۲۰ مدل نظم دهنده کابینت ارزان و باکیفیت + قیمت روز و خرید

مرتب بودن وسایل آشپزخانه به خصوص داخل کابینت‌ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. اگر می‌خواهید دسترسی خوبی نسبت به ملزومات آشپزخانه‌ی خود داشته باشید، خرید نظم دهنده کابینت را به شما پیشنهاد می‌کنیم. همراه ما تا انتهای این مطلب باشید تا شما را با نکات مهم در خصوص این وسیله کاربردی آشنا کنیم. لازم به ذکر است در انتهای این مطلب لیستی از پرفروش‌ترین کالا‌های موجود در این زمینه را خدمت شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

نظم دهنده کابینت جزء آن دسته از وسایلی است که در هر خانه‌ای پیدا می‌شود به خصوص اگر منزل شما از کابینت‌های کوچک یا کمی برخوردار باشد خرید این نظم دهنده می‌تواند کم بود جا را تا حد بسیار زیادی جبران کند. لذا پیشنهاد می‌کنیم با در نظر گرفتن مواردی چون ابعاد کابینت‌ها تعداد وسایل و… اقدام به خرید نظم دهنده یا همان مرتب‌کننده‌ی کابینت کنید.

نظم دهنده کابینت چیست؟

قطعاً همه‌ی شما عزیزان با کاربرد نظم دهنده کابینت به صورت کامل آشنا هستید، اما توجه به برخی نکات مهم می‌تواند به بهبود خرید شما کمک شایانی کند. مواردی چون جنس، اندازه، طراحی و… باید کاملاً مناسب با اندازه‌ی کابینت و همچنین اقلامی باشد که قصد قرار دادن آن‌ها در کابینت را دارید. به طور مثال برخی نظم دهنده‌های کابینت صرفاً برای قرارگیری ظروف خاصی طراحی شده‌اند و شما نمی‌توانید سایر وسایل را درون آن‌ها قرار دهید. لذا حتماً این موضوع را در خرید خود لحاظ کرده و در صورتی که خواهان قرارگیری طیف وسیعی از اقلام مختلف درون نظم دهند هستید خرید مدل‌های چندکاره را به شما پیشنهاد می‌کنیم. نظم دهنده‌ی کابینت باتوجه به محفظه‌های ریز و درشتی که دارد شرایط قرارگیری هر وسیله‌ای را در خود دارند اما این بدان معنا نیست که تمامی مدل‌ها برای شما مناسب باشند. پس هم اکنون به آشپزخانه‌ی خود مراجعه کرده و لیستی از اقلامی که می‌خواهید در مرتب‌کننده‌ی کابینت قرار دهید را تهیه کرده و سپس با مشاهده‌ی محصولات معرفی شده در این مطلب بهترین گزینه را برای خرید انتخاب کنید.

برسی بهترین جنس نظم دهنده کابینت

امروزه انواع نظم دهنده‌های کابینت از جنس‌هایی چون استیل، پلاستیک، چوب و… تهیه می‌شوند. آنچه از نظر ما، کیفیت و طول عمر بالاتری به نسبت سایر جنس‌های نام برده شده دارد در وهله‌ی اول استیل است زیرا این فلز از مقاومت به مراتب بالاتری به نسبت چوب و پلاستیک برخوردار است.

در صورتی که می‌خواهید سالیان سال از نظم دهنده کابینت با خیالی آسوده استفاده کنید، مدل استیل با توجه به متریال و همچنین مقاوم بودن آن در برابر رطوبت انتخاب بسیار هوشمندانه‌تری می‌باشد. جنس‌های چوبی چندان انتخاب خوبی نیستند زیرا به مرور زمان دچار پوسیدگی و کهنگی می‌شوند. همچنین مدل‌های چوبی به مرور زمان دچار خوردگی و تغییر رنگ می‌شوند.

بعد از جنس استیل خرید مدل‌های پلاستیکی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. نظم دهنده‌های کابینت پلاستیکی به نسبت مدل‌های استیل از قیمت پایین‌تری برخوردار می‌باشند و باتوجه به وزن سبکی که دارند برای نصب در کابینت‌های دیواری گزینه‌ی بهتری می‌باشند اما توجه داشته باشید برخی مدل‌های پلاستیکی بسیار ضعیف و نامرغوب می‌باشند و ممکن است با کوچک‌ترین ضربه‌ای دچار شکستگی شوند.

نظم دهنده کابینت مدل R1006

نظم دهنده کابینت مدل R1006

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مشخصات

  • ابعاد: ۳۲x۲۷x۲۴ سانتی‌متر
  • وزن: ۶۵۰ گرم
  • جنس: فلز

کاربرد نظم دهنده کابینت

همانطور که در این متن اشاره کردیم کاربرد نظم دهنده کابینت برای هرخانه‌ای می‌تواند متفاوت باشید. به عبارتی دیگر هیچ اجباری نیست که حتماً باید در نظم دهند از اقلام خاصی استفاده شود. به طور مثال برخی افراد از نظم دهند برای تفکیک شیشه‌های حبوبات استفاده می‌کنند و برخی دیگر برای تفکیک بشقاب‌ها و برخی نیز برای سرویس قاشق و چنگال و… آنچه مهم است نوع کاربری شماست و باید با لحاظ کردن این موضوع اقدام به خرید مدل‌ایده‌آلتان کنید.

نظم دهنده کابینت باتوجه به نوع طراحی که دارد قادر است هر نوع ظروف یا اقلامی را درون خود جای دهد. این وسیله در میزان فضایی که ممکن است به صورت پراکنده اشغال شده باشد، بسیار صرفه‌جویی می‌کند و برای خانه‌هایی که دارای کابینت‌هایی با فضای کوچک هستند انتخاب بسیار عالی می‌باشند. همچنین برخی مدل‌های تاشو قابلیت تبدیل به هر نوع محفظه‌ای را دارا می‌باشند و تنها با فشار دادن یک دکمه می‌توانید یک نظم دهنده مناسب برای انواع وسایلتان داشته باشید.

قبل از خرید نظم دهنده کابینت به این نکات توجه کنید

در ادامه مواردی را خدمتتان عرض می‌کنیم که بهتر است قبل از خرید بهترین نظم دهنده کابینت حتماً لحاظ کنید.

وزن مناسب

کابینت‌های دیواری از استحکام کمتری به نسبت مدل‌های پایینی برخوردار می‌باشند و از آنجایی که با انباشت کردن ظروف به وزن آن اضافه می‌شود احتمال آسیب رسیدن و یا حتی افتادن کابینت‌های دیواری هر لحظه وجود دارد. لذا حتماً به این موضوع توجه کنید که وزن نظم دهنده نباید بیش از حد باشد. سعی کنید سراغ مدل‌هایی بروید که نهایتاً ۹۰۰گرم وزن دارند تا در صورتی قرار دادن ظروف در نظم دهند دچار سنگینی بیش از حد نشود.

پایه دار یا نصب شونده

برخی از نظم دهنده‌های کابینت دارای پایه می‌باشند و شما به راحتی می‌توانید آن را جا به جا کنید اما برخی مدل‌ها دارای شیار‌های نصب شوند می‌باشند که باید آن را با پیچ و مهره درون کابینت نصب کنید. در صورتی که قصد استفاده از نظم دهنده در کابینت‌های دیواری را دارید خرید مدل‌های نصب شونده را به شما پیشنهاد می‌کنیم و برای کابینت‌های پایینی می‌توانید از مدل‌هایی پایه‌ای استفاده کنید. البته این تنها یک پیشنهاد است و تصمیم گیرنده خود شما هستید.

تعداد محفظه‌ها و طبقات

نظم دهنده کابینت از تعداد محفظه‌ها و طبقات مختلفی تشکیل می‌شوند. برخی مدل‌ها دارای سه طبقه می‌باشند که می‌تواند نصف کابینت را به صورت کامل پوشش دهند. از آنجایی که تعداد محفظه‌ها و طبقات در میزان طولی و عرضی کابینت تأثیر‌گذار می‌باشند، باید این نکته را حتماً مدنظر داشته باشید که نظم دهنده به آسانی در کابینت شما جا شود. برای انتخاب هرچه دقیق‌تر حتماً فضای داخلی کابینت را با متر اندازه‌گیری کرده و باتوجه به ابعاد محصول مناسب‌ترین گزینه را خریداری کنید.

تجهیزات نظم دهنده کابینت

تجهیزات نظم دهنده کابینت، شامل انواع قفسه ها، جاکشویی ها و محفظه های مخصوص قاشق و چنگال می‌باشد. اگر میخواهید ساختار داخلی کابینت ها را به صورت کاملاً یک‌پارچه و منظم چیدمان کنید، خرید این وسیله کاربردی بهترین انتخاب است. توجه داشته باشید تجهیزات مربوط به نظم دهنده حتماً باید از فلز ضدزنگ و باکیفیت ساخته شده باشند.

نظم دهنده قاشق و چنگال مرسه کد ۵۶

نظم دهنده قاشق و چنگال مرسه کد 56

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

  • ابعاد: ۲۷x۱۸x۴ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۳۵ گرم
  • جنس: پلاستیک

قیمت

قیمت انواع نظم دهنده کابینت از ۵۰هزارتومان به بالا می‌باشد. هرچه قابلیت‌ها و تعداد طبقات محصول بیشتر باشید قیمت آن نیز به مراتب بیشتر می‌شود. از دیگر مواردی که در قیمت نظم دهنده کابینت تأثیر‌گذار است می‌توان به جنس آن اشاره کرد، مدل‌های استیل به نسبت گزینه‌های چوبی و پلاستیکی کمی گران‌تر می‌باشند.

معرفی بهترین مدل‌ها

در ادامه شما می‌توانید لیست منتخب ما را مشاهده کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید نظم دهنده کابینت موردنظرتان کنید. (در صورت ناموجود شدن کالا‌های زیر می‌توانید از مدل‌های مشابه دیدن فرمایید)

  1. نظم دهنده کابینت مدل Versa بسته ۴ عددی
  2. نظم دهنده کابینت مدل TARTS بسته ۲ عددی
  3. سبد نظم دهنده کابینت مدل استیل اکس
  4. نظم دهنده کابینت لیون کد K707
  5. نظم دهنده کابینت آيكيا مدل Rus-a2
  6. نظم دهنده کابینت کد ۰۶۹
  7. سبد نظم دهنده کابینت مدل مایا

شما می توانید قیمت روز و سایر مشخصات مدل های معرفی شده را در لینک هر محصول مشاهده کرده و در صورت تمایل اقدام به سفارش آنلاین آن کنید.

۱.نظم دهنده کابینت مدل Versa بسته ۴ عددی

نظم دهنده کابینت مدل Versa بسته 4 عددی
مدل Versa

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مزایای مدل Versa
دارای ابعاد بزرگ
ساخته شده از فلز ضد زنگ
دارای وزن سبک

نظم دهنده کابینت مدل Versa دارای ابعاد نسبتا بزرگی است.

جنس کالا از فلز ضد زنگ ساخته شده و دارای وزن سبک است.

اکثر خریداران کیفیت و دوام کالا را مطلوب ارزیابی کرده‌اند و بیش از ۶۰نفر خرید آن را به سایر کاربران پیشنهاد داده‌اند.

مشخصات

  • ابعاد: ۳۱x۲۴x۱۱ سانتی‌متر
  • وزن: ۸۲۰ گرم
  • جنس: فلز
  • رنگ بندی دارد

۲.نظم دهنده کابینت مدل TARTS بسته ۲ عددی

نظم دهنده کابینت مدل TARTS بسته 2 عددی
مدل TARTS

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مزایای مدل TARTS
دارای دو عدد نظم دهنده کابینت
قابل استفاده در کشو کابینت
قیمت مناسب

اگر دنبال خرید نظم دهنده کابینت هستید، این مدل بهترین پیشنهاد برای شماست.

شما می توانید از این نظم دهنده در کمد و کشو استفاده کنید.

مدل TARTS در یک بسته ی دو عددی تقدیم شما می شود.

مشخصات

  • ابعاد: ۱۰*۲۵*۳۵ سانتی‌متر
  • وزن: ۳۵۰ گرم
  • جنس: فلز
  • مناسب برای کابینت، کمد، کشو

۳.سبد نظم دهنده کابینت مدل استیل اکس

سبد نظم دهنده کابینت مدل استیل اکس
مدل استیل اکس

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مزایای مدل استیل اکس
ساخته شده از استیل بادوام
دارای قابلیت آبگیر
مناسب انواع کابینت

سبد نظم دهنده کابینت مدل استیل اکس دارای قابلیت آبگیر می‌باشد.

این مدل از دوام بسیار بالایی برخوردار است و قابلیت نصب آسان دارد.

قابل ذکر است این مدل باتوجه به ابعاد نسبتاً کوچکی که دارد از ظرفیت بالایی برای قرارگیری ظروف برخوردار نمی‌باشد و این تنها نقطه ضعف کالا می باشد.

مشخصات

  • ابعاد: ۳۹x۱۳.۵x۱۳ سانتی‌متر
  • وزن: ۶۲۵ گرم
  • جنس: استیل
  • قابلیت استفاده در: کابینت

۴.نظم دهنده کابینت لیون کد K707

نظم دهنده کابینت لیون کد K707
کد K707

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مزایای کد K707
ساخته شده از جنس پلی اتیکلن
مناسب کابینت و کشو
کیفیت بالا

این نظم دهنده کابیت از جنس روکش پلی اتیکلن تهیه شده و صد در صد ضدآب است.

شما می توانید از این مدل در داخل و خارج کابینت ها استفاده کنید.

تحمل وزن بالا و بدنه ی فلزی از خصوصیات بارز این مدل است.

مشخصات

  • ابعاد: ۲۳*۲۶*۲۶ سانتی‌متر
  • وزن: ۴۲۰ گرم
  • جنس: فلز
  • قابلیت استفاده در: کشو

۵.نظم دهنده کابینت آيكيا مدل Rus-a2

نظم دهنده کابینت آيكيا مدل Rus-a2
مدل Rus-a2

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مزایای مدل Rus-a2
دارای روکش استیل
ضد زنگ
وزن سبک و قابل استفاده در کابینت های بالایی

نظم دهنده کابینت آيكيا مدل Rus-a2 از قیمت مناسبی برخوردار است و باتوجه به روکش استیلی که دارد، دچار زنگ زدگی یا آسیب هایی از قبیل شکستگی یا تغییر رنگ نمی‌شود.

وزن این مدل بسیار سبک است و به آسانی می توانید از آن در هرجایی استفاده کنید.

مشخصات

  • ابعاد این مدل ۳۴x۲۷x۲۰ سانتی‌متر
  • وزن کالا ۵۰۰ گرم
  • جنس: آهن با روکش استیل
  • قابلیت استفاده در: کابینت

۶.نظم دهنده کابینت کد ۰۶۹

نظم دهنده کابینت کد 069
کد ۰۶۹

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مزایای کد ۰۶۹
مناسب سینک و درب کابینت
ضد زنگ و مقاوم
ساخته شده از جنس استیل

نظم دهنده کابینت۰۹۶ مدل راه حل مناسبی برای آشپزخانه است.

به خوبی روی سینک آشپزخانه قرار می‌گیرد و میتواند برای سازماندهی کل مجموعه وسایل و ظروف آشپزخانه استفاده شود.

مشخصات

  • ابعاد: ۴۰ * ۱۳ * ۲۵ سانتی‌متر
  • وزن: ۵۰ گرم
  • جنس: استیل
  • قابلیت استفاده در: سینک

۷.سبد نظم دهنده کابینت مدل مایا

سبد نظم دهنده کابینت مدل مایا
مدل مایا

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مزایای مدل مایا
نصب آسان
دارای جنس فلزی مقاوم
بسیار باکیفیت

این نظم دهنده کابینت راه حلی عالی برای مرتب نگه داشتن کابینت های شماست.

از فلز با دوام ساخته شده و نصب آن تنها چند ثانیه زمان میبرد.

مشخصات

  • ابعاد: ۴۰*۲۵*۱۴ سانتی‌متر
  • وزن: ۶۰۰ گرم
  • جنس: فلز
  • قابلیت استفاده در: میز

۸.نظم دهنده کابینت مدل Ogips

نظم دهنده کابینت مدل Ogips
مدل Ogips

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مزایای مدل Ogips
مناسب کابینت، کمد و کشو
جنس فلزی
وزن سبک

اگر به دنبال خرید بهترین نظم دهنده کابینت ارزان قیمت هستید، این مدل دقیقاً همان محصولی است که دنبالش می گردید.

جنس کالا از فلز بادوام ساخته و برای کابینت و کشو مناسب است.

مشخصات

  • ابعاد: ۳۵x۲۵x۱۲ سانتی‌متر
  • وزن: ۳۵۰ گرم
  • جنس: فلز
  • مناسب برای کابینت، کمد، کشو

۹.نظم دهنده کابینت و ارگانایزر ورسام مدل تک طبقه بسته ۴ عددی

نظم دهنده کابینت و ارگانایزر ورسام مدل تک طبقه بسته 4 عددی
مدل ورسام

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مزایای مدل ورسام
دارای دو رنگ مشکی و سفید
شامل ۴عدد در بسته
دارای پایه ی ضد لغزش

با این نظم دهنده کابینت آشپزخانه چند منظوره، فضای ذخیره سازی ظروف را افزایش هید و نظافت را در آشپزخانه خود آسان تر کنید.

این مدل دارای دو رنگ سفید و مشکی می‌باشد و همچنین در بسته بندی چهار عددی تقدیم شما می شود.

مشخصات

  • ابعاد: ۳۰x۲۵x۱۱ سانتی‌متر
  • وزن: ۸۴۰ گرم
  • جنس: فلز
  • دارای رنگ مشکی

۱۰.نظم دهنده کابینت ورسام مدل دو طبقه

نظم دهنده کابینت ورسام مدل دو طبقه
مدل دو طبقه

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مزایای مدل دو طبقه
مناسب انواع ظروف
کیفیت ساخت بالا
قیمت مناسب

آشپزخانه کاملاً سازماندهی شده با این نظم دهنده کابینت امکان پذیر است.

جنس بدنه از فلز ضد زنگ ساخته شده و باتوجه به پایه های پلاستیکی که در آن تعبیه شده از لیز خوردن نظم دهنده جلوگیری می شود.

مشخصات

  • ابعاد: ۳۰x۲۵x۲۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۳۶۰ گرم
  • جنس: فلز

۱۱.نظم دهنده کابینت مدل DR

نظم دهنده کابینت مدل DR
مدل DR

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مزایای مدل DR
ساخته شده از فلز
مناسب کشو کابینت
دارای رنگ ثابت چدن

یکی دیگر از بهترین نظم دهنده کابینت های موجود در بازار مدل DR می‌باشد.

ابعاد این محصول متوسط است و باتوجه به وزن سبکی که دارد در هرجایی از کابینت ها یا کشو قابل استفاده است.

مشخصات

  • ابعاد: ۱۴.۵* ۲۳.۵* ۲۹.۵ سانتی‌متر
  • وزن: ۸۱۲ گرم
  • جنس: فلز

۱۲.سبد نظم دهنده کابینت ALF-159 بسته ۵عددی

سبد نظم دهنده کابینت ALF-159 بسته 5عددی
مدل ALF-159

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مزایای مدل ALF-159
شامل ۵ عدد نظم دهنده کابینت
ساخته شده از پلاستیک باکیفیت
قیمت مناسب

سبد نظم دهنده کابینت ALF-159 دارای بسته پنج عددی است و جنس آن ساخته شده از پلاستیک با بالاترین کیفیت می‌باشد.

این مدل دارای رنگ بندی بوده و شما میتوانید سایر رنگ های آن را در لینک زیر مشاهده کنید.

توجه داشته باشید، قیمت محصول بسیار اقتصادی و به صرفه است.

مشخصات

  • ابعاد: ۲۲x۱۴x۱۲ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۲۰ گرم
  • جنس: پلاستیک
  • قابلیت استفاده در: کابینت

۱۳.نظم دهنده کابینت کد X04

نظم دهنده کابینت کد X04
کد X04

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مزایای کد X04
بسیار سبک
سه طبقه جادارا
بدنه ی مقاوم

جنس این مدل از  استیل ضدزنگ ساخته شده و قابلیت استفاده در کابینت ها را دارا می‌باشد.

بدنه ی محصول بسیار بادوام بوده و باتوجه به ابعاد بزرگی که دارد، حجم زیادی از ظروف را در خود جای میدهد.

مشخصات

  • ابعاد: ۴۲x۱۳x۶۲ سانتی‌متر
  • وزن: ۳۳۰۰ گرم

۱۴.نظم دهنده کابینت مدل سه طبقه استیل ایکس یونیت ۴۵

نظم دهنده کابینت مدل سه طبقه استیل ایکس یونیت 45
مدل یونیت ۴۵

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مزایای مدل یونیت ۴۵
ساخته شده از جنس استیل
ضد زنگ و مقاوم در برابر رطوبت
دارای سه طبقه جادار

اگر دنبال خرید بهترین نظم دهنده کابینت هستید، خرید این مدل را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

باتوجه به ابعاد بزرگی که این نظم دهنده ی کابینت دارد تقریباً شما را از هر نظم دهنده ی دیگیری بی نیاز می‌کند.

تنها نقطه ضعف این محصول ابعاد آن می‌باشد که برای آشپزخانه های کوچک چندان مناسب نیست.

مشخصات

  • ابعاد: ۵۰x۳۴x۵۵ سانتی‌متر
  • وزن: ۹۶۵۰ گرم
  • جنس: استیل
  • قابلیت استفاده در: کابینت

۱۵.نظم دهنده کابینت ایکیا مدل UPPDATERA

نظم دهنده کابینت ایکیا مدل UPPDATERA
مدل UPPDATERA

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مزایای مدل UPPDATERA
ساخته شده از جنس پلیمر
نصب آسان
کیفیت بالا

جنس این نظم دهنده کابینت از پلیمر ABS ساخته شده است و از ظاهری متفاوت به نسبت سایر مدل های موجود برخوردار است.

طریقه ی نصب محصول بسیار آسان است و باتوجه به ابعادی که دارد، از ظرفیت بالایی برای قرارگیری ظروف برخوردار است.

مشخصات

  • ابعاد: ۶۰x۵۰x۱۳ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۲۰۰ گرم
  • جنس: پلیمر ABS
  • نحوه نصب: روکار

۱۶.نظم دهنده کابینت مدل hm158

نظم دهنده کابینت مدل hm158
مدل hm158

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مزایای مدل hm158
بسیار جادار
دوام بالا
مناسب کابینت

نظم دهنده کابینت مدل hm158 دارای دو طبقه می‌باشد و باتوجه به جنس فلزی که دارد، از دوام بالایی برخوردار است.

کیفیت ساخت کالا بسیار بالا می‌باشد و اکثر خریداران نسبت به دوام و کارایی آن اعلام رضایت کرده‌اند.

مشخصات

  • ابعاد: ۳۴x۲۴x۲۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۵۶۰ گرم
  • جنس: فلز
  • قابلیت استفاده در: کابینت

۱۷.نظم دهنده کابینت مدل TART

نظم دهنده کابینت مدل TART
مدل TART

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مزایای مدل TART
دارای ابعاد بزرگ
ساخته شده از فلز
قیمت مناسب

این مدل بسیار باکیفیت و قیمت مناسب می‌باشد. ابعاد کالا نسبتاً بزرگ است و شما میتوانید تعداد زیادی از ظروف را در آن جای دهید.

برای مشاهده قیمت و خرید این نظم دهنده کابینت وارد لینک زیر شوید.

مشخصات

  • ابعاد: ۱۰*۲۵*۳۵ سانتی‌متر
  • وزن: ۳۵۰ گرم
  • جنس: فلز

۱۸.نظم دهنده کابینت مدل ۰۲

نظم دهنده کابینت مدل 02
مدل ۰۲

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مزایای مدل ۰۲
مناسب قاشق و چنگال
ساخته شده از ترکیب چوب و پارچه
کیفیت ساخت بالا

این نظم دهنده قابل استفاده در کشو می‌باشد و برای قرار دادن قاشق و چنگال طراحی شده است.

جنس داخلی محصول از چوب ساخته شده و رویه ی آن با پارچه ای زیبا پوشانده شده است.

مشخصات

  • ابعاد: ۳۶x۳۱.۵x۷.۵ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۰۰۰ گرم
  • جنس: چوب

کیفیت ساخت نظم دهنده کابینت

مهم ترین رکن در خرید بهترین نظم دهنده کابینت کفیت ساخت آن است. جنس محصول باید از فلز یا پلاستیک مقاوم ساخته شده باشد تا در صورتی که متحمل وزن سنگین شود، دچار شکستگی یا آسیب نشود.

برخی از نظم دهنده های کابینت از جنس استیل تهیه می شوند که از کیفیت بسیار بالایی به نسب سایر مدل های دیگر برخوردار می باشند. البته مدل های پلاستیکی نیز گزینه ی به صرفه ای محسوب می شوند.

در نهایت اگر کیفیت ساخت نظم دهنده برای شما مهم است پیشنهاد می کنیم در وهله ی اول به برند آن توجه کنید، چرا که اگر سراغ برندهای متفرقه بروید، محصول خریداری شده گزینه ی مناسبی برای قرارگیری ظروف نمی باشد و خیلی زود دچار شکستگی و آسیب می شود. لذا برندهارا به خوبی ارزیابی کنید.

طراحی و سازگاری

شما باید سراغ نظم دهنده ای بروید که به ابعاد و سایز کابینت های شما سازگار باشد. همچنین طراحی برخی مدل ها به صورت خاص تنها برای کابینت هایی منحصر به فرد طراحی شده که ممکن است برای شما مناسب نباشد.

همیشه مدل هایی با ابعاد متوسط بهترین انتخاب می باشند، چرا که در کابیت به آسانی قرار میگیرند و می توانید آن را هرجایی قراردهید. نظم دهنده های کابینت چند طبقه معمولاً روی اوپن قرار میگیرند و چندان برای داخل کابینت ها مناسب نیستند.

همچنین طراحی برخی از نظم دهنده ها برای سرویس قاشق و چنگال می باشد و باید از انها در داخل کشو استفاده کنید. در صورتی که قصد خرید نظم دهنده مناسب برای قاشق و چنگال دارید، همراه ما باشید تا مدل های منتخب را به شما معرفی کنیم.

نظم دهنده کابینت پلاستیکی

نظم دهنده کابینت پلاستیکی از قیمت پایینی برخوردار بوده و معمولاً در رنگ بندی های مختلف تولید و عرضه می شوند. شاید تصورکنید مدل های پلاستیکی از دوام بالایی برخوردار نیستند، اما به هیچ عنوان اینگونه نیست.

در صورتی که از بهترین نظم دهنده کابینت پلاستیکی استفاده کنید، می توانید نهایت استفاده را از کارایی آن ببرید بدون اینکه نگران شکستگی آن باشید. همه چیز به درجه کیفیت پلاستیک استفاده شده دارد.

تنوع در نظم دهنده های پلاستیکی به مراتب از مدل های فلزی بیشتر است چرا که قیمت پایین تری دارند و اکثر افراد ترجیح می دهند مدل های پلاستیکی باکیفیت را خریداری کنند.

نظم دهنده کابینت فلزی

نظم دهنده کابینت فلزی از لحاظ استحکام از سایر مدل ها برتر است اما قیمت نسبتاً بالاتری دارند. مخصوصاً مدل های ضد زنگ که قالباً از استیل تهیه می شوند تا دو برابر بیشتر از نمونه های پلاستیکی قیمت دارند.

جنس فلز از استحکام و کیفیت قابل قبولی برخوردار بوده و برای قرار دادن ظروف سنگین انتخاب بهتری محسوب می شوند. برندهایی نظیر آیکیا و مایا مدل های متنوعی را از جنس استیل تولید کرده اند.

در صورتی که قصد خرید بهترین نظم دهنده کابینت از جنس فلز را دارید، لازم است به ابعاد و تعداد طبقات آن توجه کنید. شما می توانید مدل های فلزی را در ادامه ی این مطلب مشاهده کنید.

نظم دهنده کابینت چوبی

نظم دهنده های کابینت چوبی از تنوع کمتری برخوردارند چرا که چندان مورد استفاده قرار نمیگیرند. اما در صورتی که تمایل به خرید مدل های چوبی دارید بهتر است سراغ مدل های باکیفیت بروید.

برخی مدل های چوبی قابل شستشو نمی باشند چرا که جنس آن ها از ام دی اف است. لذا اگر نظافت برای شما از اهمیت ویژه ای برخوردار است پیشنهاد می کنیم از انتخاب مدل های چوبی اجتناب کنید.

مدل های چوبی باتوجه به جلوه ی کلاسیکی که دارند، سلیقه ی طیف وسیعی از افراد است اما به دلیل معایبی که دارد، امروزه کمتر مورد استفاده قرار می گیرند.

سوالات شما

انواع نظم دهنده کابینت
راهنمای خرید نظم دهنده کابینت

از کجا نظم دهنده کابینت بخرم؟

شما می توانید انواع نظم دهنده کابینت را مشاهده کرده و از طریق سایت های معرفی شده اقدام به خرید آنلاین مدل موردنظر کنید.

بهترین مدل نظم دهنده کابین برای آشپزخانه کوچک کدام است؟

مدل استیل اکس، آيكيا مدل Rus-a2، مایا و ورسام بهترین نظم دهنده برای آشپزخانه های کوچک است.

برای نظم دهنده کابینت قابلمه کدام مدل مناسب است؟

نظم دهنده کابینت کد X04 (مورد ۱۳ لیست) بهترین نظم دهنده قابلمه کابینت است.

جمع بندی

نظم دهنده کابینت می‌تواند آشپزخانه‌ی شما را بیش از پیش مرتب کند. خرید این وسیله‌ی کاربردی منجر به دسترسی راحت‌تر شما نسبت به ظروف و سایر وسایل آشپزخانه‌تان می‌شود و همچنین باتوجه به ساختار و نوع طراحی که دارد در فضای داخلی کابینت‌های شما بسیار صرفه‌جویی می‌کند. در صورتی که در لیست بالا گزینه‌ی مدنظرتان را مشاهده نکردید از طریق بخش تماس با ما در ارتباط باشید.

امیدواریم از خواندن مطلب بهترین نظم دهنده کابینت لذت برده باشید. پیشنهاد می‌کنیم از مطالب برچسب کابینت و بهترین صندلی اپن نیز دیدن فرمایید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. نظم دهنده کابینت مدل مدل hm158 را خریداری کردم و از دوام و کیفیت بسیار بالایی برخوردار پیشنهاد می‌کنم حتما این محصول زیبارو خریداری کنید. کلاً نظم دهنده کابینت از هر نوعش میتونه در جا و نظم بخشیدن به ظروف کمک زیادی کنه. فقظ توجه کنید جنس نظم دهنده کابینت حتماً از استیل ضد زنگ ساخته شده باشه تا به مرور فرسوده نشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *