۲۰ مدل میز جلو مبلی شیک و ارزان [قیمت روز و خرید آنلاین]

امروزه میز‌های جلو مبلی از تنوع بسیار زیادی در طرح و رنگ برخوردار می‌باشند. از این حیث انتخاب بین طیف وسیعی از مدل‌ها، که هم باب سلیقه‌ی شما باشد و هم با دکوراسیون منزل سازگار باشد کمی دشوار و پیچیده به نظر می‌رسید. اما لازم نیست نگران باشید ما در این مطلب به شما عزیزان کمک می‌کنیم تا با توجه به بودجه و نیازتان بهترین میز جلو مبلی را برای منزل زیبایتان انتخاب و خریداری کنید.

میز جلو مبلی چیست؟

قطعاً همه‌ی شما عزیزان کاملاً با کاربرد میز جلو مبلی آشنا هستید، اما از آنجایی که رسالت ما در سایت تپ سنج درج محتوای کامل و جامع است وظیفه‌ی خود می‌دانیم توضیحی هرچند مختصر در این باره بدهیم. میز‌های جلو مبلی یا همان عسلی از جنس‌های مختلفی چون چوب، شیشه، فلز و… ساخته می‌شود. این وسیله هم به زیباتر شدن خانه‌ی شما کمک می‌کند و هم برای چیدن ظروفی چون آجیل خوری، میوه خوری و سایر اقلام کاربرد دارد. بدون شک هیچ خانه‌ی مدرنی پیدا نمی‌شود که از میز جلو مبلی در دکوراسیون آن استفاده نشده باشد لذا پیشنهاد می‌کنیم اگر تاکنون از میز عسلی جلو مبلی استفاده نکرده‌اید هم اکنون نسبت به خرید این وسیله‌ی جذاب و مدرن اقدام کنید.

کدام سبک برای منزل یا محل کار شما مناسب‌تر است؟

انتخاب میز جلو مبلی امری کاملاً سلیقه‌ای است اما توجه به نکاتی چون نوع دکوراسیون منزل، سبک مبل‌ها، رنگ‌آمیزی و نوع چیدمان باعث می‌شود که میز جلو مبلی جلوه‌ی بیشتری در دکوراسیون خانه ایفا کند. به طور مثال اگر شما طرفدار سبک کلاسیک هستید بهتر است سراغ میز جلو مبلی بروید که جنس آن از چوب است و روی بدنه‌ی آن از منبت کاری استفاده شده باشد. در صورتی که نوع رنگ‌آمیزی و چیدمان خانه‌ی شما مدرن است میز‌های یک پارچه و تک رنگ با اشکال هندسی مختلف انتخاب بهتری برای شما می‌باشد. لازم به ذکر است در صورتی که برای محل کار خود نیاز به میز دارید بهتر است حتماً سراغ مدل‌های صنعتی بروید تا کاملاً با محیط کار و فضای رسمی هماهنگی لازم وجود داشته باشد.

قبل از خرید به این نکات توجه کنید

در ادامه قصد داریم مواردی را خدمت شما عرض کنیم که لحاظ کردن آن قبل از خرید موجب صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌های شما می‌شود. در صورتی که نسبت به مواردی که در ادامه بیان کرده‌ایم توجه لازم را نداشته باشید ممکن است خریدی نه چندان مناسبی را تجربه کنید. بنابراین با صرفه چند دقیقه وقت کیفیت خرید خود را تضمین کنید.

ابعاد مناسب: توجه به اندازه‌ی میز جلو مبلی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. شما باید مواردی چون اندازه‌ی مبل‌ها، متراژ خانه را حتماً لحاظ کنید. اندازه‌ی میز نباید فضای زیادی را از خانه‌ی شما اشغال کند و سبب اختلال در رفت و آمد شود. همچنین در صورتی که اندازه‌ی میز نسبت به مبل‌ها حجیم‌تر باشد جلوه‌ی بسیار زشتی به دکوراسیون خانه‌ی شما می‌دهد و به طور کلی دکوراسیون خانه‌ی شما بهم میریزد. لذا حتماً مدلی را خریداری کنید که اندازه‌ی آن کاملاً متناسب با متراژ خانه باشد و حتماً نسبت ابعاد میز و مبل را در انتخاب خود لحاظ کنید.

اشکال هندسی: اگر سری به بازار‌زده باشید، حتماً اشکال مختلف میز‌های جلو مبلی را مشاهده کرده‌اید. از مدل مدل‌های گرد و بیضی گرفته تا مدل‌های مربعی و مستطیلی گرچه هر نوع شکلی زیبایی خود را دارد اما پیشنهاد می‌کنیم اگر خانه‌ی شما کوچک است سراغ مدل‌های گرد و بیضی بروید و همچنین برای چیدمان‌های مدرن حتماً انتخابتان را محدود به اشکال مربعی و مستطیلی کنید. توجه داشته باشید موارد گفته شده تنها پیشنهاد می‌باشد و تصمیم گیرنده‌ی اصلی خود شما هستید و اگر تصور می‌کنید تضاد در نوع چیدمان می‌تواند فضای خانه‌ی شما را زیباتر کند حتماً امتحان کنید و زیاد به قوانین کلاسیک پایبند نباشید.

جنس: همانطور که در پارگراف اول اشاره کردیم جنس انواع میز جلو مبلی از چوب، فلز، شیشه و در برخی موارد از فلز ساخته می‌شود. هر کدام از این جنس‌ها زیبایی خاص خود را دارند و شما می‌توانید با الهام گرفتن از مدل‌هایی که در اینترنت موجود است و با تطبیق دادن آن با نوع چیدمان و رنگ‌امیزی منزل خود بهترین انتخاب را داشته باشید. لازم به ذکر است برخی طراحان داخلی جهت مشاوره همواره می‌توانند به شما کمک شایانی کنند، لذا اگر احساس می‌کنید آنطور که باید و شاید در طراحی داخلی خوب نیستید و همچنین نسبت به زیبایی منزل حساسیت زیادی دارید حتماً با یک کارشناس متخصص در این زمینه گفتگو کنید.

مقاومت میز: درسته که زیبایی میز بسیار مهم است اما نباید این موضوع باعث شود که به طور کلی از مقاومت پایه‌ها و استحکام میز غافل شوید. بنابراین بهتر است بدانید برای اینکه میز حداکثر مقاومت لازم را داشته باشد باید از متریال بروز و استاندارد ساخته شده باشد و برای اتصال پایه‌ها علیرغم چسب از میخ یا در مدل‌های فلزی از دستگاه جوش استفاده شده باشد. در صورتی که میز استحکام و کیفیت لازم را نداشته باشد سریعاً دچار شکستگی و فرسودگی می‌شود و ممکن است تنها بعد از گذشت یک سال کارکرد و زیبایی خود را به طور کلی از دست بدهد. لذا توصیه می‌کنیم حتماً قبل از خرید کالا، از فروشنده میزان استحکام و کیفیت میز را جویا شوید و از شرایط گارانتی کالا به هیچ عنوان غافل نشوید.

وزن: اگر جزء افرادی هستید که مدام دکوراسیون خانه را عوض می‌کنید بهتر است سراع میز جلو مبلی سبک بروید تا کمترین فشار را هنگام جا به جایی متحمل شوید. همچنین اگر خانه‌ی شما کوچک است و هنگام آمدن مهمان و انداختن سفره نیاز به برداشتن میز باشد لازم است حتماً سبک بودن میز را مدنظر داشته باشید. توجه داشته باشید مدل‌های فلزی بسیار سنگین می‌باشند و در صورتی که قصد جابه جایی مداوم میز را دارید قید آن را به طور کلی بزنید!

قیمت میز جلو مبلی: انواع میز‌های جلو مبلی باتوجه به جنس و برند آن از قیمت‌های مختلفی برخوردار می‌باشند. در صورتی که دنبال مدل‌های کلاسیک و منبت کاری شده باشید باید هزینه‌ی بالایی بابت آن پرداخت کنید اما اگر صرفاً دنبال مدل‌های ساده و کیفیت چوب متوسط هستید با کمتر از یک میلیون تومان می‌توانید مدل دلخواهتان را انتخاب و خریداری کنید. برای مشاهده قیمت روز کالا‌های معرفی شده به لینک هر محصول مراجعه کنید.

در ادامه دعوت می‌کنیم ۲۰مدل از بهترین میز‌های جلو مبلی موجود در بازار را مشاهده کنید. (در صورت ناموجود شدن کالا‌های زیر از مدل‌های مشابه دیدن فرمایید)

۱.میز جلو مبلی و عسلی مدل سپیدار H1011 مجموعه ۴ عددی

میز جلو مبلی و عسلی مدل سپیدار H1011 مجموعه 4 عددی

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مشخصات

  • ابعاد: ۷۵x۷۵x۴۲ سانتی‌متر
  • تعداد میز: چهار عدد
  • جنس صفحه: MDF
  • نوع صفحه: جدا

میز جلو مبلی و عسلی مدل سپیدار H1011 در یک مجموعه چهار عددی تقدیم شما می‌شود. این مدل دارای چهار میز بوده و جنس صفحه آن ساخته شده از ام دی اف با روکش وکیوم است. طبق توضیحات سازنده ابعاد جلو مبلی ۷۵ سانتی متر، ابعاد عسلی ۳۸ سانتی متر می‌باشد. قابل ذکر است صفحه ضد آب و ضد خش بوده و نوع اتصال صفحه به پایه پیچ شده است. امتیاز این کالا ۴.۹ از ۵ است.

۲.میز جلو مبلی مدل CT1

میز جلو مبلی مدل CT1

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مشخصات

  • ابعاد: ۳۷×۵۱×۸۲ سانتی‌متر
  • تعداد میز: یک عدد
  • جنس صفحه: ملامینه
  • نوع صفحه: پیوسته

صفحه میز ضد خش بوده و پایه ها به صورت جدا با قابلیت نصب آسان روی بدنه ی میز قرار دارد. همانطور که در تصویر کالا نیز مشاهده می‌کنید، دو محفظه مستطیلی برای قرار دادن ظروف تعبیه شده است. امتیاز این کالا ۴.۳ از ۵ می‌باشد. برای مشاهده قیمت و خرید این مدل وارد لینک زیر شوید.

۳.میز جلومبلی میز چوب مدل لاکچری مجموعه ۴ عددی

میز جلومبلی میز چوب مدل لاکچری مجموعه 4 عددی

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مشخصات

  • ابعاد: ۱۰۱x۶۰x۳۷ سانتی‌متر
  • تعداد میز: چهار عدد
  • جنس صفحه: ام‌دی‌اف
  • نوع صفحه: پیوسته
  • جنس پایه: پلیمر ABS

ابعاد این میز جلومبلی  ۱۰۱x۶۰x۳۷ سانتی‌متر و دارای سه عدد عسلی است. جنس صفحه از ام‌دی‌اف ساخه شده و کاملا ضد خش است. قابل ذکر است نوع صفحه به صورت پیوسته کار شده و جنس پایه ها از پلیمر ABS بادوام بالا ساخته شده است. امتیاز این کالا ۴.۶ از ۵ می‌باشد.

۴.میز جلو مبلی مدل shan_el1 بسته ۲ عددی

میز جلو مبلی مدل shan_el1 بسته 2 عددی

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مشخصات

  • ابعاد: ۷۵x۷۵x۴۰ سانتی‌متر
  • تعداد میز: دو عدد
  • جنس صفحه: ام‌دی‌اف
  • نوع صفحه: متصل
  • جنس پایه: فلز

ابعاد این میز جلومبلی ۷۵x۷۵x۴۰ سانتی‌متر و دارای دو عدد میز است. جنس صفحه از ام‌دی‌اف زیبا ساخته شده و نوع صفحه متصل و آماده است. همانطور که در تصویر کالا نیز مشاهده می‌کنید، جنس پایه ساخته شده از فلز است.

۵.میز جلو مبلی کد ۲۰۴۶۰ مجموعه ۲ عددی

میز جلو مبلی کد 20460 مجموعه 2 عددی

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مشخصات

  • ابعاد: ۸۰x۸۰x۴۰ سانتی‌متر
  • تعداد میز: دو عدد
  • جنس صفحه: MDF، شیشه
  • نوع صفحه: پیوسته

ابعاد میز بزرگ؛ قطر ۸۰ ارتفاع ۴۰ و ابعاد میز کوچک؛ قطر ۶۰ ارتفاع ۳۰ متر است. جنس صفحات ساخته شده از شیشه شفاف و MDF طرح سنگ بوده و رنگ پایه فلزی از جنس الکترواستاتیک کوره ای می‌باشد. قابل ذکر است تنوع رنگی در پایه فلزی این میز جلومبلی وجود دارد. جهت مشاهده رنگ بندی و خرید آنلاین وارد سایت کالا شوید.

۶.میز جلومبلی مدل BJM4

میز جلومبلی مدل BJM4

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مشخصات

  • ابعاد: ۱۱۵x۵۵x۳۱ سانتی‌متر
  • تعداد میز: یک عدد
  • جنس صفحه: ملامینه
  • نوع صفحه: پیوسته
  • جنس پایه: ملامینه

ابعاد میز جلومبلی مدل بی جی ام ۱۱۵x۵۵x۳۱ سانتی‌متر است و جنس صفحه آن ساخته شده از ملامینه کاملا شفاف است. نوع صفحه به صورت پیوسته کار شده و پایه های میز کاملا یکسره و بسیار بادوام می‌باشد. امتیاز این مدل در سایت پذیرنده ۴.۸ از ۵ ارزیابی شده است.

۷.میز جلو مبلی و مجموعه ۳ عددی میز عسلی مدل وکیم ونیزG

میز جلو مبلی و مجموعه 3 عددی میز عسلی مدل وکیم ونیزG

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مشخصات

  • ابعاد: ۴۵×۶۰×۹۴ سانتی‌متر
  • تعداد میز: چهار عدد
  • جنس صفحه: MDF
  • نوع صفحه: پیوسته

این مدل دارای یک عدد میز جلو مبلی به همراه سه عدد میز عسلی تقدیم شما می‌شود. پایه ها دارای طرح پیچی و بسیار زیبا بوده که با پوشش ضد آب وکیوم و روکش شده است. اگر خواهان خرید مدل های کلاسیک هستید، در خرید این ست جلومبلی درنگ نکنید. امتیاز این کالا ۴.۹ از ۵ ارزیابی شده که خود گویای کیفیت و زیبایی این محصول است.

۸.میز جلو مبلی و ست سه تایی عسلی مدل وکیم ونیز

میز جلو مبلی و ست سه تایی عسلی مدل وکیم ونیز

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مشخصات

  • ابعاد: ۶۰×۹۴ _ ۵۸×۴۲ _ ۳۶×۴۶ _ ۳۵×۳۶ سانتی‌متر
  • تعداد میز: چهار عدد
  • جنس صفحه: MDF
  • نوع صفحه: پیوسته

میز جلو مبلی و ست سه تایی عسلی مدل وکیم ونیز جزو پرفروش ترین مدل های بازار است. این مدل دارای سه عدد عسلی و یک میز جلومبلی بزرگ است. جنس صفحه از MDF با طرح کلاسیک ساخته شده و نوع صفحه آن پیوسته است. توجه داشته باشید این مدل کاملا ضدخش و ضد آب است. امتیاز این کالا ۴.۳ از ۵ ارزیابی شده است.

۹.میز جلومبلی مدل S&E21

میز جلومبلی مدل S&E21

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مشخصات

  • ابعاد: ۶۵x۸۰x۳۲ سانتی‌متر
  • تعداد میز: یک عدد
  • جنس صفحه: MDF
  • نوع صفحه: پیوسته

دارای لبه هایی با نوار PVC، دارای یک عدد کشو، دارای ریل کشو سه ساچمه، قسمت های سفید این کار ثابت است و متناسب با رنگی که انتخاب می کنید بقیه کار تغییر می کند، میز شامل دو تکه می باشد و متحرک است، این مدل کاملاً مونتاژ شده و نیاز به مونتاژ توسط شما ندارد، سایز مجموعه با جزئیات کامل در سایت محصول گذاشته شده است.

۱۰.میز جلومبلی مدل FH208

میز جلومبلی مدل FH208

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مشخصات

  • ابعاد: ۱۱۵x۵۵x۳۱ سانتی‌متر
  • تعداد میز: یک عدد
  • جنس صفحه: ملامینه
  • نوع صفحه: پیوسته
  • جنس پایه: ملامینه

وزن مناسب در مقایسه با ابعاد و همچنین جنس ملامینه جزو نقاط مثبت این مدل ارزیابی شده است. جنس صفحه این میز جلومبلی ساخته شده از ملامینه و نوع صفحه آن به صورت پیوسته کار شده است. پایه به صورت یکسره کار شده و از دوام و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. امتیاز این کالا ۴.۶ از ۵ ارزیابی شده است.

۱۱.میز جلو مبلی شیشه خم اطلس ۱۲ میل طول ۱۱۰ سانتی متر

میز جلو مبلی شیشه خم اطلس 12 میل طول 110 سانتی متر

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مشخصات

  • ابعاد: ۴۰ × ۶۵ × ۱۲۰ سانتی‌متر
  • تعداد میز: یک عدد
  • جنس صفحه: شیشه
  • نوع صفحه: پیوسته
  • جنس پایه: فلز
  • شیشه ۱۲ میل

ابعاد این میز جلومبلی ۴۰ × ۶۵ × ۱۲۰ سانتی‌متر بوده و جنس صفحه آن شیشه ای است. جنس پایه از فلز ساخته شده است و دارای دوام فوق‌العاده بالایی می‌باشد.

۱۲.میز جلومبلی کد ۱۱

میز جلومبلی کد ۱۱

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مشخصات

  • ابعاد: ۹۰x۵۰x۴۰ سانتی‌متر
  • تعداد میز: یک عدد
  • جنس صفحه: MDF
  • نوع صفحه: پیوسته

جنس این محصول از ام دی اف ساخته شده و نوار لبه آن پی وی سی ۲ میل می‌باشد. دارای ظاهری زیبا بوده و بسیار کاربردی است. جهت مشاهده قیمت و استعلام موجودی وارد سایت محصول شوید.

۱۳.میز جلومبلی کد ۲۰۴۷۱.m

میز جلومبلی کد 20471.m

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مشخصات

  • ابعاد: ۱۲۰x۷۰x۳۵ سانتی‌متر
  • تعداد میز: یک عدد
  • جنس صفحه: ام‌دی‌اف
  • نوع صفحه: متصل
  • جنس پایه: فلز

۱۴.میز جلو مبلی کد ۱۹۳۵۰

میز جلو مبلی کد 19350

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مشخصات

  • ابعاد: ۱۱۰x۵۰x۴۵ سانتی‌متر
  • جنس صفحه: MDF

ابعاد محصول ۱۱۰x۵۰x۴۵ سانتی‌متر است و فاقد میز عسلی می‌باشد. جنس صفحه از MDF پیوسته ساخته شده و دارای جنس پایه فلزی است. این مدل برای خانه های کوچک انتخاب بسیار مناسبی است. 

۱۵.میز جلومبلی فریازان دکور مدل لومیرمجموعه دو عددی

میز جلومبلی فریازان دکور مدل لومیرمجموعه دو عددی

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مشخصات

  • ابعاد: ۹۰x۹۰x۴۵ سانتی‌متر
  • تعداد میز: دو عدد
  • جنس صفحه: چوب
  • نوع صفحه: جداشونده

این میز جلومبلی شیک تماماً از چوب ساخته شده و نوع صفحه آن به صورت جداشونده می‌باشد. اگر دنبال خرید میز جلومبلی گرد با ابعاد متوسط هستید، این مدل بهترین انتخاب برای شماست.

۱۶.میز جلو مبلی مدل ۴۵۶ کد ۰۱

میز جلو مبلی مدل 456 کد 01

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مشخصات

  • ابعاد: ۷۰x۷۰x۴۲ سانتی‌متر
  • تعداد میز: یک عدد
  • جنس صفحه: MDF
  • نوع صفحه: جدا

ابعاد این مدل ۷۰x۷۰x۴۲ سانتی‌متر بوده و تنها شامل یک میز جلومبلی می‌باشد. جنس صفحه از بهترین MDF ساخته شده و قابلیت جدا شدن را دارا می‌باشد.

۱۷.میز جلو مبلی مدل ۱۲۹PYU

میز جلو مبلی مدل 129PYU

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مشخصات

  • ابعاد: ۱۰۵*۶۰*۴۰ سانتی‌متر
  • تعداد میز: یک عدد
  • جنس صفحه: MDF
  • نوع صفحه: جدا

این مدل دارای ویژگی هایی چون جنس پایه چوب، دارای صفحه ضد آب، دارای استحکام و مقاومت بالا، دارای کشو می‌باشد. امتیاز این کالا ۴.۷ از ۵ ارزیابی شده است.

۱۸.میز جلو مبلی کد ۲۷۰AGH

میز جلو مبلی کد 270AGH

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مشخصات

  • ابعاد: ۱۰۶*۶۷*۴۳ سانتی‌متر
  • تعداد میز: یک عدد
  • جنس صفحه: MDF
  • نوع صفحه: جدا
  • جنس پایه: پلی پروپیلن

این مدل دارای ابعاد نسبتاً بزرگ بوده و جنس صفحه آن از MDF ساخته شده است. نوع صفحه به صورت جدا بوده و جنس پایه های آن از پلی پروپیلن تهیه شده است. جهت مشاهده قیمت و خرید وارد سایت کالا شوید.

۱۹.میز جلومبلی مدل NA-20505

میز جلومبلی مدل NA-20505

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مشخصات

  • ابعاد: ۸۰x۸۰x۳۰ سانتی‌متر
  • تعداد میز: یک عدد
  • جنس صفحه: ام‌دی‌اف
  • نوع صفحه: متصل
  • جنس پایه: فلز

ابعاد این مدل  ۸۰x۸۰x۳۰ سانتی‌متر بوده و فاقد میز عسلی می‌باشد. جنس صفحه از ام‌دی‌اف متصل ساخته شده و باتوجه به پایه های فلزی که دارد، از استحکام بسیار بالایی برخوردار می‌باشد.

جمع بندی

امروزه انواع میز جلومبلی از تنوع بسیار بالایی برخوردار است که می توانید بر اساس نوع دکوراسیون خانه و سلیقه تان بهترین انتخاب را داشته باشید.

پیشنهاد مطالعه:

بخوانید: راهنمای خرید صندلی اپن

بخوانید: ۱۰ مدل مبل راحتی تک نفره مدرن

امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید. از شما عزیزان دعوت می‌کنیم از صفحات رومیزی ناهار خوری و جاکفشی نیز دیدن فرمایید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *