ظرف آجیل خوری شیک؛کریستال، شیشه ای، سرامیکی، مسی

برسی و راهنمای خرید انواع ظروف جهت سرو آجیل

ظرف آجیل خوری جزو اقلامی است که در تمام خانه های ایرانی پیدا میشود. از آنجایی که در فرهنگ ایرانی ها مهمان از ارج و احترام بالایی برخوردار است بسیار مهم است که چگونه و در چه ظروفی از مهمانان خود پذیرایی کنیم. در این مطلب قصد داریم انواع ظرف آجیل خوری را از جهات مختلف مانند طرح، جنس، رنگ و اندازه مورد برسی قرار دهیم تا شما عزیزان بهترین خرید را تجربه کنید. همچنین  انواع ظروف آجیل خوری کریستال، سرامیکی، شیشه ای، مسی به همراه قیمت معرفی میشوند.

در راهنمای خرید ظرف آجیل خوری تمامی نکات زیر ذره بین قرار میگیرد و همه ی محصولات را از جهات مختلف مورد برسی و ارزیابی قرار میدهیم. لذا اگر تصمیم دارید برای جهاز، هدیه و … اقدام به خرید کنید  نیاز نیست تمام وب سایت ها را جستوجو کنید زیرا ما همه تلاشمان را کرده ایم در این مطلب تمامی نکاتی که برای خرید ظرف آجیل خوری لازم است بدانید را به شما عزیزان بگوییم.

راهنما ی خرید  ظرف آجیل خوری

ابعاد و اندازه

ظروف آجیل خوری در ابعاد و اندازه های مختلف تهیه و تولید میشوند. شما میتوانید با توجه به تعداد نفرات و همچنین سلیقه ی خود اقدام به خرید کنید. معمولا اندازه هایی در حدود ۱۰x10x8 سانتی متر جزو رایج ترین ابعاد انواع ظرف آجیل خوری میباشد که معمولا در اکثر خانواده های ایرانی یافت میشود. همچنین باید به این نکته توجه داشته باشید که ظرف موردنظر شما زیاد کوچک یا زیاد بزرگ نباشد. زیرا در صورتی که ظرف بیش از حد بزرگ باشد شما مجبور هستید آجیل بیشتری را در  داخل آن بریزید و پر کردن آن هزینه ی بیشتری خواهد داشت و اگر ظرف بیش از حد کوچک باشد شما مجبور خواهید بود ظرف را مدام بعد از خالی شدن پر کنید که کار برای شما کمی دشوار می شود بنابراین پیشنهاد میکنیم ظرفی با ابعاد متوسط نه کوچک و نه خیلی بزرگ خریداری کنید تا هم جایگاه ظرف در میز شما جلوه ی بهتری داشته باشد و هم ابعادش از جنبه های مختلف مناسب باشد.

بخوانید: راهنمای خرید کتری و قوری

وزن

وزن ظرف آجیل خوری نیز از مواردی است که باید به آن توجه کنید. از آنجایی که بعد از ریختن آجیل، ظرف به خودی خود سنگین میشود باید ظرف آجیل خوری دارای وزن مناسبی باشد تا هنگام پذیرایی و سرو دچار مشکل نشوید. وزن انواع ظروف آجیل خوری چیزی حدود ۵۰ تا ۱۱۰۰ گرم است و سنگین تر از حد مشخص شده میتواند حمل آن را کمی دشوار کند. البته جنس و کیفیت ظرف نیز از جمله مواردی است که در وزن آن تاثیرگذار است و معمولا ظرف هایی که دارای برش کاری های زیاد میباشند به دلیل اینکه از شیشه های زخیم در آن ها استفاده میشود، وزن آن را تا حد زیادی بالا میبرد. البته وزن ظرف آجیل خوری نمیتواند برای همه مهم باشد زیرا معمولا کسی ظرف آجیل خوری را نمی چرخاند و معمولا ساکن روی میز قرار میگیرد اما به هر حال این موضوع برای کسانی که از ناراحتی هایی ارتوپدی در ناحیه دست رنج میبرند میتواند مهم باشد.

جنس

انواع ظروف آجیل خوری از جنس هایی چون بلور، پلی استر، پلی استر ساخته میشوند. همانطور که میدانید ظرف آجیل خوری بلور از شفافیت و درخشندگی بسیار زیبایی برخوردار است و جزو رایج ترین و محبوب ترین مدل ها برای خرید ظرف آجیل خوری میباشد.

ظرف آجیل خوری جنس پلی استر امروزه در تولید بیشتر وسایل آشپزخانه بکار میرود و از کیفیت خوبی برخوردار است و دوام نسبتا بالایی دارد.

ظرف آجیل خوری جنس پلاستیک گرچه زیاد جنبه ی رسمی ندارد و معمولا در مهمانی ها خودمانی برای سرو آجیل از آن استفاده میشود اما هر خانه ای حداقل باید یک پارچه ظرف آجیل خوری پلاستیکی داشته باشد زیرا شستن آن راحت است و همچنین دغدغه ی شکستن در کار نیست و با خیالی آسوده  در مهمانی های خودمانی میتوانید از آن استفاده کنید.

ظرف آجیل خوری مسی  در اغلب خانه های ایرانی پیدا میشود در صورتی که دکوراسیون خانه ی شما سنتی است، خرید یک ست آجیل خوری مسی میتواند ظاهر زیباتری به منزل شما بدهد.

کدام  بهتر است؟ انتخاب جنس ظرف آجیل خوری کاملا سلیقه ای است و به نوع مهمانی هایی که قصد دارید از این ظروف استفاده کنید مربوط میشود. اگر مهمانی های شما بیشتر جنبه رسمی دارد از ظروف بلور و پلی استر یا مسی استفاده کنید در غیر این صورت ظروف پلاستیکی گزینه ی بهتر و مقرون به صرفه تری میباشند.

بخوانید: راهنمای خرید پنکه ایستاده

تعداد تکه/پارچه

تعداد تکه و پارچه ظرف آجیل خوری ارتباط مستقیمی با قیمت آن دارد هرچه تعداد تکه ها بیشتر باشد از قیمت بیشتری برخوردار است. نکته ای که باید در این خصوص مدنظر داشته باشید برند محصولی است که قصد خرید آن را دارید این موضوع از این حیث حائز اهمیت است، در صورت شکستن یکی از قطعات ظروف شما ناقص نشود. در صورت خرید از برند های متفرقه ممکن است هیچوقت همان ظرف را دیگر پیدا نکنید اما در صورتی که از برند های مطرح در این زمینه استفاده کنید همیشه دسترسی به آن راحت است و میتوانید نمونه ی شکسته شده را به آسانی در بازار پیدا و خریداری کنید. ظروف آجیل خوری معمولا ۱۲ پارچه میباشند و  شامل ظروف با اشکال یکسان با ابعاد کوچک تر جهت سرو میباشند.

دستگیره

دستگیره ظرف آجیل خوری جزو مواردی است که حتما باید به آن توجه شود تا در هنگام سرو آجیل دچار مشکل نشوید. وجود دستگیره در ظرف آجیل خوری زیبایی بیشتری به ظرف شما میدهد و همچنین جلوه ی رسمی تری نسبت به نمونه های بدون دستگیره دارد. شاید این موضوع تا حد بسیار زیادی سلیقه ای باشد اما آنچه ما پیشنهاد میکنیم خرید ظرف آجیل خوری دسته دار میباشد تا هم حمل ظرف برای شما آسان تر شود و  هم جلوه ی زیباتری داشته باشد. شما در ادامه مطلب میتوانید انواع ظروف آجیل خوری دسته دار و بدون دسته را مشاهده کنید و با توجه به سلیقه ی خود اقدام به خرید کنید.

در

اکثر ظروف آجیل خوری فاقد در میباشند زیرا آجیل جزو خوراکی هایی است که به مرور زمان خشک یا فاسد نمیشود. به هرحال برخی  ظروف آجیل خوری داری در میباشند و از این حیث اگر نوزاد در خانه دارید و یا احتمال میدهید محتویات داخل ظرف آلوده شود میتوانید اقدام به خرید ظرف آجیل خوری در دار کنید تا خیالتان از این مورد نیز راحت شود.

بخوانید: راهنمای خرید طی زمین شوی

رنگ و طرح

امروزه تا دلتان بخواهد تنوع در رنگ و طرح انواع ظرف آجیل خوری در بازار وجود دارد و شما میتوانید با توجه به سلیقه ی خود اقدام به خرید کنید. آنچه ما پیشنهاد میکنیم این است که رنگ ظروف را با تم اصلی منزل خود ست کنید تا زیبایی خانه و ظروف شما از آنچه که هست بیشتر نمایان کند همچنین نوع دکوراسیون منزل میتواند در انتخاب طرح ظرف تاثیر گذار باشد به طور مثال اگر چیدمان خانه ی شما کلاسیک است میتوانید از ظروف پر نقش و نگار آجیل خوری استفاده کنید تا جلوه ای کلاسیک و متناسب با منزلتان داشته باشد.

پایه دار بودن

پایه دار بودن یا نبودن ظروف آجیل خوری کاملا سلیقه ای است. اگر میخواهید در یک میز شلوغ ظرف آجیل خوری بیشتر نمایان باشد پایه دار بودن ظرف میتواند شما را به خواسته ی خود برساند در غیر این صورت انتخاب های خود را برای خرید ظرف آجیل خوری محدود نکنید و بیشتر به طرح و رنگ ظروف اهمیت دهید تا این موضوع، آنچه امروزه بیشتر در خانه های ایرانی دیده میشود مدل های پایه دار میباشد زیرا دکوراسیون بیشتر خانه های ایرانی کلاسیک است و مدل های بدون پایه بیشتر جنبه ی فانتزی و مدرن دارند.

قیمت و خرید

قیمت انواع ظرف آجیل خوری با توجه به جنس، برند، تعداد پارچه، وارداتی یا داخلی بودن آن تعیین میشود. نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که شما قرار نیست طرح های زیادی آجیل خوری داشته باشید و شاید یک یا دو پارچه بیشتر در هر خانه ای آجیل خوری یافت نشود بنابراین سعی کنید ظرف آجیل خوری که خریداری میکنید سال های سال دوام داشته باشد و همچنین خیلی زود از مد نیفتد به همین دلیل پیشنهاد میکنیم زیاد درگیر ظروف پر زرق و برق نشوید زیرا این ظروف همانطور که خیلی زود مطرح میشوند خیلی زود هم از مد می افتند و زیبایی قبلی خود را ندارند. همیشه از فروشگاه های معتبر خرید کنید تا فروشنده تمام و کمال کیفیت محصولات را تضمین کند و حتی المقدور از فروشگاه های اینترنتی معتبر اقدام به خرید لوازم خانه و آشپزخانه کنید.

در ادامه دعوت می‌کنیم لیستی از بهترین ظروف آجیل خوری موجود در بازار را مشاهده کنید. (در صورت ناموجود شدن محصولات زیر از مدل های مشابه دیدن فرمایید)

۱.آجیل خوری مدل ۴۲۵

آجیل خوری مدل cbkseajlkhri

آجیل خوری مدل ۴۲۵ دارای ابعاد ۱۹x19x23 سانتی متری بوده و دارای جلوه‌ای شیک و رسمی است. رنگ محصول بسیار زیباست و جزء پرفروش ترین آجیل خوری های موجود در بازار می‌باشد. برای مشاهده قیمت و خرید این کالا وارد لینک زیر شوید.

مشخصات

  • ابعاد: ۱۹x19x23 سانتی متر
  • وزن: ۷۸۵ گرم
  • جنس: کریستال

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲.آجیل خوری مدل گل کد DEK_182

آجیل خوری مدل گل کد DEK_182

آجیل خوری (DEK_182) بسیار زیبا و کلاسیک است. این مدل از جنس پلاستیک باکیفیت ساخته شده و باتوجه به رنگ فیروزه ای که دارد، دیزاین خانه ی شما را بسیار زیباتر از چیزی که هست می‌کند. شما می‌توانید قیمت روز این ظرف آجیل خوری شیک را در لینک زیر مشاهده فرمایید.

مشخصات

  • ابعاد: ۱۰x10x8 سانتی متر
  • وزن: ۵۰ گرم
  • جنس: پلاستیک

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۳.آجیل خوری چشمه نور کد C2988.A

آجیل خوری چشمه نور کد C2988.A

آجیل خوری چشمه نور کد C2988.A دارای سطحی گود و دارای دستگیره می‌باشد. توجه داشته باشید، این مدل قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را دارد. جنس کالا از برنج ساخته شده و همین موضوع ارزش این ظرف را دو چندان کرده است. در ضمن این مدل دارای استند زیرین می‌باشد و جنبه ی کلاسیک دارد.

مشخصات

  • ابعاد: ۲۴ × ۲۴ ×۳۳ سانتی متر
  • وزن: ۱۷۰۰ گرم
  • جنس: برنج

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۴.آجیل خوری طرح بلبل مدل Bird 002

آجیل خوری طرح بلبل مدل Bird 002

اگر خواهان خرید ظرف آجیل خوری فانتزی هستید، این مدل را به شما پیشنهاد می‌کنیم. همانطور که در تصویر این کالا نیز مشاهده می‌کنید طرح ظرف الهام گرفته از گنجشک بوده و برای کودکان، بسیار جذاب به نظر برسد. شما می‌توانید اطلاعات تکمیلی و همچنین نظرات خریداران این کالا را در لینک زیر مشاهده فرمایید.

مشخصات

  • ابعاد: ۱۹x14x4 سانتی متر
  • وزن: ۷۸ گرم
  • جنس: پلاستیک

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۵.آجیل خوری سیلیکا مدل SKYMARK

آجیل خوری سیلیکا مدل SKYMARK

آجیل خوری سیلیکا مدل SKYMARK بدون شک زیبایی هر میزی را دو چندان می‌کند. این مدل از جنس کریستال شفاف ساخته شده و دارای پایه ای بلند است. امتیاز این محصول ۵ از ۵ ارزیابی شده و جزو پرفروش ترین مدل های موجود در بازار است. جهت مشاهده قیمت و خرید این محصول وارد لینک زیر شوید.

مشخصات

  • ابعاد: ۲۹x29x22 سانتی متر
  • وزن: ۲۴۵۰ گرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۶.آجیل خوری مدل T100

آجیل خوری مدل T100

آجیل خوری مدل T100 جزو شیک ترین مدل های موجود در بازار است. ظاهر رسمی و دلبرای این ظرف، چشم هر بیننده ای را به خود خیره می‌کند. این ظرف از قیمت نسبتاً بالایی برخوردار بوده اما با توجه به کیفیت و ظاهر درخشانی که دارد، کاملا ارزش هزینه کردن را دارد. شما می‌توانید سایر ویژگی های این کالا را در سایت زیر مشاهده فرمایید.

مشخصات

  • ابعاد: ۲۴x24x21 سانتی متر
  • وزن: ۱۶۰۰ گرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۷.آجیل خوری مدل twistfold

آجیل خوری مدل twistfold

این آجیل خوری از جنس پلاستیک می‌باشد. گرچه ظاهر رسمی ندارد اما برای مهمانی های خودمانی انتخاب بسیار خوبی است. این ظرف با داشتن رنگ بندی های متنوع هر سلیقه ای را پوشش میدهد. جهت مشاهده تصاویر بیشتر وارد لینک زیر شوید. قابل ذکر است قیمت این محصول بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه است.

مشخصات

  • جنس ظرف از پلاستیک میباشد.
  • مناسب برای سرو آجیل و تنقلات
  • باز و بسته کردن بسیار آسان

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۸.آجیل خوری چشمه نور کد C2102/A

آجیل خوری چشمه نور کد C2102/A

جنس این ظرف آجیل خوری شیک از برنج است. ظاهر محصول فوق‌العاده زیبا می‌باشد و باتوجه به  گودی که دارد، از ظرفیت مناسبی جهت ریختن آجیل و تنقلات برخوردار است. تنها نقطه ضعف این ظرف وزن نسبتاً سنگین آن است.

مشخصات

  • ابعاد: ۲۰×۲۰ سانتی متر
  • وزن: ۱۶۰۰ گرم
  • جنس: برنج

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۹.آجیل خوری بوهمیا مدل اوکیناوا

آجیل خوری بوهمیا مدل اوکیناوا

ابعاد این مدل ۲۶x16x12 سانتی متر و وزن آن ۲۷۰۰ گرم است. طراحی محصول فوق العاده شیک و درخشان بوده و باتوجه به جلوه ی رسمی که دارد، برای مهمانی ها و مجالس گزینه ی بسیار خوبی برای پذیرایی از مهمانان به حساب می‌آید. قابل ذکر است امتیاز این محصول ۴ از ۵ ارزیابی شده است.

مشخصات

  • جنس: کریستال
  • در: ندارد
  • دستگیره: ندارد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۰آجیل خوری ساکورا سری می جی مدل ۷۴۰۷۳۲W

آجیل خوری ساکورا سری می جی مدل 740732W

آجیل خوری ساکورا سری می جی مدل ۷۴۰۷۳۲W از جنس بلور ساخته شده و از درخشندگی بالایی برخوردار است. تنها نقطه ضعف این محصول نداشتن درب است. باتوجه به سطح گودی که دارد، حجم زیادی از آجیل و تنقلات را در خود جای می‌دهد.

مشخصات

  • ابعاد: ۲۳x23x23 سانتی متر
  • وزن: ۱۴۹۵ گرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۱.آجیل خوری تویو ساساکی مدل P-26485-EX-V

آجیل خوری تویو ساساکی مدل P-26485-EX-V

مدل P-26485-EX-V یکی از جدیدترین آجیل خوری های موجود در بازار است. ظاهر محصول بسیار درخشان بوده و روی بدنه آن طرح های فوق العاده زیبایی کار شده است. قیمت محصول در رنج متوسط بوده و از امتیاز بالایی در سایت پذیرنده برخوردار است.

مشخصات

  • ابعاد: ۲۵x25x14 سانتی متر
  • وزن: ۱۹۸۰ گرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۲.آجیل خوری مدل آجی وان

آجیل خوری مدل آجی وان

آجیل خوری مدل آجی وان باتوجه به ظاهر کلاسیکی که دارد، باب سلیقه ی اکثر افراد است. شما می‌توانید از این ظرف به عنوان شکلات خوری نیز استفاده کنید. توجه داشته باشید، قیمت این مدل اقتصادی است.

مشخصات

  • ابعاد: ۲۵x25x16 سانتی متر
  • وزن: ۱۷۰ گرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۳.آجیل خوری نیایش مدل خطاطی عهد

آجیل خوری نیایش مدل خطاطی عهد

جنس این ظرف آجیل خوری شیک ساخته شده از سنگ است. ظاهر محصول جلوه ای سنتی و ایرانی دارد. باتوجه به نقش و نگارهای روی ظرف چشم هر بیننده ای مجذوب زیبایی آن می‌شود. از دید بسیاری از کاربران کیفیت و زیبایی کالا قابل قبول ارزیابی شده و از امتیاز ۵ از ۵ برخوردار می‌باشد.

مشخصات

  • ابعاد: ۱۸x18x10 سانتی متر
  • وزن: ۲۹۰۰ گرم
  • تعداد تکه / قطعه / پارچه: ۳

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۴.آجیل خوری گلاسگو مدل نوبلیس کد ۰۳۰۵

آجیل خوری گلاسگو مدل نوبلیس کد 0305

جنس این ظرف آجیل خوری ساخته شده از کریستال است. بدنه ی محصول از درخشندگی خاصی برخوردار بوده و باتوجه به رنگ قرمزی که دارد، دارای جلوه ای متفاوت نسبت به سایر مدل های موجود در بازار است.

مشخصات

  • ابعاد: ۲۵*۱۲*۲۵ سانتی متر
  • وزن: ۲۲۳۵ گرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۵.آجیل خوری بوهمیا مدل ۲۰۱۹ کد ۴۵۶

آجیل خوری بوهمیا مدل 2019 کد 456

اگر دنبال خرید ظرف آجیل خوری کریستال اصل جمهوری چک هستید، این مدل دقیقا همانی است که میخواهید. ظاهر محصول بسیار درخشان بوده و دارای طرح زیبا و مدرن است.

مشخصات

  • ابعاد: ۲۷*۲۰*۲۰ سانتی متر
  • وزن: ۲۳۰۰ گرم
  • جنس: کریستال

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۶.آجیل خوری روگوشکا مدل ریور ۲۰۲۰ کد ۴۵۷

آجیل خوری روگوشکا مدل ریور 2020 کد 457

آجیل خوری روگوشکا از جنس استیل ساخته شده و دارای ابعاد متوسط است. طراحی محصول بسیار خاص می‌باشد و جزء پرفروش ترین مدل های موجود در بازار است.

مشخصات

  • ابعاد: ۳۵x20x17 سانتی متر
  • وزن: ۲۰۰۰ گرم
  • جنس: کریستال

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۷.آجیل خوری طرح صدف

آجیل خوری طرح صدف

این ظرف آجیل خوری برگرفته از طرح زیبای صدف است. جنس محصول ساخته شده از سرامیک می‌باشد و از دوام بسیار بالایی برخوردار است. باتوجه به ظاهر سرامیکی که دارد، با سایر ظروف به آسانی ست می‌شود.

مشخصات

  • ابعاد: ۲۴.۵x21x8 سانتی متر
  • وزن: ۸۰۰ گرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۸.آجیل خوری ساکورا سری می جی مدل ۷۴۰۷۳۱W

آجیل خوری ساکورا سری می جی مدل 740731W

آجیل خوری ساکورا سری می جی دارای ظاهری کلاسیک  ات. شما میتوانید از این آجیل خوری برای سرو شکلات یا سایر تنقلات نیز استفاده کنید.

مشخصات

  • ابعاد: ۱۲x23x23 سانتی متر
  • وزن: ۱۱۴۰ گرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۹.آجیل خوری جهان کریستال سری تیس کد ۴۰۲۶۵

آجیل خوری جهان کریستال سری تیس کد 40265

ظرف آجیل خوری پایه دار جزء محبوب ترین مدل های بازار است. ظاهر محصول از درخشندگی بالا برخوردار بوده و باتوجه به دهانه ی پهنی که دارد، از ظرفیت نسبتاً بالایی برخوردار است. امتیاز این کالا ۵ از ۵ می‌باشد.

مشخصات

  • ابعاد: ۳۵x30x20 سانتی متر
  • وزن: ۴۱۴۵ گرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲۰.آجیل خوری سه طبقه چشمه نور کد C2107/3-A

آجیل خوری سه طبقه چشمه نور کد C2107/3-A

جنس این ظرف آجیل خوری از برنج بوده و باتوجه به داشتن پایه ای بلند جلوه ای رسمی به خود گرفته است. این مدل دارای سه طبقه است و می‌توانید از آن برای سرو هر نوع تنقلاتی استفاده کنید.

مشخصات

  • ابعاد: ۲۰×۲۰ سانتی متر
  • وزن: ۲۴۰۰ گرم
  • جنس: برنج

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

سوالات پرتکرار

قیمت ظرف آجیل خوری چند است؟

معمولا از ۵۰۰تومان به بالا می باشد.

بهترین برند ظرف آجیل خوری چیست؟

سیلویا، ایکیا، ویر اکیش جزو برندهای مطرح میباشند.

امیدواریم از خواندن مطلب راهنمای خرید ظرف آجیل خوری لذت برده باشید. از شما عزیزان دعوت میکنیم از صفحه اصلی سایت تپ سنج دیدن فرمایید.

لینک کوتاه مطلب: https://b2n.ir/a85109

۵/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *