بهترین خرد کن برقی همه کاره پارس خزر، بوش، یونیک [خرید آنلاین]

امروزه شاهد طیف وسیعی از لوازم آشپزخانه هستیم که هر کدام به نوعی نیاز های ما را بر طرف میکند و باعث سرعت بخشیدن به فرآیند آشپزی میشود. دیگر زمان آن گذشته که ساعات طولانی را در آشپزخانه مشغول خرد کردن پیاز، سبزیجات و … باشیم. در این مطلب قصد داریم یک از ضروری ترین و بهترین وسایل آشپزخانه را به شما عزیزان معرفی کنیم که در کوتاه ترین زمان ممکن محتویات غذا را خرد میکند و انرژی بسیار کمی از شما میگیرد. همراه ما تا انتهای این مطلب باشید تا شما را با بهترین خرد کن برقی موجود در بازار آشنا کنیم.

کاربرد خرد کن برقی

در ابتدای این مطلب قصد داریم شما را با کاربرد خرد کن برقی آشنا کنیم. این وسیله به شما امکان میدهد که در سریع ترین زمان ممکن و فقط با فشار دادن یک دکمه اقدام به خرد کردن انواع سبزیجات و میوه ها کنید. همچنین این وسیله قابلیت برش دادن گوشت نرم را فراهم میکند و در کسری از ثانیه مقدار زیادی گوشت را برش میدهد.

نکته ی دیگری که در مورد انواع خرد کن برقی حائز اهمیت است، تنوع در برش انواع خوراکی ها است به این معنا که شما میتوانید، انواع میوه ها، سبزیجات و گوشت را آنطور که دلخواهتان است خرد کنید. قابلیت تعویض تیغه این امکان را برای سر آشپز فراهم می آورد که میزان ضخامت و برش را تنظیم کند.

برسی موارد ظاهری

ظاهر انواع خرد کن برقی شامل ابعاد، جنس بدنه، نحوه عملکرد دکمه، جنس ظرف خرد کن و … می باشد. در ادامه هر یک را به اختصار توضیح میدهیم.

برسی ابعاد و ظرفیت: وقتی صحبت از ابعاد بهترین خرد کن برقی میشود. باید به موارد چون حجم غذایی که درست میکنید و همچنین تعداد نفرات خانواده ی خود توجه کنید. اگر در یک خانواده ی کم جمعیت زندگی میکنید نیاز نیست یک خرد کن با ظرفیت تعداد نفرات بالا خریداری کنید زیرا هم فضای زیادی را در آشپزخانه اشغال میکند و هم شستن آن سخت میشود. پیشنهاد میکنیم اگر در خانواده ای با تعداد نفرات ۳ تا ۴ نفره زندگی میکنید سراغ محصولاتی با ظرفیت ۱۲۰۰ یا کمتر بروید.

بخوانید: بهترین مارک آون توستر چیست؟

قابل ذکر است ابعاد بدنه و ابعاد ظرف خرد کن کاملا با هم متفاوت هستند. بنابراین آنچه باید ملاک خرید قرار بگیرد حجم ظرف خرد کن است نه ابعاد کلی محصول، لذا پیشنهاد میکنیم در مشخصات محصولاتی که در ادامه معرفی میکنیم به این نکته حتما توجه فرمایید.

جنس بدنه: جنس بهترین خرد کن برقی معمولا از استیل و پلاستیک با کیفیت ساخته میشود.

  • پلاستیک: برخی افراد تصور درستی از انواع پلاستیکی که در تهیه لوازم آشپزخانه به کار برده میشوند ندارند و تصور میکنند اگر جنس محصولی از پلاستیک باشد به کلی باید قید آن را زد و از خرید آن صرف نظر کرد. اما به هیچ عنوان این گونه نیست زیرا پلاستیکی که در انواع لوازم آشپزخانه استفاده میشود از مرغوب ترین و بهترین پلاستیک های موجود در این صنعت است و به آسانی شکسته نمی شود.
  • استیل: همانطور که میدانید استیل جزو مقاوم ترین فلزاتی است که در صنعت انواع لوازم آشپزخانه به کار برده میشود. به دلیل ویژگی ضد زنگ و ضد ضربه بودن به آسانی تمیز میشود و از مقاومت بالایی برخوردار است. در صورتی که میخواهید مواد غذایی اسیدی را خرد کنید در صورت استفاده از خرد کن برقی استیل هیچ آسیبی به دستگاه وارد نمیشود.

نحوه عملکرد دکمه: شاید ایتدا فکر کنید عملکرد دکمه مربوط به مسائل فنی میشود اما اینگونه نیست. آنچه باعث شد ما نحوه عملکرد دکمه را جزو موارد ظاهری قرار دهیم رابط کاربری آن است. به عنوان مثال برخی از بهترین خرد کن های برقی دارای دکمه ای در بالای محفظه (ظرف) هستند که به آسانی قابل کنترل میباشند  و به محض برداشتن دست از روی دکمه خرد کردن متوقف میشود.

اما نمونه های دیگر که جزو خرد کن های برقی ارزان قیمت محسوب میشوند فاقد دکمه در بالای محفظه هستند و قابلیت حسگر دکمه را ندارند. پیشنهاد میکنیم حد المقدور وسیله ای خریداری کنید که دکمه ی خاموش روشن آن قابلیت حسگر داشته باشد و در بالای ظرف قرار داشته باشد تا کنترل بیشتری نسبت به خرد کردن محتویات داشته باشید.

جنس ظرف:همانطور که در بالا نگاهی اجمالی به ظرف خرد کن برقی داشتیم به این موضوع اشاره کردیم که جنس شیشه به دلیل شفافیتی که دارد باعث میشود محتویات در حال خرد شدن روئیت شوند و نسبت به اندازه ی خوراکی ها اشراف داشته باشید. همچنین شیشه به آسانی تمیز میشود و فاقد هر گونه مواد شیمایی و مضر برای سلامتی انسان است.

تا اینجای مطلب راهنمای خرید خرد کن برقی انواع مسائل مربوط به ظاهر این وسیله ی کاربردی را برسی و ارزیابی کردیم. در ادامه قصد داریم نگاهی به مسائل فنی داشته باشیم تا خریدی متناسب با نیاز و بودجه ی خود انجام دهید. پس همچنان همراه ما تا انتهای این مطلب باشید.

برسی موارد فنی

تیغه: کیفیت تیغه بهترین خرد کن برقی مهم ترین بخش خرید است. در صورتی که تیغه محصول از کیفیت بالایی برخوردار نباشد مدام کند میشود و یا دچار شکستگی و خم شدگی میشود. پیشنهاد میکنیم نسبت به این  موضوع حساسیت ییشتری به خرج دهید و حتما از فروشنده درباره کیفیت تیغه سوال بپرسید.

تیغه باید از جنس استیل ساخته شده باشد تا به مرور زمان دچار زنگ زندگی و یا کندی نشود. هر جنسی دیگری به جز استیل برای تیغه به هیچ وجه پیشنهاد نمیشود و اصلا کیفیت لازم را ندارد.

تعداد تیغه ها: هرچه تعداد تیغه های خرد کن برقی بیشتر باشد توان کمتری از دستگاه گرفته میشود و فرآیند برش سریع تر میشود. امروزه انواع خرد کن برقی معمولا دارای دو تیغه هستند و از کیفیت نسبتا بالایی برخوردارند.

توان و قدرت موتور: هر وسیله ی آشپزخانه ای که با برق کار کند باید میزان قدرت و توان آن مورد ارزیابی قرار گیرد. توان بهترین خرد کن برقی معمولا ۳۰۰ وات است و کاملا نیازهای هر سر آشپزی را برآورده میکند. این میزان توان قادر به خرد کردن سبزی جات، میوه ها و گوشت نرم میباشد و در کمترین زمان ممکن تمامی محتویات ذکر شده را تکه تکه میکند.

نقد و برسی

کارایی: انواع خرد کن برقی باید کارایی و کیفیت لازم را جهت خرد کردن هر گونه مواد غذایی داشته باشد. لذا پیشنهاد میکنیم قبل از خرید بهترین خرد کن از قسمت نظرات هر محصول این موضوع را از خدیگر خریداران جویا شوید تا مشکلی از این بابت نداشته باشید. قابل ذکر است برخی مدل صرفا به خرد کردن سبزیجات اختصاص دارند و قادر به تک کردن گوشت و غیره نیستند.

طراحی:همواره طراحی لوازم آشپزخانه از اهمیت بالایی برخوردار است. از آنجایی که این وسیله قرار است در گوشه ای از آشپزخانه قرار گیرد پیشنهاد میکنیم نسبت به شکل و طراحی آن توجه کنید. حدالمقدور سعی کنید خرد کن برقی که خریداری میکنید هم رنگ با سایر وسایل آشپزخانه تان باشد تا جلوه ای زیبا در منزل داشته باشد.

کیفیت ساخت: از آنجایی که قرار نیست هر سال یک خرد کن برقی بخرید پیشنهاد میکنیم سراغ برند های مطرح در این زمینه بروید تا خیالتان بابت کیفیت ساخت آن راحت باشد. برند های متفرقه شاید ارزان قیمت باشند اما به هیچ وجه کیفیت خوبی ندارند و پس از گذشت چند ماه خراب میشوند و دیگر قادر به استفاده از آن نخواهید بود. همواره پیشنهاد ما برند هایی چون بوش، پارس خزر، مولینکس
گوسونیک، فیلیپس، دسینی، فلر، میگل، سنکور، تکنو، کرکماز، مک استایلر، سایا، کنوود میباشد.

راحتی در استفاده: سهولت استفاده جزو مواردی است که باعث میشود کار با وسیله مذکور لذت بخش تر باشد و کاربر نسبت به وسیله ای که خریداری کرده است در سریع ترین زمان ممکن مسلط شود. بهترین خرد کن برقی باید شامل یک حسگر خاموش و روشن باشد و قابلیت جدا شدن قطعات آن به راحتی و تنها با فشار دادن یک دکمه انجام شود.

امکانات جانبی: هرچه امکانات و لوازم جانبی محصول بیشتر باشد کار با آن لذت بخش تر است. به طور مثال برخی از بهترین خرد کن های برقی شامل مخلوط کن نیز میباشند که باعث بهبود رابط کاربری آن میشود. همچنین برخی برند ها دارای لوازم جانبی چون تیغه اضافی و برس مخصوص جهت تمیز کردن شیارها میباشند.

قیمت

قیمت خردکن برقی باتوجه به مواردی چون برند، قدرت موتور، تعداد تیغه ها و … تعیین میشود. اگر به دنبال خرید بهترین محصولات موجود در بازار هستید، برندهایی چون یونیک، مولینکس، بوش و پارس خزر را به شما پیشنهاد میکنیم. توجه داشته باشید برند پارس خزر علیرغم قیمت مناسبی که دارد از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار است و مدل Omega آن جزو بهترین نمونه های موجود در بازار ایران است.

در ادامه دعوت میکنیم ۲۰ مدل از بهترین خرد کن برقی های موجود در بازار را مشاهده فرمایید. (در صورت ناموجود شدن کالاهای زیر از مدل های مشابه دیدن فرمایید)

۱.خرد کن برقی آ ای سی مدل AEC-5140

خرد کن آ ای سی مدل AEC-5140

خرد کن برقی آ ای سی مدل AEC-5140  دارای سیستم قفل ایمنی می باشد و نحوه عملکرد آن به صورت دکمه فشاری است. جنس ظرف خردکن از شیشه و جنس تیغه از استیل ضدزنگ ساخته شده است. این مدل قابلیت تنظیم سرعت را دارا می باشد و باتوجه به بدنه ی استیلی که دارد از دوام قابل قبولی برخوردار است. ظرفیت ظرف این مدل ۱.۲ لیتر میباشد و دو سرعته است. توجه داشته باشید توان دستگاه ۶۰۰ وات بوده و در سریع ترین زمان ممکن اقدام به خرد کردن انواع مواد غذایی میکند. قابل ذکر است طول سیم این محصول یک متر است.

مشخصات

  • وزن: ۱.۶ گرم
  • جنس ظرف: پلاستیک
  • تعداد تیغه: دو عدد
  • تیغه: ۶

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲.خردکن برقی کاخلر مدل KH-154-B

خردکن کاخلر مدل KH-154-B

خردکن برقی کاخلر مدل KH-154-B جزو بهترین گزینه های موجود در بازار است. جنس تیغه این مدل ساخته شده از استیل ضدزنگ و پهنای آن ۱۴ میلی متر است. دارای سیستم قفل ایمنی بوده و جنس بدنه نیز از استیل ضدزنگ و بادوام ساخته شده است. ظرفیت ظرف خردکن ۰.۵ و توان مصرفی آن ۶۵۰ وات است. تنها نقطه ضعف این مدل طول سیم ۰.۶ سانتی متری است که ممکن است برای همه مناسب نباشد و کمی کوتاه به نظر برسد. توجه داشته باشید این مدل دارای پایه ی پلاستیکی ضد لغزش می باشد.

مشخصات

  • نحوه عملکرد: دکمه فشاری
  • وزن: ۱.۱ گرم
  • اندازه: ۲۷۰ × ۱۴۰ × ۱۴۰
  • تیغه: ۶

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۳.خردکن برقی کوکینگ مدل L-02

خردکن کوکینگ مدل L-02

خردکن برقی کوکینگ مدل L-02 دارای ۴ تیغه استیل می باشد و نحوه عملکرد آن دکمه فشاری است. باتوجه به قابلیت جدا شدن قطعات شست‌وشوی اقلام جانبی در ماشین ظرفشویی امکان پذیر است. این مدل از جنس بدنه پلاستیک و ظرف ۱.۸ لیتری برخوردار میباشد. تنها نقطه ضعف این دستگاه عدم قابلیت تنظیم سرعت می باشد که باتوجه به توان ۲۵۰ واتی که دارد این موضوع قابل چشم پوشی است. قابل ذکر است طول سیم ۰.۷ سانتی متر بوده و دارای پایه پلاستیکی ضد لغزش می باشد. اکثر خریداران کیفیت ساخت این مدل را قابل قبول ارزیابی کرده اند.

مشخصات

  • وزن: ۱ گرم
  • دارای یک عدد تیغه ۴ پره
  • دارای یک عدد تیغه ۲ پره
  • جنس ظرف: پلاستیک
  • تعداد تیغه: دو عدد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۴.خردکن برقی مولینکس مدل DPA144

خردکن مولینکس مدل DPA144

خردکن برقی مولینکس مدل DPA144 ساخت کشور فرانسه می باشد و از ویژگی های قابل قبولی برخوردار است. این مدل دارای سیستم قفل ایمنی بوده و جنس ظرف آن ساخته شده از بهترین پلاستیک است. ظرفیت ظرف خردکن ۰.۵ لیتر و توان مصرفی آن ۱۰۰۰ وات تخمین زده شده است. قابل ذکر است این مدل دارای طول سیم ۰.۹ سانتی متری بوده و باتوجه به طولی که دارد از سهولت استفاده ی قابل قبولی برخوردار می باشد. امتیاز این کالا ۴ از ۵ ارزیابی شده و جزو مدل های پرفروش بازار است.

مشخصات

  • وزن: ۱.۷ گرم
  • نحوه عملکرد: دکمه فشاری
  • تیغه: ۲
  • تعداد تیغه: یک عدد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۵.خرد کن برقی کاخلر کد KH-157-B مدل اشتهن

خرد کن کاخلر کد KH-157-B مدل اشتهن

نحوه عملکرد این خرد کن برقی به صورت دکمه فشاری است و باتوجه به قابلیت جدا شدن تیغه امکان شست‌وشوی اقلام جانبی در ماشین ظرفشویی وجود دارد. جنس بدنه از پلاستیک ساخته شده و وزن تقریبی آن ۱.۸ گرم است. باتوجه به جنس تیغه استیلی که دارد بسیار تیز و باکیفیت می باشد. این مدل دارای قابلیت همزن نیز می باشد و  ظرفیت ظرف آن ۲ لیتر است. باتوجه به توان ۴۰۰ واتی که دارد دارای مصرفی بهینه و قابل قبول است. توجه داشته باشید این مدل دارای طول سیم ۱.۵ سانتی متری می باشد.

مشخصات

  • جنس ظرف: پلاستیک
  • تعداد تیغه: شش عدد
  • تیغه: ۶
  • اندازه: ۲۳۰x170x340

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۶.خردکن برقی گوسونیک مدل Gsc 810

خردکن گوسونیک مدل Gsc 810

جنس ظرف این خردکن برقی شیشه ای است و قابلیت شست‌وشوی اقلام جانبی در ماشین ظرفشویی را دارد. جنس بدنه از پلاستیک و جنس تیغه از استیل ضد زنگ ساخته شده است. ظرفیت ظرف خردکن ۱۲۰۰ لیتر و پهنای تیغه آن ۱۹ میلی متر است. باتوجه به توان ۳۰۰ واتی که دارد از کیفیت قابل قبولی برخوردار بوده و جزو مدل های پرفروش بازار است. توجه داشه باشید قیمت محصول باتوجه به کیفیتی که دارد بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی می باشد.

مشخصات

  • وزن: ۱.۶ گرم
  • نحوه عملکرد: دکمه فشاری
  • تیغه: ۲

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۷.خردکن برقی پارس خزر مدل Omega

خردکن پارس خزر مدل Omega

خردکن برقی پارس خزر مدل Omega یکی از بهترین گزینه های ارزان قیمت و باکیفیت بازار است. توان مصرفی این مدل ۷۸۰ وات بوده و از عمق ۱۷ سانتی‌متری برخوردار است. اندازه سیم نسبتا بلند بوده و دارای طول ۰.۷۵ سانتی متری است. جنس پایه از پلاستیک ضد لغزش تهیه شده و باتوجه به تیغه ی استیل ضدزنگی که دارد دارای کیفیت برش بالایی می باشد. قابل ذکر است جنس بدنه از پلاستیک سخت تهیه شده و ظرفیت ظرف خردکن ۰.۳۲ لیتر است.

مشخصات

  • وزن: ۲.۱ گرم
  • نحوه عملکرد: دکمه فشاری
  • تیغه: ۲
  • جنس ظرف خردکن: پلاستیک
  • پهنا: ۱۷

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۸.خردکن برقی بوش مدل MMR08R2

خردکن بوش مدل MMR08R2

بهترین خردکن برقی بوش مدل MMR08R2 است. این دستگاه از جنس بدنه پلاستیک و جنس تیغه استیل ضدزنگ ساخته شده است. ظرفیت ظرف خردکن ۰.۸ و پهنای تیغه ۱۹ میلی متر است. باتوجه به توان ۴۰۰ واتی که دارد بسیار پرقدرت و دارای مصرف بهینه است. عمق ظرف ۱۹ سانتی‌متر و طول سیم آن ۱.۲ سانتی متر می باشد. باتوجه به جنس پایه پلاستیک ضد لغزشی که دارد به هیچ عنوان سر نمیخورد. امتیاز این کالا ۴ از ۵ ارزیابی شده است و اکثر خریداران کیفیت بدنه و نحوه ی عملکرد این دستگاه را قابل قبول ارزیابی کرده اند. جهت مشاهده نظرات و خرید آنلاین وارد سایت زیر شوید.

مشخصات

  • وزن: ۱.۲۲ گرم
  • تیغه: ۲
  • نحوه عملکرد: دکمه فشاری
  • جنس ظرف خردکن: پلاستیک

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۹.خرد کن برقی پارس خزر مدل GR-123P

خرد کن پارس خزر مدل GR-123P

خرد کن برقی پارس خزر مدل GR-123P از کیفیت ساخت و طراحی بسیار شکیلی برخوردار می باشد. ظرفیت ظرف خردکن ۰.۳ است و دارای گنجایش قابل قبولی می باشد. جنس تیغه از استیل و جنس بدنه از پلاستیک ساخته شده است. توان دستگاه ۷۸۰ وات بوده و دارای قدرت و مصرف بهینه ی قابل قبولی است. باتوجه به طول سیم نسبتا بلندی که دارد جا بجای آن بسیار آسان بوده و به دلیل جنس پایه پلاستیکی ضد لغزش در هر سطح صافی محکم می ایستد.

مشخصات

  • وزن: ۲.۰۵ گرم
  • نحوه عملکرد: دکمه فشاری
  • تیغه: ۲
  • جنس ظرف خردکن: پلاستیک

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۰.خرد کن برقی بوش مدل MMR 15A1

خرد کن بوش مدل MMR 15A1

این محصول بهترین خرد کن برقی بوش است. توان محصول ۵۵۰ وات است و به سرعت میتواند هر چیزی را خرد و تکه تکه کند. جهت خرید این محصول به سایت پذیرنده مراجعه فرمایید. قابل ذکر است؛ اکثر خریداران کیفیت ساخت و همچنین عملکرد تیغه ی این مدل را قابل قبول ارزیابی کرده اند و بیش از ۱۵۰ نفر خرید آن را به سایر کاربران پیشنهاد داده اند. توجه داشته باشید این مدل باتوجه به شرکت سازنده ی مطرحی که دارد از قیمت نسبتا بالایی برخوردار می باشد.

مشخصات

  • وزن: ۲.۱ گرم
  • ظرفیت ظرف خردکن: ۱.۵
  • توان: ۵۵۰ وات
  • اندازه: ۱۹۰x285x190

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۱.خردکن برقی فیلیپس HR1397

خردکن فیلیپس HR1397

دارای کاسه پلاستیکی و ۲ عدد تیغه، ظرفیت قابل استفاده ۰.۶ لیتر، قابلیت شست و شوی کلیه قطعات در ماشین ظرفشویی(به جز موتور)، استفاده آسان با فشار دست.

مشخصات

  • امکان خرد کردن آجیل، گوشت، سبزیجات و پنیر
  • جنس تیغه: استیل ضد زنگ
  • ظرفیت ظرف خردکن: ۱
  • توان: ۵۰۰ وات

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۲.خرد کن برقی پارس خزر مدل CP-802P

خرد کن پارس خزر مدل CP-802P

قابلیت شست‌وشوی اقلام جانبی در ماشین ظرفشویی، جنس بدنه پلاستیک، پهنا دستگاه ۱۴.۵، توان ۴۰۰ وات، طول سیم ۱ سانتی متر، جنس پایه پلاستیک، ارتفاع ۲۱ سانتی متر، جنس بدنه پلاستیک.

مشخصات

  • نحوه عملکرد: دکمه فشاری
  • تیغه: ۲
  • جنس ظرف خردکن: پلاستیک
  • جنس تیغه: استیل ضدزنگ
  • ظرفیت ظرف خردکن: ۰.۳

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۳.خرد کن برقی فلر مدل ۵۰۱

خردکن فلر مدل 501

دارای سیستم قفل ایمنی، قابلیت شست‌وشوی اقلام جانبی در ماشین ظرفشویی، ظرفیت ظرف خردکن ۰.۸، پهنا ۲۰، توان ۵۰۰ وات، عمق ۲۰ سانتی‌متر، طول سیم ۱.۵ سانتی متر، جنس پایه شیشه.

مشخصات

  • جنس ظرف: پیرکس
  • تعداد تیغه: دو عدد
  • تیغه: ۲
  • نحوه عملکرد: دکمه فشاری
  • قابلیت‌ها: تنظیم سرعت
  • جنس ظرف خردکن: شیشه
  • جنس تیغه: استیل ضد زنگ

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۴.خردکن برقی دسینی مدل m-001

خردکن دسینی مدل m-001

خردکن برقی دسینی مدل m-001: جنس تیغه استیل، جنس ظرف پلاستیک، ظرفیت ظرف خردکن ۲لیتر، توان مصرفی ۲۰۰ وات، طول سیم ۱ سانتی متر، جنس بدنه لاکی.

مشخصات

  • وزن: ۱ گرم
  • نحوه عملکرد: دکمه فشاری
  • تیغه: ۱
  • تعداد تیغه: چهار عدد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۵.خرد کن برقی تلیونیکس مدل TC-1899

خردکن تلیونیکس مدل TC-1899

قابلیت‌ تنظیم سرعت، دارای ۴تیغه ، جنس تیغه استیل ضد زنگ، دارای سیستم قفل ایمنی، ظرفیت ظرف خردکن ۲.۵ لیتر، ۲ سرعته، پهنا ۲۵، توان ۳۰۰ وات، عمق ۲۵ سانتی‌متر، طول سیم ۱ سانتی متر، جنس پایه استیل.

مشخصات

  • وزن: ۱.۹۰ گرم
  • نحوه عملکرد: دکمه فشاری
  • جنس ظرف: شیشه
  • تعداد تیغه: چهار عدد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۶.خرد کن برقی مدل ufk-1

خردکن مدل ufk-1

ظرفیت ظرف خردکن ۱.۸، جنس ظرف پلاستیک، جنس تیغه استیل ضد زنگ، توان ۲۵۰ وات، طول سیم ۱.۵ سانتی متر، جنس بدنه پلاستیک ABS.

مشخصات

  • وزن: ۰.۹۵۰ گرم
  • نحوه عملکرد: دکمه فشاری
  • تیغه: ۲
  • تعداد تیغه: دو عدد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۷.خردکن برقی بوش مدل MMR08A1

خردکن بوش مدل MMR08A1

جنس ظرف پلاستیک، ظرفیت ظرف خردکن ۰.۸، توان مصرفی ۴۰۰ وات، عمق ظرف ۱۹.۵ سانتی‌متر، طول سیم ۱.۲ سانتی متر، ارتفاع ۲۵ سانتی متر، جنس بدنه پلاستیک.

مشخصات

  • وزن: ۱.۲۴۸ گرم
  • نحوه عملکرد: دکمه فشاری
  • تیغه: ۲
  • تعداد تیغه: یک عدد
  • پهنا: ۱۹.۵

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۸.خردکن برقی مدل AP-101

خردکن مدل AP-101

ظرفیت ظرف خردکن ۰.۲۵، جنس ظرف شیشه، دارای سیستم قفل ایمنی، توان ۲۰۰ وات، طول سیم ۰.۹ سانتی متر، ارتفاع ۱۰ سانتی متر، جنس بدنه ABS و شیشه.

مشخصات

  • وزن: ۲ گرم
  • نحوه عملکرد: دکمه فشاری
  • تیغه: ۱
  • تعداد تیغه: دو عدد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۹.خردکن برقی میگل مدل GCH 400

خردکن میگل مدل GCH 400

جنس ظرف خردکن پلاستیک، جنس تیغه استیل ضد زنگ، دارای سیستم قفل ایمنی، ظرفیت لیوان ۲، ظرفیت ظرف خردکن ۲، یک سرعته، پهنا دستگاه ۱۷، توان مصرفی ۴۰۰ وات، عمق ظرف ۱۲ سانتی‌متر، طول سیم ۱.۱۰ سانتی متر، جنس پایه پلاستیک، ارتفاع ۲۲ سانتی متر، جنس بدنه پلاستیک.

مشخصات

  • وزن: ۳ گرم
  • جنس ظرف: پلاستیک
  • تعداد تیغه: دو عدد
  • تیغه: ۲
  • جنس بدنه: پلاستیک
  • نحوه عملکرد: دکمه فشاری

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲۰.خردکن برقی فوما مدل FU-1982

خردکن فوما مدل FU-1982

دارای دو تیغه دو پره، ظرفیت ظرف خردکن ۲، تعداد تنظیمات سرعت ۲، توان ۵۰۰ وات، طول سیم ۰.۹ سانتی متر، جنس بدنه استیل، تیغه تهیه شده از استیل ضد زنگ، تیغه با قابلیت جدا شدن، دارای گواهینامه CE، ولتاژ ورودی ۲۲۰-۲۴۰ ولت.

مشخصات

  • وزن: ۲.۱ گرم
  • نحوه عملکرد: دکمه روشن/خاموش
  • تیغه: ۴
  • قابلیت‌ها: تنظیم سرعت

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

نکات مهم

قابلیت شستشو

قبل از خرید بهترین مارک خرد کن برقی حتما به قابلیت جدا شدن محفظه و تیغه های آن توجه کنید. در صورتی که محصول مورد نظر از این قابلیت پشتیبانی نکند فرآیند شستشوی آن بسیار سخت میشود و حتی ممکن است هنگام شستن دستگاه دچار آسیب شود. بنابراین برای سهولت هرچه بهتر در شستشو باید به نکاتی چون استیل بودن تیغه ها و قابلیت جدا شدن آسان قطعاتی که با محتویات غذا برخورد دارند توجه کنید. در صورتی که جنس تیغه از استیل باشد، شستن آن با ماشین ظرفشویی بلامانع است.

بهترین برند

بهترین برند هایی که در زمینه خرد کن برقی محصولاتی را ارائه داده اند شامل بوش، پارس خزر، مولینکس، فیلیپس، دسینی، میگل، سنکور، کرکماز  میباشد.

  • قابل ذکر است خرد کن برقی پارس خزر علیرغم قیمت پایینی که دارد بسیار با کیفیت است  و اغلب کاربران از خرید شان بسیار راضی بوده اند. در صورتی که نمی خواهید برای خرید خرد کن برقی زیاد هزینه کنید پارس خزر گزینه ی خوبی برای شماست.
  • اگر قیمت محصول برای شما مهم نیست خرد کن برقی بوش و دسینی گزینه ی بسیار خوبی میباشند.

خرد کن برقی یا دستی؟

خرد کن دستی نیاز به صرفه انرژی دست دارد و از لحاظ سرعت قابل قیاس با نمونه ی برقی نمی باشد. اما اگر نمی خواهید برای خرید خرد کن زیاد هزینه کنید نمونه های دستی نیز گزینه ی خوبی محسوب میشوند.

قیمت انواع خرد کن برقی چقدر است؟

قیمت انواع خرد کن برقی معمولا از ۳۰۰ هزار تومان به بالا میباشد. آنچه منجر به افزایش قیمت محصول میشود شامل مواردی چون کشور سازنده و قابلیت های آن میباشد. محصولاتی چون پارس خزر با توجه به این که تولید ایران هستند قیمت مناسبی دارند و  با هر بودجه ای میتوانید اقدام به خرید بهترین خرد کن برقی از این برند کنید.

طول عمر خرد کن برقی چقدر است؟

همه چیز به نحوه نگهداری شما مربوط میشود. در صورتی که مرتب تیغه و سایر اقلام داخلی دستگاه را تمیز کنید و محتویات غذایی که داخل دستگاه میریزید زیاد سفت نباشد خرد کن سالیان سال دوام خواهد داشت و نیاز به هیچگونه تعمیری پیدا نخواهد کرد.

گارانتی محصول چگونه است؟

جهت اطلاع از شرایط گارانتی خرد کن برقی باید این موضوع را از شرکت وارد کننده یا تولید کننده جویا شوید. در صورتی که برند خریداری شده شرکتی باشد و قانونی وارد ایران شده باشد حتما شامل خدمات پس از فروش میباشد.

بهترین پیاز خردکن برقی چه مارکیه؟

تمام مدل هایی که در این مطلب معرفی کردیم قابلیت خرد کردن پیاز را دارند. لذا اگر به دنبال خرید پیاز خردکن برقی هستید، میتوانید بین مدل های معرفی شده بهترین گزینه را باتوجه به سلیقه و میزان بودجه ی خود خریداری کنید. در صورتی که در مورد کاربرد کالاهای معرفی شده سوالی دارید از طریق بخش تماس باما در ارتباط باشید.

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم صفر تا صد انواع خرد کن برقی را برسی کنیم. آنچه در این مطلب اشاره شد برسی موارد ظاهری و فنی محصولات بود تا شما عزیزان بتوانید هریک از موارد مذکور را ملاکی برای خرید خود قرار دهید. در صورتی که هنوز نمی دانید بهترین مارک خرد کن برقی چیست میتوانید اخود را در انتهای این مطلب با ما در میان بگذارید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ شما را بدهند.

خرد کن برقی باعث میشود شما لذت بیشتری از آشپزی ببرید و در وقت و زمان خود صرفه جویی کنید. اگر شما خواننده ی گرامی شاغل  هستید شدیدا خرید یک خرد کن برقی با کیفیت را به شما پیشنهاد میدهیم زیرا این محصول انرژی کمی از شما میگیرد و میتوانید ساعت بیشتری را در خانه استراحت کنید.

امیدواریم از خواندن مطلب راهنمای خرید خرد کن برقی لذت برده باشید. از شما عزیزان دعوت میکنیم از سایر مطلب سایت تپ سنج دیدن کنید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *