۲۰ مدل دمپایی روفرشی فانتزی با قیمت روز و خرید آنلاین

امروزه اکثر دختر خانم ها در محیط خانه از دمپایی روفرشی فانتزی استفاده می‌کنند. این دمپایی‌ها در رنگ‌ها و مدل‌های متنوعی تولید و عرضه می‌شوند و تقریباً برای هر مکان و محفلی مورد استفاده قرار می‌گیرند، لذا از مهمانی‌های خودمانی گرفته تا مصارف روزمره گزینه‌ی بسیار مناسبی برای قدم زدن در خانه می‌باشند.

شما با خرید دمپایی روفرشی فانتزی دخترانه هنگام راه رفتن احساس بهتری خواهید داشت و از ابتلا به بیمار‌هایی چون کمر درد و زانو درد در‌امان خواهید بود، به خصوص اگر فعالیت زیادی در خانه دارید و بنا به شرایط‌تان مجبورید ساعات زیادی را سرپا بایستید یا فعالیت‌های مختلفی نظیر ظرف شستن، جارو زدن و… بپردازید، خرید دمپایی‌ زنانه باعث می‌شود کمتر احساس خستگی کنید و همچنین از بروز بیماری‌های ذکر شده پیشگیری کنید.

دمپایی روفرشی فانتزی زنانه باتوجه به ظاهر شیکی که دارد استایل شما را از آنچه که هست زیباتر جلوه می‌دهد و بدون شک برای مهمانی‌ها گزینه‌ی مناسبی محسوب می‌شود. شما می‌توانید کلیکسیونی از دمپایی‌های رو فرشی دخترانه و زنانه را در کمد خود داشته باشید تا با توجه به نوع استایل‌تان اقدام به ست کردن دمپایی با سایر لباس‌هایتان کنید.

کاربرد دمپایی روفرشی

همانطور که اشاره کردیم دمپایی روفرشی فانتزی از بروز بیماری‌های مختلف استخوانی در ناحیه پا و کمر پیشگیری می‌کند اما این اکسسوری شیک کاربرد‌های متنوع دیگری نیز دارد، به طور مثال برخی خانم‌ها و دختران جوان همان اندازه که نسبت به پوشش خود در بیرون از خانه حساسیت دارند در محیط خانه نیز تمایل به خوش پوشی دارند و می‌خواند همواره زیبا و خوش استایل دیده شوند.

مورد بعدی که در خصوص دمپایی روفرشی فانتزی حائز اهمیت است مراقبت از کف پا در برابر پرز‌ها و همچنین ذراتی است که ممکن است به پا آسیب وارد کند لذا اگر شما نیز تجربه‌ی تلخ سوزن رفتن در پا را داشته باشید، هم اکنون از خرید دمپایی روفرشی دریغ نخواهید کرد.

اما مهم‌ترین عاملی که اغلب افراد را ترغیب به خرید دمپایی روفرشی فانتزی می‌کند، توجه به مسائل بهداشتی است. محیط فرش یا سرامیک هرچقدر هم که تمیز به نظر برسد حاوی میکروب‌های مختلفی می‌باشد که چشم انسان قادر به مشاهده‌ی آن‌ها نمی‌باشد لذا پوشیدن دمپایی روفرشی زنانه موجب تمیزی هرچه بیشتر پا‌های شما می‌شود.

توجه داشته باشید زیپایی پای خانم‌ها بسیار مهم می‌باشد و ما در مطلب چگونه پا‌های زیبایی داشته باشیم؟ موارد مختلفی را مورد برسی قرار دهیم تا پا‌هایتان جذاب‌تر از همیشه به نظر برسد.

برسی زیره‌ی دمپایی روفرشی فانتزی

دمپایی روفرشی فانتزی دارای زیره‌های مختلفی می‌باشند. از جنس پی وی سی گرفته تا‌ای وی آی و پی یو و… شما باید دقیقاً متناسب با نیازتان اقدام به خرید بهترین زیره کنید. بنابراین برای راه رفتن روی سرامیک زیره‌ی پی وی سی باتوجه به قابلیت ضد لغزشی که دارد مانع از لیز خوردن شما می‌شود و جنس‌ای وی آی و پی یو باتوجه به انعطاف‌پذیری و نرمی که دارند برای روی فرش و موکت گزینه‌ی‌ایده‌آل‌تری می‌باشند. (مدل های پی یو بیشتر در دمپایی لاانگشتی زنانه به کار برده میشود) البته نباید از مدل‌های حوله‌ای یا پارچه‌ای نیز غافل شویم این مدل‌ها گرچه دوام جنس‌های ذکر شده را ندارند اما باتوجه به متریالی و الیافی که دارند موجب می‌شوند همواره پا‌های شما گرم بماند. اگر شما نیز جزء خانم‌هایی هستید که همیشه خدا سردشان است خرید مدل‌های پارچه‌ای و حوله‌ای می‌تواند کمک شایانی به شما کند!

دوام کدام جنس بیشتر است؟

بدون شک جنس‌های پی وی سی و پی یو از دوام بسیار بالایی به نسبت‌ای وی آی و حوله‌ای برخوردارند. همانطور که می‌دانید امروزه اغلب کتانی‌ها و کالج‌ها از جنس‌های پی یو و پی وی سی ساخته می‌شوند و با توجه به وزن سبک و طول عمری که دارند انتخاب فوق‌العاده هوشمندانه‌تری به نسبت سایر مدل‌های موجود در بازار می‌باشند. نکته‌ای که باید بدانید این است که پی وی سی به نسبت پی یو از انعطاف‌پذیری کمتری برخوردار میباشد طوری که به آسانی نمی‌توان کفی آن را خم و راست کرد.

محبوب‌ترین مدل دمپایی روفرشی فانتزی

شاید جنس‌هایی نظیر پیو و پی وی سی از دوام بالاتری برخوردار باشند اما به هیچ عنوان محبوبیت مدل‌های پارچه‌ای و حوله‌ای را در بین دختر خانم‌ها ندارند. کافی است نگاهی به مدل‌های موجود در بازار بیندازید تا شما نیز جزء طرفداران مدل‌های حوله‌ای و پارچه‌ای شوید. از آنجایی که دمپایی‌های روفرشی دارای جلوه‌های فانتزی و بانمکی هستند نمی‌توان زیبایی و جذابیت آن‌ها را کتمان کرد و باتوجه به طیف وسیعی از طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی که موجود است حتی سخت پسند‌ترین خانم‌ها نیز مجذوب زیبایی این دمپایی‌های روفرشی زنانه می‌شوند.

دمپایی روفرشی با طرح‌های متنوع

خانم‌ها بسیار سخت پسند می‌باشند و هر مدلی باب میل آن‌ها نمی‌باشد. بنابراین تولید‌کنندگان سعی کرده‌اند با پوشش دادن هر نوع سلیقه‌ای بهترین‌ها را تولید و روانه‌ی بازار کنند. برخی خانم‌ها مدل‌های فانتزی را می‌پسندند و برخی دیگر مدل‌های رسمی که از چرم و مخمل ساخته شده‌اند، فرقی نمی‌کند شما طرفدار کدام نوع سبک باشد ما هر نوع سلیقه‌ای را برای شما آماده کرده‌ایم.

دمپایی روفرشی پشمالو

دمپایی روفرشی پشمالو فانتزی که اغلب توسط خانم‌های کم سن مورد استفاده قرار می‌گیرد از جلوه‌های فانتزی و بامزه‌ای نظیر عروسک‌ها ساخته می‌شوند. گرچه این نوع دمپایی‌های روفرشی باب میل هر خانمی نمی‌باشند اما به دلیل اینکه این مدل‌ها در خانه مورد استفاده قرار می‌گیرند باعث بهبود روحیه می‌شود و باتوجه به ظاهر فانتزی و خندانی که دارند روز و شب شما را زیباتر می‌کنند.

دمپایی روفرشی فانتزی مجلسی

در دمپایی‌های روفرشی فانتزی مجلسی دیگر خبری از عروسک و مدل‌های فانتزی نیست. این مدل‌ها یا از جنس چرم ساخته می‌شوند یا برگرفته از مدل‌های مکرومه و… می‌باشند. همه چیز بستگی به نوع مجلس شما دارد، به طور مثال برای مهمانی‌های رسمی گزینه‌های چرمی و جلو بسته انتخاب بهتری می‌باشند و برای مهمانی‌های خودمانی مدل‌های بافت یا حتی فومی استایل زیباتری را برای شما به ارمغان می‌اورد.

سایر مدل‌ها

از آنجایی که دمپایی روفرشی فانتزی برای موارد مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد تنوع در مدل و جنس آن‌ها بسیار زیاد می‌باشد. گرچه معرفی تمام طرح‌های موجود کمی حوصله سر بر می‌باشد اما در صورت تمایل حتماً دعوت می‌کنیم از طرح‌های کلاسیک و سنتی (دست ساز) دیدن کنید بدون شک این مدل‌ها برازنده‌ی بانوان زیبای ایرانی است.

سایز‌بندی‌های مختلف

دمپایی روفرشی فانتزی دارای سایز‌بندی مشخصی است. از سایز ۳۵ شروع و تا ۴۰ نیز می‌رسد. اگر پای شما از ۴۰بزرگتر است، باید زمان بیشتری را صرف پیدا کردن مدل موردنظرتان کنید زیرا این نوع سایز جزء بزرگ پا‌ها در بین خانم‌ها می‌باشند و یافتن آن کمی دشوار است. توجه داشته باشید سایزی برای شما مناسب است که نوک انگشت شصت پا موازی با نوک دمپایی روفرشی زنانه باشد و همچنین پاشنه پا از قالب بیرون نزده باشد. در صورتی که روی پا دارید حتماً به بند و نوار دمپایی توجه کنید تا پای شما در معرض آسیب قرار نگیرد.

قیمت دمپایی روفرشی فانتزی

قیمت انواع دمپایی روفرشی فانتزی از ۵۰هزارتومان به بالا می‌باشد. همه چیز بستگی به نوع سبک و برند مدنظر شما دارد. مدل‌های داخلی از قیمت به مراتب پایین‌تری به نسبت مدل‌های مشابه ترک برخوردار می‌باشند. در ادامه شما عزیزان می‌توانید قیمت روز کالا‌های معرفی شده را در سایت پذیرنده مشاهده فرمایید. نکته: کالا‌های معرفی شده از قیمت‌های متنوعی برخوردار می‌باشند تا با هر میزان بودجه‌ای قادر به خرید شیک‌ترین دمپایی روفرشی زنانه باشید.

در ادامه دعوت می‌کنیم لیستی از پرفروش‌ترین دمپایی‌ های روفرشی فانتزی موجود در بازار را مشاهده فرمایید. (در صورت ناموجود شدن کالا‌های زیر از مدل‌های مشابه دیدن فرمایید)

۱.دمپایی روفرشی فانتزی مدل DR365

دمپایی روفرشی مدل DR365

دمپایی روفرشی فانتزی مدل DR365 بسیار زیبا و راحت است. این مدل از جنس پارچه نخی ساخته شده و باتوجه به کفی چرمی که دارد کاملا ضد سر میباشد. از دیگر ویژگی های این دمپایی فرشی بافت نرم و انعطاف پذیر آن است. جهت مشاهده ی قیمت و سایر اطلاعات به لینک زیر مراجعه فرمایید.

مشخصات

  • قابلیت شست‌وشو: با ماشین لباس‌شویی
  • جنس: پارچه
  • تهیه شده از جنس پولیش با کفی چرم مصنوعی
  • زیره ضد سر خوردن

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲.دمپایی روفرشی فانتزی مدل DR7215

دمپایی روفرشی مدل DR7215

این دمپایی روفرشی فانتزی، دارای بافتی نرم و حوله ای است. داخل آن بسیار گرم بوده و برای فصل سرما انتخاب مناسبی است. کفی این مدل از چرم مصنوعی ساخته شده و به هیچ عنوان در سرامیک سر نمیخورد. شما میتوانید تصاویر بیشتر و قیمت این کالا را در سایت پذیرنده مشاهده فرمایید. امتیاز کالا ۴ از ۵ ارزیابی شده است.

مشخصات

  • قابلیت شست‌وشو: با ماشین لباس‌شویی
  • جنس: حوله‌ای
  • جنس پولیش
  • کفی چرم مصنوعی

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۳.دمپایی روفرشی فانتزی مدل DR341

دمپایی روفرشی مدل DR341

یک از فانتزی ترین و البته بامزه ترین دمپایی روفرشی های موجود در این لیست همین مدل است. در صورتی که تمایل به خرید مدل فانتزی دارید این دمپایی گزینه ی مناسبی برای شما میباشد. کفی محصول کاملا ضد لغزش بوده و پارچه ی آن با ماشین لباسشویی قابل شستشو میباشد.

مشخصات

  • قابلیت شست‌وشو: با ماشین لباس‌شویی
  • جنس: پارچه
  • تهیه شده از جنس پولیش با کفی چرم
  • ضدلغزش

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۴.دمپایی روفرشی فانتزی مدل پنجه خرگوشی

دمپایی روفرشی مدل پنجه خرگوشی

این دمپایی روفرشی کاملا دور دوخت و جنس آن تهیه شده از الیاف نخی میباشد. باتوجه به جنس نخی که دارد بهتر است برای شستشو از ماشین لباسشویی استفاده نکنید. شما میتوانید قیمت روز این مدل را در لینک زیر مشاهده کنید. قابل ذکر است بیش از ۶۰ نفر از خریداران، این مدل را به سایر کاربران پیشنهاد داده اند.

مشخصات

  • قابلیت شست‌وشو با دست
  • جنس: الیاف نخی
  • دمپای رو فرشی پنجه خرگوشی
  • دارای ویژگی های دور دوخت

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۵.دمپایی روفرشی فانتزی مدل DR335

دمپایی روفرشی مدل DR335

دمپایی روفرشی فانتزی باید دارای بافتی نرم و انعطاف پذیر باشد، این مدل نیز از این قاعده مستثنی نیست. جنس محصول از پارچه ی نخی میباشد و داخل آن ابر کار شده است. توجه داشته باشید زیره ی این مدل کاملا ضد سر می باشد و روی سرامیک یا پارکت دچار لغزش نمیشود.

مشخصات

  • قابلیت شست‌وشو: با ماشین لباس‌شویی
  • جنس: پارچه
  • تهیه شده از جنس پولیش با کفی چرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۶.دمپایی روفرشی فانتزی مدل DR227

دمپایی روفرشی مدل DR227

این دمپایی روفرشی فانتزی دارای جلوه ای زیبا می باشد. قابلیت شست‌وشو با ماشین لباس‌شویی را دارا میباشد. و جنس آن از پارچه ساخته شده است. قابل ذکر طرح محصول کوالا میباشد. شما میتوانید این مدل را به صورت آنلاین از سایت زیر خریدارای کنید. امتیاز کالا ۵ از ۵ ارزیابی شده است.

مشخصات

  • جنس: پارچه
  • قابل شستشو
  • طرح کوالا
  • بسیار مقاوم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۷.دمپایی روفرشی زنانه مدل نگینی

دمپایی روفرشی زنانه مدل نگینی

اگر تمایل به پوشیدن دمپایی روفرشی فانتزی ندارید یا قصد دارید در مهمانی های رسمی از روفرشی استفاده کنید این مدل میتواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. جنس رویه از پنبه ساخته شده و بسیار نرم منعطف است. این مدل از سایز ۳۷ تا ۳۹ سایز بندی دارد. جهت مشاهده قیمت و اطلاعات بیشتر وارد لینک زیر شوید.

مشخصات

  • قابلیت شست‌وشو: با دست
  • جنس: پنبه
  • مدل پشمالو
  • مناسب سایز ۳۷ تا ۳۹

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۸.دمپایی روفرشی فانتزی مدل گربه کد MH257 PUP

دمپایی روفرشی مدل گربه کد MH257 PUP

این مدل جزو پرفروش ترین دمپایی روفرشی فانتزی های موجود در بازار است طرح و رنگ محصول بسیار زیبا و بامزه میباشد. برای مشاهده سایز های موجود و خرید وارد لینک زیر شوید.

مشخصات

  • قابلیت شست‌وشو: با ماشین لباس‌شویی
  • جنس: پلاستیک
  • سایز استاندارد
  • مدل گربه

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۹.دمپایی روفرشی فانتزی مدل leo

دمپایی روفرشی مدل leo

مدل leo یکی دیگر از بهترین دمپایی روفرشی فانتزی های موجود در بازار است. طرح کالا پلنگی می باشد و باتوجه به بافت نرم و الیافی که دارد پا را به خوبی گرم نگه میدارد. شما میتوانید از این دمپایی روفرشی در خانه و مهمانی های خودمانی استفاده کنید. جهت مشاهده موجودی و قیمت وارد لینک زیر شوید.

مشخصات

  • قابلیت شست‌وشو: با دست
  • جنس: مخمل
  • پلنگی
  • سایز ۳۹تا۴۰

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۰.دمپایی روفرشی فانتزی چیبو مدل TC2021

دمپایی روفرشی چیبو مدل TC2021

این دمپایی روفرشی فانتزی ساخته شده از جنس پلی استر می باشد. بسیار با کیفیت و راحت بوده و باتوجه به باز بودن اطراف آن بسیار نرم و انعطاف پذیر است. امتیاز این مدل در سایت پذیرنده ۵ از ۵ ارزیابی شده و بیش از ۷۰نفر از خریداران آن را به سایر کاربران پیشنهاد کرده اند. قابل ذکر است این مدل دارای رنگ بندی می باشد.

مشخصات

  • قابلیت شست‌وشو: با دست
  • جنس: پلی استر – نخ
  • دمپایی روفرشی زنانه چیبو
  • بسیار با کیفیت و راحت

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۱.دمپایی روفرشی فانتزی مدل خرگوش چشم بسته دمپایی روفرشی مدل خرگوش چشم بسته کد MH250 ORG

مدل خرگوش چشم بسته  یکی از راحت ترین دمپایی روفرشی فانتزی های این لیست است. ظاهر محصول بسیار زیبا و بامزه بوده و از ترکیب رنگی جذابی در آن استفاده شده است. داخل دمپایی نرم و انعطاف پذیره و برای پوشیدن در خانه گزینه ی مناسبی محسوب میشود. جهت مشاهده قیمت و خرید وارد سایت زیر شوید.

مشخصات

  • قابلیت شست‌وشو: با ماشین لباس‌شویی
  • جنس: پلاستیک
  • طرح خرگوش
  • بسیار نرم و گرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۲.دمپایی روفرشی فانتزی مدل رنگین کمان کد MH264

دمپایی روفرشی مدل رنگین کمان کد MH264

دمپایی روفرشی فانتزی مدل رنگین کمان از فوم پی وی سی ساخته شده است. دارای بافتی بسیار نرم و لذت بخش میباشد. قابلیت شستشو با ماشین لباسشویی را دارد.

مشخصات

  • قابلیت شست‌وشو: با ماشین لباس‌شویی
  • جنس: فوم PVC
  • مدل رنگین کمان
  • بسیار زیبا و بادوام

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۳.دمپایی روفرشی فانتزی طرح هلو کد MH127

دمپایی روفرشی طرح هلو کد MH127

جنس رویه و کفی این دمپایی روفرشی فانتزی ساخته شده از پی وی سی است و از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشد. باتوجه به متریالی که در زیره کار شده سر نمیخورد و همچنین بسیار نرم و راحت می باشد. امتیاز این کالا ۴ از ۵ بوده و جزو پرفروش ترین های بازار است.

مشخصات

  • قابلیت شست‌وشو: با ماشین لباس‌شویی
  • جنس: پلاستیکی

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۴.دمپایی روفرشی فانتزی مدل قورباغه کد MH229 PNK

دمپایی روفرشی مدل قورباغه کد MH229 PNK

مدل قورباغه کد MH229 PNK یکی دیگر از دمپایی روفرشی فانتزی های محبوب بازار است. این مدل دارای ظاهری بامزه بوده و باتوجه به الیاف داخلی که در آن کار شده از راحتی مطلوبی برخوردار است. قیمت محصول اقتصادی بوده و برای استفاده در محیط خانه گزینه ی بسیار خوبی می باشد.

مشخصات

  • جنس: حوله‌ای
  • قابل شستشو با دست
  • طرع قورباغه
  • مدل فانتزی

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۵.دمپایی روفرشی فانتزی طرح پاپوش کالباسی

دمپایی روفرشی طرح پاپوش کالباسی مدل MH152

جنس رویه این دمپایی روفرشی فانتزی از پی وی سی و جنس کفی آن از ای وی آ ساخته شده است. این مدل گزینه ی بسیار راحتی برای خانه بوده و باتوجه به کفی خاصی که دارد به هیچ عنوان در سرامیک و پارکت لیز نمیخورد. امتیاز این مدل ۵ از ۵ ارزیابی شده و اکثر خریداران از کیفیت این  مدل رضایت داشته اند.

مشخصات

  • قابلیت شست‌وشو با ماشین لباس‌شویی میباشد
  • جنس: پلاستیک
  • جنس رویه: PVC
  • جنس کفی: EVA

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید. از شما سروران گرامی دعوت می‌کنیم از صفحات کفش طبی زنانه و کیف دوشی زنانه نیز دیدن فرمایید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *