خرید ظرف شیرینی خوری شیک و زیبا [پایه دار و بدون پایه]

تنوع در ظروف شیرینی خوری بسیار زیاد است، از این حیث انتخاب بین طیف وسیعی از طرح‌ها و مدل‌ها کمی سخت به نظر می‌رسد. در این مطلب قصد داریم لیستی از زیباترین مدل‌های موجود در بازار را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم. همراه ما تا انتهای این مطلب باشید.

گرچه انتخاب ظروف شیرینی خوری کاملاً سلیقه‌ای است اما توجه به برخی نکات، موجب می‌شود خرید بهتری را تجربه کنید. پیشنهاد می‌کنیم قبل از اینکه محصولات معرفی شده در این مطلب را مشاهده کنید ابتدا نگاهی به راهنمای خرید ما بیندازید تا بتوانید باتوجه به بودجه و سلیقه‌تان بهترین مدل را خریداری کنید.

ظروف شیرینی خوری دارای اشکال و جنس‌های مختلفی می‌باشند. از جنس‌های کریستال، پلاستیک و سرامیکی گرفته تا مدل‌های چوبی و کلاسیک. شما می‌توانید باتوجه به نوع دکوراسیون منزل و همچنین نوع مهمانی (رسمی یا خودمانی) بهترین مدل را خریداری کنید.

ظروف شیرینی خوری چیست؟

ظروف شیرینی خوری هم مانند سایر ظروف آجیل خوری و کیک خوری می‌باشد با این تفاوت که داخل آن شیرینی سرو می‌شود. تقریباً تمام ظروف پذیرای از جنس‌های چون کریستال و بلور ساخته می‌شوند اما برخی تولیدکنندگان بومی و محلی محصولاتی با طرح‌هایی چون؛ چوب و سفال تهیه می‌کنند که جلوه‌ای سنتی و البته کلاسیک دارند. در وهله‌ی اول، شما باید نگاهی به ظروفتان بیندازید و سعی کنید شیرینی خوری که قصد خرید آن را دارید با سایر ظروفت هارمونی و هماهنگی داشته باشد. به طور مثال در صورتی که بخش عمده‌ای از ظروف شما سرامیکی است بهتر است بیخیال خرید ظرف شیرنی خوری کریستال شوید زیرا هیچ تناسبی با سایر ظروف شما ندارد.

ظروف شیرینی خوری پایه دار یا بدون پایه؟

پایه دار بودن یا نبودن ظرف شیرینی خوری امری کاملاً سلیقه‌ای است. اما طیف وسیعی از محصولات دارای پایه می‌باشند زیرا این ظروف جلوه‌ی زیباتری دارند و حتی می‌توانید به عنوان دکور از آن در ویترین استفاده کنید. در صورتی که تمایلی به ظروف پایه دار ندارید مدل‌هایی نیز وجود دارند که فاقد پایه می‌باشند و در ادامه می‌توانید این محصولات را مشاهده کنید.

ظرف شیرینی خوری کریستال یا سرامیک

انتخاب نوع و جنس ظرف شیرینی خوری کاملا سلیقه ای است. مدل های کریستال از درخشندگی بیشتری به نسبت سرامیک برخوردار هستند و از طرفی مدل های سرامیکی برای منازلی با دکوراسیون مدرن گزینه ی مناسب تری هستند. شما باید از سبک خانه ی خود برای انتخاب جنس ظرف شیرینی خوری الهام بگیرید و باتوجه به طیف وسیعی از طرح ها با جنس های مختلف بهترین گزینه را برای خرید انتخاب کنید. در ادامه ما مدل های متنوعی را خدمت شما کاربران سایت تپ سنج معرفی کرده ایم.

جنس ظرف

همانطور که در بالا اشاره کردیم جنس ظرف شیرینی خوری باید باتوجه به سایر ظروف شما انتخاب شود. اگر بخش عمده‌ای از ظروف شما کریستال است بهتر است سراغ شیرینی خوری کریستال بروید. همچنین جنس ظرف باید متناسب با نوع مهمانی باشد. به طور مثال ظروف پلاستیکی برای محافل رسمی گزینه‌ی مناسبی نمی‌باشند و بیشتر برای مهمانی‌ها و جنش‌های خودمانی کاربرد دارند. اگر قصد تدارک یک مهمانی رسمی مانند خواستگاری را دارید ظروف کریستال، بلور، سرامیکی گزینه‌ی مناسب‌تری برای پذیرایی از می‌همانان می‌باشند.

دسته دار بودن

هنگام خرید بهترین ظرف شیرینی خوری حتماً به دسته دار بودن آن توجه کنید. زیرا برخلاف ظرف آجیل خوری که ثابت روی میز می‌ماند ظرف شیرینی را باید بچرخانید تا می‌همان خود شیرینی را بردارد. بنابراین دسته دار بودن کالا موجب سهولت در جا به جایی می‌شود و گزینه‌ی مناسب‌تری می‌باشد. با این حال تصمیم گیرنده‌ی اصلی خود شما هستید و می‌توانید مدل‌ها بدون دسته، که در ادامه مشاهده خواهید کرد را انتخاب و خریداری کنید.

ابعاد و رنگ

ظروف شیرینی خوری معمولاً در اشکال مختلفی چون دایره‌ای، مستطیلی و بیضی تهیه و تولید می‌شوند. آنچه امروزه رایج است ظروف مستطیلی می‌باشد زیرا هم جلوه‌ای زیبا دارند و هم قادر خواهید بود مقداری بیشتری شیرینی درون آن بگذارید.

انتخاب رنگ محصول باید باتوجه به رنگ سایر ظروف انتخاب شود. شما همچنین می‌توانید باتوجه به رنگ رومیزی خود اقدام به انتخاب رنگی مناسب کنید. رایج‌ترین رنگ‌های ظروف شیرینی خوری سفید، شیشه‌ای و طوسی می‌باشند.

مدل‌های طبقه‌ای

چند سالی می‌شود شاهد طیف وسیعی از ظروف شیرینی خوری طبقه‌ای هستیم. این محصولات ظاهری بسیار شیک و مدرن دارند و برای مهمانی‌های رسمی بسیار مناسب می‌باشند. شما می‌توانید یک طبقه از این ظروف را به چیدن شیرینی اختصاص دهید و در طبقه‌ی دیگر اقدام به چیدن شکلات یا سایر خوراکی‌ها کنید. در ادامه چند مدل شیرینی خوری طبقه‌ای خدمتتان معرفی خواهیم کرد.

شستشو

برخی ظروف امکان شستشو در ماشین ظرفشویی را ندارند. لذا قبل از اینکه اقدام به شستن ظرف شیرینی خوری کنید این ویژگی را در مشخصات محصول مشاهده کنید تا مبادا ظرفتان دچار رنگ پریدگی و آسیب شود. قابل ذکر است در صورت خرید ظرف شیرینی استیل هیچگونه منعی در استفاده از ماشین ظرفشویی وجود ندارد زیرا این جنس به هیچ عنوان زنگ نمی‌زند و از دوام بسیار بالایی برخوردار است.

قیمت ظرف شیرینی خوری

قیمت ظرف شیرینی خوری باتوجه به موارد گفته شده تعیین می‌شود. یکی از مهم‌ترین عواملی که در تعیین قیمت محصول نقش دارد وارداتی بودن آن است. در صورتی که تمایل به خرید ظرف شیرینی خوری خارجی دارید باید مبلغ بیشتری بابت آن پرداخت کنید. قابل ذکر است امروزه تولیدات ایرانی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و همچنین قیمتی به مراتب پایین‌تر از مدل‌های خارجی دارا می‌باشند. در صورتی که مایل به خرید کالای خارجی هستید حتماً از اصالت آن مطمئن شوید زیرا تا دلتان بخواهد نمونه‌های فیک در بازار وجود دارد و تشخیص اصل بودن آن کار آسانی نیست.

در ادامه دعوت می‌کنیم ۲۰مدل از شیک‌ترین ظروف شیرینی خوری موجود در بازار را مشاهده کنید. (در صورت ناموجود شدن محصولات زیر می‌توانید از مدل‌های مشابه دیدن فرمایید)

۱.شیرینی خوری مدل ۶۶۷

شیرینی خوری مدل 667

شیرینی خوری مدل ۶۶۷ دارای سطح تخت و دسته پیوتر میباشد. طول و عرض ظرف ۲۴ سانتی متر بوده و ارتفاع پایه ۳ سانتی متر است. این مدل دارای پایه های فلزی و شیک بوده و برای مهمانی های رسمی بسیار مناسب است. شما میتوانید سایر مشخصات مربوط به این کالا را در سایت پذیرنده مشاهده کنید. لازم به ذکر است امتیاز این ظرف ۵ از ۵ میباشد.

مشخصات

  • ابعاد: ۲۴x24x1 سانتی‌متر
  • وزن: ۱۰۰۰ گرم
  • تعداد: ۱ قلم
  • جنس: چینی

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲.شیرینی خوری مدل پاپیون کد۲۳۳۴

شیرینی خوری مدل پاپیون کد2334

شیرینی خوری مدل پاپیون کد۲۳۳۴ دارای سطح تخت و سه عدد طبقه میباشد. قابلیت شست‌وشو در ماشین ظرفشویی را دارد و باتوجه به فلز طلایی رنگ جلوه ای بسیار شیک و رسمی دارد. قابل ذکر است همانطور که در تصویر کالا نیز مشاهده می کنید این مدل دارای سه طبقه می باشد.

مشخصات

  • ابعاد: ۲۵x25x55 سانتی‌متر
  • وزن: ۶۸۰ گرم
  • تعداد: ۴ قلم
  • جنس: فلز

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۳.شیرینی خوری مسی آزین مس مدل پایه دار طرح برجسته

شیرینی خوری مسی آزین مس مدل پایه دار طرح برجسته سایز 2

ابعاد این شیرینی خوری مسی ۱۱ × ۲۳.۵ × ۲۸ سانتی‌متر است. دارای دو دسته متحرک و یک پایه از جنس مس میباشد. ظرف با دهانه‌ای به قطر ۲۳.۵ سانتی‌متر طراحی شده و دارای ظاهری سنتی است. قابل ذکر است ظروف مسی از دوام بسیار بالایی برخوردرند و به مرور زمان دچار تغییر رنگ یا آسیب نمی شوند. امتیاز این مدل ۴ از ۵ است.

مشخصات

  • وزن: ۴۸۰ گرم
  • نوع پرداخت: حکاکی
  • رنگ داخلی: نقره‌ای

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۴.شیرینی خوری چینی زرین ایران مدل ۵۸۴۱۳۲

شیرینی خوری چینی زرین ایران مدل 584132

اگر به دنبال خرید ظرف شیرینی خوری شیک هستید، خرید این مدل را به شما پیشنهاد میکنیم. جنس کالا چینی و دارای دسته میباشد. قابل ذکر است این مدل از سه پایه برخوردار است. امتیاز این کالا ۴.۶ از ۵ ارزیابی شده است و طیف وسیعی از کاربران از کیفیت و ظاهر این مدل رضایت داشته‌اند.

مشخصات

  • ابعاد: ۲۷x27x5 سانتی‌متر
  • وزن: ۵۰۰ گرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۵.شیرینی خوری مایا هوم طرح قلبی مدل دو طبقه

شیرینی خوری مایا هوم طرح قلبی مدل دو طبقه

ظاهر این ظرف شیرینی خوری جدید و امروزی است. از طرح قلب در دسته ی ظرف استفاده شده و باتوجه به جنسی که دارد در برابر ضربه از مقاومت بالایی برخوردار است. شما میتوانید از این ظرف برای سایر مصارف مانند شکلات خوری نیز استفاده کنید. برای مشاهده جزئیات و خرید این کالا به سایت زیر مراجعه کنید.

مشخصات

  • ابعاد: ۱۱x11x22 سانتی‌متر
  • وزن: ۱۷۶ گرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۶.شیرینی خوری چینی سیروان مدل مربع کد ۱۵۳

شیرینی خوری چینی سیروان مدل مربع کد 153

یکی از شیک ترین ظرف شیرینی خوری این لیست مدل سیروان است. جنس ظرف از چینی میباشد و باتوجه به ظاهر رسمی که دارد برای مجالس گزینه ی مناسبی میباشد. امتیاز این مدل ۴.۹ از ۵ ارزیابی شده است و بیش ۱۰۰ نفر خرید آن را به سایر کاربران در سایت پذیرنده پیشنهاد داده‌اند.

مشخصات

  • ابعاد: ۲۸ × ۲۷ ×۲۰ سانتی‌متر
  • ویژگی‌های ظروف: دستگیره
  • جنس چینی
  • دارای دو طبقه

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۷.شیرینی خوری چوبیس کد ۱_۲۵۶

شیرینی خوری چوبیس کد 1_256

جنس و رنگ چوب از نقش و گره طبیعی میباشد و دارای سطحی تخت است. روش شستشو برای افزایش طول عمر ظرف با استفاده از یک اسفنج مرطوب امکان پذیر است. شما می‌توانید از این ظرف شیرینی خوری شیک در مهمانی های رسمی و دوستانه استفاده کنید. امتیاز این کالا ۴.۶ از ۵ ارزیابی شده است.

مشخصات

  • ابعاد: ۳۲×۳۲×۲۶ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۸۰۰ گرم
  • جنس: چوب
  • تعداد طبقات: دو عدد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۸.شیرینی خوری مسی کد ۷۹

شیرینی خوری مسی کد 79

این ظرف شیرینی خوری دارای جلوه ای بسیار زیبا و مجلل است. وزن محصول بسیار سبک میباشد و برای سرو شیرینی و شکلات بسیار مناسب میباشد. توجه داشته باشید جنس این ظرف مسی بوده و از دوام و کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار است. قیمت محصول باتوجه به جنس آن کمی بالا میباشد اما ارزش خریدن را دارد.

مشخصات

  • ابعاد: ۱۸.۵×۱۸.۵×۳.۵ سانتی‌متر
  • وزن: ۲۶۰ گرم
  • بسیار شیک و زیباست.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۹.شیرینی خوری گلدکیش مدل GK829500

شیرینی خوری گلدکیش مدل GK829500

شیرینی خوری گلدکیش مدل GK829500 یکی از زیباترین مدل های این لیست است. جنس ظرف از چوب ساخته شده و دارای پایه ای زیبا میباشد. همانطور که در تصویر کالا نیز مشاهده می کنید دو پرنده ی کوچک در گوشه این ظرف وجود دارند که باعث چشمگیر تر شدن هرچه بیشتر این ظرف شده است.

مشخصات

  • ابعاد: ۳۳x33x12.4 سانتی‌متر
  • وزن: ۸۹۶ گرم
  • جنس: چوب
  • سطح: تخت

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۰.شیرینی خوری چوبیس کد۲۶۲

شیرینی خوری چوبیس کد۲۶۲

سطح این ظرف گود است و ساخته شده از چوب طبیعی درخت چنار میباشد. قابل ذکر است قطر محصول ۲۳ سانتیمتر میباشد و از دوام بالایی برخوردار است. لازم به ذکر است این مدل فاقد پایه میباشد.

مشخصات

  • ابعاد: ۲۳x23x15 سانتی‌متر
  • وزن: ۱۵ گرم
  • تعداد: ۲ قلم
  • جنس: چوب

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۱.شیرینی خوری کد ۱۳۲۷۷

شیرینی خوری کد 13277

اگر دنبال ظرف شیرینی خوری مجلسی هستید این مدل بهترین انتخاب برای شماست. جلوه ی نقره ای به همراه دو طبقه ی بزرگ و کوچک مناسب سرو انواع شیرینی و شکلات میباشد. لازم به ذکر است برای دوام هرچه بیشتر ظرف بهتر است این مدل را با دست بشورید و از ماشین ظرفشویی اجتناب کنید.

مشخصات

  • ابعاد: ۲۸x27x27 سانتی‌متر
  • وزن: ۷۴۵ گرم
  • جنس: فلز
  • رنگ نقره ای

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۲.شیرینی خوری مسی مدل پرداز کد ۲۰

شیرینی خوری مسی مدل پرداز کد 20

بدنه این ظرف از مس ساخته شده است. نقاشی گل و بوته پرداز روی آن کار شده و به زیبایی آن افزون شده است. لایه محافظ پلی استر روی بدنه موجب طول عمر این ظرف شیرینی خوری میشود. توجه داشته باشید این مدل از قیمت نسبتا بالاتری به نسبت سایر مدل ها برخوردار است.

مشخصات

  • ابعاد: ۲۰x20x13 سانتی‌متر
  • وزن: ۴۶۰ گرم
  • رنگ داخلی: مس و نقاشی
  • رنگ خارجی: مس و نقاشی

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۳.شیرینی خوری مدل استند مربعی

شیرینی خوری مدل استند مربعی

شیرینی خوری مدل استند مربعی بسیار شیک و دارای جلوه ای رسمی است. جنس ظرف از استیل ساخته شده و دارای دوام بالایی میباشد. برای مشاهده قیمت و خرید وارد لینک زیر شوید.

مشخصات

  • ابعاد: ۲۴x24x30 سانتی‌متر
  • وزن: ۳۰۰ گرم
  • تعداد: ۱ قلم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۴.شیرینی خوری پایه دار سی دا مدل گلپر طلایی

میوه خوری پایه دار سی دا مدل گلپر طلایی

یکی دیگر از شیک ترین مدل های موجود در بازار شیرینی خوری مدل گلپر طلایی است. ظاهر محصول باتوجه به طرح گلی که دارد بسیار چشم نواز میباشد. برای استفاده در مجالس و مهمانی ها بسیار مناسب است و همچنین باتوجه به رنگ طلایی که دارد از درخشندگی بالایی برخوردار است.

مشخصات

  • ابعاد: ۲۹*۲۴*۱۵ سانتی‌متر
  • وزن: ۸۰۰ گرم
  • جنس: شیشه
  • ظرف سرو پایه‌دار

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۵.ست شیرینی و میوه خوری برنجی مدل FC41

ست شیرینی و میوه خوری برنجی مدل FC41

آیا دنبال خرید ظرفی هستید که علی رغم سرو شیرینی دارای ست میوه خوری نیز باشد؟ این مدل دقیقا همان مدلی است که میخواهید. طرح محصول فوق العاده شیک و لاکچری میباشد و جزو مدل های نسبا گران این لیست است. برای مشاهده جزئیات بیشتر و همچنین خرید این محصول وارد لینک زیر شوید.

مشخصات

  • ابعاد: ۴۰x40x20 سانتی‌متر
  • وزن: ۵۵۰۰ گرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۶.شیرینی خوری کد SH044

شیرینی خوری کد SH044

شیرینی خوری کد SH044 از جنس چینی ساخته شده است و دارای ابعاد متوسط است. این مدل برای سرو انواع شیرینی و شکلات مناسب بوده و باتوجه به ظاهر رسمی که دارد برای استفاده در مجالس و مهمانی ها گزینه ی خوبی به شمار میرود. قیمت این محصول نسبتا اقتصادی است و جزو مدل های پرفروش بازار محسوب میشود.

مشخصات

  • جنس: چینی
  • تعداد طبقات: دو عدد
  • سطح: گود

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۷.شیرینی خوری نیل آرت مدل دانیال

شیرینی خوری نیل آرت مدل دانیال

ابعاد این ظرف شیرینی خوری ۲۵x25x30 سانتی‌متر و وزن آن ۲۰۰۰ گرم است. دارای جلوه ای مدرن با رنگی برنزی میباشد و باتوجه به طرح زیبایی که دارد برای محافل رسمی گزینه ی مناسبی برای پذیرایی می باشد. این مدل دارای دو طبقه میباشد و برای سرو شیرینی و شکلات کاملا مناسب است.

مشخصات

  • ابعاد: ۲۵x25x30 سانتی‌متر
  • وزن: ۲۰۰۰ گرم
  • تعداد: یک قلم
  • تعداد طبقات: دو عدد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۸.شیرینی خوری فیروزه کوب کد ۰۳۹

شیرینی خوری فیروزه کوب کد 039

طیف رنگی این ظرف شیرینی خوری فیروزه ای و مسی است. از ویژگی های این مدل میتوان به مواردی چون بدنه مسی، قاب شستشو بودن و … اشاره کرد. قابل ذکر است این شیرینی خوری ساخته ی دست اصفهان میباشد.

مشخصات

  • ابعاد اثر: ۱۱ سانتی‌متر
  • وزن: ۳۷۵ گرم
  • کاربرد: مصرفی , تزئینی

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۹.شیرینی خوری مسی چکشی توت کالا مدل ۱۳۸۷ سایز کوچک

شیرینی خوری مسی چکشی توت کالا مدل 1387 سایز کوچک

محل تولید این ظرف زنجان است. نوع پرداخت چکش‌کاری بوده و دارای رنگ داخلی و خارجی مسی است. ساخته شده بدست هنرمندان زنجانی میباشد. توجه برای شستشو از اسکاچ نرم استفاده شود و بلافاصله با دستمال نرم خشک شود

مشخصات

  • قطر دهانه: ۲۱ سانتیمتر سانتی‌متر
  • ارتفاع: ۹ سانتیمتر
  • عمق: ۲.۵ سانتیمتر
  • وزن: ۴۰۰ گرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲۰.شیرینی خوری ساکورا سری می جی مدل ۷۴۱۰۲۲W

شیرینی خوری ساکورا سری می جی مدل 741022W

این آخرین مدل پیشنهادی ماست. حرف آخر اینکه؛ شیرینی خوری جزء ظروفی است که در هر خانه‌ای پیدا می‌شود و پایه اصلی مهمانی‌های رسمی و خودمانی است. در این مطلب مواردی چون جنس، طریقه شستشو، موارد ظاهری و… را مورد برسی و ارزیابی قرار دادیم. در صورتی که برای خرید محصولی نیاز به راهنمایی دارید در قسمت نظرات همین پست سؤالتان را با ما مطرح کنید کارشناسان ما در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخگوی شما هستند.

مشخصات

  • ابعاد: ۱۴x29x29 سانتی‌متر
  • وزن: ۱۵۸۵ گرم
  • تعداد: ۱ قلم
  • جنس: بلور

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

شیرینی خوری از کجا بخرم؟

شما می‌توانید محصولات معرفی شده در این مطلب را از طریق سایت پذیرنده خریداری کنید. توجه داشته باشید برخی محصولات به مرور زمان ناموجود می‌شوند در این صورت می‌توانید از مدل‌های مشابه دیدن فرمایید.

معرفی بهترین برندها

برند‌هایی چون گلد کیش، ساکورا، چینی زرین ایران، پاشاباغچه، لمونژ، مقصود، بلور کاوه، لورنزا، بوهمیا از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و جزء پرفروش‌ترین ظروف شیرینی خوری می‌باشند.

امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید. از شما عزیزان دعوت می‌کنیم از صفحات سینی پذیرایی و ظرف دیزی دیدن کنید.

۵/۵ - (۲ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *