بهترین ماوس پد گیمینگ با قابلیت rgb و ساده [لیست قیمت روز]

برسی بهترین ماوس پد گیمینگ در بازار

یکی از مهم‌ترین وسایل جانبی گیمر‌ها بهترین ماوس پد گیمینگ است. استفاده از این ابزار مخصوص بازی باعث بهبود عملکرد ماوس و حرکت‌های سریع‌تر و کنترل بیشتر گیمر حین بازی می‌شود. تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا با برسی دقیق انواع ماوس پد‌های گیمینگ با کارایی و لزوم استفاده‌ی آن بیشتر آشنا شوید.

آن چه ماوس پد گیمینگ را با سایر پد‌ها متمایز می‌کند؛ کارایی، دقت، عملکرد و راحتی بیشتر گیمر است. اما از آنجایی که بسیاری از افراد نمی‌دانند بین طیف وسیعی از انواع مدل‌های موجود در بازار کدام گزینه را خریداری کنند ما اقدام به نوشتن این مطلب کرده‌ایم و در انتها لیستی از بهترین و پرفروش‌ترین گزینه‌های موجود را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم. ‌امیدواریم بعد از خواندن این راهنمای خرید بتوانید بهترین ماوس پد گیمینگ را برای خود خریداری کنید.

تفاوت ماوس پد گیمیگ با مدل‌های عادی در چیست؟

آنچه بهترین ماوس پد گیمینگ را با مدل‌های عادی متمایز می‌کند در وهله‌ی اول ابعاد آن است. ماوس‌های مخصوص بازی نسب به مدل‌هایی که کاربردی عمومی دارند بزرگتر می‌باشند و همچنین در برخی از مدل‌ها از RGB برای زیبایی هرچه بیشتر در آن استفاده شده است. اما موارد دیگر وجود دارد که باعث می‌شود ماوس پد‌های گیمینگ نسبت به مدل‌های عادی برتری بیشتری داشته باشند. مواردی چون حرکت بهتر ماوس، کنترل بیشتر، دوام بالاتر و… در ادامه به مواردی بیشتری اشاره خواهیم کرد تا شما عزیزان با کاربرد ماوس مخصوص بازی به صورت کامل آشنا شوید.

بهترین ماوس پد گیمینگ برای راحتی و همچنین بهبود کارایی شما حین بازی طراحی شده است. شما وقتی مشغول بازی می‌شوید دیگر نمی‌توانید از‌مانیتور چشم بردارید و نباید دغدغه‌ی حرکت ماوس و موارد این چنینی را داشته باشید. یادتان باشید آنچه یک گیمر حرفه‌ای را با سایر افراد متمایز می‌کند همین تجهیزات حرفه‌ای اوست. در نتیجه در صورتی که شما به صورت حرفه‌ای به گیمینگ مشغول هستید پیشنهاد می‌کنیم در کنار سایر وسایل حرفه‌ای که برای این منظور تهیه کرده‌اید ماوس پد مخصوص بازی را نیز در لیست خرید خود قرار دهید.

برای حرکت بهتر ماوس شما به یک ماوس پد صاف با بالاترین کیفیت نیاز دارید لذا در صورتی که نسبت به این موضوع اهمیت زیادی قائل نشوید ممکن است حین بازی با چالش‌ها و مشکلات زیادی مواجه شوید. فراموش نکنید مدل‌هایی با کاربردی عمومی هیچ درک درستی از حرکت‌های سریع و تمرکزی ماوس حین بازی ندارند و همین مورد باعث می‌شود نتوانید حین بازی عملکرد بهتری داشته باشید.

اندازه ماوس پد گیمینگ

همانطور که اشاره کردیم اندازه ماوس پد گیمینگ باید بزرگ باشد. زیرا از آنجایی که شما وقتی مشغول بازی می‌شوید دیگر نمی‌توانید مکان ماوس را تشخیص دهید و شش دانگ حواستان به‌ مانیتور مخصوص گیمینگ است. حال، اگر ماوس از پد مخصوص خارج شود ممکن است به عملکرد شما در بازی لطمه وارد شود. لذا خرید یک ماوس پد بزرگ می‌تواند بخش زیادی از میز شما را تحت پوشش خود قرار دهد و اجازه ندهد ماوس به ناحیه‌ی لبه‌ی میز هدایت شود. توجه داشته باشید هنگام انتخاب ابعاد ماوس پد درک درستی از اندازه‌ی میز خود داشته باشید تا حین قرار دادن آن دچار مشکل نشوید. در صورتی که میز شما خیلی کوچک باشد نمی‌توانید از ماوس پد مخصوص بازی استفاده کنید زیرا حداقل نیمی از میز درگیر قرارگیری پد می‌شود. در نتیجه اگر میز شما کارایی لازم را ندارد هم اکنون اقدام به خرید میز گیمینگ کنید.

قابلیت RGB

قابلیت روشنایی یا همان RGB می‌تواند زیبایی خیره‌کننده‌ای به ماوس پد گیمینگ شما بدهد. برخی مدل‌های حرفه بیش از ۱۵میلیون رنگ را پشتیبانی می‌کنند و در کنار زیبایی خیره‌کننده‌ای که به میز شما می‌دهند، حس و حال گیم را برای شما تداعی می‌کنند. در صورتی که شما از بهترین ماوس گیمینگ در کنار این پد‌های RGB دار استفاده کنید زیبایی میز شما چند برابر می‌شود و دیگر هیچ کم و کسری برای یک گیم حرفه‌ای وجود نخواهد داشت. قابل ذکر است مدل‌های RGB معمولاً توسط برنامه‌ای مخصوص ارائه می‌شوند که با نصب آن روی کامپیوتر می‌توانید رنگ‌های آن را باتوجه به سلیقه‌ی خود تنظیم کنید. توجه داشته باشید تمامی مدل‌ها دارای نرم‌افزار مخصوص نیستند و اگر این موضوع برای شما مهم است، حتماً مشخصات کالا را با دقت برسی کنید تا در خرید خود دچار مشکل نشوید.

سهولت در حرکت ماوس

بدون شک آنچه باعث می‌شود شما اقدام به خرید بهترین ماوس پد گیمینگ کنید، سهولت در حرکت ماوس حین بازی است. درسته زیبایی پد مهم است اما نباید از جنس و کیفیت ماوس پد مخصوص بازی نیز غافل شوید. جنس‌هایی مانند میکرو بالاترین کنترل را به همراه دارند و نسبت به مدل‌های پارچه‌ای گزینه‌ی مناسب‌تری برای بازی محسوب می‌شوند. اما یادتان باشد صرفاً ماوس پد نباید فوق‌العاده باشد بلکه خود ماوس شما باید برای بازی طراحی شده باشد در غیر این صورت تفاوت فاحشی در کیفیت عملکرد ماوس دیده نمی‌شود.

قیمت ماوس پد مخصوص بازی

قیمت ماوس پد مخصوص بازی باتوجه به مواردی چون جنس، ابعاد، دارا بودن RGB و مهم‌تر از همه برند تعیین می‌شود. مدل‌هایی که ساخت شرکت‌هایی چون ریزر، هایپرایکس، لاجیتک، وایپر می‌باشند نسبت به برند‌های دیگر کمی گران ترند، زیرا محصولات این شرکت‌ها به صورت تخصصی مربوط به گیم می‌باشند و بدون شک جزء شناخته‌ترین‌های دنیا می‌باشند. در صورتی که نمی‌خواهید برای خرید ماوس پد مخصوص بازی زیاد هزینه کنید، می‌توانید از مدل‌های برند تسکو دیدن فرمایید. برند تسکو ایرانی می‌باشد و از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است.

بهترین ماوس پد رده بالا

بهترین ماوس پدهای رده بالا ساخت برند مطرح ریزر است. گرچه تولیدات این شرکت به دلیل تخصصی بودن در حوزه گیم کمی بالا است اما به دلیل متریال و کیفیتی که این برند دارد، بدون شک انتخابی ایده آل برای کسانی است که قصد خرید بهترین ماوس پد گیمینگ را دارند.

  • مدل های رده بالا گران قیمت می باشند.
  • معمولاً مناسب گیمرهای حرفه ای است.
  • مدل های رده بالا دارای سیستم نورپردازی هوشمند هستند.

گرچه مدل های رده بالا گران قیمت هستند اما اگر به صورت حرفه ای به گیم می پردازید، باید از مدل های حرفه ای استفاده کنید چرا که تسلط روی ماوس نخستین قدم برای تبدیل شدن به یک گیمر موفق است.

در ادامه از شما کاربران محترم دعوت می‌کنیم ۲۰مدل از بهترین و باکیفیت‌ترین ماوس پد‌های مخصوص بازی را مشاهده فرمایید. تمامی مدل‌های زیر از کیفیت ساخت فوق‌العاده بالایی برخوردار می‌باشند و بدون شک بهترین انتخاب برای هر گیمری می‌باشند. در صورتی که نسبت به مدل‌های زیر سؤالی دارید از طریق بخش نظرات همین پست با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

۱.ماوس پد گیمینگ ایسوس مدل ROG Balteus Qi

ماوس پد ایسوس مدل ROG Balteus Qi
مدل ROG Balteus Qi

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مزایای مدل ROG Balteus Qi
دارای استاندارد شارژ سریع Qi
قابلیت اتصال به کیبورد
قیمت مناسب

یکی از بهترین ماوس پد گیمینگ  مدل ROG Balteus Qi می‌باشد. این مدل دارای یک پورت usb بوده و به کیبورد نیز متصل می‌شود. همچنین این ماوس پد دارای استاندارد شارژ سریع Qi وایرلس برای شارژ دستگاه های هوشمند را نیز دارا می‌باشد. برای مشاهده قیمت و خرید این محصول به سایت زیر مراجعه فرمایید.

مشخصات

  • ابعاد: ۳۷۰x۳۲۰x۷.۹ میلی‌متر
  • وزن: ۵۵۰ گرم
  • جنس: پلاستیک فشرده
  • قابلیت‌های ماوس پد: USB هاب

۲.ماوس پد گیمینگ لاجیتک مدل PowerPlay

ماوس پد مخصوص بازی لاجیتک مدل PowerPlay
مدل PowerPlay

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مزایای PowerPlay
دارای تکنولوژی اتصال بی‌سیم LIGHTSPEED
جنس بسیار باکیفیت
دارای قابلیت RGB

این مدل دارای قابلیت شارژ ۳ ماوس لاجیتک G۹۰۳/ G۷۰۳/ G۵۰۲ است. تنها نقطه ضعف این مدل عدم پشتیبانی از سیستم عامل مک می‌باشد. در صورتی که از سایر سیستم ها استفاده می‌کنید، این مدل میتواند جزء به صرفه ترین انتخاب ها باشد. قابل ذکر است جنس این ماوس پد گیمینگ ساخته شده از پارچه و پلاستیک است و به آسانی تمیز می‌شود.

مشخصات

  • ابعاد: ۳۴۴x۳۲۱x۴۳ میلی‌متر
  • جنس: پارچه و پلاستیک
  • تکنولوژی اتصال بی‌سیم LIGHTSPEED
  • دارای قابلیت LIGHTSYNC RGB

۳.ماوس پد گیمینگ مدل RGB Wireless Combo

ماوس پد مخصوص بازی مدل RGB Wireless Combo
مدل RGB Wireless Combo

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مزایای مدل RGB Wireless Combo
ضد آب و قابل شستشو
دارای استاندارد QC۱۱.۱
دارای بخش استراحتگاه مچ دست

ماوس پد گیمینگ مدل RGB Wireless Combo ضد آب و قابل شستشو است و همچنین دارای امکاناتی چون یک عدد پورت USB، خروجی ۹V/۱.۲A ۱۲V/۱.۲۵A و استاندارد QC۱۱.۱ می‌باشد. اگر دنبال خرید یک ماوس پد گیمینگ با ابعاد بزرگ هستید، در خرید این مدل درنگ نکنید.

مشخصات

  • ابعاد: ۷۸۰x۳۰۰ میلی‌متر
  • وزن: ۸۵۰ گرم
  • جنس: پارچه نانو، نوار منعطف
  • حداکثر فاصله از شارژر وایرلس ۶ میلیمتر

۴.ماوس پد گیمینگ ایسوس مدل ROG Balteus

ماوس پد مخصوص بازی ایسوس مدل ROG Balteus
مدل ROG Balteus

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مزایای مدل ROG Balteus
مقاومت بسیار بالا
ساخته شده از جنس PBT و ضد لک
دارای پورت USB

این ماوس پد گیمینگ از جنس PBT ساخته شده است و از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. باتوجه به فناوری که دارد دچار لک و یا تغییر رنگ نمی‌شود. قیمت این مدل بسیار به صرفه است و برای افراد علاقه‌مند به گیمینگ بسیار توصیه می‌شود. قابل ذکر است این مدل جزو پرفروش‌ترین های بازار است.

مشخصات

  • ابعاد: ۳۷۰x۳۲۰x۷.۹ میلی‌متر
  • وزن: ۷۲۹ گرم
  • جنس: PBT
  • تعداد پورت USB: یک عدد

۵.ماوس پد مخصوص بازی ریزر مدل Goliathus Extended Chroma

ماوس پد مخصوص بازی ریزر مدل Goliathus Extended Chroma
مدل Goliathus Extended Chroma

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مزایای مدل Goliathus Extended Chroma
دارای قابلیت rjb
بهبود حرکت موس
ابعاد بزرگ

محصولات ریزر به صورت تخصصی برای گیمینگ ساخته شده، گرچه کالاهای این شرکت کمی گران قیمت می‌باشند اما از لحاظ کیفیت و کارایی واقعا ارزشمندند. از ویژگی ها این مدل میتوان به قابلیت rjb سبز رنگ اشاره کرد. این ماوس پد میز شما را بسیار زیبا می‌کند و با توجه به تکنولوژی استفاده شده در آن عکس العمل ماوس حین بازی را بسیار بهبود میبخشد.

مشخصات

  • ابعاد: ۹۲۰x۲۹۴x۳ میلی‌متر
  • وزن: ۵۶۰ گرم
  • جنس: پارچه – پلاستیک
  • مدل جدید

۶.ماوس پد مخصوص بازی هایپرایکس مدل فیوری اس

ماوس پد مخصوص بازی هایپرایکس مدل فیوری اس
مدل فیوری اس

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مزایای مدل فیوری اس
قیمت مناسب
مقاوم در برابر ساییدگی
ظاهر زیبا

ماوس پد مخصوص بازی هایپرایکس مدل فیوری اس در برابر هرگونه ساییدگی مقاوم بوده و به مرور زمان دچار تغییر رنگ نمی‌شود. قیمت محصول بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی است. برای مشاهده و خرید این محصول میتوانید به لینک زیر مراجعه فرمایید. توجه داشته باشید این مدل جزو پرفروش ترین های بازار است.

مشخصات

  • ابعاد: ۹۰۰x۴۲۰x۴ میلی‌متر
  • وزن: ۸۰۰ گرم
  • جنس: پارچه، لاستیک
  • جنس مقاوم

۷.ماوس پد گیمینگ ام آی آی آی دبلیو مدل smart pad mwsp01

ماوس پد مخصوص بازی ام آی آی آی دبلیو مدل smart pad mwsp01
مدل smart pad mwsp01

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مزایای مدل smart pad mwsp01
دارای قابلیت شارژ بی سیم
کاملاً ارگونومی
قابلیت شارژر

یکی از بهترین ماوس پد گیمینگ، مدل ام آی آی آی دبلیو smart pad mwsp01 است. این ماوس پد دارای قابلیت شارژ بی سیم و سطحی صاف و منعطف است. این مدل ارگونومی بوده و دارای بخش زیرین در ناحیه مچ دست می‌باشد، این قابلیت باعث می‌شود حین بازی در طولانی مدت مچ دست دچار خستگی نشود.

مشخصات

  • وزن: ۱۰۰۰ گرم
  • بخش استراحتگاه مچ دست
  • شارژ بی سیم
  • سطحی کاملا صاف و یکدست دارد

۸.ماوس پد گیمینگ لاجیتک مدل G840 League Of Legend Edition

ماوس پد مخصوص بازی لاجیتک مدل G840 League Of Legend Edition
مدل G840 League Of Legend Edition

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مزایای مدل G840 League Of Legend Edition
جنس مقاوم و ضد آب
ساخته شده از جنس فوم و پارچه
مناسب گیمینگ

اگر به دنبال خرید بهترین ماوس پد گیمینگ فانتزی هستید، این مدل جزو بهترین های بازار است. ظاهر شیک، ابعاد مناسب و از همه مهم تر قیمت اقتصادی که دارد آن را به محبوب ترین ماوس پد تبدیل کرده است. این مدل کاملا ضد آب است و به هیچ عنوان دچار تغییر رنگ یا خراشیدگی نمیشود. جهت مشاهده تصویر و اطلاعات بیشتر وارد لینک زیر شوید.

مشخصات

  • ابعاد: ۹۰۰x۴۰۰x۳ میلی‌متر
  • جنس: پلاستیک و فوم و پارچه
  • ضد آب و قابل شستشو
  • بسیار زیبا

۹.ماوس پد مخصوص بازی وایپر مدل PV160UXK

ماوس پد مخصوص بازی وایپر مدل PV160UXK
مدل PV160UXK

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مزایای مدل PV160UXK
دارای قابلیت نورپردازی
ظاهر جدید در سال ۲۰۲۳
جنس رویه پد ضد حساسیت

مدل PV160UXK از طراحی بسیار زیبایی برخوردار است. جنس کالا از پارچه و پلاستیک باکیفیت ساخته شده است و ضد سایش است. نور پس زمینه ی اطراف آن حس گیمینگ را برای شما تداعی می‌کند.

مشخصات

  • ابعاد: ۳۵۰x۲۴۰x۲۰ میلی‌متر
  • جنس: پارچه و لاستیک
  • نور پس زمینه rgb
  • خوش ساخت

۱۰.ماوس پد گیمینگ مدل DN

ماوس پد مخصوص بازی مدل DN
مدل DN

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مزایای مدل DN
پشتیبانی از USB نسخه ۲.۰
قابلیت RGB
قابل شستشو

این مدارای ویژگی های کاربردی چون یک عدد پورت USB سازگار با USB نسخه ۲.۰ و دارای نور RGB می‌باشد. یکی از بهترین امکاناتی که این مدل داراد ویژگی وایرلس شارژ و ضد آب بودن آن است. حرکت ماوس روی این پد بسیار روان بوده و باتوجه به جنس سیلیکونی که دارد کاملا قابل شستشو می‌باشد.

مشخصات

  • ابعاد: ۳۰x۷۸x۳۰ میلی‌متر
  • وزن: ۶۴۰ گرم
  • جنس: سیلیکون
  • ضد آب و قابل شستشو

۱۱.ماوس پد گیمینگ ریزر مدل FireFly v2

ماوس پد مخصوص بازی ریزر مدل FireFly v2
مدل FireFly v2

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مزایای مدل FireFly v2
حرکت روان ماوس روی پد
ظاهر زیبا با لگوی ریزر
دارای بافت میکرو

یکی دیگر از بهترین ماوس پد های گیمینگ ریزر مدل FireFly v2 می‌باشد. گرچه قیمت محصول کمی بالاست اما مطمئن باشید، حرکت ماوس روی آن بسیار لذت بخش و نرم است. همچنین ظاهر زیبای آن هر گیمری را ترغیب به خرید میکند. جهت مشاهده قیمت و اطلاعات بیشتری وارد لینک زیر شوید.

مشخصات

  • ابعاد: ۳۵۵x۲۵۵x۳ میلی‌متر
  • وزن: ۱۰۰ گرم
  • جنس: میکرو
  • بسیار کاربردی

۱۲.ماوس پد گیمینگ ایسوس مدل ROG Sheath

ماوس پد ایسوس مدل ROG Sheath
مدل ROG Sheath

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مزایای مدل ROG Sheath
روی میز لیز نمی‌خورد
ساخته شده از ترکیب سیلیکون و پارچه
قیمت اقتصادی

شاید تجربه بازی روی ماوس پدهایی که دائماً لیز میخورند را داشته باشید، این مدل باتوجه به جنس سیلیکونی در ناحیه ی زیرین روی میز میچسبد و به هیچ عنوان لیز نمیخورد. ابعاد کالا ۹۰۰x۴۴۰x۳ میلی‌متر بوده و برای هر میزی مناسب است. توجه داشته باشید این مدل دارای قابلیت rjb نمی‌باشد.

مشخصات

  • ابعاد: ۹۰۰x۴۴۰x۳ میلی‌متر
  • وزن: ۶۹۵ گرم
  • جنس: ترکیب پلاستیک با پارچه
  • قابلیت ثابت ماندن خوب روی میز

۱۳.ماوس پد گیمینگ کورسیر مدل MM300

ماوس پد مخصوص بازی کورسیر مدل MM300
مدل MM300

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مزایای مدل MM300
ساخته شده از ترکیب پارچه و پلاستیک
کیفیت ساخت بالا
دور دوخت

مشخصات

  • ابعاد: ۳×۳۰۰×۹۳۰ میلی‌متر
  • وزن: ۴۵۳ گرم
  • جنس: پارچه متراکم شده و لاستیک
  • پد ماوس مخصوص بازی

۱۴.ماوس پد گیمینگ ایسوس مدل ROG SCABBARD

ماوس پد ایسوس مدل ROG SCABBARD
مدل ROG SCABBARD

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مزایای مدل ROG SCABBARD
قیمت مناسب
ظاهر زیبا
قابلیت شستشو

مشخصات

  • ابعاد: ۰۰x۴۴۰x۳ میلی‌متر
  • وزن: ۵۲۵ گرم
  • جنس: ترکیب پلاستیک با پارچه
  • کیفیت ساخت بالا

۱۵.ماوس پد گیمینگ ریزر مدل Gigantus V2 XXL

ماوس پد گیمینگ ریزر مدل Gigantus V2 XXL
مدل Gigantus V2 XXL

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مزایای مدل Gigantus V2 XXL
قیمت مناسب نسبت به سایر مدل ای ریزر
ابعاد مناسب
دارای رویه‌ی ضد لک

مشخصات

  • ابعاد: ۹۴۰x۴۱۰x۴ میلی‌متر
  • وزن: ۹۱۰ گرم
  • جنس: لاستیک با روکش پارچه
  • رنگ مشکی

۱۶.موس پد گیمینگ ریزر مدل GOLIATHUS CHROMA

موس پد ریزر مدل GOLIATHUS CHROMA
مدل GOLIATHUS CHROMA

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مزایای مدل GOLIATHUS CHROMA
محبوب ترین مدل ریزر در جهان
کیفیت ساخت فوق‌العاده بالا
محصول تخصصی گیمینگ

مشخصات

  • ابعاد: ۲۹۴x۳۵۵x۳ میلی‌متر
  • وزن: ۲۰۰ گرم
  • جنس: پارچه – پلاستیک
  • سایر مشخصات: دارای نور RGB

۱۷.ماوس پد گیمینگ لاجیتک مدل G840

ماوس پد مخصوص بازی لاجیتک مدل G840
مدل G840

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مزایای مدل G840
قابل شستشو
مناسب گیم و مصارف عادی
ضد لغزش

مشخصات

  • ابعاد: ۸۹۹.۹x۴۰۰x۳ میلی‌متر
  • جنس: پارچه
  • مناسب جهت بازی با DPI پایین
  • زیره چسبنده ضد لغزش

۱۸.ماوس پد گیمینگ تایتان ولف مدل Global Lighting RGB

ماوس پد مخصوص بازی تایتان ولف مدل Global Lighting RGB
مدل Global Lighting RGB

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مزایای مدل Global Lighting RGB
طرح بسیار شکیل
قابلیت RGB
مناسب گیم

مشخصات

  • ابعاد: ۱۲۰cm x ۶۰cm میلی‌متر
  • وزن: ۱۳۰۰ گرم
  • جنس: لاستیک با فابریک بافته شده
  • ضد آب و قابل شستشو

۱۹.ماوس پد گیمینگ فنتک مدل FIREFLY MPR800s SPACE Edition

ماوس پد مخصوص بازی فنتک مدل FIREFLY MPR800s SPACE Edition
مدل FIREFLY MPR800s SPACE Edition

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مزایای مدل FIREFLY MPR800s SPACE Edition
دارای قابلیت نورپردازی
کیفیت ساخت بالا
ساخته شده از بهترین رویه

مشخصات

  • ابعاد: ۸۰۰x۳۰۰x۴ میلی‌متر
  • وزن: ۶۶۰ گرم
  • جنس: پارچه
  • ضد آب و قابل شستشو

۲۰.ماوس پد گیمینگ راک کت مدل Sense

ماوس پد مخصوص بازی راک کت مدل Sense
مدل Sense

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مزایای مدل Sense
ضد خش و لک
ابعاد مناسب برای گیم
قیمت مناسب

مشخصات

  • ابعاد: ۲ × ۲۸۰ × ۴۰۰ میلی‌متر
  • وزن: ۲۲۸ گرم
  • جنس: پارچه پلی استر درجه یک نظامی
  • ضد آب و قابل شستشو

انتخاب ماوس پد مناسب

انتخاب ماوس پد مناسب باتوجه به ترجیحات هر شخص ممکن است متفاوت باشد. اگر گیمر حرفه ای هستید، برای سهولت در حین بازی پیشنهاد ما مدل های برندهای مطرح جهان است. اما اگر هنوز اول راه هستید و قصد ندارید هزینه ی بالایی برای خرید بهترین ماوس پد گیمینگ کنید پیشنهاد ما مدل های ارزان قیمت تر ایرانی از جمله تسکو است. با این حال ما تمام مدل های منتخب با هر سلیقه ای را معرفی کرده ایم تا شما عزیزان بهترین انتخاب را داشته باشید.

بهترین ماوس پد RGB دار

بهترین ماوس پد RGB دار چیزی است که اکثر گیمر ها به آن علاقه دارند چرا که حس و حال فضای گیمینگ را برای آنها تداعی می کند. لذا اگر شما نیز قصد دارید سراغ مدل های RGB دار بروید پیشنهاد ما مواردی است که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. مدل های معرفی شده در رنج های قیمتی متفاوتی می باشند تا شما عزیزان بتوانید با هر میزان بودجه ای مدل ایده آل تان را خریداری کنید.

  1. ماوس پد گیمینگ RGB دار مدل ROG Balteus Qi
  2. ماوس پد RGB دار مدل RGB Wireless Combo
  3. ماوس پد RGB دار ایسوس مدل ROG Balteus
  4. ماوس پد RGB دار وایپر مدل PV160UXK
  5. ماوس پد RGB دار ریزر مدل FireFly v2

این ۵ پیشنهاد جزو بهترین ماوس پد های RGB دار در بازار هستند. اگر قصد خرید مدل ارزان قیمت دارید، پیشنهاد ما وایپر مدل PV160UXK است و اگر مبلغ برایتان مهم نیست، ریزر مدل FireFly v2 را پیشنهاد می کنیم.

در انتخاب بهترین ماوس پد گیمینگ به چه نکاتی توجه کنیم؟

لازم است قبل از انتخاب بهترین ماوس پد مخصوص بازی به نکاتی مهم توجه کنید تا خریدی مطمئن و مقرون به صرفه داشته باشید. از جمله مهم ترین نکات میتوان به؛ قیمت مناسب، کیفیت ساخت، قابلیت های نورپردازی و جنس ماوس پد اشاره کرد. لازم است توجه به این موارد می تواند بازدهی شما را افزایش دهد تا نهایت لذت را حین حرکت ماوس تجربه کنید.

  • قیمت مناسب
  • کیفیت ساخت
  • قابلیت نورپردازی
  • جنس ماوس پد
  • اندازه
  • سهولت در تمیز کردن پد

توجه به این نکات باعث می شود، بهترین ماوس پد گیمینگ را متناسب با نیازتان خریداری کنید و در وقت و هزینه ی خود صرفه جویی کنید. لذا حتماً موارد فوق را در خرید خود لحاظ کنید.

سوالات متداول

چرا باید ماوس پد گیمینگ بخرم؟

همانطور که توضیح دادیم. ماوس پد های گیمینگ دارای ابعاد بزرگتر و همچنین قابلیت هایی چون وایرلس و rgb میباشند. برای اینکه نهایت لذت را هنگام بازی تجربه کنید بهتر است حتما از ماوس مخصوص بازی استفاده کنید.

بهترین مارک ماوس گیمینگ چیست؟

بدون شک برند ریزر جزو بهترین ها در دنیای گیمینگ است. گرچه قیمت محصولات این شرکت کمی گران میباشد اما از لحاظ کیفیت و کارایی حرف اول را میزند.

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم تمام مواردی که باید برای خرید بهترین ماوس پد گیمینگ در نظر بگیرید را مورد برسی قرار دهیم. در آخر این خود شما هستید که با توجه به لیست بالا یکی از مدل‌ها را انتخاب و خریداری می‌کنید. توجه داشته باشید قبل از نهایی کردن سفارش خود حتماً نظرات خریداران هر کالا را با دقت بخوانید تا در خرید خود دچار اشتباه نشوید. در صورت هرگونه انتقاد و پیشنهاد از طریق بخش تماس با ما در ارتباط باشید.

امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید. از شما عزیزان دعوت می‌کنیم از صفحه کامپیوتر و سخت افزار نیز دیدن فرمایید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *