خرید انواع میز سفری ارزان و باکیفیت [معرفی بهترین مدل ها]

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که زیاد سفر می‌رود پیشنهاد می‌کنیم حتماً خرید میز سفری را در دستور کار خود قرار دهید. این وسیله آنقدر سبک و کوچک است که بتوانید به آسانی آن را در خودرو خود قرار دهید. همراه ما باشید تا شما را با نکاتی مهم و کاربردی برای خرید این وسیله‌ی ارزان و سبک آشنا کنیم.

امروزه یکی از تفریحات مردم گشت و‌گذار در دل طبیعت و برپایی کمپینگ‌های گروهی است. برای این منظور وسایل متعددی در این زمینه وجود دارد تا بتوانید امکانات رفاهی لازم را برای خود و همراهانتان محیا کنید. حال فرض کنید قصد میل کردن صبحانه یا ناهار دارید آیا بهترین گزینه این نیست که وعده‌ی غذاییتان را روی یک میز شیک میل کنید؟

خرید بهترین میز سفری ممکن است کمی چالش برانگیز و دشوار باشد. از آنجایی که امروزه تولیدکنندگان بسیاری اقدام به تولید طرح‌های مختلف کرده‌اند انتخاب برای شخصی مثل شما که تخصصی در این زمینه ندارد واقعاً مشکل است. اما نگران نباشید ما اینجاییم تا کمکتان کنیم بهترین انتخاب را داشته باشید.

میز سفری یک همراه عالی برای رفاه شما

شاید بار‌ها برای همه ما پیش آمده باشد که در طول مسیر ساعتی را برای صرف صبحانه یا نهار کنار جاده گذرانده باشیم. از آنجایی که معمولاً اعتمادی به رستوران‌های سر راهی نیست خودمان تصمیم می‌گیرم وعده‌ی غذایی مطمئنی را میل کنیم، حال در صورتی که یک میز سفری مناسب داشته باشید به آسانی می‌توانید آن را باز کنید و از کنار خانواده بودن لذت ببرید.

میز‌های سفری دارای اشکال و ابعاد مختلفی هستند. شما می‌توانید با توجه به ظرفیت خودرو و همچنین تعداد نفرات خانواده مناسب‌ترین اندازه را انتخاب کنید. توجه داشته باشید این میز‌ها کاملاً تاشو می‌باشند و معمولاً در کاور مخصوص قرار می‌گیرند و حمل آن‌ها بسیار آسان است. در صورتی که تعداد نفرات خانواده‌ی شما زیاد است می‌توانید دو میز را خریداری کنید و سپس آن‌ها را به یکدیگر بچسبانید.

تحمل نگهداری میز چقدر است؟

نکته‌ای که حتماً باید به آن توجه کنید، این است که حتی بهترین میز‌های سفری هم تا محدوده‌ی وزنی مشخصی تحمل وزن دارند و در صورتی که بیش از حد روی میز را پر کنید ممکن است میز پخش زمین شود. اغلب محصولات موجود در بازار معمولاً ۳۰تا۴۵کیلوگرم قادر به تحمل وزن هستند. برای مشاهده جزئیات محصول حتماً دفترچه‌ای که توسط تولید‌کننده در اختیارتان قرار می‌گیرد را مطالعه کنید تا خدایی نکرده محصولی که خریداری کردید در همان روز‌های ابتدایی دچار آسیب نشود.

به کیفیت رویه میز توجه کنید

جنس رویه انواع میز سفری معمولاً آلمینیوم، برزنت، چوب و پلاستیک است. اگر بخواهیم از لحاظ مقاومت به موضوع نگاه کنیم قطعاً آلمینیوم و چوب گزینه‌های مناسبی هستند. اما اگر دنبال سبک بودن و راحتی در حمل هستید، برزنت و پلاستیک را پیشنهاد می‌کنیم. شما می‌توانید باتوجه به بودجه و سلیقه‌ی خود بهترین مدل را برای خرید انتخاب کنید. قابل ذکر است مدل‌های برزنت و پلاستیک پرفروش‌ترین محصولات موجود در این زمینه هستند. در ادامه محصولات منتخب را خدمتتان معرفی خواهیم کرد.

مقاوم بودن در برابر نفوذ آب و آفتاب

از آنجایی که معمولاً اغلب افراد از میز سفری در فضا‌های باز استفاده می‌کنند، بسیار مهم است که جنس پایه‌ها و رویه‌ی میز از دوام بالایی برخوردار باشد. برخی محصولات ارزان و متفرقه بعد ازچند بار استفاده دچار زنگ زدگی و باد کردن در ناحیه رویه چوب می‌شوند. در صورتی که نمی‌خواهید چنین اتفاقی برای میز سفری شما بیفتد حتماً به مقاوم بودن و همچنین برند محصول توجه‌ی ویژه‌ای داشته باشید. یادتان باشد هیچ ارزانی بی‌علت نیست.

مناسب‌ترین وزن برای میز سفری

مناسب‌ترین وزنی که می‌توان برای میز سفری در نظر گرفت معمولاً چیزی بین ۲۸۰۰ تا ۵۰۰۰ گرم است. در صورتی که میز از وزن زیادی برخوردار باشد حمل آن به سختی انجام می‌شود و گزینه‌ی مناسبی برای گذاشتن در خودرو نمی‌باشد. بنابراین در صورتی که نمی‌خواهید به صورت ثابت میز را جایی بگذارید و قصد دارید آن را مدام از مکانی به مکان دیگر حمل کنید، حتماً به وزن میزی سفری توجه کنید تا از این بابت با چالش خاصی روبرو نشوید.

قابلیت تنظیم ارتفاع

گرچه این ویژگی در تمامی محصولات موجود در بازار دیده نمی‌شود اما بهترین میز سفری قطعاً قابلیت تنظیم ارتفاع را دارد، تا تمامی افراد اعم از بزرگ و کوچک بتوانند به آسانی از آن استفاده کنند. در صورتی که این قابلیت برای شما مهم است حتماً آن را از فروشنده یا در صورت خرید آنلاین در قسمت مشخصات محصول جستجو کنید.

بخوانید: راهنمای خرید چراغ قوه

قابلیت تنظیم ارتفاع برای سالمندان و افراد کم توان بسیار حائز اهمیت است. در صوتی که قصد خرید میز سفری برای خانه سالمندان یا افراد کم توان را دارید حتماً به این قابلیت توجه کنید.

قیمت میز سفری چنده؟

امروزه شاهده طیف وسیعی از طرح‌ها و برنده‌های مختلفی هستیم که هرکدام ویژگی‌ها و امکانات خاص را ارائه می‌دهند. طبیعتا هرچه میز سفری باکیفیت‌تر باشد، قیمت آن نیز بیشتر است. از دیگر مواردی که در تعیین قیمت میز سفری نقش بسزایی دارد می‌توان به وارداتی بودن آن اشاره کرد. طبیعی است باتوجه به نوسانات عرض محصولات خارجی قیمت بالاتری داشته باشند. خوشبختانه برخی محصولات تولید داخل از کیفیت مناسبی برخوردار هستند و خرید صندلی‌های سفری ایرانی قطعاً مقرون به صرفه‌تر از برند‌های گران قیمت خارجی است. شما می‌توانید لیست قیمت هر محصول ا در سایت پذیرنده مشاهده کنید.

در ادامه دعوت می‌کنیم ۲۰مدل از بهترین میز‌های سفری موجود در بازار را مشاهده کنید. در صورت ناموجود شدن هر محصول از مدل‌های مشابه آن دیدن فرمایید.

۱.میز و صندلی سفری میزیمو مدل تاشو کد ۵۳۰۲

میز و صندلی سفری میزیمو مدل تاشو کد 5302

این میز سفری شامل چهار عدد صندلی می باشد و باتوجه به جنس فلزی پایه ها از دوام بالایی برخوردار است. وزن کالا نسبتا سنگین است و نسبت به سایر مدل هایی که در ادامه معرفی خواهیم کرد از سهولت حمل کمتری برخوردار است. اما اگر بخواهیم یک دید کلی نسبت به این کالا داشته باشیم باتوجه به قیمت مناسب و همچنین کیفیت قابل قبولی که دارد از ارزش خرید بالایی برخوردار است. جهت مشاهده قیمت و خرید وارد لینک زیر شوید.

مشخصات

  • ابعاد: ۸۰x80x76 سانتی‌متر
  • وزن: ۱۶۶۰۰ گرم
  • جنس: فلز

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲.میز و صندلی سفری مدل somi

میز و صندلی سفری مدل somi

بدون شک یکی از بهترین میزی سفری های موجود در بازار مدل somi است. این میز شامل دو عدد صندلی با قابلیت تاشو می باشد و باتوجه به وزن مناسبی که دارد حمل آن بسیار آسان است. جنس بدنه ترکیبی از فلز  و چوب بوده و باتوجه به پایه های مقاومی که دارد دچار لغزش نمی شود. امتیاز این مدل ۵ از ۵ ارزیابی شده است.

مشخصات

  • ابعاد: ۷۳x53x20 سانتی‌متر
  • وزن: ۱۰۰۰۰ گرم
  • جنس: پارچه , فلز , چوب
  • یک عدد میز سفری تاشو
  • دو عدد صندلی سفری تاشو

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۳.میز سفری تاشو مدل APD

میز سفری تاشو مدل APD

این میز سفری فاقد صندلی می باشد اما باتوجه به قابلیت تاشو و همچنین ابعاد مناسبی که دارد برای سفرهای خانوادگی و حتی کمپینگ های چند روزه بسیار گزینه ی مناسبی محسوب میشود. همانطور که در تصویر کالا نیز مشاهده می کنید پایه ها دارای پلاستیک های ضد لغزش می باشند و از استحکام خوبی برخوردار است. اکثر خریداران نقطه ی قوت این مدل را وزن سبک و همچنین کیفیت ساخت بالا آن ارزیابی کرده اند.

مشخصات

  • رنگ الکتروستاتیک
  • دارای کیف برای حمل آسان
  • ابعاد: ۷۵x55x53 سانتی‌متر
  • وزن: ۲۴۵۰ گرم
  • جنس: پارچه , فلز

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۴.میز و صندلی سفری همسفر کد ۱۰۱۱

میز و صندلی سفری همسفر کد 1011

جنس این میز سفری ساخته شده از پلاستیک باکیفیت است. برخی افراد تا جنس پلاستیکی میز و صندلی را میبینند به اشتباه دچار تصورات غلطی نظیر شکستگی، عدم تحمل وزن و … میشوند اما باید بگوییم این چنین نیست امروزه اکثر پلاستیک ها باتوجه به متریال خاصی که دارند از دوام بالایی برخوردار می باشند. این مدل قابلیت تاشو دارد و به آسانی در صندوق عقب هر خودرویی جا می شود. کیفیت ساخت کالا بسیار خوب ارزیابی شده و جزو پرفروش ترین های بازار است.

مشخصات

  • ابعاد: ۸۵x10x38 سانتی‌متر
  • وزن: ۸۵۰۰ گرم
  • جنس: پلاستیک , فلز
  • قابلیت نصب سایبان در مرکز میز
  • اشغال فضای کم و قرار گرفتن در صندوق خودرو

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۵.میز سفری تاشو مدل KL01

میز سفری تاشو مدل KL01

میز سفری تاشو مدل KL01 فارغ از زیبایی ظاهری که دارد از کیفیت ساخت و پایه های محکمی برخوردار است. این مدل به آسانی تا میشود و در هرجایی میتوانید آن را نگه داری کنید. برای مصارف کمپینگ، سفرهای خانوادگی و دوستانه و حتی کافه های سیار انتخاب مناسبی می باشد. جهت مشاهده قیمت و خرید وارد سایت زیر شوید.

مشخصات

  • رویه برزنتی قابل شستشو
  • دارای کیف برای حمل آسان
  • ابعاد: ۷۵x55x55 سانتی‌متر
  • وزن: ۲۴۰۰ گرم
  • جنس: فلز , پارچه

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۶.میز سفری تاشو مدل Table Mate II

میز سفری تاشو مدل Table Mate II

اگر در خانه کودک محصل دارید، خرید این میز مسافرتی را به شما پیشنهاد میکنیم. از قابلیت های این محصول میتوان به قابل تنظیم بودن ارتفاع آن اشاره کرد. درضمن این مدل برای افراد میانسال جهت نماز نیز مناسب است. امتیاز کلی این کالا ۵ از ۵ ارزیابی شده و قیمت مناسب آن باعث افزایش ارزش خرید آن شده است.

مشخصات

  • دارای قابلیت تنظیم ارتفاع و تنظیم زاویه سطح میز
  • در حالت باز و عمود: ارتفاع: ۷۱، طول: ۵۲، عرض: ۴۱ سانتی متر
  • وزن: ۲۸۰۰ گرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۷.میز و صندلی سفری میزیمو مدل تاشو کد ۵۹۰۱

میز و صندلی سفری میزیمو مدل تاشو کد 5901

میز و صندلی سفری میزیمو دارای ساختاری چوبی و تاشو می باشد. این مدل بسیار بادوام و خوش ساخت ارزیابی شده است. شما میتوانید درحیاط خانه یا حتی بالکن از آن استفاده کنید. قیمت محصول بسیار مناسب و اقتصادی می باشد و پیشنهاد خوبی برای همه ی افرادی است که دنبال خرید بهترین میز سفری ارزان قیبمت هستند. امتیاز این مدل ۴ از ۵ ارزیابی شده است.

مشخصات

  • ابعاد: ۸۰x80x75 سانتی‌متر
  • وزن: ۱۵۰۰۰ گرم
  • جنس: فلز

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۸.میز و صندلی سفری تاشو مدل Asplus بسته ۳ عددی

میز و صندلی سفری تاشو مدل Asplus بسته 3 عددی

مدل Asplus شامل یک میز و دو صندلی تاشو می شود. این مدل ساخته شده از ترکیب فلز و پارچه است. جنس پارچه بسیار مطلوب ارزیابی شده و دوام بالایی برای تحمل وزن های سنگین دارد. پایه میز کاملا از جنس فلز  ضد زنگ ساخته شده و از استحکام مناسبی برخوردار است. باتوجه به قابلیت تاشویی که این مدل دارد حمل آن به آسانی امکان پذیر است.

مشخصات

  • تحمل وزن صندلی تا ۱۲۰ کیلوگرم
  • دارای کاور میز و صندلی
  • ابعاد: ۶۰x20x80 سانتی‌متر
  • وزن: ۵۰۰۰ گرم
  • جنس: فلز , پارچه
  • ابعاد صندلی در حالت بسته ۶۰x60x8

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۹.میز و صندلی سفری مدل TAYSIZ01مجموعه دو عددی

میز و صندلی سفری مدل TAYSIZ01مجموعه دو عددی

بدون شک این مدل جزو خاص ترین محصولات موجود در بازار است. جنس این میز از فلز بوده و تنها ۵۰۰۰گرم وزن دارد. شما میتوانید در هرجایی از این میز و صندلی تاشو استفاده کنید و از گپ زدن با دوستان خود لذت ببرید. جهت مشاهده قیمت و خرید وارد لینک زیر شوید. امتیاز این مدل ۴ از ۵ ارزیابی شده است.

مشخصات

  • ابعاد: ۱۰۰x100x20 سانتی‌متر
  • وزن: ۵۰۰۰ گرم
  • جنس: فلز

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۰.میز و صندلی سفری تاشو ساکاتا مدل ۲-۱ مجموعه ۳ عددی

میز و صندلی سفری تاشو ساکاتا مدل 2-1 مجموعه 3 عددی

اگر دنبال خرید بهترین میز سفری از هر نظر هستید، در خرید این مدل درنگ نکنید. از ظاهری زیبا گرفته تا جنس بدنه ی شیک و از همه مهمتر کیف قابل حمل و وزن مناسب همه همه باعث شده است این مدل جزو بهترین گزینه های موجود در بازار محسوب شود. قیمت محصول نسبت به سایر مدل ها کمی گران تر می باشد اما باتوجه به قابلیت های کاربردی که دارد از ارزش خرید بسیار بالایی برخوردار است.

مشخصات

  • سبک و کم جا
  • وزن: ۹۱۷ گرم
  • جنس: برزنت , آلمینیوم
  • دارای کیف حمل
  • دارای پدهای ضد لغزش در کف پایه ها

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۱.میز سفری تاشو توریست مدل ۶۶

میز سفری تاشو توریست مدل 66

این میز سفری دارای وزنی مناسب و قابلیت تاشو می باشد. از کیف قابل حمل بهره میبرد که موجب سهولت در جا به جایی میشود. باتوجه به ابعاد نسبتا کوچکی که دارد فضای زیادی را از محیط اشغال نمی کند و برای انواع مصارف روزانه از قبیل سفر، کمپینگ و … مناسب است. شما می توانید تصاویر بیشتر این کالا را در لینک زیر مشاهده کنید.

مشخصات

  • باز و بسته کردن آسان
  • دارای یک جیب متصل به میز
  • ابعاد: ۸۰x80x80 سانتی‌متر
  • وزن: ۳۰۰۰ گرم
  • جنس: پارچه , فلز

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۲.میز و صندلی سفری میزیمو مدل تاشو کد ۵۸۰۳

میز و صندلی سفری میزیمو مدل تاشو کد 5803

مدل دیگری که ساخت برند میزیمو است دارای بدنه ای با رنگ سفید می باشد. تنها تفاوت این مدل همان اختلاف رنگی با محصول بالایی است. از لحاظ موارد فنی دارای مقاوت و کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و همچنین قیمت بسیار مناسبی دارد. جهت خرید آنلاین کالا وارد سایت زیر شوید.

مشخصات

  • ابعاد: ۸۰x80x76 سانتی‌متر
  • وزن: ۱۴۸۰۰ گرم
  • جنس: فلز

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۳.میز سفری تاشو مدل ۰۱

میز سفری تاشو مدل 01

جنس پایه ها از فلز با رنگ کاری کروم ضد زنگ ساخته شده است و دارای پایه های بسیار مقاوم است.  قابلیت تاشو دارد و جزو مدل های کم حجم بازار محسوب می شود. جهت مشاهده اطلاعت بیشتر و خرید آنلاین وارد لینک زیر شوید. امتیاز این مدل ۳ از ۵ ارزیابی شده است.

مشخصات

  • ابعاد: ۷۰x70x5 سانتی‌متر
  • وزن: ۷۰۰۰ گرم
  • جنس: فلز , چوب

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۴.میز و صندلی سفری میزیمو مدل تاشو کد ۵۳۰۱

میز و صندلی سفری میزیمو مدل تاشو کد 5301

امروزه افراد زیادی از بهترین میز سفری برای اموری چون کمپینگ و کوهنوردی استفاده میکنند. در صورتی که مایلید برای خود و همراهانتان لحظات زیبایی بسازید خرید این محصول را به شما پیشنهاد میکنیم.

مشخصات

  • ابعاد: ۸۰x80x76 سانتی‌متر
  • وزن: ۱۶۶۰۰ گرم
  • جنس: فلز

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۵.میز و صندلی سفری مدل APD مجموعه ۵ عددی

میز و صندلی سفری مدل APD مجموعه 5 عددی

میز و صندلی سفری مدل APD ساخته شده از ترکیب فلز و برزنت است. باتوجه به داشتن چهار صندلی که دارد از ظرفیت مناسبی برخوردار بوده و برای خانواده های پرجمعیت و همچنین کمپینگ های دوستانه انتخاب مناسبی محسوب میشود. قابل ذکر است پایه های میز و صندلی کاملا ضد لغزش می باشند.

مشخصات

  • ابعاد: ۷۸x45x53 سانتی‌متر
  • وزن: ۱۵۰۰۰ گرم
  • جنس: فلز , برزنت

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۶.میز و صندلی سفری تیتو مدل OD1 مجموعه ۵ عددی

میز و صندلی سفری تیتو مدل OD1 مجموعه 5 عددی

فریم تاشو از جنس آلومینیوم سبک و مقاوم است.  دارای اتصالات فلزی و دوام بالایی می باشد. طراحی ارگونومیک پشتی و دسته های صندلی برای راحتی بیشتر شما تعبیه شده است. این مدل از کیف حمل دسته دار برای سهولت استفاده صندلی برخوردار می باشد. اکثر خریداران کیفیت این میز سفری تاشو را بالا ارزیابی کرده اند.

مشخصات

  • ابعاد: ۳۴۰x250x100 سانتی‌متر
  • وزن: ۱۶۰۰۰ گرم
  • جنس: پارچه , آلمینیوم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۷.میز سفری تاشو مدل ۱۰۹

میز سفری تاشو مدل 109

این میز سفری دارای ظاهری کلاسیک می باشد. جنس بدنه از چوب ساخته شده و باتوجه به ابعاد کوچک که دارد فضای زیادی از محیط را اشغال نمی کند. توجه داشته باشید این میز قابلیت تاشو دارد و شما می توانید در صندوق عقب ماشین یا زیر تخت آن را نگهداری کنید.

مشخصات

  • ابعاد: ۶۵x65x72 سانتی‌متر
  • وزن: ۳۵۰۰ گرم
  • جنس: چوب

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۸.میز و صندلی سفری مدل x44

میز و صندلی سفری مدل x44

این میز سفری دارای سه عدد صندلی می باشد و ابعاد میز نسبتا بزرگ است. تنها با یک حرکت ساده میز و صندلی ها تا میشود و شما میتوانید در هرجایی آن را نگه داری کنید. اکثر خریداران ابعاد مناسب کالا را جزو نقاط مثبت آن ارزیابی کرده اند.

مشخصات

  • قابلیت حمل آسان
  • ابعاد: ۶۸x54x50 سانتی‌متر
  • وزن: ۱۳۵۰۰ گرم
  • جنس: پارچه , فلز , چوب

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۹.میز سفری مدل sori52

میز سفری مدل sori52

میز سفری مدل sori52 دارای بدنه ای فلزی می باشد. باتوجه به وزن سبک و قابلیت تاشویی که دارد حمل آن بسیار آسان است و شما میتوانید برای مصارف مختلف روزمره از آن استفاده کنید. اکثر خریداران کیفیت ساخت و دوام میز را بالا ارزیابی کرده و بیش از ۹۰نفر خرید آن را به سایر کاربران پیشنهاد داده اند.

مشخصات

  • ابعاد: ۷۵x50x50 سانتی‌متر
  • وزن: ۲۵۰۰ گرم
  • جنس: پارچه , فلز

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲۰.میز سفری تیتو کد OD 46

میز سفری تیتو کد OD 46

یکی از بهترین میز سفری های موجود بازار مدل تیتو است. این محصول تنها ۵۵۰۰گرم وزن دارد و به آسانی باز و بسته میشود. جنس محصول فلز بوده و از دوام فوق العاده بالایی برخوردار است. امتیاز این مدل ۵ از ۵ ارزیابی شده و جزو پرفروش ترین مدل های بازار در این رنج قیمتی محسوب می شود.

مشخصات

  • تحمل وزن : ۳۰ کیلوگرم
  • ابعاد بسته بندی : ۱۰۵×۲۸
  • دارای کیف حمل از جنس برزنتی
  • ابعاد: ۱۰۰x75x700 سانتی‌متر
  • وزن: ۵۵۰۰ گرم
  • جنس: فلز

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم تمام نکات کاربردی و مهم در خصوص خرید بهترین میز سفری را خدمت شما کاربران محترم سایت تپ سنج عرض کنیم. درآخر این خود شما هستید که تصمیم می‌گیرید باتوجه به سلیقه و بودجه‌ی خود بهترین انتخاب را داشته باشید. مجدداً تأکید می‌کنیم از خرید کالا‌های متفرقه و ارزان قیمت پرهیز کنید، زیرا به هیچ عنوان دوام و کیفیت لازم را ندارند و به زودی دچار لقی یا شکستگی می‌شوند. همواره خرید از برند‌های مطرح انتخاب عاقلانه‌تری است زیر این برند‌ها امتحان خود را پس داده‌اند و افراد زیادی در سراسر دنیا از آن‌ها استفاده می‌کنند.

بخوانید: راهنمای خرید بهترین اجاق گاز مسافرتی

امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید. ضمن به اشتراک گذاشتن این مطلب از شما دعوت می‌کنیم از صفحات زیرانداز سفری و چاقو سفری دیدن فرمایید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *