۷مدل بهترین تاپ و نیم تنه ورزشی زنانه مناسب برای باشگاه و بدنسازی

راهنمای خرید تاپ و نیم تنه ی ورزشی زنانه

تاپ و نیم تنه ورزشی زنانه جزو لوازم ضروری برای ورزشکاران خانم می‌باشد. از آنجایی که فعالیت ورزشی بسیار سخت و نفس گیر است، در صورتی که از لباس نامناسب استفاده شود میتواند موجب تعریق بیش از حد و خستگی شدید ورزشکار شود. آنچه به بهبود عملکرد ورزشی شما کمک میکند لباس و وسایل مورد نیاز در هر رشته ی ورزشی میباشد. امروزه علی‌رغم استفاده از نیم تنه در سالن های ورزشی بسیاری از خانم ها به جای لباس زیر از این نیم تنه ها برای پیاده روی و دویدن در مکان های عمومی استفاده میکنند. تنوع در خرید تاپ و نیم تنه ورزشی زنانه بسیار زیاد است و در رنگ بندی های مختلف در بازار عرضه میشوند. آنچه خرید را مشکل میکند رنگ بندی نیست بلکه نوع جنس و برند محصول است، اما نگران نباشید ما اینجاییم تا بهترین تاپ و نیم تنه ورزشی را به شما عزیزان معرفی کنیم. همراه ما تا انتهای این مقاله باشید.

پیشنهاد خرید: راهنمای خرید شلوارک ورزشی زنانه

راهنمای قبل از خرید

اندازه: مهم ترین نکته ای که باید قبل از خرید تاپ و نیم تنه ی ورزشی زنانه به آن توجه کنید اندازه ی آن است چون قرار است از آن برای فعالیت ورزشی استفاده کنید پیشنهاد میکنیم نیم تنه ای که خریداری میکنید به اندازه ای جذب نباشد که مانع از حرکت شما شود. از آنجایی که معمولا از نیم تنه در باشگاه ها استفاده میشوند بسیاری از خانم ها به تنهایی از این نیم تنه ها استفاده میکنند تا آزادی بیشتری داشته باشند، پیشنهاد میکنیم بعد از پوشیدن و تست لباس چند حرکت ورزشی انجام دهید تا میزان راحتی را در آن کاملا بسنجید تا حین فعالیت ورزشی دچار مشکل نشوید.

نوع پارچه: اکثر تاپ و نیم تنه های ورزشی از ترکیبی چون نخ پنبه و پلاستیک ساخته میشوند، این جنس پارچه که پلی استر نامیده میشود ضد تعریق است و از انعطاف بالایی برخوردار است. امروزه انواع لگ ورزشی زنانه نیز از این جنس تهیه میشوند. از دیگر پارچه هایی که برای تولید نیم تنه استفاده میشود میتوان به جنس صد در صد پنبه اشاره کرد، این جنس پارچه از راحتی بسیار بالایی برخوردار است اما به نسبت پلی استر عمر کمتری دارد و ممکن است بعد از چندبار شستشو تغییر حالت دهد. ( البته طریقه ی شستشو در برچسبی که پشت یقه محصول است ذکر شده است)

نوع پوشیدن: قالبا تاپ و نیم تنه ی ورزشی از بند تشکیل شدند، و برخی نیم تنه ها به صورت کاملا کشی میباشند. اینکه نیم تنه ای که خریداری میکنید طریقه ی پوشیدنش بندی باشد یا کشی کاملا سلیقه ای است اما آنچه ما پیشنهاد میکنیم نمونه های بندی است زیرا اندازه ی آن کاملا قابل تنظیم است و راحتی بیشتری هنگام فعالیت ورزشی در آن خواهید داشت.

بخوانید: راهنمای خرید تاپ زنانه شیک

کاپ: کاپ باعث میشود که در هنگام حرکت، سینه تکان نخورد. همه ی تاپ و نیم تنه ی ورزشی زنانه دارای کاپ نیستند و اکثر مدل هایی که تولید میشوند کاملا ساده اند. اما بودن یا نبودن کاپ کاملا سلیقه ای است و به نظر خود شما بستگی دارد، نمیتوان وجود کاپ را برتری محصول نسبت به نمونه های ساده محسوب کرد.

ضد تعریق: از آنجایی که هرگونه فعالیت ورزشی منجر به تعریق میشود، باید تاپ و نیم تنه قابلیت تنفس پذیری لازم را داشته باشد تا از پخش شدن بوی عرق و یا خیس شدن لباس ورزشکار جلوگیری شود. گرچه هیچ لباس ورزشی نمیتواند تعریق را به صفر برساند اما برندهای مطرح دنیا با بکارگیری تکنولوژی هایی در بافت پارچه این مورد را به حداقل رسانده اند و شما لازم نیست بعد از هر فعالیت ورزشی لباس را بشورید و برای شستشوی لباس هفته ای یکبار کفایت میکند.

بخوانید: راهنمای خرید سرهمی زنانه شیک

فنر یا کش: برای فرم دهی در برخی نیم تنه ورزشی زنانه از فنر استفاده میشود و در برخی دیگر از کش، اتنخاب با شماست اما فنر پشتیبانی بهتری نسبت به نمونه های کشی دارد.

تنظیم سایز: اگر میخواهید نیم تنه ورزشی مورد نظر قابلیت تنظیم سایز داشته باشد، باید سراغ نمونه های بندی بروید زیرا نمونه های کشی این قابلیت را ندارند.

انواع بند

بند نیم تنه ورزشی زنانه
انواع بند نیم تنه ورزشی زنانه

تصویر چپ: این مدل نیم تنه ورزشی زنانه پشتیبانی کمی دارد و مناسب افرادی با سایز A,B میباشد. بندهای این مدل قابل تنظیم است. پیشنهاد میکنیم اگر به رشته های یوگا و ورزش های بدون وزنه علاقه مندید این مدل را تهیه کنید.

تصویر وسط: این مدل نیم تنه ورزشی مناسب افرادی است، که به فعالیت ورزشی با وزنه مشغول هستند. پشتیبانی بالایی دارد، اما سایز آن قابل تنظیم نیست.

تصویر راست: بهترین پشتیبانی را برای هرگونه فعالیت ورزشی دارد. از دوندگی گرفته تا کار با وزنه، اگر دنبال بهترین نیم تنه ورزشی زنانه هستید این مدل را پیشنهاد میکنیم.

قیمت

برای خرید تاپ و نیم تنه ورزشی زنانه عوامل مختلفی برای قیمت گذاری وجود دارد. از نوع برند گرفته تا جنس محصول، بهتر است سراغ برند های متفرقه نروید و برندی خریداری کنید که قالبا محصولات ورزشی تولید میکند. معمولا قیمت تاپ و نیم تنه ورزشی زنانه از ۳۰ هزارتومان به بالا میباشد. هر چقدر بیشتر هزینه کنید، محصول خریداری شده دارای دوام و کیفیت بالاتری است. پیشنهاد میکنیم برای خرید نیم تنه ورزشی بالا ۱۰۰ هزار تومان هزینه کنید.

۱.نیم تنه ورزشی زنانه مدل RBblW103 غیر اصل

نیم تنه ورزشی زنانه مدل RBblW103 از جنس پلی استر و فیلامنت تهیه شده است. بند لباس معمولی می‌باشد و دارای پد است. نحوه بسته شدن کشی و همچنین یقه ی آن گرد است. طرح پارچه ساده بوده و قابلیت فرم دهی به بدن و امکان خشک شدن سریع را دارا می‌باشد. جهت مشاهده قیمت و خرید وارد لینک زیر شوید.

مشخصات

  • جنس: پلی استر , فیلامنت
  • بند لباس: معمولی
  • پد: پد دار
  • نحوه بسته شدن: کشی

مشاهده قیمت و خرید از دیجی کالا

۲.نیم تنه زنانه مدل ۳۴۰۰۰۵۶۱۰

این نیم تنه ورزشی زنانه بسیار خوش رنگ و جذاب است. جنس پارچه از نخ تهیه شده و بند آن باریک است. فاقد پد می‌باشد و نحوه پوشیدن آن کشی است. از دیگر ویژگی های ظاهری این مدل میتوان به یقه گرد و طرح ساده ی آن اشاره کرد. این مدل از امتیاز ۵ از ۵ برخوردار است. جهت مشاهده قیمت و خرید وارد لینک زیر شوید.

مشخصات

  • جنس: نخ
  • بند لباس: باریک
  • پد: بدون پد
  • نحوه بسته شدن: کشی

مشاهده قیمت و خرید از دیجی کالا

۳.نیم تنه ورزشی زنانه مون مدل ۱۶۳۱۱۵۸-۹۹

نیم تنه ورزشی زنانه مون مدل ۱۶۳۱۱۵۸-۹۹ دارای ویژگی ظاهری یقه گرد و رنگ مشکی میباشد. طرح پارچه ساده بوده و قابلیت هواپذیری دارد. سایز های موجود این مدل شامل S,M,L,XL می‌شود. قابل ذکر است این نیم تنه ورزشی زنانه فاقد رنگ بندی است. جهت مشاهده قیمت و خرید وارد لینک زیر شوید.

مشخصات

  • جنس: فیلامنت
  • بند لباس: معمولی
  • پد: بدون پد
  • نحوه بسته شدن: کشی

مشاهده قیمت و خرید از دیجی کالا

۴.تاپ ورزشی زنانه آر ان اس مدل ۲۰۱۰۲۶-۲۳

این تاپ ورزشی زنانه از فیلامنت تهیه شده است و ساختاری نرم با قابلیت هواپذیری مطلبوب را دارا می‌باشد. دارای پارچه ای ساده و بدون طرح و یقه گرد و بدون آستین است. قد پشت تاپ برای سایز M برابر با ۵۰ سانتی متر می‌باشد. جهت شستشو این نیم تنه ورزشی زنانه باید به این موارد توجه کنید: با ماشین لباسشویی و در دمای حداکثر ۳۰ درجه سانتی گراد شستشو شود، با دمای کم اتوکشی شود، خشکشویی نشود، از خشک کن استفاده نشود، از سفید کننده استفاده نشود.

مشخصات

  • جنس: فیلامنت
  • پد: بدون پد
  • نحوه بسته شدن: کشی
  • یقه: گرد

مشاهده قیمت و خرید از دیجی کالا

۵.نیم تنه ورزشی زنانه ماییلدا مدل ۳۵۲۱

تاپ و نیم تنه ورزشی مایلیدا کاملا ضد حساسیت بوده و برای فعالیت های ورزشی چون کار با وزنه و ایروبیک بسیار مناسب است. یقه این مدل هفت است و پارچه ی آن طرح دار می‌باشد. دارای کش محکم و مقاوم است. ضد حساسیت می‌باشد. دوخت چند ردیفه داخلی برای راحتی بیشتر انجام شده است. شست شو در دمای ۳۰ درجه سانتی گراد بلامانع است.

مشخصات

  • جنس: ویسکوز , نایلون
  • بند لباس: معمولی
  • پد: بدون پد
  • نحوه بسته شدن:کشی

مشاهده قیمت و خرید از دیجی کالا

۶.نیم تنه ورزشی زنانه کد RB0172bl غیر اصل

این نیم تنه ورزشی زنانه دارای یقه گرد و طرحی ساده می‌باشد. از قابلیت های مدل RB0172bl میتوان به فرم دهی بدن، امکان خشک شدن سریع، ضد باکتری و ضد حساسیت اشاره کرد. جهت مشاهده سایر توضیحات وارد لینک زیر شوید.

مشخصات

  • جنس: پلی استر , پلی آمید
  • بند لباس: پهن
  • پد: پد دار
  • نحوه بسته شدن: زیپ , کشی

مشاهده قیمت و خرید از دیجی کالا

۷.نیم تنه ورزشی زنانه کد ۳۲۸۸-۳ غیر اصل

نیم تنه ورزشی زنانه کد ۳۲۸۸-۳ یقه گرد می‌باشد. پارچه طرح دار بوده و قابلیت فرم دهی به بدن را دارا است. این مدل ضد حساسیت بوده و دارای سایز بندی ۸۵B, 80B,75B می‌باشد.

مشخصات

  • جنس: پلی استر
  • بند لباس: معمولی
  • پد: بدون پد
  • نحوه بسته شدن: کشی

مشاهده قیمت و خرید از دیجی کالا

در این مطلب تمامی نکاتی که برای خرید تاپ و نیم تنه ی ورزشی زنانه لازم بود را مورد نقد و برسی قرار دادیم. از شما عزیزان دعوت میکنیم ضمن به اشتراک گذاشتن این مطلب با دوستان خود نظرات خود را با ما مطرح کنید.

۳/۵ - (۲ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *