا و قابل حمل

این مدل دارای ویژگی ویووی انگشتی بوده و مناسب برای سالن های زیبایی و خانگی است. بدنه کالا بسیار باکیفیت و بادوام بوده و از عمر طولانی برخوردار است.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۹.لاک خشک کن دازل مدل ۲in1

لاک خشک کن دازل مدل 2in1

مشخصات

  • مشخصه‌ی اصلی: حسگر حرارتی
  • دارای ۱۲ LED می باشد
  • قدرت بالای ۱۸ وات
  • دارای صفحه دیجیتال

لاک خشک کن دازل مدل ۲in1 جزو مدل های ارزان قیمت و باکیفیت است. شما می توانید برای مصارف خانگی از این دستگاه استفاده کنید. برای مشاهده نظرات خریداران و همچنین قیمت روز این کالا وارد سایت زیر شوید.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۰.لاک خشک کن سان مدل BQ5T

لاک خشک کن سان مدل BQ5T

مشخصات

  • دارا بودن حالت LOW HEAT
  • دارا بودن سینی مگنتی
  • کف با قابلیت جدا شدن
  • قدرت فوق العاده بالا معادل ۱۲۰ وات

این دستگاه توانایی خشک کردن انواع ژل را دارد و همچنین دارای صفحه نمایش دیجیتالی بزرگ است. دارای سنسور حرکتی بوده و به محض لمس کردن شروع به کار کردن می کند. عمر لامپ ها ۵۰۰۰۰۰ ساعت تخمین زده شده تعداد ای ای دی های آن ۳۶ عدد است. برای مشاهده قیمت و خرید وارد سایت زیر شوید.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۱.لاک خشک کن سان مدل X28

لاک خشک کن سان مدل X28

مشخصات

  • ساخت کشور چین
  • تحت لیسانس آلمان
  • وزن تفریبی ۱۴۵
  • گرم دارای یک کابل USB

این دستگاه لاک خشک کن مجهز به زمان بندی هوشمند و دارای ال سی دی است. دارای تایمر ۳۰ ثانیه و ۶۰ ثانیه و ۹۰ ثانیه بوده و مناسب هم برای ناخن های دست و پا است. شما می توانید برای مصارف خانگی و حرفه ای از این مدل استفاده کنید.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۲.لاک خشک کن بولی کالر مدل D7-192W

لاک خشک کن بولی کالر مدل D7-192W

مشخصات

  • مشخصه‌ی اصلی: حسگر حرارتی
  • مناسب برای سالن زیبایی
  • مناسب برای انواع لاک ژل

لاک خشک کن بولی کالر مدل D7-192W دارای ۴۸ عدد ال ای دی توان ۱۹۲ وات است. ظاهر محصول بسیار زیبا می باشد و باتوجه به ابعاد مناسبی که دارد حمل آن بسیار آسان است. امتیاز این کالا ۵ از ۵ ارزیابی شده و جزو پرفروش ترین دستگاه ی موجود در بازار است.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۳.لاک خشک کن مدل ۳۶۵NM

لاک خشک کن مدل 365NM

مشخصات

  • قابل شارژ بدون نیاز به باطری
  • قابلیت حمل آسان
  • شیک و باکیفیت

قابلیت ویژه ای که این دستگاه دارد مناسب بودن آن برای کاشت جت اکستنشن می باشد. ساختار کالا ساده بوده و برای مصارف مختلف ناخن مورد استفاده قرار میگیرد. جهت مشاهده سایر مشخصات و قیمت روز کالا وارد سایت زیر شوید.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۴.لاک خشک کن سان مدل Mini

لاک خشک کن سان مدل Mini

مشخصات

  • دستگاه یووی خشک کننده لاک ناخن
  • از نوع LED با توان ۱۸ وات

این مدل دارای ۹ LED در دیوارهها می باشد و برای ناخن های پا نیز میتوان از آن استفاده کرد. امیاز این مدل ۴ از ۵ ارزیابی شده و جزو بهترین دستگاه لاک خشک کن خانگی و آرایشگاهی محسوب می شود.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۵.لاک خشک کن سان مدل ۵

لاک خشک کن سان مدل 5

مشخصات

  • دستگاه یو وی-LED
  • سرعت بالاتر خشک کردن ژل ها

وسیله ای پر کاربرد در سالن های مراقبت و زیبایی است و برای خشک کردن انواع ژل با امواج ماوراء بنفش میباشد. اکثر خریداران از کیفیت ساخت و ویژگی های ظاهری این مدل رضایت داشته اند. جهت مشاهده نظرات و خرید آنلاین این دستگاه لاک خشک کن خانگی وارد سایت زیر شوید.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۶.لاک خشک کن سان مدل M1

لاک خشک کن سان مدل M1

مشخصات

  • تمام لمسی دیجیتالی
  • دارای نمایشگر

دستگاه لاک خشک کن m1  چهار زمانه ۱۰ ۳۰ ، ۶۰ ، ۹۰ است و مناسب برای پدیکور و مانیکور می باشد. شما می توانید از این دستگاه برای مصارف خانگی و آرایشگاهی استفاده کنید.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۷.لاک خشک کن بلوکیو مدل BQV3

لاک خشک کن بلوکیو مدل BQV3

مشخصات

  • نام دستگاه:لاک خشک کن
  • برند:Bluque
  • مناسب برای: خشک کردن انواع ژل
  • قدرت:۱۶۸W

لاک خشک کن بلوکیو مدل BQV3 دارای ظاهری زیبا با امکانت کاربردی است. باتوجه به قدرت دستگاه در سریع ترین زمان لاک ها را خشک می کند و برای انواع ژل نیز کاربرد دارد. شما می توانید این کالا را به صورت آنلاین از سایت زیر شفارش دهید.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۸.لاک خشک کن سان مدل X5MAX

لاک خشک کن سان مدل X5MAX

مشخصات

  • دارا بودن حالت LOW HEAT برای ژل بیلدر
  • دارا بودن سینی مگنتی
  • کف با قابلیت جدا شدن
  • قدرت فوق العاده بالا معادل ۱۲۰ وات

این دستگاه لاک خشک کن توانایی خشک کردن انواع ژل را دارد. دارای صفحه نمایش دیجیتال بزرگ با امکانات بالا می باشد. عمر لامپ ها ۵۰۰۰۰۰ ساعت تخمین زده شده و دارای  ۴۵ عدد ال ای دی می باشد. برای خرید و مشاهده نظرات سایر کاربران وارد لینک زیر شوید. این مدل از امتیاز ۵ از ۵ برخوردار است.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

استفاده از بهترین دستگاه لاک خشک کن باعث می‌شود شما در زمان خود صرفه‌جویی کنید و در صورتی که در آرایشگاه مشغول فعالیت هستید، کار مشتریان را سریع‌تر انجام دهید. در این مطلب تمام آن چیزی که باید قبل از خرید دستگاه خشک‌کننده‌ی لاک به آن توجه کنید را به صورت کامل برسی کردیم در آخر این خود شما هستید که بهترین گزینه را باتوجه به بودجه‌ی خود خریداری می‌کنید.

بهترین مارک دستگاه لاک خشک کن خانگی چیست؟

دستگاه لاک خشک کن برند سان از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

قیمت دستگاه لاک خشک کن خانگی چقدر است؟

قیمت دستگاه های لاک خشک کن خانگی از ۱۰۰ هزارتومان به بالا میباشد.

امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید. از شما عزیزان دعوت می‌کنیم از صفحات بهترین اپیلاتور براون و بهترین بندانداز برقی نیز دیدن فرمایید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *