بهترین کفش راحتی مردانه ارزان و باکیفیت [مدل های۲۰۲۴]

اگر جزء افرادی هستید که بنا به شرایط کاری خود مدام کفش به پا دارید و یا مجبور هستید در طول روز مسافت‌های طولانی را به صورت پیاده طی کنید، شما به یک کفش راحتی مردانه نیاز دارید. در این مطلب قصد داریم نکات کاربردی و مهمی را خدمت‌تان عرض کنیم تا باتوجه به طیف وسیعی از محصولات موجود در این زمینه بهترین مدل را خریداری کنید.

در انتهای مطلب برخی مدل‌های منتخب و پرفروش را خدمتتان معرفی می‌کنیم تا با توجه به بودجه و سلیقه‌ی خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. توجه داشته باشید تمامی محصولات معرفی شده در این مطلب از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و دارای بالاترین امتیاز از بین خریداران سایت پذیرنده می‌باشند.

کفش راحتی مردانه چیست؟

کفش راحتی مردانه به کفشی گفته می‌شود که دارای زیره‌ای نرم، انعطاف‌پذیر و سبک باشد. این کفش‌ها معمولاً دارای شیبی ملایم هستند و داخل آن‌ها از پلی استر نرم ساخته شده است. عواملی دیگری چون جنس رویه‌ی کفش در راحتی آن تأثیر‌گذار است. رایج‌ترین جنس‌های موجود چرم طبیعی و بیاله می‌باشند. قابل ذکر است بیاله همان چرم مصنوعی است و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. برخی افراد گمان می‌کنند چرم مصنوعی به مرور زمان دچار خط افتادگی یا ترک می‌شوند در صورتی که به هیچ عنوان اینگونه نیست و در صورت مراقبت و همچنین استفاده از واکس مخصوص سال‌های سال می‌توانید از ان استفاده کنید.

حالا که با کفش راحتی مردانه آشنا شدید در ادامه مواردی را خدمتتان عرض می‌کنیم که بهتر است قبل از خرید حتماً به آن‌ها توجه کنید. در صورتی که واقعاً نیاز به یک کفش راحت و سبک مردانه دارید حتماً موارد زیر را ملاک خرید خود قرار دهید.

نکات و راهنمای خرید

جنس کفش: همانطور که در پارگراف بالا اشاره شد، جنس کفش راحتی مردانه از چرم و بیاله ساخته می‌شود. در مورد چرم طبیعی هیچ حرف و حدیثی نیست و همه‌ی ما از کیفیت بالای آن باخبریم اما مواردی چون گران بودن و همچنین تنوع کم باعث می‌شود سراغ چرم مصنوعی یا همان بیاله برویم. تنوع جنس بیاله بسیار زیاد بوده و همچنین قیمت چرم مصنوعی به مراتب پایین‌تر از چرم طبیعی است. به هر حال این خود شما هستید که با توجه به بودجه و سلیقه‌ی خود اقدام به خرید کفش راحتی مردانه می‌کنید. اما بهتر است بدانید هر دو جنس از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و در صورت رسیدگی و مراقبت‌های لازم هنگام پوشیدن و در آورد کفش به هیچ عنوان دچار پارگی یا ترک در قسمت پنجه نمی‌شوند.

وزن: وزن کفش راحتی مردانه باید به اندازه‌ی کافی سبک باشد. گرچه تنها ملاک راحتی کفش وزن آن نیست و مواردی چون نوع زیره و کیفیت رویه اهمیتی به مراتب بالاتری دارند اما پیشنهاد می‌کنیم مدلی خریدارای کنید که وزن آن سبک باشد. کفش‌های پارچه‌ای بسیار سبک بوده و گزینه فوق‌العاده راحتی می‌باشند.

کفی: در صورتی که از ناراحتی‌هایی چون خار پاشنه یا بیماری‌ها کف پا رنج می‌برید بهتر است کفش راحتی مردانه‌ای خریدارای کنید که کفی آن طبی بوده یا حداقل قابلیت جدا شدن را داشته باشد تا در صورت استفاده از کفی مخصوص به آسانی بتوانید آن را جایگزین کنید. گرچه مدل‌های ارزان قیمت فاقد کفی طبی می‌باشند اما اگر قیمت کالا برای شما مهم نیست خرید کفشی که دارای کفی طبی و نرم است می‌تواند لذت راه رفتن را برای شما دو چندان کند.

نحوه پوشیدن و بسته شدن کفش: یکی دیگر از مواردی که باید قبل از خرید بهترین کفش راحتی مردانه لحاظ کنید نحوه بسته شدن و پوشیدن آن است. در صورتی که مدام باید کفش را از پا در بیاورید و بپوشید مدل های‌بندی انتخاب خوبی برای شما نمی‌باشند در صورتی که نمی‌خواهید هنگام پوشیدن کفش با چالشی چون گره زدن بند روبرو شوید پیشنهاد می‌کنیم سراغ مدل‌های چسبی یا بغل کش یروید. اما خب زیبایی و تنوعی که کفش‌های بند دار مردانه دارند در محصولات چسبی و کشی دیده نمی‌شود و همین امر ممکن است شما را به سمت مدل های‌بندی سوق دهد.

توجه به زیره کفش: کیفیت زیره‌ی کفش از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. زیره باید دارای عاج باشد، به اندازه‌ی کافی نرم و انعطاف‌پذیر باشد و همچنین حین راه رفتن فشار وارده به کف پا را دفع کند. مدل‌هایی که دارای زیره‌ی پیو هستند بسیار نرم و انعطاف پذیر‌تر از مدل‌های پی وی سی می‌باشند. قابل ذکر است مدل‌هایی با زیره‌ی پی وی سی برای کفش‌های رسمی مردانه گزینه‌ی بهتری می‌باشند و پیشنهاد ما برای خرید بهترین کفش راحتی مردانه مدل‌هایی با زیره‌ی پیو است. مورد دیگری که باید در انتخاب زیره‌ی کفش حتماً به آن توجه شود مقاوم بودن آن در مورد سایش است به خصوص در فصل زمستان که احتمال بارش برف و یخ بندان وجود دارد زیره باید به اندازه‌ی کافی در برابر سر خوردگی بهینه باشد تا از ایجاد هرگونه لغزش جلوگیری شود.

قابلیت ضد آب: کفش راحتی مردانه باید در برابر نفوذ آب مقاوم باشد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی شاهد کفش‌هایی هستیم که از رویه نانو ساخته می‌شوند و وجود هرگونه آب روی کفش را پس می‌زنند و اجازه‌ی نفوذ به داخل کفش را نمی‌دهند. گرچه خرید کفشی با چنین قابلیتی ممکن است کمی گران باشد اما ارزش قدم زدن در زیر باران را دارند و به نظر ما گزینه‌ی مناسبی برای افرادی است که در مناطق شمالی کشور زندگی می‌کنند.

دفع ضربات پا: بهترین کفش راحتی مردانه باید قابلیت دفع ضرباتی که حین حرکت به گودی کف پا وارد میشود را داشته باشد. برخی از تولید کنندگان حرفه ای از پولار زیرین در کفش استفاده میکنند تا حین حرکت گودی کف پا با آن پر شود. این موضوع باعث میشود دیگر حین قدم زدن و یا حتی دویدن پا به صورت کامل با کفی و در نهایت زمین تماس مستقیم نداشته باشد و سبب راحتی هرچه بیشتر پا شود.

نکاتی جهت نظافت و نگهداری کفش

  • نه تنها کفش راحتی مردانه بلکه هیچ کفشی را با ماشین لباسشویی نشورید زیرا سبب آسیب به چسب و دوخت اطراف کفش می‌شود.
  • بهترین گزینه برای تمیز کردن کفش آب و کف و همچنین اسپری تمیز‌کننده است. در صورتی که کفش شما از جنس چرم طبیعی یا مصنوعی است از واکس مخصوص استفاده شود.
  • در صورتی که کفش راحتی مردانه‌ی شما دارای بند است سعی کنید بند‌های آن را دکور نکنید و بعد از هر بار در آوردن بند‌های آن را باز کنید. در صورت عدم توجه به این مورد موجب جدا شدن زیره از رویه کفش می‌شود.
  • در صورتی که جنس کفش از مخمل یا سویت است از یک پارچه‌ی خیس برای تمیز کردن آن استفاده کنید.
  • اندازه‌ی کفش وقتی برای شما مناسب است که انگشتان پا روی یکدیگر نباشند و همچنین شست پا خم نشده باشد. در صورت عدم توجه به این مورد نه تنها پای شما اذیت می‌شود بلکه کفش خیلی زود از بین میرود.

راهنمای سایز کفش راحتی مردانه

سایز کفش مردانه
جدول انتخاب سایز کفش راحتی مردانه

انتخاب سایز کفش راحتی مردانه بسیار حائر اهمیت است. از آنجایی که شما ممکن ساعت ها با کفش راحتی مردانه قدم بزنید باید به مواردی چون طول کفش، ارتفاع استاندارد و … توجه لازم را بفرمایید. بسیار از فروشندگان آنلاین انواع کفش راحتی در توضیحات خود تصویری به اسم راهنمای سایبز را درج میکنند تا مشتری بتواند مناسب ترین سایز را برای خود خریداری کند. در نهایت قبل از اینکه خرید آنلاین خود را نهایی کنید ابتدا با استفاده از یک متر خیاطی طول کف پای خود را اندازه گیری کنید.(از پاشنه تا نوک شست) سپس این اندازه را با جدول سایز تطبیق دهید. جهت راحتی هرچه بیشتر پیشنهاد میشود یک سانت بزرگتر از اندازه ی متر شده را ملاک قرار دهید. معمولا بین دو پا کمی اختلاف سایز وجود دارد که باید حتما این موضوع را نیز در نظر بگیرید. در صورتی که نسبت به اندازه ی دقیق پای خود مردد هستید و نمیدانید مناسب ترین اندازه کفش برای شما کدام است، حتما از طریق بخش کامنت های همین پست با ما در ارتباط باشید.

قیمت

قیمت کفش راحتی مردانه باتوجه به مواردی چون کیفیت جنس، برند و وارداتی یا داخلی بودن آن تعیین می‌شود. با توجه به تنوع وسیعی که وجود دارد شما می‌توانید با هر بودجه‌ای اقدام به خرید بهترین کفش راحتی کنید. توجه داشته باشید خرید از برند‌های متفرقه و ارزان قیمت موجب آسیب به پا می‌شوند و به هیچ عنوان ارزش خرید ندارند. در ادامه‌ی مطلب سعی کردیم تنوع قیمتی مختلفی را در لیست قرار دهیم تا همه‌ی شما کاربران محترم بتوانید بهترین گزینه را انتخاب و خریداری کنید.

در ادامه دعوت می‌کنیم ۲۰ مدل از بهترین کفش‌های راحتی مردانه را مشاهده کنید. (در صورت ناموجود شدن محصولات زیر می‌توانید از مدل‌های مشابه آن دیدن فرمایید)

۱.کفش راحتی مردانه ونس مدل vans old skool

کفش راحتی مردانه ونس مدل vans old skool

کفش راحتی مردانه ونس مدل vans old skool جزو پرفروش ترین مدل های بازار میباشد. زیره کفش فوق العاده انعطاف پذیر بوده و بسیار راحت میباشد. این کفش جهت مصارف روزمره انتخاب مناسبی است. شما میتوانید از ترکیب شلوار جین و این ونس یک استایل جذاب بسازید. جهت مشاهده قیمت و خرید این کالا وارد لینک زیر شوید.

مشخصات

  • بسیار راحت
  • طراحی زیبا
  • انعطاف پذیر
  • زیره مقاوم و ضد لغزش

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲.کفش راحتی مردانه مدل PART-SO

کفش راحتی مردانه مدل PART-SO

رویه این کفش راحتی مردانه از از جنس هورس ساخته شده و کاملا ضد آب است. زیر کفش در برابر سایش مقاوم است و قابلیت ارتجاعی دارد. اگر دنبال یک کفش راحت با شکل و شمایلی زیبا هستید حتما این مدل را مدنظر داشته باشید.

مشخصات

  • جنس: چرم مصنوعی
  • کفی: قابل تعویض
  • نحوه بسته شدن کفش: بندی
  • سبک و راحت

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۳.کفش راحتی مردانه راکی مدل BW-RY

کفش راحتی مردانه راکی مدل BW-RY

کفش راحتی مردانه راکی مدل BW-RY جزو راحت ترین مدل های این لیست است. جنس رویه بافت و جنس زیره اتیلن وینیل استات (EVA) است. این مدل برای مواردی چون پیاده روی یا سرکار بسیار مناسب میباشد. قیمت محصول اقتصادی است و باتوجه به تنوع رنگی که دارد تقریبا هر سلیقه ای را پوشش میدهد.

مشخصات

  • جنس: بافت
  • جنس زیره: اتیلن وینیل استات (EVA)
  • کفی: قابلیت ارتجاعی
  • نحوه بسته شدن کفش: کشی
  • جنس رویه آن از بافت بسیار با کیفیت است
  • بسیار راحت و سبک
  • کاملا قابل شستشو

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۴.کفش راحتی مردانه راکی مدل BW-K

کفش راحتی مردانه راکی مدل BW-K

یکی دیگر از بهترین کفش راحتی مردانه موجود در این لیست مدلBW-K است. این کفش برای پیاده روی و دویدن مناسب است. باتوجه به جنس پارچه ای کار کاملا قابل شستشو میباشد. شما میتوانید این کالا را در لینک زیر مشاهده کرده و نسبت به خرید آنلاین آن اقدام کنید. امتیاز این کالا ۵ از ۵ میباشد.

مشخصات

  • جنس: بافت , EVA (اتیلن-وینیل استات)
  • جنس زیره: اتیلن وینیل استات (EVA)
  • کفی: قابلیت ارتجاعی
  • نحوه بسته شدن کفش: کشی
  • جنس رویه آن از بافت با کیفیت است
  • به راحتی قابل شستشو است

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۵.کفش راحتی مردانه مدل PART-ME

کفش راحتی مردانه مدل PART-ME

ویژگی های این کفش راحتی مردانه عبارتند از زیره ترمو و دارای حالت ارتجاعی، سبک و راحت، ضد سر و ضد سایش، مناسب استایل های اسپرت و اسپرت رسمی. قابل ذکر است این مدل ساخت ایران میباشد.

مشخصات

  • جنس: چرم مصنوعی
  • کفی: قابلیت ارتجاعی , قابل تعویض
  • نحوه بسته شدن کفش: بندی
  • مناسب پیاده روی

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۶.کفش راحتی مردانه مدل PART-TA-SO

کفش راحتی مردانه مدل PART-TA-SO

مشخصات

  • جنس: چرم مصنوعی
  • کفی: قابلیت ارتجاعی , قابل تعویض
  • نحوه بسته شدن کفش: بندی
  • رویه از جنس هورس و ضد آب

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۷.کفش راحتی مردانه مدل PART-WH

کفش راحتی مردانه مدل PART-WH

مشخصات

  • جنس: چرم مصنوعی
  • کفی: قابل تعویض
  • به راحتی قابل تمیز شدن میباشد.
  • نحوه بسته شدن کفش: بندی

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۸.کفش راحتی مردانه پاما مدل ZNR کد G1332

کفش راحتی مردانه پاما مدل ZNR کد G1332

مشخصات

  • جنس: مش
  • کفی: قابل تعویض
  • نحوه بسته شدن کفش: یکسره
  • مقاوم در برابر سایش
  • قابلیت ارتجاعی

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۹.کفش راحتی مردانه مدل PART-TO

کفش راحتی مردانه مدل PART-TO

مشخصات

  • جنس: چرم مصنوعی
  • کفی: قابلیت ارتجاعی , قابل تعویض
  • نحوه بسته شدن کفش: بندی
  • سبک و راحت
  • زیره از جنس ترمو و دارای حالت ارتجاعی
  • ضد سر و ضد سایش
  • به راحتی قابل تمیز شدن میباشد.
  • کشور تولید کننده: ایران

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۰.کفش راحتی مردانه مدل Stan Smith کد Lexus رنگ سفید

کفش راحتی مردانه مدل Stan Smith کد Lexus رنگ سفید

مشخصات

  • جنس: چرم مصنوعی , لاستیک
  • جنس زیره: لاستیک , مواد مصنوعی
  • طراحی کلاسیک
  • کفی داخلی : ساده و قابل تعویض
  • قابلیت ست شدن با هر استایلی
  • جنس رویه چرم با کیفیت
  • کفی داخلی ساده و نرم و راحت

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۱.کفش راحتی مردانه پاما مدل ZNR کد G1334

کفش راحتی مردانه پاما مدل ZNR کد G1334

مشخصات

  • جنس: مش
  • کفی: قابل تعویض
  • نحوه بسته شدن کفش: یکسره
  • ویژگی‌های زیره: مقاوم در برابر سایش , قابلیت ارتجاعی
  • توضیحات جنس: زیره بسیار سبک و مقاوم (EVA)
  • کشور تولید کننده: ایران

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۲.کفش راحتی مردانه چکاوک مدل BF-01

کفش راحتی مردانه چکاوک مدل BF-01

مشخصات

  • جنس: پارچه
  • نحوه بسته شدن کفش: یکسره
  • ویژگی‌های زیره: مقاوم در برابر سایش
  • تهیه شده از پارچه
  • دارای رویه ساده
  • دارای کش درطرفین جهت سهولت در پوشیدن
  • مناسب پیاده روی و فعالیت های روزمره

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۳.کفش راحتی مردانه مدل HD-bk-s-kh

کفش راحتی مردانه مدل HD-bk-s-kh

مشخصات

  • جنس: پارچه
  • کفی: قابل تعویض
  • نحوه بسته شدن کفش: ساده
  • قابلیت ارتجاعی , کاهش فشار وارده

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۴.کفش راحتی مردانه مرل مدل ۰۲۱ Jungle Moc

کفش راحتی مردانه مرل مدل 021 Jungle Moc

مشخصات

  • بسیار سبک
  • راحت
  • شیک و بادوام
  • زیره محکم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۵.کفش راحتی مردانه کانورس مدل allstar-101010

کفش راحتی مردانه کانورس مدل allstar-101010

مشخصات

  • جنس: برزنت
  • کفی: طبی , قابلیت گردش هوا
  • نحوه بسته شدن کفش: بندی
  • کشور تولید کننده: چین

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۶.کفش راحتی مردانه مدل S-BK

کفش راحتی مردانه مدل S-BK

مشخصات

  • جنس: پارچه
  • جنس زیره: پلی اورتان
  • کفی: قابلیت ارتجاعی
  • نحوه بسته شدن کفش: کشی
  • کاهش فشارهای وارده
  • انعطاف پذیر

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۷.کفش راحتی مردانه کد ۱۷al

کفش راحتی مردانه کد 17al

مشخصات

  • جنس: پارچه
  • کفی: قابلیت ارتجاعی
  • نحوه بسته شدن کفش: بندی
  • ویژگی‌های زیره: مقاوم در برابر سایش
  • ویژگی‌های تخصصی کفش: مقاوم در برابر سایش
  • کشور تولید کننده: ایران

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۸.کفش راحتی مردانه مدل ۳۴۹۰۰۹۸۲۱

کفش راحتی مردانه مدل 349009821

مشخصات

  • جنس: پارچه
  • جنس زیره: پلی اورتان
  • کفی: قابلیت گردش هوا
  • ویژگی‌های زیره: قابلیت ارتجاعی
  • توضیحات جنس: جنس رویه پارچه مش
  • جنس زیره P.U
  • کفش مردانه جنس رویه پارچه مش
  • جنس زیره P.U
  • زبانه بلند

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۹.کفش راحتی مردانه مدل ۳۴۹۰۰۹۸۱۹

کفش راحتی مردانه مدل 349009819

مشخصات

  • جنس: پارچه
  • جنس زیره: پلی اورتان
  • کفی: قابلیت گردش هوا
  • نحوه بسته شدن کفش: بندی
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
  • ویژگی‌های زیره: کاهش فشار وارده
  • مقاوم در برابر سایش
  • جنس رویه پارچه مش
  • جنس زیره P.U

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲۰.کفش راحتی مردانه مدل K.bs.105

کفش راحتی مردانه مدل K.bs.105

مشخصات

  • جنس: مواد مصنوعی
  • نحوه بسته شدن کفش: بندی
  • ویژگی‌های زیره: قابلیت ارتجاعی
  • باز و بسته شدن از طریق بند
  • رویه ساده و دو رنگ
  • دارای دوخت در قسمت رویه
  • مناسب استفاده روزمره
  • کشور تولید کننده: ایران

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

جمع‌بندی

خرید کفش راحتی مردانه بزرگترین لطفی است که می‌توانید در حق قلب دوم‌تان یعنی پا‌هایتان انجام دهید. پیشنهاد می‌کنیم برای سلامت پا‌های خود ارزش قائل شوید تا در طول روز و هنگام قدم زدن حس بهتری داشته باشید.

امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید از شما عزیزان دعوت می‌کنیم از صفحات ریش تراش ارزان و گن لاغری مردانه دیدن کنید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *