سینی پذیرایی شیک استیل، فانتزی، چوبی، پلاستیکی

انواع سینی با قیمت مناسب

سینی پذیرایی جزو آن دسته از وسایلی است که در هر خانه ای پیدا میشود. امروزه تنوع در طرح، رنگ و جنس سینی بسیار زیاد است. در این مطلب قصد داریم لیستی از بهترین و زیباترین سینی های موجود در بازار ایران را به شما عزیزان معرفی کنیم. در صورتی که قصد دارید تغییری در وسایل آشپزخانه ی خود لحاظ کنید پیشنهاد میکنیم هم اکنون خرید یک سینی زیبا را در دستور کار خود قرار دهید. توجه! انواع سینی پذیرایی استیل، چوبی، پلاستیکی و فانتزی شیک را به همراه لیست قیمت در ادامه مشاهده کنید.

برای خرید سینی آشپزخانه صرف زیبایی باید به موارد دیگری چون جنس، کیفیت، برند و قیمت آن توجه کنید. ما اینجاییم تا تمامی موارد ذکر شده را به طور کامل و مو به مو مورد ارزیابی و برسی قرار دهیم. یادتان باشد همواره یک خرید هوشمندانه میتواند در هزینه ها و همچنین کیفیت محصول خریداری شده موثر باشد، پس لطفا تمامی مواردی که در ادامه به آن ها اشاره میکنیم را در خرید خود لحاظ کنید.

راهنمای خرید سینی پذیرایی زیبا

ابعاد: ابعاد سینی پذیرایی اولین خصوصیت ظاهری است که بهتر است قبل از خرید حتما آن را لحاظ کنید. ابعاد انواع سینی معمولا۲۶x38x6 میباشد. پیشنهاد میکنیم به هیچ وجه سراغ سینی های پذیرایی خیلی بزرگ نروید، زیرا هم جلوه ی زیبایی ندارد و هم ممکن است هنگام پذیرایی شما را دچار چالش کند، از طرفی سینی های خیلی کوچک هم مشکلاتی به همراه دارند و شما مجبور خواهید شد چند بار پیاپی سینی را پر کنید. بنابراین سینی پذیرایی انتخاب کنید که دارای ابعاد مناسب و استاندارد باشد.

وزن: از آنجایی که بعد از چیدن محتویات، سینی پذیرایی به خودی خود سنگین میشود بهتر است حتی المقدور سینی با وزن حدود ۶۰۰تا ۹۰۰ گرم‌ خریداری کنید. هر چقدر سینی پذیرایی سبک تر باشد، دستان شما کمتر خسته میشود و در نتیجه پذیرایی از میهمانان انرژی کمتری از شما میگیرد. البته جنس سینی در وزن آن بسیار تاثیر گذار است، طبیعتا سینی های پلاستیک نسبت به نمونه های فلزی از وزن کمتری برخوردارند. اما از آنجایی که قرار نیست زیبایی و کیفیت را فدای وزن سینی کنیم بهتر است در محدوده ی وزنی ذکر شده به دنبال خرید سینی پذیرایی باشید.

جنس: تنوع در جنس انواع سینی پذیرایی بسیار زیاد است؛ از پلاستیک گرفته تا استیل، چوب، فلز و … انتخاب جنس که به ظاهر سینی مربوط میشود امری کاملا سلیقه ای است اما اگر بخواهیم از لحاظ طول عمر و کیفیت به این‌ موضوع نگاه کنیم خرید سینی استیل گزینه ی بهتری محسوب میشود زیرا این فلز در برابر زنگ زدگی و ضربه مقاوم است و طول عمری به مراتب بیشتر از چوب، شیشه، پلاستیک و … دارد. قابل ذکر است جنس محصول در قیمت سینی پذیرایی تاثیر گذار است و معمولا جنس استیل و چوب با توجه به کیفیتی که دارند نسبت به نمونه های دیگر گران تر میباشند.

طرح: تنوع در انتخاب طرح سینی پذیرایی منوط به کاربرد آن است. به طور مثال طرح های کلاسیک برای میهمانی های رسمی کاربرد دارد و طرح های فانتزی بیشتر برای دورهمی های دوستانه و خودمانی استفاده میشود. همچنین پیشنهاد میشود طرح سینی را با سایر ظروف و دکوراسیون منزل ست انتخاب کنید تا جلوه ای زیباتر داشته باشد.

شکل: انواع سینی پذیرایی در اشکال مختلف تهیه و تولید میشوند. از مربعی گرفته تا دایره و مستطیلی شما عزیزان با توجه به طیف گسترده ای که در بازار وجود دارد، میتوانید اقدام به خرید مدل دلخواه خود کنید.

دسته: بهتر است سینی پذیرایی دارای دسته باشد تا حمل و جا به جایی آن راحت تر شود. اما عدم وجود دسته ضعف محسوب نمیشود. امروزه برخی برند ها معمولا یک طرح مشابه را هم به صورت دسته دار و هم بدون دسته تولید و عرضه میکنند و همین موضوع سبب میشود، دست خریدار باز تر شود و آنچه سلیقه اش میباشد را خریداری کند. سینی های مدرن و کلاسیک دارای دسته هایی معمولا درشت و البته زیبا هستند. شما عزیزان در ادامه میتوانید انواع سینی پذیرایی دسته دار و بدون دسته را مشاهده کنید و با کلیک روی محصول مورد نظر وارد سایت پذیرنده شوید.

قابلیت شستشو: در صورتی که برای شستن ظروف از ماشین ظرفشویی استفاده میکنید، حتما قابلیت شستشو به وسیله ماشین ظرفشویی را از فروشنده جویا شوید در غیر این صورت ممکن است، سینی پذیرایی شما دچار خراش و رنگ پریدگی شود. انواع سینی استیل قابلیت شستشو با ماشین ظرفشویی را دارند اما در مورد جنس های دیگر این قضیه متفاوت است و حتما باید این ویژگی را از طریق فروشنده یا ویژگی های ذکر شده در محصول پیگیری کنید.

قیمت: قیمت انواع سینی پذیرایی با توجه به جنس و برند آن تعیین میشود. پیشنهاد میکنیم همیشه دنبال خرید جنسی با کیفیت باشید و از خرید اجناس ارزان و متفرقه خودداری کنید زیرا طولی نخواهد کشید که محصول درخشش و زیبایی خود را به کل از دست میدهد و با کوچکترین برخوردی دچار خراش یا شکستگی میشود. تا آنجایی که میتوانید قبل از خرید نظرات سایر خریداران را در سایت پذیرنده مطالعه کنید و سپس اقدام به خرید سینی پذیرایی شیک و زیبا کنید.

برند: انواع مارک سینی پذیرایی شامل؛ ایکیا، شیجا، رایکا، ونوس پلاستیک، ریجنت، پرانی، کلورانس، سام ست، لوکس باکس، پاشاباغچه، بامبوم،، دینیال، بی.وی.کی، لورنزا، کارن، زارا، والرین می باشد.

۱.سینی مدل مدرن مجموعه دوعددی

سینی مدل مدرن مجموعه دوعددی

ابعاد سینی پذیرایی مدل (مدرن) ۳۵x25x6 سانتی‌متر و وزن آن ۹۰۰ گرم است. جنس این مدل ساخته شده از چوب بوده و دارای شکل مستطیل می‌باشد. این مدل دارای دسته بوده و تنها نقطه ضعف آن نداشتن پایه است. امتیاز کالا ۵ از ۵ ارزیابی شده و جزو مدل های منتخب این لیست است.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲.سینی دکو مارکت مدل D082

سینی دکو مارکت مدل D082

سینی دکو مارکت مدل D082 دارای ابعاد ۲۵x17x5 سانتی‌متر و وزن ۵۰۰ گرمی است. جنس این مدل ساخته شده از چوب بادوام بوده و کاملاً قابل شستشو می‌باشد. همانطور که در تصویر کالا نیز مشاهده می کنید، شکل سینی به صورت مستطیلی است و دارای دسته نیز می‌باشد. قابل ذکر است این مدل فاقد پایه است.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۳.سینی سلینا مدل ۱۷۴

سینی سلینا مدل 174

اگر دنبال خرید بهترین سینی پذیرایی شیک و مدرن هستید، این مدل را به شما پیشنهاد می‌کنیم. ابعاد این سینی ۵۴*۲۹*۶ سانتی‌متر و وزن آن ۹۰۰ گرم بوده و بسیار سبک است. باتوجه به جنس فلزی که دارد، از استحکام بالایی برخوردار بوده و قابلیت شستشو با ماشین ظرفشویی را دارا می‌باشد. شکل این مدل مستطیلی بوده و دارای دسته و پایه است. امتیاز این مدل ۴ از ۵ ارزیابی شده و اکثر خریداران کیفیت ساخت این مدل را قابل قبول ارزیابی کرده‌اند.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۴.سینی مدل T.G.1

سینی مدل T.G.1

بدون شک این سینی پذیرایی باتوجه به رنگ طلایی که دارد، جزو زیباترین مدل های این لیست است. ابعاد سینی ۲۸*۲۸*۵ سانتی‌متر بوده و دارای ظاهری گرد است. وزن کالا باتوجه به جنس فلزی که دارد تنها ۱۲۰۰ گرم می‌باشد، که بسیار سبک و خوش دست است. این مدل فاقد پایه و دسته بوده و برای رومیزی انتخاب مناسبی است.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۵.سینی کد ۱۳۰۱۲

سینی کد 13012

اگر خواهان خرید سینی پذیرایی کلاسیک هستید، این مدل باتوجه به طراحی که دارد، انتخاب مناسبی برای شما محسوب می‌شود. ابعاد سینی ۳۶*۳۶*۶ سانتی‌متر بوده و وزن آن ۱۰۵۰ گرم است. جنس کالا ساخته شده از شیشه می‌باشد و دارای جلوه ای شفاف است. همانطور که در تصویر کالا نیز مشاهده می کنید، شکل سینی دایره ای بوده و دارای پایه است. امتیاز این کالا ۴ از ۵ ارزیابی شده و جزو پرفروش ترین مدل های بازار است.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۶.سینی نگار مدل ۳۰۲

سینی نگار مدل 302

ابعاد این سینی پذیرایی ۰.۰۸*۲۹*۴۶ سانتی‌متر و وزن آن ۱۱۰۰ گرم بوده و بسیار سبک و خوش دست است. باتوجه به جنس استیلی که دارد، از استحکام بالایی برخوردار بوده و به مرور زمان دچار تغییر رنگ نمی‌شود. شکل این مدل مستطیل است و دارای پایه و دسته نیز می‌باشد.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۷.سینی مدل GM-N2N مجموعه ۲ عددی

سینی مدل GM-N2N مجموعه 2 عددی

سینی مدل GM-N2N در یک مجموعه ۲ عددی تقدیم شما می‌شود و دارای ابعاد ۴۲x37x0.3 سانتی‌متری است. وزن کالا تنها ۱۰۰۰ گرم بوده و بسیار سبک است. باتوجه به جنس استیلی که دارد، در برابر ضربه و زنگ زدگی مقاوم می‌باشد. شکل سینی دایره ای بوده و دارای دسته فلزی می‌باشد. امتیاز این کالا ۵ از ۵ ارزیابی شده و جزو مدل های منتخب و پرفروش بازار است.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۸.سینی ایکیا مدل TILLGÅNG

سینی ایکیا مدل TILLGÅNG

سینی ایکیا مدل TILLGÅNG باتوجه به جنس پلاستیکی که دارد، قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را دارد. ابعاد این سینی   ۳۷*۲۹*۲ سانتی‌متر بوده و دارای فضای زیادی می‌باشد. تنها نقطه ضعفی که این سینی دارد، نداشتن پایه و دسته است. قابل ذکر است این مدل دارای رنگ بندی نیز می‌باشد.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۹.سینی مدل W1-1

سینی مدل W1-1

هنوز هم سینی ها کلاسیک و طرح قدیم طرفداران خاص خود را دارند، این مدل باتوجه به جنس استیلی که دارد، از استحکام خوبی برخوردار بوده و دارای ابعاد نسبتاً بزرگی است. همانطور که در تصویر کالا نیز مشاهده می‌کنید، طرح سینی به شکل گرد بوده و فاقد پایه و دسته می‌باشد. اکثر خریداران کیفیت بالا و استحکام این محصول را جزو نقاط مثبت آن ارزیابی کرده‌اند.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۰.سینی ام دی ان وود مدل ۲۰۲۱

سینی ام دی ان وود مدل 2021

سینی ام دی ان وود مدل ۲۰۲۱ دارای جلوه ای گرد و مدرن است. باتوجه به دسته ی بادوامی که دارد، حمل آن بسیار آسان بوده و به دلیل وزن ۳۵۰ گرمی آن دستتان حین پذیرایی خسته نمی‌شود. ابعاد این مدل ۳۰x30x5 بوده و نسبت به سایر مدل های معرفی شده کمی کوچک تر می‌باشد. امتیاز این کالا ۵ از ۵ ارزیابی شده و اکثر خریداران زیبایی این سینی پذیرایی را جزء نقاط مثبت آن ارزیابی کرده‌اند.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۱.سینی مدل آینه ای کد ۰۸۰۰۷۰۰۴۰

سینی مدل آینه ای کد 080070040

این سینی پذیرایی باتوجه به روکش نقره ای که دارد، دارای ظاهری بسیار شیک و مدرن است. ابعاد این سینی ۲۶x38x6 سانتی‌متر و وزن آن ۱۷۸۵ گرم می‌باشد. قابل ذکر است این مدل از جنس فلز ساخته شده و از استحکام بسیار بالایی برخوردار است. توجه داشته باشید، این سینی پذیرایی دارای پایه نیز می‌باشد. امتیاز این مدل ۴ از ۵ ارزیابی شده و جزو پرفروش ترین مدل ها با این رنج قیمتی است. جهت مشاهده نظرات و خرید وارد سایت زیر شوید.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۲.سینی چوبی شیجا مدل Shija Art

سینی چوبی شیجا مدل Shija Art

سینی پذیرایی چوبی مدل (شیجا) از ابعاد متوسطی برخوردار بوده و باتوجه به جلوه ی شیکی که دارد، برای مصارف روزمره انتخاب مناسبی است. شما می‌توانید از این سینی پذیرایی شیک برای مصارف ظرف مزه و تنقلات نیز استفاده کنید.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۳.سینی سلینا مدل ۱۱۶۲

سینی سلینا مدل 1162

این سینی پذیرایی دارای جلوه ای باشکوه و زیبا می‌باشد. رنگ محصول ثابت بوده و به مرور زمان دچار تغییر رنگ و مسائل این چنینی نمی‌شود. امتیاز این کالا ۴.۳ از ۵ ارزیابی شده و جزو مدل های منتخب و پرفروش بازار است. توجه داشته باشید، جنس این سینی پذیرایی شیک ساخته شده از پیوتر می‌باشد.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۴.سینی طرح سنگ مدل DS65

سینی طرح سنگ مدل DS65

اگر دنبال خرید سینی پذیرایی ارزان و باکیفیت هستید، این مدل انتخاب مناسبی برای شماست. گرچه باتوجه به جنس و همچنین ویژگی های ظاهری که این مدل دارد، برای مهمانی های رسمی چندان انتخاب مناسبی نیست اما برای مصارف روزمره گزینه ای عالی و مقرون به صرفه‌ای محسوب می‌شود.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۵.سینی مدل L01

سینی مدل L01

امروزه جنس پی وی سی در ساخت انواع وسایل آشپزخانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. از آنجایی که این جنس در برابر آب و رطوبت مقاوم است انتخاب مناسبی برای ظروف می‌باشد. قیمت این محصول بسیار مناسب بوده و باتوجه به کیفیت بالایی که دارد، بیش از ۱۵۰ نفر از خریداران، این کالا را به سایر کاربران در سایت پذیرنده پیشنهاد داده‌اند.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۶.سینی سلینا مدل برگ کد ۹۲۳۳

سینی سلینا مدل برگ کد 9233

ابعاد این سینی پذیرایی ۳۸x32x5 سانتی‌متر و وزن آن ۵۰۰ گرم است. جنس بدنه از استیل بادوام ساخته شده و دارای ظاهری دایره ای شکل می‌باشد. توجه داشته باشید، این مدل دارای دسته برای سهولت در جابجایی می‌باشد.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۷.سینی مدل برگ

سینی مدل برگ

ابعاد این مدل ۴۸x22x2 سانتی متر و دارای وزن ۱۵۰۰ گرمی است. جنس بدنه از پلی رزین ساخته شده و دارای ظاهری مستطیلی شکل می‌باشد. امتیاز این کالا ۴.۳ از ۵ ارزیابی شده است.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۸.سینی مدل استیل کد ۴۹

سینی مدل استیل کد 49

ابعاد محصول ۴۹x49x3 سانتی‌متر و وزن آن ۴۰۰ گرم است. جنس بدنه از استیل ساخته شده و در برابر رطوبت و ضربه مقاوم است. امتیاز این کالا ۴.۶ از ۵ ارزیابی شده و اکثر خریداران نسبت به کیفیت این مدل رضایت داشته‌اند.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۹.سینی مدل vt1636

سینی مدل vt1636

ابعاد کالا ۳۵x16x2 سانتی متر و وزن آن ۱۰۰ گرم است. جنس این سینی پذیرایی از چوب ساخته شده و دارای ظاهری سنتی است. شما می‌توانید، قیمت و سایر مشخصات این محصول را در سایت زیر مشاهده فرمایید.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲۰.سینی مدل آرامیس ۲۰۴۱

سینی مدل آرامیس 2041

ابعاد سینی ۴۸x29x2 سانتی متر، دارای رنگ ثابت آبکاری شده، دارای وزن بسیار سبک (۲۰۰ گرم)، ساخته شده از جنس پیوتر، امتیاز این مدل ۴.۸ از ۵ ارزیابی شده است.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲۱.سینی مدل AS007

سینی مدل AS007

این سینی پذیرایی دارای ابعاد ۲۳x23x1 سانتی متری و وزن ۷۷ گرمی است. جنس بدنه از فلز ساخته شده و دارای جلوه ی دایره ای شکل و سنتی است. اکثر خریداران نسبت به کیفیت این محصول رضایت داشته‌اند و بیش از ۱۵۰ نفر خرید آن را به سایر کاربران در سایت پذیرنده پیشنهاد داده‌اند.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲۲.سینی مدل Happy Life

سینی مدل Happy Life

ابعاد این سینی ۴۱.۶×۴۱.۶×۴.۵ سانتی متر و برای مصارف خانه و کافی‌شاپ انتخاب مناسبی است. وزن محصول تنها ۷۶۰ گرم بوده و بسیار سبک و خوش دست است. توجه داشته باشید، جنس این مدل از چوب ساخته شده و حین شستشوی آن باید از مواد شوینده ملایم استفاده کنید.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

امیدواریم از خواندن مطلب خرید سینی شیک و زیبا لذت برده باشید ضمن به اشتراک‌ گذاشتن این مطلب با دوستان خود از شما دعوت میکنیم از مطالب خرید ظرف آجیل خوری و بهترین کتری و قوری دیدن فرمایید.

پاسخ به سولات

قیمت سینی پذیرایی از چقدر شروع میشود؟

انواع سینی پذیرایی با توجه به برند و کیفیت از ۱۵۰۰۰ تومان به بالا میباشند.

بهترین برند سینی پذیرایی چیست؟

سینی ریجنت جزو بهترین و البته گران ترین سینی پذیرایی میباشد.

آیا سینی آشپزخانه زنگ میزند؟

این موضوع بستگی به جنس محصول دارد. سینی استیل به هیچ وجه زنگ نمیزند و از دوام بسیار بالایی برخوردار است.

سینی دسته دار مد است یا بدون دسته؟

امروزه اکثر برند های مطرح در زمینه تولید وسایل سرو و پذیرایی اقدام به تولید سینی های دسته دار میکنند. و همین موضوع نشان میدهد اقبال عمومی اکثریت افراد خرید سینی دسته دار است.

در صورتی که درباره انواع سینی پذیرایی سوال دارید، از طریق بخش نظرات همین پست سوال خود را مطرح کنید تا در سریع ترین زمان پاسخ شما را بدهیم.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *