خرید بهترین لپ تاپ تا ۱۰میلیون تومان [آپدیت ۱۴۰۲]

اگر دنبال خرید بهترین لپ تاپ تا۱۰ میلیون تومان هستید، همراه ما باشید تا لیستی از بهترین و محبوب‌ترین محصولات موجود در بازار را خدمتتان معرفی کنیم.

با اینکه ۱۰میلیون تومان بودجه‌ی زیادی برای خرید لپ تاپ نیست، اما برای افرادی که تنها برای مصارف روزمره نیاز به لپ تاپ دارند گزینه‌ی‌ایده‌آلی می‌باشد. در این مطلب ابتدا قابلیت‌هایی که لپ تاپ‌هایی با این رنج قیمتی دارند را مورد برسی و ارزیابی قرار می‌دهیم و سپس اقدام به معرفی محصولات منتخب می‌کنیم. همراه ما باشید تا بتوانید بهترین لپ تاپ تا۱۰میلیون تومان را خریداری کنید.

ابتدا باید این نکته را گوش زد کنیم که لپ تاپ با رنج قیمتی ۱۰میلیون تومان انتخاب خوبی برای افرادی که قصد انجام گیمینگ یا برنامه‌نویسی را دارند نیست و صرفاً برای مصارفی چون وب گردی، دیدن فیلم و کار‌های سبکی چون اکسل و ورد کاربرد دارد. برخی افراد نیز قصد انجام کار‌هایی چون فتوشاپ یا افترافکت را دارند برای این افراد نیز خرید لپ تاپ با چنین رنج قیمتی توصیه نمی‌شود و پیشنهاد می‌کنیم سراغ لپ تاپ‌های گران قیمت‌تر بروند. توجه داشته باشید ما مطلبی تحت عنوان بهترین لپ تاپ گیمینگ تا ۶۰ میلیون تومان را در سایت منتشر کرده‌ایم که میتوانید از این مقاله نیز دیدن فرمایید.

برسی رم لپ تاپ با بودجه ۱۰میلیون

اگر قصد خرید لپ تاپ تا ۱۰ میلیون تومان را دارید باید قید مدل‌هایی با رم بالا را بزنید، مدل‌هایی با این رنج قیمتی معمولاً ۴گیگ بیشتر رم ندارند و به طور کلی باید بیخیال انجام بازی یا فعالیت‌های سنگین نرم‌افزاری در آن‌ها شوید. این موضوع کمی می‌تواند دردسر ساز شود و ممکن است مانع از انجام فعالیت‌های نرم‌افزاری بسیاری شود. اما مجدداً تأکید می‌کنیم اگر شما شخصی هستید که کلاً علاقه‌ای به انجام بازی و یا کار‌های گرافیکی ندارید خرید لپ تاپ زیر ۱۰میلیون گزینه‌ی بسیار مقرون به صرفه‌ای می‌باشد.

لپ تاپ تا ۱۰میلیون تومان برای چه کسانی مناسب است؟

لپ تاپ تا ۱۰میلیون تومان گزینه‌ی مناسبی برای دانش‌آموزان، دانشجویان، فیلم بازان و… است. اگر قصد دارید از لپ تاپ به عنوان وسیله‌ای برای وب گردی و انجام تحقیقات علمی و دانشجویی بهره ببرید خرید لپ تاپ با این رنج قیمتی کار شما را راه می‌ندازد. اگر قصد دارید از لپ تاپ برای مشاهده فیلم و سریال استفاده کنید، سعی کنید مدل‌هایی با نمایشگر بزرگ خریداری کنید. گرچه با بودجه ۱۰میلیون تومان نمی‌توان نمایشگری با وضوح و اینچ بالا یافت اما بین گزینه‌هایی که در ادامه خدمت‌تان معرفی می‌کنیم می‌توانید بهترین مدل را باتوجه به نیازتان خریداری کنید.

برسی ظرفیت حافظه داخلی

ظرفیت حافظه داخلی لپ تاپ تا۱۰میلیون تومان یک ترابایت است. این حافظه داخلی برای لپ تاپ‌هایی با چنین رنج قیمتی مناسب است و کفاف مصارف شخصی را می‌دهد. اما اگر قصد ذخیره‌سازی و اجرای فایل‌های حجیم و سنگین را دارید این میزان حافظه‌ی داخلی اصلاً قابل قبول نیست و باید هزینه‌ی بیشتری بابت خرید لپ تاپ پرداخت کنید. به هر حال برای مصارفی چون وب گردی و محاسبات ساده‌ی کامپیوتری یک ترابایت حافظه داخلی می‌تواند کافی باشد. توجه داشته باشید ما در مطلب بهترین لپ تاپ ایسوس برای برنامه نویسی درباره ظرفیت داخلی توضیحات جامعی داده‌ایم.

به گارانتی محصول توجه کنید

فرقی نمی‌کند قصد خرید لپ تاپ تا ۱۰میلیون تومان داشته باشید یا سراغ مدل‌های گران قیمت‌تر بروید. از آنجایی که لپ تاپ جزء کالا‌های گران بها محسوب می‌شود باید از خدمات پس از فروش آن مطمئن شوید تا در صورت هرگونه مشکل فنی به نمایندگی آن مراجعه کنید. توجه داشته باشید خرید محصولاتی که فاقد گارانتی می‌باشند به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود.

نکات و راهنمای خرید لپ تاپ تا۱۰میلیون تومان

  • اندازه صفحه نمایشی لپ تاپ‌هایی با رنج قیمتی ۱۰میلیون تومان معمولاً ۱۵. ۶اینچ است. انتخاب اندازه صفحه نمایشی امری سلیقه‌ای است. در صورتی که قصد تماشایی فیلم در لپ تاپ را دارید اندازه صفحه نمایشی می‌تواند اهمیت بالایی داشته باشد.
  • رایج‌ترین پردازنده در لپ تاپ‌های زیر ۱۰میلیون تومان Intel است.
  • در صورتی که قصد نصب برنامه‌هایی چون فتوشاپ و افتر افکت را دارید، سراغ لپ تاپ‌های گران قیمت‌تر بروید.
  • گرافیک لپ تاپ‌هایی با این بودجه بسیار پایین است.

برسی ظاهر

ظاهر انواع لپ تاپ تا ۱۰میلیون تومان بسته به برند آن متفاوت است. از آنجایی که اکثر لپ تاپ‌ها با این رنج قیمتی ساخت لنوو است ظاهر بسیار زیبا و شکیلی دارند. شما می‌توانید باتوجه به سلیقه‌ی خود بهترین مدل را انتخاب کنید. البته تنوع در رنگ لپ تاپ مانند سایر محصولات زیاد نیست اما با کمی جستوجو در بازار می‌توانید طراحی‌ایده‌آل خود را پیدا و در نهایت خریداری کنید.

در ادامه دعوت می‌کنیم بهترین لپ تاپ‌ها تا ۱۰میلیون تومان را مشاهده کنید. تمامی برند‌های معرفی شده دارای کیفیت مناسبی می‌باشند و برای مصارف روزمره بسیار مقرون به صرفه می‌باشند. رایج‌ترین مدل‌ها در این رنج قیمتی ساخت لنوو و ایسوس می‌باشند، هر دو برند جزء بهترین‌ها هستند و سالیان سال است در عرصه‌ی تولید انواع لپ تاپ جزء پرچم‌داران محسوب می‌شوند.

توجه داشته باشید این مطلب در تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۵ نوشته شده است. قیمت و موجودی برخی محصولات معرفی شده به مرور زمان ممکن است تغییر کند. ما سعی می‌کنیم این لیستی را هر ماه بروز‌رسانی کنیم. در صورتی که قیمت محصول بیشتر از ۱۰میلیون تومان بود این موضوع را به ما گزارش دهید تا سریعاً اقدام به حذف یا جایگزین کردن کالا کنیم.

۱.لپ تاپ ۱۱ اینچی لنوو مدل IdeaPad 1 11ADA05

لپ تاپ 11 اینچی لنوو مدل IdeaPad 1 - A

مناسب برای وب گردی

یکی از بهترین لپ تاپ هایی که زیر ۱۰ میلیون تومان قیمت دارد مدل IdeaPad 1 11ADA05 می‌باشد. از مشخصات فنی این کالا میتوان به مواردی چون فرکانس پردازنده: ۱.۴-۲.۸، ظرفیت حافظه RAM چهار گیگابایت، نوع حافظه رم DDR4، ظرفیت حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت نوع حافظه داخلی SSD اشاره کرد. اگر به دنبال خرید لپ تاپی با موارد استفاده ی وب گردی و مدیا هستید این مدل گزینه ی خوبی برای شما محسوب می‌شود.

مشخصات

  • سازنده پردازنده: AMD
  • سری پردازنده: ATHLON
  • مدل پردازنده: Athlon Silver 3050e
  • نوع حافظه رم: DDR4

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲.لپ تاپ ۱۱ اینچی لنوو مدل IdeaPad 1 – A

لپ تاپ 11 اینچی لنوو مدل IdeaPad 1 - A

این مدل از حافظه گرافیکی مجزا پشتیبانی نمی‌کند.

یکی دیگر از بهترین لپ تاپ های زیر ۱۰ میلیون تومان این مدل لنوو می‌باشد. تنها نقصی که مدل IdeaPad 1 – A دارد عدم پشتیبانی از حافظه گرافیکی مجزا است که البته این مورد در تمامی لپ تاپ هایی با این رنج قیمتی دیده میشود. اما اگر بخواهیم ویژگی های بارز این مدل را برسی کنیم، میتوانیم به صفحه ی ۱۱.۶ اینچی و همچنین ظرفیت ۱۲۸گیگابایتی آن اشاره کنیم.

مشخصات

  • سازنده پردازنده: Intel
  • سری پردازنده: Celeron
  • مدل پردازنده: N4020
  • دقت صفحه نمایش: HD|1366×768

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۳.لپ تاپ ۱۱.۶ اینچی لنوو مدل IdeaPad Slim 1-A

لپ تاپ 11.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad Slim 1-A

برای فتوشاپ و برنامه های گرافیکی مناسب نیست

از ویژگی های این لپ تاپ میتوان به مواردی چون سازنده پردازنده گرافیکی AMD، پردازنده گرافیکی Radeon R4، اندازه صفحه نمایش ۱۱.۶ اینچ، نوع صفحه نمایش TN و دقت صفحه نمایش HD|1366×768 اشاره کنیم. این مدل یکی از زیباترین لپ تاپ های موجود در بازار است و برای موارد مدیا بسیار مناسب و کاربردی می‌باشد. توجه داشته باشید، این لپ تاپ دارای حافظه گرافیکی مجزا نمی‌باشد، بنابراین برای نصب فتوشاپ و سایر برنامه های گرافیکی چندان مناسب نیست.

مشخصات

  • سازنده پردازنده گرافیکی: AMD
  • سایر توضیحات پردازنده گرافیکی: Radeon R4
  • نوع صفحه نمایش: TN
  • دقت صفحه نمایش: HD|1366×768

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۴.لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی لنوو مدل IdeaPad 3 15IGL05 – Z

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad 3 15IGL05 - Z

این لپ تاپ برای دیدن فیلم و سریال پیشنهاد می‌شود

این مدل دارای یک ترابایت حافظه داخلی می‌باشد، که باتوجه به قیمت آن بسیار به صرفه است. در صورتی که می‌خواهید اطلاعات زیادی را در لپ تاپ ذخیره کنید، این مدل بسیار مناسب می‌باشد. نوع حافظه ی محصول هاردیسک بوده و محدوده ی سرعت پردازنده آن ۲.۸ گیگاهرتز می‌باشد. این مدل دارای صفحه نمایشی نسبتا بزرگ ۱۵.۶ اینچی است و برای کسانی که علاقه به دیدن فیلم و سریال در لپ تاپ دارند بسیار گزینه ی خوبی محسوب می‌شود.

مشخصات

  • سری پردازنده: Celeron
  • مدل پردازنده: N4020
  • حافظه Cache: چهار مگابایت
  • ظرفیت حافظه RAM: چهار گیگابایت

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۵.لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی لنوو مدل V15 IGL

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل V15 IGL

مناسب برای دانشجویان و دانش آموزان

از ویژگی های این لپ تاپ زیر ۱۰ میلیون تومان میتوان به مواردی چون سازنده پردازنده گرافیکی Intel، مدل پردازنده گرافیکی Integrated Intel UHD Graphics 600، حافظه اختصاصی، اندازه صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچ و دقت صفحه نمایش HD|1366×768 اشاره کرد. تنها نقطه ضعف این مدل نداشتن حافظه‌ی گرافیکی مجزا است. برای مشاهده اطلاعات تکمیلی به لینک زیر مراجعه فرمایید.

مشخصات

  • سازنده پردازنده: Intel
  • سری پردازنده: Celeron
  • مدل پردازنده: N4020
  • حافظه Cache: چهار مگابایت

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۶.لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی ایسوس مدل X543MA-GQ1012

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل X543MA-GQ1012

مدل X543MA-GQ1012 بهترین انتخاب زیر ۱۰ میلیون تومانی

دو ویژگی بارز این لپ تاپ ظرفیت حافظه داخلی یک ترابایتی و نوع حافظه داخلی هارددیسک آن است. سازنده پردازنده گرافیکی آن Intel است و باتوجه به قیمتی که دارد، گزینه ی خوبی برای موارد استفاده روزمره مانند وب گردی و دیدن فیلم می‌باشد. اگر صرفاً دنبال لپ تاپی با ویژگی های نسبت خوب هستید، خرید مدل X543MA-GQ1012 را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

مشخصات

  • سازنده پردازنده: Intel
  • سری پردازنده: Celeron
  • مدل پردازنده: N4020
  • حافظه Cache: چهار مگابایت

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۷.لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی ایسوس مدل X543MA-DM1098

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل X543MA-DM1098

مدل پردازنده N4020 می‌باشد

از ویژگی های این مدل میتوان به حافظه داخلی SATA، سازنده پردازنده گرافیکی Intel، مدل پردازنده گرافیکی UHD Graphics 600، اندازه صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی، صفحه نمایش TFT LED-backlit LCD، دقت صفحه نمایش ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل – Full HD اشاره کرد. قابل ذکر است مدل پردازنده، N4020 می‌باشد و باتوجه به قیمتی که دارد عاقلانه به‌نظر میرسد.

مشخصات

  • سازنده پردازنده: Intel
  • سری پردازنده: Celeron
  • مدل پردازنده: N4020
  • حافظه Cache: چهار مگابایت

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۸.لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Ideapad V130- PC

لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Ideapad V130- PC

بدنه ی لپ تاپ بسیار مقاوم می‌باشد

یکی دیگر از لپ تاپ هایی که زیر ۱۰ میلیون تومان قیمت دارد مدل Ideapad V130- PC لنوو می‌باشد. این کالا دارای مشخصاتی چون فرکانس پردازنده ۱.۱UP TO 2.6، ظرفیت حافظه RAM چهار گیگابایت، نوع حافظه RAM: DDR4، ظرفیت حافظه داخلی یک ترابایت، نوع حافظه داخلی هارددیسک می‌باشد. بدنه ی محصول بسیار مقاوم بوده و از ظاهر شکیلی نیز برخوردار است. گرچه این مدل برای گیمینگ اصلا مناسب نیست اما برای مصارف مدیا بینظیر است.

مشخصات

  • سازنده پردازنده: Intel
  • سری پردازنده: Celeron
  • مدل پردازنده: N4000
  • حافظه Cache: چهار مگابایت

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۹.لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی ایسوس مدل X543MA-DM1067

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل X543MA-DM1067

بدون شک ایسوس بهترین لپ تاپ های موجود در بازار را دارد. این مدل دارای ویژگی هایی چون فرکانس پردازنده ۱.۱-۲.۸، ظرفیت حافظه RAM چهار گیگابایت، نوع حافظه RAM: DDR4، ظرفیت حافظه داخلی یک ترابایت، نوع حافظه داخلی هارددیسک،حافظه داخلی ۵۴۰۰RPM، سازنده پردازنده گرافیکی Intel را دارا می‌باشد. کیفیت ساخت کالا بسیار قابل قبول بوده و باتوجه به دارا بودن حافظه ی داخلی یک ترابایتی انتخاب خوبی برای دانشجویان می‌باشد.

مشخصات

  • سازنده پردازنده: Intel
  • سری پردازنده: Celeron
  • مدل پردازنده: N4020/BGA
  • حافظه Cache: چهار مگابایت

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۰.لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی لنوو مدل V15-EA

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل V15-EA

مشخصات حافظه داخلی این مدل  ۱ ترابایت هاردیسک به همراه ۱۲۸ گیگابایت حافظه از نوع SSD (درایو حالت جامد) (Solid State Drive) است و سازنده پردازنده گرافیکی آن Intel مدل پردازنده گرافیکی UHD 600 و بدون حافظه‌ی گرافیکی مجزا می‌باشد. اندازه صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچ است و دقت صفحه نمایش HD|1366×768 می‌باشد.

مشخصات

  • ابعاد: ۳۶۲.۲×۲۵۱.۵×۱۹.۹ میلی‌متر
  • سازنده پردازنده: Intel
  • سری پردازنده: Celeron
  • دقت صفحه نمایش: HD|1366×768

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۱.لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی لنوو مدل V15-EB

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل V15-EB

اگر به دنبال خرید بهترین لپ تاپ زیر ۱۰ میلیون تومان در سال ۲۰۲۰ هستید، این مدل را حتما مدنظر داشته باشید. از ویژگی های بارز آن میتوان به مواردی چون حافظه داخلی هیبریدی، مشخصات حافظه داخلی ۱ ترابایتی هاردیسک به همراه ۲۵۶ گیگابایت حافظه از نوع SSD (درایو حالت جامد) (Solid State Drive) و سازنده پردازنده گرافیکی Intel اشاره کرد.  توجه داشته باشید مدل پردازنده گرافیکی UHD 600 می‌باشد.

مشخصات

  • سازنده پردازنده: Intel
  • سری پردازنده: Celeron
  • مدل پردازنده: N4020
  • محدوده سرعت پردازنده: ۲.۸ گیگاهرتز

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۲.لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسوس مدل VivoBook X543MA – DM1064

لپ تاپ 15 اینچی ایسوس مدل VivoBook X543MA - DM1064

لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسوس مدل VivoBook X543MA – DM1064 دارای ویژگی هایی چون ظرفیت حافظه داخلی یک ترابایتی نوع حافظه داخلی هارد دیسک و حافظه داخلی ۵۴۰۰RPM می‌باشد. سازنده پردازنده گرافیکی این مدل نیز Intel بوده و مدل آن HD GRAPHICS 500 است. این لپ تاپ تا حدی از نسخه های قدیمی فتوشاپ میتواند پشتیبانی کند اما برای حرفه ای ها، حرفی برای گفتن ندارد.

مشخصات

  • سازنده پردازنده: Intel
  • سری پردازنده: Celeron
  • مدل پردازنده: N4020
  • حافظه Cache: چهار مگابایت

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۳.لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Ideapad 330 – NXB

لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Ideapad 330 - NXB

یکی دیگر از لپ تاپ های زیر ۱۰ میلیون تومان لنوو مدل Ideapad 330 – NXB نام دارد. سازنده پردازنده گرافیکی آن Intel است و مدل پردازنده گرافیکی UHD Graphics 600 می‌باشد.  مانند مدل های دیگر لنوو با این رنج قیمتی، این لپ تاپ نیز بدون حافظه‌ی گرافیکی مجزا می‌باشد اما اندازه صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچ میتواند، برای مصارف مدیا قابل قبول باشد. قابل ذکر است نوع صفحه نمایش TFT LED-backlit LCD با دقت HD|1366×768 می‌باشد.

مشخصات

  • سازنده پردازنده: Intel
  • سری پردازنده: Celeron
  • مدل پردازنده: N4000
  • ظرفیت حافظه RAM: هشت گیگابایت

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۴.لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی لنوو مدل V15

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل V15

سازنده پردارنده این لپ تاپ لنوو AMD است. اندازه صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچ و نوع صفحه نمایش TN است بادقت صفحه نمایش HD|1366×768 برای علاقه‌مندان به دیدن فیلم و سریال گزینه ی مناسبی محسوب می‌شود. توجه داشته باشید، ظرفیت حافظه این مدل ۴ گیگابایت میباشد. جهت مشاهده تصاویر و قیمت کالا به لینک زیر مراجعه فرمایید.

مشخصات

  • سری پردازنده: سایر سری‌ها
  • مدل پردازنده: ۳۰۲۰E
  • ظرفیت حافظه RAM: 4 گیگابایت
  • محدوده سرعت پردازنده: ۲.۸ گیگاهرتز و بیشتر

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۶.لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Ideapad V130- PCA

لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Ideapad V130- PCA

لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Ideapad V130- PCA دارای پردازنده گرافیکی Intel و صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی می‌باشد. قیمت این لپ تاپ زیر ۱۰میلیون تومان بوده و برای علاقه مندان به وب گردی و همچنین مصارف ادارای مناسب می‌باشد. بدنه کالا از دوام و کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردار است.

مشخصات

  • سازنده پردازنده: Intel
  • سری پردازنده: Celeron
  • مدل پردازنده: N4000
  • ظرفیت حافظه RAM: هشت گیگابایت

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۷.لپ تاپ ۱۴ اینچی ایسوس مدل R465FA-EB028

لپ تاپ 14 اینچی ایسوس مدل R465FA-EB028

این محصول علی‌رغم قیمت کمی که دارد ویژگی های نسبتاً خوبی چون پردازنده گرافیکی Intel، مدل پردازنده گرافیکی Intel HD Graphics 520 و  اندازه صفحه نمایش ۱۴ اینچ برخوردار است. نوع صفحه نمایشی IPS level panel و دقت صفحه نمایش آن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل – Full HD می‌باشد.

مشخصات

  • سازنده پردازنده: Intel
  • سری پردازنده: Core i3
  • مدل پردازنده: ۱۰۱۱۰U
  • حافظه Cache: چهار مگابایت

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۸.لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی لنوو مدل V15-EC

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل V15-EC

اگر دنبال خرید بهترین لپ تاپ تا ۱۰میلیون تومان هستید، خرید این محصول را به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم. از ویژگی های این مدل میتوان به پردازنده مرکزی (CPU) 2 هسته حقیقی + ۲هسته مجازی، ظرفیت حافظه رم ۴ گیگابایت و نوع حافظه رم DDR4 اشاره کرد. قابل ذکر است ظرفیت حافظه داخلی این لپ تاپ یک ترابایت است.

مشخصات

  • سازنده پردازنده: Intl
  • سری پردازنده: Celeron
  • مدل پردازنده: N4020
  • حافظه Cache: چهار مگابایت

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

جمع‌بندی

باتوجه به اینکه قیمت لوازم دیجیتال به خصوص لپ تاپ روز به روز گران‌تر می‌شوند. هر کسی توان خرید محصولات چند ده میلیونی را ندارد. بنابراین خرید محصولات ارزان قیمت‌تر و البته باکیفیت می‌تواند گزینه‌ای مناسب باشد. در این مطلب هرآنچه که باید قبل از خرید بهترین لپ تاپ تا ۱۰میلیون تومان را در نظر بگیرید، خدمت شما کاربران گرامی توضیح دادیم. توجه داشته باشید با بودجه ده میلیون تومان نباید انتظار یک لپ تاپ شش دانگ و حرفه‌ای داشته باشید و تنها می‌توانید از آن برای مصارف روزمره مانند وب گردی و دیدن فیلم استفاده کنید.

لپ تاپ تا۱۰میلیون تومان برای دانشجویان مناسب است؟
بستگی دارد از لپ تاپ چه توقعی داشته باشید. در صورتی که برای مصارفی چون کلاس آنلاین، انجام تحقیق، وب گردی و… لپ تاپ می‌خواهید بله مناسب است.
بهترین لپ تاپ با این رنج قیمتی چه مارکی است؟
بدون شک لنوو و ایسوس جزء بهترین گزینه‌ها می‌باشند. در صورتی که کمی بودجه‌ی بیشتر داشته باشید اچ پی نیز گزینه‌ی مناسبی است.

امیدواریم از خواندن مطلب راهنمای خرید لپ تاپ تا۱۰میلیون تومان لذت برده باشید. از شما عزیزان دعوت می‌کنیم از صفحات بهترین لپ تاپ زیر ۱۵میلیون تومان و ساعت هوشمند چی بخرم؟  دیدن کنید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *