بهترین جاروبرقی رباتیک [معرفی مدل های پرفروش۲۰۲۴]

جاروبرقی رباتیک وسیله‌ای است که در وقت و زمان شما بسیار صرفه‌جویی می‌کند و همین موضوع باعث محبوبیت این وسیله‌ی هوشمند در چند سال اخیر شده است. ما در این مطلب تمام مواردی که بهتر است قبل از خرید بدانید را به صورت کلی برسی می‌کنیم و در انتها لیستی از محصولات منتخب و پرفروش را خدمت شما کاربران محترم تپ سنج معرفی می‌کنیم. ‌امیدواریم خواندن این مطلب برای انتخاب بهترین جاروبرقی رباتیک به شما کمک کند.

جاروبرقی رباتیک چیست؟

جاروبرقی رباتیک وسیله‌ای است که منزل شما را به صورت هوشمند و با دقتی بالا تمیز می‌کند. آن چیزی که این وسیله را از سایر جاروبرقی‌ها متمایز می‌کند دقت و عملکرد هوشمند آن است. شما با خرید جاروبرقی رباتیک دیگر نیاز فعالیت خاصی ندارید و همه چیز تنها با فشار دادن یک دکمه شروع می‌شود.

عملکرد جاروبرقی های رباتیک با یکدیگر متفاوت می‌باشند. برخی با یک کنترل یا یک اپلیکیشن نصب شده رو گوشی کنترل می‌شوند و برخی دیگر به صورت دستی برنامه‌ریزی می‌شوند. همچنین عملکرد این جارو‌ها در سطوح مختلف متفاوت است و باید قبل از خرید حتماً به این نکته نیز نوجه کنید.

جاروبرقی‌های رباتیک به وسیله‌ی باتری کار می‌کنند و تنها با فشار دادن یک دکمه به صورت خودکار تمام محیط خانه را تمیز می‌کنند. همچنین بدنه‌ی این وسیله بسیار بادوام بوده و با برخورد به سطوح مختلف دچار آسیب نمی‌شوند.

نحوه انتخاب جاروبرقی رباتیک

انتخاب بهترین جاروبرقی رباتیک کار چندان آسانی نیست، بنابراین پیشنهاد می‌کنیم به نکاتی که در ادامه خدمتتان عرض می‌کنیم حتماً توجه کنید.

طراحی و ساخت: طراحی جاروبرقی رباتیک از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در صورتی که به یک مدل سریع و چابک نیاز دارید گزینه‌های گرد را به شما پیشنهاد می‌کنیم. اما اگر دقت تمیزی در کنج دیوار‌ها برای شما مهم است مدل‌های مربع شکل انتخاب به مراتب بهتری می‌باشند. همچنین اندازه ارتفاع جارو جزء موارد است که حتماً باید به آن توجه کنید، در صورتی که وسایل شما مانند مبلمان تنها چند سانت با زمین فاصله دارند باید سراغ مدل‌های باریک بروید تا به به خوبی نظافت زیر سطوح انجام شود.

مخزن دستگاه: عملکرد مخزن دستگاه‌ها با یکدیگر متفاوت می‌باشند در برخی تخلیه به صورت خودکار انجام می‌شود و در برخی دیگردستی. همچنین ظرفیت دستگاه‌ها با توجه به ابعاد آن‌ها با یکدیگر متفاوت می‌باشند، برخی ۲۵۰ میلی لیتر هستند و مدل‌های حرفه‌ای‌تر تا ۵۰۰میلی لیتر ظرفیت دارند.

عملکر هوشمند: بهترین جاروبرقی‌های رباتیک از هوش مصنوعی بهره می‌برند و فرآیند نظافت را برای شما بسیار آسان‌تر می‌کنند. در صورتی که می‌خواهید از ویژگی‌هایی چون دستور صوتی، سنسور‌های نوک (قابلیت تشخیص ناهمواری‌ها)، نقشه‌برداری به وسیله دوربین(اسکن کردن خانه)، حسگر تشخیص سطح (پارکت، فرش، سرامیک) و… استفاده کنید باید سراغ مدل‌های حرفه‌ای و گران قیمت‌تر بروید.

کف و ناهمواری‌ها: از آنجایی که سطوحی چون مرمر و پارکت بسیار آسیب‌پذیر می‌باشند باید سراغ مدل‌هایی با برس ظریق بروید تا سطوح خانه دچار خراش یا آسیب نشوند. همچنین اگر خانه‌ی شما پله‌های زیادی دارد باید سراغ جاروبرقی رباتیک بروید که قابلیت تشخیص سقوط از ارتفاع را داشته باشد. در نهایت پیشنهاد می‌کنیم اگر منزل شما دارای پله‌ها و سطوح مختلف است سراغ مدلی بروید که دارای دوربین باشد تا با نقشه‌برداری از کل خانه قابلیت تشخیص و هماهنگی با تمام سطوح و محیط خانه را داشته باشد.

قدرت موتور: هرچه قدرت موتور بیشتر باشد فرآیند نظافت سریع‌تر انجام می‌شود و همچنین قدرت مکش آن نیز ارتقا می‌ابد. در صورتی که می‌خواهید منزلتان همواره تمیز باشد پیشنهاد می‌کنیم سراغ مدل‌هایی با قدرت موتور بالا بروید. قابل ذکر است قدرت ۵۰ تقریباً مناسب هر نوع استفاده‌ای می‌باشد.

نمایش وضعیت: برخی از بهترین جاروبرقی‌های رباتیک دارای نمایشگر‌های اعلام وضعیتی چون؛ پر بودن مخزن، کم بودن شارژ و… می‌یاشند. در صورتی که می‌خوهید از وضیعت دستگاه همواره آگاه باید پیشنهاد می‌کنیم سراغ مدل‌هایی بروید که دارای نمایشگر ال‌ای دی اعلام وضعیت می‌باشند.

کم صدا بودن: محدوده صدا ۶۵-۷۰ دسی بل استاندارد می‌باشند و حین کارکردن دستگاه کم‌ترین صدا به گوش می‌رسد. در صورتی که می‌خواهید حتی هنگام خواب نیز خانه‌ی شما در حال تمیز شدن باشد، باید سراغ مدل‌های کم صدا بروید تا صدای جاروبرقی رباتیک مزاحم استراحت شما نشود.

قابلیت تعویض سری: گاهی اوقات مجبورید برای تمیزی سطوح از سری‌های مختلفی استفاده کنید. در صورتی که می‌خواهید دستگاه شما چنین قابلیتی داشته باشد. کافی است نگاهی به مشخصات محصولات زیر بیندازید تا به آسانی برای هر سطحی سری مخصوص خود را داشته باشید. قابل ذکر است این قابلیت تنها در مدل‌های حرفه‌ای دیده می‌شود.

قیمت جاروبرقی رباتیک: همانطور که اشاره کردیم قیمت انواع جارو‌های رباتیک باتوجه به مواردی چون نوع کنترل، طراحی، استفاده از هوش مصنوعی و… متفاوت است. در صورتی که می‌خواهید از تمام ویژگی‌های حرفه‌ای جارو بهرمند شوید باید چیزی حدود ۵تا۸میلیون تومان هزینه کنید اما اگر صرفاً یک مدل مبتدی می‌خواهید با بودجه ۳میلیون تومان هم قادر به خرید جاروبرقی رباتیک خواهید بود که البته ما خرید چنین مدل‌هایی را به هیچ عنوان پیشنهاد نمی‌کنیم زیرا کارایی بسیار محدودی دارند و آنطور که باید شاید محیط خانه را نظافت نمی‌کنند.

در ادامه دعوت می‌کنیم ۲۰مدل از بهترین جاروبرقی‌های رباتیک موجود در بازار را مشاهده کنید. (در صورت ناموجود شدن کالا‌های زیر از مدل‌های مشابه دیدن فرمایید) توجه داشته باشید محصولات زیر جزء پرفروش‌ترین‌های بازار می‌باشند و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می‌باشند.

۱.جاروبرقی دریم مدل W10

جاروبرقی دریم مدل W10

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مشخصات

  • تعداد چرخ: چهار عدد
  • نوع جارو برقی: رباتیک

جاروبرقی رباتیک دریم مدل W10 از توان مکش ۴۰۰۰PA برخوردار است و قابلیت جذب مایعات را دارد. کاملا قابل شست‌وشو بوده و دارای ظاهری بسیار شکیل است. امتیاز این کالا ۴.۸ از ۵ ارزیابی شده است و اکثر خریداران قدرت مکش و کارایی این مدل را قابل قبول ارزیابی کرده‌اند. توجه داشته باشید قیمت این محصول نسب به سایر مدل های مشابه با چنین ویژگی هایی بسیار مناسب بوده و جزء مدل های اقتصادی و مقرون به صرفه ی بازار محسوب می‌شود.

۲.جاروبرقی دریم مدل L10 Pro

جاروبرقی دریم مدل L10 Pro

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مشخصات

  • تعداد چرخ: سه عدد
  • محدوده طول کابل برق: کم‌تر از ۵ متر

محدوده توان مصرفی جاروبرقی رباتیک مدل L10 Pro زیر ۱۰۰۰ وات است و همین موضوع آن را به بهترین جاروبرقی رباتیک موجود در بازار تبدیل کرده است. این مدل دارای ویژگی های چون فیلتر خروجی HEPA، شعاع عملکرد ۲۵۰ متر، گنجایش مخزن ۰.۵۷ لیتر و توان مکش ۴۰۰۰ پاسکال می‌باشد. درضمن میزان صدای این جارو رباتیک تنها ۶۵ دسیبل و بسیار کم صدا است.

۳.جاروبرقی رباتیک شیائومی مدل Mop Essential

جاروبرقی رباتیک شیائومی مدل Mop Essential

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مشخصات

  • ابعاد: ۳۵۰x۳۵۰x۸۲ سانتی‌متر
  • وزن: ۴.۹۷ گرم

جاروبرقی رباتیک شیائومی مدل Mop Essential جزو شکیل ترین مدل های بازار است. از ویژگی های این مدل میتوان به مواردی چون قدرت موتور بالا، توان مکش ۲۵، مخزن ۰.۴۶ لیتری، قابلیت نشانگر پر بودن مخزن، فیلتر خروجی HEPA، محدوده توان مصرفی زیر ۱۰۰۰ وات، محدوده میزان صدا ۶۵-۷۰ دسی بل، طول کابل برق ۵ متری و سه عدد چرخ جهت حرکت بهتر دستگاه اشاره کرد.

۴.جاروبرقی رباتیک شیائومی مدل Mop 2 Pro +

جاروبرقی رباتیک شیائومی مدل Mop 2 Pro +

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مشخصات

  • ابعاد: ۳۵۰x۳۵۰x۸۱ سانتی‌متر
  • وزن: ۳.۹ گرم

اگر دنبال خرید جاروبرقی رباتیک با قدرت موتور بالا و گنجایش مخزن مناسب هستید، این مدل را به شما پیشنهاد می‌کنیم. جاروبرقی رباتیک Mop 2 Pro + دارای نشانگر پر بودن مخزن بوده و فیلتر خروجی HEPA است. محدوده توان مصرفی زیر ۱۰۰۰ وات و محدوده میزان صدای آن ۶۵-۷۰ دسی بل ارزیابی شده است. قابل ذکر است، طول کابل برق این مدل ۵ متر است.

۵.جاروبرقی شیائومی مدل mop 2 pro

جاروبرقی شیائومی مدل mop 2 pro

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مشخصات

  • توان مکش بیش از ۳۰۰۰ pa
  • فیلتر قابل تعویض میباشد.
  • دارای استند یا سینی است.

جاروبرقی شیائومی مدل mop 2 pro جزو بهترین مدل های بازار با بالاترین کیفیت مکش و پاک کنندگی است. این جاروبرقی رباتیک دارای ظاهری بسیار زیبا می‌باشد. باتوجه به قابلیت های کاربردی که دارد به بهترین شکل ممکن تمام سطوح خانه را نظافت می‌کند. قابل ذکر است فیلتر این محصول قابل تعویض بوده و همچنین دارای استند مخصوص می‌باشد. امتیاز این کالا ۴.۹ از ۵ ارزیابی شده که خود گویای کیفیت بالای این مدل است.

۶.جاروبرقی رباتیک شیائومی مدل Mop P

جاروبرقی رباتیک شیائومی مدل Mop P

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مشخصات

  • تعداد چرخ: سه عدد
  • تعداد سری: بدون سری مجزا
  • محدوده طول کابل برق: کم‌تر از ۵ متر
  • محدوده میزان صدا: ۶۵-۷۰ دسی بل

جاروبرقی رباتیک شیائومی مدل Mop P دارای ویژگی هایی چون؛ توان مصرفی زیر ۱۰۰۰ وات، فیلتر خروجی HEPA، قابلیت نشانگر پر بودن مخزن، گنجایش مخزن ۰.۵۶، توان مکش و قدرت موتور ۳۳ وات می‌باشد. قابل ذکر است در اقلام همراه این جاروبرقی رباتیک داکت شارژ نیز موجود است. امتیاز این مدل ۴.۸ از ۵ ارزیابی شده و جزء مدل های پرفروش بازار است.

۷.جاروبرقی رباتیک لایدستو مدل R1

جاروبرقی رباتیک لایدستو مدل R1

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مشخصات

  • تعداد چرخ: سه عدد
  • تعداد سری: بدون سری مجزا
  • محدوده طول کابل برق: کم‌تر از ۵ متر
  • محدوده میزان صدا: ۶۵-۷۰ دسی بل

جاروبرقی رباتیک لایدستو شامل ویژگی هایی چون؛ توان مصرفی ۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰ وات، فیلتر خروجی HEPA، شعاع عملکرد ۲۰۰متر و توان مکش ۵۰ وات می‌باشد. قابل ذکر است این جارو برقی دارای شش پاکت یدک بوده و باتوجه به قدرت موتور ۵۰ واتی که دارد، از عملکرد نظافتی بسیار بالایی برخوردار است. توجه داشته باشید، میزان صدای دستگاه ۶۹ دسی بل و ابعاد آن ۲۴.۳x۱۵.۵x۱۷.۸ سانتی‌متری می‌باشد.

۸.جاروبرقی دریم مدل F9

جاروبرقی دریم مدل F9

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مشخصات

  • توانایی عبور از موانع ۲ سانتی متری
  • دارای ۵ عملکرد جدید پیشرفته نقشه برداری
  • دارای برس انعطاف پذیر میکروفایبر ۰.۱ میلی متری

جاروبرقی رباتیک دریم مدل F9 دارای سیستم ضد نشت و سیستم ناوبری تصویری است. این مدل از فناوری OTA پشتیبانی می‌کند و طراحی زیبایی دارد. امتیاز این محصول ۴.۶ از ۵ ارزیابی شده و بیش از ۵۰ نفر خرید آن را به سایر کاربران در سایت پذیرنده پیشنهاد داده‌اند.

۹.جاروبرقی دریم مدل D9

جاروبرقی دریم مدل D9

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مشخصات

  • تعداد چرخ: سه عدد
  • تعداد سری: بدون سری مجزا
  • محدوده طول کابل برق: بدون کابل برق
  • محدوده میزان صدا: زیر ۶۵ دسی بل

جاروبرقی دریم مدل D9 دارای ویژگی هایی چون؛ توان مصرفی زیر ۱۰۰۰ وات، فیلتر خروجی HEPA و قابلیت نشانگر پر بودن مخزن است. از دیگر ویژگی های این مدل میتوان به شعاع عملکرد ۲۵۰ متری و صدای بسیار کم آن اشاره کرد. جاروبرقی دریم باتوجه به گنجایش مخزن ۰.۵۷۰ و توان مکش بالایی که دارد جزء بهترین گزینه های موجود در بازار محسوب می‌شود. قابل ذکر است ابعاد این دستگاه ۳۵۰x۳۵۰x۹۶ سانتی‌متر است.

۱۰.جاروبرقی شیائومی مدل Mop

جاروبرقی شیائومی مدل Mop

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مشخصات

  • تعداد چرخ: سه عدد
  • تعداد سری: بدون سری مجزا
  • محدوده طول کابل برق: کم‌تر از ۵ متر
  • محدوده توان مصرفی: زیر ۱۰۰۰ وات
  • نوع فیلتر خروجی HEPA
  • ابعاد دستگاه۳۵۰x۳۵۰x۸۰ سانتی‌متر
...

۱۱.جاروبرقی سطلی دریم مدل Z10 Pro

جاروبرقی سطلی دریم مدل Z10 Pro

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مشخصات

  • تعداد چرخ: سه عدد
  • محدوده طول کابل برق: بدون کابل برق
  • محدوده میزان صدا: ۶۵-۷۰ دسی بل
  • محدوده توان مصرفی: زیر ۱۰۰۰ وات
  • نوع فیلتر خروجی HEPA ۱۱
  • دارای پاکت جارو برقی
...

۱۲.جاروبرقی دریم مدل D9 Max

جاروبرقی دریم مدل D9 Max

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مشخصات

  • امکانات جاروبرقی: سری جمع‌آوری مو
  • تعداد چرخ: سه عدد
  • تعداد سری: بدون سری مجزا
  • محدوده طول کابل برق: بدون کابل برق
  • محدوده میزان صدا ۶۵-۷۰ دسی بل
  • محدوده توان مصرفی زیر ۱۰۰۰ وات
...

۱۳.جاروبرقی ویومی مدل S9

جاروبرقی ویومی مدل S9

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مشخصات

  • نوع جارو برقی: رباتیک
  • تعداد سری: بدون سری مجزا
  • محدوده طول کابل برق: بدون کابل برق
  • محدوده توان مصرفی زیر ۱۰۰۰ وات
  • ابعاد ۳۵x۳۵x۹۸ سانتی‌متر
  • دارای فیلتر بهداشتی
  • دارای قدرت موتور ۵۰
  • وزن دستگاه ۸۱۰۰ گرم

۱۴.جاروبرقی مایدیا مدل M7

جاروبرقی مایدیا مدل M7

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مشخصات

  • تعداد سری: بدون سری مجزا
  • محدوده طول کابل برق: بدون کابل برق
  • محدوده میزان صدا: زیر ۶۵ دسی بل
  • محدوده توان مصرفی زیر ۱۰۰۰ وات
  • ابعاد دستگاه ۳۵۰x۳۵۰x۹۶۰ سانتی‌متر
  • دارای شانگر پر بودن مخزن
...

۱۵.جاروبرقی مایدیا مدل M7 Pro

جاروبرقی مایدیا مدل M7 Pro

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مشخصات

  • تعداد چرخ: سه عدد
  • تعداد سری: بدون سری مجزا
  • محدوده طول کابل برق: بدون کابل برق
  • محدوده میزان صدا زیر ۶۵ دسی بل
  • محدوده توان مصرفی زیر ۱۰۰۰ وات

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۶.جاروبرقی رباتیک دریم مدل F9

جاروبرقی رباتیک دریم مدل F9

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مشخصات

  • نوع جارو برقی: رباتیک
  • تعداد سری: بدون سری مجزا
  • محدوده طول کابل برق: بدون کابل برق

۱۷.جاروبرقی تراور مدل finder

جاروبرقی تراور مدل finder

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مشخصات

  • تعداد چرخ: سه عدد
  • محدوده میزان صدا: زیر ۶۵ دسی بل
  • نوع جارو برقی: رباتیک

جمع بندی

در این مطلب تمام مواردی که باید قبل از خرید بهترین جاروبرقی رباتیک بدانید را به صورتی کامل مورد نقد و برسی قرار دادیم. مواردی چون نوع طراحی، قابلیت تغییر سطوح، وجود سنسور‌های مختلف از جمله مواردی است که باید قبل از خرید حتماً به آن‌ها توجه کنید. دقت داشته باشید مدل‌هایی ارزان قیمت هیچ گونه کارایی برای شما ندارند و تنها پول خود را برای خرید کالایی که هیچگونه سودی برای شما ندارد هدر داده‌اید. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که بودجه‌ی کافی برای خرید جاروبرقی رباتیک را ندارید کمی صبر کنید تا مدلی حرفه‌ای با کارایی لازم را خریداری کنید.

امیدواریم از خواندن مطلب معرفی بهترین جاروبرقی رباتیک لذت برده باشید. از شما عزیزان دعوت می‌کنیم از صفحات طی زمین شوی و بخارشوی نیز دیدن فرمایید.

۳/۵ - (۲ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *