بهترین ساک لوازم کودک و نوزاد [معرفی ۲۰مدل پرفروش]

ساک لوازم کودک و نوزاد جزء وسایل ضروری است که باید حتماً خرید آن را در دستور کار خود قرار دهید، این وسیله‌ی کاربردی قادر است انواع وسایل کودک و نوزاد شما را درون خود جای دهد تا شما دیگر دغدغه‌ی حمل آن‌ها را نداشته باشید.

در این مطلب قصد داریم لیستی از بهترین‌های ساک لوازم کودک و نوزاد را خدمت شما کاربران محترم سایت تپ سنج معرفی کنیم. همراه ما باشید تا با شناخت بهترین برند‌ها مقرون به صرفه‌ترین گزینه را بین طیف وسیعی از محصولات موجود در بازار خریداری کنید.

ساک لوازم کودک و نوزاد چیست؟

برخی افراد تصور می‌کنند ساک لوازم کودک و نوزاد تفاوت چندانی با ساک‌های عادی ندارند و ترجیح می‌دهند هزینه‌ی اضافی بابت خرید آن پرداخت نکنند. اما لازم است بدانید ساک‌های مناسب لوازم نوزاد از محفظه‌ها و جیب‌هایی برخوردار است که ساک‌های معمولی فاقد آن‌ها می‌باشند و به هیچ عنوان کارایی لازم را برای شما ندارند. مورد دیگری که باید بدانید این است که ساک‌های لوازم نوزاد حمل آسانی‌تری به نسب مدل‌های عادی دارند و باتوجه به متریالی که در ساخت آن‌ها استفاده شده است از وزن بسیار سبکی برخوردار هستند و پدر و مادر هنگام حمل آن دچار چالش خاصی نمی‌شوند.

نکات و راهنمای خرید

در ادامه تمام نکات مهمی که باید قبل از خرید بهترین ساک لوازم کودک و نوزاد بدانید را به صورت کامل مورد برسی و ارزیابی قرار می‌دهیم توجه به نکات زیر می‌تواند کمک شایانی برای انتخاب هرچه بهتر شما کند.

ابعاد مناسب: اولین نکته‌ای که باید قبل از خرید ساک کودک و نوزاد به آن توجه کنید، ابعاد داحلی و درونی آن است. در صورتی که صرفاً برای مصارف روزانه‌ی کودک‌تان ساک می‌خواهید پیشنهاد می‌کنیم سراغ محصولات زیاد بزرگ نروید زیرا این ساک‌ها بسیار دست و پاگیر می‌باشند از طرفی برای رفتن به مسافرت مدل‌های کوچک گزینه‌ی چندان مناسبی نمی‌باشند. لذا پیشنهاد می‌کنیم ابعاد ساک را باتوجه به نیاز و تعداد وسایل کودک دلبندتان انتخاب کنید. قابل ذکر است برخی مدل‌ها ست می‌باشند که نیاز‌های روزمره و سفری را به صورت تمام کمال برطرف می‌کنند.

جنس بدنه: اغلب ساک‌های وسایل کودک و نوزاد از پارچه و برزنت ساخته می‌شوند و هر دو از دوام و کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. با این حال اگر مقاومت کالا برای شما ارجع است مدل‌های برزنتی بسیار با دوام می‌باشند و به این آسانی‌ها پاره یا سوراخ نمی‌شوند. توجه داشته باشید برخی ساک‌ها از نایلون ساخته می‌شوند، این جنس از دوام زیاد بالایی برخوردار نیست اما باتوجه به جنسی که دارد خیلی دیر دچار لک و کثیفی می‌شود.

کیفیت زیپ: جنس زیپ از اهمیت بسیار بالای برخوردار است و لازم حتماً از کیفیت زیپ‌های ساک مطمئن شوید. در صورتی که زیپ محصول دوام لازم را نداشته باشد بعد از چند بار باز وبسته کردن دچار اسیب یا در رفتگی می‌شوند و ساک خریداری شده برای همیشه غیر قابل استفاده می‌شود. لذا پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید چندبار زیپ‌ها را باز وبسته کنید تا از روان بودن و چفت شدن کامل جدار های مطمئن شوید.

رده سنی و جنسیت: قبل از خرید ساک لوازم کودک و نوزاد به رده سنی و جنسیت فرزند خود توجه کنید. از آنجایی که شاهد طرح‌های‌های مختلفی هستیم توجه به این نکته باعث می‌شود دقیقاً همان مدل را خریدارای کنید که مناسب با سلیقه و نیاز کودکتان باشد. همچنین محفظه‌ها و جیب‌های داخلی ساک باتوجه به رده سنی کودک تعبیه شده‌اند به طور مثال مدل‌های بالای ۵ سال فاقد جیب شیشه شیر یا سایر ملوزمات سنین نوزدای می‌باشند.

قابل تنظیم بودن بند: برای سهولت هرچه بیشتر حمل لازم است مدلی را خریداری کنید که بند‌های آن به آسانی قابل تنظیم باشد. در صورتی که کالای مورد نظر از چنین قابلیتی برخوردار نباشد حمل آن بسیار سخت و خسته‌کننده می‌شود. قابل ذکر است برخی مدل‌های دستی فاقد بند می‌باشند و امکان انداختن روی‌شانه در آن‌ها وجودندارد. این ساک‌ها برای مصارف روزمره چندان گزینه‌ی مناسب و‌ایده‌آلی نمی‌باشند.

تعداد جیب‌ها: مورد دیگری که پیشنهاد می‌کنیم در خرید خود حتماً لحاظ کنید تعداد جیب‌های ساک است. به خصوص جیب‌های بیرونی ساک از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند. شما می‌توانید در جیب‌های بیرونی وسایلی که نیاز به دسترسی سریع دارند، مانند؛ شیش شیر، پوشک، جغجغه و… قرار دهید وجود دو جیب در طرفین و یک جیب در وسط کیف برای سنین نوزادی ضروری است.

عایق دار بودن جیب شیشه شیر: برخی از بهترین ساک‌های لوازم نوزاد دارای جیب عایق شیشه شیر می‌باشند. این جیب‌ها با قابلیت حفظ دمایی که دارند شرایط مطلوبی را برای شیشه شیر فراهم می‌سازند و میزان سردی و گرمی شیشه شیر در ۱تا۲ساعت آینده را در شرایط مطلوب و پایداری نگه می‌دارند.

ضد آب بودن: در صورتی که میخواهید در هر شراط جوی از محتویات درون ساک خاطر جمع باشید، پیشنهاد میکنیم سراغ مدل های ضد آب بروید. این مدل ها باتوجه به رویه ی پلی استری که دارند در برابر نفوذ آب مقاوم میباشند و به هیچ وجه آب درون آنها وارد نمیشود. قابل ذکر است قیمت مدل های ضد آب کمی گرانتر از مدل های معمولی است.

قابلیت شستشو: به طور استثنا تمام ساک‌های لوازم کودک و نوزاد قابل شستشو می‌باشند و شما چه به صورت دستی یا خودکار (ماشین لباسشویی) قادر به شستن آن‌ها خواهید بود. قبل از این که اقدام به شستن ساک کنید حتماً به برچسب محصول نگاهی بیندازید تا دمای آب به بافت یا طرح پارچه آسیب وارد نکند. شما می‌توانید برای شستن لوازم کودک و نوزاد به صورت جداگانه از مینی واش استفاده کنید.

قیمت ساک لوازم کودک و نوزاد: امروزه شما با هر بودجه‌ای قادر به خرید بهترین ساک لوازم کودک و نوزاد خواهید. وارداتی یا داخلی بودن کالا در قیمت آن نقش بسزایی دارد. در صورتی که بودجه‌ی شما محدود است خرید مدل‌های داخلی را به شما پیشنهاد می‌کنیم جنس و کیفیت مدل‌های ایرانی کاملاً با مدل‌های خارجی برابری می‌کند و هیچگونه کم و کسری نسبت به رقبای خارجی خود نداردند. در ادامه انواع ساک‌های کودک و نوزاد با طیف‌های قیمتی متنوعی را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم.

در ادامه دعوت می‌کنیم ۲۰مدل از بهترین ساک‌های لوازم کودک و نوزاد را مشاهده کنید. (در صورت ناموجود شدن کالا‌های زیر از مدل‌های مشابه دیدن فرمایید)

۱.ساک لوازم کودک ونوزاد لوئیس آنجل مدل الیزابت

ساک لوازم کودک ونوزاد لوئیس آنجل مدل الیزابت

مشخصات

  • ابعاد: ۵۳x۳۵x۱۶ سانتی‌متر
  • وزن: ۵۰۰ گرم
  • طراحی شده برای: پسران و دختران
  • جنس: چرم

سهولت در دسترسی وسایل نوزاد جزو بارز ترین خصوصیات بهترین ساک نوزاد است. این مدل باتوجه به جیب پشتی که دارد امکان دسترسی و جابجایی لوازم ضروری نوزاد را آسان کرده است. از دیگر ویژگی این مدل میتوان به یک تشک تعویض نوزاد اشاره کرد که به آسانی تا می شود و در محفظه ی میانی ساک قرار می‌گیرد. قابل ذکر است جنس محصول ساخته شده از چرم است و از دوام بالایی برخوردار می باشد. جهت مشاهده قیمت و خرید وارد سایت زیر شوید.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲.ساک لوازم کودک و نوزاد فوروارد کد FCLT3337

ساک لوازم کودک و نوزاد فوروارد کد FCLT3337

مشخصات

  • ابعاد: ۴۵x۱۷x۴۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۷۸۰ گرم
  • طراحی شده برای: پسران و دختران
  • رده سنی: تا ۵ سال
  • جنس: برزنت

جنس این ساک نوزاد ساخته شده از برزنت است و کاملا قابل شستشو می باشد. باتوجه به داشتن بند شانه ای، حمل آن بسیار آسان بوده و با دارا بودن هشت جیب از فضای بسیار مناسبی برخوردار است. امتیاز این کالا ۵ از ۵ ارزیابی شده و باتوجه به قیمت مناسبی که دارد کاملا ارزش قیمتش را دارد. جهت مشاهده نظرات و خرید وارد سایت زیر شوید.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۳.ساک لوازم کودک و نوزاد فوروارد کد FCLT3338 مجموعه ۳ عددی

ساک لوازم کودک و نوزاد فوروارد کد FCLT3338 مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • ابعاد: ۴۰x۳۰x۲۸ سانتی‌متر
  • وزن: ۷۵۰ گرم
  • طراحی شده برای: پسران و دختران
  • رده سنی: تا ۵ سال
  • جنس: برزنت

ساک لوازم کودک و نوزاد فوروارد هر آن‌چیزی که برای حمل راحت وسایل نوزاد می‌خواهید را دارا می باشد. از داشتن جیب های مختلف در داخل و بیرون گرفته تا یک کیف فلاکس کوچک که برای آبجوش نوزاد ضروری است. این مدل از جنس برزنت ساخته شده و کاملا قابل شستشو می باشد. توجه داشته باشید طبق نظرات خریداران زیپ های کیف بسیار روان و باکیفیت ارزیابی شده است. جهت مشاهده قیمت و خرید این محصول وارد سایت زیر شوید.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۴.ساک لوازم کودک و نوزاد فوروارد مدلdiaper bag-3335 مجموعه ۲عددی

ساک لوازم کودک و نوزاد فوروارد مدلdiaper bag-3335 مجموعه 2عددی

مشخصات

  • ابعاد: ۴۳x۳۲x۱۶ سانتی‌متر
  • طراحی شده برای: پسران و دختران
  • رده سنی: تا ۵ سال
  • جنس: برزنت

دارای یک جیب زیپی اصلی جهت قرار دادن وسایل اصلی نوزاد و کودک دارای دو جیب زیپی بزرگ در دو طرف ساک جهت قرار دادن وسایل متفرقه دارای دو جیب زیپی کوچکتر در دو طرف ساک جهت قرار دادن موبایل و سایر وسایل کوچک تر دارای دو جیب زیپی در قسمت جلویی ساک دارای یک کیف جدا گانه رودوشی همراه با دو جیب زیپی دارای یک بند بلند قابل تنظیم.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۵.ساک لوازم کودک و نوزاد مدل مامی بگ

ساک لوازم کودک و نوزاد مدل مامی بگ

مشخصات

  • طراحی شده برای: پسران و دختران
  • رده سنی: ۰ تا ۳۶ ماهگی
  • جنس: پارچه
  • جادار و زیبا

اگر به دنبال خرید ساک نوزاد ارزان قیمت هستید این مدل انتخاب مناسبی است. جنس محصول ساخته شده از پارچه ی قابل شستشو می باشد و باتوجه به ابعاد نسبتا بزرگی که دارد حجم زیادی از وسایل کودک و نوزاد درون خود جای میدهد. توجه داشته باشید حمل این کیف به صورت دستی می‌باشد و باتوجه به جنس چرمی دسته ها از دوام بالایی برخوردار می باشد. امتیاز این مدل ۵ از ۵ ارزیابی شده است و اکثر خریداران، جادار بودن آن را جزو نقاط مثبت آن ارزیابی کرده اند.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۶.ساک لوازم کودک و نوزاد مدل Z 211

ساک لوازم کودک و نوزاد مدل Z 211

مشخصات

  • ابعاد: ۳۲x۱۸x۳۸ سانتی‌متر
  • وزن: ۵۰۰ گرم
  • طراحی شده برای: پسران و دختران
  • رده سنی: تا ۵ سال
  • جنس: چرم

این ساک نوزاد از ابعاد متوسطی برخوردار بوده و باتوجه به تعداد جیب های نسبتا کمی که دارد برای سفرهای کوتاه انتخاب مناسبی است. بند ساک به صورت شانه ای می باشد و باتوجه به جنس چرمی که دارد کاملا قابل شستشو است. شما میتوانید از این کیف برای مهمانی ها و… استفاده کنید. قابل ذکر است ظاهر این محصول فوق العاده شیک می‌باشد. جهت مشاهده تصاویر بیشتر و خرید آنلاین وارد سایت پذیرنده شوید.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۷.ساک لوازم کودک و نوزاد مدل S110

ساک لوازم کودک و نوزاد مدل S110

مشخصات

  • ابعاد: ۴۷x۳۳x۱۰ سانتی‌متر
  • طراحی شده برای: پسران و دختران
  • رده سنی: ۰ تا ۳۶ ماهگی
  • جنس: چرم

ساک لوازم کودک و نوزاد مدل S110 بسیار خوش ساخت و زیبا می‌باشد. این مدل باتوجه به داشتن یک حیب میانی سهولت دسترسی را برای شما به ارمغان می آورد و باتوجه به عمق جیب اصلی از ظرفیت بسیار مناسبی برای قرار،یری انواع وسایل نوزاد برخوردار است. اکثر خریداران کیفیت دوخط این کیف را قابل قبول ارزیابی کرده اند. قابل ذکر است این مدل دارای رنگ بندی می‌باشد.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۸.ساک لوازم کودک و نوزاد چیکو مدل POLKA

ساک لوازم کودک و نوزاد چیکو مدل POLKA

مشخصات

  • طراحی شده برای: پسران و دختران
  • رده سنی: ۱۰ تا ۳۶ ماهگی
  • جنس: برزنت
  • دارای زیپ باکیفیت

برند چیکو جزو محبوب ترین تولید کنندگان انواع وسایل کودک و نوزاد است. این ساک از جنس برزنت ساخته شده و کاملا ضدآب می‌باشد. کیفیت زیپ ها و دوخت کالا بسیار بالا بوده و باتوجه به ابعاد متوسطی که دارد حمل آن راحت و بدون دردسر است. توجه داشته باشید در جیب بیرونی این کیف می توانید اقلام ضروری نوزاد مانند شیشه شیر و … را قرار دهید. امتیاز این مدل ۴ از ۵ ارزیابی شده است.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۹.ساک لوازم کودک و نوزاد برساد مدل Bb 201

ساک لوازم کودک و نوزاد برساد مدل Bb 201

مشخصات

  • ابعاد: ۲۶x۱۹x۴۵ سانتی‌متر
  • وزن: ۸۰۰ گرم
  • طراحی شده برای: پسران و دختران
  • رده سنی: تا ۵ سال
  • جنس: پارچه

ساک نوزاد برساد دارای هفت جیب می باشد. جنس رویه ی محصول ساخته شده از پارچه ی قابل شستشو بوده و باتوجه به کیفیتی که دارد به مرور زمان دچار تغییر رنگ نمی‌شود. همانطور که در تصویر کالا نیز مشاهده می‌کنید این ست دارای یک زیرانداز تعویض و یک کیف فلاکس می‌باشد. جهت استعلام قیمت و موجودی وارد سایت زیر شوید.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۰.ساک لوازم کودک و نوزاد مدل LT-900

ساک لوازم کودک و نوزاد مدل LT-900

مشخصات

  • ابعاد: ۴۸x۳۰x۱۶ سانتی‌متر
  • وزن: ۳۵۰ گرم
  • طراحی شده برای: پسران و دختران
  • رده سنی: ۶ سال به بالا
  • جنس: پلی‌استر

اگر ارزان بودن ساک نوزاد برای شما در اولویت است این مدل انتخاب مناسبی برای شماست. جنس ساک ساخته شده از پلی استر مقاوم و قابل شستشو است. دارای سه جیب و بند شانه ای می‌باشد. باتوجه به تنوع رنگی این ساک تقریبا هر نوع سلیقه ای را پوشش می‌دهد و دستتان در انتخاب ست مدنظرتان کاملا باز است. تنها نقطه ضعفی که اکثر خریداران به آن اشاره کرده اند سفتی زیپ ها می باشد. جهت مشاهده نظرات و خرید وارد سایت زیر شوید.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۱.ساک لوازم کودک و نوزاد مدل Z 220

ساک لوازم کودک و نوزاد مدل Z 220

مشخصات

  • ابعاد: ۴۵x۱۸x۳۵ سانتی‌متر
  • وزن: ۴۰۰ گرم
  • طراحی شده برای: پسران و دختران
  • رده سنی: تا ۵ سال
  • جنس: چرم

زیبایی و کیفیت دو ویژگی مهم این ساک نوزاد است. مدل z220 دارای سه حیب و یک بند شانه ای می باشد. باتوجه به جنس چرمی که دارد به آسانی قابل شستشو است. امتیاز این کالا ۴ از ۵ ارزیابی شده و هیچگونه نقطه ضعفی توسط کاربران در مورد این مدل مطرح نشده است. برای مشاهده جزئیات بیشتر وارد سایت زیر شوید.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۲.ساک لوازم کودک و نوزاد چیکو مدل ۰۵

ساک لوازم کودک و نوزاد چیکو مدل 05

مشخصات

  • ابعاد: ۳۸x۲۰x۳۲ سانتی‌متر
  • وزن: ۲۰۰ گرم
  • طراحی شده برای: پسران و دختران
  • رده سنی: تا ۵ سال
  • جنس: پلی‌استر

این ساک نوزاد چیکو دارای شش جیب و یک بند شانه ای می‌باشد. ظاهر محصول بسیار زیبا بوده و دارای دوختی منسجم و قابل قبول است. جیب بیرونی کیف فاقد زیپ بوده و برای قرار دادن فلاکس و شیشه شیر تعبیه شده است. باتوجه به جنس پلی استری ساک کاملا قابل شستشو است و به هیچ عنوان چاپ یا رنگ محصول به مرور زمان دچار تغییر رنگ نمی‌شود. این مدل انتخابی مناسب برای کسانی است که زیاد به سفر می‌روند.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۳.ساک لوازم کودک و نوزاد اوناکو مدل ٍِSD233

ساک لوازم کودک و نوزاد اوناکو مدل ٍِSD233

مشخصات

  • ابعاد: ۴۰x۳۵x۱۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۸۰۰۰ گرم
  • طراحی شده برای: پسران و دختران
  • رده سنی: تا ۵ سال
  • جنس: پارچه

ساک نوزاد اوناکو جزو بهترین مدل های بازار است. این مدل دارای چهار عدد جیب و بند شانه ای است. ابعاد محصول نسبتا کوچک بوده و از فضای داخلی زیادی برخوردار نمی باشد. این مدل میتواند انتخاب مناسبی برای مهمانی ها باشد زیرا نمیتوان تعداد زیادی پوشک یا سایر اقلام نوزاد را در تعداد زیاد درون آن نگه داشت. توجه داشته باشید کیفیت دوخت و پارچه ی این ساک به مراتب از تمام مدل های معرفی شده بالاتر می‌باشد.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۴.ساک لوازم کودک و نوزاد پاندا مدل الماس

ساک لوازم کودک و نوزاد پاندا مدل الماس

مشخصات

  • ابعاد: ۳۰×۱۵×۴۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۴۹۰ گرم
  • طراحی شده برای: پسران و دختران
  • رده سنی: تا ۵ سال
  • جنس: پلی‌استر

این ساک نوزاد دولایه بوده و در برابر نفوذ آب کاملا مقاوم است. باتوجه به بند شانه ای و بند دستی حمل آن بسیار آسان است. جنس پارچه ساخته شده از پلی استر بوده و قابلیت شستشو با ماشین لباسشویی را دارا می باشد. قابل ذکر است این مدل دارای رنگ بندی نیز می باشد. اگر تمایل به خرید ساک نوزاد ارزان را دارید این مدل بهترین انتخاب است.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۵.ساک لوازم کودک و نوزاد ورسا کد ۱۰۷۱

ساک لوازم کودک و نوزاد ورسا کد 1071

مشخصات

  • ابعاد: ۴۲x۲۲x۳۴ سانتی‌متر
  • وزن: ۵۵۰ گرم
  • طراحی شده برای: پسران و دختران
  • رده سنی: تا ۵ سال
  • جنس: پارچه

ساک لوازم کودک و نوزاد مدل ۱۰۷۱ جزو خوش ساخت ترین مدل های این لیست است. ظرافت در دوخت و جیب های متعدد بیرونی جزو نقاط مثبت این کالا محسوب می‌شود. شما میتوانید از جیب های کناری برای حمل فلاکس و شیشه شیر استفاده کنید و از جیب وسطی برای قراردادن پوشک و … بهره ببرید. امتیاز این مدل پنج از پنج ارزیابی شده است. جهت مشاهده قیمت و خرید وارد سایت زیر شوید.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۶.ساک لوازم کودک و نوزاد مدل A100

ساک لوازم کودک و نوزاد مدل A100

مشخصات

  • طراحی شده برای: پسران و دختران
  • رده سنی: ۲ تا ۶ سال
  • جنس: برزنت

این ساک لوازم کودک و نوزاد دارای جلوه ای فانتزی و زیباست. تعداد جیب های این مدل مانند سایر مدل های معرفی شده زیاد نیست اما با توجه به عمق جیب اصلی میتواند از فضای ذخیره سازی مطلوبی برخوردار باشد. اکثر خریداران ظاهر زیبای این مدل را جزو نقاط مثبت و ارزنده ی آن ارزیابی کرده اند.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

در این مطلب هرآنچه که باید قبل از خرید بهترین ساک وسایل کودک و نوزاد در نظر بگیرید را به صورت جامع و کامل مورد نقد وبرسی قرار دادیم در آخر این خود شما هستید که با توجه به طیف وسیعی از محصولات موجود در بازار بهترین و البته مقرون به صرفه‌ترین گزینه را انتخاب و خریداری می‌کنید. در انتها خوشحال می‌شویم نظرات خود را با ما و سایر کاربران سایت تپ سنج به اشتراک بگذارید.

امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید. از شما دعوت می‌کنیم از صفحات گرم کن شیشه شیر و پستانک نیز دیدن فرمایید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *