بهترین وان برای نوزاد [معرفی ۲۰مدل پرفروش]

حمام کردن نوزاد لحظه‌ای بسیار حساس برای مادر است. نیاز به ملایمت‌های خاص و توجه ویژه‌ای دارد تا همه چیز به بهترین شکل ممکن پیش برود: دمای آب و محیط باید‌ایده‌آل باشد و تمیز کردن نوزاد باید به روشی ملایم اما مؤثر در بهترین وان حمام نوزاد انجام شود.

وان حمام برای نوزاد باید در یک اتاق به اندازه کافی گرم و در درجه ۲۰-۲۲ درجه سانتیگراد قرار داده شود تا کودک شما سردش نشود. دمای آب با فرو بردن آرنج یا دماسنج اندازه‌گیری می‌شود و نباید از ۳۷/۳۸ درجه سانتی گراد بیشتر باشد. فراموش نکنید که هر چیزی را که نیاز دارید مانند، حوله، پاک‌کننده، مرطوب‌کننده و… در دسترس‌تان باشد.

نکاتی مهم برای خرید وان حمام نوزاد

خرید بهترین وان حمام نوزاد، به خصوص در روز‌های اول و تا ۶ ماهگی، بسیار دشوار است. از آنجایی که در بازار شاهد طیف وسیعی از محصولات با ابعاد و طرح‌های مختلف هستیم، انتخاب‌ایده‌آل‌ترین مدل کمی دشوار به نظر می‌رسد.

توجه داشته باشید که حمام کردن کودک شما می‌تواند یک تجربه آرامش بخش برای او باشد از طرفی دیگر این مسأله می‌تواند به طرز عجیبی برای شما استرس‌زا باشد. احتمالاً، اگر تازه مادر شده‌اید، هر بار که می‌خواهید نوزاد خود را حمام کنید، استرس زیادی خواهید داشت، به خصوص اگر نوزاد تنها چند روزش باشد: غرق شدن احتمالی، دمای آب خیلی گرم یا خیلی سرد و…

با این حال، یک راه آسان برای جلوگیری از اتفاقات رایج حمام کردن وجود دارد؛ آن هم خرید بهترین وان برای نوزاد است، ما در این مطلب بهترین گزینه‌ها را به شما پیشنهاد می‌کنیم. توجه داشته باشید اگر به دنبال مدل‌های ارزان هستید، باید ارزیابی کنید که آیا محصول ارزان قیمت کارایی لازم را از لحاظ جنس و ارگونومی بودن و ویژگی‌های کیفی دارد یا خیر، پس به خواندن این مطلب حتماً ادامه دهید.

انواع وان نوزاد

  • از وان مخصوص بزرگسالان استفاده نکنید.
  • به گفته کارشناسان، کودکان نباید در وان مخصوص بزرگسالان استحمام کنند.
  • در واقع بسیار دشوار است که کودک خود را در حالی که روی لگن خم شده‌اید، شناور نگه دارید و با لیف و صابون او را بشورید، در پایان حتماً کمر و زانوی شما به شدت درد خواهد گرفت.
  • برای اینکه استرس کمتری داشته باشید، بهتر است از بهترین وان برای نوزاد استفاده کنید.

وان‌های استاندارد

یک وان پلاستیکی ساده همیشه یک گزینه قابل اعتماد است. نمونه‌های کوچک معمولاً در سینک قرار می‌گیرند و برای کودکان کوچکتر‌ایده‌آل هستند. بسیاری از آن‌ها قابلیتی دارند که به نوزادان اجازه می‌دهد تا راحت و ایمن، در وضعیت ۳۶۰ بنشینند. برخی از بهترین وان‌ها برای نوزاد، مجهز به کمربند کودک قابل جابجایی هستند که به لطف آن کودک شما در موقعیت صحیح قرار می‌گیرد.

وان‌های قابل تبدیل

این مدل‌ها برای رشد نوزاد در سنین مختلف طراحی شده‌اند، و کاملاً قابل تنظیم می‌باشند و این اجازه می‌دهد تا وان در مراحل مختلف رشد، از روز‌های اول زندگی تا حدود دو سالگی، زمانی که کودک می‌تواند به درستی بنشیند، استفاده شود.

وان‌های تاشو

یکی از بهترین وان‌ها برای نوزاد مدل تاشو می‌باشد. این مدل برای کسانی که حمام یا اتاقی با فضای محدود دارند بسیار مناسب می‌باشد. شما می‌توانید تنها زمانی که می‌خواهید از وان نوزاد استفاده کنید آن را باز کنید و در مواقعی که قصد استفاده ندارید در حالت جمع شونده آن را در کمد یا هرجای دیگری قرار دهید.

مدل‌های بادی

مدل‌های بادی دارای ظاهری بسیار زیبا و جذاب می‌باشند اما ممکن است سلیقه‌ی هرکسی نباشد. وان‌های بادی نوزاد را باید با هربار استفاده مجدد باد کنید و همچنین بعد از حمام نوزاد باید آن را در مکانی قرار دهید که خشک شود. مدل‌های بادی گزینه‌ی به صرفه‌ای می‌باشند و برای والدینی که بودجه‌ی محدودی برای خرید بهترین وان برای نوزاد کنار گذاشته‌اند مناسب است.

وان مجهز

آیا می‌خواهید نوزادتان از حمام نهایت لذت را ببرد؟ یک وان حمام مجهز به پخش موسیقی، جت اسکی کوچک، نازل دوش و… در نظر بگیرید. آن‌ها معمولاً با باتری کار می‌کنند، سنگین‌تر، حجیم‌تر و البته گران‌تر از سایر حمام‌های نوزاد هستند.

وان‌های قابل تنظیم

این وان‌ها با سازه‌ای‌های محکم فرزند شما را تا قد شما بالا نگه می‌دارد. و دیگر لازم نیست برای حمام کردن نوزادتان خم شوید. مدل‌های قابل تنظیم از قیمت بالاتری به نسبت سایذ وان‌های مخصوص نوزاد برخوردار می‌باشند.

مزایای وان کودک چیست؟

بهترین وان حمام نوزاد دارای مزایای مختلفی است که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد:

نشانگر دما

  • بسیاری از وان‌های کودک دارای یک لوله تخلیه حساس به حرارت هستند تا به شما اطلاع دهند که آب خیلی داغ است.
  • برخی از وان‌ها دارای دماسنج دیجیتالی می‌باشند
  • والدین باید مطمئن شوند که دمای آب حمام در حدود ۳۷/۳۸ درجه سانتیگراد باشد.
  • همیشه دمای آب کودک را با دست بررسی کنید، حتی اگر وان دارای دماسنج باشد.
  • به خاطر داشته باشید که برای یک حمام‌ایده‌آل، دمای اتاق نیز باید متناسب با نوزاد باشد.
  • دما نباید کمتر از ۲۰-۲۲ درجه سانتیگراد باشد.
  • یک حوله کودک و نوزاد دم دست داشته باشید تا فوراً او را خشک کنید.

لبه وان

اگر وان کودک دارای لبه‌های صاف و لبه‌های کنسولی باشد، کار با آن راحت‌تر خواهد بود و احتمال خراش و آسیب به پوست نوزاد کمتر خواهد بود. اما مراقب باشید تا زمانی که کودک شما داخل آن است، وان را حرکت ندهید!

غیر لغزنده بودن سطح

نوزادی که بدنش صابونی است بسیار لغزنده می‌شود، بنابراین یک وان حمام با سطحی غیر لغزنده تهیه کنید تا در موقعیت مناسب قرار گیرد. مراقب بالش‌های فوم باشید زیرا ممکن است کودک شما تکه‌ای را پاره یا گاز بگیرد و آن را ببلعد.

نشانگر پر کردن آب

کارشناسان توصیه می‌کنند استخر کودک را با ۵/۱۰ سانتی‌متر آب پر کنید. بهترین وان برای نوزاد دارای نشانگر می‌باشد و نباید بیشتر از علامت مشخص شده وان را از آب پر کنید.

دکمه تخلیه

پس از مدتی خم شدن برای حمام کردن نوزاد، آخرین کاری که می‌خواهید انجام دهید این است که یک وان سنگین را بردارید تا آن را خالی کنید. دکمه تخلیه آب را سریع و آسان تخلیه می‌کند.

اندازه وان باید مناسب باشد

وان بیش از حد بزرگ خطرات غرق شدن را افزایش می‌دهد، زیرا کودک شما فضای بیشتری برای سر خوردن ناخواسته دارد. اما اگر مدلی را انتخاب کنید که خیلی کوچک است، شستن کودک برایتان دشوار خواهد بود، زیرا به اندازه کافی برای حرکت راحت نیستید. بنابراین بسیاری از تولیدکنندگان در توضیحات فنی محصول، دستورالعمل‌هایی را بر اساس وزن و سن کودک در نظر می‌گیرند (مثلاً ۱۲ ماهگی یا ۳۶ ماهگی ).

وانی را انتخاب کنید که به آسانی تمیز شود

قبل از خرید بهترین وان نوزاد، تصور کنید چه مراحلی برای تمیز کردن کامل آن لازم است. هر چه شیار‌ها بیشتر باشد، تمیز کردن آن دشوار‌تر است. بنابراین وانی را انتخاب کنید که به راحتی تمیز و خشک شود تا از رشد کپک و میکروب جلوگیری شود.

قیمت

قیمت وان نوزاد باتوجه به مواردی چون برند، جنس، قابلیت‌های مختلف متفاوت است. در صورتی که قصد خرید بهترین مدل‌ها را دارید باید بیش از ۵۰۰هزار تومان برای خرید وان نوزاد هزینه کنید. اما اگر دنبال خرید مدل‌های ساده هستید گزینه‌هایی با بودجه ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزارتومان نیز در بازار موجود است. در ادامه می‌توانید قیمت روز کالا‌های معرفی شده را در سایت پذیرنده مشاهده فرمایید.

در ادامه دعوت می‌کنیم ۲۰مدل از بهترن وان‌های کودک و نوزاد را مشاهده کنید. (در صورت ناموجود شدن کالا‌های زیر از مدل‌های مشابه دیدن فرمایید)

۱.ست وان حمام کودک تاتیا مدل E8

ست وان حمام کودک تاتیا مدل E8

اگر به دنبال خرید بهترین وان حمام برای نوزاد هستید، این مدل دارای ست کامل حمام می‌باشد و تمام آن‌چیزی که نوزاد شما به آن نیاز دارد را شامل می‌شود. جنس تمام وسایل این ست ساخته شده از پلاستیک باکیفیت بوده و باتوجه به ابعاد مناسبی که دارد، برای همه ی نوزادان مناسب است. جهت مشاهده قیمت و خرید این مدل وارد لینک زیر شوید.

مشخصات

  • ابعاد: ۷۴x۴۵x۲۴ سانتی‌متر
  • وزن: ۹۰۰ گرم
  • ظرفیت: ۳۰
  • جنس: پلاستیک

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲.وان حمام نوزاد و کودک تاتیا مدل PK-H77

وان حمام نوزاد و کودک تاتیا مدل PK-H77

یکی دیگر از بهترین مدل های وان حمام برای نوزاد ساخته ی برند تاتیا است. این مدل دارای دو محل برای نشستن و دراز کشیدن کودک بوده و دارای فضایی بزرگ و جادار می‌باشد. طراحی وان، جدید و زیبا است و برای کودکان دختر و پسر مناسب می‌باشد. امتیاز این کالا ۵ از ۵ ارزیابی شده است.

مشخصات

  • ابعاد: ۸۸*۵۰*۳۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۵۰۰ گرم
  • جنس: پلاستیک
  • طراحی شده برای: پسران و دختران

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۳.وان حمام کودک مدل PK-H310

وان حمام کودک مدل PK-H310

این مدل بدون شک بهترین وان برای نوزاد است. ابعاد محصول نسبتا بزرگ بوده و کودک هنگام نشستن درآن اذیت نمی‌شود. باتوجه به قابلیت تاشویی که دارد، فضای زیادی از محیط حمام را اشغال نمی‌کند. جنس این وان ساخته شده از ترکیب پلاستیک سخت و نرم  بوده و از آنجای که داخل وان پوشیده شده از پلاستیک نرم و منعطف است به بدن لطیف نوزاد شما هیچگونه آسیبی وارد نمی‌شود. اکثر خریداران از کیفیت و طراحی این کالا رضایت داشته‌اند. جهت خواندن نظرات و خرید آنلاین وارد سایت زیر شوید.

مشخصات

  • ابعاد: ۷۰x۴۵x۲۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۳۰۰ گرم
  • جنس: پلاستیک
  • امکانات تغییر ابعاد و وزن: تاشو

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۴.ست وان حمام کودک مدل MAGIC 2023

ست وان حمام کودک مدل MAGIC 2023

مدل MAGIC 2023 تمام آن‌چیزی که بهترین وان حمام برای نوزاد باید داشته باشد را شامل می شود. از یک وان با ابعاد متوسط گرفته تا ظروف و تشکیلاتی که جهت تسریع در انجام حمام نوزاد به کار گرفته می‌شود را شامل می شود. این مدل از ۰ تا ۱۲ماهگی نوزاد کاربرد دارد و باتوجه به قیمت مناسبی که دارد از ارزش خرید بالایی برخوردار است.

مشخصات

  • ظرفیت: ۳۰۰
  • جنس: پلاستیک
  • رده سنی: ۰ تا ۱۲ ماهگی
  • طراحی شده برای: پسران و دختران

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۵.وان حمام کودک مدل ۸۳۱۰

وان حمام کودک مدل 8310

وان حمام کودک مدل ۸۳۱۰ از لحاظ موارد ظاهری تقریبا مشابه با مدل PK-H310 بوده با این تفاوت که این مدل فاقد محفظه ی نگهدارنده شامپو است. همچنین این مدل دارای ابعاد نسبتاً بزرگ تری بوده و باتوجه به قابلیت تاشویی که دارد به آسانی می‌توانید آن را هر جایی قرار دهید. امتیاز این مدل ۵ از ۵ ارزیابی شده است.

مشخصات

  • ابعاد: ۱۷.۷۸ × ۵۰.۸ × ۸۶.۳۶ سانتی‌متر
  • جنس: پلاستیک
  • طراحی شده برای: پسران و دختران
  • امکانات تغییر ابعاد و وزن: تاشو

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۶.ست وان حمام کودک مدل k1002 مجموعه ۷ عددی

ست وان حمام کودک مدل k1002 مجموعه 7 عددی

این ست هفت عددی جزء بهترین وان حمام برای نوزاد در رنج قیمتی نسبتاً ارزان بازار است. همانطور که در تصویر کالا نیز مشاهده می‌کنید تمام آنچه که نوزاد در بدو تولد به آن نیاز دارد را شامل می‌شود. این مدل برای دختران و پسران مناسب بوده و طرح محصول برگرفته از شکل فیل است. جهت مشاهده قیمت و خرید آنلاین وارد سایت زیر شوید.

مشخصات

  • ابعاد: ۸۶x ۵۲ x۲۵ سانتی‌متر
  • وزن: ۳۰۰۰ گرم
  • جنس: پلاستیک
  • طراحی شده برای: پسران و دختران

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۷.وان حمام کودک هوم کت مدل Nino330901

وان حمام کودک هوم کت مدل Nino330901

وان حمام کودک هوم کت مدل Nino330901 جزء قیمت مناسب ترین وان های حمام نوزاد است. این مدل دارای طرحی ساده بوده و قابلیت خاصی ندارد. از آنجایی که قالب وان بیضی مانند بوده نوزاد حین قرارگیری در آن آزادی عمل دارد و در حالت نشسته و خوابیده میتوان اقدام به حمام کردن نوزاد کرد.

مشخصات

  • ابعاد: ۸۱x۵۰x۲۲ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۳۴۵ گرم
  • جنس: پلاستیک
  • طراحی شده برای: دختران

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۸.وان حمام کودک راهبر مید مدل میکی ماوس

وان حمام کودک راهبر مید مدل میکی ماوس

این وان حمام نوزاد مناسب برای دختران و پسران است و دارای ساختاری تاشو می‌باشد. قابلیت تحمل وزن تا ۳۰ کیلو گرم را دارا بوده و دارای مقاومت بسیار بالایی است. قابل ذکر است این وان جزء مدل های اقتصادی و ارزان قیمت بازار است اما این موضوع دلیلی بر بی کیفیتی این محصول نمی‌شود.

مشخصات

  • ابعاد: ۸۰x۴۸x۵ سانتی‌متر
  • وزن: ۲۰۰۰ گرم
  • ظرفیت: ۴۵
  • جنس: پلاستیک

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۹.وان حمام کودک سامر مدل ۱۸۲۹۰

وان حمام کودک سامر مدل 18290

آیا به دنبال خرید بهترین وان برای نوزاد از هر نظر هستید؟ این مدل باتوجه به داشتن قابلیت دوش و مخزنی که دارد، تمام نیاز نوزاد شما را برای یک حمام دلچسب محیا می‌کند. ابعاد وان به قدری است که کودک در آن احساس آزادی کند و باتوجه به فرم داخلی وان امکان حمام کردن به دو صورت دراز کش و نشسته امکان پذیر است.

مشخصات

  • ابعاد: ۷۳.۷ × ۴۷ × ۲۵.۴ سانتی‌متر
  • جنس: پلاستیک
  • طراحی شده برای: پسران
  • وان دوش‌دار و مخزن‌دار کودک

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۰.وان حمام کودک مدل sevan

وان حمام کودک مدل sevan

مدل sevan دارای جلوه ای بسیار زیبا می‌باشد. این مدل بهترین وان برای نوزاد بوده و از قابلیت تاشو برخوردار است. جنس کفی ساخته شده از لاستیک بوده و باتوجه به مخزنی که دارد، تخلیه در سریع ترین زمان ممکن انجام می‌شود. اکثر خریداران از کیفیت و اندازه ی این وان رضایت داشته‌اند و بیش از ۱۰۰نفر خرید آن را به سایر کاربران پیشنهاد داده‌اند.

مشخصات

  • ابعاد: ۸۷x۵۱x۱۸ سانتی‌متر
  • وزن: ۲۰۰۰ گرم
  • جنس: پلاستیک
  • امکانات تغییر ابعاد و وزن: تاشو

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۱.وان حمام کودک مدل k8003

وان حمام کودک مدل k8003

ابعاد این وان حمام نوزاد به این شرح است ۹۲ طول۵۳ عرض ۲۵ ارتفاع سانتی‌متر، جنس بدنه وان از پلاستیک ساخته شده و گوشه های وان کاملاً تاشده تا بدن کودک دچار خراش یا آسیب نشود. وجود دو حفره در بالای وان برای نگهدارای شامپو و لیف تعبیه شده است. جهت مشاهده قیمت و خرید این کالا وارد سایت زیر شوید. قابل ذکر است امتیاز این وان کودک ۴.۹ از ۵ ارزیابی شده است.

مشخصات

  • وزن: ۱۰۰۰ گرم
  • جنس: پلاستیک
  • رده سنی: کودک

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۲.وان حمام کودک تاینی پسنجر مدل TP-2020

وان حمام کودک تاینی پسنجر مدل TP-2020

ظرفیت این وان حمام تقریبا ۱۵ لیتر است و باتوجه به ساختاری که دارد مختص حمام کردن نوزادان ۰ تا ۱۲ ماه می باشد. جنس کالا ساخته شده از پلاستیک بوده و باتوجه به تنوع رنگی که دارد، برای دختران و پسران مورد استفاده قرار می گیرد. قابل ذکر است قابلیت حمام به صورت نشسته و خوابیده در این وان وجود دارد.

مشخصات

  • ابعاد: ۷۶x۴۷x۱۹ سانتی‌متر
  • وزن: ۲۰۰۰ گرم
  • جنس: پلاستیک

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۳.وان حمام کودک هوم کت مدل Nino1205049

وان حمام کودک هوم کت مدل Nino1205049

مدل Nino1205049 یکی دیگر از بهترین وان های حمام برای نوزاد است. این مدل از ابعاد متوسطی برخوردار بوده و باتوجه به رنگ صورتی که دارد مختص نوزادان و کودکان دختر می‌باشد. اغلب کاربران کیفیت این کالا را خوب ارزیابی کرده‌اند و بیش از ۹۰نفر خرید آن را به سایر کاربران پیشنهاد داده‌اند.

مشخصات

  • ابعاد: ۲۴ × ۵۰ × ۷۹ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۳۳۰ گرم
  • جنس: پلاستیک
  • طراحی شده برای: دختران

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۴.ست وان حمام کودک مدل ۴۳۲۱

 

ست وان حمام کودک مدل 4321

ست وان حمام کودک مدل ۴۳۲۱ دارای ۹ قطعه از کاربردی ترین اقلام مربوط به حمام و بهداشت نوزاد می‌باشد. این ست از  کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و برای ۰ تا ۱۲ ماهگی کودک مناسب است. جنس بدنه ی پلاستیک از متریال باکیفیتی ساخته شده و کودک حین نشستن در آن احساس راحتی می‌کند.

مشخصات

  • ابعاد: ۷۵x۴۰x۲۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۲۷۰۰ گرم
  • جنس: پلاستیک
  • طراحی شده برای: پسران و دختران

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۵.وان حمام کودک رزگلد مدل sha2002

وان حمام کودک رزگلد مدل sha2002

وان حمام کودک رزگلد باتوجه به ابعادی که دارد نوزاد حین استفاده از آن از آزادی عمل خوبی برخوردار بوده و از حمام کردن خود نهایت لذت را می‌برد. این مدل دارای چند رنگ مختلف بوده و برای دختران و پسران مورد استفاده قرار می‌گیرد. امتیاز این کالا ۵ از ۵ ارزیابی شده و جزء پرفروش ترین های بازار است.

مشخصات

  • جنس: پلاستیک
  • رده سنی: ۲ تا ۶ سال
  • طراحی شده برای: پسران و دختران
  • رنگ بندی دارد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

در این مطلب سعی کردیم تمام مواردی که برای خرید بهترین وان برای حمام نوزاد باید در نظر بگیرید را مورد نقد و برسی قرار دهیم. در آخر این خود شما هستید که با توجه به میزان بودجه و نیازتان‌ایده‌آل‌ترین وان را برای نوزادتان انتخاب می‌کنید. در صورتی که نسبت به کالا‌های معرفی شده سؤالی دارید، از طریق بخش نظرات همین پست با ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول

هنگام خرید وان نوزاد به چه نکاتی توجه کنیم؟

وان های پلاستیکی به راحتی تمیز می شوند. برخی مدل ها دارای پوشش فوم میباشند و جلوی خراش احتمالی روی بدن نوزاد را میگیرد. به دنبال یک شکل نرم و منحنی باشید که برای نوزاد شما راحت باشد. در انتهای وان باید یک دکمه تخلیه تعبیه شده باشد که بعد از حمام آب به آسانی تخلیه شود.

کودک از چه سنی می تواند در وان بنشیند؟

کودک از ۶ ماهگی می تواند به تنهایی در وان بنشیند، اما این بدان معنا نیست که می توانید او را در وان حمام تنها بگذارید (او در سال دوم زندگی کاملاً مستقل خواهد بود).

با در نظر گرفتن تمام خطرات احتمالی، از یک وان ضد لغزش استفاده کنید و حتی زمانی که او را در بزرگسالی داخل وان قرار می دهید، برای ایمنی هر چه بیشتر از کفی ضد لغزش نیز استفاده کنید.

نوزاد را هر چند وقت یک بار باید حمام کنیم؟

حمام ۲ تا ۳ بار در هفته برای تمیز نگه داشتن نوزاد کافی است. اما اگر کودک شما واقعاً حمام را دوست دارد، می‌توانید هر روز او را بشویید، ترجیحاً در یک زمان معین. به خاطر داشته باشید که حمام کردن زیاد می تواند پوست ظریف کودک شما را کم آب کند.

از چه زمانی می توانم نوزادم را حمام کنم؟

به طور معمول، هنگامی که کودک خود را از بیمارستان به خانه می آورید، باید تا ۲ هفته منتظر بمانید تا بند ناف او جدا شود. وقتی این اتفاق افتاد، او برای شروع حمام آماده است.

امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید. از شما عزیزان دعوت می‌کنیم از صفحات بهترین گرم کن شیشه شیر نوزاد و بهترین پستانک نیز دیدن فرمایید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *