بهترین سرویس کفگیر و ملاقه [استیل، چوبی، پلاستیکی]

سرویس کفگیر و ملاقه جزء آن دسته از وسایلی است که وجود آن در هر آشپزخانه‌ای لازم و ضروری است. این وسیله‌ی کاربردی دارای جنس‌ها و طرح‌های مختلفی می‌باشد و لازم است قبل از خرید آن حتماً نسبت به جنس و برند آن اطلاعاتی هرچند جزئی داشته باشید. در این مطلب قصد داریم تمام نکات کاربردی و مهمی که باید قبل از خرید سرویس کفگیر و ملاقه بدانید را به صورت کامل مورد نقد و برسی قرار دهیم. توجه داشته باشید در انتهای این راهنمای خرید لیستی از بهترین کالا‌های موجود را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم تا شما بتوانید باتوجه به سلیقه و بودجه‌ی خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

قبل از خرید سرویس کفگیر و ملاقه به این نکات توجه کنید

جنس: امروزه شاهد طیف وسیعی از جنس‌های مختلف در ساخت انواع کفگیر و ملاقه هستیم. جنس‌هایی نظیر سیلیکون، پلاستیک و استیل و چوب جزء پر کاربرد‌ترین متریال استفاده شده در این صنعت به شمار ‌می‌روند. سیلیکون یکی از بهرین جنس‌هایی است که می‌توانید از آن برای پخت و پز استفاده کنید، این جنس کاملاً استاندارد است و از هیچگونه مواد مضری در ساخت آن استفاده نشده است. از طرفی دیگر باید نسبت به خرید وسایل آشپزخانه‌ای که از جنس پلاستیک ساخته شده‌اند دقت بیشتری داشته باشید تا در ساخت آن حداقل استاندارد‌های لازم رعایت شده باشد زیرا برخی پلاستیک‌ها نسبت به حرارت از خود موارد شیمایی تولید می‌کنند و برای سلامتی انسان بسیار خطرناک می‌باشند. جنس دیگری ک ذکر کردیم یعنی استیل از دوام و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است، این جنس قابلیت شستشو با ماشین ظرفشویی را دارد و به مرور زمان دچار زنگ زدگی و آسیب نمی‌شود. مدل‌های چوبی بسیار کلاسیک و شیک می‌باشند اما به هیچ عنوان دوام و کیفیت مدل‌های سیلیکونی و استیل را ندارند.

وزن: پیشنهاد می‌کنیم به هیچ عنوان سراغ کفگیر و ملاقه‌های سنگین نروید زیرا حین آشپزی دستتان خسته می‌شود و در استفاده‌های طولانی مدت ممکن است به مچ دستتان فشار زیادی وارد شود. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم سراغ محصولاتی بروید که نهایتاً ۱۰۰گرم وزن دارند و در ساخت آن نهایت ظرأفت و ریزه کاری به کار برده شده باشد.

اندازه طولی: نکته‌ی دیگری که باید در خصوص خرید سرویس کفگیر و ملاقه بدانید اندازه‌ی طولی آن است. هرچه اندازه طولی محصول بلند‌تر باشد دست شما از قابلمه فاصله‌ی بیشتری دارد و ریسکک سوختن دست کمترمیشود. بنابراین سعی کنید مدلی خریداری کنید که طول آن حداقل ۳۰سانتی‌متر باشد.

محفظه نگهدارنده (پایه): برخی کالا‌های موجود در این زمینه دارای استند یا محفظه‌ای برای قرار دادن کفگیر و ملاقه هستند اما برخی دیگر آویزی هستند. در صورتی که نمی‌خواهید فضای زیادی از آشپزخانه‌تان اشغال شود خرید مدل‌های آویزی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. توجه داشته باشید مدل‌های استند دار کمی گران‌تر از مدل‌های آویزی می‌باشند.

قابلیت شستشو: جنس‌های نظیر سیلیکون و استیل را می‌توانید به وسیله‌ی ماشین ظرفشویی بشورید و هیچگونه منعی از این بابت وجود ندارد اما برای شستن مدل‌های سرامیکی یا فلزی بهتر است به صورت دستی اقدام به شستن آن‌ها کنید تا به مرور زمان دچار تغییر رنگ یا لب پر شدگی نشوند. با این حال قبل از شستن کفگیر و ملاقه حتماً به دفترچه‌ی محصول نگاهی بیندازید تا با طریقه‌ی شستشوی آن به صورت کامل آشنا شوید.

طرح و رنگ: انتخاب طرح و رنگ کفگیر و ملاقه امری کاملاً سلیقه‌ای است شما می‌توانید سرویس خریداری شد را با سایر ظروف و وسایل‌تان ست کنید. در خصوص طرح نیز هیچگونه نگرانی نداشته باشید زیرا تنوع ظاهری در انواع سرویس‌های موجود در بازار بسیار زیاد است و شما هرچقدر هم که سخت پسند باشید بالاخر بین طیف ویسعی از طرح‌ها و مدل‌ها بهترین ست را خریداری خواهید کرد.

نسوز بودن دسته: شاید برای همه پیش بیاید که ملاقه یا کفگیر را درون قابله جای بگذارند و یا دسته‌ی محصول با بدنه یا شعله‌ی گاز به صورت اتفاقی تماس داشته باشد. حسنی که مدل‌های نسوز دارند این است که در برابر حرارت مقاوم بوده‌اند و از خود هیچگونه بوی سوختگی تولید نمی‌کنند. شما می‌توانید در ادامه لیستی از بهترین سرویس‌های کفگیر و ملاقه نسوز موجود در بازار را مشاهده کنید.

طراحی ارگونومی: از آنجایی که ممکن است ساعات آشپزی شما طولانی شود، بهتر است سراغ کفگیر و ملاقه ای بروید که دارای دسته ای ارگونومی و قابل انعطاف باشد. در غیر این صورت خیلی زود مچ دست شما خسته میشود و در طولانی مدت ممکن است دچار بیماری های مفصلی و … شوید. همچنین سعی کنید سراغ مدل هایی با دسته های پلاستیکی و البته نسوز بروید تا حین کار داغ نشود.

قیمت ست کفگیر و ملاقه: قیمت ست کفگیر و ملاقه باتوجه به مواردی که در بالا ذکر کردیم تعیین می‌شود. مواردی چون برند و یا وارداتی یا داخلی بودن محصول در قیمت آن نقش بسزایی دارد. در ادامه طیف‌های قیمتی مختلفی را برای شما آماده کرده‌ایم تا شما عزیزان با هر بودجه‌ای بتوانید مدل‌ایده‌آل‌تان را انتخاب و خریداری کنید. برای مشاهده قیمت روز هر محصول کافی است به سایت پذیرنده‌ی هر کالا مراجعه کنید.

لیست بهترین سرویس کفگیر و ملاقه

در ادامه دعوت می‌کنیم ۲۰مدل از بهترین سرویس‌های کفگیر و ملاقه موجود در بازار را مشاهده کنید. (در صورت ناموجود شدن محصولات زیر از کالا‌های مشابه دیدن کنید)

۱.سرویس کفگیر و ملاقه ۵ پارچه وینتج مدل VNPoo1-5

سرویس کفگیر و ملاقه 5 پارچه وینتج مدل VNPoo1-5

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مدل VNPoo1-5 نخستین پیشنهاد ما برای بهترین سرویس کفگیر و ملاقه است. جنس بدنه از پلاستیک نسوز ساخته شده و دارای؛ چنگال پخت‌و‌پز، کفگیر برنج، کفگیر پخت‌و‌پز، ملاقه می باشد. این مدل قابل شست‌وشو با دست و ماشین ظرفشویی بوده و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است.

۲.سرویس کفگیر و ملاقه ۳ پارچه وینتج مدل VNPOO2-4-5

سرویس کفگیر و ملاقه 3 پارچه وینتج مدل VNPOO2-4-5

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مدل VNPOO2-4-5 از جنس بدنه پلاستیک ساخته شده و  دارای؛ کفگیر برنج، کفگیر پخت‌و‌پز، ملاقه می باشد. امکان شستشو با ماشین ظرفشویی در این وجود ندارد. ابعاد بسته‌بندی ۵۰×۱۷×۱۰ سانتی‌متر و وزن بسته‌بندی ۳۰۰ گرم است. جهت مشاهده قیمت و خواندن نظرات خریداران وارد لینک محصول شوید.

۳.سرویس کفگیر و ملاقه ۱۲ پارچه کیچن ست مدل UNT45

سرویس کفگیر و ملاقه ۱۲ پارچه کیچن ست مدل UNT45

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

سرویس کفگیر و ملاقه ۱۲ پارچه کیچ جزو زیباترین مدل های بازار است. جنس بدنه از  سیلیکون باکیفیت ساخته شده و دارای؛ کفگیر پخت‌و‌پز، چنگال پخت‌و‌پز، ملاقه، همزن،  کفگیر کیک، قاشق سالاد، چنگال سالاد، قاشق پخت‌و‌پز، انبر می باشد. این مدل قابلیت شستشو با دست و ماشین ظرف‌شویی را دارا بوده و از یک پایه ی رومیزی نیز برخوردار است.

۴.سرویس کفگیر و ملاقه ۱۲ پارچه کیچن ست کد B-1280

سرویس کفگیر و ملاقه 12 پارچه کیچن ست کد B-1280

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

این مدل قابلیت شست‌وشو  با دست و ماشین را دارا می باشد. از پایه ضد لغزش و پایه رومیزی بهرمند بوده و جنس بدنه از سیلیکون نسوز است. قابل ذکر است این مدل ساخت کشور چین است و تمام مواردی که در عکس مشاهده می کنید را شامل میشود. جهت مشاهده قیمت وارد لینک کالا شوید.

۵.سرویس کفگیر و ملاقه ۱۳ پارچه کیچن ست مدل UNT46

سرویس کفگیر و ملاقه 13 پارچه کیچن ست مدل UNT46

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

بهترین سرویس کفگیر و ملاقه دیگری که قصد معرفی آن را داریم این مدل است. جنس بدنه از سیلیکون نسوز ساخته شده و دارای؛کفگیر برنج، کفگیر پخت‌و‌پز، چنگال پخت‌و‌پز، ملاقه، پوره‌ساز، همزن، قاشق پخت‌و‌پز و انبر می باشد. قابلیت شست‌وشو با دست و ماشین ظرف‌شویی را دارد و همچنین دارای پایه رومیزی ضدلغزش است.

۶.سرویس ۵ پارچه کفگیر و ملاقه ایکیا مدل فولنداد

سرویس 5 پارچه کفگیر و ملاقه ایکیا مدل فولنداد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

جنس بدنه این سرویس کفگیر و ملاقه از تفلون است. قیمت محصول نسبت به سایر مدل های مشابه ارزان قیمت تر بوده و دارای؛ کفگیر برنج، کفگیر پخت‌و‌پز، چنگال پخت‌و‌پز، ملاقه، قاشق سالاد می باشد. نظرات اکثر خریداران در مورد این کالا مثبت است و باتوجه به امتیاز ۴ از ۵ آن میتوان کیفیت کالا را بالا ارزیابی کرد.

۷.سرویس کفگیر و ملاقه ۷ پارچه مدل B6

سرویس کفگیر و ملاقه 7 پارچه مدل B6

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

این مدل تمام مواردی که در عکس موجود است را شامل میشود. جنس محصول از پلاستیک باکیفیت ساخته شده و فاقد هرگونه موارد مضر شیمیایی است. قابلیت شست‌وشو با دست و ماشین را دارا می باشد و همچنین دارای یک پایه ی رومیزی باکیفیت است. ابعاد بسته‌بندی ۳۷*۱۶*۹ سانتی‌متر و وزن بسته‌بندی ۳۵۰ گرم می باشد.

۸.سرویس کفگیر و ملاقه ۷ پارچه بهاز کالا مدل seven

سرویس کفگیر و ملاقه 7 پارچه بهاز کالا مدل seven

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

جنس بدنه این محصول از پلاستیک ساخته شده و دارای کفگیر برنج، کفگیر پخت‌و‌پز، چنگال پخت‌و‌پز، ملاقه، قاشق پخت‌و‌پز میباشد. قابلیت شست‌وشو با دست و ماشین ظرف‌شویی را دارد. شما میتوانید قیمت و سایر مشخصات اصلی این کالا را در لینک زیر مشاهده کنید.

۹.سرویس کفگیر و ملاقه ۷ پارچه یونی هوم کد ۴۵۲۰

سرویس کفگیر و ملاقه 7 پارچه یونی هوم کد 4520

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

سرویس کفگیر و ملاقه ۷ پارچه یونی هوم کد ۴۵۲۰ قابل شست‌وشو با دست بوده و دارای پایه رومیزی است. ابعاد بسته‌بندی ۳۷x۱۷x۱۷ سانتی‌متر و وزن بسته‌بندی ۹۱۰ گرم است. قیمت محصول نسبت به سایر نمونه های موجود ارزان تر میباشد و باتوجه به تعداد ابزاری که دارد، از ارزش خرید بالایی برخوردار است.

۱۰.سرویس کفگیر و ملاقه ۱۳ پارچه HOMEJOY مدل TK20

سرویس کفگیر و ملاقه 13 پارچه HOMEJOY مدل TK20

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

در ادامه معرفی بهترین سرویس کفگیر و ملاقه به مدل پرفروش TK20 میرسیم. جنس بدنه ساخته شده از سیلیکون است و قابلیت شست‌وشو با دست را دارا میباشد. این مدل دارای پایه نگهدارنده بوده و ابعاد بسته‌بندی آن ۳۳x۱۱x۱۱ سانتی‌متر است. توجه داشته باشید این مدل از امتیاز ۴ از ۵ در سایت پذیرنده برخوردار است.

۱۱.سرویس کفگیر و ملاقه ۷ پارچه مدل ۱۱۰۰

سرویس کفگیر و ملاقه 7 پارچه مدل 1100

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

این مدل قابلیت شست‌وشو با دست و ماشین ظرف‌شویی را دارد. از امکانات ظاهری آن میتوان به داشتن پایه رومیزی و ظاهر صورتی اشاره کرد. برای مشاهده مشخصات و خرید این مدل وارد لینک زیر شوید. قابل ذکر است امتیاز این مدل ۴ از ۵ ارزیابی شده و اکثر خریداران از کیفیت ساخت محصول رضایت داشته اند.

۱۲.سرویس کفگیر ملاقه ۵ پارچه کد LP132

سرویس کفگیر ملاقه 5 پارچه کد LP132

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

جنس بدنه این سرویس کفگیر و ملاقه از چوب ساخته شده و شامل؛ کفگیر برنج، کفگیر پخت‌و‌پز، چنگال پخت‌و‌پز، ملاقه میباشد. قابلیت شست‌وشو با دست و ماشین را دارد و از پایه رومیزی برخوردار میباشد. جهت مشاهده سایر مشخصات و همچنین خرید آنلاین این سرویس وارد سایت شوید.

۱۳.سرویس کفگیر و ملاقه ۷ پارچه کریستال کد ۶۷۶

سرویس کفگیر و ملاقه 7 پارچه کریستال کد 676

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

بهترین سرویس کفگیر و ملاقه باید از جنس بدنه استیل ضد زنگ ساخته شده باشد که در مورد این مدل این موضوع صدق میکند. این سرویس دارای؛ کفگیر برنج، کفگیر پخت‌و‌پز، چنگال پخت‌و‌پز، ملاقه، کفگیر کیک، چنگال سالاد میباشد. قابلیت شست‌وشو با دست و ماشین ظرف‌شویی را دارد و دارای استند فلزی می باشد.

۱۴.سرویس ۷ پارچه کفگیر و ملاقه عروس کد ۷۴۳۴۹

سرویس 7 پارچه کفگیر و ملاقه عروس کد 74349

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

جنس بدنه این مدل ساخته شده از  پلاستیک نسوز است. شامل یک سرویس کامل کفگیر و ملاقه می باشد و قابلیت شست‌وشو با دست و ماشین ظرفشویی را دارد. جهت مشاهده نظرات خریداران و سفارش آنلاین وارد سایت شوید.

۱۵.سرویس کفگیر و ملاقه ۷ پارچه بهاز کالا کد ۷adad
سرویس کفگیر و ملاقه 7 پارچه بهاز کالا کد 7adad

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

ظاهر این سرویس کفگیر ملاقه بسیار زیبا و شکیل می باشد. از کیفیت ساخت بالایی برخوردار بوده و باتوجه به دسته های خاصی که دارد دچار داغ شدگی نمی شود. شما میتوانید مشخصات بیشتر این سرویس زیبا را در سایت کالا مشاهده فرمایید. قابل ذکر است امتیاز این کالا ۴.۵ از ۵ ارزیابی شده است.

۱۶.سرویس کفگیر و ملاقه ۱۱ پارچه کیچن ست مدل ۲۰۲۱

سرویس کفگیر و ملاقه 11 پارچه کیچن ست مدل 2021

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

این محصول با دسته هایی از جنس استیل و بدنه ی سیلیکونی نسوز و مقاوم به حرارت انتخاب ایده آل برای آشپزخانه شماست. این مدل شامل کفگیر پخت‌و‌پز، چنگال پخت‌و‌پز، ملاقه، همزن، کفگیر کیک، قاشق سالاد، چنگال سالاد، قاشق پخت‌و‌پز و انبر می باشد.

۱۷.سرویس ۷ پارچه کفگیر و ملاقه مدل M16

سرویس 7 پارچه کفگیر و ملاقه مدل M16

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

جنس این  سرویس کفگیر و ملاقه از چوب است. قابلیت شست‌وشو با دست و ماشین را دارد و ابعاد بسته‌بندی آن ۳۰*۸*۸ سانتی‌متر است. امتیاز این مدل ۳ از ۵ ارزیابی شده و اکثر خریداران تنها نقطه ضعف این کالا را نداشتن پایه ی رومیزی دانسته اند.

جمع بندی

بدون شک وجود سرویس کفگیر و ملاقه در هر خانه‌ای لازم و ضروری است. شما می‌توانید بین مدل‌های که در بالا معرفی کردیم کالای موردنظرتان را خریداری کنید. توجه داشته باشید سایت تپ سنج فروشنده‌ی کالا‌ها نمی‌باشد و تنها اقدام به معرفی محصولات منتخب و برتر موجود در بازار ایران می‌کند.

پیشنهاد مطالعه:

بخوانید: برسی بهترین مخلوط کن

بخوانید: راهنمای خرید پیش بند آشپزخانه

معرفی بهترین مارک ها

برندهایی چون؛ وینتج، ایکیا، کاراجا، عروس، آرتیستون صنعت، کرکماز، ام جی اس، مبتکر، لیمون، ترامونتینابیلی، مادام کوکو جزو بهترین تولیدکنندگان سرویس کفگیر ملاقه میباشند. شما میتوانید محصولات برندهای نام برده شده را باتخفیف ویژه از سایت پذیرنده خریدارای کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

آیا کفگیر و ملاقه استیل در برابر آب مقاوم است؟
بله جنس استیل به گونه ای است که به مرور زمان دچار زنگ زدگی نمیشود و با خیالی آسوده میتوانید آن را در ماشین ظرفشویی بشورید
آیا مارک های خارجی کیفیت بالاتری دارند؟
خیر به هیچ عنوان اینگونه نیست. در حال حاضر برخی تولیدات ایران به کشورهای اروپایی نیز صادر میشود و از لحاظ کارایی و کیفیت هیچگونه کم و کسری نسبت به رقبای خارجیشان ندارند.

امیدوارم از خواندن این مطلب لذت برده باشید. از شما عزیزان دعوت می‌کنیم از مطالب قالب ژله و ظرف دیزی نیز دیدن کنید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *