گن لاغری زنانه با اثربخشی شگفت انگیز [معرفی۲۰ مدل منتخب و قیمت مناسب]

بدون شک استفاده از گن لاغری زنانه می‌تواند اندام شما را از آنچه که هست زیباتر نشان دهد و با جمع کردن چربی‌های ناحیه شکم و پهلو باعث شود حس بهتری نسبت به خود داشته باشید. در این مطلب قصد داریم نکات مهم و کاربردی را خدمت شما همراهان عزیز عرض کنیم تا بتوانید با توجه به نیازتان بهترین و مناسب‌ترین مدل را برای خود انتخاب کنید. قابل ذکر است در انتهای این مطلب لیستی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین گن‌های موجود در بازار را خدمت شما معرفی کرده‌ایم و شما می‌توانید با مراجعه به سایت پذیرنده، مدل دلخواهتان را انتخاب و خریداری کنید. از اینکه تا انتهای این راهنمای خرید همراه ما هستید، صمیمانه از شما متشکریم.

کاربرد گن لاغری زنانه

همانطورکه در پارگراف بالا اشاره کردیم گن لاغری زنانه می‌تواند ظاهر اندام شما را بهبود بخشد و با سفت کردن چربی‌های اطراف شکم باعث شود لباس‌ها بهتر در تن شما نمایان شوند و حس بهتری نسبت به خود داشته باشید. امروزه گن‌های زنانه انواع و اقسام مختلفی دارند و شما می‌توانید با توجه به اندام و نوع لباسی که قصد پوشیدن آن را دارید، مناسب‌ترین مدل را انتخاب کنید. در ادامه مواردی را خدمتتان عرض می‌کنیم که با لحاظ کردن آن‌ها می‌توانید خرید به مراتب بهتری را تجربه کنید.

قبل از خرید به این نکات توجه کنید

جنس: بسیار مهم است گن لاغری زنانه از متریال استانداردی تهیه شده باشد. در غیر این صورت بدن شما خیس عرق می‌شود و همچنین ممکن است موجب حساسیت‌های پوستی برای شما شود. لذا پیشنهاد می‌کنیم حتماً سراغ مدل‌هایی بروید که جنس آن‌ها از موادی چون پلی آمید، لاکرا، پلی استر و… تهیه شده باشد.

قابلیت کشسانی: آنچه گویای کیفیت گن لاغری زنانه است، قابلیت کشسانی آن می‌باشد. هرچقدر گن منعطف‌تر باشد هم حس بهتری حین پوشید آن دارید و هم کارایی لازم برای سفت کردن چربی‌ها را برای شما ایفا می‌کند. لذا قبل از خرید حتماً نظرات خریداران را بخوانید یا از فروشنده در مورد قابلیت کشسانی محصول سؤال بپرسید و در صورت نیاز این موضوع را تست کنید. توجه داشته باشید گن هرچقدر هم که کش بیاید نباید دچار پارگی یا دررفتگی شود.

قابلیت گردش هوا: برخی از بهترین گن‌های لاغری زنانه دارای درز‌ها یا توری‌هایی در سراسر پارچه هستند تا حین استفاده از گن زنانه دچار عرق سوختگی یا بوی نامطلوب عرق نشوید. در صورتی که می‌خواهید ساعت زیادی از گن زنانه استفاده حتماً سراغ مدل‌هایی بروید که قابلیت گردش هوا در آن‌ها تعبیه شده باشد و همچنین جنس پارچه‌ی آن از پنبه یا پلی‌امید باشد. شما می‌توانید قابلیت هوا‌پذیری یا همان گردش هوا را در مشخصات کالا‌هایی که در ادامه خدمتتان معرفی کرده‌ایم مشاهده کنید.

در انتخاب سایز دقت کنید: مهم‌ترین بخش خرید گن زنانه انتخاب سایز مناسب است. در صورتی که در انتخاب اندازه اشتباه کنید عملاً گن کاربردی برای شما ندارد و استفاده کردن از آن جز آزار هیچگونه سود و منفعتی برای شما نخواهد داشت. لذا نه سراغ گن گشاد بروید نه سراغ گن تنگ. برای تخمین اندازه حتماً از یک متر استفاده کرده و دور شکمتان را متر کنید، سپس با توجه به جدول انتخاب سایز گن مناسب را انتخاب و در نهایت خریداری کنید. در صورتی که در انتخاب اندازه‌ی مناسب تردید دارید در قسمت نظرات همین پست سؤالتان را مطرح کنید تا کارشناسان ما در سریع‌ترین زمان ممکن شما را راهنمایی کنند.

آنتی باکتریال: شاید مجبور باشید ساعت زیادی از گن لاغری زنانه استفاده کنید و از آنجایی که شرایط برای رشد باکتری‌ها در چنین شرایطی مهیا است لازم است گن زنانه از ویژگی آنتی باکتریال برخوردار باشد و مانع از رشد باکتری‌های موجود در زیر گن شود. قابل ذکر است قابلیت گردش هوا که در پارگراف بالا به اشاره کردیم خود جزء مواردی است که مانع از رشد باکتری‌ها می‌شود.

استفاده درمانی: اینکه گن زنانه استفاده درمانی دارد یا خیر سؤالی است که باید از متخصصان مربوطه بپرسید. در صورتی که پزشک برای شما استفاده از گن را تجویز کرد باید تمام مواردی که دکتر در تجویز خود آورده است به صورت تمام کمال در گن وجود داشته باشد تا بهبودی به مرور زمان حاصلز شود. در صورتی که پزشک استفاده از گن را به شما پیشنهاد کرده است ترجیحا به صورت حضوری خریدتان را انجام دهید.

نحوه بسته شدن: برخی گن‌های زنانه به صورت کشی می‌باشند و برای پوشیدن هیچگونه زیپ یا دکمه‌ای ندارند این مدل‌ها از این جهت که پوشیدن آن‌ها راحت است گزینه‌ی پرفرورش‌تری می‌باشند. اما اگر حین در آوردن گن نمی‌خواهید چالش خاصی داشته باشید پیشنهاد می‌کنیم سراغ مدل‌های قزن دار بروید.

قابلیت شستشو: بهتر است قبل از اینکه اقدام به شستن گن زنانه کنید. حتماً نگاهی به برچسب آن بیندازید تا در دمای توصیه شده فرآیند شستشو را انجام دهید. در صورتی که گن حاوی برچسب شستشو نبود توصیه می‌کنیم آن را در دمای ۳۰درجه سانیگراد شستشو دهید و به هیچ عنوان از سفید‌کننده استفاده نکنید. در صورتی که بعد از چند بار شستشو گن، متوجه تغییراتی در پارچه (مانند آب رفتگی) شدین از متفرقه بودن گن مطمئن شده و دیگر از آن استفاده نکنید!

قیمت گن لاغری زنانه: در ادامه طیف وسیعی از بهترین گن‌های زنانه با قیمت‌های مختلف را برای شما آماده کرده‌ایم تا با هر بودجه‌ای قادر به خرید بهترین گزینه برای خود باشید. آنچه قیمت گن زنانه را مشخص می‌کند، نوع آن (بازویی، کمر، سراسری) و همچنین برند و جنسی آن است. شما می‌توانید قیمت روز کالا‌های معرفی شده را در سایت پذیرنده مشاهده کنید.

در ادامه دعوت می‌کنیم ۲۰مدل از بهترین گن‌های لاغری زنانه را مشاهده کنید. (در صورت ناموجود شدن محصولات زیر از کالا‌های مشابه دیدن فرمایید)

۱.گن لاغری زنانه ساعت شنی با ۶ قزن کد ۵۳۲

گن لاغری ساعت شنی با 6 قزن کد 532

گن لاغری زنانه ساعت شنی دارای شش ردیف قزن ریگلاژ می‌باشد و از بهترین نوع پارچه لاتکس تهیه شده است. این مدل با پوشش دادن ناحیه ی پهلو و شکم فرم ساعت شنی را به شما می‌دهد و باتوجه به متریال خاصی که دارد کاملا ضد حساسیت می‌باشد. امتیاز این محصول ۴.۶ از ۵ ارزیابی شده است و جزو بهترین مدل های موجود در بازار است.

مشخصات

  • ضد حساسیت
  • ۶ردیف قزن ریگلاژ

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲.گن لاغری زنانه ساعت شنی آن میچل مدل ۲۰۲۸

گن لاغری ساعت شنی آن میچل مدل 2028

اگر دنبال خرید بهترین گن لاغری زنانه هستید، در خرید این مدل شک نکنید. جنس گن ساخته شده از لاکرا می باشد و دارای بالاترین کیفیت و اثر بخشی در حین استفاده است. این مدل مناسب برای ناحیه شکم بوده و دارای قزن و همچنین فنر هایی مخصوص با کاربرد های جمع شوندگی هرچه بیشتر گن می باشد. امتیاز این مدل ۴.۵ از ۵ ارزیابی شده است و اکثر خریداران کیفیت ساخت این گن را قابل قبول و مثبت ارزیابی کرده اند.

مشخصات

  • جنس: لاکرا
  • نوع گن: شکمی
  • نحوه بسته شدن: قزن
  • ویژگی‌های تخصصی گن: فنردار

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۳.گن لاغری زنانه مدل هات شیپر

شکم بند لاغری مدل هات شیپر

استفاده از گن لاغری زنانه می‌تواند اندام شما را بسیار زیبا و جذاب کند، این مدل باتوجه به گرمایش حرارت طبیعی که ایجاد می‌کند به مرور موجب کاهش وزن و از بین رفتن چربی های ناحیه پهلو می شود. توجه داشته باشید خاصیت اصلی این گن لاغری زنانه دقیقا تولید گرمای طبیعی می باشد و در صورتی که در طولانی مدت از آن استفاده کنید نتایج آن را به مرور زمان مشاهده خواهید کرد. این مدل دارای امتیاز ۴.۵ از ۵ می‌باشد و از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است.

مشخصات

  • گرمایش حرارت طبیعی
  • جنس الیاف : نئوتکس هوشمند
  • بهبود دهنده تناسب اندام
  • موثر در لاغری پهلوها و دور کمر
  • افزایش دهنده دمای مرکزی بدن

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۴.گن زنانه آن چری کد ۲-۹۹۷

گن زنانه آن چری کد 2-997

مدل آن چری کد ۲-۹۹۷ از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار بوده و جزو بهترین گن لاغری زنانه در بازار محسوب می‌شود. این مدل از جنس لاکرا تهیه شده و نواحی شکم را به خوبی پوشش می‌دهد. از آنجایی که دارای فنر است به حد مطلوبی موجب جم شدگی ناحیه ی شکم و پهلو می‌شود. امتیاز این کالا ۴.۶ از ۵ ارزیابی شده است.

حتما به این نکات توجه کنید: از چلاندن گن جدا خودداری فرمایید چون باعث شکسته شدن فنرها میشود. به هیچ وجه از ماشین لباسشویی برای شستن گن ساعت شنی استفاده نکنید، زیرا باعث شکسته شدن فنر ها و تا خوردن آن میگردد. به هیچ وجه ازسشوار ، شوفاژ ، بخاری ، اتو برای خشک کردن گن ساعت شنی استفاده ننمایید. ۱۰۰% با آب سرد شسته شود.

مشخصات

  • جنس: لاکرا
  • نوع گن: شکمی
  • نحوه بسته شدن: قزن
  • ویژگی‌های تخصصی گن: فنردار

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۵.گن لاغری زنانه کد ۲۰۳

گن لاغری زنانه کد 203

این گن لاغری زنانه از جنس پلی آمید تهیه شد و کاملا ضد حساسیت است. لذا اگر پوستی حساسی دارید و مدام با جوش های ریز و درشت سروکله میزنید این مدل باتوجه به کیفیت پارچه ای که دارد میتواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. از آنجایی که این مدل قابلیت کشسانی دارد به خوبی اندام شمارا منعطف و تحت پوشش خود قرار می دهد. امتیاز این کالا ۳.۸ از ۵ ارزیابی شده است و یکی از مدل های پرطرفدار بازار است.

مشخصات

  • جنس: پلی آمید
  • ضد حساسیت
  • قابلیت کشسانی
  • قابل شستشو

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۶.گن لاغری زنانه ژانکس مدل ساعت شنی

گن لاغری زنانه ژانکس مدل ساعت شنی

گن لاغری زنانه ژانکس مدل ساعت شنی از جنس لاتکس تهیه شده و دارای قزن هایی در ناحیه ی جلویی شکم است. در ساخت این گن زنانه طوری عمل شده است که در عین اثربخشی شخص درون آن احساس راحتی داشته باشد و از پوشیدن آن خسته نشود. باتوجه به جنس پارچه ی بادوامی که دارد کاملا قابل شستشو بوده و به مرور زمان دچار شل شدگی یا تغییر رنگ نمی‌شود. امتیاز این کالا ۳.۸ از ۵ ارزیابی شده است.

مشخصات

  • جنس : لاتکس
  • نحوه بسته شدن : قزن در جلو
  • راحت و بادوام
  • قابل شستشو

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۷.شورت گنی زنانه کد ۷

شورت گنی زنانه کد 7

اگر دنبال بهترین گن لاغری زنانه برای فرم دادن به ناحیه باسن هستید، این مدل انتخاب بسیار مناسبی می‌باشد. کافی است این گن را مانند شورت پا کنید و عملکرد فوق العاده ی آن را بعد از استفاده مشاهده کنید. ویژگی مثبتی که این گن دارد این است که فاقد هرگونه درز می باشد و از کیفیت دوخت بسیار بالایی برخوردار است طوری که بعد از حتی چند سال استفاده دچار پارگی یا مسائل این چنینی نشود. امتیاز این کالا ۴.۷ از ۵ ارزیابی شده است.

مشخصات

  • جنس: پلی استر، نخ
  • نوع گن: شورت
  • نحوه بسته شدن: کشی
  • ویژگی‌های تخصصی گن: بدون درز

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۸.گن ساعت شنی زنانه آنچری مدل nzkmsh

گن ساعت شنی زنانه آنچری مدل nzkmsh

گن لاغری زنانه ساعت شنی جلیقه ای و گن زیپی ساعت شنی از جنس الیاف لاتکس ساخته شده و جهت استفاده در زیر لباس بعنوان گن در زمان تمرین ورزشی پیاده روی و… ساخته شده است. از قابلیت های این مدل میتوان به فرم دهندگی و لاغری سریع و بی دردسر آن اشاره کرد.  امکان استفاده چند ساعته و راحت و مناسب در طی روز کاهش یک الی دو سایز بعد از پوشیدن مناسب برای استفاده بعد از زایمان مناسب برای بعداز عمل های جراحی و پیکر تراشی ضد حساسیت و سازگاری با پوست های حساس لاتکس(لاستیک طبیعی که چربی سوزی میکند) و اسپاندکس (لایه ای کتون پنبه ای که لایه داخلی گن میباشد که ضد حساسیت است و عبور دهنده هواست)

مشخصات

  • جنس: لاکرا
  • نوع گن: شکمی
  • نحوه بسته شدن: قزن
  • ویژگی‌های تخصصی گن: فنردار

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۹.گن زنانه اسمارا مدل Es324

گن زنانه اسمارا مدل Es324

گن زنانه اسمارا مدل Es324 از جنس پلی آمید و لاکرا تهیه شده و کاملا ضد حساسیت است. این مدل سوتین دار می‌باشد و یکسره است. شما میتوانید از این گن زنانه حین فعالیت های ورزشی و پیاده روی های روزانه استفاده کنید و تاثییر آن را تنها با گذشت چند هفته مشاهده کنید. اکثر خریداران کیفیت ساخت این گن را بالا ارزیابی کرده اند و بیش از ۲۵۰ نفر خرید آن را به سایر کاربران در سایت پذیرنده پیشنهاد داده اند.

مشخصات

  • جنس: پلی آمید، لاکرا
  • نوع گن: یکسره
  • نحوه بسته شدن: قزن
  • ویژگی‌های تخصصی گن: بدون درز، سوتین دار

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۰.گن لاغری زنانه کد ۲۱۳

گن لاغری زنانه کد 213

یکی دیگر از بهترین گن لاغری زنانه موجود در این لیست، مدل۲۱۳ است. جنس این گن از پلی آمید ساخته شده و کاملا ضد حساسیت است. باتوجه به قابلیت کشسانی که دارد فرم زیبایی به اندام شما می‌دهد و در استفاده های طولانی مدت در کاهش و از بین رفتن چربی ها نقش بسزایی دارد. این مدل کاملا قابل شستشو بوده و برای انواع مصارف روزانه و ورزشی انتخاب مناسبی می باشد. امتیاز این کالا ۴.۶ از ۵ ارزیابی شده است و یکی از پرفروش ترین مدل های موجود در بازار است.

مشخصات

  • جنس: پلی آمید
  • قابلیت کشسانی
  • بسیار مقاوم و راحت
  • قابل شستشو

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۱.گن زنانه تی بی ان مدل ۳۱۴-W

گن زنانه تی بی ان مدل 314-W

بند قابل تنظیم و تعویض -فنردار -دارای نوارهای لاستیکی در داخل گن برای ثابت ماندن روی بدن -دارای ۷ فنر عمودی برای جمع کردن شکم و پهلو و صاف نشان دادن این نواحی -دارای کش محکم و مقاوم

مشخصات

  • جنس: پلی آمید، ساتن
  • نوع گن: سوتین
  • نحوه بسته شدن: قزن
  • ویژگی‌های تخصصی گن: فنردار، سوتین دار

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۲.گن لاغری زنانه چربی سوز ساعت شنی مدل آرون کد ۱۶۹۳

گن لاغری چربی سوز ساعت شنی مدل آرون کد 1693

مشخصات

  • چربی سوز شکم و پهلو
  • کاهش۱الی ۲ سایز به محض پوشیدن
  • فرم دهی عالی
  • قابل شستشو

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۳.گن لاغری وی کر مدل V-CARE

گن لاغری وی کر مدل V-CARE

مشخصات

  • جنس: لاکرا
  • نوع گن: یکسره
  • نحوه بسته شدن: کشی
  • ویژگی‌های تخصصی گن: بدون درز
  • جزئیات: ست تاپ و شلوارک
  • کشور مبدا برند: اسپانیا
  • قابل شستشو

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۴.گن زنانه مدل ساعت شنی ۲۰۲۶

گن زنانه مدل ساعت شنی 2026

مشخصات

  • جنس: لاتکس
  • نوع گن: شکمی
  • نحوه بسته شدن: قزن
  • ویژگی‌های تخصصی گن: فنردار
  • کشور مبدا برند: کلمبیا

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۵.شورت گنی زنانه آرتان مدل ۴۰۱۵

شورت گنی زنانه آرتان مدل 4015

مشخصات

  • جنس: پلی آمید
  • نوع گن: شکمی
  • نحوه بسته شدن: قزن
  • جنس و کیفیت عالی

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۶.گن بازو زنانه مدل B214

گن بازو زنانه مدل B214

مشخصات

  • جنس: پلی استر
  • نحوه بسته شدن: قزن
  • نحوه باز شدن توسط قزن پلاستیکی در جلو
  • بسیار بادوام و خوش ساخت

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۷.گن زنانه آن چری مدل ساعت شنی شش قزنه و روبان دار مجموعه ۲ عددی

گن زنانه آن چری مدل ساعت شنی شش قزنه و روبان دار مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • جنس: لاتکس
  • نوع گن: شکمی
  • نحوه بسته شدن: قزن
  • ویژگی‌های تخصصی گن: فنردار، طبی

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۸.گن زنانه شاتل مدل پادار

گن زنانه شاتل مدل پادار

مشخصات

  • جنس: پلی استر
  • نوع گن: یکسره
  • نحوه بسته شدن: کشی
  • ویژگی‌های تخصصی گن: سوتین دار

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۹.گن بازو فرم ایزی مدل ۲۳۰۰

گن بازو فرم ایزی مدل 2300

مشخصات

  • جنس: پلی استر، پلی آمید
  • نحوه بسته شدن: قزن
  • دارای نوار سیلیکون در لبه گن
  • کاملا آنتی باکتریال و ضد آلرژی

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲۰.گن لاغری زنانه شکم و پهلو آنچری مدل آرون کد ۹۹۸

گن لاغری زنانه شکم و پهلو آنچری مدل آرون کد 998

مشخصات

  • فرم دهی عالی به بدن
  • ضد حساسیت
  • نحوه بسته شدن: قزن
  • قابل شستشو

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

گن لاعری زنانه ساعت شنی

گن لاغری زنانه
گن لاغری زنانه ساعت شنی

برخی از کاربران سایت از ما میپرسند، منظور از گن لاغزی زنانه ساعت شنی چیست؟ کافی است برای درک این موضوع نگاهی به تصویر ساعت شنی بیندایبد تا به کاربرد این نوع گن ها پی برید. این مدل گن دور شکم و پهلو هارا جمع میکند و حالتی چون ساعت شنی به بدن میدهد. شما میتوانید بهترین مدل های موجود در این زمینه را به صورت آنلاین از سایت های معرفی شده خریداری کنید. همچنین در صورت هرگونه سوال از طریق بخش نظرات همین پست با ما در ارتباط باشید.

در این مطلب هرآنچه که باید قبل از خرید گن زنانه لحاظ کنید را مورد نقد و برسی قرار دادیم. در آخر مجدداً تأکید می‌کنیم از آنجایی که گن مستقیماً با پوست شما در تماس است به هیچ عنوان سراغ مدل‌های متفرقه و ارزان قیمت نروید زیرا ممکن پوست شما به مرور زمان دچار آسیب‌های جدی شود. لذا پیشنهاد می‌کنیم حتماً از فروشگاه‌های معتبر و مورد اعتماد اقدام به خرید کنید. در صورت هرگونه سؤال یا انتقاد و پیشنهاد از طریق بخش تماس باما در ارتباط باشید.
امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید. از شما عزیزان دعوت می‌کنیم از صفحات دمپایی زنانه و تاپ زنانه  نیز دیدن فرمایید.

۴.۷/۵ - (۴ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *