بهترین مخلوط کن باکیفیت و ارزان [نظرات خریداران]

یکی از کاربردی‌ترین وسیله‌های آشپزخانه مخلوط کن است، این وسیله به شما امکان مخلوط کردن انواع مواد غذایی را می‌دهد که در نهایت در وقت و زمان شما صرفه‌جویی می‌کند. در این مطلب قصد داریم نکات مهم در خصوص خرید این وسیله را به شما عزیزان بگوییم و در آخر لیستی از بهترین محصولات موجود در بازار را خدمتتان معرفی کنیم.

مخلوط کن چیست؟

مخلوط کن‌ها دارای انواع و اقسام مختلفی هستند. از مدل‌های تک کاره گرفته تا چند منظوره. برخی از بهترین محصولات دارای قابلیت خردکن برقی نیز می‌باشند که هم فرآیند مخلوط کردن را انجام می‌دهد و هم محتویات غذایی را تکه تکه می‌کند. همه چیز بستگی به بودجه و انتظارات شما دارد. در صورتی که قصد دارید چند محصول برقی آشپزخانه را یکجا داشته باشید خرید مدل‌های چند منظوره در هزینه‌های شما صرفه‌جویی می‌کند و همچنین فضای کمتری از آشپزخانه‌ی شما اشغال می‌کند.

برسی موارد ظاهری

موارد ظاهری بهترین مخلوط کن شامل قسمت‌هایی چون پارچ، درپوش، جنس بدنه و رابط کاربری ( دکمه‌ها و نمایشگر) می‌شود. از آنجایی که ظاهر محصول تأثیر بسزایی در زیبایی آشپزخانه دارد. فارغ از مباحث فنی بهتر است نیم نگاهی به ظاهر کالا داشته باشیم. به جرعت می‌توان زیباترین مخلوط کن‌های موجود در بازار را متعلق به برند بوش دانست. البته این موضوع کاملاً سلیقه‌ای است اما شخصاً شکل و رابط کاربری مدل‌های بوش را بیشتر می‌پسندم. در ادامه‌ی این مطلب انواع محصولات در این زمینه را معرفی می‌کنیم و در نهایت این خود شما هستید که بین برند‌های منتخب زیباترین محصول را انتخاب می‌کنید.

جنس بدنه: انواع مخلوط کن معمولاً از جنس پلاستیک یا استیل ساخته می‌شوند. هر دو جنس از کیفیت بالایی برخوردار هستند و در صورت استفاده‌ی درست سال‌های سال عمر می‌کنند. برخی افراد معتقدند جنس پلاستیک دوام کمی دارد و با کوچکترین ضربه‌ای می‌شکند بله، درست است پلاستیک دوام فلز را ندارد اما امروزه پلاستیک‌های لوازم خانگی از متریال ویژه‌ای ساخته می‌شوند تا دوام محصول را به حداکثر برسانند. اما جنس استیل هیچ حرف و حدیثی را در بر ندارد. این فلز در برابر رطوبت مقاوم است و به هیچ عنوان زنگ نمی‌زند و از لحاظ دوام هم هیچگونه ضعفی ندارد.

جنس پارچ: رایج‌ترین جنس پارچ پلاستیک و شیشه است. هر دو انتخاب خوبی هستند. اما شکنندگی شیشه کمی نگران‌کننده است. پیشنهاد می‌کنیم سراغ برند‌هایی بروید که لوازم جانبی آن در بازار یافت می‌شود تا در صورت هر گونه آسیب بتوانید نمونه‌ی آن را در بازار پیدا و جایگزین کنید.

دکمه‌ها و رابط کاربری: بهترین مخلوط کن‌ ها دارای دکمه‌ای جهت خاموش روشن و تنظیم سرعت می‌باشند. برخی برند‌ها ترجیح می‌دهند دکمه خاموش و روش را بالای پارچ قرار دهند تا کاربر تسلط بیشتری نسبت به محتویات درون پارچ داشته باشد. اما آنچه رایج است وجود دکمه‌ها پایین پارچ و در قسمت روبرویی است.

برسی موارد فنی

توجه به مواردی فنی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. آنچه سبب راحتی شما حین کار می‌شود ویژگی‌هایی چون جنس تیغه، توان موتور، قابلیت‌های محافظتی و… است. پیشنهاد می‌کنیم حتماً نگاهی به مواردی که در ادامه خدمتتان عرض می‌کنیم داشته باشید تا در نهایت محصولی مناسب با توجه به نیازتان را خریداری کنید.

جنس تیغه: بهترین مدل‌های بازار از تیغه‌ی استیل ساخته می‌شوند. زیرا این فلز خیلی دیر کند می‌شود و به مرور زمان زنگ نمی‌زند. همچنین می‌توانید تیغه‌ی استیل را درون ماشین ظرفشویی بیندازید بدون اینکه نگران آسیب به تیغه باشید. پیشنهاد می‌کنیم حتماً میزان دوام و کیفیت تیغه‌ی مخلوط کن را از فروشنده جویا شوید. قابل ذکر است تنها مدل‌هایی دارای تیغه می‌باشند که قابلیت آسیاب هم در کنار مخلوط کردن دارند و مدل‌های تک منظوره فاقد تیغه می‌باشند.

توان موتور: هرچه توان موتور محصول بیشتر باشد، کیفیت و سرعت مخلوط کردن در آن سریع‌تر می‌شود. شما می‌توانید قدرت موتور را از طریق مشخصات محصول جویا شوید. برای مصارف خانگی نیاز نیست محصولی با توان فوق‌العاده بالا خریداری کند زیرا این مدل‌ها اصلاً به کار شما نمی‌آید. توان مصرفی ۳۰۰ تا ۸۰۰ برای مصارف خانگی استاندارد است و بیشتر از این میزان توصیه نمی‌شود.

عملکرد لحظه‌ای (Pulse): برخی از بهترین مخلوط کن‌ها دارای دکمه پالاس می‌باشند. این دکمه به فرآیند مخلوط کردن سرعت می‌دهد و تنها در عرض چند ثانیه کار را به اتمام می‌رساند. در صورتی که دنبال خرید محصولی با چنین ویژگی می‌باشید مدل‌ها پارس خزر و بوش این قابلیت را دار می‌باشند.

برنامه‌ها: یکی از قابلیت‌های انواع مخلوط کن که بیشتر در محصولات بوش دیده می‌شود. قابلیت سه برنامه بودن آن است. این ویژگی دستگاه را در سه حالت آماده به کار می‌کند. مواردی چون یخ خردکن، اسموتی، شیک. سه حالتی هستند که دستگاه با توجه به آن تغییر حالت می‌دهد و متناسب با محتویات ذکر شده عملکرد قابل قبولی ارائه می‌دهد.

قیمت مخلوط کن

قیمت انواع مخلوط کن از ۳۰۰ هزار تومان به بالا می‌باشد. ارزان‌ترین مخلوط کن‌های بازار متعلق به برند پرووان می‌باشد و گران‌ترین محصولات بازار در این زمینه را برند بوش و گاستروبک ارائه می‌دهند. مدل MMBV۶۲۲M بوش بیش از ۹ میلیون تومان قیمت دارد و بدون شک بهترین محصول موجود در بازار است.

شما می‌توانید با توجه به طیف وسیعی از انواع مخلوط کن بهترین گزینه را انتخاب و خریداری کنید. در صورتی که دنبال خرید محصولی ارزان و باکیفیت هستید خرید مدل‌های پارس خزر را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این برند ایرانی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و جزء پرطرفدارترین مارک‌های ایرانی در زمینه لوازم خانه و آشپزخانه است.

قیمت مخلوط کن پارس خزر چقدر است؟

قیمت مخلوط کن پارس خزر مدل Omega Plus بالای یک میلیون تومان است و مدل HB-۵۵۰۱S زیر یک میلیون تومان قیمت دارد. در صورتی که دنبال خرید مخلوط کن پارس خزر هستید پیشنهاد می‌کنیم حتماً نگاهی به مدل Omega Plus بیندازید. این مدل کاملاً با برند‌های خارجی قابل رقابت بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

مخلوط کن حرفه‌ای چه ویژگی‌هایی دارد؟

مخلوط کن‌های حرفه‌ای دارای ویژگی‌هایی چون توان بالای ۸۰۰ وات و همچنین خرد کردن محتویات همزمان با مخلوط و قابلیت‌های محافظتی چون قطع کن خودکار را دار می‌باشند. در صورتی که قصد خرید مدل حرفه‌ای دارید، محصولات برند گاستروبک را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

در ادامه دعوت می‌کنیم ۲۰ مدل از بهترین مخلوط کن‌های موجود در بازار را مشاهده کنید. تمام محصولات زیر دارای بالاترین کیفیت می‌باشند و همچنین از قیمت بسیار مناسبی برخوردار می‌باشند. در صورت ناموجود شدن هر کالا از مدل‌های مشابه آن دیدن فرمایید.

۱.مخلوط کن کالوات مدل HA230

مخلوط کن کالوات مدل HA230

جنس تیغه این مخلوط کن از استیل ضد زنگ ساخته شده و دارای محدوده ظرفیت پارچ ۰.۵ تا ۱.۰ لیتر است. دارای قابلیت تنظیم سرعت بوده و حداکثر توان مصرفی آن ۳۰۰ وات است. ظاهر محصول بسیار شیک بوده و جزو بهترین مدل های موجود در بازار است. جهت مشاهده قیمت و خرید وارد لینک زیر شوید.

نظرات

سلام من ورزشکار هستم و تقریبا هروز از این مخلوط کن استفاده میکنیم. تا الان راضی بودم و مشکل خاصی ندیدم. فقط صداش یزره بلنده و همچنین در استفاده ی طولانی کمی داغ میشه.

خیلی کوچیکه زیاد به عکس اعتماد نکنید. اما واقعا سرعتش عالیه و تنها در ۲ یا ۳حرکت کارو تموم میکنه. از خریدم راضیم.

مشخصات

  • دارای بطری پلاستیکی با ظرفیت ۵۷۰ میلی لیتر
  • دارای درپوش با قابلیت تا شدن
  • دارای استاندارد CE

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲.مخلوط کن مایدیا مدل BL1189

مخلوط کن مایدیا مدل BL1189

این مخلوط کن قابلیت استفاده از پارچ به عنوان قمقمه را دارا میباشد. دارای درپوش پلاستیکی و تیغه‌ی چهارپره است. به دلیل جنس تیغه استیل شست‌وشو در ماشین ظرفشویی بلامانع است جنس پارچ از پلاستیک بادوام ساخته شده ابعاد کلی محصول ۲۱۸ × ۱۵۲ × ۲۴۵ سانتی‌متر است. قابل ذکر است ظرفیت پارچ ۰.۶ و حداکثر توان مصرفی دستگاه ۶۰۰ وات است.

نظرات

من از خریدم راضیم ولی پیشنهاد میکنیم مواد غذایی خشک توش نریزید. چون ممکنه آسیب ببینه.

دوستان توجه کنید این مخلوط کن فقط برای دو نفر مناسبه. اگر تعداد نفرات خانوادتون زیاده باید چند بار پارچ و خالی و پر کنید. اما واقعا کیفیت بالایی داره و خیلی سریع مواد غذایی و میوه هارو مخلوط میکنه. حتما پیشنهاد میکنم.

 من از کیفیتش راضیم. در حد پولی که دادم کیفیت خوبی داره

مشخصات

  • ظرفیت پارچ: ۰.۶
  • حداکثر توان مصرفی: ۶۰۰
  • طول سیم: ۱ سانتی متر
  • وزن: ۱.۱ گرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۳.مخلوط کن پارس خزر مدل Omega Plus

مخلوط کن پارس خزر مدل Omega Plus

این مخلوط کن دارای پایه‌های ضدلغزش و جنس تیغه استیل میباشد. جنس پارچ پلاستیکی بوده و از ابعاد قطر ۱۷۰ و ارتفاع ۴۳۵ سانتی‌متری برخوردار است. ظرفیت پارچ ۱.۵ و حداکثر توان مصرفی ۷۸۰ وات است. قابل ذکر است طول سیم ۰.۷۵ سانتی متر میباشد. برای مشاهده قیمت و خرید وارد لینک زیر شوید.

نظرات

اگر دنبال خرید یک مخلوط کن ساده هستید. این مدل رو بخرید. من یکسالی میشه از پارس خزر استفاده میکنم تا الان که مشکلی نداشتم.

 قابلیت تنظیم سرعت نداره و همچنین پارچ به خوبی چفت نمیشه. محصول فوق لعاده ای نیست اما بدم نیست. اگر نمیخواین خیلی پول بدید اینو بخرید.

مشخصات

  • تیغه‌ی مخلوط‌کن چهار پره
  • تیغه‌ی خردکن دوپره
  • کارکرد فشاری

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۴.مخلوط کن درما مدل NU05

مخلوط کن درما مدل NU05

مخلوط کن درما مدل NU05  دارای ابعاد نسبتا کوچکی می باشد و باتوجه به تیغه ی استیلی که دارد به مرور زمان دچار خودگی و آسیب نمی شود. اکثر خریداران گیفیت ساخت این مدل را قابل قبول ارزیابی کرده اند و ظاهر زیبای آن را جزو نقاط مثبت آن ارزیابی کرده  اند. امتیاز این کالا ۵ از ۵ می باشد که خود گویای کیفیت بالای این محصول می باشد.

نظرات

دو تیغه هست و بسیار خوب خرد میکنه. اما به نظرم شستشوش کمی دردسر داره.

 واقعا از خرید این مخلوط کن راضی هستم. حتما پیشنهادش میکنم. حسنی که این مدل داره ایمنی خوبش هست.

مشخصات

  • جنس تیغه: استیل
  • جنس پارچ: پلاستیک
  • محدوده ظرفیت پارچ: ۰.۵ تا ۱.۰ لیتر
  • ظرفیت پارچ: ۰.۴
  • حداکثر توان مصرفی: ۱۴۰
  • وزن: ۰.۷۵۷ گرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۵.مخلوط کن میگل مدل gbl-800

مخلوط کن میگل مدل gbl-800

این مخلوط کن دارای عملکرد لحظه‌ای (Pulse) است و همچنین قابلیت‌ تنظیم سرعت را نیز دارد. ابعاد محصول ۳۸۰x180x200 سانتی‌متر و ظرفیت پارچ آن ۱.۵ است. قابل ذکر است حداکثر توان مصرفی ۸۰۰ وات و وزن کلی دستگاه ۳ گرم است.

نظرات

صداش زیاده ولی کیفیتش عالیه

یزره پارچش لق میزنه ولی درکل مشکل خاصی نداره

مشخصات

  • جنس تیغه: استیل
  • جنس پارچ: شیشه
  • محدوده ظرفیت پارچ: ۱.۵ تا ۲.۰ لیتر
  • تعداد تنظیمات سرعت: دو عدد
  • محدوده توان مصرفی: ۸۰۰ تا ۸۵۰ وات

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۶.مخلوط کن پاناسونیک MX-N800G

مخلوط کن پاناسونیک MX-N800G

محدوده توان مصرفی این مخلوط کن بین ۶۰۰ تا ۸۰۰ وات است. دارای عملکرد لحظه‌ای بوده و محفظه جمع آوری سیم دارد. قابل ذکر است این مدل قابلیت تنظیم سرعت را نیز دارا میباشد. ابعاد محصول ۲۹۴ × ۱۹۶ × ۳۴۱ سانتی‌متر و جنس بدنه ساخته شده از  پلاستیک است. برای مشاهده قیمت و سایر مشخصات این محصول وارد لینک زیر شوید.

نظرات

من که خیلی راضیم. موتورش واقعا قدرتمنده

من برای جهازم خریدم راضیم.

مشخصات

  • جنس تیغه: استیل ضدزنگ
  • جنس پارچ: شیشه
  • محدوده ظرفیت پارچ: ۱.۵ تا ۲.۰ لیتر
  • تعداد تنظیمات سرعت: دو عدد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۷.مخلوط کن بوش مدل MMB21P0R

مخلوط کن بوش مدل MMB21P0R

تمام قطعات این مخلوط کن از پلاستیکی عاری از مواد شیمیایی (BPA FREE) ساخته شده است. جنس تیغه استیل ضدزنگ بوده و جنس پارچ ساخته شده از پلاستیک میباشد. محدوده ظرفیت پارچ ۱.۵ تا ۲.۰ لیتر است و دارای تنظیمات دو سرعته میباشد. محدوده توان مصرفی بین ۴۰۰ تا ۶۰۰ وات محاسبه  شده و این مدل هم دارای عملکرد لحظه‌ای است.

نظرات

 این مخلوط کن رو تو آف خریدم خیلییییی کیفیت خوبی داره.

مشخصات

  • پارچ مخلوط کن با گنجایش ۱.۵ لیتر
  • قابلیت میکس مواد غذایی گرم و سرد
  • دارای سه برنامه جهت حالت یخ خردکن،شیک و اسموتی
  • دارای ۲ دور موتور بهمراه حالت پالس(لحظه ای)

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۸.مخلوط کن تولیپس مدل BL 474

مخلوط کن تولیپس مدل BL 474

محدوده توان مصرفی این مخلوط کن ۸۰۰ تا ۸۵۰ وات است و دارای عملکرد لحظه‌ای (Pulse) می باشد. باتوجه به سوئیچ ایمنی که دارد از امنیت قابل قبولی برخوردار است و به دلیل جنس بدنه استیل از دوام بالایی برخوردار می باشد. قابل ذکر است ظرفیت پارچ ۱.۵ لیتر می باشد و برای خانواده های ۵ نفره انتخاب مناسبی است.

نظرات

کیفیتش عالیه اما پارچش به قدری سنگینه که هنگام شستن از کتو کول میفتم. به نظرم برای خانم ها کمی سخت باشه.

مشخصات

  • ویژگی‌های نظافتی: قابلیت شست‌وشو
  • جنس تیغه: استیل
  • جنس پارچ: شیشه
  • محدوده ظرفیت پارچ: ۱.۰ تا ۱.۵ لیتر
  • تعداد تنظیمات سرعت: چهار عدد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۹.مخلوط کن پاناسونیک مدل MX5070

مخلوط کن پاناسونیک مدل MX5070

این مخلوط کن دارای دکمه های تنظیم سرعت ، دکمه های پالس و یخ شکن می باشد و ساخت  کشور مالزی است. جنس تیغه از استیل ضدزنگ و جنس پارچ از شیشه است. محدوده ظرفیت پارچ طبق توضیحات سازنده ۱.۵ تا ۲.۰ لیتر بوده و دارای محدوده توان مصرفی ۸۰۰ تا ۸۵۰ وات وات است. ویژگی هایی چون عملکرد لحظه‌ای (Pulse) و قابلیت تنظیم سرعت دو نقطه ی مثبت این کالا می باشد. قابل ذکر است این مدل دارای دو عدد آسیاب کن نیز می باشد.

نظرات

تا الان دو بار بیشتر ازش استفاده نکردم و مشکلی ندیدم. سرعت هم زدنش عالیه و هیچ نقصی نداره. فقط کمی بزرگه و در طبقات کابینتم جا نمیشه. اسیر شدم !

مشخصات

  • قابلیت خرد کردن یخ
  • مجهز به فیوز حرارتی داخلی جهت جلوگیری از اضافه بار
  • پارچ ۲ لیتری (۱.۵ لیتر مدرج)
  • دارای دو عدد آسیاب

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۰.آسیاب و مخلوط کن تولیپس مدل BLA474

آسیاب و مخلوط کن تولیپس مدل BLA474

مخلوط کن تولیپس مدل BLA474 دارای محدوده ظرفیت پارچ ۱.۰ تا ۱.۵ لیتر می باشد و محدوده توان مصرفی آن ۸۰۰ تا ۸۵۰ وات ارزیابی شده. دارای عملکرد لحظه‌ای (Pulse) و قابلیت تنظیم مقدار پالپ بوده و باتوجه به جنس استیلی که دارد بسیار مقاوم می باشد. طول سیم این دستگاه ۱۰۰ سانتی متر و دارای آسیاب شیشه ای نیز می باشد. امتیاز این کالا ۴ از ۵ ارزیابی شده و اکثر خریداران کیفیت و قدرت دستگاه را قابل قبول ارزیابی کرده اند.

مشخصات

  • ویژگی‌های نظافتی
  • قابلیت شست‌وشو
  • جنس تیغه: استیل
  • جنس پارچ: شیشه

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۱.مخلوط کن فیلیپس مدل HR2106

مخلوط کن فیلیپس مدل HR2106

نظرات

خیلی سنگینه اما قدرتش خوبه. من دنبال مخلوط کن کم صدا بودم که خداروشکر صداش کمه.

مشخصات

  • جنس تیغه: استیل ضدزنگ
  • جنس پارچ: شیشه
  • تعداد تنظیمات سرعت: دو عدد
  • عملکرد: عملکرد لحظه‌ای (Pulse)
  • محفظه: محفظه جمع آوری سیم
  • قابلیت‌ها: تنظیم سرعت
  • ابعاد: ۱۵۵ × ۱۷۰ × ۳۸۰ سانتی‌متر
  • جنس بدنه: پلاستیک
  • ظرفیت پارچ: ۱.۵
  • حداکثر توان مصرفی: ۴۰۰
  • طول سیم: ۱ سانتی متر
  • اقلام همراه محصول: خرد کن
  • وزن: ۳.۵ گرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۲.مخلوط کن هاردستون مدل BL8412B

مخلوط کن هاردستون مدل BL8412B

مشخصات

  • جنس تیغه: استیل
  • جنس پارچ: شیشه
  • محدوده ظرفیت پارچ: ۱.۰ تا ۱.۵ لیتر
  • تعداد تنظیمات سرعت: پنج عدد
  • محدوده توان مصرفی: ۶۰۰ تا ۸۰۰ وات
  • قابلیت‌ها: تنظیم سرعت
  • ابعاد: ۳۰۰x150x150 سانتی‌متر
  • جنس بدنه: استیل
  • ظرفیت پارچ: ۱.۵
  • حداکثر توان مصرفی: ۷۰۰
  • طول سیم: ۱ سانتی متر
  • وزن: ۴ گرم
نظرات

زیبا و خوش ساخت به نظم همین رنگ سفیدش از مشکی قشنگ تره.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۳.مخلوط کن بوش مدل MMBM7G2M

مخلوط کن بوش مدل MMBM7G2M

مشخصات

  • ویژگی‌های نظافتی: شست‌وشوی اقلام جانبی در ماشین ظرفشویی
  • جنس تیغه: استیل ضد زنگ
  • جنس پارچ: شیشه
  • محدوده ظرفیت پارچ: ۰.۵ تا ۱.۰ لیتر
  • تعداد تنظیمات سرعت: دو عدد
  • محدوده توان مصرفی: ۱۸۰ تا ۴۰۰ وات
  • قابلیت‌ها: تنظیم سرعت
  • ابعاد: ۱۱۶x120x308 سانتی‌متر
  • جنس بدنه: استیل
  • ظرفیت پارچ: ۰.۶
  • حداکثر توان مصرفی: ۳۵۰
  • اقلام همراه محصول: بطری ۵۰۰ میلی لیتر ۲Go تریتان
  • وزن: ۲.۳۴۰ گرم
نظرات

هنگام کار باید دکمه هاشو نگه دارید !

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۴.مخلوط کن درما مدل NU30

مخلوط کن درما مدل NU30

مشخصات

  • جنس تیغه: استیل ضد زنگ
  • جنس پارچ: پلاستیک
  • محدوده ظرفیت پارچ: ۰.۵ تا ۱.۰ لیتر
  • قابلیت‌ها: تنظیم سرعت
  • ابعاد: ۱۹۰x80x40 سانتی‌متر
  • جنس بدنه: پلاستیک
  • ظرفیت پارچ: ۳۰۰ میلی
  • حداکثر توان مصرفی: ۴۵
  • وزن: ۰.۴۴ گرم
نظرات

من از خرید این مدل راضی نیستم زیاد پیشنهادش نمیکنم.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۵.مخلوط کن فیلیپس مدل HR2102

مخلوط کن فیلیپس مدل HR2102

مشخصات

  • جنس تیغه: استیل ضد زنگ
  • جنس پارچ: پلاستیک
  • تعداد تنظیمات سرعت: دو عدد
  • عملکرد: عملکرد لحظه‌ای (Pulse)
  • محفظه: محفظه جمع آوری سیم
  • قابلیت‌ها: تنظیم سرعت
  • ابعاد: ۱۵۵ × ۱۶۰ × ۳۲۶ سانتی‌متر
  • جنس بدنه: پلاستیک
  • ظرفیت پارچ: ۱.۵
  • حداکثر توان مصرفی: ۴۰۰
  • طول سیم: ۰.۸۵ سانتی متر
  • اقلام همراه محصول: آسیاب چندکاره
  • وزن: ۲.۲ گرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۶.مخلوط کن و آسیاب کن نانیوا مدل ۳۹۵

مخلوط کن و آسیاب کن نانیوا مدل 395

مشخصات

  • جنس تیغه: استیل
  • جنس پارچ: شیشه
  • محدوده ظرفیت پارچ: ۰.۵ تا ۱.۰ لیتر
  • تعداد تنظیمات سرعت: چهار عدد
  • محدوده توان مصرفی: ۱۸۰ تا ۴۰۰ وات
  • عملکرد: عملکرد لحظه‌ای (Pulse)
  • قابلیت‌ها: تنظیم سرعت
  • ابعاد: ۴۲۰x120x200 سانتی‌متر
  • جنس بدنه: پلاستیک
  • ظرفیت پارچ: ۱
  • حداکثر توان مصرفی: ۳۵۰
  • وزن: ۲ گرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۷.مخلوط کن پارس خزر مدل HB-5501S

مخلوط کن پارس خزر مدل HB-5501S

مشخصات

  • جنس تیغه: فولادی
  • جنس پارچ: پلاستیک
  • محدوده ظرفیت پارچ: ۰.۵ تا ۱.۰ لیتر
  • تعداد تنظیمات سرعت: دو عدد
  • عملکرد: عملکرد لحظه‌ای (Pulse)
  • محفظه: محفظه جمع آوری سیم
  • قابلیت‌ها: تنظیم سرعت
  • ابعاد: ۵۰x30x380 سانتی‌متر
  • جنس بدنه: فلز
  • ظرفیت پارچ: ۰.۷
  • حداکثر توان مصرفی: ۱۶۰
  • طول سیم: ۱.۴۵ سانتی متر
  • اقلام همراه محصول: دارای یک عدد صفحه ضدلغزش از جنس PVC
نظرات

 برای کوبیدن مایعات خوبه ولی برای گوشت اصلا قدرت نداره

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۸.مخلوط کن درما مدل NU05

مخلوط کن درما مدل NU05

مشخصات

  • جنس تیغه: استیل ضد زنگ
  • جنس پارچ: پلاستیک
  • محدوده ظرفیت پارچ: ۰.۵ تا ۱.۰ لیتر
  • ابعاد: ۲۴۵x90x90 سانتی‌متر
  • ظرفیت پارچ: ۰.۴
  • حداکثر توان مصرفی: ۱۴۰
  • اقلام همراه محصول: دفتر چه
  • وزن: ۰.۷۶ گرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۹.مخلوط کن بوش مدل MMB65G5M

مخلوط کن بوش مدل MMB65G5M

مشخصات

  • جنس تیغه: استیل
  • جنس پارچ: شیشه
  • محدوده ظرفیت پارچ: ۲.۰ تا ۲.۵ لیتر
  • محدوده توان مصرفی: ۶۰۰ تا ۸۰۰ وات
  • عملکرد: عملکرد لحظه‌ای (Pulse)
  • قابلیت‌ها: تنظیم سرعت
  • ابعاد: ۴۳۷x237x196 سانتی‌متر
  • ظرفیت پارچ: ۲.۳
  • حداکثر توان مصرفی: ۸۰۰
  • وزن: ۵.۰۴۷ گرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲۰.مخلوط کن و آسیاب کن مولینکس مدل LM815

مخلوط کن و آسیاب کن مولینکس مدل LM815

مشخصات

  • جنس تیغه: استیل ضد زنگ
  • جنس پارچ: شیشه
  • تعداد تنظیمات سرعت: دو سرعته
  • محدوده توان مصرفی: ۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰ وات
  • عملکرد: عملکرد لحظه‌ای (Pulse)
  • قابلیت‌ها: تنظیم سرعت
  • جنس بدنه: پلاستیک
  • حداکثر توان مصرفی: ۱۲۰۰
  • طول سیم: ۱.۱ سانتی متر
  • دارای حالت یخ خرد کن
  • دارای حالت اسموتی ساز
  • ۴ تیغه فولادی
  • دارای ۲ آسیاب
  • ظرفيت آسياب ۹۰ g

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید. از شما دعوت می‌کنیم از صفحات بهترین قهوه ساز برقی و بهترین بخارشوی دیدن کنید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

‫۲۰ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *