کادو ولنتاین برای دختر چی بخرم؟ ۵۰ ایده لاکچری در سال ۲۰۲۴

کادو ولنتاین برای دختر چی بخرم؟ این سؤالی است که اکثر آقایان در تاریخ ۲۵بهمن هر سال به دنبال پاسخ آن هستند. نگران نباشید ما برای شما پیشنهادات متنوعی داریم که عشق زندگی شما را حسابی خوشحال کند. اما قبل از معرفی کادو ولنتاین برای دختر پیشنهاد می‌کنیم به نکاتی که در ادامه خدمتتان ذکر می‌کنیم توجه داشته باشید تا آنچه شایسته‌ی عشقتان است را بین طیف وسیعی از هدایای مختلف پیدا کنید.

ولنتاین چه روزی است؟

ولنتاین روز عشق است. مردم سراسر دنیا روز February ۱۴ به همسر، دوست، عشق و کسانی که دوستشان دارند هدیه می‌دهند. این روز در ایران نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و به عنوان روز عشق شناخته می‌شود. جالب است بدانید در این روز میلیارد‌ها کارت هدیه رد و بدل می‌شود که در هیچ روزی از سال این چنین از مقام والای عشق ستایش نمی‌شود. در این روز کافه‌های سراسر دنیا مملو از کسانی است که آمده‌اند تا این روز زیبا را جشن بگیرند و به شخصی که از صمیم قلب دوستش دارند هدیه بدهند.

پیشنهاد کادو ولنتاین برای دختران

قبل از اینکه شما را با‌ایده‌ی کادو ولنتاین برای دختران آشنا کنیم بهتر است به برخی نکات توجه داشته باشید. شاید تا اینجای متن حوصله‌تان حسابی سر رفته باشد و خواهان معرفی‌ایده‌های کادو باشید اما باور کنید خواندن این نکات می‌تواند کمک بسیار بزرگی در انتخاب هرچه بهتر به شما کند. لذا پیشنهاد می‌کنیم صبور باشید و نکته‌هایی که در ادامه خدمتتان عرض می‌کنیم را حتماً بخوانید تا در انتخاب بهترین گزینه موفق باشید. همچنین ما در مطلب کادو ولنتاین برای پسر نیز به برسی تاریخچه روز عشق پرداخته ایم.

خرید کادو ولنتاین برای دختر از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است. شما باید به علایق، تیپ شخصیتی، روحیه و از همه مهمتر سلیقه‌ی او آگاه باشید. اگر زمان زیادی از رابطه‌ی شما نمی‌گذرد و هنوز با روحیات او به صورت کامل آشنا نیستید بهتر است که بیشتر با او صحبت کنید تا از لای به لای حرف‌هایش آنچه صمیمانه دوستشش دارد را بشنوید. توجه داشته باشید اگر باهوش باشید تنها با یک برخورد چند ساعته می‌توانید تمام آنچه برای خرید کادو ولنتاین لازم است را متوجه شوید.

چه چیز او را خوشحال می‌کند

در پاسخ به سؤال کادو ولنتاین برای دختر چی بخرم؟ باید به مواردی توجه کنید که عشقتان را حسابی خوشحال کند. آیا او روحیه‌ای رمانتیک دارد؟ آیا از عروسک‌هایی که دوستش دارد مدام با شما صحبت می‌کند؟ آیا او عاشق اکسسوری‌هایی چون دستبند، انگشتر و… است؟ هر وقت توانستید به این سؤالات پاسخ دهید، می‌توانید به بهترین جواب برای خرید کادو ولنتاین دختر برسید. همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم شما باید در شناخت علایق او هوشمندانه عمل کنید و سراغ هدایایی بروید که در قلب او جا دارد. به طور مثال هدیه دادن کتاب برای هر دختری زیاد خوشایند نمی‌باشد. با بیان دیگر می‌شود گفت کمتر کسی در ایران از هدیه گرفتن کتاب خوشحال می‌شود البته این موضوع جای تأسف دارد اما اگر می‌خواهید این ریسک را کنید باید مطمئن باشید که او از خواندن کتاب با تمام وجود لذت می‌برد و حتی با یک دست نوشته در ابتدای کتاب می‌توانید بیش از پیش به قلب او نفوذ کنید.

باهوش باش و به علایق عشقت توجه کن آقا پسر

 

به سبک زندگی او توجه کنید

مورد دیگری که باید در خرید کادو ولنتاین برای دختر به آن توجه کنید نوع سبک زندگی اوست. به بیان دیگر باید ببینید او به صورت مداوم با چه چیزی سروکار دارد. آیا او دانشجو است؟ آیا او یک برنامه‌نویس یا گرافیست است؟ شما باید با در نظر گرفتن این موضوع کادویی را خریداری کنید، که با شغل و نوع سبک زندگی او ارتباط مستقیم دارد. به طور مثال یک دختر برنامه‌نویس را یک لپ تاپ یا حتی یک کیبورد ساده بیش از هرچیزی خوشحالش می‌کند. حال شاید سؤال باشد توجه به این موضوع چه فایده‌ای دارد؟ یک، شما برای او چیزی را خریده‌اید که مدام با آن سرکار دارد و همیشه شما را یاد او می‌ندازد. دوم، شما هدیه‌ای برای او خریده‌اید که به آن نیز مبرم دارد. سوم، او از اینکه شما به کار او افتخار می‌کنید و شرایط بهتری را برای او فراهم کرده‌اید بسیار خرسند می‌شود.

کادویی براش بخر که بهش نیاز مبرم داره آقا پسر

 

بذار بدونه چقدر دوستش داری

گاهی گفتن دوست دارم به عشق کار دشواری به نظر می‌رسد، اما خوشبختانه راهکار‌های دیگری برای بیان این حس زیبا وجود دارد. مثل گل گرفتن، دست نوشته‌ی عاشقانه در کارت پستال و… بنابراین حتماً در کنار کادوی خود از این موارد نیز استفاده کنید. سعی کنید احساستان را نیز در هدیه‌ی خود بگنجانید تا او متوجه‌ی عشق شما شود. در صورتی که نمی‌دانید چه چیزی بنویسید یا حتی چه نوع گلی بخرید کافی است از‌ایده‌هایی که در اینترنت وجود دارد استفاده کنید تا بهترین گزینه را دریابید و برای خوشحال کردن عشقتان از آن استفاده کنید. پس در پاسخ به سؤال کادو ولنتاین برای دختر چی بخرم؟ باید در کنار هدیه‌ای که برای او می‌خرید از گل یا کارت پستال حتماً استفاده کنید.

براش متن عاشقانه بنویس آقا پسر

گرون بودن کادو به قیمتش نیست

مطمئن باشید برای خوشحال کردن کسی که دوستش دارید نیاز نیست حتماً سراغ کالا‌های گران قیمت بروید. آنچه مهم است توجه به روحیات و علایق طرف مقابلتان است. اصلاً اگر ارزش مالی کادو برای او مهم باشد، پیشنهاد می‌کنیم از ادامه دادن رابطه صرف نظر کنید. بگذارید منظورمان را واضح‌تر بگوییم. اگر شما از توان مالی خوبی برخوردار هستید هیچ ایرادی ندارد که برای کسی که دوستش دارید هزینه‌ی زیادی کنید. اما اگر شما دانشجو هستید یا به هر نحوی توان مالی زیادی ندارید قرار نیست تمام آنچه پس انداز کرده‌اید را برای خرید کادو ولنتاین برای دختر هزینه کنید زیرا او مطمئناً کاملاً از شرایط و موقعیت شما آگاه است و اگر او هم همانقدر که شما دوستش دارید دوستتان داشته باشد حتی با یک شاخه گل ساده نیز خوشحال می‌شود.

عشق نه قیمت داره نه خریدنیه! آقا پسر

ایده کادو ولنتاین برای دختر

کادو ولنتاین برای دختر چی بخرم؟ شما می‌توانید از‌ایده‌هایی که در ادامه ذکر کرده‌ایم برای خرید هدیه استفاده کنید. توجه داشته باشید این مطلب به صورت مداوم بروز‌رسانی می‌شود.

کادو ولنتاین برای دختر جعبه گل

جعبه گل طبیعی داوودی هیمان کد B213

مشاهده انواع جعبه گل در دیجی کالا

باکس گل: یکی از جذاب‌ترین و البته مرسوم‌ترین هدیه‌هایی که در روز ولنتاین استفاده می‌شود، هدیه دادن باکس گل است. این هدیه‌ی جذاب جزء کادو‌های لاکچری محسوب می‌شود و هر دختری با هرسلیقه‌ای را بسیار خوشحال می‌کند. توجه داشته باشید باکس گل برای ولنتاین در ابعاد و اشکال مختلفی عرضه می‌شود که شما می‌توانید با توجه به بودجه و همچنین سلیقه‌ی خود بهترین باکس را خریداری کنید. در ادامه مدل‌های متنوعی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

ست هدیه ولنتاین برای دختر

ست هدیه عروسک طرح خرس کد 4421

مشاهده انواع ست ولنتاین در دیجی کالا

ست هدیه: اگر میخواهید در وقت و هزینه های خود صرفه جویی کنید، خرید ست هدیه ولنتاین برای دختر را به شما پیشنهاد میکنیم. این ست های هدیه مشتمل از چند کالای مختلف میباشند که در یک بسته بندی شیک قرار گرفته اند. شما میتوانید بین طیف وسیعی از انواع پک های هدیه بهترین گزینه را برای عشقتان خریداری کنید.

کادو ولنتاین برای دختر عروسک طرح خرس

عروسک طرح خرس ارتفاع 12 سانتیمتر

مشاهده انواع خرس ولنتاین در دیجی کالا

عروسک خرس: به جرعت می‌توان گفت در روز ولنتاین خرید عروسک خرس بیش از هر کالایی به فروش می‌رسد. شما می‌توانید از مدل‌هایی که در ادامه معرفی مکینیم دیدن کنید. خرس‌های ولنتاین معمولاً ابعاد بزرگی دارند و قرمز رنگ (نماد قلب قرمز) می‌باشند. البته اگر کادوی اصلی شما چیز دیگری است می‌توانید از عروسک‌های کوچک نیز استفاده کنید.

ست شکلات ولنتاین برای دختر

ست شکلات ولنتاین

مشاهده انواع شکلات در دیجی کالا

شکلات و پاستیل: دختران عاشق شکلات و پاستیل هستند. البته پیشنهاد می‌کنیم در خرید شکلات ولنتاین کمی دست و دلباز‌تر باشید و سراغ کالا‌های خارجی بروید. به طور مثال نوتلا، کیت کت و… می‌تواند گزینه‌های خوبی برای دادن کادو ولنتاین به دختر باشند. البته قبل از خرید تنقلات مطمئن باشید او قصد رژیم گرفتن نداشته باشد: )

کادو ولنتاین برای دختر دستبند نقره زنانه

دستبند نقره زنانه ریسه گالری طرح قلب مدل Ri3-H1136-Silver

مشاهده انواع دستبند زنانه در دیجی کالا

دستبند، پابند، شاید انگشتر!: واقعاً دختری پیدا می‌شود که علاقه‌ای به اکسسوری دستبند نقره زنانه نداشته باشد؟ به طور قطع خیر. این‌ایده بسیار ناب است. شما با کمی گشت و‌گذار می‌توانید انوع دستبند‌های نقره زنانه با اشکال مختلف را در بازار پیدا کنید. همچنین اکسسوری‌هایی مانند پابند زنانه و انگشتر نقره زنانه می‌تواند گزینه‌های خوبی باشند. توجه! در خرید انگشتر کمی احتیاط کنید و تمام عواقب و خطرات را در نظر بگیرید!! به پای هم پیرشید: )

کادو ولنتاین برای دختر کرم پودر

کرم پودر میکاپ فکتوری مدل Velvet Lifting شماره 12 حجم 30 میلی لیتر

مشاهده انواع لوازم آرایشی در دیجی کالا

لوازم آرایشی: واقعاً می‌پرسید، کادو ولنتاین برای دختر چی بخرم؟ کافی است بدانید در سال چقدر لوازم آرایشی به فروش می‌رسد تا از خرید این کالا برای دختری که دوستش دارید مطمئن شوید. البته خرید لوازم آرایشی نیاز به کمی تخصص و شناخت دارد شما می‌توانید از او به صورت غیر مستقیم از لوازم آرایش که استفاده می‌کند بپرسید و دقیقاً همان برند و مدل را خریداری کنید. در مطلب بهترین کرم پودر از نظر پزشکان گزینه های پرطرفدار را معرفی کرده ایم.

کادو ولنتاین برای دختر ادکلن

ادو پرفیوم زنانه مومباسا مدل ولنتینو حجم 105 میلی لیتر

مشاهده انواع ادکلن زنانه در دیجی کالا

عطر و ادکلن: باور کنید این باور که عطر جدایی می‌اورد خرافه‌ای بیش نیست. قطعاً عشق شما عمیق‌تر از آن چیزی است که چنین عراجیفی آن را تحت تأثیر قرار دهد. در همه جای دنیا عطر بهترین کادو محسوب می‌شود و به عنوان یکی از هدایای عاشقانه و رمانتیک از آن نام برده می‌شود.

کادو ولنتاین برای دختر ساعت هوشمند

ساعت هوشمند مدل 6

مشاهده انواع ساعت هوشمند در دیجی کالا

بگذارید وقتی نگاه به ساعتش می‌کند یاد شما بیفتد! امروزه تنوع در ساعت هوشمند بسیار زیاد است و تقریباً با هر بودجه‌ای می‌توانید مدلی زیبا و شیک خریداری کنید. همچنین ساعت کاسیو نیز انتخاب بسیار مقرون به صرفه‌ای است. برای مشاهده انواع ساعت‌ها می‌توانید به دسته‌بندی مربوطه در سایت تپ سنج مراجعه کنید. لازم به ذکر است یکی از بهترین ایده ها برای پاسخ به سوال کادو ولنتاین برای دختر چی بخرم؟ همین ساعت هوشمند است که با توجه به طیف قیمتی متنوعی که دارد انتخاب بسیار هوشمندانه ای میباشد.

کادو ولنتاین برای دختر موبایل

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A13 SM-A137F/DS دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

مشاهده انواع موبایل در دیجی کالا

موبایل: چه کسی از گرفتن کادو موبایل خوشحال نمی‌شود؟ قطعاً این وسیله عضو جداناپذیر همه‌ی ماست و در طول روز ساعت‌های زیادی با آن سروکار داریم. خرید این کادو کمی گران قیمت‌تر از سایر‌ایده‌هایی که معرفی کردیم می‌باشد اما اگر شما از توان مالی خوبی برخوردار هستید خرید موبایل می‌تواند انتخاب فوق‌العاده‌ای برای عشق زندگیتان باشد. مدل‌های شیائومی و هوآومی از قیمت نسبتاً مناسبی برخوردار می‌باشند.

کادو ولنتاین برای دختر کاور گوشی

کاور مدل قلب کد 03 مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A12 به همراه بند و پایه نگهدارنده

مشاهده انواع کاور موبایل در دیجی کالا

کاور موبایل: خرید کاور گوشی نیز می‌تواند انتخاب مقرون به صرفه و مناسبی باشد. به طور مثال کاور گوشی گلگسی a۱۲ جزء قاب‌هایی است که بسیار پرفروش می‌باشد زیرا اکثر افراد به دلیل قیمت مناسب از این گوشی استفاده می‌کند. البته شما باید باتوجه به مدل موبایل او اقدام به خرید کاور گوشی کنید.

رنج قیمت کادو ولنتاین برای دختر

در جدول زیر می‌توانید رنج قیمتی‌ایده‌های معرفی شده را مشاهده کنید.

نوع هدیهمحدوده قیمتمیزان ارزش
باکس گل۷۰ تا ۵۰۰ هزارتومانمتوسط
عروسک خرس۵۰ تا ۴۰۰ هزارتومان ارزان
شکلات و پاستیل۳۰ تا ۱۰۰ هزارتومانخیلی ارزان
دستبند و اکسسوری۶۰ تا ۹۰۰ هزارتومانمتوسط
لوازم آرایشی۲۰ هزار تا ۱ میلیون تومانبستگی به برند دارد
عطر و ادکلن۷۰ تا ۸۰۰ هزارتومانمتوسط
ساعت۲۰۰ تا ۱۰ میلیون تومانگران
موبایل۵ میلیون تا ۱۰ میلیون تومانبسیار گران
کاور گوشی۳۰ تا ۲۰۰ هزارتومان ارزان

همانطور که بار‌ها در این مطلب اشاره کردیم نیاز نیست حتماً سراغ هدایای گران قیمت بروید. شما می‌توانید با توجه به لیستی که خدمتتان معرفی کردیم با هر میزان بودجه‌ای‌ایده‌آل‌ترین هدیه را خریداری کنید. توجه داشته باشید قیمت‌های ذکر شده حدودی می‌باشد و ممکن است به مرور زمان دچار تغییر شوند.

کادو ولنتاین لاکچری برای دختر شامل چه هدایایی می‌شود؟

اگر به دنبال خرید کادو ولنتاین لاکچری برای دختر هستید. ‌ایده‌هایی چون باکس گل، ساعت هوشمند و موبایل انتخاب مناسبی می‌باشند. همچنین هدیه دادن اکسسوری‌های طلا و نقره از ارزش گران بهایی برخوردار می‌باشند و چزو لاکچری‌ترین کادو‌های ولنتاین محسوب می‌شوند. توجه داشته باشید آنچه هدیه شما را از آنچه که هست گران بهاتر نشان می‌دهد نوع دیزاین و بسته‌بندی آن است لذا حتماً سراغ جعبه‌های مخصوص کادو بروید و صرفاً به یک بگ ساده بسنده نکنید.

کادو ولنتاین پسر به دختر

برخی افراد تصور می‌کنند که کادو ولنتاین فقط مختص دختران است و پسران کادویی نمی‌گیرند. این تصور کامل غلط است. همانطور که گفتیم ولنتاین روز عشق است و هیچگونه تفکیک جنسیتی در این خصوص وجود ندارد. لذا پیشنهاد می‌کنیم دختران عزیز بهانه تراشی نکنند و حتی شده همان جوراب را هم داخل باکس هدیه بگذارید و به عشقشان هدیه دهند: )

اگر هنوز پاسخی برای این سوال که کادو ولنتاین برای دختر چی بخرم؟ پیدا نکردید. پیشنهاد می کنیم حتما از کالاهایی که در ادامه خدمتتان معرفی کرده ایم دیدن کنید تا بین طیف وسیعی از کالا های مختلف بهترین ایده را انتخاب و خریداری کنید.

۵۰ پیشنهاد کادو ولنتاین برای دختر در روز عشق

تمامی مواردی که در بالا خدمتتان معرفی کرده‌ایم را می‌توانید در لیست زیر مشاهده کنید. توجه داشته باشید تمام کالا‌های معرفی شده تا هفت روز ضمانت بازگشت دارند (باتوجه به قوانین سایت پذیرنده) شم همچنین می‌توانید مبلغ سفارش را درب منزل خود پرداخت کنید.

ست هدیه عروسک بی جی دالز مدل خرس BG11571

ست هدیه عروسک بی جی دالز مدل خرس کد BG11571

 

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

کیف رو دوشی زنانه VGB02

کیف رو دوشی زنانه کد VGB02

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

ست هدیه عروسک طرح خرس عشق ASH2

ست هدیه عروسک طرح خرس عشق کد ASH2

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

شال زنانه ۸۵۶۹۸

شال زنانه مدل 85698 غیر اصل

 

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

ست هديه عروسک طرح دختر و پسر روسى B3 مجموعه ٢ عددى

ست هديه عروسک طرح دختر و پسر روسى كد B3 مجموعه ٢ عددى

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

کیف دوشی زنانه چرم آرا d059

کیف دوشی زنانه چرم آرا مدل d059

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

ست هدیه زنانه چرم بارز DS22

ست هدیه زنانه چرم بارز مدل DS22

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

ست کیف و کفش زنانه مجلسی ZBZ33

ست کیف و کفش زنانه کد ZBZ33

 

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

ست هدیه عروسک طرح خرسی ۲۲۴

ست هدیه عروسک طرح خرسی کد 224

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

ساعت هوشمند W5.0

ساعت هوشمند مدل W5.0

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

ست هدیه عروسک ۰۰۵

ست هدیه عروسک مدل 005

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

کیف رودوشی زنانه ۸۴۹

کیف رودوشی زنانه مدل 849

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

ست هدیه عروسک طرح خرس ۹۵۴۱

ست هدیه عروسک طرح خرس کد 9541

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

ست کیف و کفش زنانه مجلسی جاویا

ست کیف و کفش زنانه جاویا طرح دوران کد J1515

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

ست هدیه عروسک طرح خرس A-456

ست هدیه عروسک طرح خرس کد A-456

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

کیف رودوشی زنانه مدل ۲۳۷۳

کیف رودوشی زنانه مدل 2373

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

جاکلیدی زنانه مدل عروسک روسی

جاکلیدی زنانه مدل عروسک روسی کد mg575

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

پك هديه و ست هدیه عروسک خرس كله گنده ۱۲

 

پك هديه و ست هدیه عروسک خرس كله گنده مدل 12

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

پابند زنانه طرح برگ

پابند زنانه طرح برگ کد 01

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

ست هدیه عروسک طرح خرس عشق ASH1

ست هدیه عروسک طرح خرس عشق کد ASH1

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

جعبه گل طرح حرف S

جعبه گل طرح حرف S

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

ست هدیه عروسک بی جی دالز مدل خرس BG11569

ست هدیه عروسک بی جی دالز مدل خرس کد BG11569

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

سارافون زنانه اسمارا

سارافون زنانه اسمارا مدل 454as

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

ست هدیه عروسک dornika

ست هدیه عروسک مدل dornika

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

ست هدیه عروسک طرح خرس irsa-503

ست هدیه عروسک طرح خرس کد irsa-503

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

ست هديه عروسک طرح دختر و پسر روسى مدل اسپرت

ست هديه عروسک طرح دختر و پسر روسى مدل اسپرت

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

دستبند نقره زنانه پیله

دستبند نقره زنانه پیله کد 01

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

ست هديه عروسک مدل خرسهای کوچک k5

ست هديه عروسک مدل خرسهای کوچک كد k5

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

جاکلیدی زنانه طرح بطری عشق

جاکلیدی زنانه طرح بطری عشق مدل PF9

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

سبد گل طبیعی عروس هفت رنگ هیمان B209

سبد گل طبیعی عروس هفت رنگ هیمان کد B209

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

ساعت هوشمند شیائومی مدل  lite

ساعت هوشمند شیائومی مدل mi watch lite

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

ست هدیه عروسک طرح قلب مدل B25D36

ست هدیه عروسک طرح قلب مدل B25D36

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

ست هدیه عروسک طرح خرس کد ۰۷ ارتفاع ۲۴ سانتی متر به همراه جعبه

ست هدیه عروسک طرح خرس کد 07 ارتفاع 24 سانتی متر به همراه جعبه

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

دستبند نقره زنانه قلب ولنتاین

دستبند نقره زنانه کد ZB-H23

 

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

ست هديه عروسک مدل پدر بزرگ و مادر بزرگ

ست هديه عروسک مدل پدر بزرگ و مادر بزرگ

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

باکس گل هیمان مدل B01

باکس گل هیمان مدل B01

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

ست هدیه عروسک مدل خرس

ست هدیه عروسک مدل خرس

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

ست هدیه عروسک طرح خرس BT11479

ست هدیه عروسک طرح خرس کد BT11479

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

جعبه گل ۳۰

جعبه گل مدل 30

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

دستبند نقره مایا MSB130

دستبند نقره مایا مدل MSB130

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

جعبه گل رز RR6

جعبه گل رز مدل RR6

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

باکس گل طبیعی رز و فرزیا هیمان B201

باکس گل طبیعی رز و فرزیا هیمان کد B201

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

انگشتر نقره زنانه کوبیک

انگشتر نقره زنانه کوبیک مدل QR-2007

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

سبد گل طبیعی رز و ارکیده و انتریوم هیمان کد B212

سبد گل طبیعی رز و ارکیده و انتریوم هیمان کد B212

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

سبد گل طبیعی آنتوریوم و میخک و ژیپسوفیلا و رز هیمان

سبد گل طبیعی آنتوریوم و میخک و ژیپسوفیلا و رز هیمان کد B224

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

ست هدیه عروسک خرس به همراه جعبه کادویی

ست هدیه عروسک خرس به همراه جعبه کادویی

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

ساعت هوشمند میدسانA1

ساعت هوشمند میدسان مدل A1

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

پابند زنانه طرح چشم نظر

پابند زنانه طرح چشم نظر کد 02

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

انگشتر نقره زنانه ولنتاین

انگشتر نقره زنانه کد GP0330

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

جاکلیدی زنانه ترویکا

جاکلیدی زنانه ترویکا مدل BR

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

سوالات شما

کادو ولنتاین برای دختر چی خوشحالش میکنه؟

کادو ولنتاین برای دختر میتونه شامل هرچیزی باشه که اونو خوشحال کنه. باید در مورد علایق دختر موردنظر بیشتر بدانید و سراغ کادویی بروید که او به آن علاقه دارد.

کادو ولنتاین برای دختر از کجا بخرم؟

شما می توانید در لیست بالا کادو ولنتاین برای دختر را مشاهده کرده و در صورت تمایل اقدام به سفارش آنلاین کنید.

چرا باید کادو ولنتاین برای دختر بخرم؟

تاریخ ۲۵بهمن روز عشق یا همان ولنتاین نام گذاری شده و عشاق به یکدیگر هدیه میدهند. شما نیز می توانید عشق زندگیتان را در این روز سورپرایز کنید.

جمع بندی

خرید کادو ولنتاین برای دختر میتواند آسان تر از چیزی باشد که تصور می‌کنید، این راهنمای خرید باتوجه به علایق اکثریت افراد تهیه شده است. در صورتی که فکرمی‌کنید، جای برخی از ایده های کادو در این مطلب خالی است، حتما از طریق بخش تماس باما در ارتباط باشید. خوشحال میشویم در قسمت دیدگاه ها شما به ما بگویید؛ کادو ولنتاین برای دختر چی بخرم؟ با سپاس از همراهی شما.

امیدواریم عشقتان پایدار باشد و همیشه شاد و خرسند باشید. از اینکه این مطلب را با دوستان خود به اشتراک میگذارید صمیمانه از شما متشکریم.

۳.۷/۵ - (۳ امتیاز)

نوشته های مشابه

‫۵ دیدگاه ها

  1. تجمل گرایی برای ولنتاین را چرا ترویج میدهید. به نظر من کادو ولنتاین برای دختر و پسر معنا ندارد و باید این تفکر غرب گرایانه را از دختر و پسرها دور کنیم.

  2. اگر کادو ولنتاین برای دختر چیزی نخرم به نظرتون ناراحت میشه؟ چون من واقعا شرایط مالی خوبی ندارم و دوست ندارم عشق زندگیم ناراحت بشه

  3. به نظر من بهترین کادو ولنتاین برای دختر صداقت و وفادارای پسر هست چیزی که متاسفانه امروزه زیاد نمی‌بینیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *