بهترین ترازوی دیجیتال آشپزخانه ارزان و باکیفیت [۲۰مدل پرفروش]

امروزه خرید ترازوی دیجیتال برای هر آشپزخانه‌ای لازم است. شما با این وسیله قادر به تخمین وزن دقیق خوراکی‌ها هستید و می‌توانید معیار دقیقی از هر ماده‌ی غذایی را به دست‌آورید. از آنجایی که شاهد مدل‌ها و مارک‌های مختلفی در این زمینه هستیم قصد داریم لیستی از بهترین‌های بازار را خدمت شما سرواران گرامی معرفی کنیم تا با توجه به بودجه‌ای که برای خرید بهترین ترازوی دیجیتال آشپزخانه کنار گذاشته‌اید مدل‌ایده‌آل‌تان را انتخاب و در نهایت خریداری کنید.

ترازو‌های آشپزخانه دارای انواع مختلفی هستند، مدل‌های آنالوگ و مکانیکی تقریباً منسوخ شده و ترازو‌های دیجیتال جایگزین مدل‌های قدیمی‌تر شده‌اند. مدلی‌های دیجیتال بسیار دقیق‌تر عمل می‌کنند و همچنین قابلیت‌هایی چون تنظیم اعداد و نمایشگر را دارا می‌باشند. در صورتی که بین مدل‌های آنالوگ و دیجیتال دو دل هستید پیشنهاد می‌کنیم حتماً ویژگی‌های هر دو را با هم مقایسه کنید تا در نهایت متوجه برتری مدل‌های دیجیتال نسبت به آنالوگ شوید.

کاربرد ترازو آشپزخانه چیست؟

ترازو آشپزخانه دیجیتال کاربرد‌های زیادی دارد. شاید بار‌ها برای شما پیش آمده باشد، که برای پخت غذایی خاص نیاز به یک معیار وزنی دقیق داشته باشید یا بخواهید حبوبات و سایر خوراکی‌ها را وزن کنید. به همین دلیل خرید ترازو آشپزخانه دیجیتال به شما کمک می‌کند تا تمام معیار‌های وزنی را به صورت دقیق مورد سنجش و ردیابی قرار دهید. توجه داشته باشید، این ترازو‌ها تنها برای سنجش خوراکی‌ها کاربرد دارد و نمی‌توان از آن برای وزن کردن سایر اقلام استفاده کرد.

  • به جای استفاده از معیار‌هایی چون فنجان و قاشق چایی خوری می‌توان از ترازو استفاده کرد.
  • وزن دقیق هر خوراکی را به آسانی به دست می‌اورید.
  • میزان کالری، قند و… را می‌توان مدیریت کرد.

برسی میزان دقت و کارایی

همانطور که در پارگراف ابتدایی اشاره کردیم ترازو‌های دیجیتالی دقتی به مراتب بالاتر از مدل‌های آنالوگ دارند. شما می‌توانید واحد اندازگیری دلخواهتان را انتخاب کنید و سپس اقدام به گذاشتن ماده‌ی غذایی روی ترازو کنید. به همین آسانی وزن محصول به دست می‌اید. توجه داشته باشید قبل از وزن کردن هر ماده غذایی باید از صفر بودن اعداد ترازو مطمئن شوید تا نمایشگر عدد اشتباهی را به شما نمایش ندهد.

برای به دست آوردن وزن دقیق پیشنهاد می‌کنیم ابتدا کاسه یا ظرفی که ماده غذایی درون آن است را به صورت خالی وزن کنید و سپس وزن به دست آورده شده را یاداشت کنید سپس محتویات غذایی را درون کاسه بریزید و مقدار کلی را از وزن کاسه کم کنید. به همین آسانی شما قادر به بدست آوردن وزن خالص محتویات غذایی خواهید بود.

نکات و راهنمای خرید

ابعاد: اندازه ترازوی آشپزخانه دیجیتالی باید متناسب با میزان مصرفی شما باشد. اغلب محصولات موجود در بازار دارای ابعاد۲۲۰×۱۹۰×۸۰ سانتی‌متری می‌باشند و تقریباً برای انواع مصارف آشپزخانه‌ای کاملاً مناسب می‌باشند. در صورتی که می‌خواهید مقدار محتویات بیشتری را وزن کنید سراغ مدل‌های صنعتی بروید.

دقت اندازه‌گیری: برخی از بهترین ترازو‌های آشپزخانه دیجیتال وزن کاملاً دقیقی را برای شما نمایش می‌دهند. اما برخی مدل‌ها تا ۱گرم خطا دارند. هرچه محصولی که قصد خرید آن را دارید حرفه‌ای‌تر و گران‌تر باشد درصد خطا در آن کمتر است و اعداد نمایش داده به شما قابل اعتمادتر است. توجه داشته باشید برای بهبود کارایی و همچنین پایین آمدن درصد خطا، هرچند وقت یکبار با دستمال مرطوب ترازو آشپزخانه را تمیز کنید.

قابلیت اندازه‌گیری: برخی مدل‌ها تنها یک واحد خاصی را اندازه‌گیری می‌کنند، اما برخی دیگر واحد‌هایی چون گرم، کیلوگرم، اونس و پوند را نیز پوشش می‌دهند. شما می‌توانید باتوجه به ماده‌ی عذایی که قصد وزن کردن آن را دارید دستگاه را تنظیم کنید و سپس معیار وزنی دقیق آن را به دست‌آورید.

حداکثر ظرفیت قابل اندازه‌گیری: مدل‌های آشپزخانه‌ای باید تا ۵کیلوگرم را پوشش دهند. برخی مدل‌های متفرقه تنها قادر به تخمین چند گرم وزن هستند. این مدل‌ها به هیچ عنوان کاربرد خاصی را ارائه نمی‌دهند و تنها برای مصارفی چون میزان نمک، شکر، قهوه و… مناسب می‌باشند.

کیفیت نمایشگر: تمام ترازو‌های دیجیتالی آشپزخانه دارای نمایشگر LCD می‌باشند و منبع تغذیه‌ی آن‌ها باتری قلمی یا نیم قلمی است. برخی مدل‌های حرفه دارای نمایشگر رنگی می‌باشند که قیمتی به مراتب بالاتر از مدل‌های سیاه و سفید را دار می‌باشند. پیشنهاد می‌کنیم بیشتر به دقت اندازه‌گیری محصول توجه کنید تا مواردی چون ابعاد و رنگی بودن نمایشگر و…

طراحی و ظاهر: همواره زیبایی محصول از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. انتخاب طرح و رنگ ترازو آشپزخانه امری کاملاً سلیقه‌ای است و شما می‌توانید بین طرح‌ها و اشکال مختلف مدل منتخب‌تان را خریداری کنید.

قیمت ترازوی دیجیتال آشپزخانه: امروزه شاهد طیف وسیعی از ترازو‌های دیجیتالی با قابلیت‌ها و طرح‌های مختلف هستیم. همین موضوع باعث شده است تنوع قیمتی در این بازار به شدت زیاد شود. پیشنهاد می‌کنیم به هیچ عنوان سراغ مدل‌های خیلی ارزان نروید زیرا این محصولات کیفیت لازم را ندارند. بهترین محدود قیمتی انواع ترازو آشپزخانه از ۹۰هزار تومان تا ۵۰۰ هزار تومان می‌باشد. شما می‌توانید باتوجه به بودجه‌ای که برای خرید این وسیله کاربدی کنار گذاشته‌اید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

در ادامه دعوت می‌کنیم ۲۰مدل از بهترین ترازو‌های دیجیتال آشپزخانه را مشاهده کنید. در صورت ناموجود شدن محصولات زیر از مدل‌های مشابه دیدن فرمایید.

۱.ترازو دیجیتال آشپزخانه الکترونیک مدل SF-400 ظرفیت ۱۰ کیلوگرم

ترازو آشپزخانه الکترونیک مدل SF-400 ظرفیت 10 کیلوگرم

اگر دنبال خرید بهترین ترازوی دیجیتال آشپزخانه هستید، این مدل هم از لحاظ کیفیت و هم قیمت گزینه ی مناسبی است. ابعاد محصول ۲۳۰x۱۷۰x۴۰ سانتی‌متر و حداکثر ظرفیت قابل اندازه‌گیری آن ۱۰ کیلوگرم است. میزان خطا تنها ۱ گرم سنجش شده و قابلیت اندازه‌گیری اونس، گرم را دارا میباشد. نحوه تنظیم اتوماتیک میباشد و دارای نمایشگر LCD است.

مشخصات

  • سبک و کم جا
  • سنسور بسیار دقیق فشار
  • دارای کفه گرد به قطر ۱۴.۵ سانتی متر

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲.ترازو دیجیتال آشپزخانه مدل B-5

ترازو آشپزخانه مدل B-5

ترازو دیجیتال آشپزخانه مدل B-5 دارای حداکثر ظرفیت قابل اندازه‌گیری ۵ کیلوگرم است و از میزان کیلوگرم، اونس، پوند پشتیبانی میکند. این مدل دارای نمایشگر دیجیتال بوده و جزو بهترین ترازوی آشپزخانه است.

مشخصات

  • ابعاد: ۲۲۰×۱۹۰×۸۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۰.۹۵ گرم
  • قابلیت اندازه‌گیری
  • دارای دکه پارسنگ

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۳.ترازو دیجیتال آشپزخانه دیجیتال مدل G500

ترازو آشپزخانه دیجیتال مدل G500

ابعاد این ترازو دیجیتال آشپزخانه ۲۰*۱۱۰*۱۳۰ سانتی‌متر و وزن آن  ۰.۲۳۵ گرم است. حداکثر ظرفیت قابل اندازه‌گیری آن ۰.۵ کیلوگرم و دارای کمترین خطا است. این مدل قابلیت اندازه‌گیری گرم را دارد و نحوه تنظیم آن اتوماتیک است. قابل ذکر است این مدل دارای نمایشگر LCD می‌باشد.

مشخصات

  • ابعاد: ۲۰*۱۱۰*۱۳۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۰.۲۳۵ گرم
  • حداکثر ظرفیت قابل اندازه‌گیری: ۰.۵ کیلوگرم
  • دقت اندازه‌گیری (خطا): ۰.۰۱ گرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۴.ترازو جیبی مدل MH-500

ترازو جیبی مدل MH-500

حداکثر ظرفیت قابل اندازه‌گیری این مدل ۵۰۰ گرم است. هیچگونه خطای اندازه گیری ندارد و دارای نمایشگر LCD است. ظاهر محصول ساده و شیک میباشد و از قیمت مناسبی برخوردار است.

مشخصات

  • ابعاد: ۱۲۰ × ۶۳ × ۲۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۰.۰۹ گرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۵.ترازوی دیجیتال آشپزخانه روپل مدل RPL-KS300

ترازوی آشپزخانه روپل مدل RPL-KS300

حداکثر ظرفیت قابل اندازه‌گیری این مدل  ۱۵ کیلوگرم است و دقت اندازه‌گیری خطا۱ گرم محاسبه شده. قابلیت اندازه‌گیری اونس، گرم، کیلوگرم را دارد. نحوه تنظیم دستی و اتوماتیک است. دستگاه دارای نمایشگر LCD است و از سنسوری با دقت بالا ساخته شده. برای مشاهده نظرات وارد لینک زیر شوید.

مشخصات

  • ابعاد: ۱۹.۵x۱۸.۵x۱۰.۵ سانتی‌متر
  • وزن: ۰.۵۰۴ گرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۶.ترازو دیجیتال آشپزخانه کمری مدل ۴۳۵۰

ترازو آشپزخانه کمری مدل 4350

حداکثر ظرفیت قابل اندازه‌گیری ۵ کیلوگرم است و قابلیت اندازه‌گیری اونس، گرم را دارد. نحوه تنظیم به صورت اتوماتیک میباشد و از بدنه تمام استیل ضد زنگ ساخته شده است. قابل ذکر است این مدل امکان وزن کشی شیر و آب را دارا میباشد. جهت مشاهده قیمت وارد لینک زیر شوید.

مشخصات

  • ابعاد: ۲۴ × ۲۱ × ۱۳ سانتی‌متر
  • وزن: ۰.۵ گرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۷.ترازو دیجیتال آشپزخانه مدل SF400-A

ترازو آشپزخانه مدل SF400-A

حداکثر ظرفیت قابل اندازه‌گیری این ترازوی آشپزخانه دیجیتال ۱۰ کیلوگرم است. قابلیت اندازه‌گیری گرم، کیلوگرم، اونس، پوند را دارد. نحوه تنظیم اتوماتیک میباشد و همچنین از نمایشگر LCD برخوردار است. اگر دنبال خرید ترازوی آشپزخانه ارزان قیمت اما باکیفیت هستید خرید این مدل را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

مشخصات

  • ابعاد: ۴۰x۱۵۰x۲۲۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۰.۴ گرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۸.ترازو دیجیتال آشپزخانه مدل KE-5

ترازو آشپزخانه مدل KE-5

این مدل دارای حداکثر ظرفیت قابل اندازه‌گیری ۵ کیلوگرم است و دارای کمترین خطا میباشد. قابلیت اندازه‌گیری گرم، اونس، پوند را دار میباشد و همچنین دارای نمایشگر LCD باکیفیت است. طراحی محصول بسیار زیبا و شکیل می‌باشد.

مشخصات

  • ابعاد: ۲۰۰x۱۴۵x۵۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۰.۳۵ گرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۹.ترازو دیجیتال آشپزخانه مدل ۳۰۰۰

ترازو آشپزخانه مدل 3000

حداکثر ظرفیت قابل اندازه‌گیری این مدل تنها ۳ کیلوگرم است و برای مصارف آشپزخانه ای تولید شده است. قابلیت اندازه‌گیری گرم، کیلوگرم را  دارد و نحوه تنظیم آن کاملا اتوماتیک است.

مشخصات

  • ابعاد: ۱۴۰x۱۰۰x۳۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۰.۴۵۰ گرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۰.ترازوی دیجیتال آشپزخانه کد B05

ترازوی آشپزخانه کد B05

ترازوی دیجیتال آشپزخانه کد B05 دارای دقت اندازه‌گیری (خطا) ۱ گرم و قابلیت اندازه‌گیری گرم، پوند است. قابل ذکر است نحوه تنظیم این ترازو دستی است. امتیاز این کالا ۴.۹ از ۵ ارزیابی شده است.

مشخصات

  • ابعاد: ۱۹x۱۹x۵ سانتی‌متر
  • وزن: ۲۸۵ گرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۱.ترازو دیجیتال آشپزخانه مدل W-B05

ترازو آشپزخانه مدل W-B05

بهترین ترازو دیجیتال آشپزخانه مدل W-B05 دارای ویژگی هایی چون؛ دقت اندازه‌گیری (خطا): ۱ گرم، قابلیت اندازه‌گیری: گرم، دستگاه نمایش وضعیت: نمایشگر LCD به همراه یک ظرف اندازه گیری می‌باشد.

مشخصات

  • ابعاد: ۵۰*۱۵۰*۱۵۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۱ گرم
  • حداکثر ظرفیت قابل اندازه‌گیری: ۶ کیلوگرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۲.ترازو دیجیتال آشپزخانه کد ۲۰۱۲

ترازو آشپزخانه کد 2012

این مدل دارای ویژگی هایی چون: دقت اندازه‌گیری (خطا): ۱ گرم، قابلیت اندازه‌گیری: کیلوگرم، اونس/ نحوه تنظیم: اتوماتیک، امکانات قابل تنظیم: تنظیم صفر، دستگاه نمایش وضعیت: نمایشگر LCD

مشخصات

  • ابعاد: ۱۸۰x۱۴۰x۲۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۰.۲۲۵ گرم
  • حداکثر ظرفیت قابل اندازه‌گیری: ۵ کیلوگرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۳.ترازو دیجیتال آشپزخانه جی پاس مدل GKS46513

ترازو آشپزخانه جی پاس مدل GKS46513

دقت اندازه‌گیری این ترازوی دیجیتال آشپزخانه: ۱۰ گرم، قابلیت اندازه‌گیری: گرم، کیلوگرم، اونس/ نحوه تنظیم: اتوماتیک، امکانات قابل تنظیم: تنظیم صفر، دستگاه نمایش وضعیت: نمایشگر LCD

مشخصات

  • ابعاد: ۲۲۰x۱۸۵x۷۵ سانتی‌متر
  • وزن: ۰.۵۲ گرم
  • حداکثر ظرفیت قابل اندازه‌گیری: ۵ کیلوگرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۴.ترازو دیجیتال آشپزخانه کمری مدل ۴۱۵۰

ترازو آشپزخانه کمری مدل 4150

ترازو دیجیتال آشپزخانه کمری مدل ۴۱۵۰ دارای ویژگی هایی چون: نحوه تنظیم: اتوماتیک دستگاه نمایش وضعیت: نمایشگر LCD دارای کاسه استیل دارای نور پس زمینه باطری: ۲ عدد نیم قلمی دارای زمان سنج می‌باشد.

مشخصات

  • ابعاد: ۲۲ × ۲۲ × ۱۴ سانتی‌متر
  • وزن: ۶۱۳ گرم
  • حداکثر ظرفیت قابل اندازه‌گیری: ۵ کیلوگرم
  • دقت اندازه‌گیری (خطا): ۱ گرم
  • قابلیت اندازه‌گیری: کیلوگرم، اونس

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۵.ترازوی دیجیتال آشپزخانه مدل QZ-160

ترازوی آشپزخانه مدل QZ-160

مشخصات

  • ابعاد: ۲۳x۱۷x۴ سانتی‌متر
  • وزن: ۳۴۶ گرم
  • حداکثر ظرفیت قابل اندازه‌گیری: ۱۰ کیلوگرم
  • دقت اندازه‌گیری (خطا): ۱ گرم
  • امکانات قابل تنظیم: تنظیم صفر
  • دستگاه نمایش وضعیت: نمایشگر LCD

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۶.ترازوی دیجیتال آشپزخانه مدل WY-220ترازوی آشپزخانه مدل WY-220

مشخصات

  • ابعاد: ۱۳۰x۱۷۰x۳۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۰.۲۵ گرم
  • حداکثر ظرفیت قابل اندازه‌گیری: ۱۰ کیلوگرم
  • دقت اندازه‌گیری (خطا): ۱ گرم
  • قابلیت اندازه‌گیری: گرم، کیلوگرم، اونس
  • دستگاه نمایش وضعیت: نمایشگر LCD
  • منبع تغذیه دو عدد باتری نیم قلمی
  • دارای کاسه ظرفیت تا ۱۰ کیلوگرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۷.ترازوی دیجیتال آشپزخانه مدل A7-1

ترازوی آشپزخانه مدل A7-1

مشخصات

  • ابعاد: ۲۰۵x۱۴۴x۴۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۰.۳۵۰ گرم
  • حداکثر ظرفیت قابل اندازه‌گیری: ۱۰۰۰۰ گرم کیلوگرم
  • دقت اندازه‌گیری (خطا): ۱ گرم گرم
  • قابلیت اندازه‌گیری: اونس، گرم
  • امکانات قابل تنظیم: تنظیم صفر
  • دستگاه نمایش وضعیت: صفحه نمایشگر

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۸.ترازوی دیجیتال آشپزخانه تک فیت مدل ۱۰۰۲

ترازوی آشپزخانه تک فیت مدل 1002

مشخصات

  • ابعاد: ۱۹۰x۱۵۰x۲۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۰.۵ گرم
  • حداکثر ظرفیت قابل اندازه‌گیری: ۵ کیلوگرم
  • امکانات قابل تنظیم: تنظیم صفر
  • دستگاه نمایش وضعیت: نمایشگر LCD

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۹.ترازوی دیجیتال آشپزخانه ایمپکس مدل ُSKS5000

ترازوی آشپزخانه ایمپکس مدل ُSKS5000

ویژگی های ترازوی دیجیتال آشپزخانه ایمپکس مدل ُSKS5000: ابعاد: ۱۸۰x۱۴۰x۱۹ سانتی‌متر، وزن: ۰.۳۴ گرم، حداکثر ظرفیت قابل اندازه‌گیری: ۵ کیلوگرم، دقت اندازه‌گیری (خطا): ۱ گرم، قابلیت اندازه‌گیری: گرم، کیلوگرم، اونس، پوند/ نحوه تنظیم: اتوماتیک، امکانات قابل تنظیم: تنظیم صفر، دستگاه نمایش وضعیت: نمایشگر LCD

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲۰.ترازوی دیجیتال آشپزخانه زولینگ مدل ENFINIGY کد ۱۰۵۰۰

ترازوی آشپزخانه زولینگ مدل ENFINIGY کد 10500

ابعاد: ۲۵۰x۱۹۰x۲۰ سانتی‌متر، وزن: ۰.۶ گرم، حداکثر ظرفیت قابل اندازه‌گیری: ۱۰ کیلوگرم، دقت اندازه‌گیری (خطا): ۱ گرم، قابلیت اندازه‌گیری: اونس، گرم، کیلوگرم، پوند، نحوه تنظیم: اتوماتیک، امکانات قابل تنظیم: تنظیم صفر، دستگاه نمایش وضعیت: صفحه نمایشگر

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید ترازوی دیجیتال آشپزخانه برای هر خانه‌ای لازم است. شما با استفاده از این وسیله‌ی کاربردی می‌توانید با اطمینان بیشتری آشپزی کنید و از مقدار دقیق هر ماده غذایی مطمئن شوید. آنچه در آشپزی بسیار حائز اهمیت است توجه به جزئیات و مقدار دقیق افزودنی‌ها است. در این مطلب تلاش کردیم تمام فاکتور‌های مهم را مورد برسی و ارزیابی قرار دهیم تا شما بتوانید بهترین ترازو دیجیتال آشپزخانه را باتوجه به سلیقه و بوجه‌تان انتخاب و خریداری کنید. در صورتی که محصول موردنظرتان را در لیست بالا پیدا نکردید از طریق نظرات این موضوع را با کارشناسان ما مطرح کنید تا مدل مدنظرتان را به شما معرفی کنیم. توجه داشته باشید ما یک فروشگاه اینترنتی نیستیم و تمام تلاش ما پیشنهاد بهترین محصولات موجود در بازار است.

امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید. از شما عزیزان دعوت می‌کنیم از صفحات کتری برقی و غذا ساز دیدن کنید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *