ویژگی های پرچم دار جدید شیائومی M11

ویژگی های شیائومی M11 لو رفت

گوشی های شیائومی با توجه به قیمت پایینی که نسب به سایر گوشی های موجود در بازار دارند از طرفداران زیادی برخوردار است طی اطلاعات منتشر از جدیدترین پرچم دار این شرکت یعنی M11 از تراشه اسنپدراگون ۸۷۵ برخوردار است که این تراشه برای نخستین بار مورد استفاده قرار گرفته  است. این گوشی در دو مدل پرو و عادی عرضه میشود . طبق شنیده ها از یک منبع آگاه نسخه پرو این گوشی هوشمند (می۱۱)  از یک نمایشگر با رزولوشن +QHD استفاده میکند که در نوع خود بسیار باکیفیت و قوی میباشد.

نمایشگر جدید شیائومی M11 پرو نسبت به مدل قبلی این شرکت یعنی M10 پرو بسیار باکیفیت تر شده است.  رزولوشن می ۱۰ پرو ۱۰۸۰ بود و کاملا جهش شیائومی در رزولوشن می ۱۱ مشهود و گویا است.

گوشی شیائومی M11 نسبت به مدل قبلی این شرکت تغییراتی را در ظاهر پرچم دار جدیدش اعمال نکرده است همان گوشه ی خمیده و همان دوربین جلو  که درسمت چپ قرار دارد. البته تغییرات جزئی اعمال شده است اما به نظر میرسد تغییرات اساسی شاهد نخواهیم بود و این مسئله نیاز به کمی صبر تا زمان عرضه ی رسمی این گوشی هوشمند دارد .

گوشی شیائمی M11پرو  رزولوشن با کیفیت تری نسبت به M10پرو دارد . اما شاهد تغییرات ظاهری در پرچم دار جدید شیائومی نخواهیم بود!

اکنون باید یک ماه منتظر بمانیم تا این گوشی به صورت رسمی رونمایی شود تا مفصل ویژگی ها و مشخصات می۱۱ را مورد برسی قرار دهیم راستی این شرکت از یک شارژر رونمایی کرده است که در کمتر از ۲۰دقیقه گوشی شمارا از صفر به صد میرساند که در نوع خود بی نظیر است. در صورتی که اطلاعات دیگری از گوشی M11 (می۱۱) در فضای مجازی منتشر شود این مقاله بروز رسانی میشود و تصاویر آن در اختیار شما قرار میگیرد.

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *