چگونه پوستی صاف و شفاف داشته باشیم؟ ۷روش فوق العاده موثر

چگونه پوستی صاف و شفاف داشته باشیم : پوست شما نشانگر قصه ای از حس خوب در درون شماست. به همین دلیل بسیار مهم است که از پوست خود مراقبت کنید و هر از گاهی به آن رسیدگی کنید. به لطف سبک زندگی پر مشغله، مراقبت های لازم از پوست انجام نمیشود. عواملی چون استرس مداوم، آلودگی، قرار گرفتن در معرض آفتاب و عشق بی پایان ما به فست فود باعث میشود از داشتن یک پوست عالی برای همیشه خداحافظی کنیم. اما نگران نباشید! ما ترفندهایی داریم که می خواهد لبخند بزرگی را به لبهای شما و درخشش شگفت انگیزی را به چهره شما ببخشد. دستیابی به پوستی شگفت انگیز زیاد دشوار نیست، به شرطی که منظم، مصمم و البته کوشا باشید.

نکات زیبایی که در این مطلب به شما عزیزان میگوییم پوست و چهره ای درخشان و زیبا به شما می دهد این نکات انواع آزمایشات لازم را سپری کرده اند و کاملا نتیجه بخش بوده اند. این موارد شامل نکاتی است که متخصصین پوست آرزو می کنند، آنها را بدانید و از این ترفند ها برای داشتن پوستی زیبا پیروی کنید.

۱.صورت خود را روزی دو بار بشویید

روزی دوبار صورت خود را بشورید
شستن صورت

پاکسازی یا شستن صورت یک برنامه مراقبتی مناسب برای پوستی زیبا و بی عیب است. شستن صورت به خلاص شدن از آلودگی ها کمک می کند. منظور ما از شستشن صورت استفاده از یک پاک کننده ملایم کف؛ مانند انواع ژل شستشوی صورت مناسب با نوع پوست شماست. ژل شستشوی صورت با کربن فعال غنی شده است، که در نتیجه باعث میشود هر گونه آلودگی از صورت شما کاملاً پاک شود تا در نهایت پوست شما کاملا تمیز، بی عیب و درخشان به نظر برسد. استفاده از ژل شستشوی صورت بسیار مهم است زیرا شستشن صورت صرفا با آب کافی نیست. بیشتر اوقات، ناخالصی ها و مواد معدنی موجود در آب می تواند به پوست شما آسیب برساند.

نتیجه: در پاسخ به سوال چگونه پوستی صاف و شفاف داشته باشیم؟ اولین موردی که باید رعایت کنید شستشوی مرتب صورت حداقل ۲بار در روز است.

انواع ژل صورت را اینجا ببینید

پیشنهاد ما | ژل شستشوی صورت نئودرم مدل Gentle Purifier 200 میلی لیتر

ژل شستشوی صورت نئودرم مدل Gentle Purifier

این ژل شستشو برای پوست های خشک و معمولی بسیار مناسب است. در این محصول از ترکیباتی استفاده شده است که هرگونه آلودگی را از بین میبرد و همچنین نرمی و لطافت فوق العاده ای به پوست شما میدهد.

نظرات کاربران سایت پذیرنده در مورد این محصول بسیار مثبت است. برخی از کاربران از بوی خوب این محصول تعریف کرده اند و برخی نیز از ویژگی مرطوب کنندگی بالای آن احساس رضایت داشتند. در ادامه مقاله چگونه پوستی صاف و شفاف داشته باشیم؟ نکات کاربردی دیگری را به شما عزیزان میگوییم.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲.صورت خود را ماساژ دهید

صورت خود را ماساژ دهید
ماساژ دادن صورت

در پاسخ به سوال چگونه پوستی صاف و شفاف داشته باشیم؟ این مورد را هرگز فراموش نکنید. ماساژ صورت یک عمل معمول است که بسیاری از خانم ها به عنوان بخشی از روال زیبایی خود دنبال می کنند.ماساژ صورت مزایای بسیار زیادی دارد. این کار یک روش طبیعی برای از بین بردن استرس و تقویت روحیه شماست. این یک تکنیک مراقبتی شگفت انگیز برای زیبایی صورت است زیرا به تحریک و تولید کلاژن و خون رسانی در پوست کمک می کند. ماساژ منظم صورت، پوست را سفت کرده و عضلات صورت را کشیده می کند. این یک روش درمانی ضد پیری شگفت انگیز است و برای شما درخشش و جوانی پدید می آورد. علاوه بر این، ماساژ صورت برای شرایط ملتهب پوستی چون آکنه و روزاسه مفید است. ماساژ دادن پوست جریان خون و اکسیژن مورد نیاز برای سلامت پوست را افزایش می دهد، به علاوه به دفع سمومی که اغلب حاصل ترشحات هستند کمک می کند.

انواع ماساژور صورت را اینجا ببینید

پیشنهاد ما |ماساژور دستی و سنگ ماساژ

ماساژور دستی و سنگ ماساژ مدل Q14

در حالی که امروزه انواع ماساژور برقی در بازار موجود است. این ماساژور دستی است و بدون استفاده از باطری یا برق کار میکند. نوع ماساژ در این محصول به صورت لرزشی، حرکتی و ضربه ای است. کافی است در روز کمی برای آرامش و سلامت پوست خود وقت بگذارید تا نتایج را بعد از ۳ماه استفاده مشاهده کنید. اگر میخواهید پوستتان همواره صاف و درخشان باشد این محصول بسیار به شما کمک میکند و همچنین آرامش اعصاب شما را بهبود میبخشد و حس خوشایندی را در شما ایجاد میکند. قابل ذکر است این محصول ساخت کشور چین است.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۳.مقدار زیادی آب بنوشید

آب فواید زیادی برای پوست دارد و یک روش طبیعی و فوق العاده موثر برای داشتن پوستی بی عیب و بی نقص است. پوست، درست مثل سایر اعضای بدن شما، برای عملکرد صحیح به آب نیاز دارد. اگر به اندازه کافی آب نمی نوشید، پوست خود را از آبرسانی کافی محروم می کنید. کمبود آبرسانی روی پوست شما تاثیر منفی میگذارد زیرا باعث خشکی و پوسته پوسته شدن آن می شود. پوست خشک بسیار آسیب پذیر و مستعد چین و چروک است. از آنجا که هر روز مقدار زیادی آب بدن از دست میرود، باید به سرعت آب کافی را جایگزین کنید. آب سموم بدن را از اندامهای حیاتی ما بیرون می کشد و در عین حال مواد مغذی را به سلول ها می رساند، این عمر به عملکرد اندام ها در سطحی مطلوب کمک می کند. در مورد پوست، به کاهش جوش ها و درمان آکنه کمک می کند، حتی روند پیری پوست را تا حدی به تأخیر می اندازد.

همچنان همراه ما با مقاله چگونه پوستی صاف و شفا داشته باشیم؟ در ادامه ی این مطلب باشید.

۴.هر روز ضد آفتاب بزنید

اگر پوستی سالم، براق و بدون چین و چروک می خواهید، مهم است که هر روز از ضد آفتاب استفاده کنید. اگرچه استفاده از ضد آفتاب ممکن است به عنوان یک کار اضافی به نظر برسد که هیچ نتیجه فوری را نشان نمی دهد، اما حقیقت این است که استفاده از کرم ضد آفتاب ضروری است. به طور حتم به این موضوع پی خواهید برد که چقدر این مسئله مهم است و مطمئن باشید پوست شما در ۱۰ سال آینده به خاطر استفاده از ضد آفتاب از شما تشکر می کند. از آنجایی که آفتاب بسیار به پوست آسیب میزند، هرگز نباید بدون استفاده از ضد آفتاب از خانه خارج شوید. ضد آفتاب از چین و چروک، لکه ها، شل شدن و سرطان پوست جلوگیری می کند. SPF با حداقل ۳۰ PA +++ را انتخاب کنید، زیرا به شما رطوبت کافی و محافظت بی نظیری می دهد. لوسیون ۵۰ PA +++ 97٪ اشعه های مضر UVB خورشید را مسدود می کند و به شما اجازه می دهد بدون نگرانی در آفتاب قدم بزنید.

انواع ضد آفتاب را اینجا ببینید

کرم ضد آفتاب سینره SPF50

کرم ضد آفتاب سینره SPF50 حجم 50 میلی لیتر

ضد آفتاب سینره پوست شما را در برابر هرگونه آسیب ناشی از اشعه آفتاب ایمن میکند. این محصول برای پوست های چرب بسیار مناسب است. پیشنهاد میکنیم اگر پوستتان چرب است حتما از این ضد آفتاب استفاده کنید. همچنین اگر نگران پیری زودرس هستید این کرم تا حد زیادی این فرآیند را به تاخیر میندازد و برای جلوگیری از لکه های پوستی بسیار مناسب است. به جرات میتوان گفت این محصول سریع ترین جذب را دارد و بسیار سبک است. قابل ذکر است این کرم ضد آفتاب فاقد پارابن میباشد.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۵.به طور مرتب از ماسک صورت استفاده کنید

استفاده از ماسک صورت
ماسک صورت

اگر راهی آسان و فوری برای دستیابی به پوستی سالم و لطیف می خواهید، باید همین حالا یک ماسک صورت برای خود تهیه کنید. مزایای استفاده از ماسک صورت بسیار زیاد است. آنها برای انواع پوست و هر سن و سالی ساخته میشوند. اگر میخواهید به پوستی بی عیب و نقص برسید از این شیوه ی خانگی غافل نشوید. در یک کلام ماسک های صورت عالی هستند. استفاده صحیح از ماسک صورت به آبرسانی پوست، از بین بردن چربی های اضافی و بهبود ظاهر منافذ پوست کمک می کند. همچنین آنها یک روش عالی برای کمک به بیرون کشیدن ناخالصی های پوست هستند.

مشاهده و خرید انواع ماسک صورت

ماسک صورت رینو زیت Black mask carbon active

ماسک صورت رینو زیت مدل Black mask carbon active حجم 75 میلی لیتر

این ماسک فوق العاده موثر از زغال فعال تهیه شده است و به کوچک ترین منافذ پوست کمک میکند. اگر از آکنه و جوش های سرسیاه خسته شدید و میخواهید برای همیشه از شر آنها راحت شوید این محصول را بسیار به شما پیشنهاد میکنیم. گرچه امروزه شاهد انواع ماسک صورت در بازار هستیم و اغلب آنها نیز از قیمت بالایی برخوردار هستند، این محصول علرقم قیمت مناسبی که دارد کیفیت بسیار بالایی دارد. کافی است سری به سایت پذیرنده که در ادامه لینک آن را قرار داده ایم بزنید و نظرات خریداران این محصول را بخوانید.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۶.به اندازه کافی خوابیدن

اگر خسته هستید، قطعاً خستگی روی صورت شما نمایان می شود. به همین دلیل است که فارغ از همه شیوه های درمانی بسیار مهم است که هر شب به اندازه کافی بخوابید. از این گذشته، خواب کمک می کند تا تعادل در بدن ایجاد شود و پوست شما سالم و مرطوب باقی بماند. بدن شما هنگام چرت زدن جریان خون به پوستتان را افزایش می دهد، این بدان معناست که با یک درخشندگی پوست از خواب بیدار می شوید. کمبود خواب چهره شما را می تواند خسته، کدر و بی روح نشان دهد. اگر می خواهید چین و چروک و خطوط ظریف صورت خود را از بین ببرید به اندازه کافی بخوابید و فراموش نکنید که روی بالش استاندارد و تمیز سرتان را بگذارید و همچنین مهم است طاق باز بخوابید تا هنگام خواب به پوستتان آسیب نرسد.

۷. استفاده از روغن آرگان

از فواید روغن آرگان برای پوست هرچه بگوییم کم است. روغن آرگان با توجه به خواصیت آنتی اکسیدان و ضد التهابی  که دارد، برای انواع بیماری های پوستی فوق العاد موثر است. در ادامه مقاله چگونه پوستی صاف و شفاف داشته باشیم تعدادی از خواص روغن آرگان را به شما عزیزان میگوییم.

۱.روغن آرگان از آسیب رسیدن به پوست در برابر نور آفتاب جلوگیری میکند.

۲. از آنجایی که روغن آرگان سرشار از ویتامین E است منجر به مرطوب شدن پوست میشود.

۳. روغن آرگان حاوی مواد ضد سبوم است و میتواند آکنه را درمان کند.

۴.خواصیت ضد پیری دارد.

۵.ترک های حاصل از خاملگی یا کاهش وزن شدید را درمان میکند.

جمع بندی

همه ی انسان ها زیبا به دنیا میاید و بیشتر اوقات این خود ما هستیم ک به پوستمان آسیب وارد میکنیم. به چهره ی یک کودک نگاه کنید، میبینید چقدر پوست شفاف و زیبایی دارد؟ این نشان میدهد خداوند همه ی ما را زیبا آفریده است و این خود ما هستیم که با استرس و آلودگی هایی که مدام با آنها مواجه میشویم به زیبایی خود آسیب میرسانیم. امیدواریم با انجام مواردی که در بالا به آنها اشاره کردیم به نتیجه ی ایده آل خود برسید.

امیدواریم از مقاله چگونه پوستی صاف و شفاف داشته باشیم؟ لذت برده باشید. از شما عزیزان دعوت میکنیم از سایر مقالات سایت تپ سنج نیز دیدن کنید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *