راهنمای خرید کلاه کاسکت ایمن و ارزان + لیست قیمت

لیست قیمت و خرید انواع کلاه ایمنی موتورسیکلت

کلاه کاسکت بهترین وسیله محافظتی است که باید هنگام رانندگی با موتورسیکلت از آن استفاده کنید. گرچه کلاه ایمنی از تصادف جلوگیری نمی کند، اما به خوبی از سر شما محافظت می کند و آسیب های جدی را تا حد زیادی کاهش می دهد. یک کلاه ایمنی خوب حتی باعث بهبود سواری می شود. طلق متحرک کلاه کاسکت باعث محافظت در برابر برخورد باد به صورت، محافظت از چشم در برابر گرد و خاک جاده و ایمنی در برابر تغیرات جوی هوا میشود. در نهایت همه ی این موارد باعث میشود خستگی ناشی از سواری به شدت کاهش یابد.

کلاه ایمنی شما مهمترین قطعه کیت شماست، بنابراین باید در انتخاب آن هوشیار باشید. فارغ از مواردی چون اندازه و رنگ باید به ویژگی ها و نکات مهم تری توجه کنید. علاوه بر این، با وجود گزینه ها و برند های مختلف موجود در بازار، انتخاب درست میتواند کمی دشوار باشد. اما نگران نباشید ما اینجاییم تا شما عزیزان بهترین انتخاب را داشته باشید. تا انتهای مطلب راهنمای خرید کلاه کاسکت همراه ما باشید.

فرقی نمی کند شما یک موتور سوار کهنه کار باشید یا یک موتور سوار مبتدی این راهنمای خرید برای تمام افرادی که قصد خرید کلاه کاست دارند پیشنهاد میشود.

برسی ساختار کلاه کاسکت

کلاه ایمنی دارای چهار جزء اصلی است میباشد که شامل: یک پوسته بیرونی، یک لایه دفع کننده ضربه، روکش راحتی و یک سیستم نگهدارنده است.

پوسته بیرونی

این لایه معمولاً از کامپوزیت های تقویت شده با الیاف یا ترمو پلاستیک ها ساخته می شود و جنس آن بسیار محکم و سخت است. جنس این قسمت کلاه کاسکت طوری طراحی شده است که در صورت برخورد به هر چیزی فشرده شود و انرژی حاصل از برخورد را پراکنده کند تا نیرو قبل از رسیدن به سر شما کاهش یابد.

آستر ضربه گیر

این لایه متراکم که معمولاً از پلی استایرن منبسط شده ساخته می شود، ضربه را می پوشاند و دفع می کند.

روکش راحتی

لایه نرم ساخته شده از فوم و پارچه است که در کنار سر شما قرار دارد و به شما کمک می کند احساس راحتی بیشتری داشته باشید این لایه همچنین باعث فیت شدن کلاه در سر میشود.

سیستم نگهداری

این بند که به بند چانه نیز معروف است، یکی دیگر از قسمتهای مهم بهترین کلاه کاسکت است. این قطعه در هنگام تصادف کلاه ایمنی را روی سر شما نگه می دارد. هر بار که کلاه ایمنی خود را روی سر می گذارید، باید این بند را محکم ببندید.

هم پوسته و هم آستر هنگام ضربه محکم فشرده می شوند و نیروهای ضربه را در کلاه کاسکت پخش می کنند. برخی از لایه های بهترین کلاه کاسکت هنگام برخورد ضربه را دفع میکنند، برخی دیگر هنگام ضربه شدید ترک می خورند و می شکنند. این دو روش باعث میشود سر موتور سوار هنگام تصادف ایمن بماند.

نحوه انتخاب کلاه ایمنی موتور سیکلت

معیار انتخاب کلاه کاسکت موتور سیکلت چیست؟

حتی اگر ایمن ترین کلاه ایمنی موجود در بازار را خریداری کنید، اگر کلاه کاسکت آنقدر شل باشد که در هنگام تصادف پرت شود، نمیتواند برای شما ایمن باشد. هنگام پیدا کردن بهترین کلاه ایمنی، به فیت بودن آن روی سر حتما توجه فرمایید.

چگونه اندازه مناسب کلاه کاسکت را بدانیم؟

اندازه گیری سر خود همیشه دقیق ترین روش نیست. بنابراین در حالت ایده آل توصیه می کنیم به یکی از فروشگاه های معتبر بروید تا کلاه ایمنی را قبل ازخرید امتحان کنید، مخصوصاً اگر اولین بار است که اقدام به خرید کلاه کاسکت میکنید. با این حال، اگر قصد دارید این کار را خودتان انجام دهید، بهتر است راه درست اندازه گیری را به خوبی بلد باشید.

چگونه اندازه کلاه ایمنی موتور سیکلت را اندازه گیری کنید؟

دور سر شما از پیشانی شروع میشود، زیرا معیار اندازه گیری کلاه ایمنی بر این اساس است. مهم است که سر خود را در وسیع ترین نقطه خود، با استفاده از متر پارچه ای اندازه گیری کنید. از دور سر، روی پیشانی و برآمدگی طبیعی پشت سر را اندازه گیری کنید. هنگام انجام این کار، حفظ سطح اندازه گیری نوار بسیار مهم است. مطمئن شوید که متر دور سر محکم است اما خیلی سفت نیست.

شکل سر

کلاه ایمنی موتورسیکلت دارای انواع مختلف در ناحیه داخلی است و یکی از مهمترین عواملی است که هنگام خرید کلاه کاسکت باید حتما در نظر بگیرید. اکثر کلاه های موتور سیکلت را می توان به طور کلی دارای مشخصات داخلی (خنثی) و (بیضی شکل) یا (گرد) دانست. شکل سرتان را میتوانید با نگاه به سر از جلو یا عقب متوجه شوید. البته تناسب داخلی برخی از کلاه های ایمنی را می توان با تغییر پد گونه یا خط تاج اصلاح کرد و با شکل سر هماهنگ کرد.

کلاه ایمنی موتور سیکلت چقدر باید محکم باشد؟

کلاه ایمنی در ابتدا باید محکم در سر فیت شود، زیرا با گذشت زمان روکش آن فشرده می شود و کمی در سر شل میشود. با این حال نباید آنقدر محکم باشد که احساس درد کنید یا باعث سردرد شما شود. باید محکم در سر شما قرار بگیرد و روکش داخلی باید به عنوان یک بالشتک راحت بین سر و قسمت خارجی کلاه عمل کند. نباید بین شقیقه ها و پدهای ابرو فاصله ای ایجاد شود. پد گونه ها باید، گونه های شما را بدون احساس ناراحتی لمس کنند. هنگام امتحان کردن کلاه ایمنی، راحتی و ایمنی به اندازه یکدیگر اهمیت دارند. هرگز کلاه کاسکت ی که باعث احساس درد و ناراحتی شود ارزش خرید ندارد حتی اگر فوق العاده ایمن باشد.

آیا کلاه کاسکت ارزان ایمنی دارد؟

ارزان بودن کلاه کاسکت دلیل بر عدم ایمنی آن نیست. شما نباید ملاک ایمنی کلاه کاسکت را قیمت آن در نظر بگیرید. مواردی چون داخلی بودن و خارجی بودن کلاه کاسکت موتور سیکلت جزو مواردی است که در قیمت آن نقش بسیار زیادی دارد. امروزه برخی از کلاه های تولید داخل از لحاظ کیفیت کاملا با مدل های خارجی برابری میکنند و تمام استاندارد های لازم را دارا میباشند.

راهنمای خرید کلاه کاسکت

انواع جنس: انواع جنس بهترین کلاه کاسکت معمولا از ABS میباشد. این جنس یک پلاستیک مهندسی و جزء نوع گرمانرم بوده و دارای ساختار آمورف مباشد. این پلاستیک دارای ساختاری سفت و سخت است و برای انواع کلاه های ایمنی بکار میرود. همچنین در برخ تجهیزات صنعتی و لوازم خانگی از قبیل یخچال و … استفاده میشود.

سایز: اندازه کلاه کاست یکی از مهم ترین معیارهای قبل از خرید است. در صورتی که کلاه از سر گشادتر باشد، هیچگونه ایمنی ندارد و با کوچک ترین برخورد کلاه از سر جدا میشود. در صورتی که کلاه تنگ باشد باعث میشود موتور سوار حین رانندگی خسته شده و یا از شدت فشار و گرما مجبور به برداشتن کلاه شود. پیشنهاد میکنیم حتما با یک متر پارچه ای سر خود را از پیشانی تا پشت گوش اندازه گیری کنید تا در نهایت بتوانید بهترین کلاه کاسکت ممکن را خریداری کنید.

وزن مناسب: از دیگر نکاتی که باید قبل از خرید کلاه کاسکت حتما به آن توجه کنید، وزن آن است. هیچ چیز دشوار تر از حمل یک کلاه سنگین توسط موتور سوار نمیتواند آزار دهنده باشد. از آنجایی که ممکن است ساعت ها و مسافت های طولانی موتور سواری کنید پیشنهاد میکنیم حتما وزنی مناسب یعنی چیزی حدود ۷۳۰ تا ۱۵۰۰ خریداری کنید. بازه وزنی ذکر شده کاملا از استاندارد های کلاه کاست پیروی میکند. در صورتی که کلاه کاسکت بیش از اندازه سبک باشد باید به کیفیت و استحکام آن در برابر ضربات شک کرد و ممکن است کلاه با کوچک ترین تصادف ترک بخورد یا بشکند.

قیمت: امروزه با توجه به اینکه انواع کلاه کاسکت در داخل ایران تولید میشوند از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند و شما مجبور نخواهید بود برای خرید بهترین کلاه کاسکت زیاد هزینه کنید البته اگر سلیقه ی شما محصولات ایرانی نمی باشد برند های مطرحی در دنیا وجود دارند که کلاه کاست هایی با قابلیت های مختلف تولید و عرضه میکنند. قیمت انواع کلاه کاسکت خارجی معمولا بالا یک میلیون تومان میباشد و  عمدتا در چین تولید و مونتاژ میشوند.

قیمت کلاه کاسکت رادین

شما میتوانید قیمت کلاه کاسکت رادین را در لینک آن مشاهده کنید. برند رادین از کیفیت و قیمت بسیار مناسبی برخوردار است و در لیست بالا جزو پرفروش ترین ها میباشد. شما میتوانید نظرات خود را درباره کلاه کاسکت رادین با ما مطرح کنید. از دیگر مدل های پرفروش این لیست برند راپیدو میباشد. در صورتی که بین کلاه کاسکت راپیدو و رابین مردد هستید حتما نظرات خریداران دو محصول را با دقت بخوانید تا بتوانید مناسب ترین انتخاب را داشته باشید.

کلاه کاسکت از کجا بخرم؟

شما عزیزان میتوانید انواع کلاه کاسکت ارزان و با کیفیت را از طریق آنلاین شاپ های معتبر خریداری کنید. مدل هایی که در این مطلب خدمتتان معرفی کردیم جزو بهترین محصولات موجود در بازار ایران است. در صورت هرگونه نارضایتی میتوانید محصول خریداری شده را ظرف هفت روز مرجوع کنید.

بهترین کلاه کاست

مدل هایی که در ادامه خدمتتان معرفی کرده ایم جزو بهترین کلاه کاسکت های موجود در بازار میباشند. شما میتوانید اصلاعات بیشتر را در سایت هر محصول مشاهده کنید. لیست قیمت روزه کلاه کاسکت ها در لینک هر محصول قابل مشاهده است. برای انتخاب بهترین کلاه کاسکت پیشنهاد میکنیم حتما نظرات خریداران را با دقت مطالعه کنید تا بتوانید گزینه ی موردنظرتان را انتخاب و خریداری کنید.

در ادامه دعوت میکنیم لیستی از بهترین کلاه کاسکت های موجود در بازار را مشاهده کنید. در صورتی که هریک از محصولات زیر مورد پسند تان واقع شد میتوانید از لینک هر محصول وارد سایت پذیرنده شوید و کالای مورد نظر را آنلاین سفارش دهید.

۱.کلاه کاسکت ال اس تو مدل VERSO

کلاه کاسکت ال اس تو مدل VERSO

کلاه کاسکت ال اس تو مدل VERSO از جنس ای بی اس ساخته شده و باتوجه به درچه ی هوایی که دارد کاملاً ضد تعریق است. این کلاه کاسکت دارای طلق محرک بوده و به دلیل وزن سبکی که دارد، برای مصارف طولانی مدت انتخاب مناسبی محسوب میشود. جهت مشاهده قیمت و خرید آنلاین این محصول وارد سایت زیر شوید.

مشخصات

  • ابعاد: ۳۵x25x25 سانتی متر
  • وزن: ۱۳۵۰ گرم
  • جنس: ABS
  • دریچه ورود هوا: دارد
  • طلق متحرک: دارد
  • فک متحرک: ندارد
  • قابلیت تنظیم اندازه به صورت: دارد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲.کلاه کاسکت ماراتن مدل BLK_SHL

کلاه کاسکت ماراتن مدل BLK_SHL

ابعاد این کلاه کاسکت ۲۲x22x22 سانتی متر بوده و کاملاً مطابق با استاندارد است. جنس محصول از ترکیب ای بی اس و فایبر گلاس ساخته شده و از این حیث از مقاومت و ایمنی بسیار بالایی برخوردار است. اگر قصد خرید کلاه کاسکتی را دارید که هم سبک باشد و هم ایمنی بالایی داشته باشد، این مدل را به شما پیشنهاد میکنیم.

مشخصات

  • ابعاد: ۲۲x22x22 سانتی متر
  • وزن: ۱۲۰۰ گرم
  • جنس: ABS , فایبر گلاس
  • دریچه ورود هوا: دارد
  • طلق متحرک: دارد
  • فک متحرک: ندارد
  • قابلیت تنظیم اندازه به صورت: دارد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۳.کلاه کاسکت ای دی مدل A101

کلاه کاسکت ای دی مدل A101

کلاه کاسکت ای دی مدل A101 از ابعاد ۳۰x23x24 سانتی متری و وزن ۱۱۴۵ گرمی برخوردار است. جنس کلاه از پلاستیک فشرده بوده و به دلیل داشتن دریچه ورودی هوا قابلیت ضد تعریق را دارا می‌باشد.

مشخصات

  • ابعاد: ۳۰x23x24 سانتی متر
  • وزن: ۱۱۴۵ گرم
  • جنس: پلاستیک فشرده
  • دریچه ورود هوا: دارد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۴.کلاه کاسکت رادین مدل WHT_405

کلاه کاسکت رادین مدل WHT_405

کلاه کاسکت رادین مدل WHT_405 از ابعاد ۲۸x24x30 سانتی متری و وزن ۱۵۰۰ گرمی برخوردار است. این مدل دارای دریچه ورودی هوا بوده و به دلیل جنس ABS از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. در ضمن این مدل دارای طلق متحرک نیز می‌باشد.

مشخصات

  • ابعاد: ۲۸x24x30 سانتی متر
  • وزن: ۱۵۰۰ گرم
  • دریچه ورود هوا: دارد
  • جنس: ABS
  • طلق متحرک: دارد
  • فک متحرک: ندارد
  • قابلیت تنظیم اندازه به صورت: دارد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۵.کلاه کاسکت رادین مدل ۱۰۵-SLV

کلاه کاسکت رادین مدل 105-SLV

این کلاه کاست از ظاهر بسیار زیبایی برخوردار است و دارای امکاناتی چون؛ دریچه ورود هوا، جنس ABS، طلق متحرک و قابلیت تنظیم اندازه صورت را دارا میباشد.

مشخصات

  • ابعاد: ۲۲x22x22 سانتی متر
  • وزن: ۹۵۰ گرم
  • دریچه ورود هوا: دارد
  • جنس: ABS
  • طلق متحرک: دارد
  • فک متحرک: ندارد
  • قابلیت تنظیم اندازه به صورت: دارد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۶.کلاه کاسکت راپیدو مدل WHT_KY_859

کلاه کاسکت راپیدو مدل WHT_KY_859

کلاه کاسکت راپیدو مدل WHT_KY_859 از ابعاد ۳۰x24x28 سانتی متری و وزن ۱۳۰۰ گرمی برخوردار است. نقاط ضعف این محصول عبارتند از نداشتن دریچه هوا و نداشتن فک متحرک. اما اگر این دو مورد برای شما اهمیتی ندارد، این کلاه کاسکت باتوجه به جنس ای بی اس و همچنین قیمت مناسبی که دارد از ارزش خرید نسبتاً بالایی برخوردار میباشد.

مشخصات

  • ابعاد: ۳۰x24x28 سانتی متر
  • وزن: ۱۳۰۰ گرم
  • جنس: ABS
  • دریچه ورود هوا: ندارد
  • طلق متحرک: ندارد
  • فک متحرک: ندارد
  • قابلیت تنظیم اندازه به صورت: دارد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۷.کلاه کاسکت ای دی مدل N102

کلاه کاسکت ای دی مدل N102

کلاه کاسکت ای دی مدل N102 ساخت کشورچین است. این محصول از جنس پلاستیک فشرده و مقاوم ساخته شده و به دلیل وزن سبکی که دارد، برای مصارف طولانی مدت انتخاب مناسبی محسوب میشود.

مشخصات

  • ابعاد: ۳۰x23x24 سانتی متر
  • وزن: ۱۱۴۵ گرم
  • جنس: پلاستیک فشرده
  • طلق متحرک: دارد
  • کشور سازنده: چین
  • دریچه ورود هوا: دارد
  • فک متحرک: ندارد
  • قابلیت تنظیم اندازه به صورت: ندارد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۸.کلاه کاسکت تی اس پی مدل MTB200

کلاه کاسکت تی اس پی مدل MTB200

کلاه کاسکت تی اس پی از جنس ای بی اس بوده و قابلیت هایی چون دریچه ورودی هوا و قابلیت تنظیم اندازه صورت را دارا میباشد. اگر خواهان انتخاب بهترین کلاه کاسکت هستید، مدل MTB200 را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

مشخصات

  • ابعاد: ۲۵x23x29 سانتی متر
  • وزن: ۷۳۷ گرم
  • جنس: ABS
  • کشور سازنده: ایران
  • دریچه ورود هوا: دارد
  • طلق متحرک: دارد
  • فک متحرک: ندارد
  • قابلیت تنظیم اندازه به صورت: دارد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۹.کلاه کاسکت تی اس پی مدل SIL_TSP

کلاه کاسکت تی اس پی مدل SIL_TSP

کلاه کاسکت تی اس پی مدل SIL_TSP از ابعاد ۲۹x23x25 سانتی متری و وزن ۷۳۷ گرمی برخوردار است. این مدل بدون شک یک از بهترین و سبک‌ترین کلاه کاسکت های موجود در این لیست است.

مشخصات

  • ابعاد: ۲۹x23x25 سانتی متر
  • وزن: ۷۳۷ گرم
  • جنس: ABS
  • طلق متحرک: دارد
  • کشور سازنده: ایران
  • دریچه ورود هوا: دارد
  • فک متحرک: ندارد
  • قابلیت تنظیم اندازه به صورت: دارد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۰.کلاه کاسکت تی اس پی مدل BL-SHY

کلاه کاسکت تی اس پی مدل BL-SHY

کلاه کاسکت تی اس پی مدل BL-SHY دارای قابلیت دریچه ورودی هوا و طلق محرک می‌باشد. این محصول از وزن و ابعاد کاملاً استاندارد برخوردار بوده و برای موتور‌سواران حرفه ای و نیمه حرفه ای انتخاب مناسبی محسوب میشود. جهت مشاهده قیمت روز و استعلام موجودی وارد سایت زیر شوید.

مشخصات

  • ابعاد: ۲۵x23x29 سانتی متر
  • وزن: ۷۳۷ گرم
  • جنس: ABS
  • دریچه ورود هوا: دارد
  • طلق متحرک: دارد
  • فک متحرک: ندارد
  • قابلیت تنظیم اندازه به صورت: دارد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۱.کلاه کاسکت نوین مدل BLK1

کلاه کاسکت نوین مدل BLK1

مشخصات

  • ابعاد: ۲۰x20x30 سانتی متر
  • وزن: ۴۶۰ گرم
  • جنس: پلاستیک فشرده
  • دریچه ورود هوا: ندارد
  • طلق متحرک: ندارد
  • فک متحرک: ندارد
  • قابلیت تنظیم اندازه به صورت: دارد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۲.کلاه کاسکت راپیدو مدل ۸۵۹_BLK

کلاه کاسکت راپیدو مدل 859_BLK

مشخصات

  • ابعاد: ۲۵x25x25 سانتی متر
  • وزن: ۱۱۰۰ گرم
  • جنس: ABS
  • دریچه ورود هوا: ندارد
  • طلق متحرک: ندارد
  • فک متحرک: ندارد
  • قابلیت تنظیم اندازه به صورت: دارد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۳.کلاه کاسکت رادین مدل RED_405

کلاه کاسکت رادین مدل RED_405

مشخصات

  • ابعاد: ۳۰x24x28 سانتی متر
  • وزن: ۱۵۰۰ گرم
  • جنس: ABS , فایبر گلاس
  • دریچه ورود هوا: دارد
  • طلق متحرک: دارد
  • فک متحرک: ندارد
  • قابلیت تنظیم اندازه به صورت: دارد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۴.کلاه کاسکت مدل DNOکلاه کاسکت مدل DNO

مشخصات

  • ابعاد: ۲۵x25x25 سانتی متر
  • وزن: ۱۰۰۰ گرم
  • جنس: ABS
  • دریچه ورود هوا: ندارد
  • طلق متحرک: ندارد
  • فک متحرک: ندارد
  • قابلیت تنظیم اندازه به صورت: دارد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۵.کلاه کاسکت تی اس پی مدل WHT1

کلاه کاسکت تی اس پی مدل WHT1

مشخصات

  • ابعاد: ۲۴x20x20 سانتی متر
  • وزن: ۹۰۰ گرم
  • جنس: ABS
  • دریچه ورود هوا: دارد
  • طلق متحرک: دارد
  • فک متحرک: ندارد
  • قابلیت تنظیم اندازه به صورت: دارد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۶.کلاه کاسکت سابرینا مدل BLASIM102

کلاه کاسکت سابرینا مدل BLASIM102

مشخصات

  • ابعاد: ۲۵*۲۵*۳۳ سانتی متر
  • وزن: ۹۷۰ گرم
  • جنس: ABS
  • طلق متحرک: دارد
  • کشور سازنده: ایران
  • دریچه ورود هوا: دارد
  • فک متحرک: ندارد
  • قابلیت تنظیم اندازه به صورت: دارد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۷.کلاه کاسکت ماراتن مدل BK_MT01

کلاه کاسکت ماراتن مدل BK_MT01

مشخصات

  • ابعاد: ۲۹x23x25 سانتی متر
  • وزن: ۷۰۰ گرم
  • جنس: ABS
  • دریچه ورود هوا: دارد
  • طلق متحرک: دارد
  • فک متحرک: ندارد
  • قابلیت تنظیم اندازه به صورت: دارد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۸.کلاه کاسکت ای دی کد ۰۳

کلاه کاسکت ای دی کد 03

مشخصات

  • ابعاد: ۲۸x21x24 سانتی متر
  • وزن: ۱۱۳۵ گرم
  • جنس: پلاستیک فشرده
  • قابلیت تنظیم اندازه به صورت: ندارد
  • دریچه ورود هوا: دارد
  • طلق متحرک: دارد
  • فک متحرک: ندارد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۹.کلاه کاسکت راپیدو مدل SOLGRN

کلاه کاسکت راپیدو مدل SOLGRN

مشخصات

  • ابعاد: ۳۵x28x24 سانتی متر
  • وزن: ۱۴۰۰ گرم
  • جنس: ABS
  • دریچه ورود هوا: دارد
  • طلق متحرک: دارد
  • فک متحرک: ندارد
  • قابلیت تنظیم اندازه به صورت: دارد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲۰.کلاه کاسکت راپیدو مدل MTBLK-950

کلاه کاسکت راپیدو مدل MTBLK-950

مشخصات

  • ابعاد: ۳۰x29x30 سانتی متر
  • وزن: ۱۶۵۰ گرم
  • جنس: ABS
  • دریچه ورود هوا: دارد
  • طلق متحرک: دارد
  • فک متحرک: دارد
  • قابلیت تنظیم اندازه به صورت: دارد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲۱.کلاه کاسکت سابرینا مدل ۵۰۵_MTBLK

کلاه کاسکت سابرینا مدل 505_MTBLK

مشخصات

  • ابعاد: ۲۳x25x35 سانتی متر
  • وزن: ۱۰۰۰ گرم
  • جنس: ABS
  • دریچه ورود هوا: دارد
  • طلق متحرک: دارد
  • فک متحرک: ندارد
  • قابلیت تنظیم اندازه به صورت: دارد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲۲.کلاه کاسکت تی اس پی مدل MTB100

کلاه کاسکت تی اس پی مدل MTB100

مشخصات

  • ابعاد: ۲۵×۲۳×۲۹ سانتی متر
  • وزن: ۷۳۷ گرم
  • جنس: ABS
  • کشور سازنده: ایران
  • دریچه ورود هوا: دارد
  • طلق متحرک: دارد
  • فک متحرک: ندارد
  • قابلیت تنظیم اندازه به صورت: دارد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲۳.کلاه کاسکت رادین مدل AB702023کلاه کاسکت رادین مدل AB702023

مشخصات

  • ابعاد: ۲۱x16x24 سانتی متر
  • وزن: ۱۰۹۶ گرم
  • جنس: ABS
  • دریچه ورود هوا: دارد
  • طلق متحرک: دارد
  • فک متحرک: ندارد
  • قابلیت تنظیم اندازه به صورت: دارد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲۴.کلاه کاسکت سابرینا مدل ۵۰۵_BK

کلاه کاسکت سابرینا مدل 505_BK

مشخصات

  • ابعاد:۲۳x25x35 سانتی متر
  • وزن: ۱۰۰۰ گرم
  • جنس: ABS
  • دریچه ورود هوا: دارد
  • طلق متحرک: دارد
  • فک متحرک: ندارد
  • قابلیت تنظیم اندازه به صورت: دارد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲۵.کلاه کاسکت ورسک مدل ۱۰۱NCWH

کلاه کاسکت ورسک مدل 101NCWH

مشخصات

  • ابعاد: ۲۵x25x12 سانتی متر
  • وزن: ۱۰۰۰ گرم
  • جنس: ABS
  • دریچه ورود هوا: دارد
  • کشور سازنده: ایران
  • طلق متحرک: دارد
  • فک متحرک: ندارد
  • قابلیت تنظیم اندازه به صورت: دارد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲۶.کلاه کاسکت مدل TSP

کلاه کاسکت مدل TSP

مشخصات

  • ابعاد:۲۳x20x24 سانتی متر
  • وزن: ۸۸۴ گرم
  • دریچه ورود هوا: دارد
  • جنس: پلاستیک فشرده
  • طلق متحرک: دارد
  • فک متحرک: ندارد
  • قابلیت تنظیم اندازه به صورت: ندارد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲۷.کلاه کاسکت سابرینا مدل WHSIM101

کلاه کاسکت سابرینا مدل WHSIM101

مشخصات

  • ابعاد: ۲۵*۲۵*۳۳ سانتی متر
  • وزن: ۹۷۰ گرم
  • کشور سازنده: ایران
  • جنس: ABS
  • دریچه ورود هوا: دارد
  • طلق متحرک: دارد
  • فک متحرک: ندارد
  • قابلیت تنظیم اندازه به صورت: دارد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲۸.کلاه کاسکت مدل AB702010

کلاه کاسکت مدل AB702010

مشخصات

  • ابعاد: ۳۲x18x20 سانتی متر
  • وزن: ۱۰۵۲ گرم
  • جنس: ABS
  • دریچه ورود هوا: دارد
  • طلق متحرک: دارد
  • فک متحرک: ندارد
  • قابلیت تنظیم اندازه به صورت: ندارد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

سوالات

چه تفاوتی بین کلاه ایمنی کامل و کلاه ایمنی مدولار چیست؟

کلاه های مدولار فاقد ایمنی کامل هستند و تنها بخشی از سر را پوشش میدهند.

برای خرید کلاه کاسکت چقدر باید هزینه کنیم؟

قیمت انواع کلاه کاسکت از ۲۰۰ تومان به بالا میباشد.

بهترین جنس کلاه کاسکت چیست؟

امروزه اکثر تولیدکنندگان از ABS برای ساخت کلا ایمنی استفاده میکنند.

از کجا کلاه کاسکت بخرم؟

اگر تمایل به خرید اینترنتی دارید میتوانید از طریق لینک هایی که در این مطلب قرار دادیم اقدام به خرید کنید، در غیر این صورت پیشنهاد میکنیم به فروشگاه های مجاز جهت خرید کلاه کاست مراجعه فرمایید.

امیدواریم از مطلب راهنمای خرید بهترین کلاه کاسکت لذت برده باشید. ضمن به اشتراک گذاشتن این مطلب با دوستان خود انتقادات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *